Πέμπτη 04 Ιούνιος 2020, 19:34:31 μμ *
Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Νέα: .
 
   Αρχικη   Βοηθεια Αναζητηση Σύνδεση Εγγραφή  
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα. « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 | Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: Καρμπυρατέρ (καθαρισμός / επισκευές / ρυθμίσεις)  (Αναγνώστηκε 52979 φορές)
makmanl
οδηγός τρίκυκλου
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 45


« Απάντηση #100 στις: Κυριακή 25 Ιούνιος 2017, 18:36:20 μμ »

Ναί έχεις δίκιο για τον υπολογισμό, γύρω στα 6,5 - 6,8 μικτή χρήση μου έβγαινε στα καλά της.
Εθνική με 110 ...δεεεεν, νομίζω θα με πατήσουν οι νταλίκες και γενικώς δε φημίζομαι για το ελαφρύ μου χέρι, για αυτό ήμουν ικανοποιημένος με αυτές τις καταναλώσεις σύν του ότι έχω και άλλα θέματα με γραναζοκαδενα και την κατάστασή τους..... αλλά μήπως αυτά που λέμε εδώ είναι για άλλο tread και μας κράξουν?
Έχω να γράψω και για κάτι λάδια ......  Lips Sealed
Καταγράφηκε
Stoneman
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 9008


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #101 στις: Κυριακή 25 Ιούνιος 2017, 18:57:35 μμ »

Άν βάλω τη μία που πήρα στο μπροστά καρμπυρατέρ και αφήσω τη μαμίσια στο πίσω (με το σκεπτικό να μειώσω τυχόν υστέρηση στο άνοιγμα του γκαζιού επειδή η aftermarket είναι πιο χοντρή) είναι εντάξει? ή πρέπει να είναι και οι δύο μεμβράνες ίδιες?

Εχει δικιο ο Ιωάννης , καλύτερα να αλλαχτουν κ οι δυο, λογικά .


Για τις air cut off δε θυμάμαι που βρίσκονται Γιάννη αυτή τη στιγμή, ....







απο εδω: http://www.transalpforum.gr/index.php?topic=20128.0
Καταγράφηκε
makmanl
οδηγός τρίκυκλου
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 45


« Απάντηση #102 στις: Κυριακή 25 Ιούνιος 2017, 23:27:02 μμ »

Γεια σου Stoneman με τα ιδιαίτερα φροντιστήριά σου!
Το θυμήθηκα το post σου! Το είχα διαβάσει. Κ Α Τ Α Τ Ο Π Ι Σ Τ Ι Κ Ο Τ Α Τ Ο. Εϊσαι δάσκαλος.
Θα προσπαθήσω να αλλάξω και αυτές πρίν δέσει το καρμπ ο μάστορας. Αν δεν τα καταφέρω θα πάρω το παροπλισμένο που θα μου μείνει και θα κάνω πρακτική, μή με κόψεις στις εξετάσεις Grin
Ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις.
Καταγράφηκε
makmanl
οδηγός τρίκυκλου
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 45


« Απάντηση #103 στις: Τρίτη 27 Ιούνιος 2017, 01:41:51 πμ »

Λοιπόν φίλοι μου, πήγα στο μάστορα transalp και πήρα ΚΤΜ που γράφει Transalp στο πλάι.

Μετά τις περιπέτειες λοιπόν, μεμβράνες, βελόνες ζιγκλέρ κλπ, και ότι ρύθμισε ο μάστορας, τό βγαλα βόλτα εθνική και τρελλάθηκα, άλλη μηχανή τελείως!
Σε σημείο που πήγαινε με φόρα 140 και δεν πήγαινε άλλο επειδή ήταν ανηφόα, τώρα πήγε χωρίς κόπο 160 μέχρι που πατινάρισε! Ναι πατινάρισε.
Μάλλον αφού βρήκε τη δύναμη που έλλειπε, βγήκε η αδυναμία στην επιφάνεια (το είχα και στο πρόγραμμα γιατί ο συμπλέκτης δεν ηταν όπως έπρεπε, δέν είμαι σίγουρος γιατι άλλαξα και τα λάδια με castrol 20w 50 ορυκτέλαια, που είχαν όμως προδιαγραφή JASO για το σασμάν).

Όταν δεν άνοιγα απότομα το γκάζι επιτάχυνε με λιγότερο πατινάρισμα και πήγε τέλος πάντων έτσι για πλάκα στιγμιαία μέχρι 175, αλλά σκιάχτηκα  απο τα κουνήματα.
Αλλάχτηκαν όλα με μαμίσια μεταχειρισμένα, και σήμερα το πρωί πήρα μια μεμβράνη μαμα μεταχειρισμένη (μου έμεινε του Θεσσαλονικιού να τη γυρίσω στο μαγαζί μήπως έχει δίσκους να πάρω), γιατί μόλις είδε ο μάστορας κόλλα - ξεκόλλα και τέτοια του σηκώθηκε η καράφλα και επέμεινε να τη βάλουμε αν δε βρούμε γνήσια μόνο. Air Cut Off δεν πήρα γιατί μου είπε οτι είναι σε πολύ καλή κατάσταση.

Τέλος πάντων στη ρύθμιση των pilot screws που ήμουν μπροστά τις άνοιξε 2 3/4 εμπρός και πίσω κύλινδρο αλλά με αυτό μάλλον θα ασχοληθώ εγώ γιατί θα πάθει έμφραγμα αμα του πώ να τις ανοίξει περισσότερο. Και θα το κάνω όχι γιατι δεν πάει η μηχανή, αλλά θα παρατηρήσω μπουζί, τρόπο που πέφτει το ρελαντί και σκασίματα στην εξάτμιση για να έρθει ακριβώς. Παρεπιπτόντως το ρελαντί κρατάει ελαφρώς στις 1600 πρίν πάει 1300 και η εξάτμιση έχει μερικά σκασίματα στο κλείσιμο του γκαζιού, αλλά μόνο στις χαμηλές στροφές, πέφτωντας κάτω απο 2800. Έχω όμως την αίσθηση οτι δεν θα πάω σε εκείνα τα νούμερα που ήταν πρίν, δλδ 5+ στροφές άνοιγμα. Το υπολογίζω γύρω στις 4 με 4 1/4, γιατί και η Remus μου δεν είναι τελείως ελεύθερη (και καλά κάνει) και το φίλτρο το έχω λαδωμένο όπως πρέπει. Θα δούμε....

Συμπέρασμα λοιπόν! Κιτ βελτίωσης Dyno%@*%#^#.....
Μάλλον έφταιγε το κυρίως ζιγκλέρ για το ότι δεν τραβούσε ικανοποιητικά, γιατί τώρα η μηχανή αρπάζει με πααααρα πολύ μεγάλη διαφορά στις ψηλές στροφές (νιώθεις έντονο τράβηγμα ακόμα και πάνω απο 150 στο άνοιγμα του γκαζιού, μέχρι να πατινάρει βέβαια) και η Pilot ήταν να κάνει τη δουλειά της μέχρι εκεί που πρέπει και όχι όπως νόμιζα εγώ οτι επηρέαζε και ψηλές στροφές εκεί δηλαδή που το μοτέρ δυσκολευόταν.

Για τις μικρορυθμίσεις των Pilot δεν ξέρω αν χρειαστεί να ενημερώσω γιατί το τράβηξα πολύ το θέμα και σας ζάλισα.
Πάντως με 38 κυρίως 115 - 118 προζιγκλέρ με καλές μεμβράνες, ένα K&N και μια εξάτμιση, το 600άρι πάει καλύτερα και απο την Africa που είχα.
Τώρα για την κατανάλωση, εννοείται οτι είναι 4,8/100  χαχαχα οκ μή βαράτε.
Θα τη μετρήσω και θα σας πώ, άλλωστε ρωτάνε κατανάλωση στα KTM? (θα τις φάω σίγουρα έτσι όπως πάω....)
Καταγράφηκε
john lk
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 634



« Απάντηση #104 στις: Τρίτη 27 Ιούνιος 2017, 09:29:37 πμ »

Μια χαρα, χαιρομαι που βρεθηκε η ακρη και οντως παει πολυ καλα!!!!
Μονο να πω οτι κακιστα ο μαστορας κωλωσε στην αλλαγη των μεμβρανων, ειναι πολυ απλη και σιγουρη δουλεια. Βεβαια τα περισσοτερα μαστορια κωλωνουν στα πιο περιπλοκα και αρκουνται στο ξεβιδωσε - βιδωσε για να εχουν το κεφαλι τους ησυχο, αυτο ομως δεν ειναι τεχνη!!!
Παντως τελος καλο...ολα καλα!!!
Καταγράφηκε
Johnny_Nik
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 767


« Απάντηση #105 στις: Τρίτη 27 Ιούνιος 2017, 14:36:25 μμ »

Τέλος πάντων στη ρύθμιση των pilot screws που ήμουν μπροστά τις άνοιξε 2 3/4 εμπρός και πίσω κύλινδρο αλλά με αυτό μάλλον θα ασχοληθώ εγώ γιατί θα πάθει έμφραγμα αμα του πώ να τις ανοίξει περισσότερο. Και θα το κάνω όχι γιατι δεν πάει η μηχανή, αλλά θα παρατηρήσω μπουζί, τρόπο που πέφτει το ρελαντί και σκασίματα στην εξάτμιση για να έρθει ακριβώς. Παρεπιπτόντως το ρελαντί κρατάει ελαφρώς στις 1600 πρίν πάει 1300 και η εξάτμιση έχει μερικά σκασίματα στο κλείσιμο του γκαζιού, αλλά μόνο στις χαμηλές στροφές, πέφτωντας κάτω απο 2800. Έχω όμως την αίσθηση οτι δεν θα πάω σε εκείνα τα νούμερα που ήταν πρίν, δλδ 5+ στροφές άνοιγμα. Το υπολογίζω γύρω στις 4 με 4 1/4, γιατί και η Remus μου δεν είναι τελείως ελεύθερη (και καλά κάνει) και το φίλτρο το έχω λαδωμένο όπως πρέπει. Θα δούμε....

Για τις μικρορυθμίσεις των Pilot δεν ξέρω αν χρειαστεί να ενημερώσω γιατί το τράβηξα πολύ το θέμα και σας ζάλισα.
Πάντως με 38 κυρίως 115 - 118 προζιγκλέρ με καλές μεμβράνες, ένα K&N και μια εξάτμιση, το 600άρι πάει καλύτερα και απο την Africa που είχα.
Τώρα για την κατανάλωση, εννοείται οτι είναι 4,8/100  χαχαχα οκ μή βαράτε.
Θα τη μετρήσω και θα σας πώ, άλλωστε ρωτάνε κατανάλωση στα KTM? (θα τις φάω σίγουρα έτσι όπως πάω....)

Κρατάω αυτό το κομμάτι και θα επιμείνω να κοιτάξεις για προζιγκλέρ νο40, για να κερδίσεις τις στροφές που λες ότι θες να φτάσεις με το 38άρι, ώστε να αποφύγεις να ξαναφύγει η βίδα. Άλλωστε όπως τα περιγράφεις σου ζητάει καύσιμο χαμηλά, και δεν μπορέι να το καλύψει επαρκώς το 38άρι. Σε γενικές γραμμές από την δικιά μου ΤΑ, έχω δει ότι μετά τις 4 στροφές οι αλλαγές είναι αμελητέες, και όλο το μηχανάκι είναι στοκ.

Ειδικά αφού λες ότι έχεις Remus, δεν θα έπρεπε να το σκεφτείς καθόλου, για μένα το 40άρι επιβάλλεται. Το δε κόστος είναι μικρό, θα τα βρεις εύκολα στο εμπόριο με όχι περισσότερο από 12 ευρώ.
Καταγράφηκε
john lk
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 634



« Απάντηση #106 στις: Τρίτη 27 Ιούνιος 2017, 17:38:30 μμ »

Συμφωνω απολυτα με τον Johnny_Nik
Καταγράφηκε
makmanl
οδηγός τρίκυκλου
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 45


« Απάντηση #107 στις: Τρίτη 27 Ιούνιος 2017, 18:12:45 μμ »

Φίλε  Johnny_Nik πολύ σωστό το σκεπτικό σου και το παρακολουθώ, αλλά εσύ δεν έχεις το 650 ? που έχει βέβαια και μεγαλύτερα καρμπυρατέρ? και τα οποία με τη σειρά τους μπορούν να διαχειριστούν το περισσότερο καύσιμο απο του 600?

Άν βάλω 40αρι προζιγκλέρ, τα ζιγκλέρ θα ακολουθούν ή θα θέλουν να πάνε 118 - 120?

Το οτι μου λείπει καύσιμο χαμηλά δεν πρέπει να το δώσω απο τις pilot? και όχι απο τα προζιγκλέρ τα οποία επηρρεάζουν τις μεσαίες στροφές?
....και εννοείται φίλοι μου οτι δεν πρόκειται να ανοίξω πολύ τις pilot πάλι!!!!

...γιατι τελικά φέυγοντας η  pilot του πίσω έκανε και τη ζημιά στη μεμβράνη με την έκρηξη που έκανε το καρμπυρατερ....δεν είμαστε πάλι για μεμβράνες γιατί έχω και τους δίσκους του συμπλέκτη στο πρόγραμμα..
Καταγράφηκε
john lk
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 634



« Απάντηση #108 στις: Τρίτη 27 Ιούνιος 2017, 21:25:25 μμ »

Μακη εγω εβαλα 40 αρι (στο ΤΑ 600) και σηκωνε και 42 αρι, προχωρα το, μην φοβασαι!!
Καταγράφηκε
makmanl
οδηγός τρίκυκλου
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 45


« Απάντηση #109 στις: Τρίτη 27 Ιούνιος 2017, 23:44:05 μμ »

Θα φτιάξει κι άλλο ??
...μα πόσο γκάζι θα αντέξω πια....  Grin
Καταγράφηκε
Johnny_Nik
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 767


« Απάντηση #110 στις: Τρίτη 27 Ιούνιος 2017, 23:59:44 μμ »

Φίλε  Johnny_Nik πολύ σωστό το σκεπτικό σου και το παρακολουθώ, αλλά εσύ δεν έχεις το 650 ? που έχει βέβαια και μεγαλύτερα καρμπυρατέρ? και τα οποία με τη σειρά τους μπορούν να διαχειριστούν το περισσότερο καύσιμο απο του 600?

Έχω την 650 ναι, αν έχει μεγαλύτερα καρμπυρατέρ, δεν το έχω ψάξει, οπότε δεν γνωρίζω να σου απαντήσω. Δεν έχει σημασία το πόσο μεγάλο είναι το καρμπυρατέρ όμως, διότι έχω δει και σε 28άρι καρμπυρατέρ (που σίγουρα είναι μικρότερο της ΤΑ, να φοράει ζιγκλέρ κεντρικό έως και 220. Το πόσο πάνω θα πας στα ζιγκλέρ έχει να κάνει με τον κινητήρα και τη ρύθμιση που θες να πετύχεις, μέχρι ένα σημείο προφανώς όπου το καύσιμο πλέον δεν θα γίνει υπερβολικά περισσότερο του αέρα που μπορεί να παρέχει το καρμπυρατέρ.


Άν βάλω 40αρι προζιγκλέρ, τα ζιγκλέρ θα ακολουθούν ή θα θέλουν να πάνε 118 - 120?

Το προζιγκλέρ δεν έχει να κάνει με το μείγμα που δίνεις από τα κεντρικά. Το προζιγκλέρ, όπως και το σύστημα pilot βίδα και προζιγκλέρ ή αλλιώς pilot jet, έχει να κάνει μόνο με το κύκλωμα στις χαμηλές στροφές λειτουργίας του κινητήρα. Από εκεί και πάνω είναι άλλο κόλπο, αν το μείγμα παραμένει φτωχό ή γίνεται πλούσιο δεν έχει να κάνει ιδιαίτερα με το κύκλωμα της pilot. Στις υψηλές στροφές επηρεάζει ελάχιστα τον κινητήρα.


Το οτι μου λείπει καύσιμο χαμηλά δεν πρέπει να το δώσω απο τις pilot? και όχι απο τα προζιγκλέρ τα οποία επηρρεάζουν τις μεσαίες στροφές?
....και εννοείται φίλοι μου οτι δεν πρόκειται να ανοίξω πολύ τις pilot πάλι!!!!

Το δίνεις πράγματι από τις pilot μέχρι εκεί που οι pilot επιτρέπουν. Η τελική ποσότητα του καυσίμου - στο κύκλωμα αυτό - έχει να κάνει με το πόσο μεγάλο είναι το προζιγκλέρ (pilot jet). Αν φτάσεις τόσο έξω σε στροφές όπου κινδυνεύεις να πάρεις τη βίδα στο χέρι, τότε το σύστημα ζητάει περισσότερο καύσιμο σε λιγότερες στροφές της βίδας = μεγαλύτερο pilot jet (ή προζιγκλέρ). Το προζιγκλέρ και γενικότερα το σύστημα της pilot επηρρεάζει το μείγμα μέχρι το 1/8 βία 1/4 ανοίγματος του γκαζιού, από εκεί και πάνω είναι αμελητέο. Οι μεσαίες στροφές παίζουν από τη βελόνα + κεντρικό ζιγκλέρ, και αυτό αποτελεί άλλο κεφάλαιο. Γενικά αν έχεις "ανοίξει" εισαγωγή με φίλτρο και εξαγωγή με εξάτμιση είναι πολύ πιθανό να έχεις θέμα και ψηλά αλλά αυτό δεν έχει να κάνει όπως ήδη έγραψα με την pilot.


...γιατι τελικά φέυγοντας η  pilot του πίσω έκανε και τη ζημιά στη μεμβράνη με την έκρηξη που έκανε το καρμπυρατερ....δεν είμαστε πάλι για μεμβράνες γιατί έχω και τους δίσκους του συμπλέκτη στο πρόγραμμα..

χωρίς βίδα πάνω και αν κατάλαβα καλά με μια σχετική ταχύτητα (εκτός και αν δεν διάβασα καλά), δεν ξέρω πως μπορεί να "κινήθηκε" το καύσιμο και η υποπίεση στο καρμπυρατέρ, με αποτέλεσμα να προκύψει προανάφλεξη (ή καρμπυρασιόν όπως πήρε κάπου το μάτι μου) η οποία "έκαψε" στην ουσία την μεμβράνη. Αυτό δεν σημαίνει ότι το προζιγκλέρ δεν ήταν σωστό, αφού είτε 38άρι είτε μικρότερο είτε μεγαλύτερο είχες το αποτέλεσμα στη περίπτωση που έχανες τη βίδα θα ήταν το ίδιο.

Εκεί που προσπαθώ να επικεντρωθώ είναι στο να "σώσεις" τη βίδα, και άρα τις μεμβράνες όπως λες, από αντίστοιχη "αστοχία". Η λύση του προζιγκλέρ είναι απλή:
 
Με 38άρι και 4 στροφές ρύθμιση στην Pilot έχεις  Α μείγμα και κινδυνεύεις να χάσεις την pilot από κραδασμό ενώ,
Με 40άρι και 2.5 στροφές ρύθμιση θα έχεις πάλι το ίδιο Α μείγμα με την από πάνω περίπτωση, αλλά θα έχεις κερδίσει 1.5 στροφή το λιγότερο "μέσα" στην pilot, και άρα θα έχεις λιγότερες πιθανότητες να χάσεις τη βίδα αφού θα είσαι πιο κοντά στη "μαμά" ρύθμιση που γράφουν τα manual.  Wink
Καταγράφηκε
makmanl
οδηγός τρίκυκλου
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 45


« Απάντηση #111 στις: Τετάρτη 28 Ιούνιος 2017, 02:23:34 πμ »

Ναί, κατανοητά και σε ευχαριστώ για την απάντηση.
Δηλαδή όσες μοτο έχουν αλλαγμένο φίλτρο και εξάτμιση, άν δεν πειράξει κανείς το καρμπυρατέρ, αντιμετωπίζει πρόβλημα φτωχού μείγματος και ιδιαίτερα στις ψηλές στροφές με ότι αποτέλεσμα μπορεί να φέρει αυτό, έτσι δεν είναι?
Είπα πιο πάνω οτι ελπίζω να έρθει σωστά το καύσιμο στο δείγμα των μπουζί με άνοιγμα των Pilot μέχρι 4 στροφές και όχι 5 1/2 ή 5 3/4 που ήταν πρίν και έφυγε και αυτό γιατί πρίν τη ζημιά το μπροστά καρμπυρατέρ το έβλεπα απο νορμάλ έως λίγο πλούσιο (δουλευε η pilot σωστά) ενώ το πίσω που έφυγε η βίδα δεν εμπλουτιζόταν με τίποτα.
Άλλος λόγος που ελπίζω είναι οτι δέν δείχνει να τελειώνει απο καύσιμο ψηλά όπως είναι τώρα (2 3/4 ανοιχτή), ακόμα και κρατώντας το γκάζι στο 1/4 ας πούμε, με 4η φτάνει 8500 στροφές άνετα.
Ακαδημαϊκά μιλάω τώρα βέβαια γιατί αύριο που θα ασχοληθώ και θα παρακολουθήσω μπορεί να δώ και τα δύο μπουζί φτωχα, αλλά δεν την ξαναπατάω. Άν είναι έτσι θα πάω για προζιγκλέρ. Και αφού μου λέτε οτι 40 δεν είναι πρόβλημα και βρίσκω και στο εμπόριο θα προχωρήσω (ο μάστορας λέει ότι προζιγκλέρ βάλουμε πρέπει να ναι Honda) για να δουλεύει και άψογα.
Καταγράφηκε
Johnny_Nik
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 767


« Απάντηση #112 στις: Τετάρτη 28 Ιούνιος 2017, 09:02:34 πμ »

Το να γίνει ζημιά από εξάτμιση και φίλτρο δεν είναι απολύτως απαραίτητο, δηλαδή ίσως να μη μπορεί να σου φτωχύνει τόσο πολύ το μείγμα που να σε στείλει αδιάβαστο. Παίζει σαν ενδεχόμενο, εάν είναι όλα "αποσυντονισμένα", αλλά θεωρώ ότι είναι πολύ σπάνιο. Ιδανικά η απαλευθέρωση εισαγωγής και εξαγωγής ζητάει επαναρρύθμιση, πράγμα το οποίο στις νεότερες μηχανές με ψεκασμό γίνεται μόνο του συνήθως, εκτός και αν μιλάμε πια για τρομέρες μετατροπές που εκεί είναι άλλο καπέλο. Ίσως αυτός να είναι και ο λόγος που πλέον το "ζιγκλέρωμα" στα καρμπυρατέρ δεν παίζει πια τόσο πολύ ως έννοια.

Για τα προζιγκλέρ χόντα, θα σου πω να κάνεις ότι σου λέει η τσέπη σου. Προσωπικά δεν θα φοβόμουν κάποιο ζιγκλέρ εμπορίου, ακόμα και αν με το διπλανό του είχε μια απειροελάχιστη διαφορά, ή αν δεν ήταν ακριβώς 40άρι αλλά 40.5 ή 39.8 (σαν πυρετός ακούγεται), όπως και να έχει σε κάθε περίπτωση το τελικό λόγο θα τον έχεις εσύ στο πόσο θα ρυθμίσεις τη βίδα της pilot. Το άψογο μπορεί να επέλθει και χωρίς ανταλλακτικά Χόντα, εγώ το κατάφερα μέσα από δοκιμές, με κατάλληλα όργανα μπορεί να μου έπαιρνε λιγότερο χρόνο.

Καταγράφηκε
makmanl
οδηγός τρίκυκλου
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 45


« Απάντηση #113 στις: Τετάρτη 28 Ιούνιος 2017, 17:20:00 μμ »

Γιάννη μου μάλλον έχεις δίκιο σε όλα. Τείνω στο να αλλάξω μάστορα, γιατί διαπίστωσα σήμερα το πρωί που άνοιξα λίγο τις Pilot κατα μισή στροφή, οτι οι βίδες κρατάνε πάνω στη βόλτα τους, ενώ αυτή που μου έφυγε στο δρόμο θυμάμαι σίγουρα οτι ήταν πολύ χαλαρή και έλεγα μέσα μου πώς διάολο θα μένει σταθερή (έμενε όμως, εκτός αν έφερνε ολόκληρη βόλτα και δεν το έπαιρνα χαμπάρι. Άσε που ξαναθυμάμαι οτι άνοιγα στροφές και το μπουζί του πίσω δέν μαύριζε αναλόγως, θάπρεπε να είχε γίνει κατάμαυρο με 5 3/4 στροφές έξω, άρα κάτι άλλο έπαιζε).
ΑΡΑ .... ο μάστορας δεν έδωσε σημασία την πρώτη φορά που "ρύθμισε" τα καρμπυρατέρ και οι pilot πατούσαν η μία στο ελατήριο και η άλλη στον αέρα.
Τώρα όμως που έγινε ζημιά, όλα καλά!
Τέλως πάντων μετά απο 3/4 άνοιγμα, τα σκασίματα μειώθηκαν αισθητά. Είναι οι pilot στις 3 1/2 στροφές ανοιχτές, θα αφήσω λίγο να τσεκάρω και τα μπουζί μετά και θα πράξω αναλόγως με τα προζιγκλέρ.
Μας φάγαν οι μικρορυθμίσεις στον high tech κινητήρα με τα γνήσια honda super duper ανταλλακτικά.....
Καλά λέει ο Stoneman σιγά την τεχνολογία!
Τα παίρνω στο κρανίο γιατί μάλλον έτρωγα δούλεμα τόσο καιρό πρίν και τώρα τάχα δουλέψαν όλα επειδή είναι honda! Απλά κάποιος έκανε τη δουλειά του τώρα και όχι πρίν!
Θα ανοίξω μέχρι 4 στροφές το βράδυ και θα τα πούμε.
Καταγράφηκε
Horizons
Απλός οδηγός
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 110


Χρήστος


« Απάντηση #114 στις: Πέμπτη 29 Ιούνιος 2017, 10:11:23 πμ »

Γιάννη μου μάλλον έχεις δίκιο σε όλα. Τείνω στο να αλλάξω μάστορα, γιατί διαπίστωσα σήμερα το πρωί που άνοιξα λίγο τις Pilot κατα μισή στροφή, οτι οι βίδες κρατάνε πάνω στη βόλτα τους, ενώ αυτή που μου έφυγε στο δρόμο θυμάμαι σίγουρα οτι ήταν πολύ χαλαρή και έλεγα μέσα μου πώς διάολο θα μένει σταθερή (έμενε όμως, εκτός αν έφερνε ολόκληρη βόλτα και δεν το έπαιρνα χαμπάρι. Άσε που ξαναθυμάμαι οτι άνοιγα στροφές και το μπουζί του πίσω δέν μαύριζε αναλόγως, θάπρεπε να είχε γίνει κατάμαυρο με 5 3/4 στροφές έξω, άρα κάτι άλλο έπαιζε).
ΑΡΑ .... ο μάστορας δεν έδωσε σημασία την πρώτη φορά που "ρύθμισε" τα καρμπυρατέρ και οι pilot πατούσαν η μία στο ελατήριο και η άλλη στον αέρα.
Τώρα όμως που έγινε ζημιά, όλα καλά!
Τέλως πάντων μετά απο 3/4 άνοιγμα, τα σκασίματα μειώθηκαν αισθητά. Είναι οι pilot στις 3 1/2 στροφές ανοιχτές, θα αφήσω λίγο να τσεκάρω και τα μπουζί μετά και θα πράξω αναλόγως με τα προζιγκλέρ.
Μας φάγαν οι μικρορυθμίσεις στον high tech κινητήρα με τα γνήσια honda super duper ανταλλακτικά.....
Καλά λέει ο Stoneman σιγά την τεχνολογία!
Τα παίρνω στο κρανίο γιατί μάλλον έτρωγα δούλεμα τόσο καιρό πρίν και τώρα τάχα δουλέψαν όλα επειδή είναι honda! Απλά κάποιος έκανε τη δουλειά του τώρα και όχι πρίν!
Θα ανοίξω μέχρι 4 στροφές το βράδυ και θα τα πούμε.

Φίλε μου και μάστορα να αλλάξεις πάλι στην πορεία το πιο πιθανό είναι να δεις κάτι που δεν θα σου αρέσει σε αυτόν και σε αυτά που έκανε στη μηχανή σου. (Αν είσαι από αυτούς που το ψάχνουν, και έτσι πρέπει δλδ). Η αλήθεια είναι πως για τέτοιες "λεπτοδουλειές" πρέπει κάποιος να ασχολείται μόνος του, έστω μέχρι εκεί που μπορεί και πιστεύει ότι τον παίρνει και το έχει, δύσκολο να κάτσει να ασχοληθεί μηχανικός δυστυχώς. Για κανα λάδι κανα φίλτρο και κανα μπουζί καλοί είναι..  (και πολλοί μπουζί τα 2 εύκολα αλλάζουν μη ζοριστούν 2 λεπτά της ώρας παραπάνω και χρεώνουν 4 και αμα το βγάλεις μόνος σου και πας και του πεις ποιόν κοροιδευεις θα τσακωθείς κιόλας).
Καταγράφηκε

Stoneman
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 9008


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #115 στις: Πέμπτη 29 Ιούνιος 2017, 21:27:36 μμ »

....(και πολλοί μπουζί τα 2 εύκολα αλλάζουν μη ζοριστούν 2 λεπτά της ώρας παραπάνω και χρεώνουν 4 και αμα το βγάλεις μόνος σου και πας και του πεις ποιόν κοροιδευεις θα τσακωθείς κιόλας).

Αυτό πάλι που το βάζεις?

Αγόρασα το CBF απο εξουσιοδοτημένη μονάδα της Honda μας .

Στο διακανονισμό είχα κ κάποια μπόνους ας πουμε , οπως 6 μηνες εγγύηση στα μηχανικά μερη, κ ενα σερβις δώρο .
Οταν ρωτησα τι σερβις μου είπαν , λάδια , φίλτρο λαδιού, ελεγχος ψυκτικού, μπουζί, φιλτρο αέρα , κ ενα γενικό έλεγχο.

Φυσικά δεν έδωσα σημασία , ρωτησα μόνον για τα λάδια τι μαρκα θα είναι κ μου είπαν Liqui moly .

Οταν το παρέλαβα ρωτησα αν εγινε το σέρβις κ μου είπαν ...
- Μα φυσικά κ έγινε ,
- δλδ αλλαχτηκαν λάδια φιλτρο , μπουζί κλπ?
-Αλλάχτηκαν λάδια , φιλτρο λαδιου οχι επειδη είχε αλλαχτει στην προηγουμενη αλλαγη
- Και πως το ξερετε εσείς?
- μα το ξερουμε το μηχανακι ...
-Α, καλά , μπουζί?
- οχι αφου το μηχανάκι εχει 27000χλμ κ αλλάχτηκαν στα 24000 οπως λεει η Χόντα
- Α, δλδ εσείς αφηνετε τα μπουζι 24000 χλμ, σαν πολλά δεν είναι?
- οχι επειδη είναι καταλυτικό δεν έχει θέμα .
- κ με το φιλτρο αέρα?
- το φυσηξαμε ,
- Μα δεν πρέπει να το φυσήξετε , το λεει το μανιουαλ
- Ε, με μια φορα δεν έχει ανάγκη
- Μην λές αυτη την φράση φίλε μου γιατι κάπως μουρχεται 

Τελικά :

Λάδια δεν αλλάξανε, κ είχε μαυρη μπίχλα κ το φιλτρο πρέπει να ηταν εκεί απο τότε που κατασκευάστηκε
Μπουζί αναμένα , ισως επικίνδυνα
Ψυκτικό υγρό αστα να πανε , ενα πρασινο ζουμι γεμάτο μουχλα κ μύκητες στην τάπα του ψυγειου
Φιλτρο αέρα ? θα βαλω φωτό να δείτε διαφορα , μερα με την νυχτα
Υγρο φρένων ? σαν φραπές , ενα κιτρινοκαφε ζουμι
Τα τακάκια ? σετ εμπρός πίσω daytona, δεν τα ξερω, παπί μου θυμίζουν σαν όνομα , αλλά το ενα εσωτερικό μπροστινό δεν υπήρχε, είχε παχος οσο ενα φυλλο Α4.
Αυτη ηταν η γενικη ματιά 

Δεν ασχολήθηκα , ετσι η αλλιώς το ηξερα οτι σημερα δεν υπάρχουν ανθρώποι σωστοί, πόσο έμποροι .

Τελικά τα μηχανάκια δεν χαλάνε , τα χαλάνε τα μαστορια
Καταγράφηκε
Horizons
Απλός οδηγός
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 110


Χρήστος


« Απάντηση #116 στις: Πέμπτη 29 Ιούνιος 2017, 22:53:53 μμ »

Αυτό πάλι που το βάζεις?

Αγόρασα το CBF απο εξουσιοδοτημένη μονάδα της Honda μας .

Στο διακανονισμό είχα κ κάποια μπόνους ας πουμε , οπως 6 μηνες εγγύηση στα μηχανικά μερη, κ ενα σερβις δώρο .
Οταν ρωτησα τι σερβις μου είπαν , λάδια , φίλτρο λαδιού, ελεγχος ψυκτικού, μπουζί, φιλτρο αέρα , κ ενα γενικό έλεγχο.

Φυσικά δεν έδωσα σημασία , ρωτησα μόνον για τα λάδια τι μαρκα θα είναι κ μου είπαν Liqui moly .

Οταν το παρέλαβα ρωτησα αν εγινε το σέρβις κ μου είπαν ...
- Μα φυσικά κ έγινε ,
- δλδ αλλαχτηκαν λάδια φιλτρο , μπουζί κλπ?
-Αλλάχτηκαν λάδια , φιλτρο λαδιου οχι επειδη είχε αλλαχτει στην προηγουμενη αλλαγη
- Και πως το ξερετε εσείς?
- μα το ξερουμε το μηχανακι ...
-Α, καλά , μπουζί?
- οχι αφου το μηχανάκι εχει 27000χλμ κ αλλάχτηκαν στα 24000 οπως λεει η Χόντα
- Α, δλδ εσείς αφηνετε τα μπουζι 24000 χλμ, σαν πολλά δεν είναι?
- οχι επειδη είναι καταλυτικό δεν έχει θέμα .
- κ με το φιλτρο αέρα?
- το φυσηξαμε ,
- Μα δεν πρέπει να το φυσήξετε , το λεει το μανιουαλ
- Ε, με μια φορα δεν έχει ανάγκη
- Μην λές αυτη την φράση φίλε μου γιατι κάπως μουρχεται 

Τελικά :

Λάδια δεν αλλάξανε, κ είχε μαυρη μπίχλα κ το φιλτρο πρέπει να ηταν εκεί απο τότε που κατασκευάστηκε
Μπουζί αναμένα , ισως επικίνδυνα
Ψυκτικό υγρό αστα να πανε , ενα πρασινο ζουμι γεμάτο μουχλα κ μύκητες στην τάπα του ψυγειου
Φιλτρο αέρα ? θα βαλω φωτό να δείτε διαφορα , μερα με την νυχτα
Υγρο φρένων ? σαν φραπές , ενα κιτρινοκαφε ζουμι
Τα τακάκια ? σετ εμπρός πίσω daytona, δεν τα ξερω, παπί μου θυμίζουν σαν όνομα , αλλά το ενα εσωτερικό μπροστινό δεν υπήρχε, είχε παχος οσο ενα φυλλο Α4.
Αυτη ηταν η γενικη ματιά 

Δεν ασχολήθηκα , ετσι η αλλιώς το ηξερα οτι σημερα δεν υπάρχουν ανθρώποι σωστοί, πόσο έμποροι .

Τελικά τα μηχανάκια δεν χαλάνε , τα χαλάνε τα μαστορια



Τελικά έχω πιστεί πλέον πως καλύτερος μηχανικός του ιδιοκτήτη... ΚΑΝΕΙΣ! Αν δεν πιάσεις κατσαβίδι δεν ψαχτείς δεν ρωτήσεις και δεν κάτσεις κάτω να μάθεις, σε έχουν γ@μήσει σε χρόνο 0 - 100 του CBF 

To daytona ναι σωστά σου θυμίζει, είναι παπίσια που'ναι μπρος και πίσω ίσια. Από αυτά κονομάνε Νικόλα τι νομίζεις αμα περιμένανε transalp και cbf θα είχαν βαρέσει φαλιμέντο. Γιαυτό τα γ@μούν όταν πέφτουν στα χέρια τους, περνάνε όλη τη γυφτιά τους επάνω και μετά τρέχεις... και δε φτάνεις!


Και όπως σοφά έγραψες

"Τελικά τα μηχανάκια δεν χαλάνε , τα χαλάνε τα μαστορια"
Καταγράφηκε

makmanl
οδηγός τρίκυκλου
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 45


« Απάντηση #117 στις: Παρασκευή 30 Ιούνιος 2017, 00:52:38 πμ »

"Τελικά τα μηχανάκια δεν χαλάνε , τα χαλάνε τα μαστορια" Stoneman 2017 μ.χ.
Γράφεις την ιστορία του μέλλοντος φίλε!

Όντως ρε παιδιά αυτό το πιστεύω και το λέω χρόνια! Έλα μου όμως που δεν μπορούν να γίνουν όλες οι δουλειές απο ιδιώτες....
Έιχα το FJR τα καλά χρόνια και όλοι κάναν την πάπια για το πρόβλημα που είχαν ΟΛΑ απο το εργοστάσιο με τους οδηγούς των βαλβίδων που έπρεπε να αλλαχτούν όλοι οι οδηγοί γιατί είχαν κατασκευαστικό λάθος (ακούγονταν σα να χτυπάει καδενάκι) αλλιώς κάποια στιγμή ή κάρφωνε βαλβίδες ή στην καλύτερη έκαιγε λάδια απο σημαδέματα στους οδηγούς. Πού να το πάω να το δούν όμως? Ποιός να βάλει χέρι? εγω?... μιλάμε για αδιέξοδο.

Ένας μάστορας μόνο στις όσες μηχανές έχω αλλάξει έκανε ένα σωστό σέρβις στη ζωή μου, ο οποίος πήρε σύνταξη εδώ και χρόνια.
Μου ρύθμισε το Varadero το καρμπυρατεράτο με K&N και εκεί που πήγαινε όπως πήγαινε (κανονικά), μετά πέταγε, ΑΛΛΑ εκεί που μου έκαιγε ένα γαιδουροτεπόζιτο για 220 χλμ, μετά πήγε με ίδια χρήση η κατανάλωση στα 270 αυτονομία και πάνω και χωρίς παρατράγουδα, αλλά μάλλον ασχολήθηκε.

Ναί Χρήστο, καλύτερος μηχανικός του ιδιοκτήτη... ΚΑΝΕΙΣ!
Όμως τώρα που θέλω να αλλάξω δίσκους στο Transalp μου και δε μπορώ, δέν πρέπει να το πάω σε μηχανικό? Έ, πιστεύω οτι μετά απο τέτοια επίσκεψη κάτι άλλο θα έχει όταν το παραλάβω, αλλά ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ! Άν και τελικά πιστεύω οτι καλύτερα να το χαλάσω μόνος μου παρά άλλος και να τον έχω πληρώσει!

Και μάλλον σχετικά με το καρμπυρατέρ θα καταλήξω στην λύση των μεγαλύτερων προζιγκλέρ, κάτι που ΑΡΝΟΥΤΑΝ να κάνει ο μάστορας που το είχα πάει και φοβήθηκα να τον πιέσω μή γίνει καμμιά πατάτα και μου λέει τα γνωστά άσχετα ξέρετε τώρα! Φανταστείτε διαλόγους:
- Μάστορα κόπηκε ο τεντωτήρας της καδένας που είχες ρυθμίσει.
- Τα ζιγκλέρ φταίνε, είδες που σου είπα μή βάλεις μεγαλύτερα?
- Μάστορα κούρεψε τον άξονα μπροστά.
- Και σού λεγα, μή βάλεις μεγαλύτερα ζιγκλέρ....
- Μάστορα η μηχανή τραβάει αριστερά.
- Θυμάσαι που επέμενες να μή βάλεις τα μαμίσια τα ζιγκλέρ?

ΜΑΣΤΟΡΟΤΡΕΛΛΑΑΑΑ ρε παιδιά, και θα μου πείτε αφού τραβάς κάτι τέτοια γιατί δεν το κάνεις μόνος? ε, θα ήθελα, αλλά και ψιλοφοβάμαι και δεν προλαβαίνω, ούτε έχω την πολυτέλεια να κάνω ζημιά και να μείνω χωρίς μηχανή για μέρες τη στιγμή που τη χρειάζομαι καθημερινά.

Και ναί Χρήστο όντως είναι έτσι όπως τα λές και σε πληροφορώ οτι ΟΥΤΕ για λάδια είναι καλοί. Ένας που δοκίμασα να αλλάξω τον ανωτέρω μάστορα, μου το βγαλε απο τη μύτη γιατί μου έβαλε λάδια αυτοκινήτου και η μηχανή πατινάριζε για πλάκα (άντε να του εξηγήσω κι όλας τί είναι προδιαγραφές JASO) και το κουσούρι μου έμεινε γιατί με το που άλλαξα λάδια τώρα (Castrol 20w 50) άρχισε το πατινάρισμα ξανά γιατί μάλλον οι δίσκοι δε λένε να διώξουν τη γλίτσα, ή τώρα που δυνάμωσε η μηχανή λόγω καρμπυρατέρ βγήκε στην επιφάνεια ένα υπαρκτό πρόβλημα, ή  απλά ήρθε η ώρα τους.

Για όλους τους παραπάνω λόγους θέλω να βρώ μάστορα που να κάνει τα αυτονόητα (Stoneman να μου συστήσεις την εξουσιοδοτημένη μονάδα γιατί το transalp μου θέλει μια γενική ματιά, θα του κρεμάσω όμως μιά μπλέ χάντρα να μήν του πέσει βαριά η ματιά!  ).

Φίλοι μου 28 χρόνια οδηγώ μοτοσυκλέτα και αυτό το θέμα δεν το έχω λύσει.

Αναφορικά με τα μπουζί που είδα σήμερα, έχουν και τα δύο την ίδια εικόνα προς το φτωχό ελαφρώς μετά απο άνοιγμα στα 3 3/4 και οι δύο για να μειωθούν τα σκασίματα στην εξάτμιση (μειώθηκαν πάρα πολύ, δεν εξαφανίστηκαν).
Τώρα για το πόσο φτωχό βγαίνει το μείγμα, επιφυλασσόμενος και των καυσίμων με τα πρόσθετα - καθαριστικά κλπ, είδα αυτό https://www.miniplane-usa.com/images/sparkplugcolors.jpg και είμαι μεταξύ του ΟΚ και του Hot or lean του πρότελευταίου, ή το δεξί Normal το γριζάκι δλδ αυτού http://www.vulcandrifterriders.com/sparkplugcolorchart.html. Θα τα αφήσω λίγο καιρό να δώ πως πάει και θα σηκώσω φωτό.
Καταγράφηκε
Johnny_Nik
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 767


« Απάντηση #118 στις: Παρασκευή 30 Ιούνιος 2017, 09:20:24 πμ »

Πονεμένη ιστορία τα συνεργεία, ειδικά με τις μοτ/τες τα έχω δει πραγματικά όλα. Εδώ στην περιοχή μου, ιδιοκτήτης συνεργείου μοτό, που οδηγεί ΤΑ 650 μου έλεγε ότι δεν χρειάζεται να κουβαλάω δεύτερο σετ μπουζί μαζί μου αφού η ΤΑ δεν έχει θέμα, όταν τον ρώτησα τι ήθελε να πει (είχα αγοράσει 4 μπουζί) μου είπε με ύφος ότι η Τρανσάλπ έχει δύο (2) ναι δύο!!! μπουζί αυτά που φαίνονται! Επέμενε μάλιστα. Μετά από αυτό τι άλλο να συζητήσει κανείς μαζί του. Οι λοιποί συγγενείς, μοτομάστορες πάντα "πνίγονταν" και έπρεπε να πας αύριο, αλλά αν έκανες το λάθος και πήγαινες όντως άυριο το πιθανότερο ήταν να έπαιρνες τη μοτ/τα μετά από μια βδομάδα. 

Δεν θα μιλήσω βέβαια και τα κόστη, για βαλβίδες - λάδια - μπουζί και τίποτε περισσότερο είχα ακούσει και μέχρι 250 ευρώ επειδή είναι δύσκολη υπόθεση το λύσιμο. Αν την πήγαινα λυμμένη βέβαια εγώ, πάλι ένα 200αράκι το ήθελαν. Τελικά έδωσα 10 ευρώ και πήρα φίλερ να κάνω δουλειά μόνος μου στο σπίτι.  Καρμπυρατέρ δεν αναλάμβανε κανείς, ποτέ, ούτε καν για καθάρισμα, τουλάχιστον όχι εδώ.

Σίγουρα κάποια πράγματα δεν μπορούν να γίνουν από ιδιώτες, και αυτό είναι ένα θέμα. Αλλά όταν απέναντι σου βρίσκεις τέτοιους επαγγελματίες τι επιλογές έχεις; Προσπαθώ πάντα να βρίσκω εναλλακτικές, γιατί στο τέλος της ημέρας που θα κλείσει το καπάκι θέλω να ξέρω τι έχει μέσα, και αν από βλακεία δικιά μου σπάσει κάτι, τουλάχιστον θα έχω εμένα να κατηγορώ για το αποτέλεσμα. 

Η φράση "και σου έλεγα να μην...." μου έχει ρημάξει τις νύχτες μου από τότε που έβαλα υγραέριο στο αυτοκίνητο. Για κάθε βλάβη που εμφανίζεται ακόμα και αν πρόκειται για καμμένη λάμπα, φταίει το αέριο. Μα δεν έχει πολύ πλάκα; 

Καταγράφηκε
Sotos
Global Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 11137



« Απάντηση #119 στις: Παρασκευή 30 Ιούνιος 2017, 10:03:09 πμ »

Εχω παρει μηχανακι με τεντα την αλυσιδα... Ημουν και δικάβαλος... απορω πως εφτασα σπιτι και δεν εφαγε την αλυσιδα η συνοδηγός στην πλάτη.... το ειδα μετα
Εχω παρει μηχανακι με αλαγμενα μονο τα 2 μπουζι (κλασικο)
Εχω πάρει μηχανακι μετα απο αλλαγη ρουλεμαν τιμονιου, να ειναι τοσο σφιγμενο που να γυριζει το τιμονι με ζορι...
Εχω πάρει μηχανακι που το τεποζιτο να ειναι εντελως λάσκα και χωρις τις βιδες του στην μπροστα μεριά (βαραντερο)
Εχω παρει μηχανακι με γρατζουνιές στο γυαλιστερο μπλε ομορφο μπροστινο φτερο του (σορρυ... ναι ξεχασαμε να σας το πουμε...  γρατζουνιστηκε απο ενα κλειδι... φερτο να το βαψουμε - βρε ουστ που θα στο ξαναφερω)
Δεν λεμε για αλλαγες φιλτρου αερα, ρυθμισμα βαλβιδων, και των 2 δυσκολων μπουζι που δεν εγιναν ποτε ενω χρεωνοντουσαν

Από κάτι τέτοια δεν ξαναπάτησα ποτέ σε κανέναν...
 
Καταγράφηκε

Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 82.144km
Horizons
Απλός οδηγός
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 110


Χρήστος


« Απάντηση #120 στις: Παρασκευή 30 Ιούνιος 2017, 11:14:52 πμ »

Παιδιά πραγματικά δεν ξέρω αν πρέπει να γελάσω η να εκνευριστω με όλα αυτά.. είμαι και εγώ παθών και έχω αηδιασει πια..

Μάλιστα λοιπόν.. κάηκε η λάμπα?.. ζιγκλερ!. Χάλασε το φρενο.?.. Η κορνα!.  Έσκασε το λάστιχο?.. η μίζα!. Δεν παίρνει μπρος? Αλυσίδα! 

Μετά το φαινόμενο με το πέταγμα της πεταλούδας ήρθε το πέταγμα του μάστορα, αυτό που ενώ εσύ είσαι στο δρόμο κάπου μακριά αυτός βυθίζεται πίσω με τσιμέντο στα πόδια στη θάλασσα 
Καταγράφηκε

makmanl
οδηγός τρίκυκλου
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 45


« Απάντηση #121 στις: Σάββατο 01 Ιούλιος 2017, 16:30:37 μμ »

Και σήμερα πήρα (αυθυμερόν) τη μηχανή με αλλαγμένους δίσκους συμπλέκτη και για λίγο που την κυκλοφόρησα έδειξε οτι ο μάστορας έκανε καλή δουλίτσα κρίνοντας απο την αίσθηση της αποσύμπλεξης, η οποία έφτιαξε, γιατί πρίν αποσύμπλεκε με μεγάλη διάρκεια, δλδ έπιανε χαμηλά και αποσύμπλεκε ψηλά. Θα το βλάλω το βράδυ ελπίζω για να αποφύγω το ζόρισμα στη ζέστη.
 Τέλος πάντων έδειξε καλό χαρακτήρα, δεν μου χρέωσε φλάτζα καπακιού απο το μπάσε βγάλε γιατί μου είπε οτι την πρόσεξε και δεν είχε θέμα (άν και με προειδοποίησε οτι άμα χαλάσει θα με χρεώσει επιπλέον 20 ευρώ περίπου) του είπα και για το μείγμα στο καρμπυρατέρ οτι βγαίνει λίγο φτωχό και μου λέει καλύτερα λιγο άσπρα τα μπουζί παρά μαύρα απο πολύ πλούσιο μείγμα.....αλλα θα τα δούμε.
Μου πήρε 30 ευρά εργασία για το συμπλέκτη, τους δίσκους τους είχα εγω, δεν ξέρω άν πρέπει να αναφέρω όνομα συνεργείου βέβαια.
Άν δώ κανα τρελλό απο την δοκιμή θα τα πούμε. Ελπίζω να βρώ επιτέλους ένα συνεργείο να καταλήξω ......
Καταγράφηκε
Johnny_Nik
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 767


« Απάντηση #122 στις: Σάββατο 01 Ιούλιος 2017, 19:33:56 μμ »

Αν η φλάντζα είναι σαν εκείνες που έβαζα στη γιαμάχα (τις γνήσιες) είναι πολύ πιθανό όντως να μην τη χάλασε, αν εκεί στο σημείο υπάρχει βέβαια φλάντζα. Η 650 για παράδειγμα έχει κόλλα στο καπάκι και όχι φλάντζα.

Αν έχεις θέμα θα φανεί σύντομα, μπορεί να σου έσταζε και την ίδια μέρα που έγινε η δουλειά, οπότε δεν έχεις κάτι να ανησυχείς θα έλεγα.

Όσον αφορά το μείγμα τώρα, αν είσαι στα όρια για ζημιά όλα είναι σχετικά. Σε κάθε περίπτωση θα πρέπει να αποφύγεις προφανώς τις οριακές καταστάσεις. Το καύσιμο γενικά "ψύχει" την κεφαλή του κινητήρα, και συνήθως το πρώτο πράγμα που "σκάει" είναι τα μπουζί. Άρα σε πλούσιο μείγμα μπορεί να χρειαστείς απλά ένα μπουζί όταν θα μείνεις, αν δεν προλάβει το μείγμα να σου καρβουνιάσει τις βαλβίδες (αλλα μιλάμε για πολύυυυυυ πλούσιο μείγμα).

Από την άλλη το φτωχό μείγμα, δημιουργεί μεγαλύτερες θερμοκρασίες, πράγμα το οποίο δεν είανι καλό για τον κινητήρα, ούτε για την κεφαλή, ούτε για το έμβολο. Όταν κυκλοφορούσα με το δίχρονο προσπαθούσα πάντα να είμαι προς το πλούσιο μείγμα, για να κρατάω τις θερμοκρασίες σε λογικά επίπεδα ειδικά το καλοκαίρι που "πονούσε" ώστε να μην κολλήσει. Αν με ρωτούσες σήμερα θα σου έλεγα ακόμα και για την ΤΑ, ότι προτιμώ ένα "τσικ" προς το πιο πλούσιο παρά πιο φτωχό, έτσι για το ψυχολογικό κομμάτι των θερμοκρασιών, όπου και εδώ ισχύει η ίδια αρχή, (πλούσιο μικρότερες θερμοκρασίες, φτωχό μεγαλύτερες).

Καταγράφηκε
makmanl
οδηγός τρίκυκλου
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 45


« Απάντηση #123 στις: Κυριακή 02 Ιούλιος 2017, 15:35:49 μμ »

Μετά απο βόλτα εν μέσω καύσωνα καμμιά 50αρια χλμ, ο συμπλέκτης ήταν εντάξει, δεν πατινάρισε πουθενά, ούτε δικάβαλο σε ανηφόρα, ούτε στην εθνική με 4η και 5η, πήγε η μηχανή εύκολα 160 χωρίς πατιναρίσματα, όλα οκ δείχνουν.
Johny λέγοντας μεγαλύτερες θερμοκρασίες φαντάζομαι θα αντικατοπρίζεται στο δείκτη θερμοκρασίας άν δουλεύει πολύ ζεστά η μηχανή ή όχι, έτσι δεν είναι?
Με τη χθεσινή βόλτα με 40 βαθμούς περίπου και ανηφόρα μέχρι την πεντέλη δικάβαλο θα έπρεπε να δουλεύει πάνω απο τη μέση άν δούλευε η κεφαλή με φτωχό καύσιμο έτσι δεν είναι?
Σε όλη τη διαδρομή οι θερμοκρσία ήταν στη μέση και με τεμπέλικη οδήγηση που θά πρεπε να ανεβαίνει πιό πολύ η θερμοκρασία. Στα φανάρια μου άνοιγε 2-3 φορές βαντιλατέρ (στα 2/3 ο δείκτης θερμοκρασίας) και γενικώς δεν νομίζω οτι είδα τίποτα περίεργο. Λόγω ζέστης δεν είδα τα μπουζί μετά, αλλά άν όλα αυτά που είπα είναι προς την νορμάλ λειτουργία θα τα αφήσω λίγες μέρες να δείξουν πιό καλά τα μπουζί.
Κατανάλωση θα μετρηθεί σήμερα.
Καταγράφηκε
makmanl
οδηγός τρίκυκλου
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 45


« Απάντηση #124 στις: Κυριακή 02 Ιούλιος 2017, 20:28:02 μμ »

...και κατανάλωση 6,8/100
Καταγράφηκε
Σελίδες: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 | Πάνω Εκτύπωση 
« προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines
Simple Audio Video Embedder

SMF Theme © Gaia
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!