Δευτέρα 09 Δεκέμβριος 2019, 16:59:52 μμ *
Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Νέα: ..
 
   Αρχικη   Βοηθεια Αναζητηση Σύνδεση Εγγραφή  
0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα. « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: 1 ... 4 5 6 7 8 [9] | Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: Honda 700 Twin – All New Fuel Efficient Engine with Second Generation Dual Clutc  (Αναγνώστηκε 65933 φορές)
XLGeorge
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2275


XLV650, CRF1000


« Απάντηση #200 στις: Τετάρτη 28 Νοέμβριος 2012, 11:54:54 πμ »

Εδώ  (εννοώ στο Forum) νομίζω ότι Hondo-αντιπαραθέσεις διατηρούνται σε ένα καλό επίπεδο Νικόλα. Σε κάτι άλλα forum που διαβάζω που και που  πλέον μόνο ώς επισκέπτης βλέπω ότι έχουν εκτροχιαστεί Wink

Καλα, καποιος εκτροχιασμος υπαρχει κι'εδω κατα καιρους στα πολιτικα θεματα  Lips Sealed Οσο για καποια αλλα ή μαλλον καποιο αλλο φορουμ, αστο καλυτερα Wink  Εκει γραφω πια μονο για χωματερες εξορμησεις λογω γνωστης καλης εντουροπαρεας.
Καταγράφηκε

" the PouroDuro spirit "
XLGeorge
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2275


XLV650, CRF1000


« Απάντηση #201 στις: Τετάρτη 28 Νοέμβριος 2012, 12:31:43 μμ »

Και ναι χαλάνε τα ιταλικά και τα εγγλέζικα αλλά αυτό δεν θα αλλάξει ποτέ. Ειναι θέμα κουλτούρας αλλά και κόστους εργατώρας σε κάθε χώρα. Άμα δεν περάσει έλεγχο ποιότητας μοτέρ ιάπωνα εργάτη μπορεί και να φάει το στρόφαλο από τον καημό του. Του Ιταλού και όλο να πέσει από τον σκελετό θα πει "κοίτα όμως τι ωραίο που είναι και στο πάτωμα ε; Έργο τέχνης! ...πάμε να κεράσω μία γκράπα!".

Η μαλλον να διορθωσω: χαλανε τα Ιταλικα και τα Γερμανικα, γιατι τα μοντερνα εγγλεζικα δηλ. Triumph ειναι αρκετα αξιοπιστα απ'οτι βλεπω/ακουω. Για πες μας, τι λεει ο βαυαρος μηχανολογος οταν του φερνουν μοτερ που εχει φτυσει βαλβιδες ή εναν αξονα ψωριασμενο/κομμενο?  Grin
Καταγράφηκε

" the PouroDuro spirit "
Airhead
Trollάρεις δεν trollαρεις ο καιρός περνάει...
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2218



« Απάντηση #202 στις: Τετάρτη 28 Νοέμβριος 2012, 13:15:11 μμ »

Δεν ξέρω, δεν έχω δει με τα ματάκια μου κάτι τέτοιο και έχω γερμανικό από το 1999. Του 1984 είναι και του γ@μησα τη μάνα. Μιά φορά με άφησε καταμεσής το 2010. Και μετά από πολύ πλημμελή συντήρηση για να είμαι και ειλικρινής.

Έχω ακούσει διάφορα για πολλά -και ναι όλα χαλάνε στην τελική- αλλά το "εξ ακοής" δεν στέκει ούτε στο δικαστήριο, ούτε πουθενά. Όταν λέω ότι πχ ένα XL 185 έκοψε σκελετό το είδα με τα ματάκια μου -για την ακρίβεια την μία από τις φορές ήμουν και επάνω- και γιαυτό το λέω.

Έτσι μπορώ να πω ότι φίλος πήρε Boneville oλοκαίνουργια και πανέμορφη και σε λίγα χρόνια και αρκετά χιλιάδες χιλιόμετρα ο ίδιος ο μηχανικός του, του είπε ότι το μοτέρ απέθανε, πάει τέλος θέλει άλλο. Πήρε μετά ένα GS 1200 adv έχει κάνει άλλα τόσα χλμ στις ίδιες και χειρότερες συνθήκες και πάει σαν καινούργιο.

Και ότι φίλος με ΚΤΜ 690 πολύ κακό, του κούρεψε την τετάρτη ενώ το είχε σαν μωρό το μηχανάκι, -αν και το έσκιζε σα σαρδέλα γιατί γιαυτό το πήρε μεταξύ μας -γιατί μας το είπε βλαστημώντας, αλλά γελώντας. Στην τελική βγάζει τα άλογα ενός 800 δικύλινδρου από 690 μονοκύλινδρο και είναι όλο top σε όλα του. Ε κάπου θα  στράβωνε το ντηλ. 
Καταγράφηκε

TEAM Αϊστοπαμπωλ
Airhead
Trollάρεις δεν trollαρεις ο καιρός περνάει...
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2218



« Απάντηση #203 στις: Τετάρτη 28 Νοέμβριος 2012, 13:21:33 μμ »

Και για να μην παρεξηγούμαι. Θεωρώ τα 72 άλογα στα 200 κιλά της gs μου λίγο παραπάνω από όσο χρειάζομαι. Ένα Honda στα 500 κυβικά με δύο κυλίνδρους, μικρή κατανάλωση και πραγματικά μικρή τιμή θα ήταν ίσως καλύτερη λύση για μένα που δεν είμαι του "δώσε γκάζα". Αλλά με αναρτήσεις on off και μια καλή αναλογία βάρος προς κιλά. 47 άλογα στα 160 κιλά το παίρνω. 57 άλογα στα 170κάτι ίσως. 47 άλογα στα 197 κιλά και με αναρτήσεις τάπας, -τιμή δεν σχολιάζω- "σόρι ρε γιαπωνεζάκο για αμερικανάκια ψάχνεις";
Καταγράφηκε

TEAM Αϊστοπαμπωλ
Goikoetxea
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1759


« Απάντηση #204 στις: Τετάρτη 28 Νοέμβριος 2012, 13:23:27 μμ »

Γερμανία και Ιαπωνία απαγορευόταν να άχουν στρατούς και να φτιάχνουν όπλα, άρα τα καλύτερα μυαλά τα απασχολούσαν στην αυτοκινητοβιομηχανία και μοτοβιομηχανία.

Άσχετο αλλά απλά για την ιστορία: Το παραπάνω ειναι αστικός μύθος. Και Ιαπωνία και Γερμανία συνέχισαν να έχουν τεράστιους στρατούς και να παράγουν όπλα (ορισμένα μάλιστα ασυναγώνιστα) κανονικά και με το νόμο. Η μόνη διαφορά ήταν ότι στην Ιαπωνία απαγορεύτηκε πλήρως να τα εξάγει και στην Γερμανία οι εξαγωγές ήταν ελεγχόμενες.


Για σκέψου τι μηχανές έχουν βγάλει η Ducati ή η ΚΤΜ, που σαν εταιρείες έχουν το 1/1000 του μεγέθους και της δυναμικής της Χόντα!

Επίσης σκέψου και τι κόστος έχουν αυτές οι μηχανές, τόσο αγορά όσο και after sales support. Η ιστορία επαναλαμβάνεται με λίγα λόγια.
Καταγράφηκε

γκ
Hailwood, Agostini, Roberts,
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2519


TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο


« Απάντηση #205 στις: Τετάρτη 28 Νοέμβριος 2012, 15:05:58 μμ »

Το CT110 -το 8τάχυτο- που ψάχνεις υπάρχει περίπτωση να το βρεις σε έκδοση για τα ταχυδρομεία νομίζω που είχε βγάλει η Χόντα, σε κάναν ΟΔΔΥ δηλαδή που θά νει όμως σάπιο.

Ωωωωωωωωωωωω! Τι καλό νέο! Ευχαριστώ Βαγγέλη θα το ψάξω.
Καταγράφηκε

Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!
Panos69
νέος οδηγός
**
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 52


« Απάντηση #206 στις: Τετάρτη 28 Νοέμβριος 2012, 19:49:29 μμ »

A, δεν έχω κανέναν ενδοιασμό για την αντιγραφή,. Παρθενογέννεση δεν υπάρχει έτσι και αλλιώς ούτε στην τέχνη ούτε στην τεχνολογία. Και οι BMW τις Victory αντέγραψαν και το παπί προέκυψε από ένα απλό ερώτημα "τι φτιάχνουμε να ξεπουλήσουμε; τι χρειάζονται όλοι και μπορούν όλοι να πληρώσουν όλοι; ποιός το έχει κάνει στο παρελθόν;" και η απάντηση ήταν απλή όσο και μεγαλειώδης. Η Vespa του Piaggio ήταν το "λαϊκό όχημα" που είχε ξετινάξει δέκα χρόνια πριν την αγορά. Ε, ο Χόντα έκανε όχι ένα αλλά δύο άλματα μπροστά.

1ον Μπόρεσε να αναρωτηθεί και να απαντήσει κάτι θεμελιώδες σε μηδενική βάση και χωρίς κόμπλεξ.

2ον Μπόρεσε να τολμήσει να κάνει ένα πραγματικά αποφασιστικό άλμα. Να πει θα κάνουμε τον διάδοχο της βέσπα -κάτι αρχετυπικά και παγκόσμια αναγνωρίσιμου- και θα το κάνουμε καλύτερο. Όχι να πει "για να δούμε μπας και αν και ίσως". Θα το κάνουμε πάει και τέλειωσε. Όχι αντιγραφή όμως. Εξέλιξη. Ναι είχε μοχλικό μπροστά για φτήνια αλλά έκανε την ίδια (άθλια) δουλειά με τον μισό όγκο και βάρος. Ναι είχε ποδιά αλλά ήταν πλαστική, αεροδυναμική, μικρή, αποτελεσματική και δεν σε πετσόκοβε άμα έπεφτες.

Και τόλμησε να πει σε όλους ότι το μέλλον είναι τετράχρονο, παρά τις ευκολίες και το μεγαλύτερο περιθώρειο κέρδους των δίχρονων κινητήρων. Γιατί έβλεπε μακριά και χωρίς παρωπίδες.


Συμφωνούμε λοιπόν!  Wink

Η Honda είναι και πάλι σε φάση που τολμά. Οι αντιδράσεις αυτό δείχνουν.

Τόλμησε να πει σε όλους ότι το μέλλον είναι ροπή και όχι στροφές και άλογα.
Καταγράφηκε
Panos69
νέος οδηγός
**
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 52


« Απάντηση #207 στις: Τετάρτη 26 Δεκέμβριος 2012, 18:43:25 μμ »

Καλησπέρα και Χρόνια Πολλά σε όλους!

Αφού αποφασίσαμε ότι οι πωλήσεις θα κρίνουν την στρατηγική της Honda, να και οι πωλήσεις του 2012 (μέχρι και τον Οκτώβρη).

Αρχική πηγή ΣΕΑΑ και δημοσίευση στο: http://www.mrbike.gr/website/pinakes-poliseon-Moto/

Πωλήσεις ανά μοντέλο (πάνω από τα 500 cc).



Πωλήσεις ανά εταιρεία (πάνω από τα 500 cc).



Χωρίς άλλο σχόλιο.
Καταγράφηκε
Airhead
Trollάρεις δεν trollαρεις ο καιρός περνάει...
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2218



« Απάντηση #208 στις: Τετάρτη 26 Δεκέμβριος 2012, 19:14:20 μμ »

250 συνολικά NC είναι στο δρόμο; Που είναι όλα αυτά τα μηχανάκια και δεν τα βλέπουμε; Ένα έχω δει και είναι στη γειτονιά, τον βλέπω κάθε μέρα. Τα άλλα 249 που γυρνάνε; στα νησιά; 
Καταγράφηκε

TEAM Αϊστοπαμπωλ
Airhead
Trollάρεις δεν trollαρεις ο καιρός περνάει...
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2218



« Απάντηση #209 στις: Τετάρτη 26 Δεκέμβριος 2012, 19:15:55 μμ »

Ρε μπας και έζμπρωξε ο σαραβαλάκης κάνα φορτίο στην Ε.Α. -κατά τη συνήθη μέθοδο "πωλήσεων- και μας κάνει το παγώνι;
Καταγράφηκε

TEAM Αϊστοπαμπωλ
Goikoetxea
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1759


« Απάντηση #210 στις: Τετάρτη 26 Δεκέμβριος 2012, 21:04:39 μμ »

Ρε μπας και έζμπρωξε ο σαραβαλάκης κάνα φορτίο στην Ε.Α. -κατά τη συνήθη μέθοδο "πωλήσεων- και μας κάνει το παγώνι;

αν υποθέσουμε ότι είναι αυτός ο λόγος (που μάλλον δεν είναι, τουλάχιστον για το (2012), αυτό είναι κάτι που μπορείς να το "καταλογίσεις" σε πολλές μηχανές, όχι ειδικά στην NC.
Καταγράφηκε

Goikoetxea
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1759


« Απάντηση #211 στις: Τετάρτη 16 Ιανουάριος 2013, 20:19:18 μμ »

Καλησπέρα και Χρόνια Πολλά σε όλους!

Αφού αποφασίσαμε ότι οι πωλήσεις θα κρίνουν την στρατηγική της Honda, να και οι πωλήσεις του 2012 (μέχρι και τον Οκτώβρη).

Αρχική πηγή ΣΕΑΑ και δημοσίευση στο: http://www.mrbike.gr/website/pinakes-poliseon-Moto/

Πωλήσεις ανά μοντέλο (πάνω από τα 500 cc).



Πωλήσεις ανά εταιρεία (πάνω από τα 500 cc).



Χωρίς άλλο σχόλιο.

τα αντίστοιχα νούμερα στη Γαλλία για το 2012. Το NC700 στην 25η θέση με 1.236 κομμάτια. Πιο κάτω βρίσκεται και το NC700D με 1.062.

http://www.moto-station.com/article15500-statistiques-2012-voici-les-motos-et-scooters-les-plus-vendus-en-france.html#.UPbsNYZnacs

Δεν κάνω καμία σύγκριση για όποιον εξετάζει το σενάριο να ξεκινήσει ένα ακόμα ζουμερό flame, απλά για ενημέρωση το παράθεσα. Smiley
Καταγράφηκε

Panos69
νέος οδηγός
**
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 52


« Απάντηση #212 στις: Τετάρτη 16 Ιανουάριος 2013, 22:03:13 μμ »

τα αντίστοιχα νούμερα στη Γαλλία για το 2012. Το NC700 στην 25η θέση με 1.236 κομμάτια. Πιο κάτω βρίσκεται και το NC700D με 1.062.

http://www.moto-station.com/article15500-statistiques-2012-voici-les-motos-et-scooters-les-plus-vendus-en-france.html#.UPbsNYZnacs

Δεν κάνω καμία σύγκριση για όποιον εξετάζει το σενάριο να ξεκινήσει ένα ακόμα ζουμερό flame, απλά για ενημέρωση το παράθεσα. Smiley

Ενδιαφέρουσα λίστα... Αλλά να κάνουμε σύγκριση ή όχι;  Grin
Καταγράφηκε
Goikoetxea
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1759


« Απάντηση #213 στις: Πέμπτη 17 Ιανουάριος 2013, 00:13:17 πμ »

είπα απλά τι δεν θα κάνω εγώ Tongue αν κάποιος θέλει να τη συζητήσει Go ahead, σίγουρα είναι ενδιαφέροντα νούμερα, αλλά από την άλλη είναι κι οι διαφορές πολλές.
Καταγράφηκε

KostasC
Administrator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 10460


Γαβ !


« Απάντηση #214 στις: Πέμπτη 17 Ιανουάριος 2013, 10:14:46 πμ »

Επίσης το μοντέλο είναι το NC700 με 4 εκδόσεις την D την X, την S και SA (με επιπλέον "64 - Honda NC700S - 604 unités " 604 του S και "69 - Honda NC700SA - 573 unités " 753 του SA ). Θα πρέπει να να υπολογίζεται ως σύνολο με 3400 κομμάτια όπου θα ηταν στην πρώτη 5δα

εντλυπωση μου κάνει στη λίστα τα
16 - BMW R1200RT - 1 700 unités
28 - Harley-Davidson XLH1200X - 1 119 unités
41 -  BMW K1600GT - 797 unités
44 - BMW K1600GTL - 774 unités

56 - Honda VFR1200X CROSSTOURER - 653 unités   (VFR Huh)
83 - BMW F800GS - 509 unités

πολλά κουλά στη λίστα τους... αλλά φαίνεται πόση διαφορά έχει με την αντίστοιχη ελληνική !

Καταγράφηκε

Panos69
νέος οδηγός
**
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 52


« Απάντηση #215 στις: Πέμπτη 17 Ιανουάριος 2013, 11:43:23 πμ »

Άλλος κόσμος, άλλη οικονομία, άλλη λογική στην χρήση της μοτοσυκλέτας, άλλη πραγματικότητα στις πωλήσεις τους.

Πολύς κόσμος εκεί έχει ένα commuter για τη δουλειά, ένα touring για τις διακοπές, ένα scooter για τα τρεχάματα κοκ.

Εμείς παίρνουμε ένα και το βάζουμε να τα κάνει όλα.

Τέλος πάντων, η λίστα φαίνεται να έχει διαφορετικά νούμερα πωλήσεων για κάθε διαφορετική έκδοση (και όχι μόνο για τα NC).
Τώρα, ειδικά το NC700D (Integra) εμφανίζεται χωριστά και στις ελληνικές λίστες πωλήσεων, άρα δεν πρέπει να προστεθεί στον συνολικό αριθμό. To NC700S εισάγεται στην Ελλάδα;

Για να έχει έστω και ελάχιστο νόημα η σύγκριση με την ελληνική λίστα πωλήσεων, πρέπει να αφαιρέσουμε από την γαλλική λίστα, όλα τα δίκυκλα <500cc και να προσπαθήσουμε να γκρουπάρουμε κάποια μοντέλα (όχι μόνο τα NC αλλά και άλλα), πράγμα δύσκολο.

Το μόνο σίγουρο είναι ότι οι Γάλλοι είναι αλλού.  Wink
Καταγράφηκε
Goikoetxea
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1759


« Απάντηση #216 στις: Πέμπτη 17 Ιανουάριος 2013, 15:20:05 μμ »

ένα συμπέρασμα που νομίζω ότι μπορεί να εξαχθεί με ασφάλεια είναι η εμπορική επιτυχία του συγκεκριμένου μοντέλου, τουλάχιστον στην παρούσα φάση, ειδικά αν θεωρήσουμε την Γαλλία αντιπροσωπευτικό δείγμα «δυτικής» αγοράς. Αν ήταν τόσο μούφα όσο διαβάζομε σε κάποια ελληνικά φόρα (όχι μόνο στο παρόν) δε νομίζω να πήγαινε τόσος κόσμος να την πάρει, και ειλικρινά, οι λόγοι που ώθησαν τον καθένα είναι παντελώς αδιάφοροι ως προς το τελικό αποτέλεσμα.
Καταγράφηκε

KostasC
Administrator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 10460


Γαβ !


« Απάντηση #217 στις: Πέμπτη 17 Ιανουάριος 2013, 17:46:43 μμ »

Τι μούφα ? γαμώ τα μηχανάκια είναι. Δεν είναι On-off με τη μορφή του ΤΑ, αλλά είναι πολύ αξιόλογο μηχανάκι εντός και εκτός πόλης πλήρως εναρμονισμένο στις τάσεις της εποχής.
Καταγράφηκε

andy
Επισκέπτης
« Απάντηση #218 στις: Παρασκευή 18 Ιανουάριος 2013, 19:39:45 μμ »

Βόλτα με το kawasaki versys που είναι ακριβώς ίδια κατηγορία.



Καταγράφηκε
ekos
Επισκέπτης
« Απάντηση #219 στις: Δευτέρα 21 Ιανουάριος 2013, 11:08:51 πμ »

Δεν ξέρω τι λεει το Versys σαν μηχανάκι αλλα απο μουρη δεν βλεπεται 
Καταγράφηκε
Σελίδες: 1 ... 4 5 6 7 8 [9] | Πάνω Εκτύπωση 
« προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines
Simple Audio Video Embedder

SMF Theme © Gaia
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!