Τρίτη 18 Ιούνιος 2019, 20:38:05 μμ *
Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Νέα: Website του συλλόγου www.transalp.gr
 
   Αρχικη   Βοηθεια Αναζητηση Σύνδεση Εγγραφή  
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα. « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 [7] | Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: Καρμπυρατέρ (καθαρισμός / επισκευές / ρυθμίσεις)  (Αναγνώστηκε 36350 φορές)
Stoneman
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8844


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #150 στις: Πέμπτη 09 Νοέμβριος 2017, 15:14:31 μμ »

,,,,Εσυ καταλαβες ποια βελονα εννοει ο ποιητης?

Ναι , είναι αυτό το ασημί τεράγωνο ? που βγαίνει απο το μπρούτζινο παξιμάδι στην παρακάτω φωτό : 



Πρέπει να είναι στο σχέδιο τον Νο2:

Reference No: 2
Part Number: 16011-MAW-600
Εξάρτημα: VALVE SET, FLOAT



Τιμή:  38,00 €(χωρίς ΦΠΑ 24%).
Καταγράφηκε
Nickoss
Απλός οδηγός
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 100


« Απάντηση #151 στις: Τετάρτη 15 Νοέμβριος 2017, 20:39:10 μμ »

Σε ευχαριστω πολυ για τη λεπτομερη σου απαντηση.Αψογος οπως παντα.
Να σημειωσω οτι απο τοτε που το σκουπισα δεν εχει σταξει ακομα...να ηταν τυχαιο?
Ειπες οτι ειχες την 650?δλδ δεν εχεις πλεον?Το εδωσες ?
 Huh
Καταγράφηκε
Stoneman
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8844


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #152 στις: Παρασκευή 17 Νοέμβριος 2017, 16:26:31 μμ »

Το εδωσες ?
 Huh

Nαι.
http://www.transalpforum.gr/index.php?topic=24013.0
Καταγράφηκε
stefosg
Μέλος HTC
Οδηγάρα
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 298



« Απάντηση #153 στις: Παρασκευή 04 Ιανουάριος 2019, 20:47:37 μμ »

Αν και παλιό το θέμα, θα βάλω και εγώ το λιθαράκί μου ώστε να υπάρχει η πληροφορία συγκεντρωμένη. Προχθές έδεσα το ψαλίδι, μοχλικό που είχα λύσει για βάψιμο (πολύ καλό αποτέλεσμα) και άλλαξα την λαστιχένια εισαγωγή στο φιλτροκούτι και έβαλα 40αρια ζιγκλέρ (slow jet). Η λαστιχένια εισαγωγή από παλαιότερα ΤΑ (νομίζω με το τετράγωνο φανάρι) έχει σημαντική διαφορά σε διατομή σε σχέση με την εργοστασιακή επιτρέποντας έτσι να περνά σημαντικότερη ποσότητα αέρα. Αυτό σε συνδυασμό με τα 40 ζιγκλέρ έδωσαν νέα πνοή στις μεσαίες και τρβάει πιο μεστά το μηχανάκι από χαμήλα. Τις βίδες του ρελαντί τις έχω πλέον στις 4 στροφές (από 5 1/2 που ήταν πρίν) και εκέι δεν ακούω τίποτα στο κλείσιμο του γκαζιού και το δούλεμα είναι γλυκό σε όλο το φάσμα το στροφών. Ακόμα έλεγχο σε μπουζί δεν έχω κάνει, θα το αφήσω να δουλέψει λίγο, καθώς και θα δω τι γίνεται και με την κατανάλωση και αν αυτήέχει αυξηθεί και κατα πόσο. Γενικά για το συνολικό κόστος των ανταλλακτικών (το πολύ €30) αξίζει τον κόπο αυτή η αλλαγή. Με τη χρήση θα ενημερώσω εκ νέου. 
Καταγράφηκε
stefosg
Μέλος HTC
Οδηγάρα
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 298



« Απάντηση #154 στις: Δευτέρα 28 Ιανουάριος 2019, 12:16:47 μμ »

Tα νεότερα σχετικά με την αλλαγή των ζιγκλέρ και του σνόρκελ του φιλτροκουτιού, είναι ότι έχω παρατηρήσει σημαντική μείωση στην κατανάλωση. Αυτή είναι περίπου 9% στην πόλη και περισσότερο σε ταξίδια (~12%). Στην πόλη το είχα προσέξει στα γεμίσματα και από εκεί που γέμιζα ανά 210 χλμ. τώρα είμαι στα 230 χωρίς να έχω αλλάξει τον τρόπο οδήγησης ιδιαίτερα. και λέω ιδιαίτερα γιατί επειδή δουλεέυει καλύτερα χαμηλά η μηχανή δεν την ζορίζω το ίδιο και δεν ανεβαίνουν οι στροφές στον κινητήρα το ίδιο. Όμως το ίδιο πρόσεξα και στο ταξίδι που εκεί δουλέυει ο κινητήρας σε πολύ υψηλότερες στροφές. Χθες ταξιδεύοντας για περίπου 200 χλμ. εθνική με 130-140 έκανα άλλα 50 χλμ. σε επαρχιακό πρίν γυρίσω σε ρεζέρβα. Τέτοια νούμερα δεν είχα δει ποτε πρίν τις αλλαγές.

Η πρώτη μου σκέψη/φόβος ήταν ότι στέγνωσε από βενζίνη το μηχανάκι και από εκεί ήρθε και η μείωση στην κατανάλωση. Οι φωτογραφίες παρακάτω είναι από τον εμπρός και πίσω κύλινδρο, μετά από 160 χλμ. εθνικής με ταχύτητες 120-140 χλμ./'ωρα, Δηλαδή υψηλές στροφές συνέχεια (πάνω από 6.000). Τα μπουζί δειχνουν ελαφρώς φτώχα νομίζω, αλλά είχα το ίδιο χρώμα και πρίν τις αλλαγές, δεν έχω δει κάποια φοβερή διαφορά στο χρώμα τους. Ο τρόπος λειτουργίας του κινητήρα είναι εξαιρετικός (ειδικά χαμηλά-μεσαία) δεν χρειάζεται να αλλάζω τόσο συχνά ταχύτητα και έχω την υποψία ότι πρέπει να στεγνώνει από καύσιμο ψηλά. Βέβαια το τελευταίο πρέπει να το επαληθεύσω με καυσανάλυση, γιατί είναι η εντύπωση μου και όχι ενδεχομενως η πραγματηκότητα. Οι πιο γνώστες, το χρώμα στα μπουζί πως σας φαίνεται; 


Καταγράφηκε
john lk
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 591



« Απάντηση #155 στις: Δευτέρα 28 Ιανουάριος 2019, 14:33:12 μμ »

Ειναι οντως ελαφρως φτωχα και τα δυο μπουζι στεφανε, ιδανικα θα επρεπε να αλλαξεις τα κυρια ζιγκλερ κατα 1 με 2 νουμερα μεγαλυτερα, αλλα εγω στην θεση σου δεν θα πειραζα τιποτα.
Πως ειναι το χρωμα τους σε συνθηκες πολης??
Καταγράφηκε
stefosg
Μέλος HTC
Οδηγάρα
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 298



« Απάντηση #156 στις: Δευτέρα 28 Ιανουάριος 2019, 15:07:00 μμ »

Αυτό είναι το επόμενο που θα κάνω. Μόλις γυρίσω σπίτι από το γραφείο θα τα βγάλω πάλι να δω εάν υπάρχει διαφορά. Πάντως είναι ευχάριστη αλλαγή η αύξηση της αυτονομίας. Δεν το περίμενα για να είμαι ειλικρινής. Βέβαια ισως θα πρέπει να σκεφτούμε ότι χθες οι θερμοκρασίες (αέρα) ήταν πάντα κάτω από 10 βαθμούς και σε μερικές έφτανε κοντά στους 3. Αυτό δεν προκαλεί έτσι και αλλιώς πιο φτωχό μείγμα (κρύος αέρας είναι πιο πυκνός); Πιθανόν να υπάρχουν αλλαγές όταν ζεστάνει ο καιρός... μερικές φωτογραφίες τότε ίσως μου λύσουν την απορία.

 
« Τελευταία τροποποίηση: Δευτέρα 28 Ιανουάριος 2019, 15:22:09 μμ από stefosg » Καταγράφηκε
γκ
Hailwood, Agostini, Roberts,
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2493


TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο


« Απάντηση #157 στις: Δευτέρα 28 Ιανουάριος 2019, 18:11:22 μμ »

Ευχαριστούμε Στέφανε, για να δούμε και από κάποιον δικό μας τι γίνεται με αυτή τη αλλαγή του ζιγκλέρ από 38(Wink σε 40.
Τον σωλήνα στον παπά τον έχω αφαιρέσει και εγώ, καλύτερα θα είναι να προστεθεί μιά χοάνη για να διευκολύνει την είσοδο του αέρα στον παπά.
Το μίγμα σου ελαφρώς φτωχό, δηλαδή τέλειο!  Grin
Ιδού και τα δικά μου μετά από ~ 30.000 χλμ.



Ελαφρώς φτωχό, καίει λάδι.
Καταγράφηκε

Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!
stefosg
Μέλος HTC
Οδηγάρα
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 298



« Απάντηση #158 στις: Δευτέρα 28 Ιανουάριος 2019, 19:48:51 μμ »

Όπως είχα υποσχεθέι μετά από 20 χλμ. νορμάλ οδήγησης εντός πόλης το χρώμα είναι στο ανοικτό καφέ/μπισκοτί, δείχνοντας ότι σε αυτό το φάσμα στροφών (1.500 - 5.000) δουλεύει πιο σωστά. Αυτή ήταν και εμένα η πρώτη μου εντύπωση όταν καβάλησα τη μηχανή μετά την αλλαγή στα ζιγκλέρ και στο σνόρκελ, ότι δυνάμωσε χαμηλές-μεσαίες και "λαχανίαζει" ψηλά. Αυτό το επιβεβαιώνουν και οι φωτογραφίες. Ίσως μελλοντικά να κάνω την αλλαγή και στα κυρίως με 1-2 νούμερα μεγαλύτερα όπως είπε ο Γιάννης. Ίσως όχι, δεν είμαι σίγουρος.

Καταγράφηκε
stefosg
Μέλος HTC
Οδηγάρα
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 298



« Απάντηση #159 στις: Τρίτη 29 Ιανουάριος 2019, 14:42:07 μμ »

Ευχαριστούμε Στέφανε, για να δούμε και από κάποιον δικό μας τι γίνεται με αυτή τη αλλαγή του ζιγκλέρ από 38(Wink σε 40.
Τον σωλήνα στον παπά τον έχω αφαιρέσει και εγώ, καλύτερα θα είναι να προστεθεί μιά χοάνη για να διευκολύνει την είσοδο του αέρα στον παπά.
Το μίγμα σου ελαφρώς φτωχό, δηλαδή τέλειο!  Grin
Ιδού και τα δικά μου μετά από ~ 30.000 χλμ.



Ελαφρώς φτωχό, καίει λάδι.

Το σνόρκελ του φιλτρουτιού δεν το κατήργησα, αλλά το αντικατέστησα με ένα από ΤΑ 600 PD06 (το δικό μου είναι PD10). Ο δικός μου εργοστασιακός ήταν σημαντικά πιο μικρός σε διάμετρο, ενώ ο παλίος είναι μεγαλύτερης διαμέτρου και ποιο κοντός. Κάπου είχα διαβάσει ότι η Honda το έκανε αυτό για να εναρμονιστεί με τις τότε προδιαγραφές ρύπων. Πιθανόν. Στο παρακάτω σύνδεσμο φαίνεται και η διαφορά στα νούμερα των ζισκλέρ από γενιά σε γενιά. Το δεύτερο από αριστερά μπουζί μου φαίνεται αρκετά ταλαιπωρημένο, πόσα χιλιόμετρα έχουν τα μπουζί στη φωτογραφία;

https://transalpled.eu/how-to-change-the-jets-on-keihin-cv34-carbs/
Καταγράφηκε
γκ
Hailwood, Agostini, Roberts,
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2493


TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο


« Απάντηση #160 στις: Τρίτη 29 Ιανουάριος 2019, 15:22:58 μμ »

Ευχαριστώ Στέφανε, το πάιλοτ φαίνεται ότι είναι σε όλα τα μοντέλα 38.
Το εξελόφυλο γράφει ότι άλλαξα μπουζί για πρώτη φορά στα 40.000 χλμ. Επειδή ήταν σε καλη κατάσταση φοβάμαι ότι άλλαξα μόνο τα εύκολα. Η δεύτερη αλλαγή (τώρα) στα 65.000 χλμ έγινε και στα 4 με ιριδίου για να μη ξανααλλάξω ποτέ.
Ο σωλήνας του παπά στο μοντέλο του 98 εκτός από στενός πηγαίνει και πολύ κοντά στο φίλτρο, σχεδόν το ακουμπάει, με αποτέλεσμα νομίζω να μη χρησιμοποιείται όλη η επιφάνεια του φίλτρου. Δεν θυμάμαι να έχει διαφορά από το μοντέλο του 92. Ο σωλήνας αυτός θα μπήκε για μείωση του θορύβου της εισαγωγής.
Καταγράφηκε

Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!
stefosg
Μέλος HTC
Οδηγάρα
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 298



« Απάντηση #161 στις: Τρίτη 29 Ιανουάριος 2019, 16:33:10 μμ »

Ευχαριστώ Στέφανε, το πάιλοτ φαίνεται ότι είναι σε όλα τα μοντέλα 38.
Το εξελόφυλο γράφει ότι άλλαξα μπουζί για πρώτη φορά στα 40.000 χλμ. Επειδή ήταν σε καλη κατάσταση φοβάμαι ότι άλλαξα μόνο τα εύκολα. Η δεύτερη αλλαγή (τώρα) στα 65.000 χλμ έγινε και στα 4 με ιριδίου για να μη ξανααλλάξω ποτέ.
Ο σωλήνας του παπά στο μοντέλο του 98 εκτός από στενός πηγαίνει και πολύ κοντά στο φίλτρο, σχεδόν το ακουμπάει, με αποτέλεσμα νομίζω να μη χρησιμοποιείται όλη η επιφάνεια του φίλτρου. Δεν θυμάμαι να έχει διαφορά από το μοντέλο του 92. Ο σωλήνας αυτός θα μπήκε για μείωση του θορύβου της εισαγωγής.
Προσωπική μου άποψη είναι ότι δεν θα κερδίσεις κάτι με τα ιριδιου. Τα απλά είναι πολύ καλά και ακόμα και να τα αλλάξεις στο προβλεπόμενο διάστημα συνήθως η φθορά είναι αμελητέα. Επίσης είναι πολύ φτηνά. Για να βγαζεις εύκολα Όλα τα μπουζι χρειάζεσαι το εργοστασιακό μπουζοκλειδο. Είναι το μόνο που χωράει σε όλες τις θέσεις και δεν χρειάζεται να αφαιρέσεις τίποτα.

Sent from my SM-G965F using Tapatalk

Καταγράφηκε
Stoneman
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8844


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #162 στις: Τρίτη 29 Ιανουάριος 2019, 21:13:21 μμ »

@ Γιάννη, σίγουρα καίει λάδι? Τα δύο δεξιά είναι πολύ καλά αφού ελαφρά καφετίζουν, το ίδιο κ το αριστερό, το δεύτερο απο αριστερά έχει μια ασπρη περιοχή , η το φλάς φταίει η κάποιες επικαθίσεις ?
Γιατί δείχνει λαδωμένο το σπείρωμα ? Το είχα κ εγώ στο ΤΑ , αλλά το μισό περίπου.

@ Στέφανε κατ' αρχάς να πώ οτι χαίρομαι να σε διαβαζω επειδή δεν αφήνεις τα νήματα ημιτελή.
Δεύτερον τα μπουζί σου είναι όπως είπε κ ο Καραβοκύρης φτωχά , θα έπρεπε να καφετίζουν κάπως .
Και στην δεύτερη φωτό με χρήση πόλης υποθέτω πάλι δεν καφετίζουν, η είναι η φωτό ?
Καταγράφηκε
john lk
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 591



« Απάντηση #163 στις: Τρίτη 29 Ιανουάριος 2019, 21:31:23 μμ »

Συμφωνω με τα λεγομενα σου Νικο οτι τα μπουζι του Στεφανου ειναι και σε συνθηκες πολης ελαφρως φτωχα.
Στεφανε θα ελεγα να ανοιξεις τις παιλοτ κατα μιση στροφη την καθε μια και να κανεις 50-100 χλμ εντος πολης και να τα ξαναδεις (τα δυο ευκολα μπουζι αρκουν)

Οσο για την λαδιλα στα σπειρωματα των μπουζιων του Γιαννη, δεν νομιζω οτι ειναι απο καψιμο λαδιου. Ειναι φυσιολογικο να λαδωνουν/μαυριζουν οι 2-3 πρωτες σπειρες, ομως αν εχουν καιρο να βγουν και να καθαριστουν λαδωνουν ολοκληρες. Στην δικια μου που δεν καιει λαδι τα βλεπω και εγω περιπου σαν του Γιαννη. Αν καιει λαδια φαινεται στις δυο ακιδες και στο δαχτυλιδι, οχι στα σπειρωματα (μια χαρα ειναι το χρωμα τους εκει Γιαννη)
Καταγράφηκε
γκ
Hailwood, Agostini, Roberts,
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2493


TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο


« Απάντηση #164 στις: Τρίτη 29 Ιανουάριος 2019, 21:53:09 μμ »

@ Γιάννη, σίγουρα καίει λάδι?

Δεν το έγραψα στο ταξιδιωτικό, στις 5.000 χλμ έκαψε 1,2 λίτρα περίπου. Επίσης τα δυο πιο ταλαιπωρημένα ίσως έχουν 65.000 χλμ!
Καταγράφηκε

Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!
stefosg
Μέλος HTC
Οδηγάρα
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 298



« Απάντηση #165 στις: Τρίτη 29 Ιανουάριος 2019, 22:49:20 μμ »

@ Γιάννη, σίγουρα καίει λάδι? Τα δύο δεξιά είναι πολύ καλά αφού ελαφρά καφετίζουν, το ίδιο κ το αριστερό, το δεύτερο απο αριστερά έχει μια ασπρη περιοχή , η το φλάς φταίει η κάποιες επικαθίσεις ?
Γιατί δείχνει λαδωμένο το σπείρωμα ? Το είχα κ εγώ στο ΤΑ , αλλά το μισό περίπου.

@ Στέφανε κατ' αρχάς να πώ οτι χαίρομαι να σε διαβαζω επειδή δεν αφήνεις τα νήματα ημιτελή.
Δεύτερον τα μπουζί σου είναι όπως είπε κ ο Καραβοκύρης φτωχά , θα έπρεπε να καφετίζουν κάπως .
Και στην δεύτερη φωτό με χρήση πόλης υποθέτω πάλι δεν καφετίζουν, η είναι η φωτό ?
Η νυχτερινή φωτο είναι στην πόλη ενώ η πρωινή από ταξίδι στην εθνική 120-140χλμ/ώρα. Η νυχτερινή μάλλον δεν φαίνεται πολύ καλά, αλλά έχουν μια καφέ στρώση σε αντίθεση με την πρωινή που είναι εμφανώς λευκά. Δεν ξέρω αν θέλει η pilot αλλο ξεβιδωμα. Λειτουργεί υποδειγματικά χαμηλά, σκασιματα δεν κάνει ούτε για δείγμα και τραβάει σχεδόν ηλεκτρικά από τις 1500 χωρίς να σκορτσαρει. Έχει γίνει πολύ ευκολοδηγητη στην πόλη.

Sent from my SM-G965F using Tapatalk

Καταγράφηκε
Stoneman
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8844


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #166 στις: Τετάρτη 30 Ιανουάριος 2019, 11:22:23 πμ »

Tότε Στέφανε η κάνεις αυτό που λέει ο Γιάννης δίνοντας μισή στροφή μίγμα , η το αφήνεις εκεί που είναι κ μην ασχολείσαι περισσότερο.

Δεν ξέρω αν πειράζοντας τα κυρίως ζιγκλέρ αν πρέπει να πειράξεις κ τις βελόνες , τη στιγμή μάλιστα που δεν υπάρχουν κάποιες τιμές πάς ψάχνοντας κ πειραματιζόμενος , κάτι που θέλει ασχολία κ χρόνο κ που δεν ξέρεις κ τι αποτελέσματα θα έχεις.
Αν οι διαφορές είναι μικρές κ συνηθίζεις οδηγώντας έτσι ισως να μην βγάλεις κ άκρη τελικά.
Καταγράφηκε
Sotos
Global Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 10724



« Απάντηση #167 στις: Τετάρτη 30 Ιανουάριος 2019, 15:26:56 μμ »

επιστήμη το κάνατε!
Ωραίοι!
Καταγράφηκε

Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 63.144km
stefosg
Μέλος HTC
Οδηγάρα
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 298



« Απάντηση #168 στις: Τετάρτη 30 Ιανουάριος 2019, 20:11:53 μμ »

Γενικά η ρύθμιση του καρμπυρατέρ είναι επιστημη, όπως και η λειτουργία του. Απλά παραθέτουμε εντυπώσεις, λύσεις, δοκιμές, έτσι ώστε να υπάρχει η πληροφορία για όποιον τη χρειαστεί.

Sent from my SM-G965F using Tapatalk

Καταγράφηκε
stefosg
Μέλος HTC
Οδηγάρα
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 298



« Απάντηση #169 στις: Παρασκευή 19 Απρίλιος 2019, 10:44:31 πμ »

Να προσθέσω ένα πρόβλημα που έχω παρατηρήσει στη χρήση τη μηχανής, που μάλλον σχετίζεται με τα καρμπς.
 Όταν είμαι με κάποια ταχύτητα (όχι 1η) και 2.000 στροφές στον κινητήτρα και ανοίξω τέρμα το γκάζι, δείχνει σαν να μπουκώνει και να ψιλομπερδεύει. Μόλις φτάσει στις 4.000 (και κάτι) καθαρίζει αμέσως και τραβάει καθαρά και δυνατά από εκέι και πάνω. Στο ίδιο σενάριο, αλλά αντί να ανοίξω τέρμα γκάζι το ανοίξω 1/2 ή 3/4 προοδευτικά, δεν παρουσιάζει το παραπάνω πρόβλημα, δεν κάνει μπέρδευμα και λειτουργεί κανονικά. Ήμουν στις 4 1/2 στροφές και το μείωσα στις 4 1/4. Μου φαίνεται ότι έχει βελτιωθέι λίγο, αλλά θα το κατευάσω στις 4 στροφές να δω αν αλλάζει η συμπεριφορά. Όπως το καταλαβαίνω δείχνει σαν να μπουκώνει από βενζίνη (στο τέρμα γκάζι χαμηλά), για αυτό και καθαρίζει μετά τις 4.000. Αν ισχύει αυτό που λέω, τότε κλέινοντας τις βίδες αυτός ο δισταγμός θα πρέπει να εξαφανιστεί. Βέβαι εκεί θα φτωχύνει λίγο ακόμα ψηλά, αλλά αυτό είναι άλλη κουβέντα. Smiley

Θα πειραματιστώ λίγο και θα ενημερώσω.
Καταγράφηκε
Stoneman
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8844


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #170 στις: Σάββατο 20 Απρίλιος 2019, 10:45:28 πμ »

Oταν λες ήσουν στις 4 1/2 εννοείς τη ρύθμιση μίγματος?

Μάλλον.

Το μίγμα επηρεάζει το πολύ μέχρι τις 2500 αντε 2700 (αν δεν κάνω λάθος) , το θέμα είναι φυσικά οτι ανάμεσα στις pilot και στις βελόνες δεν είναι ενα ακριβές σημείο, αλλά για κάποια περιοχή στροφών αλληλοκαλύπτονται .
Εσύ είναι μεσα σε αυτές τις στροφές , αρα ισως να είναι κ θέμα σε τι κατάσταση βρίσκονται οι βελόνες, το αν οι μεμβράνες κινουν τα ποτήρια σωστά , πχ αν έχει πρόβλημα μια μεμβράνη κ καθυστερεί έχεις θέμα .

Δεν είναι δλδ θέμα απλά υπερπλήρωσης με καύσιμο αλλά τι συμβαίνει με τις pilots όταν αναλαμβάνουν οι βελόνες.

ΥΓ: Οταν πρωτοκαθάρισα καρμπς ήταν για αυτό το λόγο, σε κάποια περιοχή στροφων μπέρδευε σαν μπουκωμένο κ μετα άνοιγε κανονικά , όπως δλδ όταν είναι μπουκωμένο απο τσοκ κ ανοίγοντας σιγά σιγά το γκάζι ξεμπουκώνοντας αρχίζε να δουλεύει στρωτά.

Τότε η βλάβη ήταν κολημένη βαλβίδα τσοκ στον ένα κύλινδρο που εμενε μονιμα ανοιχτή.
Καταγράφηκε
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 [7] | Πάνω Εκτύπωση 
« προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines
Simple Audio Video Embedder

SMF Theme © Gaia
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!