Hellas Transalp Forum

ΣΚΑΣΙΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΕΞΑΤΜΙΣΗ

bocaros · 10839

Offline bocaros

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 27
on: Παρασκευή 01 Νοέμβριος 2013, 03:48:44 πμ
Γεια σας  ,

έχουμε και λέμε λοιπόν , πριν από δυο μήνες περίπου αγόρασα κι εγώ το πρώτο μου ΤΑ700 αφού πριν ήμουν αφρικάνος.

Κατά την πορεία μου στους δρόμους όταν αφήνω το γκάζι και με κουμπωμένη την οποιαδήποτε ταχύτητα στο σασμάν από τις 3000 στροφές και μέχρι τις 1500 έχω σκασίματα στην εξάτμιση.
οι πρώτες απαντήσεις από άλλους αναβάτες της συγκεκριμένης μηχανής που ρώτησα τυχαία ευρισκόμενους στο δρόμο μου είπαν ότι είναι φυσιολογικό γιατίείναι ρυθμισμένη με πιο πλούσιο μίγμα σε αυτό το φασμα στροφών απο το εργοστάσιο.

Αληθεύει?

και αν όχι ποιά είναι η λύση?

ευχαριστώ.



Offline KostasC

  • Administrator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 10466
  • Γαβ !
    • HTC
Reply #1 on: Παρασκευή 01 Νοέμβριος 2013, 12:11:55 μμ
Μικρά σκασιματάκια (χωρίς κρότο κάτι σαν μπου μπου μπου μπου γουργουριτό  ;D ) είναι φυσιολογικά. Έτσι δουλεύει το ΤΑ.
Αν έχουν και δυνατά σκασίματα (μπου μπου μπαφ...μπαφ...) μπορεί να παίρνει αέρα η εξάτμιση.


Offline konkost

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2116
Reply #2 on: Παρασκευή 01 Νοέμβριος 2013, 12:31:41 μμ
( κάτι σαν μπου μπου μπου μπου γουργουριτό  ;D )
και  (μπου μπου μπαφ...μπαφ...)
Ρε ποσο ομορφα τα λεει ο ατιμος!  :2hysterical:



Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2748
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #3 on: Παρασκευή 01 Νοέμβριος 2013, 18:00:15 μμ

.... ποιά είναι η λύση?


Άσε το "πρόβλημα" άλυτο!
Είναι από τα πιό ωραία χαρακτηριστικά του ΤΑ ειδικά με λίγο ελεύθερη εξάτμιση.

(μπου μπου μπαφ...μπαφ...)


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline vaggelis_peir

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 473
  • Το πιο όμορφο γουργουρητό
Reply #4 on: Παρασκευή 01 Νοέμβριος 2013, 18:03:45 μμ
Ισχύει!!! Εγώ το απολαμβάνω! Τι εννοεις "ελευθερη"?



Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2748
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #5 on: Παρασκευή 01 Νοέμβριος 2013, 18:09:03 μμ
Ισχύει!!! Εγώ το απολαμβάνω! Τι εννοεις "ελευθερη"?

Στα πλαίσια του νόμου φυσικά.

                                                  Remus


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline παλτακης

  • η anaconda team..
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8209
  • anaconda team is back sssssssssssssss
Reply #6 on: Παρασκευή 01 Νοέμβριος 2013, 18:46:11 μμ
Γιαννη το ψαλιδι αφρικανικο  ;D




Offline ZeusTheGreat

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 94
  • Οτι γράφει δεν ξεγράφει...
Reply #7 on: Σάββατο 14 Απρίλιος 2018, 18:46:46 μμ
Καλησπέρα και καλο σαββατοκύριακο.. Σε αλλο θεμα αυτη τη φορα. Απ οτι φαίνεται ολο κατι βρίσκω μπροστά μου με το ΤΑ μου. Σημερα κατεβαινοντας τον Διόνυσο προς Νεα Μάκρη η μηχανη στο αφημα του γκαζιού εσκαγε σαν δυναμιτης και τρομαζα κοσμο..εχει αρχισει να μ ενοχλεί πολυ και μενα αυτο.. Από τι μπορεί να έχει προκληθεί αυτο; να θυμησω οτι η μηχανή ειναι απο μεγάλο σερβις προ 10 ημερών. Φταίνε τα μπουζί; τα οποία απ οτι μ ειπε ο προηγούμενος κάτοχος αν θυμάμαι καλα ηταν ή ψυχρα ή θερμα.. Μου το κάνει μετα απο αρκετή ωρα πορείας


Δεν κάνεις ουτε για σφήνα σε γκασμά


Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9809
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #8 on: Σάββατο 14 Απρίλιος 2018, 19:10:37 μμ
Σκασίματα = χαμηλό μίγμα

Για εκρήξεις δεν ξέρω.



Offline ZeusTheGreat

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 94
  • Οτι γράφει δεν ξεγράφει...
Reply #9 on: Σάββατο 14 Απρίλιος 2018, 22:58:19 μμ
Μιλαω κανονικά ομως για εκρήξεις όχι αστεια.. Η δικια μου κόντεψε να πέσει απο την μηχανη σε κάποια φαση..
« Last Edit: Σάββατο 14 Απρίλιος 2018, 23:26:47 μμ by ZeusTheGreat »


Δεν κάνεις ουτε για σφήνα σε γκασμά


Offline sot econ

  • Administrator
  • Οδηγάρα
  • *****
    • Posts: 360
Reply #10 on: Κυριακή 15 Απρίλιος 2018, 10:43:12 πμ
Νομίζω οτι είναι ηλεκτρικό το πρόβλημα, μπουζί -  πολλαπλασιαστής;που αφήνει άκαυστη βενζίνη η οποία αυτοαναφλέγεται. Ας πουν και οι πιο ειδικοί



Offline ZeusTheGreat

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 94
  • Οτι γράφει δεν ξεγράφει...
Reply #11 on: Κυριακή 15 Απρίλιος 2018, 12:14:36 μμ
Μετα την 190αρα που έδωσα στο μεγάλο σερβις το ψιλοσκεφτομαι να παω παλι συνεργείο για μπουζι.. Βέβαια δεν ξέρω και το κόστος αλλαγης τους


Δεν κάνεις ουτε για σφήνα σε γκασμά


Offline Johnny_Nik

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 765
Reply #12 on: Κυριακή 15 Απρίλιος 2018, 12:35:03 μμ
Μετα την 190αρα που έδωσα στο μεγάλο σερβις το ψιλοσκεφτομαι να παω παλι συνεργείο για μπουζι.. Βέβαια δεν ξέρω και το κόστος αλλαγης τους

Θεωρητικά στο μεγάλο σέρβις δεν θα έπρεπε να συμπεριλαμβάνονται τα μπουζί; Στα 190 που αναφέρεις τι εργασίες έγιναν;

Το κόστος των μπουζί σαν ανταλλακτικό είναι μικρό, 12~16 ευρώ τοπ λιανικής. Χονδρική μπορεί να τα βρεις και στα 10 ευρώ ή λιγότερο. Έχεις 4 μπουζί, δύο έυκολα και δύο πιο δύσκολα σε πρόσβαση, αλλά σε γενικές γραμμές μπορούν να αλλαχτούν και τα δύσκολα δίχως να λυθεί όλη η μοτοσυκλέτα.

Μπορεί να βρει πάτημα το μαγαζί στα δύσκολα για να φουσκώσει την τιμή ανάλογα τα κέφια του, ή να αλλάξει μόνο τα εύκολα και να αφήσει τα άλλα στην τύχη τους. Ένα λογικό κόστος  θα ήταν μαζί με τα ανταλλακτικά το πολύ 25 ευρώ, ίσως τραβηγμένο από τα μαλλιά ένα 30άρι, επαναλαμβάνω δίχως να κάνει όλη τη μηχανή βίδες (χωρίς αφαίρεση μούτρου δηλαδή). 

Αν το πρόβλημα στο παρουσίασε αμέσως μετά το σέρβις και δεν το έχεις ρημάξει στα χιλιόμετρα, πηγαίνεις χωρίς δεύτερη σκέψη στο μαγαζί για να το τσεκάρουν.



Offline ZeusTheGreat

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 94
  • Οτι γράφει δεν ξεγράφει...
Reply #13 on: Κυριακή 15 Απρίλιος 2018, 12:57:56 μμ
Το πρόβλημα ειναι απο την πρωτη μερα που το πηρα αλλα εχθες παραγινε γτ στο κατέβασμα του βουνού ημουν σχεδον ανοιξε κλεισε γκάζι και στο κλεισιμο γινόταν πόλεμος. 190 περιλάμβανε ρύθμιση βαλβίδων παραφλου σισφιξη και τσεκαρισμα σε διάφορα μερη αλλαξα τις φούσκες και εβαλα "καλτσες" acerbis αλυσιδα τεντωμα κτλπ. Λαδια φίλτρα τακακια μπρος πισω. Για τις acerbis ελυσε ολο το μπροστά σύστημα.οσο για τα σκασιματα ειναι σαν να κανει ενα xr με τον διακόπτη on/off που λέμε για να σκασει. Μην σ πω και χειρότερο
« Last Edit: Κυριακή 15 Απρίλιος 2018, 12:59:38 μμ by ZeusTheGreat »


Δεν κάνεις ουτε για σφήνα σε γκασμά


Offline vaggelis_peir

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 473
  • Το πιο όμορφο γουργουρητό
Reply #14 on: Κυριακή 15 Απρίλιος 2018, 16:58:44 μμ
Ποιο μοντέλο έχεις?

Αν έχεις 650 με καρμπ. στην θέση σου θα έκανα έναν καλό καθάρισμο και ρύθμισμα του μίγματος.



Offline ZeusTheGreat

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 94
  • Οτι γράφει δεν ξεγράφει...
Reply #15 on: Κυριακή 15 Απρίλιος 2018, 17:40:16 μμ
Στο σερβις που αναφέρω πιο πάνω εγινε και αυτό.. Οπότε μονο τα μπουζί  μένουν να κοιτάξω τα οποία δεν έχουν ούτε 1000χλμ. Απλα ειναι είτε θερμα είτε ψυχρα. Δεν θυμάμαι τι μ ειχε πει ο προηγούμενος κάτοχος


Δεν κάνεις ουτε για σφήνα σε γκασμά


Offline Johnny_Nik

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 765
Reply #16 on: Κυριακή 15 Απρίλιος 2018, 18:11:30 μμ
Θα γίνω λίγο κουραστικός βέβαια, αλλά θα επαναλάβω για μια ακόμα φορά πως εάν το πρόβλημα εμφανίστηκε αμέσως μετά το σέρβις είναι απαραίτητο να πας εκεί που το έκανες και να τους το πεις. Μπορεί να έγινε μια λάθος ρύθμιση ή κάτι άλλο κατά το λύσε δέσε, το οποίο όμως βαραίνει αποκλειστικά το συνεργείο που το έκανε. Προσοχή βέβαια, αν έχουν περάσει μήνες ή αρκετά χιλιόμετρα και το αμέλησες είναι στην ευχέρειά τους να το δεχτούν να το κοιτάξουν ξανά δωρεάν άσχετα με το αν φταίνε ή όχι.

Πιστεύω ότι δεν είναι θέμα μπουζί, αφού έχουν λίγα χιλιόμετρα όπως λες, ένα νούμερο ψυχρότερο ή θερμότερο δύσκολα θα έκανε τόσο μεγάλη διαφορά. Προτού βάλεις χέρι ή αφήσεις κάποιον άλλον να βάλει χέρι, πέρνα μια βόλτα από το συνεργείο, έχεις αρκετές πιθανότητες να λύσεις το θέμα και μάλιστα ανέξοδα. Υπό προυποθέσεις βέβαια, τις οποίες ανέφερα πιο πάνω. Άλλωστε έχεις πληρώσει κάποια χρήματα για σέρβις και τελικά πήρες τη μηχανή χειρότερα από ότι ήταν πριν. Κρίμα δεν είναι;



Offline ZeusTheGreat

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 94
  • Οτι γράφει δεν ξεγράφει...
Reply #17 on: Δευτέρα 16 Απρίλιος 2018, 11:08:52 πμ
Οχι δεν έγινε μετα το σερβις ξαναλεω. Μου το έκανε και πριν αλλα δεν ειχε τύχει να κατεβω βουνό οπου τσουλαγε η μηχανη με 3 η 4 μέσα και με κλειστό γκαζι κάποιες φορες. Εκει εγινε πιο έντονο. Το αναφερω και πιο πανω


Δεν κάνεις ουτε για σφήνα σε γκασμά


Offline Malliouras

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 27
Reply #18 on: Δευτέρα 16 Απρίλιος 2018, 17:31:46 μμ
μου έχει τύχη και μένα οταν έβαλα βενζίνη από noname κατάστημα!  ;)
μετά κατοσταρα να τη πιεις στο ποτήρι και στάνιαρε!  ;D ;D



Offline ZeusTheGreat

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 94
  • Οτι γράφει δεν ξεγράφει...
Reply #19 on: Δευτέρα 16 Απρίλιος 2018, 18:53:49 μμ
Το σκέφτηκα και αυτό.. Αλλα τζιφος.. Βάζω μόνο απο εκο 100αρα..από την μέρα που την πηρα..


Δεν κάνεις ουτε για σφήνα σε γκασμά


Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9809
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #20 on: Τρίτη 17 Απρίλιος 2018, 15:30:53 μμ
Μπορείς να μετρήσεις πόσο έχουν ρυθμίσει το μίγμα?

Κατέχεις ?



Offline ZeusTheGreat

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 94
  • Οτι γράφει δεν ξεγράφει...
Reply #21 on: Τρίτη 17 Απρίλιος 2018, 22:06:21 μμ
Να μετρήσω ποσες βόλτες δλδ ειναι ανοιχτες οι βίδες; κατέχω γενικά και πιάνει το χέρι μου. Τεχνικός ειμαι στο επάγγελμα. Απλα μ αρέσει να ρωτάω και να μαθαίνω γενικά και ιδίως για πράματα που δεν ξέρω. 


Δεν κάνεις ουτε για σφήνα σε γκασμά


Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9809
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #22 on: Τετάρτη 18 Απρίλιος 2018, 07:02:52 πμ
Πρωτα τις βιδώνεις μετρωντας κ σημειώνεις πόσες στροφές χρειάστηκαν μεχρι να ακουμπήσουν , απλά να ακουμπήσουν μέσα να τερματίσουν δίχως ζόρι δλδ.
Ετσι αν κατι δεν πάει καλά να μπορείς να φερεις κάθε κύλινδρο εκεί που ηταν .
Μετά βιδώνεις μεχρι μέσα πάλι και ξεβιδώνεις 3 στροφές εξω κ απο εκεί βλέποντας κ κάνοντας .