Για να το ξεθάψουμε ....
Οι ταχύτητες μπαίνουν κανονικά, το μηχανάκι δεν πατινάρει.
Ομως οταν ζεσταθεί κανονικά και ζοριστεί ελαφρώς σε ανηφορικές κλειστές η στο σταμάτα ξεκίνα στην κίνηση όπου γίνονται συχνές αλλαγές παρουσιάζει ενα σκορτσάρισμα , αν λέγεται ετσι, κάνει δλδ ενα κάτι σαν πατινάρισμα (δεν πατινάρει όμως) την στιγμή που αφήνω συμπλέκτη για να γίνει η σύμπλεξη.
Και κάτι ακόμα , στην προηγούμενη αλλαγή λαδιών 15W-50 ακουγόταν λιγότερο , τώρα με τα 10W-40 επανήλθε στα παλιά επίπεδα.
Το ''σκορτσάρισμα'' δεν φαίνεται να μεταβλήθηκε.
Τα φώτα σας.
Καλησπέρα σε όλους και.. για να το ξαναξεθάψουμε!
Ευτυχής κάτοχος κι εγώ μιας "ώριμης 600άρας κυρίας" ετών 18, η οποία τώρα τελευταία μου παρουσιάζει το ανωτέρω πρόβλημα που έχω τονίσει.. δεν έχει να κάνει με πατινάρισμα αλλά με σκορτσάρισμα.
Σα να συμπλέκει κάπως άγρια να το πω έτσι, σε σημείο να συντονίζουν τα πλαστικά της.
Χιλιομετράκια έχει κάμποσα (80Κ λέει αλλά ποιος την πιστεύει!!
) οπότε μετά από κάποια σημάδια κόπωσης που έχω δει στον συμπλέκτη, και συγκεκριμένα στα ελατήρια, θα πάει για το σετάκι της.
Όμως το θέμα είναι να περιμένω τα συνηθισμένα που έχω διαβάσει εδώ μέσα (δισκάκια φιμπερ-μεταλλικά, ελατήρια, φλατζούλα συν τα εκεί μέσα κοκοψίνια για να σταματήσει και η διαρροή λαδιού που έχω στο κλασικό σημείο) ή θα διαφέρει η περίπτωσή της; Σημειωτέον πως δεν έχω πειράξει τίποτα εκεί, ούτε και ο προηγούμενος ιδιοκτήτης όπως μου είχε πει τότε που την πήρα.
Στο ρελαντί η καμπάνα ακούγεται φυσιολογικά και όταν πατάω συμπλέκτη σταματάει. Μόνο όταν είναι κρύα εντελώς και σε χαμηλές στροφές όταν πατάω το συμπλέκτη ακούγεται το ρυθμικό τακ-τακ-τακ (ολέ!) που μάλλον είναι από την καδένα της αντλίας λαδιού..λέω γω τώρα..
Αυτά και καλώς σας βρήκα!
Στέφανος