Hellas Transalp Forum

Καρμπυρατέρ (καθαρισμός / επισκευές / ρυθμίσεις)

επισκέπτης · 112327

Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9809
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #175 on: Δευτέρα 25 Μάιος 2020, 18:26:25 μμ
Οσο κ να ρυθμίζεις τα καρμπς , το λάδι στο φίλτρο είναι εντελώς άλλο κομμάτι.

Τα μπουζι δεν ζητηθηκε να τα ''δείς'' για την περίπτωση να έχουν πρόβλημα , αλλά γιατι ανάλογα με το τί θα δείς καταλαβαίνεις πολλά για την καύση που γίνεται. Δες το λινκ :
https://ngksparkplugs.com/en/resources/read-spark-plug



Offline Τσίου

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 8
Reply #176 on: Τετάρτη 27 Μάιος 2020, 16:41:25 μμ
Καλησπέρα σε όλους.

Σήμερα τελικά πήρα τη μηχανή απ το συνεργείο. Μέχρι στιγμής δουλεύει πολύ καλά κ ακούγεται ακόμη καλύτερα. Βέβαια παρατήρησα ότι είναι ψηλά το ρελαντι(στις 2.000/σαλ).οπουε αύριο πρέπει να ξαναπάω, είτε να το ρυθμίσει είτε να το φτιάξει, ανάλογα από τη προκλήθηκε.
Στα του καρμπυρατέρ τώρα, ο καινούριος μάστορας είπε... Τα καρμπυρατέρ ξερυθμιστα, οι μεμβράνες πολύ καλή κατάσταση αλλά σου σκαλισαν τη βελόνα, που σημαίνει ότι αν κάνεις ταξίδι κ του δώσεις τέρμα θα σου κάνει κάτι κουνηματα, όπως θα κουνιέται η βελόνα κ δεν θα πετάει ευθεία τη βενζίνη. Σε φυσιολογική πορεία, δε θα καταλάβεις τίποτα. Ξερυθμιστα τα καρμπυρατέρ, σου το έπνιξαν και στο λαδί, βραχυκύκλωσαν τα μπουζί πρηστικε το μηχανάκι ανέβασε όλο το λάδι πάνω. Τώρα αν ισχύουν η όχι δε ξέρω. Θα κάνω κ μια μέτρηση στην κατανάλωση να δω τι γίνεται. Πάντως ούτε βενζίνη μυρίζει, ούτε μπερδέματα κάνει κ μια χαρά άνοιξε στο δρόμο. Αλλά αυτό που μου "έκατσε" καλύτερα απ όλα, είναι ο ήχος δεν την έχω ξανά ακούσει έτσι, τόσο ομαλό κ ήρεμο ήχο. Λέτε να ξεμπέρδεψα με τα τρεχάματα;;
Όπως κ να χει ευχαριστώ πολύ για το χρόνο που μου αφιερωσατε. Ελπίζω κάποια στιγμή να ανταμώσουμε κάπου κ να σας γνωρίσω επιτέλους από κοντά.



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9809
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #177 on: Τετάρτη 27 Μάιος 2020, 18:59:10 μμ
Σου είπε οτι τα επανέφερε ολα αυτά στο φυσιολογικό?

Το ρελαντί μπορείς να το χαμηλώσεις μόνος απο τη μαυρη πλαστική βίδα στοα αριστερά του τεπόζιτου, στις 1200 + - 50 στρ/λ.
 



Offline Τσίου

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 8
Reply #178 on: Τετάρτη 27 Μάιος 2020, 20:59:39 μμ
Ναι ρύθμιση καρμπυρατέρ, καινούρια μπουζί, όπως κοιτούσα το μοτέρ, είδα ότι έχει αλλάξει τα σωληνάκια τις βενζίνης, νομίζω είναι όλα αλλαγμένα και στο διακοπτη της βενζινης κ στο κουζινετο; κ ταυτο που πάει στον κύλινδρο. Επίσης μου είπε ότι είχε τιγκαρει το φίλτροκουτί λάδια, το καθάρισε κ άφησε την τάπα απ το σωληνάκι που έρχεται απ το φιλτροκουτι, ανοιχτή και να την αφήσω για 2-3 μέρες ανοιχτή θα βγάλει λίγες σταγόνες λάδι γιατί θα δουλεύει σωστά το μοτέρ κ θα διώξει ότι είχε ανεβάσει. Κ από βδομάδα που θα μπορει, να πάω να μου κάνει κ μια ρύθμιση στις βαλβίδες. Stoneman θεωρείς ότι δεν τα έχει κάνει; ή πρέπει να κάνει κ κάτι ακόμη; να του ζητήσω να κάνει κάτι άλλο;

Το ρελαντί το χαμηλωσα απ τη βίδα, όπως λες, αλλά το πρώτο πράγμα που μου ήρθε στο μυαλό, είναι ένα παλιότερο ποστ, όπου ανέφερες κάτι για κολλημένο τσοκ, γι αυτό είπα να περάσω να το κοιτάξει, μηηηπως έχει γίνει κάνα τέτοιο.



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9809
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #179 on: Πέμπτη 28 Μάιος 2020, 17:55:54 μμ
Το Α κ το Ω είναι να υπάρχει εμπιστοσύνη ανάμεσα στον ιδιοκτήτη κ τον μάστορα.
Αν δεν υπάρχει εμπιστοσύνη τότε κ να έχει κάνει μια τίμια δουλειά , ο πελάτης δεν θα μείνει ικανοποιημένος.

Τώρα το αν τα έχει κάνει ο δικός σου δεν μπορώ να το ξέρω, αυτό που ξέρουμε ομως κ οι δύο είναι οτι πλέον οδηγείς άλλο μηχανάκι , αρα είσαι ενας ικανοποιημένος πελάτης.
Τι σε νοιάζει τι έκανε? αφού είχε αποτέλεσμα ολα οκ.
 

Πολλές φορές ακούω για ρύθμιση καρμπ, τι να ρυθμίσει κάποιος στα καρμπς? μίγμα , συγχρονισμό κ ρελαντί.
Το μίγμα κ το ρελαντί είναι μια διαδικασία 15 λεπτων , ο συγχρονισμός θέλει δύο ώρες κ βάλε αφου ξεβρακώνεις το μισό μηχανάκι.
Το κάνουν ? ποιος να ξέρει ?
Οπότε καλό είναι να γίνεται οταν θα πάς για βαλβίδες κ μπουζί, αν αλλάζουν μπουζί με τον σωστό τρόπο.

Επίσης έχουν γραφτεί πολλά για τα εύκολα κ τα δύσκολα μπουζί, προσωπικά για τα μπουζί έβγαζα τεπόζιτο κ ελυνα κ το αριστερό ψυγείο , αφου τα μαστόρια το είχαν κάνει στόλος για να αλλάξουν μπουζί γρήγορα.

Εχω τύχει σε συνεργείο στην περιοχή μου που είχαν μια 650 για γενικό σέρβις κ εβγαζαν το φεριγκ, προσπαθούσαν να το διαιρέσουν , τραβαγανε απο εδώ, τραβαγανε απο εκεί , σπάγανε τα πλαστικά στηρίγματα, τι να σου πώ.
Ειχαν ενα κουτί κ τα πετούσαν ολα μέσα , πλαστικά βαμμένα μαζί με βίδες .
Μετα απο αυτό πάς εσύ εκεί μηχανάκι?

Εχω τύχει σε αλλαγή τακάκια να τα βάψει ο αλλος με σπρέυ περιμετρικά για να φαίνονται καινούργια κ να ξαναβάζει τα ίδια .

Κ πόσα άλλα που δεν θυμάμαι .

Αρα ολα είναι θέμα εμπιστοσύνης .



Offline Τσίου

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 8
Reply #180 on: Παρασκευή 29 Μάιος 2020, 16:33:28 μμ
Όπως ακριβώς το είπες.. Οδηγώ άλλο μηχανάκι. 6 χρόνια την έχω, πρώτη φορα νιώθω το, όσο γκάζι δίνω τόσο ακούει.. Ελάχιστα να το τσιμπήσω, τόσο θα δώσει. Κ τόσο ομαλό ήχο. Μακάρι ο άνθρωπος να κάνει σωστά τη δουλειά του για να σταματήσω να τραβιεμαι κ γω.
Το μόνο φάουλ που του χρεωνω, είναι με το σωληνάκι από το ρουμπινετο της βενζινης που πάει στον πίσω κύλινδρο. Είχα αγοράσει ένα πετρελαίου με μόνωση αμυαντου, γιατί αυτό που είχα έμοιαζε ψεύτικο κ τρυπουσε πολύ εύκολα και πήγε και το ξανά άλλαξε.
Τώρα όσον αφορά την "ποικιλία" στα μαστορια, την έζησα στο πετσί μου, σχεδόν ένα χρόνο στο νησί. Που έφτασα, ειδικά τα ηλεκτρολογικα, να τα φτιάχνω μόνος μου(κ ευτυχώς, σχεδόν ότι θέμα είχα, βρήκα τη λύση μέσα στο φόρουμ).




Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9809
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #181 on: Παρασκευή 29 Μάιος 2020, 17:33:59 μμ
Το λάστιχο που πηγαίνει υποπίεση στο ρουμπινέτο γθα να ανοίξει κ το αλλο απο την άλλη μεριά τηε βαλβίοδας του Pair, να τα αλλάξεις με λάστιχο σιλικόνης  διαμέτρου Φ4, εφαρμόζει τέλεια κ δεν καίγεται ποτέ, κόστος  8 ευρω το μέτρο, κ θές δύο κομμάτια των 25 εκ.



Offline chryssot

  • Μέλος HTC
  • οδηγός τρίκυκλου
  • ***
    • Posts: 24
Reply #182 on: Κυριακή 25 Απρίλιος 2021, 10:00:35 πμ
Καλημέρα. Μια ερωτησούλα.. Για ρύθμιση του κάρμπ σε 650, έχω δει σε άλλο ποστ ότι χρειαζόμαστε 2 ταφ φ4 (ένα για κάθε κύλινδρο) για να συνδεθεί η συσκευή μέτρησης της υποπίεσης στην ήδη υπάρχουσα συνδεσμολογία.
Τα ταφ είναι απαραίτητα ή μπορούμε να συνδέσουμε τους 2 κυλίνδρους στη συσκευή μέτρησης αφήνοντας (ανοικτά) τα σωληνάκια υποπίεσης που έρχονται από το ρουμπινετο και το pair αντίστοιχα??



Offline stefosg

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 565
Reply #183 on: Κυριακή 25 Απρίλιος 2021, 11:58:41 πμ
Μπορείς να τα αφήσεις ανοικτά δεν επηρεάζουν τη λειτουργία. Αλλά ας το επιβεβωσει και ένας με 650. Στο 600 που ειχα έβαζα μόνο τους κυλίνδρους και όλα τα άλλα στον αέρα.

Sent from my SM-G965F using Tapatalk



Offline sot econ

  • Administrator
  • Οδηγάρα
  • *****
    • Posts: 360
Reply #184 on: Κυριακή 25 Απρίλιος 2021, 23:07:14 μμ
Που το είδες αυτό με το ταφ;
Συνδέεις απευθείας στα καρμπ την συσκευή συγχρονισμού.
Το σωληνάκι απο το ρουμπινετο που να το συνδέσεις, αφού το τεπόζιτο είναι εκτός μοτό;

https://www.carbtune.com/inst2.html
« Last Edit: Κυριακή 25 Απρίλιος 2021, 23:11:19 μμ by sot econ »



Offline chryssot

  • Μέλος HTC
  • οδηγός τρίκυκλου
  • ***
    • Posts: 24
Reply #185 on: Δευτέρα 26 Απρίλιος 2021, 17:39:49 μμ
Που το είδες αυτό με το ταφ;
Συνδέεις απευθείας στα καρμπ την συσκευή συγχρονισμού.
Το σωληνάκι απο το ρουμπινετο που να το συνδέσεις, αφού το τεπόζιτο είναι εκτός μοτό;

https://www.carbtune.com/inst2.html
Αν απλά θέλεις να κάνεις έλεγχο όπως εγώ  τον κάνεις με την δεξαμενή επανω... οπότε χρειάζεσαι ταφ..
Βέβαια ναι...έχεις δίκιο από την μια μεριά τουλάχιστον, γιατί από την άλλη είναι στο pair......Οπότε  απλά βγάζω το pair  να κρέμεται ή το ταπώνω;;;

Στάλθηκε από το Redmi Note 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk




Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2452
  • XLV650, CRF1000
Reply #186 on: Δευτέρα 26 Απρίλιος 2021, 22:21:08 μμ
Τα δυο σωληνακια που βγαζεις τα αφηνεις ξεταπωτα και συνδεεις στις υποδοχες τους πανω στα καρμπ τους δυο σωληνες  του οργανου (απο τους τεσσερις που συνηθως εχει) και ρυθμιζεις. Εγω εχω παρει ενα ειδικο πλαστικο δοχειο βενζινης το οποιο κρεμαω απο το τιμονι και το συνδεω στο σωληνακι βενζινης. Μιλαω παντα για ρυθμιση, οχι για απλο ελεγχο με το τεποζιτο πανω. Αλλα και για απλο ελεγχο το ιδιο πρεπει να ειναι δηλ. τα σωληνακια χυμα και ξεταπωτα.


" the PouroDuro spirit "


Offline sot econ

  • Administrator
  • Οδηγάρα
  • *****
    • Posts: 360
Reply #187 on: Τρίτη 27 Απρίλιος 2021, 12:05:53 μμ
Αν απλά θέλεις να κάνεις έλεγχο όπως εγώ  τον κάνεις με την δεξαμενή επανω... οπότε χρειάζεσαι ταφ..

Ειδικά για έλεγχο σου φτάνει το καύσιμο που έχουν μέσα τα λεκανάκια, οπότε μην βάλεις τίποτα.



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9809
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #188 on: Τρίτη 27 Απρίλιος 2021, 13:59:32 μμ
Καλημέρα. Μια ερωτησούλα.. Για ρύθμιση του κάρμπ σεA 650, έχω δει σε άλλο ποστ ότι χρειαζόμαστε 2 ταφ φ4 (ένα για κάθε κύλινδρο) για να συνδεθεί η συσκευή μέτρησης της υποπίεσης στην ήδη υπάρχουσα συνδεσμολογία.
Τα ταφ είναι απαραίτητα ή μπορούμε να συνδέσουμε τους 2 κυλίνδρους στη συσκευή μέτρησης αφήνοντας (ανοικτά) τα σωληνάκια υποπίεσης που έρχονται από το ρουμπινετο και το pair αντίστοιχα??

Δύο ''Τ''  χρησιμοποίησα οταν ήθελα να συνδέσω το DIY υποπιεσόμετρο που είχα κατασκευάσει , κ που βρίσκεται στο ΣΥΜΟΦΕ για όποιον το χρειάζεται, κ το εμπορίου της    Rothewald   (  https://www.transalpforum.gr/index.php?topic=21920.0   )

Για να κανεις συγχρονισμό συνδέεις και τους δύο κυλίνδρους ταυτόχρονα αφού ζητάς διαφορά υποπίεσης μεταξύ τους , αρα αποσυνδέεις και τα δύο σωληνάκια , καύσιμο δίνεις απο ενα μπουκάλι αφου το τεπόζιτο θα έχει αφαιρεθεί.



Offline chryssot

  • Μέλος HTC
  • οδηγός τρίκυκλου
  • ***
    • Posts: 24
Reply #189 on: Τετάρτη 28 Απρίλιος 2021, 18:56:22 μμ
Προσπάθεια ρύθμισης πλήρως αποτυχημένη. Τα κινέζικα μανόμετρα ψιλο-σκαλώνανε,  Τα  σωληνάκια  λιώσανε  και τη λειτουργία την έκανα χειρότερη.
Νέα αποστολή κατασκευή του DIY χωρίς τις μπουκάλες. Με αλφαδολάστιχο και σωληνάκια σιλικόνης.  Κάποια συμβουλή για να μην μου τραβήξει το λαδάκι μέσα???
ΟΚ κατάλαβα ότι δεν χρειάζομαι ταφ απλά τα αφήνω ξεκούμπωτα. ....Αλλά όταν είναι ξεκούμπωτα παρατήρησα ότι  ο θόρυβος μεγαλώνει γίνεται πιο τραχύς και υπάρχουν πολλά σκασίματα καθώς αφήνω το γκάζι. Αυτό δεν βοηθάει στην ηχητική ανάγνωση της ομαλότητας.  Αναγκαστικά θα εμπιστευτώ το όργανο.  Θα  ενημερώσω όταν το προμηθευτώ τα υλικά και το κατασκευάσω.
By the way όταν ρώτησα μηχανικό για βοήθεια μου είπε ότι δεν υπάρχει μηχανικός σε όλο το Αγρίνιο που να μπορεί να κάνει την ρύθμιση με μανόμετρα σε τρανσάλπ και θα πρέπει να πάω Αθήνα ή Πάτρα σε ηλεκτρονικό μηχάνημα..... :eusa_naughty:



Offline Petmo

  • Μέλος HTC
  • οδηγός τρίκυκλου
  • ***
    • Posts: 36
Reply #190 on: Πέμπτη 29 Απρίλιος 2021, 06:47:48 πμ
Κάποια συμβουλή για να μην μου τραβήξει το λαδάκι μέσα???

Εγώ έχω βάλει στη μέση του αλφαδολάστιχου ένα διακόπτη πλαστικό . Ξεκινάς με τον διακόπτη κλειστό και ανοίγεις λίγο λίγο προσέχοντας το λάδι. Αν ανέβει πολύ το ένα και πρίν το τραβήξει ο κύλινδρος κλείνεις το διακόπτη. Αυξάνοντας την διάμετρο του λάστιχου μειώνεις την ταλάντωση του λαδιού. Έχω βάλει αλφαδολάστιχο φ14 και το μειώνω σε φ4 βάζοντας κομμάτια λάστιχο το ένα μέσα στο άλλο που να μπαίνουν εφαρμοστά φ14-φ10-φ6- φ4,(περίπου) με μονωτική ταινία στις ενώσεις. Για τη βίδα χρησιμοποιώ καρυδάκι Νο8 με σύο προεκτάσεις,το κατσαβίδι φεύγει με τους κραδασμούς της μηχανής και είναι δύσκολο να το πετύχεις.


Δίκασον, Κύριε, τους αδικούντας με· πολέμησον τους πολεμούντας με.


Offline chryssot

  • Μέλος HTC
  • οδηγός τρίκυκλου
  • ***
    • Posts: 24
Reply #191 on: Πέμπτη 29 Απρίλιος 2021, 10:59:48 πμ
Εγώ έχω βάλει στη μέση του αλφαδολάστιχου ένα διακόπτη πλαστικό . Ξεκινάς με τον διακόπτη κλειστό και ανοίγεις λίγο λίγο προσέχοντας το λάδι. Αν ανέβει πολύ το ένα και πρίν το τραβήξει ο κύλινδρος κλείνεις το διακόπτη. Αυξάνοντας την διάμετρο του λάστιχου μειώνεις την ταλάντωση του λαδιού. Έχω βάλει αλφαδολάστιχο φ14 και το μειώνω σε φ4 βάζοντας κομμάτια λάστιχο το ένα μέσα στο άλλο που να μπαίνουν εφαρμοστά φ14-φ10-φ6- φ4,(περίπου) με μονωτική ταινία στις ενώσεις. Για τη βίδα χρησιμοποιώ καρυδάκι Νο8 με σύο προεκτάσεις,το κατσαβίδι φεύγει με τους κραδασμούς της μηχανής και είναι δύσκολο να το πετύχεις.

Ναι έχεις δίκιο. θα χρησιμοποιήσω τα διακοπτάκια της κινεζιάς.... Θα το δοκιμάσω με Φ10-6-4 . Με τη βίδα δεν αντιμετώπισα κανένα πρόβλημα αφού έφτιαξα την πατέντα του stoneman   :salut:  (το σύρμα με ledακια -βελτιωμένη έκδοση :) :))



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9809
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #192 on: Πέμπτη 29 Απρίλιος 2021, 19:01:16 μμ
Μάστορη  chryssot , η εγώ δεν καταλαβαίνω τι γράφεις , η εσύ δεν καταλαβαίνεις τι γραφω εγώ. :2hysterical:


Νέα αποστολή κατασκευή του DIY χωρίς τις μπουκάλες. Με αλφαδολάστιχο και σωληνάκια σιλικόνης. 
Κάποια συμβουλή για να μην μου τραβήξει το λαδάκι μέσα???

Χωρίς μπουκάλες η στάθμη τρεμει τόσο πολύ που καλύπτει μια αποσταση 2-3 εκ κ δεν ξερεις που είναι η επιφάνεια του υγρού, εχω δοκιμάσει μεχρι κ βαλβολίνη 90 αρα κ πάλι ετσι κάνει . Η λύση είναι η μπουκάλια η οπως είπε κ ο σύντροχος με μια μικρή βανα στο κατω μέρος να στραγγαλίζεις το σωλήνα , η ακόμα κ με μια σκύλα που πιέζει μόνιμα .
Για να μην τραβηξει το λάδι , αν εχεις μπουκάλες απλα εχεις τα σωληνάκια σε διαφορά υψους και δεν έχεις θέμα αφου ρουφαει το σωληνάκι που είναι πιο ψηλά .



ΡΕίξε μια ματιά και εδώ :   https://www.transalpforum.gr/index.php?topic=14833.50

ΟΚ κατάλαβα ότι δεν χρειάζομαι ταφ απλά τα αφήνω ξεκούμπωτα. ....Αλλά όταν είναι ξεκούμπωτα παρατήρησα ότι  ο θόρυβος μεγαλώνει γίνεται πιο τραχύς και υπάρχουν πολλά σκασίματα καθώς αφήνω το γκάζι.

Εδώ σε χάνω , τι εννοελις ξεκουμπωτα ? τα σωληνάκια του υποπιεσόμετρου που θες να φτιάξεις θα είναι μονιμα συνδεδεμένα πάνω στους αφαλους που εχει το μηχανάκι για την βαλβίδα Pair στα δεξιά κ το ρουμπινέτο στα αριστερά.
Αν τα βγαλεις τραβανε απο εκει αερα οι κυλινδροι κ φτχαίνει το μίγμα, ετσι εχεις τα σκασίματα .

Quote from: chryssot link=topic=21366.msg387945#ωmsg387945 date=1619628982
Αυτό δεν βοηθάει στην ηχητική ανάγνωση της ομαλότητας.  Αναγκαστικά θα εμπιστευτώ το όργανο.  Θα  ενημερώσω όταν το προμηθευτώ τα υλικά και το κατασκευάσω.

Οκ , αναμένω , οτι θες εδώ  είμαστε .

By the way όταν ρώτησα μηχανικό για βοήθεια μου είπε ότι δεν υπάρχει μηχανικός σε όλο το Αγρίνιο που να μπορεί να κάνει την ρύθμιση με μανόμετρα σε τρανσάλπ και θα πρέπει να πάω Αθήνα ή Πάτρα σε ηλεκτρονικό μηχάνημα..... :eusa_naughty:

Στον κόσμο του το άτομο :2hysterical:



Offline chryssot

  • Μέλος HTC
  • οδηγός τρίκυκλου
  • ***
    • Posts: 24
Reply #193 on: Παρασκευή 30 Απρίλιος 2021, 09:27:37 πμ
Προφέσορα Νικόλα έχεις δίκιο  μπερδεύτηκα και κατάφερα να μπερδέψω και σας ;D ;D Εξηγώ λοιπόν.
Προχθές ξεκίνησα να ρυθμίσω το καρμπ. Σύνδεσα τα μανόμετρα κανονικά αλλά παρόλο που είχα τα διακοπτάκια επάνω δεν κατάφερα να έχω ενδείξεις σταθερές καθώς εκτός το ότι δεν μπορούσα να σταθεροποιήσω τις ενδείξεις, "σκαλώνανε" και οι βελόνες από τα κινέζικα μανόμετρα ενώ μετά από λίγο όταν ζεστάθηκαν τα λάστιχα του ....έλιωσαν.

 Στην διάρκεια αυτή κατάφερα 8) 8) και ξερύθμισα το καρμπ (έφερα τη βίδα 2-3 στροφες πισω μπρός....αφού πίστευα ότι θα το επαναφέρω... που θα πάει) Στη διάρκεια των πειραματισμών ο θόρυβος έγινε πιο τραχύς,  άρχισαν τα σκασίματα, τα μπουκώματα (έσβηνε στο ρελαντί παρόλο που προσπαθούσα απο το μαυρο βιδάκι να αυξήσω τις στροφές)
Όταν απελπίστηκα ξαναφόρεσα την δεξαμενή και σύνδεσα τα καλούδια όλα , η μηχανή λειτουργούσε( ο θόρυβος) κανονικότατα σαν να μην είχε συμβεί τίποτα.

Έτσι καθώς είχα αόριστα στο μυαλό μου το άρθρο σου με τα  ταφ ( ξεχνώντας οτι τα είχες βάλει για σύγκριση των δύο τρόπων μέτρησης ),  σκέφτηκα ότι εφόσον  λειτουργεί κανονικά  η μηχανή όταν είναι  κανονικά συνδεδεμένα όλα, εάν υπάρχει τρόπος με προσθήκη ταφ να δοκιμάσω την ρύθμιση του καρμπ. Αυτό ήταν φυσικά λάθος για 2 λόγους:
1) Το ντεπόζιτο φεύγει αναγκαστικά και επομένως μόνο το σωληνάκι του pair υπάρχει. Το σωληνάκι από το ρουμπινέτο δεν θα υπάρχει ... οπότε.....?@#!  και 2) ακόμα και να υπήρχε θεωρητικά τρόπος να συνδεθούν παράλληλα τα ταφ , εφόσον θα δίνανε αέρα στους κυλίνδρους εγώ τί υποπίεση θα μέτραγα .....@!$

Πάντως με όλους τους πειραματισμούς κάθε επόμενη φορά είναι πιο εύκολή.... Την πρώτη φορά δεν μπορούσα να βρώ την βίδα με τίποτα. Μετά την πατέντα σου με το lentάκι η βίδα βρίσκεται σε δευτερόλεπτα... :) :) :) Ελαφρώς βελτιωμένη η πατέντα  με περισσευούμενο (από το καντράν) λαμπάκι multiled  και 12v μπαταρία ....






Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9809
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #194 on: Παρασκευή 30 Απρίλιος 2021, 18:22:09 μμ
Το να βρισκεις την βίδα πρέπει να πώ ότι το πήγες ένα βήμα παραπέρα .

Αν ρίξεις μια ψαχτική στο γιουτιουμπ  σαν Balancing Carburettors  θα βρείς υποπιεσόμετρα κ πιο απλά

https://www.youtube.com/watch?v=2PiQBr20kM8&ab_channel=MtD-CNC

https://www.youtube.com/watch?v=nEE508WzNC8&ab_channel=2E0VZZ

Επειδή έχω κάνει μια διατριβή στο θέμα αυτό , δεν θυμάμαι ομως που τα έχω γράψει , αλλά συγχρονίζεις τα καρμπ κ είσαι μεσα στην τρελή χαρά,
ανοιγεις λιγο γκάζι κ ολα αλλάζουν, ακολουθεί φρίκη, ξανά συγχρονίζεις , ανοίγεις το γκάζι , το αφήνεις πάλι τα ίδια .

Πρόσεχε, οταν κανεις τον συγχρονισμό να είσαι σίγουρος οτι έχεις το σωστό σε στροφές ρελαντί , αν επιχειρήσεις να το ρυθμίσεις μετά ο συγχρονισμός πάει περίπατο.

Το υποπιεσόμετρο που θα φτιάξεις είναι πολύ ευαίσθητο, δλδ έχει τόσο μεγαλη ακρίβεια που δεν χρειάζεται αρα μην ψειρίζεις την μαιμού , και
ενα-δύο εκ να εχεις διαφορά  στην στάθμη δεν σημαίνει οτι το αφήνεις ασυγχρόνιστο.

Θα το καταλάβεις οταν ρυθμίζοντας η ρύθμιση φεύγει ακόμα κ με το βαρος απο το κατσαβίδι .

Προσπάθησα αυτήν την βίδα να την βρω στο εμπόριο κ να της κολήσω με οξυγόνο ενα σπιράλ ωστε να την ρυθμίζω με τεπόζιτο επάνω ,
αλλά δεν βρηκα  πουθενά το ίδιο σπείρωμα , γι αυτό πρόσεχε πως της φέρεσαι γιατι δεν παίζει σαν ανταλλακτικό πάει ολόκληρο, η θα αναγκαστείς να τα λύσεις όλα κ να αλλάξεις σπειρώματα για βίδα του εμπορίου .

Εχω δοκιμάσει να ρυθμίσω τον συγχρονισμό τέρμα αριστερόστροφα κ τέρμα δεξιόστροφα , στατικά δεν είδα κάποια μεγάλη διαφορά αλλά σε απότομα ανοιγματα του γκαζιου είχα σκασίματα απο μπροστά στην εισαγωγή , ετσι το φοβήθηκα κ δεν την έβγαλα βόλτα ξερύθμιστη.

Τα λέμε

καλή ανάσταση , καλοσουβλιστο το αρνάκι .



Offline chryssot

  • Μέλος HTC
  • οδηγός τρίκυκλου
  • ***
    • Posts: 24
Reply #195 on: Δευτέρα 03 Μάιος 2021, 13:12:51 μμ
Το εργαλείο φτιάχτηκε!!
Η ακρίβεια του εντυπωσιακή. Είναι φυσικό όμως αφού στερείται προβλημάτων σταθερότητας και ακρίβειας που εμφανίζουν τα φτηνιαρικα (κινέζικα) μανόμετρα.
Η προσαρμογή με μικρότερης διαμέτρου έγινε με 3 κομμάτια σωληνάκια πολυουρεθάνης (γιατί αυτά βρήκα) και η στεγανοποίηση με μονωτική ταινία...Σε κάποιο από αυτά είδα όριο θερμοκρασίας ~70βαθμους Κελσίου και το φοβήθηκα αλλά άντεξαν  την ρύθμιση χωρίς να πάθουν τίποτα. Χρησιμοποιησα τα διακοπτακια που είχα και ήταν ιδιαίτερα χρήσιμα στην απόσβεση των ταλαντώσεων ταυτόχρονα με την ρύθμιση. Και στην άλλη άκρη από τα διακοπτακια τα μανίσια σωληνάκια υποπίεσης που είναι ήδη συνδεδεμένα στους κυλινδρους.
Κόστος 4 μέτρα αλφαδολαστιχο 10χλσ και 3 κομμάτια του 1μ. σωληνάκια πολυουρεθάνης = σύνολο 6 Ευρώ.

Η καλύτερη συμβουλή ήταν αυτή που τόνισε ότι η ρύθμιση του κάρμπ πρέπει να γίνει αφού σιγουρευτούμε για τις στροφές του ρελαντί ότι είναι σωστά ρυθμισμένες γιατί αν τις αλλάξουμε μετά η ρύθμιση του κάρμπ πάει περίπατο…..
Αυτό βέβαια δημιουργεί νέα ερωτήματα όπως : H ρύθμιση του καρμπυρατέρ είναι σχετική ;;; αφού χρειάζεται από καιρό σε καιρό ανάλογα με την θερμοκρασία να πειράζουμε λιγάκι την βίδα ρύθμισης ρελαντί….. Υπάρχει κάποιος που δεν πειράζει την βιδούλα έστω και λίγο;;;
Anyway η ρύθμιση πέτυχε ….την επόμενη φορά έχει αποσυναρμολόγηση  και καθαρισμό κάρμπ αν χρειαστεί…..Ευχαριστώ όλους για τις συμβουλές. Χρόνια πολλά…..
  Υ.Γ. Αφού είμαι πλέον ο μοναδικός που κάνει συγχρονισμό κάρμπ σε τρανσαλπ σε Αγρίνιο Μεσολόγγι και περίχωρα. Όποιος συνάδελφος θέλει ας επικοινωνήσει να τον βοηθήσω :) :) :)



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9809
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #196 on: Τετάρτη 05 Μάιος 2021, 09:17:00 πμ
Εύγε νεαρέ  :eusa_clap:

Ολα πήγαν καλά , μερικές φορές ακολουθάμε μια ιδέα για κατασκευή αλλά η προσωπική πινελιά είναι το κάτι άλλο .

Το ρελαντί έχει φυσικά μια σχέση με την θερμοκρασία του κινητήρα αλλά οχι κ τόσο μεγάλη , δλδ οταν βάλεις μπροστά φυσικό είναι λόγω καρμπ να εχεις ενα ρελαντί κοντα στις 1000στρ/λ , μετα στην πορεία ανεβαινει στις 1200 + - 50 στρ/λ.
Τον χειμώνα  οι στροφές είναι λίγο χαμηλότερες , στις ζεστές μέρες δεν χρειάζεται τσόκ , απλά με 2-3 ανοιγματα του γκαζιου κρατάει ρελαντί .

Σε οτι αφορά τον καθαρισμό των καρμπς, υπάρχουν δύο περιπτώσεις , πρωτον να έχεις κάποιο πρόβλημα  σε σχεση με κάποια άλλη που έχεις οδηγήσει, η δεύτερον να  σου έχει καρφωθεί η ιδέα οτι κάτι συμβαίνει κ πρέπει να ασχοληθείς .
Γνώμη μου (πάντα ) μην ασχολείσαι αν δεν έχεις πρόβλημα, αν το μηχανάκι '' ανοίγει'' σωστά , δεν κομπιάζει, δεν εχει περιοχές στροφών που κρεμάει , μην ασχολείσαι , κ στο λέει κάποιος που καθάριζε καρμπς κάθε 6 μήνες στα πρωτα χρόνια κ που τελικά '' καθάρισε '' ένα σετ  :2hysterical:
Αν είσαι διαβαστερός ριξε μια ματιά εδώ  https://www.transalpforum.gr/index.php?topic=19688.0

Δλδ , δεν σου λέω οτι θα μπλέξεις η οτι δεν θα τα καταφέρεις , αλλά ισως το αποτέλεσμα η η όποια διαφορά που θα δείς να μην αξίζει τον κόπο.

Καλύτερα σαν ξεκίνημα να κάνεις μια ρύθμιση βαλβίδων , κ αυτό πάλι αν απαιτείται, επειδή ισως χρειαστεί να επαναλάβεις τον συγχρονισμό αφού πρώτα  ρυθμίζουμε βαλβίδες κ μετα κανουμε συγχρονισμό.
Κάνε πρώτα μια καλή ρύθμιση στα καρμπς σαν μίγμα κυρίως να είσαι σίγουρος , σύγκρινε συμπεριφορά , επιδώσεις κ κατανάλωση κ αν δεν βγει ακρη
προχωρας σε καθαρισμό .


ΥΓ:  Κατι που θυμήθηκα, είχα θέμα στην ΤΑ με τα σωληνάκια υποπίεσης , σκλήραιναν κ κοβονταν, ειδικά αυτό της βαλβίδας ηταν βασανο να αλλαχτεί , ετσι πήρα ενα μέτρο σιλικονουχο σωλήνα μπλέ, σαν αυτον που χρησιμοποιούν οι τουρμπάτοι στις μετατροπές, κοστισε μόλις 8 ευρώ, ηταν ομως Φ4 αντι για Φ5  , ομως δεν αντιμετώπισα πρόβλημα , ισα ισα που εφαρμοζε καλύτερα κ δίχως τα μικρά σφιχτήρια .
Πέρασα κ ενα μαύρο θερμοσυστελόμενο μακαρόνι εξωτερικά  ωστε να μην χάσω τον βιντάζ σχεδιασμό η την γνήσια κατασκευή  :2hysterical:
Αυτα τελικά αποδείχτηκαν το κάτι άλλο , αφου δεν τα ενοχλούσε με τπτ η θερμοκρασία .
« Last Edit: Τετάρτη 05 Μάιος 2021, 09:22:09 πμ by Stoneman »



Offline Geo-challenge

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 2
Reply #197 on: Πέμπτη 25 Αύγουστος 2022, 09:05:47 πμ
Καλημερα στην παρέα....αντιμετοπιζω ενα προβλημα απ το Μαιο και μεχρι σημερα...μετα απο καθαρισμο και συγχρονισμο των καρμπυρατέρ η μηχανη αρχισε να σκαει στο κλεισιμο του γκαζιου....μεχρι τοτε ποτε.σε κουβεντα με τον μηχανικο μου ειπε οτι μου αλλαξε το ενα διαφραγμα γιατι ειχε σκιστει αλλα μου βαλε απο yamaxa(?????)....αλλα  ειναι ιδια....εγω δειχνοντας εμπιστοσύνη γιατι όντως ειναι καλος στην δουλεια του το δεχτηκα....βεβαια μου πε οτι σκαει λιγο αλλα οταν γυρισω απ το το ταξιδι θα αλλαξουμε και τα λαστιχα απ τις βαλβιδες αποκοπης αερα και θα στρωσει....για να μην τα πολυλογο...τις αλλαξα κι αυτες και τπτ..αλλαζω και την βαλβιδα pair και παλι τπτ...κλεινει για διακοπες και βγαζω και αλλαζω το διαφραγμα με ενα ημιτασιον που τελικα ειχαν διαφορα μεγεθους και τπτ...αυτο που ειδα ομως ηταν οτι η βελονα ηταν ξυσμενη...αλλα επίσης οτι το ποτιρακι ειχε διαφορετικο υψος απ το δικο μου...ο κυλινδρος δουλευει με πολυ πλουσιο μειγμα...εβγαλα ται το δεύτερο διαφραγμα απ τον μπροστα κυλινδρο για συγκριση και δω ξεκινανε τα μπερδεματα μου....το ποτιρακι ιδιο με αυτο που εβγαλα....η βελονα λιγο πιο μακρια απ την ξυσμενη....αγοραζω ενα κιτ επισκευης και το ποτιρακι ακομα πιο κοντο απ αυτα που ειχα αλλα και απ το πρώτο ημιτασιον που εβαλα...στα ανταλλακτικά εχει διαφορετικό κωδικο στις βελονε για μπρος πισω...μπορει καποιος να βοηθήσει να βρω τι ειναι σωστο τι οχι;μετρημα υψους στο ποτιρι αλλα και στις βελονες οι οποιες γραφουν εναν κωδικο επανω.....εχω δωσει πανω απο 250€ και η μηχανη μπουκωνη και σκαει...αλλα σκαει παρα πολυ δυνατα...μα παρα πολυ!!!



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9809
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #198 on: Πέμπτη 25 Αύγουστος 2022, 15:47:23 μμ
Κουράστηκα ακομα κ που το διάβασα, αν θέλεις την γνώμη μου μην ασχολείσαι, αγόρασε ενα σετ καρμπ μεταχειρισμένα να ησυχάσεις .Ρώτα στο φατσοβιβλίο στα "Αγοραπωλησίες HONDA TRANSALP & αξεσουάρ"

Σκασίματα είναι φτωχό μίγμα η μεμβρανη της βαλβίδας Cut Off

Aγόρασε ενα σπρευ αιθέρα αυτο δλδ που ψεκάζουν στα ντήζελ για να ξεκινησουν μετα απο επισκευή , κ ψεκασε στις εισαγωγες κ
σε οτι σωληνα εχει να κανει με την εισαγωγή, αν παρατηρήσεις οτι ψεκάζεις καπου κ ανεβαινουν οι στροφες του κινητήρα τότε απο εκει ρουφάει αερα
κ φτωχαίνει το μίγμα .

Τα καρμπς ΠΟΤΕ δεν τα διαιρείς, γιατι χαλάει η ρύθμιση του TPS που γίνεται μια φορά απο το εργοστασιο κ είναι μια για κάθε ζευγάρι.

Αν ο μηχανκος σου ανακάτεψε εξαρτήματα απο τα καρμπ την έβαψες, είναι δυσκολο να επανέλθουν , πρέπει καθε καρμπ να συναρμολογηθεί με τα δικά του .




Offline MrVoidGr

  • WhatGoesAroundComesAround
  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 30
Reply #199 on: Δευτέρα 19 Φεβρουάριος 2024, 19:49:07 μμ
Καλησπέρα !! Να πω κ εγώ το παράπονο που έχω με την δικιά μου ; Transalp 600 του 97 πειράζω τα pilots ψάχνοντας να βγάλω άκρη με το ρελαντί - σκασιματα κ κατανάλωση!
Δεν μπορώ με τίποτα να βρω μια σωστή ρύθμιση γιατί: όταν την ζεστάνω κ αρχίσω να βιδώνω και ξεβιδώνω τα pilots, στο αριστερό pilot καταλαβαίνω αλλαγή στο δούλεμα της μηχανής όταν όμως σηκώνομαι κ πάω να βιδώσω και να ξεβιδώσω το δεξί δεν καταλαβαίνω ΤΙΠΟΤΑ 😞😞 δηλαδής, όταν βιδώσω το δεξί τέρμα κλειστό δεν κάνει κατι η κυρά μου, να Μ πει εεε θέλω φάει άνοιξε λίγο... Τι μπορεί να έχει παίξει εδώ τώρα μωρη λέω ;; Φοράω φίλτρο dna και εξάτμιση remus
Διάβασα ποιο πάνω για τον σωλήνα που είναι από την δεξιά μεριά από τον πάπα, να το βγάλω ; Κ μια κ άρχισα να λέω το πρόβλημά μου θα σας πω κ την σκέψη μου.
Φίλτρο dna ποιο ελεύθερο από το μαμά, του τεστιν παίρνει περισσότερο αέρα από το μαμά (ποιο εύκολα δλδ) άρα τα pilots από τις μαμά ρυθμίσεις βάση λογικής δεν θα πρέπει να τα κλείσω λίγο ας πούμε ; Σκέφτομαι εγώ τώρα (που ίσως είναι κ χαζή σκέψη) με το φτωχό κ χαζό μυαλουδακι μου, την είχα βάλει κ σε ρολόγια αλλά κ πάλι δεν μου άρεσε έτσι όπως την είχε ρυθμίσει ο μάστορας, στης άλλαξες δεν έπεφταν κανονικά οι στροφές, αργούσαν δλδ σαν να κρατάω το γκάζι, σκασιματα εε έτσι κ έτσι αλλά όταν προσπαθώ - αγανακτώ τα βάζω τα pilots  κ τα 2 στις 2 και μισή στροφές αλλά μου μυρίζει ακαφτη οι στροφές βέβαια είναι σε καλύτερη μοίρα αλλά κ πάλι πρέπει να ζεσταθεί πάρα πολύ για να κρατήσει ρελαντί...

Μηπως πρεπει να κοιταξω κ λιγο βαλβιδες ; γιατι καμια φορα οταν παω το πρωι να την βαλω μπρος με την πρωτη μιζια κανει ενα μπαμ η εξατμιση λες κ μου την επεσε κανενας με κανενα κουμπουρι πρωι πρωι
« Last Edit: Δευτέρα 19 Φεβρουάριος 2024, 20:07:09 μμ by MrVoidGr »