Hellas Transalp Forum

ΘΟΡΥΒΟΣ ΑΠΟ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΤΑ650

jimmys21 · 38162

Offline Padis

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1438
Reply #25 on: Δευτέρα 27 Οκτώβριος 2014, 06:04:58 πμ
για κάνα 20άλεπτο ....


«H ταχύτητα δε σκότωσε ποτέ κανέναν... Tο να σταματήσεις ξαφνικά είναι αυτό που βλάπτει...»


Offline Καψιώτης....

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 3489
Reply #26 on: Δευτέρα 27 Οκτώβριος 2014, 07:24:53 πμ
Τελικά, όλο και κάτι βγήκε απ' το ΦΡ  :2hysterical: :2hysterical:
Παντελή, ακούγεται και όταν είναι σταματημένη ή μόνο όταν κινείτε;


Αγάλια-αγάλια, ντραϊλίζουμι....


Offline trackler

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5433
Reply #27 on: Δευτέρα 27 Οκτώβριος 2014, 09:28:42 πμ
για κάνα 20άλεπτο ....

τιποτα δεν εχει,ιδεα σου ειναι.

βρε μηπως ο θορυβος ειναι απο το κυπελλο που ειχες στην μπαγκαζιερα?
 :P




Offline Padis

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1438
Reply #28 on: Δευτέρα 27 Οκτώβριος 2014, 11:44:05 πμ
Παντελή, ακούγεται και όταν είναι σταματημένη ή μόνο όταν κινείτε;

Ακούγεται στο ρελαντί, όταν είναι κρύο το μοτέρ. Όταν ζεσταθεί ακούγεται ελάχιστα...

βρε μηπως ο θορυβος ειναι απο το κυπελλο που ειχες στην μπαγκαζιερα?
 :P

Όχι, δεν είναι ντενεκεδένιος ήχος...  :P


«H ταχύτητα δε σκότωσε ποτέ κανέναν... Tο να σταματήσεις ξαφνικά είναι αυτό που βλάπτει...»


Offline Aerios

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3378
  • Όλα Τριγύρω αλλάζουνε κι όλα τα ίδια μένουν...
Reply #29 on: Δευτέρα 27 Οκτώβριος 2014, 17:27:14 μμ
Υπάρχει περίπτωση μετά το σκίσιμο κάποια βαλβίδα να άνοξε. Στην περίπτωση αυτή δικαιολογείται και η εξομάλυνση του ήχου όταν ανεβαίνει η θερμοκρασία. Θόρυβο μπορεί να κάνει και ένας φθαρμένος ή κολλημένος τεντωτήρας αλλά αυτός παραμένει ο ίδιος ανεξάρτητα της θερμοκρασίας.



Offline Padis

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1438
Reply #30 on: Κυριακή 02 Νοέμβριος 2014, 15:58:19 μμ
Βαλβίδες ρυθμίστηκαν, λάδια αλλάχτηκαν, μπουζί αλλάχτηκαν αλλά το τσίκι τσίκι παραμένει....
Δεν θέλω να πιστέψω πως είναι καδένα ή ο τεντωτήρας της. Βάζοντας ως στηθοσκόπιο ένα μεγάλο κατσαβίδι που έχω και ακούγοντας την καδένα δεν ακούω αυτόν τον οξύ ήχο απο μέσα στο μοτέρ. Οι βαλβίδες ήταν μια χαρά και μόνο της εξαγωγής του εμπρός κυλίνδρου ήθελε ελάχιστο ρεγουλάρισμα.
Τα μπουζί μου φαίνονται λίγο μαύρα τα εμπρός πράγμα που σημαίνει πιο πλούσιο μείγμα.


Σας παραθέτω ένα βιντεάκι μπας και διαλευκανθεί αυτός ο dukatοείχος...
http://www.youtube.com/watch?v=QxDja1ppnvE&feature

Τα φώτα σας παρακαλώ...


«H ταχύτητα δε σκότωσε ποτέ κανέναν... Tο να σταματήσεις ξαφνικά είναι αυτό που βλάπτει...»


Offline trackler

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5433
Reply #31 on: Κυριακή 02 Νοέμβριος 2014, 17:48:30 μμ
πω ρε φιλε πως ακουγεται ετσι! οντως ντουκατοηχος.
σαν να εχουν ξεσφιξει ολες οι βιδες ενα πραμα.  :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical:

 :P :P :P

πολυ δυσκολο απο αυτη την εγγραφη ηχου να καταλαβεις κατι αλλα ας το ακουσουν και οι πιο εμπειροι.




Offline Aerios

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3378
  • Όλα Τριγύρω αλλάζουνε κι όλα τα ίδια μένουν...
Reply #32 on: Κυριακή 02 Νοέμβριος 2014, 18:40:44 μμ
Για έλεγξε και την pair. Απομόνωσε την για να δεις αν θα αλλάξει κάτι.
« Last Edit: Κυριακή 02 Νοέμβριος 2014, 18:42:54 μμ by Aerios »



Offline Transalpinos

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 164
Reply #33 on: Κυριακή 02 Νοέμβριος 2014, 22:04:41 μμ
απο λαδια μηπως εβαλες τπτ χοντρα τυπου 15-50 κ μεχρι να ζεσταθουν σου ψιλοκοπαναει?
τα προηγουμενα οταν τα εβγαλες ειδες εαν ηταν σωστη ποσοτητα...μηπως ειχες λιγα κ με το 20λεπτο τσιτα ζορισες το μοτερι...



Offline trackler

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5433
Reply #34 on: Κυριακή 02 Νοέμβριος 2014, 22:53:59 μμ
εγω βαζω 20-50 και μονο τον χειμωνα με τα καλα κρυα ακουγεται λιγο πιο τραχυς ο θορυβος απο τον κινητηρα και αυτο για το πολυ 5 λεπτα στην αρχη.μετα τιποτα.

εδω το μοτερ κοβει στραγαλια,δεν μπορει να ειναι απο τα λαδια.




Offline Padis

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1438
Reply #35 on: Δευτέρα 03 Νοέμβριος 2014, 07:14:13 πμ
@Aerios: η βαλβίδα pair είναι αυτή που βρίσκεται πίσω από το δεξί ψυγείο, έτσι δεν είναι ?

@Transalpinos: λάδια δεν τσιμπάει καθόλου. 20/50 είχα και 15/40 έβαλα τώρα λόγο χειμώνα.

@trackler: και το περίεργο είναι πως έντονα ακούγεται μόνο στο ρελαντί. Μόλις περάσει τις 3000sal δεν ακούγεται καθόλου...


«H ταχύτητα δε σκότωσε ποτέ κανέναν... Tο να σταματήσεις ξαφνικά είναι αυτό που βλάπτει...»


Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2452
  • XLV650, CRF1000
Reply #36 on: Δευτέρα 03 Νοέμβριος 2014, 12:48:38 μμ
@trackler: και το περίεργο είναι πως έντονα ακούγεται μόνο στο ρελαντί. Μόλις περάσει τις 3000sal δεν ακούγεται καθόλου...

Αυτο συνηγορει μαλλον για αλυσιδα εκκεντροφορου, που αν ειναι δεν τρεχει και τιποτα - απλα παρακολουθησε τον θορυβο μηπως αυξηθει/χειροτερεψει. Εχω κι'εγω το ιδιο θεμα στο μικρο XLR250 στο οποιο οταν το ανοιξα για ελατηρια να περιορισω την καταναλωση λαδιου, ειπα προληπτικα ν'αλλαξω και την αλυσιδα εκκεντροφορου και εβαλα μια (μαλλον) κινεζια των 7 ευρω αν και στο κουτι εγραφε DID  :-\  Μετα απο καποια χιλιομετρα (μονιμα σκισμενο το μικρο, εννοειται  :goofy:) αρχισε να χτυπαει για τα καλα στο ρελαντι αλλα με το που ανεβαινουν οι στροφες πανω απο 1800-2000 σταματαει. Εκανα 5000χμ ετσι χωρις προβλημα αλλα τοχω παροπλισει προς το παρον γιατι δεν το χρησιμοποιω πια και σε καποια φαση θα το ανοιξω παλι ν'αλλαξω δισκους συμπλεκτη που θελει και μαζι θ'αλλαξω και την αλυσιδα του εκκεντροφορου με μαμισια την οποια εχω παρει.

Παρακολουθησε το προς το παρον αλλα μην τρελαινεσαι..
« Last Edit: Δευτέρα 03 Νοέμβριος 2014, 12:52:07 μμ by XLGeorge »


" the PouroDuro spirit "


Offline trackler

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5433
Reply #37 on: Δευτέρα 03 Νοέμβριος 2014, 16:55:01 μμ
Μόλις περάσει τις 3000sal δεν ακούγεται καθόλου...

και στους ιταλικους ντενεκεδες ετσι ειναι.  :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical:

θα σε ρωτουσα μηπως απλα δεν τον ακους οταν ανεβαινουν οι στροφες αλλα επειδη σε ξερω το προσπερναω.





Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9809
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #38 on: Δευτέρα 03 Νοέμβριος 2014, 20:03:37 μμ
Χωρίς να είμαι σίγουρος αλλά ο θόρυβος εχει ρυθμό, δλδ επανάληψη σε κανονικά διαστήματα και χαρακτηριστική μεταλική χροιά.

Κατέβασα τον ήχο του βίντεο απο το Γιουτιούμπι , είναι αυτός εδώ:



αναλύοντάς τον φαίνονται οι κορυφές απο τον μεταλικό ήχο που επαναλαμβάνονται σε τακτά χρονικά διαστήματα



Δλδ ο θόρυβος εχει ρυθμό,  σταθερή επανάληψη  και  μεταλική χροιά.
Αλλά δεν είναι σταθερός σε πλάτος, δλδ ένταση παρουσιάζει μικρομεταβολές.


Πιστεύω οτι δεν δημιουργήθηκε τώρα το πρόβλημα, αλλά υπήρχε, κ με τα λεπτότερα λάδια δυνάμωσε.

Αφου οι βαλβίδες είναι σίγουρα ρυθμισμένες , τότε ίσως είναι καδένα.

Και στην δική μου χτυπάει η εμπρός καδένα , όμως κατά πολύ λιγότερο, δεν το ήξερα μέχρι που το πήγα σε ενα χοντάκια και μου εξήγησε τον θόρυβο ώστε να τον ''ακούσω''..
Μου είπε, όπως  πολύ σωστά σνέφερε ο Γιώργος, ότι θέλει παρακολούθηση.
Ομως μετά 5 χρόνια και κάπου 15000χλμ ο θόρυβος παραμένει ο ίδιος. 

Και επειδή τα ''δικά μας '' δεν σπάνε , έπαψα να ασχολούμαι. ;D


« Last Edit: Δευτέρα 03 Νοέμβριος 2014, 20:05:22 μμ by Stoneman »



Offline giamar4

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2025
Reply #39 on: Δευτέρα 03 Νοέμβριος 2014, 20:15:47 μμ
@stoneman
Πω ρε μαν,ούτε στην αντιτρομωκρατική να δούλευες .
RESPECT μιλάμε :thankyou:
« Last Edit: Δευτέρα 03 Νοέμβριος 2014, 20:17:24 μμ by giamar4 »



Offline rouso

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 85
Reply #40 on: Δευτέρα 03 Νοέμβριος 2014, 20:34:13 μμ
ξαναβαλε τα λαδια που ειχες 20/50 και θα ειναι ο.κ.



Offline rouso

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 85
Reply #41 on: Δευτέρα 03 Νοέμβριος 2014, 20:35:36 μμ
ποσα χλμ ειπαμε πως εχει ο κιν



Offline Transalpinos

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 164
Reply #42 on: Δευτέρα 03 Νοέμβριος 2014, 22:57:52 μμ
τα 20-50 ειναι λαδια για φορτωτες κ οχι για μοτερια οπως του ΤΑ,
προσωπικη αποψη...αλλα τα θεωρω αιτια πολλων κακων....
αντε σε κανεναν φαγωμενο κινητηρα να βαλεις 15-50 αλλα 20αρι ειναι ακρως υπερβολικο...




Offline trackler

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5433
Reply #43 on: Δευτέρα 03 Νοέμβριος 2014, 23:08:53 μμ
οσοι βαζετε σε ΤΑ 650 10-40,δοκιμαστε με μαμα γραναζωμα να κινηθειτε για καμια ωρα πορεια με 6500-7000 και μετα ξανασυζηταμε.

για ΤΑ 600 και 650 μιλαμε που σχεδιαστηκαν την δεκαετια του 80,ασχετα αν ειναι σκυλι μαυρο και η χοντα τον ιδιο κινητηρα το χρησιμοποιουσε μεχρι το 2009 στο 700 με καποιες αλλαγες,οχι για καποιο τερας τεχνολογιας.





Offline Padis

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1438
Reply #44 on: Τρίτη 04 Νοέμβριος 2014, 07:29:10 πμ
@stoneman : Ρε συ Νίκο... με έστειλες αδιάβαστο ! Ποτέ δεν σκέφτηκα να κάνω τέτοια ανάλυση...  :thumbup: :thumbup: :thumbup:

@rouso : Τα λάδια ήταν 20w50 amsoil και ακουγόταν το ίδιο. Τώρα έβαλα BelRay EXP 15w50 και δεν άλλαξε το παραμικρό.
               Κινητήρας με 44000km δεν περίμενα να βγάλει κάτι....



«H ταχύτητα δε σκότωσε ποτέ κανέναν... Tο να σταματήσεις ξαφνικά είναι αυτό που βλάπτει...»


Offline Transalpinos

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 164
Reply #45 on: Τρίτη 04 Νοέμβριος 2014, 12:31:56 μμ
οσοι βαζετε σε ΤΑ 650 10-40,δοκιμαστε με μαμα γραναζωμα να κινηθειτε για καμια ωρα πορεια με 6500-7000 και μετα ξανασυζηταμε.



αν πηρες ΤΑ για να πηγαινεις 1 ωρα στις 7000σ/λ =150χ/ω τοτε λαθος μηχανη επελεξες...
περαν αυτου εχω κανει αυτο που λες στις 6000-6500σ/λ 2 καβαλος/3βαλιτσος στους 40βαθμους κατακαλοκαιρο με 10-40 χωρις καμια επιπτωση.
εδω κ 15000χιλ μαλιστα βαζω 10-30 κ ελα να ακουσεις το μοτερι... ;)



Offline rouso

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 85
Reply #46 on: Τρίτη 04 Νοέμβριος 2014, 13:44:35 μμ
Μήπως έχει κόλλησε η τρόμος λαδιού και δεν ανεβάζει λάδι στους εκκεντροφορους



Offline trackler

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5433
Reply #47 on: Τρίτη 04 Νοέμβριος 2014, 22:32:29 μμ
αν πηρες ΤΑ για να πηγαινεις 1 ωρα στις 7000σ/λ =150χ/ω τοτε λαθος μηχανη επελεξες...
περαν αυτου εχω κανει αυτο που λες στις 6000-6500σ/λ 2 καβαλος/3βαλιτσος στους 40βαθμους κατακαλοκαιρο με 10-40 χωρις καμια επιπτωση.
εδω κ 15000χιλ μαλιστα βαζω 10-30 κ ελα να ακουσεις το μοτερι... ;)

την μηχανη δεν την πηρα για να κανω ενα πραγμα αλλα πολλα,ηταν αλλωστε και ο λογος που πηρα ΤΑ -εκτος απο την υπεροχη μουρη του- μεσα σε αυτα ομως ειναι και το να πηγαινω για μια ωρα με 150 προκειμενου να μαζεψω δρομο στην βαρετη εθνικη.

η διαφορα στην καταναλωση λαδιου μεταξυ 6000 σαλ και 7000 σαλ,ειναι πολυ μεγαλη οπως εχουν πει εδω μεσα αλλοι πιο εμπειροι απο μενα.
μαλιστα απο δικη μου εμπειρια,μεχρι τις 6000 σαλ μπορει να μην καψει και καθολου αλλα στις 7000 σαλ μπορει να περασει το μισο λιτρο στα 5000 χλμ.

αν συνηθιζεις να οδηγεις με 6500 σαλ/δικαβαλος και τριβαλιτσος(πραγμα για το οποιο δεν ειναι φτιαγμενο το ΤΑ  ;) ) θα σου συνιστουσα πολυ φιλικα να μην βαζεις 10-30.
βεβαια ο καθενας κανει αυτο που του αρεσει,του γουσταρει η τελος παντων αυτο που νομιζει καλυτερο και πολυ καλα κανει.
εδω απλα ανταλλασουμε αποψεις και δεν χρειζεται να προβαινουμε σε χαρακτηρισμους ή εντονες υποδειξεις.

καλους δρομους να εχουμε και τα υπολοιπα τα βρισκουμε.
 :)




Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2452
  • XLV650, CRF1000
Reply #48 on: Τρίτη 04 Νοέμβριος 2014, 23:35:32 μμ
αν πηρες ΤΑ για να πηγαινεις 1 ωρα στις 7000σ/λ =150χ/ω τοτε λαθος μηχανη επελεξες...

Αν και το ΤΑ 650 δεν ειναι για να πηγαινει συνεχεια με 7000σαλ / 150χμω, αυτο δεν ειναι επειδη μπορει να βγαλει προβλημα αλλα επειδη απλα καταναλωνει πολυ βενζινη (και καποιο λαδι). Τις παλιες εποχες που δεν ειχα το VFR και ταξιδευα στην Ευρωπη με το ΤΑ, το πηγαινα με 150-160χμω για ωρες, μαλιστα καποιες φορες δικαβαλος/φορτωμενος χωρις κανενα προβλημα. Παντως μεχρι τις 6500σαλ / 140χμω ειναι ενταξει και με σχετικα προσιτη καταναλωση (μονος με σακ-βουαγιαζ και οχι δικαβαλος με βαλιτσες) αν και η καλυτερη ταχυτητα ταξιδιου ειναι τα 130χμω. Απο αυτη την αποψη, το μηχανακι δεν κανει για ταξιδια με ψηλες ταχυτητες σε αυτοκινητοδρομους, δευτερευοντες δρομοι / επαρχιακοι και χωμα ειναι το στοιχειο του  ;)


" the PouroDuro spirit "


Offline Padis

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1438
Reply #49 on: Τετάρτη 05 Νοέμβριος 2014, 20:24:48 μμ
 Λοιπόοοοοοοον......

Σχεδόν όλοι ξέρουμε τι δουλειά κάνει ο τεντωτήρας της καδένας, ο οποίος είναι αυτός :



Εκεί λοιπόν που υπάρχει το ''λαμάκι'' που πιάνει το ελατήριο, στο δικό μου έγινε έτσι :







Τώρα για ποιο λόγο κόπηκε και το ελατήριο ξεπέρασε το λαμάκι ένας Θεός ξέρει... Δεν νομίζω πως έχει συμβεί σε κάποιον άλλο και δεν πιστεύω πως είναι μία ζημιά που δημιουργείται από τον οδηγό ή από την χρήση. Μάλλον μου έκατσε.
Εκτός κι αν ο κινητήρας έχει κάνει 200000km (πράγμα απίθανο)
Το ευτύχημα στην όλη ατυχία μου είναι πως αφενός δεν κόπηκε κάποιο κομμάτι και να περάσει στο σασμάν με αποτέλεσμα να τα κάνει όλα @@ και πως το ελατήριο έμεινε κι αυτό στην θέση του και δεν είχαμε ντράβαλα.
Τυχερός λοιπόν στην ατυχία μου....


«H ταχύτητα δε σκότωσε ποτέ κανέναν... Tο να σταματήσεις ξαφνικά είναι αυτό που βλάπτει...»