Hellas Transalp Forum

Ανανεωμένο Yamaha XT1200Z Super Tenere

African Boy · 3433

Offline African Boy

  • Τhe Professional
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 7624
    • eGeorgalas
on: Πέμπτη 21 Νοέμβριος 2013, 11:57:33 πμ


Με μικρές αλλαγές σε κινητήρα και εργονομία θα υποδεχτεί το 2014 το mega on-off της Yamaha το οποίο αποκτά για πρώτη φορά και ηλεκτρικά ρυθμιζόμενες αναρτήσεις.
Με μια ματιά
-Βελτιωμένος κινητήρας
-Βελτιωμένη εργονομία
-Cruise Control στον βασικό εξοπλισμό
-Έκδοση ΖΕ με ηλεκτρονικές αναρτήσεις



Συγκεκριμένα στον τομέα της εργονομίας η Super Tenere παρουσιάζει βελτιώσεις στα σημεία με τον πίνακα οργάνων να είναι ολοκαίνουριος και να αποτελείται από οθόνες υγρών κρυστάλλων στις οποίες περιλαμβάνεται πλέον και ένδειξη για την επιλεγμένη ταχύτητα. Νέα είναι και η ζελατίνα της μοτοσικλέτας η οποία ρυθμίζεται σε 4 θέσεις ενώ φέρει και βάση στήριξης για συσκευή GPS. Αλλαγές έχουμε και στο νέο αλουμινένιο τιμόνι το οποίο φέρει και νέα καβαλέτα που μειώνουν τους κραδασμούς που φτάνουν στα χέρια του αναβάτη. Επίσης η Super Tenere φέρει στον στάνταρ εξοπλισμό της Cruise Control. Επίσης έχει προστεθεί ένα μικρό προστατευτικό στο τελικό της εξάτμισης ενώ ολοκαίνουριο είναι και το αλουμινένιο σφυρήλατο πλαϊνό σταντ.



Αισθητικά σε σχέση με το μοντέλο που γνωρίζαμε μέχρι σήμερα οι αλλαγές περιορίζονται στα νέα και μικρότερα LED φλας και την επιπλέον προστασία κάτω από τον κεντρικό προβολέα που έχει φυσικά και πρακτικές προεκτάσεις. Ανασχεδιασμένο εμφανίζεται και το κάλυμμα της ουράς και σε συνδυασμό με την ανασχεδιασμένη σέλα προσφέρει, σύμφωνα με την εταιρία, μία πιο όρθια και πιο φυσική θέση οδήγησης. Να πούμε σε αυτό το σημείο ότι η βασική έκδοση του Super Tenere δεν φέρει πλέον στον εξοπλισμό της κεντρικό σταντ, χειρολαβές συνεπιβάτη αλλά και τη βάση στήριξης του Top Case



Κινητήρας: Με νέα χαρακτηριστικά απόδοσης
Ο εν σειρά δικύλινδρος κινητήρες δέχτηκε μικρές αλλαγές ώστε να αυξήσει ελαφρώς την ισχύ του (+2 ίπποι) και να βελτιώσει τον τρόπο που αποδίδει. Ειδικότερα, ανασχεδιάστηκαν οι αυλοί εισαγωγής και εξαγωγής, άλλαξε το προφίλ των εκκεντροφόρων και τα δακτυλίδια των πιστονιών ενώ νέο είναι και το σύστημα εξαγωγής. Η Yamaha προχώρησε επίσης σε βελτιώσεις τόσο στο συμπλέκτη για πιο ομαλές αλλαγές όσο και στον άξονα μετάδοσης.



Αλλαγές είχαμε και στις χαρτογραφήσεις του ηλεκτρονικού ψεκασμού ώστε να βελτιωθεί «ο χαρακτήρας του κινητήρα», όπως αναφέρει χαρακτηριστικά η Yamaha. Ο χάρτης T (Town-Πόλη) έχει «μαλακώσει» ώστε η μοτοσικλέτα να είναι πιο ευκολοδήγητη στο αστικό κέντρο και ο χάρτης (Sport) έχει «αγριέψει» ειδικά στο μεσαίο και υψηλό φάσμα λειτουργίας του μεγάλου V2.



Για πρώτη φορά η Super Tenere θα διατίθεται και με ηλεκτρικά ρυθμιζόμενες αναρτήσεις στην έκδοση ΖΕ οι οποίες ρυθμίζονται και εν κινήσει. Ο αναβάτης έχει συνολικά 84 διαφορετικά set up (!) ώστε να φέρει τη μοτοσικλέτα στα μέτρα του, τα οποία προέρχονται από τέσσερις βασικές ρυθμίσεις για την απόσβεση, τρεις για τη συμπίεση και την επιλογή άλλων επτά βασικών επιπέδων λειτουργίας. Η ΖΕ φέρει επίσης θερμαινόμενα γκριπ τριών σταδίων, βάση στήριξης Top Case και χειρολαβές συνεπιβάτη, κεντρικό σταντ, προστατευτικές χούφτες αλλά και πιο πολυτελές κάλυμμα σέλας.



Το Super Tenere θα είναι διαθέσιμο σε γκρι ματ και μπλε και η έκδοση με τις ηλεκτρικά ρυθμιζόμενες αναρτήσεις σε μπλε και λευκό.



Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Κινητήρας: 4Τ, 2Κ, Υ/Ψ, 1199 κ.εκ.
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.): 110,5/7.250
Ροπή (kgm/σ.α.λ.): 11,9/6.000
Ρεζερβουάρ (λίτρα): 23
Βάρος (κιλά, πλήρες): 257
Ύψος σέλας (χλστ.): 845/870




Π


"Life is not about waiting for the storms to pass.... it's about learning how to dance in the rain"
"Africa Twin XRV750 RD07A"


Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2452
  • XLV650, CRF1000
Reply #1 on: Τρίτη 16 Απρίλιος 2019, 16:56:46 μμ
Το Tenere 1200 δευτερης γενιας εχει παρει ενας φιλος εδω και 1 χρονο περιπου και το οδηγησα αρκετα το προπερασμενο σ/κ σε μια διημερη εξορμηση στο Πηλιο. Το μηχανακι που πηρε ο φιλος george_pan ειναι η απλη εκδοση, χωρις τις ηλεκτρονικες αναρτησεις.

Ο φιλος Κωστας-Kordix που το οδηγησε εγραψε περιληπτικα σε αλλο φορουμ τα εξης: "Eκανα test drive το ΧΤΖ1200 και εντυπωσιάστηκα. Ο καλύτερος αξονας, πολυ γεματο μοτερ χαμηλομεσαιες, ανετο ειδικα στις γωνιες των γονατων, και ευκολο στο κλειστο στροφιλικι. Δεν το περιμενα να ειναι τοσο καλο. Για ταξιδι αυτο θα αγοραζα μεταξυ των mega on-off. Και ειναι μαυρος σκυλος."

Εγω εγραψα επισης περιληπτικα στο ιδιο φορουμ τα εξης: "Εκανα κι'εγω test drive στην ιδια βολτα το XTZ 1200 του φιλου george_pan και οι εντυπωσεις μου ειναι παρομοιες: αξονας σα να μην υπαρχει καθολου, ροπατο και σχετικα δυνατο μοτερ, ανετο, και το κυριοτερο, εχει πολυ ελαφρια αισθηση και στριβει πολυ καλα ακομη και σε στραμπουλιγμενα κομματια. Οι μεγαλυτερες εκπληξεις ητανε ο αξονας και η σχετικα ελαφρια αισθηση ακομη και οταν το σπρωχνει κανεις στατικα, δε δινει με τιποτα την αισθηση οτι ειναι 260+ γεματο. Και ειναι 100% αξιοπιστο."

Καποιος αλλος εγραψε: "Εν τω μεταξύ το "παράπονο" των τενεράκηδων 1200 στο advrider.com ειναι: Μόνο για το τι λάδι βάζουμε συζητάμε εδώ μέσα, δείτε πόσο ενδιαφέρον έχουν οι σελίδες των άλλων ον-οφ με μαγικές λύσεις σε βλάβες".


Αυτα, για καποιον που θελει ON-off σε τζαπανεζικο ειναι εξαιρετικη επιλογη, οπως και το καινουργιο VStrom 1000 που εχει βεβαια αμφιλεγομενη εμφανιση. Για καποιον που θελει on-OFF σε τζαπανεζικο, τοτε CRF1000.


Και μια φωτο του Tenere 1200 διπλα στο δικο μου CRF1000 καπου στο Πηλιο.



" the PouroDuro spirit "