Hellas Transalp Forum

Varadero XL125 , τη γνώμη σας

Stoneman · 32554

Offline Goikoetxea

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1759
Reply #25 on: Δευτέρα 17 Φεβρουάριος 2014, 22:00:20 μμ
50αρι σκουτερ είναι για κοντινές διαδρομές, και καίει λίγο παραπάνω απο αντίστοιχο παπί.
Καλυτερα ενα 100αρι παπί. Η έχεις θέμα κόστους αγοράς? :eusa_think:

Το δικό μου καίει 2 λίτρα στα 100χλμ δικάβαλο με το γκάζι τσίτα σαν 50αρι 20ετίας.
Την ίδια κατανάλωση έχουν πλέον τα 125ρια. Αφού εχουν κ μικρά τεποζιτα.

Για να το οδηγήσεις όμως θες και το ανάλογο δίπλωμα. Όπως καταλαβαίνεις μπαίνει κι άλλη παράμετρος μέσα (δεν προορίζεται μόνο για μένα).
Το κόστος αγοράς ισχύει από την ανάποδη. Τα 50άρια είναι ακριβότερα από 100άρια!! Την Transalp την πήρα 900 ευρώ, και το παλιό μου 50άρι σκούτερ ακόμα και σήμερα δεν το βρίσκω κάτω από 1000!

Quote
Αν συνεχίσει πολύ ακόμα αυτή η κατάσταση με βλέπω να ανταλάσσω την ΤΑ με XL125 και να πληρώνω και απο πάνω .  :goofy:

Ομως θα βγάλω το αυτ/το Varadero και θα βάλω Transalp  :2hysterical:

Εσένα σε έχω ικανό να του κοτσάρεις πάνω κανένα μεγαλύτερο 250-400 κ.ε. μοτέρ και να είσαι άρχοντας.
« Last Edit: Δευτέρα 17 Φεβρουάριος 2014, 22:02:20 μμ by Goikoetxea »




Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9807
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #26 on: Τρίτη 18 Φεβρουάριος 2014, 19:35:33 μμ
Αν δεν περνάγαμε απο κρίση πολλά θα μπορούσαμε να κάνουμε ... αλλά δεν.



Offline redkom

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 993
Reply #27 on: Τετάρτη 19 Φεβρουάριος 2014, 20:10:58 μμ
Εγώ πάλι νομίζω ότι το βαραντεράκι είναι το λεγόμενο αρχικό στάδιο, για έναν άπειρο οδηγό, για να πάει στην κατηγορία on off.
Όπως το ίδιο είναι το cbf 125 και το cbr 125 για τις ανάλογες μεγάλες μηχανές.
Με αυτή την οπτική καλά έκανε η HONDA και το έβγαλε.
Το να συγκρίνουμε ανόμοια μηχανάκια, μόνο με τον κυβισμό τους, δεν είναι και το καλύτερο.
Θέλω να πω ότι το YBR θα το συγκρίνεις με το CBF. Δεν θα το συγκρίνεις ούτε με το βαραντεράκι, ούτε με το παπί ή με το σκούτερ.


Μη κοιτάς ποτέ πίσω. Πάντα εμπρός. Εξάλλου...είσαι πρώτος!!!!!!

Χρήστος Σιώνας
Θεσ/νίκη


Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9807
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #28 on: Τετάρτη 19 Φεβρουάριος 2014, 20:40:41 μμ
Δίκιο έχεις, απλά το συγκρίναμε σαν κινητήρα και οχι σαν κατηγορία.
Θα μπορούσε όμως η Honda μας να έχει μια επιλογή σαν το YBR250 και για το varaderaki.
Tι στο καλό μια δεκαετία το παράγει.



Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9807
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #29 on: Κυριακή 23 Φεβρουάριος 2014, 16:14:04 μμ
Βρήκα ενα σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο, ηταν απο τράκα ..., μοντέλο 2003,  ανέβηκα επάνω, πρώτη αίσθηση φυσικά οτι ανεβαίνεις σε κάτι μικρότερο.
Μικρότερη μούρη, μικρότερο τεποζιτο, στενότερο τιμόνι  και σχετικά ψηλά, το περιβάλλον όμως γενικά φωνάζει οτι είναι Honda, και είναι γνώριμο.
Γενικά μικρότερο και στενότερο νομίζεις οτι θα το σηκώσεις στα χέρια, αλλά καλή και βολική σέλα, η πίσω σχάρα έχει τον ίδιο κωδικό με της ΤΑ650.
Πάλοντάς το ανάμεσα στα ποδια δεξιά αριστερά δείχνει ελαφρύ, οχι όσο το παπί που είναι 78 κιλά αλλά κρύβει καλά τα 160 κιλά του.
Κινητήρας που οπτικά δεν πιστεύεις οτι είναι τόσο μικρός, ενα ψυγείο και ενα λίτρο ψυκτικό, 1,5 λίτρα λάδι, ενα μπουζί στον κύλινδρο, μέχρι και αυτό το σωλήνα που συνδέει στο ΤΑ τους δύο κυλίνδρους έχει.
Ενας δίσκος μπροστά , δύο τακάκια, οικονομία.
Εχοντας ενα μόνο ψυγείο, στα δεξιά στό ανοιγμα του φέιριγκ έχει πρόσβαση στην τάπα του ψυγείου και στα αριστερά στην τάπα του δοχείου διαστολής, τα ελέγχεις και συμπληρώνεις δίχως να βγάζεις πλαστικά και σε χρόνο ντε-τέ.
Μόνη έλλειψη η ποδιά, θάπρεπε να είχε μια εστω και μικρή γιατί το κοντό φτερό εμπρός τα κάνει όλα ... στόλος.
Ζάντες αλουμινίου, και τέλος η σαμπρέλα, και έχει και αλάρμ. Λαστιχο πίσω 130/80-17 , αυτό έχω στην ΤΑ, και εμπρός 100/90-18, τώρα τι σημαίνει αυτό δεν κατεχω, αλλά σαν φαρδύτερο ισως εχει καλύτερο κράτημα.

Ψάχνω να βρώ κατανάλωση με 17.5 λίτρα τεποζιτο στα 125 κυβικά τι αυτονομία να έχει? :eusa_think:

Το Honda ANF125i Innova 2012 εχει 3.8 λιτρα τεποζιτο, 125 κυβικά μονοκύλινδρο, 105 kg, 9.17 HP στις  7500 RPM, και ροπή 10.10 Nm στις 3000 RPM, και κατανάλωση     1.61 l/100km (
http://www.motostat.eu/vehicle-stats/49424 )
Το Varaderaki εχει 17.5 λίτρα τεποζιτο, ίδια κυβικά δικύλινδρο, 145 κιλά, 15 hp αλλά στις  11000 rpm και 10.5 Nm ψηλότερα στις 9500 rpm.  Kαι κατανάλωση    3.55 l/100km, απο εδώ 
http://www.motostat.eu/vehicle-stats/32990 

Την διπλάσια κατανάλωση, ετσι λένε τουλάχιστον , κοντά 500χλμ αυτονομία.
3,5 λίτρα στα 100 απο 125 κυβικά, σαν πολλά είναι, αλλά είναι και πολλά τα κιλά.
Οπως και το να ταξιδεύεις για ώρα στα 80χλμ/ω με 8500στρ/λ και την θερμοκρασία στην μέση είναι αγχωτικό  :2hysterical:

http://www.youtube.com/watch?v=amZALNhNNss



Offline dionysis

  • δεν ειμαι οδηγαρα λεμε!!!!
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 607
Reply #30 on: Κυριακή 23 Φεβρουάριος 2014, 22:14:16 μμ
βρε'συ
πάνω απο  90 km/h πάει; :2hysterical:


παντα ορθιοι παντα ορθοι


Offline Airhead

  • Trollάρεις δεν trollαρεις ο καιρός περνάει...
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2218
Reply #31 on: Κυριακή 23 Φεβρουάριος 2014, 22:37:04 μμ
Quit beating a dead horse...

Τα 125άρια on=offάκια του παρελθόντος μπορεί να ήταν ψόφια αλλά δεν καίγανε τίποτα και ήταν 120 κιλά το πολύ. Τα καβάλαγες σαν ποδήλατα και άμα πέφτανε τα σήκωνες με το ένα χέρι. Και από ανταλλακτικά τίποτα, αφού δεν είχανε και τίποτα να χαλάσει. 

Αυτό είναι το ακριβώς ανάποδο. Ακριβό σε βενζίνες, ανταλλακτικά, λάστιχα κλπ και από τηγανίτα τίποτες. Θα σπάσει φέρινγκ και θα ντρέπεσαι να το φτιάξεις ρίχνοντας τόσα φράγκα σε 125άρι. Θα πληρώνεις λάστιχα για μηχανή και να θες τσιγάρο πριν φτάσεις τα πρώτα διόδια.

Πάρε ένα μονοκύλινδρο GS 650 και θα το βολευτείς σίγουρα. 


TEAM Αϊστοπαμπωλ


Offline nikos 238

  • If you doubt, loose it...
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3198
Reply #32 on: Δευτέρα 24 Φεβρουάριος 2014, 00:46:07 πμ
βρε'συ
πάνω απο  90 km/h πάει; :2hysterical:


ΔΥΣΚΟΛΑ !  :2hysterical:

Βασικά ο τύπος, είναι με 3η-4η συνέχεια.

Η 4η σε πάει στα 110 σκασμένη και μετά σε ευθεία η 5η τα διατηρεί και τα ανεβάζει μέχρι τα 115....στην 1η ανηφόρα.... :'( :'( :'( :'( :'(

 



ΤΙΠΟΤΕ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΧΩΡΙΣ ΑΙΤΙΑ (Αριστοτέλης ο Σταγειρίτης)



Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9807
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #33 on: Δευτέρα 24 Φεβρουάριος 2014, 12:05:27 μμ
βρε'συ
πάνω απο  90 km/h πάει; :2hysterical:

Διονύση όπως τα είπε ο  Airhead είναι, δυστυχώς κ έχει απολυτο δίκιο.

Είχα κάνει μια σκέψη να δώσω την ΤΑ και να πάρω ενα μικρότερο ακόμα και παπί.
Δύσκολη απόφαση, πολύ δύσκολη θα έλεγα.
Οχι μόνο επειδή θα έδεινα ενα μηχανάκι που ξέρω και είναι υπερσυντηρημένο, αλλά και επειδή το να πάς απο την ΤΑ σε παπί, πιστεύω θα είναι δυνατό σοκ, ενα κάτι σαν αυτό που επαθα οταν απο το 50αρι παπί πήγα σε ΤΑ. Απο 2.2 ίππους σε 55, και απο τα 75 κιλά στα 200 και βάλε.

Είπα οτι το Βαραντεράκι θα έκανε την αναγκαστική προσγείωση λίιιιγο πιό ομαλή.
Αλλά το να οδηγείς ενα μηχανάκι στα 90χλμ/ω με 9000στρ/λ και είναι υπερβολικό για εμένα (ασχετα αν ετσι είναι φτιαγμένο να δουλεύει) αλλά και το λυπάσαι.

Φαντάζομαι τον εαυτό μου δικάβαλο σε ίσιο δρόμο, το γκάζι τσίτα και το κοντέρ στα 80 και ανατριχιάζω, ετσι πάει τώρα και το παπί.

Αρα δυστυχώς δεν παίζει, είναι καθαρά για την πόλη, για μέχρι 60-70χλμ/ω , απλά σε σχέση με ενα παπί, μπορεί να έχει ακριβά περιφερειακά και αναλώσιμα, αλλά το μόνο θετικό του είναι οι αναρτήσεις/φρενα/λάστιχα και το μη αυτόματο κιβώτιο.

Τέλος.



Offline leftlane

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1137
Reply #34 on: Δευτέρα 24 Φεβρουάριος 2014, 12:37:11 μμ
Εγώ πάλι νομίζω ότι το βαραντεράκι είναι το λεγόμενο αρχικό στάδιο, για έναν άπειρο οδηγό, για να πάει στην κατηγορία on off.
Όπως το ίδιο είναι το cbf 125 και το cbr 125 για τις ανάλογες μεγάλες μηχανές.
Με αυτή την οπτική καλά έκανε η HONDA και το έβγαλε.
Το να συγκρίνουμε ανόμοια μηχανάκια, μόνο με τον κυβισμό τους, δεν είναι και το καλύτερο.
Θέλω να πω ότι το YBR θα το συγκρίνεις με το CBF. Δεν θα το συγκρίνεις ούτε με το βαραντεράκι, ούτε με το παπί ή με το σκούτερ.
εγω θα συμφωνησω με το Χρηστο. Αυτου του ειδους τα 125ρακια απευθυνονται μαλλον σε μικροτερες ηλικιες και για ομαλη μεταβαση απο το παπι/σκουτερακι σε μεγαλυτερο On-off και όχι το αντίθετο που σκεφτοταν ο stoneman...
θυμαμαι πολυ καλα πριν 20 χρόνια πιτσιρίκος που βλεπαμε κατι DT125 και τα ζαχαρωναμε ως "μεγαλες" μηχανες... :qriding:



Offline nikos 238

  • If you doubt, loose it...
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3198
Reply #35 on: Δευτέρα 24 Φεβρουάριος 2014, 12:56:12 μμ
DT125 vs XL125V  : 3-1


ΤΙΠΟΤΕ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΧΩΡΙΣ ΑΙΤΙΑ (Αριστοτέλης ο Σταγειρίτης)



Offline trackler

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5433
Reply #36 on: Δευτέρα 24 Φεβρουάριος 2014, 15:00:19 μμ
DT125 vs XL125V  : 3-1

το 1 μαλλον αυτογκολ ειναι.




Offline giamar4

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2025
Reply #37 on: Δευτέρα 24 Φεβρουάριος 2014, 15:22:09 μμ
Nικ νομίζω πως για ΄σενα που δεν πας χώμα το μηχανάκι σου
είναι αυτό:

http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/4366776/



Offline Βαγγέλης

  • Ζήσε με την Υγεία σου, μην παίζεις με αυτήν, θα χάσεις πολλά
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3987
Reply #38 on: Δευτέρα 24 Φεβρουάριος 2014, 16:41:19 μμ
Nικ νομίζω πως για ΄σενα που δεν πας χώμα το μηχανάκι σου
είναι αυτό:

http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/4366776/

Νικόλα μην τους ακούς, αφού δεν πας χώμα αυτό θα πάρεις, τα έξοδα του είναι μηδαμινά, και δεν θέλει ταξινόμηση, ούτε ασφάλεια, κάνει και ευκολίες πληρωμής!!!

http://www.bestprice.gr/item/2152708195/just-baby-jb-2300



Offline panisk

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3729
Reply #39 on: Δευτέρα 24 Φεβρουάριος 2014, 16:55:15 μμ
Αυτά είναι!!!

 :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical:


Αφού το φως ταξιδεύει γρηγορότερα απο τον ήχο, εγώ γιατί πρώτα ακούω τις μ@λ@κίες και μετά μου ανάβουν τα λαμπάκια;

Live to Drive - Drive to Live


Offline Aerios

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3378
  • Όλα Τριγύρω αλλάζουνε κι όλα τα ίδια μένουν...
Reply #40 on: Δευτέρα 24 Φεβρουάριος 2014, 18:41:38 μμ
Νομίζω ότι ο κυρ Βαγγέλης το έπιασε το νόημα του θέματος και πρότεινε την λύση.  ;)

Νικόλα μη βασανίζεσαι η μηχανή είναι πάθος, κόλλημα όπως θες πες το. Εννοώ όχι μόνο το tuning αλλά κυρίως το riding.
Από τη στιγμή που βάζεις τη λογική στο πάθος το πάθος έσβησε. Τι ψάχνεις τώρα πόσο καίει το ένα και πόσο καίει το άλλο. Η διαφορά είναι τρίχες. Το θέμα είναι τι γουστάρεις να καβαλάς και να το γουστάρεις στην τελική.
Τι κοιτάς τώρα να χαλάσεις το υνί για να φτιάξεις καρφίτσα. Ότι ανταλλαγή και να κάνεις αν δώσεις την Transalp μετά από τόσο δουλειά που της έχεις ρίξει χαμένος από χέρι θα είσαι ακόμη και σου βάζουν τζάμπα βενζίνη στο μηχανάκι που θα πάρεις.
Και για να γυρίσω εντός  θέματος. Το συγκεκριμένο 125 είναι καλό μηχάνημα για να φτιάχνεις φραπέ με λίγη ζάχαρη γιατί αν το βάλεις να ανακατέψει φραπέ με πολύ ζάχαρη θα κολλήσει ;D
Συγνώμη για τη παρέμβαση αλλά δεν μπορώ τόσες μέρες να διαβάζω άλλο....για το 125 ως εναλλακτική του ΤΑ  :malliotravigmata:



Offline ΚΡΑΣΟΠΑΤΕΡΑΣ

  • Ο ΑΣΤΡΑΠΟΓΙΑΝΝΟΣ
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3677
  • Δεν σπάει δεν χαλάει…δεν στραβώνει δεν λυγάει !!
    • http://www.biowines.gr/
Reply #41 on: Δευτέρα 24 Φεβρουάριος 2014, 19:01:39 μμ
Νομίζω ότι ο κυρ Βαγγέλης το έπιασε το νόημα του θέματος και πρότεινε την λύση.  ;)

Νικόλα μη βασανίζεσαι η μηχανή είναι πάθος, κόλλημα όπως θες πες το. Εννοώ όχι μόνο το tuning αλλά κυρίως το riding.
Από τη στιγμή που βάζεις τη λογική στο πάθος το πάθος έσβησε. Τι ψάχνεις τώρα πόσο καίει το ένα και πόσο καίει το άλλο. Η διαφορά είναι τρίχες. Το θέμα είναι τι γουστάρεις να καβαλάς και να το γουστάρεις στην τελική.
Τι κοιτάς τώρα να χαλάσεις το υνί για να φτιάξεις καρφίτσα. Ότι ανταλλαγή και να κάνεις αν δώσεις την Transalp μετά από τόσο δουλειά που της έχεις ρίξει χαμένος από χέρι θα είσαι ακόμη και σου βάζουν τζάμπα βενζίνη στο μηχανάκι που θα πάρεις.
Και για να γυρίσω εντός  θέματος. Το συγκεκριμένο 125 είναι καλό μηχάνημα για να φτιάχνεις φραπέ με λίγη ζάχαρη γιατί αν το βάλεις να ανακατέψει φραπέ με πολύ ζάχαρη θα κολλήσει ;D
Συγνώμη για τη παρέμβαση αλλά δεν μπορώ τόσες μέρες να διαβάζω άλλο....για το 125 ως εναλλακτική του ΤΑ  :malliotravigmata:

 :2hysterical: :2hysterical:    :eusa_clap:


Οι άνθρωποι είναι σαν το κρασί, οι καλοί βελτιώνονται με τα χρόνια, οι άχρηστοι γίνονται ξύδι…..


Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9807
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #42 on: Δευτέρα 24 Φεβρουάριος 2014, 20:26:39 μμ
Πρώτον το θέμα ανοίχτηκε για καθαρά εγκυκλοπαιδικούς λόγους, ήθελα την γνώμη σας για αυτό το μηχανάκι και εως εκεί.

Πολύ σωστά το εθεσε ο leftlane, το μηχανάκι αυτό είναι για πιτσιρικάδες που μπαίνουν στο χώρο της μοτό ,  είναι ενα καλό σχολείο.

Nικ νομίζω πως για ΄σενα που δεν πας χώμα το μηχανάκι σου
είναι αυτό:

Το μηχανάκι που επρεπε να είχα πάρει απο την αρχή είναι ενα 400αρι στρίτ, αντε στην χειρότερη ενα CBF600, αλλά τότε δεν ηξερα, δεν ρώτησα και τώρα ... που να μπλέκεις με διαζύγια, ποτέ δεν ξέρεις αν τελικά θα βρείς αυτό που ζητάς, ποσα θα πληρώσεις σε εξοδα κλπ.  αρα μπλέκεις.

Ομως είναι και το ότι η ΤΑ μπορεί να το τρώει το φαί της , αλλά τα χιλιόμετρά μου  είναι τόσο περιορισμένα που η διαφορά στην κατανάλωση δεν φαίνεται.

Πχ: Το καλοκαίρι που μας πέρασε έκανα ενα ταξίδι 1200χλμ σε 3.5 ημέρες.
Με περίπου 6λ/100 που μου εκαψε , εκαψα συνολικά 72 λίτρα μπεζίνα, πρός 1,7 το λίτρο , καπου 130 ευρώ , κάπου 35 ευρώ ηταν τα διόδια και 150 διαμονή/φαγητό.
Αν είχα ενα ψεκαστό η ενα 400αρι ισως εκαιγε 4 λ/100 δλδ καπου 80 ευρώ καύσιμο. Διαφορά 50 ευρώ, και λοιπόν? Εμένα δεν μου λείπουν τα 50 ευρώ, αλλά τα 300 για να ξαναπάω. :2hysterical:
Φυσικά αν πήγαινα μια τέτοια εκδρομή το μήνα η χρησιμοποιούσα το μηχανάκι στην δουλειά μου καθημερινά τότε θα είχα θέμα.

Το ίδιο ισχύει και για την συντήρηση, οταν με τα χιλιόμετρα που κάνεις θέλεις φόλτρο αέρα κάθε 7 χρόνια τι να πούμε? Ε! αν και ετσι δεν μπορείς να την συντηρήσεις τότε πούλα τη ρε μπάρμπα και πάρε πατίνι να ησυχάσεις. :goofy:
Ασχετο αν εγώ την σκαλίζω συνέχεια και την έχω κάνει κομπολόι. :goofy:

Επειτα είναι και η μεγαλύτερη ευκινησία της στην κίνηση αφού το τιμόνι της κόβει πολύ για ελιγμούς , κατι που μόνο με τον πάπο συγκρίνεται και δεν μπορώ να φανταστώ τον εαυτό μου με κανα CBF να κάνω 3-4 φορές μπρός πίσω για μια επι τόπου στροφή.

Τι θέλω να πώ με αυτά που εγραψα? οτι η ΤΑ είναι πλέον για εμένα είτε θέλω είτε όχι το μηχανάκι που εχω και θα έχω. Εάν πουληθεί δύσκολα θα μείνει το χρήμα στην ακρη και ακόμα πιο δύσκολα (μάλλον αδύνατον) θα προστεθεί κάτι ακόμα για αγορά κάτι καλυτερου.

Θα καθήσω λοιπόν στα αυγά μου, και επειδή δεν είναι καιροί για να απλώνουμε τα χεράκια μας όταν δίπλα μας υπάρχουν ανθρώποι που πεινάνε , το να έχουμε μηχανάκι και να κάνουμε και το κέφι μας (εστω και περιορισμένα τώρα πιά ) είναι και πολύ.

Η μηχανή είναι γκόμενα, και κάθε τόσο σε τρώει ο στόλος σου να της χώνεις χρήμα και να την αλλάζεις, όμως εδώ που μας φτάσανε όλο και περισσότεροι τις παντρευόμαστε , και για να ευθυμήσουμε ολίγον:

“Sex is like snow, you never know how many inches you’re going to get or how long it will last”



Offline giamar4

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2025
Reply #43 on: Δευτέρα 24 Φεβρουάριος 2014, 20:37:09 μμ
@stoneman

Αν είχα ενα ψεκαστό η ενα 400αρι ισως εκαιγε 4 λ/100 δλδ καπου 80 ευρώ καύσιμο. Διαφορά 50 ευρώ, και λοιπόν? Εμένα δεν μου λείπουν τα 50 ευρώ, αλλά τα 300 για να ξαναπάω.



ΕΤΣΙ ΑΚΡΙΒΩΣ :eusa_clap:



Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2452
  • XLV650, CRF1000
Reply #44 on: Δευτέρα 24 Φεβρουάριος 2014, 20:56:02 μμ
Το μηχανάκι που επρεπε να είχα πάρει απο την αρχή είναι ενα 400αρι στρίτ, αντε στην χειρότερη ενα CBF600, αλλά τότε δεν ηξερα, δεν ρώτησα και τώρα ... που να μπλέκεις με διαζύγια, ποτέ δεν ξέρεις αν τελικά θα βρείς αυτό που ζητάς, ποσα θα πληρώσεις σε εξοδα κλπ.  αρα μπλέκεις.

Ομως είναι και το ότι η ΤΑ μπορεί να το τρώει το φαί της , αλλά τα χιλιόμετρά μου  είναι τόσο περιορισμένα που η διαφορά στην κατανάλωση δεν φαίνεται.

Πχ: Το καλοκαίρι που μας πέρασε έκανα ενα ταξίδι 1200χλμ σε 3.5 ημέρες.
Με περίπου 6λ/100 που μου εκαψε , εκαψα συνολικά 72 λίτρα μπεζίνα, πρός 1,7 το λίτρο , καπου 130 ευρώ , κάπου 35 ευρώ ηταν τα διόδια και 150 διαμονή/φαγητό.
Αν είχα ενα ψεκαστό η ενα 400αρι ισως εκαιγε 4 λ/100 δλδ καπου 80 ευρώ καύσιμο. Διαφορά 50 ευρώ, και λοιπόν? Εμένα δεν μου λείπουν τα 50 ευρώ, αλλά τα 300 για να ξαναπάω. :2hysterical:
Φυσικά αν πήγαινα μια τέτοια εκδρομή το μήνα η χρησιμοποιούσα το μηχανάκι στην δουλειά μου καθημερινά τότε θα είχα θέμα.

Το ίδιο ισχύει και για την συντήρηση, οταν με τα χιλιόμετρα που κάνεις θέλεις φόλτρο αέρα κάθε 7 χρόνια τι να πούμε? Ε! αν και ετσι δεν μπορείς να την συντηρήσεις τότε πούλα τη ρε μπάρμπα και πάρε πατίνι να ησυχάσεις. :goofy:
Ασχετο αν εγώ την σκαλίζω συνέχεια και την έχω κάνει κομπολόι. :goofy:

Επειτα είναι και η μεγαλύτερη ευκινησία της στην κίνηση αφού το τιμόνι της κόβει πολύ για ελιγμούς , κατι που μόνο με τον πάπο συγκρίνεται και δεν μπορώ να φανταστώ τον εαυτό μου με κανα CBF να κάνω 3-4 φορές μπρός πίσω για μια επι τόπου στροφή.

Νικολα, εκανες μια πολυ καλη επιλογη για μια "γκομενα" που σου γυαλισε και σου γυαλιζει ακομη  ;) ;D  Πιστεψε με, το CBF600 ειναι αλλου ειδους μηχανακι για αλλους αναβατες (το εχω οδηγησει) και δεν εχει με τιποτα αυτη τη ραθυμη, αρχοντικη αισθηση του ΤΑ650 - ασε που εμφανισιακα δεν ειναι με τιποτα "sexy" και "γκομενα" :D  Οσο για την καταναλωση, πρεπει να βρεις τι πειραξες στα καρμπς, με τον τροπο που καταλαβαινω οτι πας το μηχανακι (90-100χμω στα ταξιδια) δεν πρεπει να βλεπεις πανω απο 5.2λτ/100χμ. Το ΤΑ650 αρχιζει και χοντροκαιει πανω απο τα 130χμω / 6000σαλ με το στανταρ γραναζωμα.

Αλλα τελικα οι περισοτεροι παιρνουμε αυτο που μας γυαλιζει και μας "φτιαχνει" (you know what I mean) ;) ;D  Και αφου εχεις τετοιο μηχανακι, κατσε στ'αυγα σου. Οπως ελεγε ο Περισσακης με βαρια φωνη στυλ Σπυρου Καλογηρου "Οποιος αλλαζει το Τρανσαλπ ..μπλεκει!", και βεβαια εμπλεξε και ο ιδιος ασχημα δινοντας το ΤΑ600 για GS800 και μετακομιζοντας στη Μερκελοχωρα :o  Αν τα μετραγαμε ολα λογικα, θα ελειπε το αλατοπιπερο που νοστιμαινει τη μοτο-ζωη μας. Πχ, ενα CBF1000 ειναι πιο λογικη αγορα απο VFR800 και δεν βγαζει συστηματικα και πηνια/ανορθωτες οπως το τελευταιο, αλλα ελα που το VFR 800 ειναι μπιιιιπ-μουν@ρ@ και οταν το στριβεις γονατο κατω ή τελειωνεις το Αθηνα-Λαμια για πλακα με συνεχη 200αρια και πληρη ανεση σου φτιαχνει τη μερα, ετσι απλα  8)  Και απο τετοια σκοπια, το ΤΑ650 ειναι επισης ενα σπεσιαλ μηχανακι, ασε δε που εχει ενα σετ προτερηματων για τον ψαγμενο ονοφφά που δυσκολα βρισκονται  ;)
« Last Edit: Δευτέρα 24 Φεβρουάριος 2014, 21:08:04 μμ by XLGeorge »


" the PouroDuro spirit "


Offline ΚΡΑΣΟΠΑΤΕΡΑΣ

  • Ο ΑΣΤΡΑΠΟΓΙΑΝΝΟΣ
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3677
  • Δεν σπάει δεν χαλάει…δεν στραβώνει δεν λυγάει !!
    • http://www.biowines.gr/
Reply #45 on: Δευτέρα 24 Φεβρουάριος 2014, 22:57:02 μμ
@stoneman

Αν είχα ενα ψεκαστό η ενα 400αρι ισως εκαιγε 4 λ/100 δλδ καπου 80 ευρώ καύσιμο. Διαφορά 50 ευρώ, και λοιπόν? Εμένα δεν μου λείπουν τα 50 ευρώ, αλλά τα 300 για να ξαναπάω.



ΕΤΣΙ ΑΚΡΙΒΩΣ :eusa_clap:

Με λίγη τύχη και αν πήγαινε με 60 km/h και σβηστός σε κατηφόρες ίσως το έφερνε και 3,2.... ;D


Οι άνθρωποι είναι σαν το κρασί, οι καλοί βελτιώνονται με τα χρόνια, οι άχρηστοι γίνονται ξύδι…..


Offline Καψιώτης....

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 3489
Reply #46 on: Τετάρτη 26 Φεβρουάριος 2014, 00:26:11 πμ
Το XL125V (Varadero) φέρνει προς ΤΑ στο μικρότερο. Σε θέματα επιδόσεων δεν μπορεί να γίνει σύγκριση. Για καθημερινές μικρές μετακινήσεις που να δημιουργεί την αίσθηση του ΤΑ (ερωτευμένοι γαρ) πιστεύω ότι κάτι θα κάνει. Είναι πιό σταθερό και σίγουρο πιστεύω από αρκετά άλλα, αλλά και "αρχοντικό" οπτικά. Εκεί είναι, νομίζω, η εστίαση.


Αγάλια-αγάλια, ντραϊλίζουμι....


Offline transalparas

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 101
Reply #47 on: Πέμπτη 27 Φεβρουάριος 2014, 12:23:08 μμ
Εδώ είμαι!
Κάπου τα ξαναλέγαμε για το βαραντεράκι.
Το είχα για 6 μήνες περίπου.
Πλαίσιο transalp, άνεση ατελείωτη, κατανάλωση σκάνδαλο, φρένα επαρκή, πάτημα transalp.
Απο κει και πέρα...οι πάπιες το ρίχνουν στ' αυτιά, μπορεί να το τρώνε κιόλας και να φτύνουν τις βαλβίδες του...το ΚΤΕΛ θα σε πατήσει σίγουρα πριν καβαντζάρεις την ανηφόρα μετά τον Αγ. Στέφανο...
Το παίρνεις για την οδικη του συμπεριφορά που τα υπόλοιπα δεν τη πλησιάζουν, θέλει άπειρο ή υπερβολικά κατασταλαγμένο αναβάτη.

Στάλθηκε από το HUAWEI G525-U00 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Θα συμφωνησω σε ολα....μακαρι να το ειχαν κανει πιο δυνατο θα ειχε πουλησει πολυ περισσοτερο....


Δέν θέλω μαλακά πλαστικά,δεν θέλω ανεση και πολυτελεια ΘΕΛΩ ΜΟΝΟ ΩΜΗ ΙΑΠΩΝΙΚΗ ΔΥΝΑΜΗ!