Φίλοι διαλπιστές ή μή καί συνλιστιανοί ( πρώην ) σάς καλημερίζω.
Είμαι ο Ζάχος καί είμαι καλά. Από όσο γνωρίζετε μερικοί εξ υμών κατοικοεδρεύω στή πανέμορφη Σητεία καί εδώ έχει στηθεί ένα μικρό Honda club μέ σαφώς προσανατολισμένο πρόγραμμα στίς εκδρομές εξωτερικού και ενίοτε εσωτερικού . Είμαστε 7 .... νέοι μέ περισσή όρεξη γιά aventura καί κάθε Νοέμβρη καί Απρίλη , όσοι μπορούν , καβαλάμε τά μηχανάκια μας για 15 μέχρι 20 ημέρες ξεγνοιασιάς και λύτρωσης.
Τώρα προσωπικά εγώ είμαι πάνω από τά σαράντα, είμαι από την Αθήνα ( 2ο Γυμνάσιο Αθηνών τσαπτσαπ ), εξασκώ στη Κρήτη την Ιατρική και ή αγαπημένη μου τά τελευταία 3 χρόνια είναι μια ασημί PAN EUROPEAN 1,3 full extra. Tή τελευταία εικοσαετία τάχω φτιάξει κατά καιρούς και κατά σειρά μέ
CX 500 , XL 250, XLV 600, XRV 750, XLV 650 & τέλος XLV 1000.
Όλοι θά πεθάνουμε , λίγοι όμως θά ... ζήσουμε
ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΤΣΑΚΙΣΤΕΙΣ ΣΕ ΑΓΝΩΣΤΑ ΠΕΛΑΓΗ ΠΑΡΑ ΝΑ ΣΚΟΥΡΙΑΖΕΙΣ ΣΤΟ ΛΙΜΑΝΙ......
Κυνηγός ηλιοφάνειας.
Η καλύτερη δουλειά.
Ούτε όπλα χρειάζεσαι, ούτε άδειες και έχεις και το θήραμα χωρίς να το σκοτώσεις.