Θα γίνω λίγο κουραστικός βέβαια, αλλά θα επαναλάβω για μια ακόμα φορά πως εάν το πρόβλημα εμφανίστηκε αμέσως μετά το σέρβις είναι απαραίτητο να πας εκεί που το έκανες και να τους το πεις. Μπορεί να έγινε μια λάθος ρύθμιση ή κάτι άλλο κατά το λύσε δέσε, το οποίο όμως βαραίνει αποκλειστικά το συνεργείο που το έκανε. Προσοχή βέβαια, αν έχουν περάσει μήνες ή αρκετά χιλιόμετρα και το αμέλησες είναι στην ευχέρειά τους να το δεχτούν να το κοιτάξουν ξανά δωρεάν άσχετα με το αν φταίνε ή όχι.
Πιστεύω ότι δεν είναι θέμα μπουζί, αφού έχουν λίγα χιλιόμετρα όπως λες, ένα νούμερο ψυχρότερο ή θερμότερο δύσκολα θα έκανε τόσο μεγάλη διαφορά. Προτού βάλεις χέρι ή αφήσεις κάποιον άλλον να βάλει χέρι, πέρνα μια βόλτα από το συνεργείο, έχεις αρκετές πιθανότητες να λύσεις το θέμα και μάλιστα ανέξοδα. Υπό προυποθέσεις βέβαια, τις οποίες ανέφερα πιο πάνω. Άλλωστε έχεις πληρώσει κάποια χρήματα για σέρβις και τελικά πήρες τη μηχανή χειρότερα από ότι ήταν πριν. Κρίμα δεν είναι;