Καθόλου off topic, είχε μπει και από φωτό παλιότερα. Αλλά όπως λέει και ο εκφωνητής "priced 7999" μα λίρες είναι, μα ευρώ, μα δολάρια είναι ακριβό.
Και πολύ ψηλό το κόβω, αλλά τουλάχιστον αυτό μοιάζει να έχει σέλα όχι βάσανο όπως τα άλλα μικρά. Εμένα μ' αρέσει πάντως.
Διασταύρωση της κρίσης, των μικρών διπλωμάτων στην Ευρώπη και των αναγκών των αναδυόμενων αγορών θα δούμε πολλά τέτοια ακόμα.
Στην Λατινική Αμερική κυκλοφορεί σε πολύ καλύτερη τιμή το Honda XRE 300,
που εδώ δεν έρχεται μάλλον λόγω προδιαγραφών euro, ή πολιτικής εταιρείας.
Oι Κινέζοι ετοιμάζουν τσουνάμι από 250άρια on off πολύ μούρης και ελεεινών επιδόσεων και ποιότητας σαν το Zongshen RX3:
Ενώ ακούστηκε ακόμα ότι η Bmw θα δώσει τον 450άρι της -υποκυβισμένο- στην Ινδική TVS, που πρόσφατα ανακοίνωσε τον θρίαμβο της να κατασκευάσει το πρώτο της ...125άρι!
Η Husqvarna ακόμα αναμένεται -λόγω αγοραπωλησίας με τον πρώην CEO της KTM- να βγάλει επιτέλους και αυτή το made in India νεο ρετρο εντούρο μηχανάκι του ΜακΚουήν ονόματι Baja που προέρχεται από παλιότερο concept bike το Μοab (και τα δύο με κινητήρα rotax 650 cc από Kymco):
Ο στόχος είναι να φτιάξουν πλήρη γκάμα φτηνών μεσαίων μοτό για να περάσει η κρίση με κέρδη.
Ακόμα και η Χάρλεϊ σχεδιάζει μονοκύλινδρο σε παλιό πρότυπου του Buell, που είναι να βγάλεις τα μάτια σου με το κουτάλι ειδικά άμα είσαι τσοπεράς και κάνει τα Virago να μοιάζουν πολύ κακά μηχανάκια.
Tώρα αν αυτό σημαίνει ότι θα καβαλάμε τα μηχανάκια του 1990 με άλλα πλαστικά, ή μικρά ελαφριά έξυπνα μηχανάκια δεν μπορεί κανείς να πει ακόμα. Το μόνο σίγουρο είναι ότι με την τιμολογιακή πολιτική που παίζει εδώ... ούτε αυτά θα μπορούμε να πάρουμε εύκολα.