Hellas Transalp Forum

Νέο σύστημα μετάδοσης Honda

Chris_de_Ze · 6453

Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
on: Πέμπτη 11 Οκτώβριος 2007, 15:59:23 μμ
http://www.mototriti.gr/news/preview_news.asp?CATEGORY_id=80&NEWS_DATA_ID=64884

Η Honda Motor Co., Ltd, ανακοίνωσε πως ολοκλήρωσε την εξέλιξη της μετάδοσης HFT (Human-Friendly Transmission). Πρόκειται για ένα νέο αυτόματο σύστημα μετάδοσης για μοτοσικλέτες που θα υποστηρίζει την απόλυτα μεταβλητή υδραυλική μηχανική μετάδοση της Honda.

Το HFT είναι εύκολο στον χειρισμό και προσφέρει άνετη αίσθηση οδήγησης με άμεση ανταπόκριση και άριστη λειτουργία στην αλλαγή των σχέσεων. Το HFT θα κάνει την εμφάνισή του μαζί με την νέα μοτοσικλέτα της Honda, την DΝ-01 που παρουσιάστηκε στο Tokyo.

Το σύστημα αυτό είναι αρκετά ελαφρύ αλλά και μικρό σε διαστάσεις ώστε να ταιριάζει στα σχέδια των νέων μοτοσικλετών. Έχοντας σκοπό να παρέχει όλες τις ανάγκες του αναβάτη, το HFT προσφέρει την επιλογή ανάμεσα σε δύο πλήρως αυτόματες λειτουργίες – την λειτουργία D για απλή, καθημερινή οδήγηση και την S για μια πιο αγωνιστική εμπειρία -. Από εκεί και πέρα υπάρχει και η χειροκίνητη λειτουργία των 6 ταχυτήτων που δίνει την αίσθηση του κανονικού, γνωστού χειρισμού.

Με σκοπό την παροχή προϊόντων που θα κάνουν τη ζωή των πελατών της ευκολότερη, η Honda έχει εξελίξει και βγάλει στην αγορά, αρκετές μοτοσικλέτες εξοπλισμένες με τεχνολογίες εύκολης χρήσης.

Σαν πρωτοπόρος στην εποχή των αυτόματων συστημάτων, η Honda προώθησε το Super Cub C100 το 1958, εξοπλισμένο με έναν αυτόματο φυγοκεντρικό μηχανισμό συμπλέκτη, που επέτρεπε την οδήγηση χωρίς χρήση συμπλέκτη (ημιαυτόματο κιβώτιο).
Το Eara (750cc), που βγήκε το 1977, ήταν η πρώτη μεγάλη μοτοσικλέτα που κυκλοφόρησε, με μετατροπέα ροπής, στην Ιαπωνία. Το 1980, η Honda, έβγαλε το Tact στην αγορά. Μία μοτοσικλέτα εξοπλισμένη με το αυθεντικό σύστημα επιλογής μετάδοσης της εταιρίας, το V-Matic. Έτσι η ιαπωνική εταιρία συνέχισε να εξελίσσει μια ποικιλία νέων συστημάτων και μηχανισμών μέχρι και σήμερα.

Χαρακτηριστικά του HFT

Πρόκειται για ένα σύστημα μετάδοσης με ευρύ φάσμα λειτουργιών σε μία ενιαία μονάδα. Το HFT είναι ένα ιδιαίτερα συμπαγές και ιδιαίτερα αποδοτικό μεταβλητό σύστημα μετάδοσης που καλύπτει της λειτουργίες της εκκίνησης, της μετάδοσης ισχύος και της αλλαγής σχέσεων, όλα σε έναν ενιαίο άξονα.

Η βασική διαμόρφωση του συστήματος αποτελείται από μία αντλία λαδιού για την μετατροπή της ισχύος του κινητήρα σε υδραυλική πίεση και μια μηχανή λαδιού για την μετατροπή της υδραυλικής πίεσης πίσω σε ισχύ.

Και τα δύο αποτελούνται από πολλαπλά έμβολα, μία βαλβίδα διανομής και ελεγκτή χειρισμού των εμβόλων, με κυλίνδρους να ενσωματώνονται στον άξονα εξόδου ισχύος.
Το σύστημα HFT διαθέτει επίσης τον πρώτο μηχανισμό κλειδώματος για την υδραυλική μηχανική μετάδοση. Κατά τη διάρκεια ταξιδιού αυτός ο μηχανισμός δουλεύει μειώνοντας τις απώλειες αποδοτικότητας της μετάδοσης, συμβάλλοντας στην βελτιωμένη οικονομία των καυσίμων.
« Last Edit: Πέμπτη 11 Οκτώβριος 2007, 19:34:58 μμ by Chris_de_Ze »


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline Derd

  • The Oracle..
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 541
Reply #1 on: Πέμπτη 11 Οκτώβριος 2007, 16:17:58 μμ
http://www.mototriti.gr/news/preview_news.asp?CATEGORY_id=80&NEWS_DATA_ID=64884

Το HFT θα κάνει την εμφάνισή του μαζί με την νέα μοτοσικλέτα της Honda, την DΝ-01 που παρουσιάστηκε στο Tokyo.


το οποίο έχει τον κινητήρα του Deauville ο οποίος πλέον μπαίνει και στο ΤΑ και γέλιο που θα κάνουμε όταν δούμε το ΤΑ με αυτόματο κιβώτιο  :)


May the force be with you..


andy

  • Guest
Reply #2 on: Πέμπτη 11 Οκτώβριος 2007, 16:45:47 μμ
Τι μουράτο εργαλείο είναι αυτό το DN-01.



Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #3 on: Πέμπτη 11 Οκτώβριος 2007, 19:36:08 μμ
Όντως πολύ ωραίο!

Κανένα ΤΑ σε street/city/touring έκδοση με αυτόματο κιβώτιο σε λίγα χρόνια?
Λες?


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline Yianni

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 7271
Reply #4 on: Πέμπτη 11 Οκτώβριος 2007, 21:56:36 μμ
Honda DN-01 στην παραγωγή
 
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ 
 
   
 
 Η Honda παρουσίασε τις πρώτες φωτογραφίες από την, έτοιμη για παραγωγή, DN-01 που έκανε την πρώτη της εμφάνιση σαν concept μοντέλο το 2005. Η νέα DN-01 σχεδιάστηκε με σκοπό να ενώσει ή να αναμίξει, κατά κάποιο τρόπο, τα cruiser, τα Superbike, τα Supersport και τα…scooter! 
 

 Το DN-01 χαρακτηρίζεται από ένα επαναστατικό σύστημα υδραυλικής μετάδοσης που είναι ικανό, μέσω της υψηλής πίεσης του υδραυλικού υγρού να μεταδοθεί ισχύς από τον κινητήρα στον τροχό.

Ο σχεδιασμός της μετάδοσης δίνει στη μοτοσικλέτα έναν εντελώς διαφορετικό τρόπο οδήγησης έτσι ώστε να μπορεί να οδηγηθεί και σαν αυτόματο!
Εναλλακτικά, το σασμάν μπορεί να λειτουργήσει και σαν χειροκίνητο με το πάτημα απλά ενός κουμπιού. Ο κινητήρας είναι V-Twin, των 680 κυβικών εκατοστών από το Deauville.

Η εμφάνιση της μοτοσικλέτας είναι ακριβώς όπως την είχαν πρωτοπαρουσιάσει, με μικρές μόνο αλλαγές στη σέλα και το σύστημα εξάτμισης, συν τα πορτοκαλί φλας…
 

 
Αναδημοσίευση από το ΜοτοΤρίτη
« Last Edit: Πέμπτη 11 Οκτώβριος 2007, 21:58:13 μμ by Yianni »



Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #5 on: Πέμπτη 11 Οκτώβριος 2007, 22:02:38 μμ
Αυτοκρατορική και πλούσια σέλα (για τον οδηγό)!
Πολυθρόνα εν κινήσει!


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline jkoyr

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 502
  • There is no replacement for displacement
Reply #6 on: Πέμπτη 11 Οκτώβριος 2007, 22:13:01 μμ
Χα!
Η μηχανή του Judge Dread !


We are the Pilgrims master
we shall go always a little further
it may be beyond the last blue mountain
barred with snow,
Across that angry or that glimmering sea


rastabill

  • Guest
Reply #7 on: Πέμπτη 11 Οκτώβριος 2007, 22:39:56 μμ
Το μέγεθος του τιμονιού ισούται με το άνοιγμα των φτερών του αετού.



Offline African Boy

  • Τhe Professional
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 7624
    • eGeorgalas
Reply #8 on: Παρασκευή 12 Οκτώβριος 2007, 01:01:30 πμ
Περισσότερο το τιμόνι παραπέμπει σε τσοπεράδικη οδήγηση απ ότι φαίνεται και όχι σε Supersport
η κάνω λάθος……(απ το μεγάλο άνοιγμα );;;

Αν κατάλαβα καλά είναι ένα πάντρεμα των κατηγοριών που έχουμε …..

Όσο για την σέλα , όπως λέει και ο Χρήστος σωστή πολυθρόνα……

Και η εξέλιξη, εξέλιξη,
πανέμορφη πραγματικά...…….


"Life is not about waiting for the storms to pass.... it's about learning how to dance in the rain"
"Africa Twin XRV750 RD07A"


Offline Lina

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 321
  • Περασμένες μου αγάπες...
Reply #9 on: Παρασκευή 12 Οκτώβριος 2007, 11:41:37 πμ
Που μπορούμε να το παραγγείλουμε παρακαλώ????
το ερωτεύτηκα, μεγάλο, χαμηλό, τέλεια φρένα, μεγάλα λάστιχα, μουράτο !!!!


Lina
xlv 600 Anniverse
ο Γαϊδαράκος

http://www.spritmonitor.de/en/detail/223111.html


Offline Yianni

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 7271
Reply #10 on: Παρασκευή 12 Οκτώβριος 2007, 11:49:02 πμ
Που μπορούμε να το παραγγείλουμε παρακαλώ????
το ερωτεύτηκα, μεγάλο, χαμηλό, τέλεια φρένα, μεγάλα λάστιχα, μουράτο !!!!


Μην σε ακούσει ο Γαϊδαράκος.... θα σε τρελάνει στην κλωτσιά!  ;D ;D



Offline Lina

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 321
  • Περασμένες μου αγάπες...
Reply #11 on: Παρασκευή 12 Οκτώβριος 2007, 11:52:21 πμ
Σιγανά δεν το είπα ???? εκτός και αν έχει ρουφιάνους εδώ μέσα.!!


Lina
xlv 600 Anniverse
ο Γαϊδαράκος

http://www.spritmonitor.de/en/detail/223111.html


Offline Παύλος

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9891
Reply #12 on: Παρασκευή 12 Οκτώβριος 2007, 11:56:40 πμ
Σιγανά δεν το είπα ???? εκτός και αν έχει ρουφιάνους εδώ μέσα.!!

Εδω που τα λέμε μοιάζει λίγο με γάιδαρο στη φάτσα, οπότε ολα ΟΚ  ;D


Παύλος Καρούμπης


Offline Lina

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 321
  • Περασμένες μου αγάπες...
Reply #13 on: Παρασκευή 12 Οκτώβριος 2007, 12:08:36 μμ
Εδω που τα λέμε μοιάζει λίγο με γάιδαρο στη φάτσα, οπότε ολα ΟΚ  ;D

ε, όχι και με γάιδαρο, του λείπει η αρχοντιά, η υπερηφάνια, η ξεροκεφαλιά κλπ. αυτό περισσότερο με "κακό" αρπαχτικό μου μοιάζει, αλλά δεν με ενοχλεί καθόλου μιας και συγκεντρώνει άλλα πολύ βασικά πλεονεκτήματα ( όπως προανέφερα )


Lina
xlv 600 Anniverse
ο Γαϊδαράκος

http://www.spritmonitor.de/en/detail/223111.html


Offline nikos 238

  • If you doubt, loose it...
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3198
Reply #14 on: Δευτέρα 15 Οκτώβριος 2007, 11:00:44 πμ
Τα λεγα εγώ για DN 01...μπράβο στον φίλο που ανέβασε και στα σχετικά με μετάδοση, φωτογραφίες κλπ.

Τα πράγματα είναι απλά...Αν δεν προσελκύσουν νέους αγοραστές, η αγορά θα πάει περίπατο...

Εγώ έφθασα τα 35...μια χαρά είμαι με το τρανσαλπάκι...

ΠΡΟΒΛΕΨΗ : Άντε κανά 2 μηχανές ακόμα να προλάβω...

ΕΠΕΞΗΓΗΣΗ : Η 1η αφορά προσδόκιμο εισοδήματος, η 2η αφορά προσδόκιμο ζωής!
 



ΤΙΠΟΤΕ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΧΩΡΙΣ ΑΙΤΙΑ (Αριστοτέλης ο Σταγειρίτης)



Offline nikosr

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 810
Reply #15 on: Δευτέρα 15 Οκτώβριος 2007, 11:48:18 πμ
Το μέγεθος του τιμονιού ισούται με το άνοιγμα των φτερών του αετού.

Όντως.
Πόση ισχύ θα έχει και θέλει αυτή την καρατιμόνα σε συνδιασμό με το τεράστιο μεταξόνιό της;
Θα τρέχει σε αγώνες dirt track ή speed-way στην άλλη μεριά του Ατλαντικού;
Ή θα την βαφτίσουν αργότερα ως mini gold wing (silver wing);