Hellas Transalp Forum

Περιεργος θόρυβος (από την καμπάνα) η ειναι φυσιολογικο..?

LordOfRings · 29486

Offline trackler

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5433
σε ολα τα οχηματα μου μεχρι τωρα,απο σχεδον καινουρια,πατωντας τον συμπλεκτη με νεκρα και ρελαντι,ο θορυβος απο το μηχανοστασιο αλλαζε.φυσικα για να τον παρατηρησεις πρεπει να υπαρχει ησυχια στο περιβαλλον και νομιζω οτι ειναι φυσιολογικο αυτο.

τωρα αν ειναι κατι πολυ εντονο,τοτε θελει μαλλον ψαξιμο.




Offline Airhead

  • Trollάρεις δεν trollαρεις ο καιρός περνάει...
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2218
Δεν είναι τίποτα, κάτι ευρώπουλα έχουν πέσει μέσα. Θα πας στο μάστορα, θα στα βγάλει και δεν θα πονέσεις... πολύ. Απλά όσα βγάλει θα τα κρατήσει αυτός να μην τα χάσεις.


TEAM Αϊστοπαμπωλ


Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9807
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Δεν είναι τίποτα, κάτι ευρώπουλα έχουν πέσει μέσα. Θα πας στο μάστορα, θα στα βγάλει και δεν θα πονέσεις... πολύ. Απλά όσα βγάλει θα τα κρατήσει αυτός να μην τα χάσεις.

Ολα τα είχα δεί, αλλά και κινητήρα κουμπαρά , πρώτη φορά. :goofy:

Η καδένα κάνει λεπτό θόρυβο, η καμπάνα ποιό μπάσο χτύπημα, το ξέρω γιατι χτυπάει ελάχιστα η δική μου εμπρός, χρειάστηκε πολλή ώρα μεχρι ο μηχανικός να μου εξηγήσει ποιός θόρυβος είναι.
Οσο για την καμπάνα, αστην να χτυπάει, οι καμπάνες χτυπάνε και γενικώς και στις ΤΑ. Λαδάκια, φιλτράκια στην ώρα τους και οσο πάει.



Offline Dimitri

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 357
  • I'm normal. It's everyone else that's weird.
    • Dimitri
Παιδιά σας ευχαριστώ γαι τις απαντήσεις σας.

@παλτακης. Μπορεί να έιναι η καδένα, αλλά με τον συμπλεκτη κομπλαρισμένο δεν το κάνει. Μόνο όταν αποσυμπλεκω σταματημένος (φαντάζομαι και με κίνηση αλλά δεν μπορώ να το ακούσω).  Βεβαια ο θόρυβος είναι μπάσος οπότε μάλλον καμπάνα.

@tracker. Δεν μου φαίνεται έντονο, αλλά βέβαια δεν έχω μέτρο σύγκρισης για να είμαι σίγουρος.

@Airhead. Πές το ψέματα. Κουμπαράς είναι. Πότε με τα service, πότε με διάφορα καλούδια για να την καλοπιάνουμε.

@Stoneman. Ο θόρυβος είμαι μπάσος. Οπότε λογικά είναι η καμπάνα. Λαδάκια και φιλτράκια αλλάζω πολύ συχνά (ποτέ δεν περνάω τις 3-3500 και πάνε σετ λάδια και φίλτρο. Λάδια προτιμάω τα Castrol)


Dimitri

Too many Chiefs, not enough Indians...


Offline παλτακης

  • η anaconda team..
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8209
  • anaconda team is back sssssssssssssss
  Λάδια προτιμάω τα Castrol)
Την επομενη αλλαγη δοκιμασε καποιο αλλο λαδι ...πχ Motul 15-50




Offline Airhead

  • Trollάρεις δεν trollαρεις ο καιρός περνάει...
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2218
Ρε σεις τόσα χρόνια μοτοσικλετιστές και δεν τα ξέρετε;

Γιατί την λένε καμπάνα;

Γιατί χτυπάει!

Απλά δεν κάνει ντινγκ ντανγκ ντονγκ.

Κάνει όπως κάνουνε τα μηχανήματα που μετράνε στις τράπεζες τα 2ευρά; Στο γρήγορο όμως.

Και μετά σε "καμπανιάζει" και ο μάστορας.

Και ρίχνεις και τις "προσευχές" σου και γίνεσαι θρήσκος.

Τις ευλογίες μου τώρα.

Συνεπώς -και επειδή τα Χόντα ως γνωστόν δε χαλάνε- τράβα του έναν αγιασμό και προσευχήσου θερμά.

Ε άμα δεν πιάσει πάμε για εξορκισμό. Δικό σου. Γιατί αυτό... άγνωστες οι βουλές του Κυρίου.


TEAM Αϊστοπαμπωλ


Offline Airhead

  • Trollάρεις δεν trollαρεις ο καιρός περνάει...
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2218
Παλτάκη διαφήμιση Βόνταφον γίναμε:

"Το λάδι να το βάλει στη σαλάτα πες του. Αυτό θέλει σασμάν καμπάνα."

Ρε φίλε κάνα restart του κανες;

Ξέρεις control +alt + delete?


TEAM Αϊστοπαμπωλ


Offline παλτακης

  • η anaconda team..
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8209
  • anaconda team is back sssssssssssssss
Ρε σεις τόσα χρόνια μοτοσικλετιστές και δεν τα ξέρετε;

Γιατί την λένε καμπάνα;

Γιατί χτυπάει!

Απλά δεν κάνει ντινγκ ντανγκ ντονγκ.

Κάνει όπως κάνουνε τα μηχανήματα που μετράνε στις τράπεζες τα 2ευρά; Στο γρήγορο όμως.

Και μετά σε "καμπανιάζει" και ο μάστορας.

Και ρίχνεις και τις "προσευχές" σου και γίνεσαι θρήσκος.

Τις ευλογίες μου τώρα.

Συνεπώς -και επειδή τα Χόντα ως γνωστόν δε χαλάνε- τράβα του έναν αγιασμό και προσευχήσου θερμά.

Ε άμα δεν πιάσει πάμε για εξορκισμό. Δικό σου. Γιατί αυτό... άγνωστες οι βουλές του Κυρίου.

Ρε αεριολογε για Honda μιλαμε και οχι για  Ducati  :2hysterical:
Hondycati ακομα δεν βγηκε  ;) ;) :P

Παλτάκη διαφήμιση Βόνταφον γίναμε:


Δυσκολοι καιροι Βαγγελακι  ;) ;D




Offline Dimitri

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 357
  • I'm normal. It's everyone else that's weird.
    • Dimitri
Ρε σεις τόσα χρόνια μοτοσικλετιστές και δεν τα ξέρετε;

Γιατί την λένε καμπάνα;

Γιατί χτυπάει!

Απλά δεν κάνει ντινγκ ντανγκ ντονγκ.

Κάνει όπως κάνουνε τα μηχανήματα που μετράνε στις τράπεζες τα 2ευρά; Στο γρήγορο όμως.


Κοίτα εμένα 400άρα είναι,  οπότε άντε μέχρι 1ευρο να πηγαίνει ο θόρυβος

Quote

Και μετά σε "καμπανιάζει" και ο μάστορας.


αν με καμπανιάζει λέει. Ούτε η Τήνος να ήταν στο 15αύγουστο.

Quote
Και ρίχνεις και τις "προσευχές" σου και γίνεσαι θρήσκος.

Τις ευλογίες μου τώρα.

Συνεπώς -και επειδή τα Χόντα ως γνωστόν δε χαλάνε- τράβα του έναν αγιασμό και προσευχήσου θερμά.

Ε άμα δεν πιάσει πάμε για εξορκισμό. Δικό σου. Γιατί αυτό... άγνωστες οι βουλές του Κυρίου.

Εξορκισμούς ρίχναμε με το κιλό  με τα computer. Οπότε για την μηχανή θάναι παιχνιδάκι  ;D


@παλτάκης.   Θα δοκιμάσω το Motul, αν και είμαι παλιάς σχολής και βάζω το Castrol, ελπίζοντας ότι κάποτε θα αρχίσει να βγαίνει ωραίο άρωμα απο καστορέλαιο μπας και θυμηθώ παιδικές εποχές στο Τατόι  ;D


Dimitri

Too many Chiefs, not enough Indians...


Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9807
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Οπως οι περισσότεροι εχω και εγώ τον θόρυβο απο την καμπάνα οταν συμπλεκτάρω.
Χρησιμοποιούσα λάδια 10/40, και ακουγόταν, εβαλα 15/50  Motul και μειωθηκε (δεν εβαλα 15/50 για αυτό το λόγο απλά ηθελα ενα κατι σε πιό παχύ) , τώρα εχω τα συνθετικά 20/50 της Amsoil , ο θόρυβος εξακολουθεί να υπάρχει απλά εχει "μαλακώσει".
Σε καμμιά περίπτωση δεν μπορώ να πώ οτι τα λάδια τον προκαλούν, η οτι περιορίζουν την όποια φθορά εχει γίνει.
Απλά περιορίζουν τον θόρυβο.

Και κατι ακόμα λίγο ξεκάρφωτο. Στην μανετα του συμπλέκτη το μανουαλ λέει 2εκ ελεύθερο παίξιμο.
Δλδ αν το συνολικό μήκος της διαδρομής της μανετας μέχρι να ακουμπήσει το γκρίπ είναι πχ 10εκ, θελει 2εκ ελεύθερο ΠΡΙΝ αρχίσει να τραβάει την ντίζα? Και αφού τραβήξει την ντίζα στα πόσα εκ. πρέπει να αρχίσει να ξεκινάει το μηχανάκι με 1η? οσο γίνεται πιό κοντά η μακριά απο το γκρίπ?
« Last Edit: Παρασκευή 07 Ιούνιος 2013, 15:00:15 μμ by Stoneman »



Offline παλτακης

  • η anaconda team..
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8209
  • anaconda team is back sssssssssssssss

Και κατι ακόμα λίγο ξεκάρφωτο. Στην μανετα του συμπλέκτη το μανουαλ λέει 2εκ ελεύθερο παίξιμο.
Δλδ αν το συνολικό μήκος της διαδρομής της μανετας μέχρι να ακουμπήσει το γκρίπ είναι πχ 10εκ, θελει 2εκ ελεύθερο ΠΡΙΝ αρχίσει να τραβάει την ντίζα? Και αφού τραβήξει την ντίζα στα πόσα εκ. πρέπει να αρχίσει να ξεκινάει το μηχανάκι με 1η? οσο γίνεται πιό κοντά η μακριά απο το γκρίπ?
Tα δυο εκατοστα free play της μανετας εχει να κανει με το γεγονος οτι δεν ειναι μονιμα αμπραγιαρισμενο το μοτερ ... απο εκει και περα η αποσταση αποσυμπλεξης εχει να κανει με το πως σε βολευει εσενα ...αλλα και ποσο παλιο ή καινουργιο ειναι το συρματοσχοινο ...δλδ ηντιζα με την χρηση παιρνει σιγα σιγα καποια μποσικα οπου αυτα ρυθμιζονται κατα καιρους ....εμενα η αποσυμπλεξη γινετε λιγο πριν το μεσο της διαδρομης  πριν το free play  οταν ηταν πιο καινουργια η αποσυμπλεξη γινοταν λιγο μετα που αρχιζα να αφηνω απο το γκριπ .




Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9807
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Μαίστα, καταλαβα.



Offline est

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 8
Για να το ξεθάψουμε ....

Οι ταχύτητες μπαίνουν κανονικά, το μηχανάκι δεν πατινάρει.
Ομως οταν ζεσταθεί κανονικά και ζοριστεί ελαφρώς σε ανηφορικές κλειστές η στο σταμάτα ξεκίνα στην κίνηση  όπου γίνονται συχνές αλλαγές παρουσιάζει ενα σκορτσάρισμα , αν λέγεται ετσι, κάνει δλδ ενα κάτι σαν πατινάρισμα (δεν πατινάρει όμως)  την στιγμή που αφήνω συμπλέκτη για να γίνει η σύμπλεξη.
Και κάτι ακόμα , στην προηγούμενη αλλαγή λαδιών 15W-50 ακουγόταν λιγότερο , τώρα με τα 10W-40 επανήλθε στα παλιά επίπεδα.
Το ''σκορτσάρισμα'' δεν φαίνεται να μεταβλήθηκε.

Τα φώτα σας.

Καλησπέρα σε όλους και.. για να το ξαναξεθάψουμε! ;D
Ευτυχής κάτοχος κι εγώ μιας "ώριμης 600άρας κυρίας" ετών 18, η οποία τώρα τελευταία μου παρουσιάζει το ανωτέρω πρόβλημα που έχω τονίσει.. δεν έχει να κάνει με πατινάρισμα αλλά με σκορτσάρισμα.
Σα να συμπλέκει κάπως άγρια να το πω έτσι, σε σημείο να συντονίζουν τα πλαστικά της.
Χιλιομετράκια έχει κάμποσα (80Κ λέει αλλά ποιος την πιστεύει!! :eusa_liar: ) οπότε μετά από κάποια σημάδια κόπωσης που έχω δει στον συμπλέκτη, και συγκεκριμένα στα ελατήρια, θα πάει για το σετάκι της.
Όμως το θέμα είναι να περιμένω τα συνηθισμένα που έχω διαβάσει εδώ μέσα (δισκάκια φιμπερ-μεταλλικά, ελατήρια, φλατζούλα συν τα εκεί μέσα κοκοψίνια για να σταματήσει και η διαρροή λαδιού που έχω στο κλασικό σημείο) ή θα διαφέρει η περίπτωσή της; Σημειωτέον πως δεν έχω πειράξει τίποτα εκεί, ούτε και ο προηγούμενος ιδιοκτήτης όπως μου είχε πει τότε που την πήρα.
Στο ρελαντί η καμπάνα ακούγεται φυσιολογικά και όταν πατάω συμπλέκτη σταματάει. Μόνο όταν είναι κρύα εντελώς και σε χαμηλές στροφές όταν πατάω το συμπλέκτη ακούγεται το ρυθμικό τακ-τακ-τακ (ολέ!) που μάλλον είναι από την καδένα της αντλίας λαδιού..λέω γω τώρα..
Αυτά και καλώς σας βρήκα! 8)
Στέφανος



Offline jiannhs

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 132
χωρίς να έχω μηχανολογικές γνώσης από την εμπειρία από το δικώμου TA και από την περιγραφή που κανεις νομίζω έχεις φτωχό μίγμα να κοιτάξεις τα karbs



Offline est

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 8
Ευχαριστω για την απάντηση, αλλά αν θες εξήγησέ μου πως συνδέονται τα καρμπς με το συμπλεκτάρισμα.

Από κατανάλωση πάντως, νομίζω είμαι καλά.. εντός πόλης 5,8-6,8 ανάλογα τα κέφια. ;D



Offline jiannhs

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 132
γραφής για σκορτσάρισμα σε αλλαγές ταχύτητας αν σου το κάνει μέχρι 3000 στροφές πιθανόν φτωχό μίγμα



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9807
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
α) Αν δεν πατινάρει γιατί να αλλάξεις δισκάκια?
β) Και αυτό το σκορτσάρισμα ποτε στο παρουσιάζει? το κάνει πάντα , σε κάθε συμπλεκτάρισμα, η
οταν ζοριστεί? Ρωτάω γιατί το εχω και εγώ αλλά οχι πάντα και εμφανίζεται όταν είναι ζορισμένη, πχ σε ανηφορική στροφή δικάβαλος και βλέποντας οτι δεν με βγάζει με την σχέση που έχω κατεβάζω και συμπλεκτάρω , εκεί στο συμπλεκτάρισμα ψιλοτρίζει.
γ) Ποιό είναι το κλασικό σημείο διαρροής λαδιού?  και
δ) εχεις ελέγξει όλα τα άλλα? σταθμη λαδιών, μανετα συμπλέκτη κλπ?



Offline est

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 8
Λοιπόν έχουμε..
1) Πατινάρει δικάβαλο αν του δώσω απότομα στα 120 πχ. Πιο χαμηλά δεν έχει αρχίσει.
2) Γι' αυτό έκανα quote στο δικό σου μήνυμα, γιατί ανέφερες ανηφόρες-ζορίσματα κλπ. Δεν έχω παρατηρήσει να το κάνει σε αλλαγή από πρώτη- δευτέρα..μόνο στην εκκίνηση.
3) Από την πλευρά του συμπλέκτη, εκεί που έχει εσωτερικά την τσιμούχα στο αξονάκι που συνδέεται με την ντίζα του συμπλέκτη.
4) Από λάδια το παρακολουθώ στενά. Η μανέτα έχει χάσει διαδρομή γι'αυτό λέω πως μάλλον έχουν κάτσει και τα edit: ελατήρια.

ΥΓ. Τώρα διάβαζα σε ένα άλλο θέμα τον Chris να αναφέρει πως για το σκορτσάρισμα μάλλον φταίει η καμπάνα.. και την άκουσα (την καμπανιά!) στα καπάκια!!! Κοντά στο 400σάρι η καινούρια!!! :2dizzy:


« Last Edit: Δευτέρα 10 Μάρτιος 2014, 19:22:54 μμ by est »



Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
O τζόγος της ντίζας πρέπει να είναι 1-2cm στη μανέτα. γιατί δεν τη ρυθμίζεις?
Ρύθμισε την από το παξιμάδι στο άκρο της προς την πλευρά του κιβωτίου.


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline est

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 8
Θα το κάνω και ενημερώνω..
Ευχαριστώ Chris!  :thumbup: