Παρασκευή 15 Δεκέμβριος 2017, 08:12:40 πμ *
Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Νέα: Website του συλλόγου www.transalp.gr
 
   Αρχικη   Βοηθεια Αναζητηση Σύνδεση Εγγραφή  
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα. « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: 1 2 [3] | Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: ΘΟΡΥΒΟΣ ΑΠΟ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΤΑ650  (Αναγνώστηκε 12410 φορές)
Aerios
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3309


Όλα Τριγύρω αλλάζουνε κι όλα τα ίδια μένουν...


« Απάντηση #50 στις: Τετάρτη 05 Νοέμβριος 2014, 20:28:50 μμ »

Το τίναξες τα ελατήρια δηλαδή κανονικά!. Πραγματικά φαίνεται σαν αστοχία υλικού. Τέλος καλό λοιπόν. Τώρα με το μαλακό.
Καταγράφηκε
trackler
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 5407



« Απάντηση #51 στις: Τετάρτη 05 Νοέμβριος 2014, 20:50:24 μμ »

το 20-50 που εβαζες φταιει! τωρα με τα 15-40 θα ειναι οκ.

 Tongue
Καταγράφηκε

XLGeorge
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2131


Member of the Pouroduro ..band!


« Απάντηση #52 στις: Τετάρτη 05 Νοέμβριος 2014, 23:05:36 μμ »

...
Το ευτύχημα στην όλη ατυχία μου είναι πως αφενός δεν κόπηκε κάποιο κομμάτι και να περάσει στο σασμάν με αποτέλεσμα να τα κάνει όλα @@ και πως το ελατήριο έμεινε κι αυτό στην θέση του και δεν είχαμε ντράβαλα.
Τυχερός λοιπόν στην ατυχία μου....

Παλι καλα που δεν εγινε καμια μεγαλυτερη ζημια απο τετοια αστοχια. Για να φτασεις να βγαλεις τον τεντωτηρα, αρκει να βγει το καπακι της κεφαλης ή χρειαζεται να βγει και η κεφαλη? Ελπιζω πως οχι γιατι για να βγει η κεφαλη του μπροστινου κυλινδρου πρεπει να κατεβει ο κινητηρας. Το αναφερω γιατι στο μικρο XLR που εχω για να βγει ο τεντωτηρας χρειαζεται να βγει η κεφαλη.
Καταγράφηκε

XLV650 x 2, VFR800 VTEC, CRF1000
Καψιώτης....
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Συνδεδεμένος

Μηνύματα: 3063



« Απάντηση #53 στις: Πέμπτη 06 Νοέμβριος 2014, 07:27:03 πμ »

Τεντωτήρας αλυσίδας λοιπόν.
Επόμενο να κτυπάει η καδένα. Κατέβασες μοτέρ; γιατί είναι ζόρικο να βγεί ο τεντωτήρας.
Καταγράφηκε

Αγάλια-αγάλια, ντραϊλίζουμι....
Padis
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1137



« Απάντηση #54 στις: Πέμπτη 06 Νοέμβριος 2014, 07:33:34 πμ »

Για να φτασεις να βγαλεις τον τεντωτηρα, αρκει να βγει το καπακι της κεφαλης ή χρειαζεται να βγει και η κεφαλη? Ελπιζω πως οχι γιατι για να βγει η κεφαλη του μπροστινου κυλινδρου πρεπει να κατεβει ο κινητηρας. Το αναφερω γιατι στο μικρο XLR που εχω για να βγει ο τεντωτηρας χρειαζεται να βγει η κεφαλη.

Ευτυχώς δεν χρειάστηκε να λυθεί η κεφαλή. Μόλις βγάλεις το καπάκι των βαλβίδων υπάρχει χώρος (περίεργο για ΤΑ) για να βγει ο τεντωτήρας.  


το 20-50 που εβαζες φταιει! τωρα με τα 15-40 θα ειναι οκ.

 Tongue

Αει ρε ! ! ! 15/50 έβαλα.   Tongue

Το θέμα με την αλλαγή του τεντωτήρα είναι πως επανήλθε στα αυτιά μου εκείνος ο γνώριμος ήχος απο την καμπάνα που κάνουν όλα τα ΤΑ ... Αυτό όμως δεν λύνεται.... Smiley
Καταγράφηκε

«H ταχύτητα δε σκότωσε ποτέ κανέναν... Tο να σταματήσεις ξαφνικά είναι αυτό που βλάπτει...»
XLGeorge
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2131


Member of the Pouroduro ..band!


« Απάντηση #55 στις: Πέμπτη 06 Νοέμβριος 2014, 12:33:10 μμ »

Ασχετο με το θεμα αλλα σχετικο με ιξωδες λαδιου.

Λαδι 20-50 παραειναι χοντρο και ειναι μονο για κινητηρες που το "πινουν καλα" αν ειναι λεπτοτερο δηλ. κινητηρες παλιας τεχνολογιας που την εχουν ακουσει απο τα χιλιομετρα/χρηση. Λαδι 15-50 ειναι οκ και για κινητηρες παλιας τεχνολογιας σαν του ΤΑ και ειναι ειδικα μια χαρα στην Ελλαδα με τα πολυ ζεστα καλοκαιρια. Μπορει να το αφησει κανεις πανω και το χειμωνα αλλα οχι πχ σε κεντρικη/βορεια Ελλαδα που οι θερμοκρασιες μπορει να ειναι πολυ χαμηλες (ακομη και <0) το πρωι. Λαδι 10-40 ειναι επισης μια χαρα για το ΤΑ στην Ελλαδα αλλα θα το τσιμπησει σαφως περισοτερο, ιδιως σε μηχανακια με χιλιομετρα που τα "κυνηγανε" οι ιδιοκτητες τους στην Εθνικη.

Εγω προσωπικα βαζω στην Ελλαδα 15-50 ολο το χρονο και στο Νησι 10-40.
« Τελευταία τροποποίηση: Πέμπτη 06 Νοέμβριος 2014, 12:35:05 μμ από XLGeorge » Καταγράφηκε

XLV650 x 2, VFR800 VTEC, CRF1000
Stoneman
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 7782


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #56 στις: Πέμπτη 06 Νοέμβριος 2014, 15:21:32 μμ »

Παντελή, πόσο ήταν το κόστος της επισκευής?


    

Και μια που το γυρίσαμε στις λαδολογίες, ποιά η διαφορά του 20/50 με το 15/50?
Ανάμεσα στο 10/40 και στα 20/50  να δεχθώ οτι υπάρχει.
Αντε κάποιος στο Νευροκόπι να χρησιμοποιεί 10-40 και ενας Κρητικός 15/50, αλλά ως εκεί.
Στην χώρα μας ποιός έχει ανάγκη ενα πιό ''ψιλό'' λάδι απο το 10/40?
Ενας Σαλιονικιός δλδ για να ερθει εκδρομή καλοκαιριάτικα με 45οC υπό σκιάν στας Αθήνας , πρέπει να αλλάξει λάδια? η το ανάποδο?

Δέχομαι οτι ενα παχύτερο λάδι πχ 20αρι , δυσκολεύει την μίζα με θερμοκρασίες κοντά στο μηδέν,  και  αργεί κ να ζεσταθεί.
Πόσο αργεί? κάνα μισάωρο? Οι κεφαλές των κυλίνδρων ακουμπιούνται στο 3λεπτο?
Πόσο χρόνο χρειάζεται δλδ ενας κινητήρας για να γυρίσει τα λάδια?

Ετσι η αλλιώς πιστεύω οτι περισσότερο χρήσιμο μου είναι το 50 απο τα 20/50 παρά το 20.

Και δεν καταλαβαίνω επίσης αυτό το ''βάλε 20/50'' για να μην στο καίει.
Μα αν είναι καλοκαίρι τι σημασία έχει το 20? σφού αυτό είναι το ιξώδες του πολύτυπου για τον χειμώνα, σε καύσωνα το 50 μας νοιάζει.
Εδώ υπάρχουν περιπτώσεις με καινουργια μηχανάκια που δεν θέλουν τα συνθετικά και τα καίνε, τα συνθετικά που όλοι λένε οτι διαρκούν/προστατεύουν καλύτερα.

Δεν ξέρω για τα δικά σας μηχανάκια, αλλά στο δικό μου με ήρεμη χρήση/οδήγηση το 10/40 κάνει το κιβώτιο να ακούγεται πιό ''μεταλικό'' δεν λέω οτι θα πάθει ζημιά αλλά στο αυτί κ στο ποδάρι το καταλαβαίνεις.
Με τα Motul 5100 ημισυνθετικά στα 15/50 και τα Amsoil 20/50 100% συνθετικά (δεν παραγουν 15-50 τα αμερικανάκια) έχω βρεί την ησυχία μου, τώρα αν έχω βρεί την ησυχία μου μέχρι να κάνει μπάμ , αυτό δεν το ξέρω.

Αυτό ...



... είναι απο το Βιβλίο Χρήστη της 650, σε θερμοκρασίες Ελλάδας δλδ απο -5οC εως και 40οC , τα 10/40, 15/50 καλύπτουν όλο το φάσμα θερμοκρασιών, το 10/30 τελειώνει στους 32οC αρα δεν παίζει διακοπές  η κέντρο Αθήνας καλοκαίρι, και το 20/50 που χρησιμοποιώ  μου απαγορεύει να πάω Νευροκόπι καταχείμωνο 

Η την ''ψειρίζουμε '' πολύ , η εγώ έχω μπερδευτεί.
Καταγράφηκε
giamar4
Gelande/strasse
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1820



« Απάντηση #57 στις: Πέμπτη 06 Νοέμβριος 2014, 15:29:19 μμ »

Τι μπερδέυεσαι δηλαδή;
10/40 τον χειμώνα,15/50 το καλοκαίρι,τα ξανάπαμε αυτά Wink
Καταγράφηκε
Stoneman
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 7782


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #58 στις: Πέμπτη 06 Νοέμβριος 2014, 15:39:50 μμ »

Τι μπερδέυεσαι δηλαδή;
10/40 τον χειμώνα,15/50 το καλοκαίρι,τα ξανάπαμε αυτά Wink

Οκ, θα πάρω άλλη μια ΤΑ , μια με λάδια για το χειμώνα και μιά με λάδια για καλοκαίρι.
Πώς δεν τόχα σκεφτεί?

 
Καταγράφηκε
giamar4
Gelande/strasse
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1820



« Απάντηση #59 στις: Πέμπτη 06 Νοέμβριος 2014, 15:47:12 μμ »

Oxι ρε,
τα αλλαγμένα θα τα βάζεις στον πάπο
και έτσι η μηχανή θα έχει πάντα αυτά που
πρέπει 
Καταγράφηκε
Padis
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1137



« Απάντηση #60 στις: Πέμπτη 06 Νοέμβριος 2014, 16:19:17 μμ »

Παντελή, πόσο ήταν το κόστος της επισκευής?

85€ ο τεντωρήρας
20€ το παραφλού
95€ η εργασία (τεντωτήρας-βαλβίδες)

200€ το κουστουμάκι....
Καταγράφηκε

«H ταχύτητα δε σκότωσε ποτέ κανέναν... Tο να σταματήσεις ξαφνικά είναι αυτό που βλάπτει...»
Stoneman
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 7782


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #61 στις: Πέμπτη 06 Νοέμβριος 2014, 16:37:47 μμ »

  200€ το κουστουμάκι....

Καλά κάνω εγώ και εχω τα υπογλώσσια πρόχειρα 

Περαστικά σου κ σένα, εγώ με τον ανορθωτή/μπαταρία εχασα το ΦΡ.
Καταγράφηκε
trackler
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 5407



« Απάντηση #62 στις: Πέμπτη 06 Νοέμβριος 2014, 17:59:39 μμ »

εβαζα απο την αρχη 15-50 και απο καποιο σημειο και μετα 20-50(3 τελευταιες αλλαγες αν θυμαμαι καλα)

δεν ειδα καμια διαφορα αναμεσα στα δυο λαδια εκτος απο την αισθηση στο αριστερο ποδι.ακομα και απο διαφορετικη μαρκα με ιδιο ιξωδες ειδα διαφορα.

πλεον αλλαζω λαδια μια φορα τον χρονο,συνηθως μετα τον χειμωνα οποτε δεν μπορω να βαλω αλλα το καλοκαιρι και αλλα το χειμωνα.

με -5 βαθμους εξωτερικη θερμοκρασια,οχι απλα δεν βαζω μπρος την μηχανη αλλα ουτε την μετακινω.

ποιος ο λογος να βαλω 10-40,οταν το καλοκαιρι που κανω τα χλμ,ριχνω και κανα σκισιματακι που και που?

για τα παραπανω βαζω 15 ή 20-50.
Καταγράφηκε

XLGeorge
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2131


Member of the Pouroduro ..band!


« Απάντηση #63 στις: Πέμπτη 06 Νοέμβριος 2014, 18:11:58 μμ »

85€ ο τεντωρήρας
20€ το παραφλού
95€ η εργασία (τεντωτήρας-βαλβίδες)

200€ το κουστουμάκι....

Το παραφλου χρειαζοτανε δηλ. ητανε ο καιρος του, ή το αλλαξε για "να το αλλαξει" οπως ολα τα συνεργεια? Θα μπορουσε ανετα να μαζευτει σε καθαρο δοχειο και να ξαναχρησιμοποιηθει  Wink

Παντως αν μαστορευει κανεις η δουλεια δεν ειναι δυσκολο να γινει εφ'οσον δεν χρειαζεται να βγει η κεφαλη, οποτε το κοστος θα μπορουσε ναναι μονο ο τεντωτηρας.
Καταγράφηκε

XLV650 x 2, VFR800 VTEC, CRF1000
παλτακης
η anaconda team..
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8126


anaconda team is back sssssssssssssss


« Απάντηση #64 στις: Πέμπτη 06 Νοέμβριος 2014, 18:30:22 μμ »

Παντως αν μαστορευει κανεις η δουλεια δεν ειναι δυσκολο να γινει εφ'οσον δεν χρειαζεται να βγει η κεφαλη, οποτε το κοστος θα μπορουσε ναναι μονο ο τεντωτηρας.
Κατ'αρχας Γιωργο πρεπει να παρεις χαμπαρι οτι ειναι αυτο ...κατα δευτερον ποιος ξερει οτι ο τεντωτηρας βγαινει ετσι απλα ...πιστευω κανεις .....


πλεον μαθαμε στου κασίδη το κεφαλι  Grin
Καταγράφηκε

Πότε ξανά μάνα μου  
Padis
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1137



« Απάντηση #65 στις: Πέμπτη 06 Νοέμβριος 2014, 20:07:45 μμ »

Το παραφλου χρειαζοτανε δηλ. ητανε ο καιρος του, ή το αλλαξε για "να το αλλαξει" οπως ολα τα συνεργεια?

To παραφλού φεύγει μόλις βγάλεις τον σωλήνα του εμπρός κυλίνδρου για να ρυθμίσεις βαλβίδες. Πόσο περισσότερο όταν βγάλεις και το καπάκι. Και ο καιρός τον να μην ήταν, καλό είναι να το αλλάζεις όταν φτάνεις να κάνεις τέτοια δουλειά.
Με την ευκαιρία άλλαξα (εκτός απο τα λάδια-φίλτρο που έχουμε πει) και τα μπουζί (μπουζά στην καθομιλουμένη) με κανονικά απλά και έβγαλα τα ιριδίου. Νομίζω πως είναι υπερβολή για έναν τέτοιο κινητήρα τα ιριδίου.
Οπότε έγινε και το service και πάμε για 5000km (Θεού θέλοντος) για να ξανασχοληθούμε με το τράνσαλπ.

Παντως αν μαστορευει κανεις η δουλεια δεν ειναι δυσκολο να γινει εφ'οσον δεν χρειαζεται να βγει η κεφαλη, οποτε το κοστος θα μπορουσε ναναι μονο ο τεντωτηρας.

Και που μαστορεύω (να σου θυμίσω αλλαγή στα ρουλεμάν τιμονιού και αλλαγή στα λάδια στο πηρούνι) ο κινητήρας είναι κομματάκι μανίκι. Έδωσα τα € που έδωσα έχοντας όμως απαίτηση απο κάποιον τρίτο. Αν ξεκίναγα εγώ και έκανα π@π@ριά, θα με έβριζα εως την 2η παρουσία και θα χάλαγα και περισσότερα χρήματα. Βέβαια την επόμενη φορά (φτου φτου μακριά μου) θα έχω εμπειρία που θα μπορώ να την μοιραστώ... 



πλεον μαθαμε στου κασίδη το κεφαλι  Grin


Σηκώνει παρεξήγηση αυτό.... Άκου κασίδης !   
Καταγράφηκε

«H ταχύτητα δε σκότωσε ποτέ κανέναν... Tο να σταματήσεις ξαφνικά είναι αυτό που βλάπτει...»
Aerios
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3309


Όλα Τριγύρω αλλάζουνε κι όλα τα ίδια μένουν...


« Απάντηση #66 στις: Πέμπτη 06 Νοέμβριος 2014, 20:34:04 μμ »

Τα ιριδίου δεν είναι υπερβολή είναι πολύ καλύτερα και κακώς τα έβγαλες. Βγάζουν τα λεφτά τους με το παραπάνω αφού μπορείς να τα κρατήσεις για τουλάχιστον 48000χλμ. Αυτά δε που διαδίδουν κάποοιοι για τρύπια πιστόνια είναι εντελώς ανυπόστατα!



Sent from my iPhone  using tapatalk

Καταγράφηκε
Stoneman
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 7782


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #67 στις: Πέμπτη 06 Νοέμβριος 2014, 21:08:57 μμ »

Ο πίσω βγαίνει δλδ ευκολότερα η θέλει κατεβασμα το μοτερ?
Καταγράφηκε
Padis
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1137



« Απάντηση #68 στις: Πέμπτη 06 Νοέμβριος 2014, 21:27:33 μμ »

Ο πίσω βγαίνει δλδ ευκολότερα η θέλει κατεβασμα το μοτερ?

Θες να κάνουμε μια πρακτική στο ΤΑ του παλτάκη Huh Smiley
Καταγράφηκε

«H ταχύτητα δε σκότωσε ποτέ κανέναν... Tο να σταματήσεις ξαφνικά είναι αυτό που βλάπτει...»
XLGeorge
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2131


Member of the Pouroduro ..band!


« Απάντηση #69 στις: Πέμπτη 06 Νοέμβριος 2014, 23:12:58 μμ »

To παραφλού φεύγει μόλις βγάλεις τον σωλήνα του εμπρός κυλίνδρου για να ρυθμίσεις βαλβίδες. Πόσο περισσότερο όταν βγάλεις και το καπάκι. Και ο καιρός τον να μην ήταν, καλό είναι να το αλλάζεις όταν φτάνεις να κάνεις τέτοια δουλειά.

Πληροφοριακα, οταν απλα αποσυνδεθει το κολλαρο για προσβαση στον μπροστινο κυλινδρο, φευγει ακριβως μισο ποτηρι παραφλου δηλ. δε χρειαζεται να βγει το παραφλου για να ρυθμισει κανεις βαλβιδες - απλα συμπληρωνει λιγο. Αλλα και οταν βγαινει το καπακι οποτε χρειαζεται ν'αδειασει το παραφλου, αν δεν ειναι η ωρα του και δεν λυπαται κανεις €20 το αλλαζει - αλλιως το μαζευει και το ξαναβαζει.
Καταγράφηκε

XLV650 x 2, VFR800 VTEC, CRF1000
Stoneman
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 7782


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #70 στις: Τετάρτη 20 Μάιος 2015, 22:49:42 μμ »

Για να συνεχίσουμε το θέμα.
Κουβέντα να γίνεται, δλδς.

 

Αρχικά να ρωτήσω τον Παντελή που έκανε την επέμβαση, πώς ησουν σίγουρος οτι δεν είχε ζημιά κ η καδένα?
Αλλαξες τον τεντωτήρα και το ρισκάρισες?

Ξερουμε αν η καδένα είναι μονοκόματη? αν δεν είναι τότε την ανοιγουμε συνδέουμε την καινούργια και περιστρέφοντας την αλλάζουμε, αν είναι μονοκόματη παίζει μεγαλη δουλειά αφου χρειάζεται να βγεί ο εκκεντροφόρος και ισως και το αριστερό πλαινο καπάκι για να φτασουμε στο κάτω γρανάζι.
« Τελευταία τροποποίηση: Τετάρτη 20 Μάιος 2015, 23:04:10 μμ από Stoneman » Καταγράφηκε
Padis
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1137



« Απάντηση #71 στις: Πέμπτη 21 Μάιος 2015, 07:00:33 πμ »

Νίκο, η καδένα του εκκεντροφόρου είναι μονοκόμματη (απ'όσο γνωρίζω) και για να αλλαχτεί πρέπει να λυθεί το αριστερό καπάκι του μοτέρ ...
Λόγο της κατασκευής της (με διπλούς κρίκους) ανοίγει - ξεχειλώνει πολύ πιο δύσκολα από αυτήν της κίνησης που δέχεται πολύ περισσότερες δυνάμεις.



Στην περίπτωση μου τώρα....
Επειδή αυτό που έπαθα εγώ ήταν προφανώς αστοχία του μετάλλου του τεντωτήρα, όση ταλάντωση και να είχε δημιουργηθεί στην καδένα, δεν ήταν τόση ώστε να της κάνει ζημιά. Οπτικά τουλάχιστον που ελέγχθηκε δεν διαπιστώθηκε κάτι. 
Ο τρελός θόρυβος που ακούγονταν ήταν από το σπασμένο ελατήριο που χτύπαγε στον τεντωτήρα και όχι από την καδένα.
Για τους παραπάνω λόγους λοιπόν δεν αλλάχτηκε η καδένα.
Καταγράφηκε

«H ταχύτητα δε σκότωσε ποτέ κανέναν... Tο να σταματήσεις ξαφνικά είναι αυτό που βλάπτει...»
Καψιώτης....
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Συνδεδεμένος

Μηνύματα: 3063



« Απάντηση #72 στις: Πέμπτη 21 Μάιος 2015, 07:23:34 πμ »

Το σύνηθες φαινόμενο δεν είναι να έχει πρόβλημα η αλυσίδα αλλά οι τεντωτήρες κι ότι τους συνοδεύει.
Απλά, μετά απ' αυτού του είδους εργασίες, γίνεται έλεγχος χρονισμού.
Καταγράφηκε

Αγάλια-αγάλια, ντραϊλίζουμι....
Σελίδες: 1 2 [3] | Πάνω Εκτύπωση 
« προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines
SMF Theme © Gaia
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!