Hellas Transalp Forum

Καρμπυρατέρ (καθαρισμός / επισκευές / ρυθμίσεις)

επισκέπτης · 111650

Offline Johnny_Nik

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 765
Reply #125 on: Δευτέρα 03 Ιούλιος 2017, 07:45:59 πμ
Μετά απο βόλτα εν μέσω καύσωνα καμμιά 50αρια χλμ, ο συμπλέκτης ήταν εντάξει, δεν πατινάρισε πουθενά, ούτε δικάβαλο σε ανηφόρα, ούτε στην εθνική με 4η και 5η, πήγε η μηχανή εύκολα 160 χωρίς πατιναρίσματα, όλα οκ δείχνουν.
Johny λέγοντας μεγαλύτερες θερμοκρασίες φαντάζομαι θα αντικατοπρίζεται στο δείκτη θερμοκρασίας άν δουλεύει πολύ ζεστά η μηχανή ή όχι, έτσι δεν είναι?

Από την παρατήρηση που έχω κάνει στα μείγματα είναι έτσι ακριβώς. Το φτωχό μείγμα σε φτάνει πιο γρήγορα στη μέση στο όργανο σε σχέση με το πλούσιο και αντίστοιχα το βεντιλατέρ θα δουλεύει με μεγαλύτερη συχνότητα από ότι με πιο πλούσιο. Αυτά για τις ημέρες με ζέστη. Αν σε ανησυχεί το να ξεφύγει προς τα κόκκινα, πρέπει να έιναι πολύ χάλια η ρύθμιση και να μην προλαβαίνει ούτε το βεντιλατέρ να συμμαζέψει την υπόθεση.



Με τη χθεσινή βόλτα με 40 βαθμούς περίπου και ανηφόρα μέχρι την πεντέλη δικάβαλο θα έπρεπε να δουλεύει πάνω απο τη μέση άν δούλευε η κεφαλή με φτωχό καύσιμο έτσι δεν είναι?

Και χωρίς φτωχό καύσιμο μπορεί να ανέβει πάνω από τη μέση. Οριακά πάνω από τη μέση είναι η θερμοκρασία που ανάβει το βεντιλατέρ, εκεί "έπαιζα" πολύ συχνά όταν έκανα διαδρομές στο κέντρο και ακολουθούσα την ροή της κίνησης. Όταν όμως υπάρχει ροή αέρα, δλδ δεν είσαι σε κίνηση κολλημένος δεν είναι απαραίτητο ότι η θερμοκρασία θα περάσει τη μέση, γενικά οι ΤΑ δουλεύουν πολύ αραιά το βεντιλατέρ τους από ότι έχω διαβάσει και εδώ.



Σε όλη τη διαδρομή οι θερμοκρσία ήταν στη μέση και με τεμπέλικη οδήγηση που θά πρεπε να ανεβαίνει πιό πολύ η θερμοκρασία. Στα φανάρια μου άνοιγε 2-3 φορές βαντιλατέρ (στα 2/3 ο δείκτης θερμοκρασίας) και γενικώς δεν νομίζω οτι είδα τίποτα περίεργο. Λόγω ζέστης δεν είδα τα μπουζί μετά, αλλά άν όλα αυτά που είπα είναι προς την νορμάλ λειτουργία θα τα αφήσω λίγες μέρες να δείξουν πιό καλά τα μπουζί.
Κατανάλωση θα μετρηθεί σήμερα.

Μια χαρά είναι η λειτουργία σου. Μόνο τα μπουζί δες σε επόμενο χρόνο.

...και κατανάλωση 6,8/100

Δείχνει τσιμπημένο, αλλά υπολογίζοντας και την υπερβολική ζέστη, το δικάβαλο, πιθανόν να είχε και κίνηση  και υποθέτω ότι στα 50 που έλεγες ότι πήγαινες είχες κάποια μεγάλη σχέση στο κιβώτιο, έτσι στο άνοιγμα του γκαζιού αργούσε ίσως να "φορτώσει" το μοτέρ. Αν έκανες όλα τα παραπάνω μαζί αυτό μεταφράζεται σε αυξημένη κατανάλωση.




Offline makmanl

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 45
Reply #126 on: Πέμπτη 06 Ιούλιος 2017, 16:15:09 μμ
Λοιπόν παιδιά, μετά απο χτεσινό έλεγχο στα μπουζί ξανα, και με την εικόνα του πίσω αρκετά καλή, αλλά του μπροστινού πιό φτωχού (πιο καθαρό και άσπρο στις στροφές που βιδώνει, στην ακίδα και το κεραμικό μέρος), άνοιξα 1/4 το μπροστά και πήγε 4 στροφές σύνολο, και το πίσω έμεινε στα 3 3/4.
Τα σκασίματα βελτιωθήκαν πιό πολύ, έσκαγε δλδ στο κλείσιμο του γκαζιού μεταξύ 2200 στρ και πριν το ρελαντί (λιγότερο) και είπα σήμερα να φέρω τις ίδιες στροφές (4) και στον πίσω κύλινδρο μήπως εξαλειφθούν τελείως τα σκασίματα, που μάλλον το πέτυχα (δέν ακούγονταν υπόκωφα στο ρελαντί).
Στο μόνο που έχω ερωτηματικό είναι οτι οκ οι 4 στροφές ανοιχτές οι pilot, οκ και το ρίξιμο των στροφών απο ξερογκαζιά (δεν κρατούσε η βελόνα), αλλά μου μύριζε λίγο άκαφτη βενζίνη απο τις ξερογκαζιές σε κανονική θερμοκρασία λειτουργίας εννοείται (όχι λάδια, αλλά βενζίνη).

Μήπως γίνεται πλούσιο το μείγμα και δεν φαίνεται γρήγορα η εικόνα στα μπουζί? Και με το γρήγορα εννοώ 2-3 μέρες λειτουργίας?

Όλα καλά πάντως στην οδήγηση σε πορεία, θα βολτάρω και μετά την εξίσωση των στροφών στον μπροστά και τον πίσω και θα δω.



Offline Johnny_Nik

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 765
Reply #127 on: Παρασκευή 07 Ιούλιος 2017, 00:26:12 πμ
Στις 3 μέρες λογικά θα σου είχε δείξει αν είσαι υπερβολικά πλούσιος. Είχα αναφέρει όμως παλιότερα ότι παίζοντας με τις pilot, μιλάμε πλέον για "λεπτομέρειες", δύσκολα θα καταφέρεις να ξεφύγεις πολύ προς τα πάνω, ώστε να τα βγάλεις μαύρα τα μπουζί. Μια ελαφρά μυρωδιά την είδα και στην δικιά μου όταν ανέβασα τα ζιγκλέρ, όμως το χρώμα στα μπουζί έλεγε ότι είμαι εντάξει και άρα δεν την πείραξα περισσότερο.

Είχα τύχει σε βόλτα με άλλους συνφορουμίτες όπου μου μύριζαν περισσότερο τα καυσαέρια του μπροστινού, το είχα συζητήσει μάλιστα με την συνεπιβάτιδά τότε. Εκείνη την περίοδο ήμουν οριακά στο φτωχό, εμένα δεν μύριζε, αλλά ήξερα ότι οι μπροστινοί μου είχαν πολύ πιο σωστή ρύθμιση από την δικιά μου.

Έχω επίσης γράψει ότι οι pilot επηρεάζουν πολύ το μείγμα στο λίγο γκάζι, αν το ανοίγεις γενικώς για να δεις τι κάνει ψηλά, υπάρχει το ενδεχόμενο να σου "καθαρίζει" το μπουζί και να μην βλέπεις τελικά τι γίνεται χαμηλά. Όταν ρύθμισα στα μεγαλύτερα Pilot, είχα εικόνα σχεδόν από την ίδια μέρα, αλλά αυτό το πέτυχα με άνοιγμα του γκαζιού όχι περισσότερο από 1/2, κσθώς προσπαθούσα επίτηδες να ακολουθήσω την ροή της κίνησης. 



Offline nick kastor

  • Μέλος HTC
  • οδηγός τρίκυκλου
  • ***
    • Posts: 40
Reply #128 on: Παρασκευή 07 Ιούλιος 2017, 10:03:25 πμ
Καλημέρα και από εμένα, πήρα το μηχανάκι ( ΤΑ 600 98' ) μετά από μεγάλο σέρβις και καθάρισμα - συγχρονισμό καρμπιρατέρ και άλλαγμα των λαιμών το μηχανάκι λειτουργούσε μια χαρά, τώρα μετά από 1500 χ.λ.μ. ενώ πάει καλά στις ψηλές στροφές στο ρελαντί έχει αρρυθμίες και στις χαμηλές στροφές κλωτσάει λίγο. Σε ένα έλεγχο που έκανα εχθές είδα ότι οι λαιμοί από τα καρμπιρατέρ  έχουν μαυρίσει γύρω - γύρω, να υποθέσω ότι οι αρρυθμίες και το κλώτσιμα στα χαμηλά οφείλεται εκεί? αν γνωρίζει κάποιος ας μου πει, γιατί αν είναι αυτό να πάω να του τα φορέσω κολλάρο.



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9807
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #129 on: Παρασκευή 07 Ιούλιος 2017, 20:01:37 μμ
..... Σε ένα έλεγχο που έκανα εχθές είδα ότι οι λαιμοί από τα καρμπιρατέρ  έχουν μαυρίσει γύρω - γύρω, να υποθέσω ότι οι αρρυθμίες και το κλώτσιμα στα χαμηλά οφείλεται εκεί? .....

Aν ήταν καθαρή αυτή η περιοχή κ τώρα εχει μαυρίσει ισως χάνει από εκεί αλλά είναι πολύ λίγα τα χιλιόμετρα για να λερώσει .

Ρίξε μια ματιά μήπως δεν έχουν ''πατήσει' σωστά η δεν έχουν σφιχτεί σωστά .

Αν τραβάει αέρα απο τους λαιμούς φτωχαίνει το μίγμα κ δεν έχεις σταθερό ρελαντί , είσης αυξάνονται κ τα σκασίματα στην εξάτμιση.

Ελεγξε όμως κ τους σωλήνες της υποπίεσης.



Offline makmanl

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 45
Reply #130 on: Τετάρτη 12 Ιούλιος 2017, 21:51:41 μμ
 Παιδια δεν προλαβα να κυκλοφορησω πολυ. Σε τελευταιο ελεγχο γιναν λιγο πιο καλα τα πραγματα στον χρωματισμο των μπουζι. Για καμμια 10ρια μερες θα το παιζω stoneman με το cbf του μικρου στη δυτικη ελλαδα. Καλα μπανια σε ολους.



Offline george p

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 86
Reply #131 on: Πέμπτη 20 Ιούλιος 2017, 07:51:30 πμ
Καλημερα σας. Πριν απο λιγες μερες ειχε κατεβει μοτερ και αλλαξα σωληνακι αναμεσα στους κυλινδρους που περναει το παραφλου. Οταν την πηρα πισω το ρελαντι ηταν οτι ναναι και χαμηλα δε δουλευε στρωτα οπως πριν. Επιασα να πειραξω λιγο τις pilot. Ετσι ανεβασα ρελαντι να παιζει γυρω στις 1200 και εκλεισα μεχρι να ακουστει οτι πεφτει.Μετα ανοιγα να βρω το αλλο ακρο αλλα δεν εκοβε ποτε.Επειδη φοβηθηκα μην παρω τη βιδα στο χερι, ξαναεκλεισα μεχρι να κοβει και απο εκει το ανοιξα μια στροφη και το αφησα εκει. Εκει δουλευει πολυ στρωτα, ειναι αρκετα πιο σταθερο το ρελαντι της, γενικα ειναι καλυτερο απο πριν. Εχω ομως μια ιδεα, οτι ισως μυριζει καυσαεριο ( ετσι και αλλιως μυριζε λιγο ) απλα ισως ειναι και η ιδεα μου. Το μηχανακι εκτος του φιλτρου Κ&Ν ειναι ολο μαμα.Ειναι φυσιολογικο να μην βρισκω το οριο στο ανοιγμα της pilot?



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9807
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #132 on: Πέμπτη 20 Ιούλιος 2017, 20:27:23 μμ
Ειναι φυσιολογικο να μην βρισκω το οριο στο ανοιγμα της pilot?

Εσύ κ πολλοί άλλοι ... μην ανησυχείς , απλά αν διάβασες τα προηγούμενα ποστ θα διάβασες για τη αναγκη μεγαλύτερου ζιγκλέρ λόγω .... γήρατος .

Με ενα μεγαλύτερο ζιγκλέρ η ρύθμιση γινεται σε λιγότερες στροφές της βίδας.

Πρακτικά ρυθμίζεις για την 650 στις 3 1/2 κ μετα ελέγχεις τα μπουζί σου .



Offline george p

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 86
Reply #133 on: Πέμπτη 20 Ιούλιος 2017, 22:03:53 μμ
Δεν ειχα τσεκαρει καν ποσες στροφες ειναι απο βιδωμενη.το κοιταξα το απογευμα και ειναι στις 2.5 η μπροστα και 2.5 και κατι ψιλα η πισω. Εκει δουλευει τωρα μια χαρα. Στρωτα και ομορφα!!!!
Ειχα κανει μια αναζητηση σχετικα γενικα στο νετ. Και επισης απο βιντεο στο youtube.  Ετσι πηρα το θαρρος και πειραξα!!!



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9807
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #134 on: Παρασκευή 21 Ιούλιος 2017, 19:47:39 μμ
Δεν χαλάει μην ανησυχείς . Απλά αν το ''στεγνώσεις'' χαμηλώνοντας το μίγμα δεν ψύχεται/λιπαίνετα το ανω μερος της κεφαλής . Πράμα κακό.
Οτι κ να κανεις πάντως να ελεγχεις τα μπουζί αυτά πάντα λένε την αλήθεια.
Δες κ αυτό https://www.ngksparkplugs.com/about-ngk/faqs/spark-plug-faqs/how-do-i-read-a-spark-plug

Η μαμά χόντα συνιστά 3 στροφες εξω κ απο εκεί ρυθμίζεις .
Το 2.5 λίγο μου φαίνεται αλλά κ πάλι δεν μπορώ να το πώ λάθος ρύθμιση.

Στην δική μου είχα πάντα 3 1/2 εως 3 3/4 η κάτι λιγότερο απο 4.



Offline stefosg

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 565
Reply #135 on: Δευτέρα 14 Αύγουστος 2017, 14:32:17 μμ
Σε ότι αφορά τη ρύθμιση των καρμπυρατέρ να ενημερώσω όλους ότι σήμερα σε έλεγχο στο ΚΤΕΟ που έπρεπε να περάσει καυσαέρια, μου το πέρασαν πολύ οριακά (αλλά με έκοψαν στο θόρυβο). Συγκεκριμένα το CO στο ρελαντί ήταν 4,83, όταν μου είπαν σε αυτούς τους κινητήρες πρέπει να είναι περίπου στο 2,7 (και έχουν δίκιο και φαίνεται στην καρτέλα του προηγούμενου ελέγχου που ήταν σε αυτή την τιμή). Υποθέτω ότι αυτό έγινε επειδή έχω αλλάξει την αρχική ρύθμιση στις βελόνες και είμαι στις 5 στροφές περίπου, με αποτέλεσμα να ανεβάσει τα καυσαέρια μεν στο ρελαντί, αλλά να δουλεύει στρωτά το μηχανάκι (χωρίς σκασίματα). Με αυτό το συμπέρασμα που βγάζω εγώ είναι ότι αν έχουμε φτωχό μείγμα πρέπει να αλλάζουμε ζιγκλέρ και όχι να πειράζουμε τις βελόνες που επηρεάζουν το ρελαντί και κατ' επέκταση τα καυσαέρια. Εγώ θα κατεβάσω τα τις βελόνες στις 4 στροφές και θα βάλω τάπα στην εξάτμιση (arrow) για να μπορέσει να περάσει. Για την ιστορία μου είπαν ότι έβγαζε 113 dB και ότι για το TA 600 είναι στα 86. Φόραγα την τάπα βέβαια, αλλά της είχα κόψει το τελευταίο τμήμα με τη σίτα γιατί απλά δεν δούλευε ήταν χειρότερο από την εργοστασιακή.   



Offline stefosg

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 565
Reply #136 on: Τετάρτη 23 Αύγουστος 2017, 09:28:57 πμ
Επίσης, απαντάω στον εαυτό μου, αλλά το γράφω για να υπάρχει η πληροφορία, ότι σε πρόσφατο ταξίδι δικάβαλος εθνική οδο με ταχύτητες κυρίως έως 120 χλμ/ώρα γύρισα ρεζέρβα στα 177 χλμ. από γεμάτος (4 + στροφές στις βίδες). Συνήθως σε τέτοιες συνθήκες γύρναγα περίπου στα 200, πρίν αλλάζω τη ρύθμιση στις βίδες ρελαντί. Στην επιστροφή γύρισα τις βελόνες στις 3 στροφές από το τέρμα και φυσικά επανήλθαν τα σκασίματα στο κλείσιμο του γκαζιού, αλλά στην ίδια διαδρομή με τις ίδιες ταχύτητες ρεζέρβα γύρισα στα 208 χλμ. Βελτιώθηκε σημαντικά η αυτονομία και είμαι σίγουρος ότι είναι και πιο σωστά τα καυσαέρια. 



john lk

  • Guest
Reply #137 on: Τετάρτη 23 Αύγουστος 2017, 10:03:17 πμ
Δεν ξερω γιατι υπαρχουν τοσο μεγαλες διαφορες στις καταναλωσεις ....

Στην 600αρα μου με 40αρι ζιγκλερ ρελαντι και 4 1/2 στροφες εξω γυριζω ρεζερβα στα 230 περιπου χλμ μεσα στην πολη.
Σε ανοιχτο δρομο δικαβαλος και φορτωμενος με ταχυτητες εως 120-130 χλμ/ωρα γυριζω στα περιπου 230 με 240 χλμ.
Με αλλα λογια η καταναλωση μου ειναι περιπου στα 6,2 λ/100λμ μεσα στην πολη και περιπου η ιδια εκτος πολης (δικαβαλος, φορτωμενος κλπ). Αν παω δικαβαλος με ταχυτητες μεχρι 80-100 χλμ/ωρα πεφτει δραματικα η καταναλωση (στα περιπου 5,5 λ/100χλμ ισως και λιγο παρακατω)...αλλα δεν αντεχεις να πηγαινεις τοσο σιγα για πολλη ωρα.

Κοιταξες το χρωμα των μπουζιων?? Κατα την γνωμη μου ειναι ο καλυτερος τροπος να δεις τι καυση γινεται και αν το μειγμα ειναι σωστο. 



Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2746
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #138 on: Τετάρτη 23 Αύγουστος 2017, 14:10:14 μμ
Επίσης, απαντάω στον εαυτό μου, αλλά το γράφω για να υπάρχει η πληροφορία, ότι σε πρόσφατο ταξίδι δικάβαλος εθνική οδο με ταχύτητες κυρίως έως 120 χλμ/ώρα γύρισα ρεζέρβα στα 177 χλμ. από γεμάτος (4 + στροφές στις βίδες). Συνήθως σε τέτοιες συνθήκες γύρναγα περίπου στα 200, πρίν αλλάζω τη ρύθμιση στις βίδες ρελαντί. Στην επιστροφή γύρισα τις βελόνες στις 3 στροφές από το τέρμα και φυσικά επανήλθαν τα σκασίματα στο κλείσιμο του γκαζιού, αλλά στην ίδια διαδρομή με τις ίδιες ταχύτητες ρεζέρβα γύρισα στα 208 χλμ. Βελτιώθηκε σημαντικά η αυτονομία και είμαι σίγουρος ότι είναι και πιο σωστά τα καυσαέρια. 

Περίεργο γιατί αυτές οι ρημαδοβελόνες επειρεάζουν το μίγμα στο ρελαντί και στα μικρά ανοίγματα του γκαζιού, ενώ στο ταξίδι πας με το γκάζι ανοιγμένο.


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline Johnny_Nik

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 765
Reply #139 on: Πέμπτη 24 Αύγουστος 2017, 08:00:13 πμ
Περίεργο γιατί αυτές οι ρημαδοβελόνες επειρεάζουν το μίγμα στο ρελαντί και στα μικρά ανοίγματα του γκαζιού, ενώ στο ταξίδι πας με το γκάζι ανοιγμένο.

Καθόλου περίεργο. Επηρεάζουν σε όλο το φάσμα, λιγότερο μεν, επηρεάζουν δε. Δεν υπάρχει μαγικός διακόπτης που "κόβει" τις pilot όταν ανοίγεις γκάζι. Έχω ανεβάσει ξανά την εικόνα παλιότερα και νομίζω ότι το είχα αναλύσει και τότε πως και γιατί.  ;)



Με αυτό το συμπέρασμα που βγάζω εγώ είναι ότι αν έχουμε φτωχό μείγμα πρέπει να αλλάζουμε ζιγκλέρ και όχι να πειράζουμε τις βελόνες που επηρεάζουν το ρελαντί και κατ' επέκταση τα καυσαέρια.

Μα αν έχεις φτωχό μείγμα στις χαμηλές και αλλάξεις ζιγκλέρ pilot, τότε έιναι σαν να πείραξες τη βίδα Pilot, οπότε αυξάνεις τα καυσαέρια στο ρελαντί. Αυτό που κέρδισες ήταν η διαφορά στις στροφές βιδώματος - ξεβιδώματος (τουλάχιστον για τις Pilot). Εκτός και αν μιλάς για το κεντρικό που και πάλι, περισσότερο καύσιμο = περισσότερο καυσαέριο (λογικό δεν είναι;)


Εγώ θα κατεβάσω τα τις βελόνες στις 4 στροφές και θα βάλω τάπα στην εξάτμιση (arrow) για να μπορέσει να περάσει. Για την ιστορία μου είπαν ότι έβγαζε 113 dB και ότι για το TA 600 είναι στα 86. Φόραγα την τάπα βέβαια, αλλά της είχα κόψει το τελευταίο τμήμα με τη σίτα γιατί απλά δεν δούλευε ήταν χειρότερο από την εργοστασιακή.   

Θα έλεγα τώρα τίποτα για τα ΚΤΕΟ τους αλλά τελοσπάντων.  :2hysterical: Θέλω να ρίξω μια ματιά στις τελευταίες μετρήσεις μου που ήταν με τις παλιές ρυθμίσεις και μετά να πάω να κάνω έτσι από περιέργεια ένα τσεκ καυσαερίων με το νέο ζιγκλέρ να δούμε τι άλλαξε. Αξίζει βέβαια να σημειώσω ότι κάπου είδα τα όρια εκπομπών ρύπων και σε κάποιες χρονιές είναι πραγματικά ότι να ναι, σε ένα τσουβάλι όλα. Πχ για το 2000 συγκεκριμένα, τα δίχρονα μηχανάκια θα είχαν θέμα με το όριο καυσαερίων και υπάρχουν αρκετά δίχρονα με πρώτη άδεια στην Ελλάδα το 2000 ενώ είναι παραγωγής του 1990.
« Last Edit: Πέμπτη 24 Αύγουστος 2017, 08:39:02 πμ by Johnny_Nik »



Offline andreas_spec

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 17
Reply #140 on: Δευτέρα 09 Οκτώβριος 2017, 20:09:16 μμ
Καλησπέρα ,έχει δοκιμάσει κανείς την αλλαγή mainjet σε νούμερο 125, από το εργοστασιακό 132 που φοράνε τα transalp 650; το διάβασα αρκετά σε ξένα φόρουμ με αρκετά καλά αποτελέσματα(καλύτερη απόκριση - λίγο  μικρότερη κατανάλωση)και επίσης όλοι λένε ότι το 650 είναι λίγο πλούσιο σε μίγμα .ποια είναι η γνώμη σας ,το έχει δοκιμάσει κάποιος στο φόρουμ.

http://www.xrv.org.uk/forums/#/topics/83512?page=2

http://www.xrv.org.uk/forums/#/topics/79641



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9807
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #141 on: Τρίτη 10 Οκτώβριος 2017, 17:25:31 μμ
Ενδιαφέρουσα άποψη, αλλά για προσδιόρισε σε ποιό ακριβώς θέμα το συζητούν γιατι τα λινκ που ποστάρησες βγαζουν σε ενα σωρό θέματα.



Offline andreas_spec

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 17
Reply #142 on: Τρίτη 10 Οκτώβριος 2017, 19:57:50 μμ
« Last Edit: Τρίτη 10 Οκτώβριος 2017, 19:59:45 μμ by andreas_spec »



Offline Johnny_Nik

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 765
Reply #143 on: Τρίτη 10 Οκτώβριος 2017, 20:53:19 μμ
Εκτός από τα ζιγκλέρ, από ότι βλέπω, οι τύποι έχουν προχωρήσει και σε άλλες μοντιφιές στο μηχανάκι τους, με πρώτη και κυριότερη την κατάργηση της βαλβίδας Pair. Από τα γραφόμενα βγαίνει το συμπέρασμα ότι λόγω των ορίων των ρύπων η ΤΑ, έχει ρυθμιστεί με τέτοιο τρόπο ώστε σε μερικούς δείχνει πιο πλούσιο μείγμα από ότι πρέπει. Περίεργο βέβαια, αφού όταν κυνηγάς να είσαι μέσα σε κάποια όρια ρύπων, τότε κυνηγάς το "κάτω όριο" και προσπαθείς να κόψεις κάυσιμο, όχι να το κάνεις πιο πλούσιο το μηχανάκι.   Από την άλλη βλέπω ότι κάποιος έχει κόψει αυτό που μοιάζει με καταλύτη από κάτω (αλλά τελικά δεν είναι;). Δηλαδή κανείς δεν έτρεξε στοκ το μηχανάκι με μικρότερα ζιγκλέρ.

Η προσωπική μου εμπειρία από το ζιγκλέρωμα της ΤΑ - με όλα μαμά - , είναι ότι μέχρι πρόσφατα έπαιζα στο "οριακά φτωχό", δηλαδή αν επέλεγα να πειράξω τα main, θα ανέβαινα ένα κλίκ, δεν θα έπεφτα με τίποτα στο #125 που έκαναν οι Άγγλοι. Έτσι έπραξα και με τις pilot, και εκεί ήταν που είδα ομαλότερη λειτουργία αλλά και απόκριση. Θα προσθέσω και τις θερμοκρασίες του κινητήρα, όπου στο πιο φτωχό άκουγα πιο συχνά το βεντιλατέρ να ανάβει, ενώ στο πιο πλούσιο λιγότερες φορές, απολύτως λογική συμπεριφορά.

Σημαντικό ρόλο παίζει και το κλίμα στο οποίο λειτουργεί ο κινητήρας, και επειδή το κλίμα μας απέχει αρκετά από το "Εγγλέζικο", προσωπικά δεν θα το ρίσκαρα (αποψή μου βέβαια), να ωθήσω τον κινητήρα σε περισσότερο "θερμικό στρες" λόγω φτωχού μείγματος.

Σε κάθε περίπτωση, αν σκοπεύεις να παίξεις με τα ζιγκλέρ: Πρέπει μάθεις και να εφαρμόσεις την μέθοδο "Plug Chop" για να διαβάσεις τα μπουζί, να χρησιμοποιήσεις θερμόμετρο υπερύθρων για να δεις στο περίπου θερμοκρασίες κυλίνδρων, σίγουρα ένας καυσαναλυτής θα βοηθούσε στο τελικό αποτέλεσμα, πάνω απ όλα όμως χρειάζεται χρόνος και δοκιμές, γιατί υπάρχουν πολλές παράμετροι που πρέπει να ληφθούν υπόψιν. Δεν μπορείς να πάρεις ξερό ένα "125 ζιγκλέρ και καθάρισες", επειδή το έγραψε κάποιος σε κάποιο φόρουμ. Ειδικά οι Άγγλοι, που πρώτα γράφουν, μετά δοκιμάζουν, αλλά όταν χαλάσει η συνταγή δεν γυρνάνε πίσω να πούνε ότι απέτυχαν.  :2hysterical:



Offline andreas_spec

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 17
Reply #144 on: Τετάρτη 11 Οκτώβριος 2017, 14:23:30 μμ
χαχα , δεν το γνωριζα αυτο για τους Αγγλους . επίσης δεν είχα σκεφτεί την διαφορά θερμοκρασίας που έχουμε , σωστη παρατήρηση , αν και δεν είχα ποτέ θέμα με την θερμοκρασία και δεν οδηγάω σε πόλη , αμα επηρεάζει τόσο πολύ την θερμοκρασία μαλλον δεν θα το κάνω γιατι δεν θέλω να δημιουργήσω προβλήματα . Θα το  ψάξω λίγο ακόμα , πάντως το μόνο σίγουρο είναι ότι παντού διαβάζω το τρανσαλπ  650  είναι ρυθμισμένο προς το  πλουσιο μιγμα, οπότε το να πας  λίγο παρακάτω δεν υπάρχει θέμα εάν όχι  125 , ίσως 128-130 , για περισσότερη ασφάλεια . Στο ίδιο φόρουμ αναφέρουν ότι το xrv 750 έχει mainjet 118 από το εργοστάσιο , που είναι ίδιο μοτέρ ,περισσότερα κυβικά και λίγο μεγαλύτερα καρμπυρατερ .
Απο ότι  διαβάζω αμα αλλάξεις εξάτμιση ή φιλτρο αέρα  το μιγμα φτωχαίνει , ισχύει κάτι τέτοιο ; για το φίλτρο το καταλαβαινω, για την εξατμιση ομως ;
Οι Αγγλοι χρησιμοποιουν 125 mainjet με αλλαγμένη εξάτμιση και  φιλτρο αέρα που σήμαινει ότι το ρισκαρουν πολύ ..... ??? ???

« Last Edit: Τετάρτη 11 Οκτώβριος 2017, 14:34:46 μμ by andreas_spec »



Offline Nickoss

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 100
Reply #145 on: Τρίτη 07 Νοέμβριος 2017, 09:50:57 πμ
Παιδια καλημερα σας.
Μπορει καποιος να με βοηθησει με αυτη την εικονα?
Εμφανιστηκε μετα απο 10ημερο ακινησιας λογω βροχων.
Δε μυριζει βενζινη αλλα ουτε λαδι,αοσμο θα ελεγα.Ενας τεχνικος που πηγα μου λεει βενζινη ειναι που  κανει υπερχειλιση λογω ακινησιας και πως δε χρειαζεται να ασχοληθω απλα να τη χρησιμοποιω πιο τακτικα.Να ειναι απο το τσοκ που το αφησα ανοικτο για κανα 3λεπτο μεχρι να την ξεσκονισω πριν την καβαλισω?Να πω επισης οτι σε προηγουμενα ταξιδια εβλεπα 180 στο κοντερ μου ...σε ενα τελευταιο πριν ενα μηνα περιπου εδειξε 160 και τπτ παραπανω.
Τι λετε?











Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9807
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #146 on: Τρίτη 07 Νοέμβριος 2017, 15:37:57 μμ
Πρώτον ''υπερχειλιση λογω ακινησιας'' δεν υπάρχει.

Σκέτη υπερχείλιση υπάρχει.

Αν έχεις θέμα με την βαλβίδα  που υπάρχει στα λεκανάκια των καρμπς (κοινώς πυραυλάκι) που διακόπτει την ροή καυσίμου οταν αυτό ξεπερασει μια ορισμένη στάθμη οταν  λειτουργεί ο κινητήρας ναι .

Μπορεί να γεμίζουν τα καρμπς με επιπλέον καύσιμο, και σε λειτουργία του κινητήρα αλλά και οταν είναι σβηστός μπορεί να κατεβαίνει το καύσιμο που υπάρχει στον σωλήνα απο το ρουμπινέτο εως τα καρμπς .

Ομως επειδή  οταν δεν λειτουργεί ο κινητήρας διακόπτεται το καύσιμο απο το ρουμπινέτο αυτόματα , αφου στην 650 λειτουργεί με υποπίεση, δεν θα αδειάζει το τεπόζιτο.

Η βαλβίδα είναι αυτή στην φωτό:



Σε βλέπω για φλάτζα στα λεκανάκια .



Οποτε η τα ακουμπάς στον Σαρακάκη, η αγοραζεις με τα ίδια λ7 30 κομμάτια ορινγκ  νούμερο 76Χ2.

Περισσότερα εδώ: http://www.transalpforum.gr/index.php?topic=20128.msg305824#msg305824



Offline Nickoss

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 100
Reply #147 on: Τετάρτη 08 Νοέμβριος 2017, 17:06:47 μμ
Χτες το μεσημέρι πήγα σε κάποιον άλλο μηχανικό να πάρω μια γνώμη πριν διαβάσω την απάντηση σου Νικόλα
Μου είπε οτι δεν είναι κάτι σημαντικό λοιπόν εξηγώντας μου οτι η βελόνα απο την ακινησία μένει στεγνή και ίσως έπιασε λίγο σκουρίτσα με αποτέλεσμα να μη κλείνει καλά.
Είπε επίσης οτι μπορεί να καθαρίσει με το καιρό αν τη χρησιμοποιώ συχνά αλλιώς κάποια στιγμή να το ανοίξουμε για καθάρισμα.
Επειδή δε γνωρίζω απο καρμπιρατέρ δε καταλαβα και για ποια βελόνα μιλούσε.
Αφού έφτασα σπίτι μετά την επίσκεψη σε αυτον,ανοιξα τις βιδουλες drain και άδειασα τα λεκανάκια να δω για τυχόν σκουπιδάκια.
Πεντακάθαρη η βενζίνη που βγηκε.Με ένα στουπί καθάρισα και τους λεκέδες που είδατε στις φωτό και μέχρι την ώρα που γράφω αυτές τις γραμμές δεν έσταξε τπτ.
Για να δούμε στην πορεία.
« Last Edit: Τετάρτη 08 Νοέμβριος 2017, 17:10:07 μμ by Nickoss »



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9807
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #148 on: Τετάρτη 08 Νοέμβριος 2017, 17:42:00 μμ
Το κακό είναι οτι δεν μπορείς να βγάλεις τα λεκανάκια με τα καρμπς επάνω στο μηχανάκι.

Είχα την 650 κ είχα καθαρίσει καρμπς σε συνεργείο μια φορά κ 2 φορες μόνος μου.
Στο λινκ που σου εδωσα με τον καθαρισμό είναι ακριβώς η δουλειά που έκανα αλλά κ η μισή απο την δουλειά που έκανε ο μάστορης κ πλήρωσα 60 ευρώ τόοοοτε.

Τελικά ενα έχω να πώ που μου το είπαν κ εμένα , κάτι που δουλεύει μην το πειράζεις , αν δλδ δεν έχεις θέμα με τα καρμπς ωστε να απαιτείται να τα βγάλεις μην ασχολείσαι με καθαρισμούς .
Μια καλή ρυθμιση μίγματος κ ενα συγχρονισμό κ είσαι οκ.

Δεν ξερω αν υπάρχει γωνιακό κατσαβίδι η κατσαβίδι / καστάνια που να χωράει ωστε να βγαλεις τα λεκανάκια .
Βγάζοντάς τα δεν ενοχλείς τπτ . Αλλάζεις τις φλάτζες κ είσαι οκ. Και μάλιστα με την ευκαιρία αλλάζεις τις βίδες με αλενάκια ανοξείδωτα κ είσαι μάχιμος.

Δεν ξερω αν είσαι κ απο Αθήνα να σε βοηθήσω.



Offline Nickoss

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 100
Reply #149 on: Τετάρτη 08 Νοέμβριος 2017, 18:14:12 μμ

Σ'ευχαριστω Νικολα,απο Βολο ειμαι με βοηθησες ηδη.Εσυ καταλαβες ποια βελονα εννοει ο ποιητης?

Quote
Τελικά ενα έχω να πώ που μου το είπαν κ εμένα , κάτι που δουλεύει μην το πειράζεις , αν δλδ δεν έχεις θέμα με τα καρμπς ωστε να απαιτείται να τα βγάλεις μην ασχολείσαι με καθαρισμούς

Αυτο μου το ειπε ο πρωτος μηχανικος

« Last Edit: Τετάρτη 08 Νοέμβριος 2017, 21:21:35 μμ by Nickoss »