Τετάρτη 16 Ιανουάριος 2019, 09:58:29 πμ *
Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Νέα: Website του συλλόγου www.transalp.gr
 
   Αρχικη   Βοηθεια Αναζητηση Σύνδεση Εγγραφή  
0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα. « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 [7] | Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: Καρμπυρατέρ (καθαρισμός / επισκευές / ρυθμίσεις)  (Αναγνώστηκε 27517 φορές)
Stoneman
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8579


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #150 στις: Πέμπτη 09 Νοέμβριος 2017, 14:14:31 μμ »

,,,,Εσυ καταλαβες ποια βελονα εννοει ο ποιητης?

Ναι , είναι αυτό το ασημί τεράγωνο ? που βγαίνει απο το μπρούτζινο παξιμάδι στην παρακάτω φωτό : 



Πρέπει να είναι στο σχέδιο τον Νο2:

Reference No: 2
Part Number: 16011-MAW-600
Εξάρτημα: VALVE SET, FLOAT



Τιμή:  38,00 €(χωρίς ΦΠΑ 24%).
Καταγράφηκε
Nickoss
Απλός οδηγός
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 100


« Απάντηση #151 στις: Τετάρτη 15 Νοέμβριος 2017, 19:39:10 μμ »

Σε ευχαριστω πολυ για τη λεπτομερη σου απαντηση.Αψογος οπως παντα.
Να σημειωσω οτι απο τοτε που το σκουπισα δεν εχει σταξει ακομα...να ηταν τυχαιο?
Ειπες οτι ειχες την 650?δλδ δεν εχεις πλεον?Το εδωσες ?
 Huh
Καταγράφηκε
Stoneman
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8579


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #152 στις: Παρασκευή 17 Νοέμβριος 2017, 15:26:31 μμ »

Το εδωσες ?
 Huh

Nαι.
http://www.transalpforum.gr/index.php?topic=24013.0
Καταγράφηκε
stefosg
Μέλος HTC
Απλός οδηγός
***
Συνδεδεμένος

Μηνύματα: 236



« Απάντηση #153 στις: Παρασκευή 04 Ιανουάριος 2019, 19:47:37 μμ »

Αν και παλιό το θέμα, θα βάλω και εγώ το λιθαράκί μου ώστε να υπάρχει η πληροφορία συγκεντρωμένη. Προχθές έδεσα το ψαλίδι, μοχλικό που είχα λύσει για βάψιμο (πολύ καλό αποτέλεσμα) και άλλαξα την λαστιχένια εισαγωγή στο φιλτροκούτι και έβαλα 40αρια ζιγκλέρ (slow jet). Η λαστιχένια εισαγωγή από παλαιότερα ΤΑ (νομίζω με το τετράγωνο φανάρι) έχει σημαντική διαφορά σε διατομή σε σχέση με την εργοστασιακή επιτρέποντας έτσι να περνά σημαντικότερη ποσότητα αέρα. Αυτό σε συνδυασμό με τα 40 ζιγκλέρ έδωσαν νέα πνοή στις μεσαίες και τρβάει πιο μεστά το μηχανάκι από χαμήλα. Τις βίδες του ρελαντί τις έχω πλέον στις 4 στροφές (από 5 1/2 που ήταν πρίν) και εκέι δεν ακούω τίποτα στο κλείσιμο του γκαζιού και το δούλεμα είναι γλυκό σε όλο το φάσμα το στροφών. Ακόμα έλεγχο σε μπουζί δεν έχω κάνει, θα το αφήσω να δουλέψει λίγο, καθώς και θα δω τι γίνεται και με την κατανάλωση και αν αυτήέχει αυξηθεί και κατα πόσο. Γενικά για το συνολικό κόστος των ανταλλακτικών (το πολύ €30) αξίζει τον κόπο αυτή η αλλαγή. Με τη χρήση θα ενημερώσω εκ νέου. 
Καταγράφηκε
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 [7] | Πάνω Εκτύπωση 
« προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines
Simple Audio Video Embedder

SMF Theme © Gaia
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!