Εγώ λέω....
Ιμάντα! Να πάρει δηλαδή πόδι όλο το σέτ αλυσιδα γρανάζι πίσω και εμπρός και να αντικατασταθεί με ιμάντα, όπως έχουν τα μεγάλα τσοπεράδικα και κάποια μοντέλα της BMW. Κόστος συντήρησης μηδέν, διάρκεια ζωής δεν ξέρω (είχα ακούσει για τα Bmw καμιά 40άρα χιλιάδες μίλια), και μόνη μετατροπή το εμπρός και πίσω γρανάζι.
Το κόστος βέβαια είναι ένα κάτι μεγαλύτερο από τον σκέτο τεντωτήρα (ειδικά ο ιμάντας πονάει), όμως ξενοιάζεις από θορύβους και δεν θέλουν άλλαγμα τα γρανάζια ποτέ ξανά. Στα εξωτερικά υπάρχουν έτοιμα κιτ για Vstrom αλλά γενικά η ιδέα ιμάντας στην TA κολλάει στα γρανάζια που πρέπει να μπούν για να δεχτούν τον ιμάντα. Το πίσω μπορεί να βρεθεί ή να προσαρμοστεί αλλά το μπροστά, λόγω του χωροταξικού κυρίως δεν ξέρω πως πρέπει να ειναι. Αν είχα ένα τόρνο ίσως να έμπαινα στον κόπο να σκαλίζω μέταλλα μέχρι να βρώ τι θέλω ή να πάρω κομμάτια από κάτι άλλο και να τα προσαρμόσω. Αλλά δεν έχω ούτε τόρνο, ούτε και γνώσεις για κάτι τέτοιο.
Σίγουρα είναι πιο έυκολο να εφαρμοστεί από την άλλη ιδέα που είχα...
...να έβαζα το σύστημα από το deuville με τον άξονα, εκεί σίγουρα απαιτούνται περισσότερες μετατροπές τόσο στα πλαίσια όσο και στον ίδιο τον κινητήρα. Είναι εφικτό μέν, αλλά το θέμα είναι να βρείς και να βάλεις χέρι σε ένα ντεβίλ για πέταμα. BTW άμα ήξερα ότι το ντεβίλ είχε άξονα εκείνο θα είχα πάρει.
Πάντως το παραπάνω που έχες ποστάρει νομίζω ότι μπορείς να το φτιάξεις και μόνος σου με μερικά σιδερικά, και έναν επιλογέα για ταχύτητες από ποδήλατο. Δεν βλέπω κάτι παραπάνω να χρειάζεται. Στη μορφή αυτή τουλάχιστον που έχει σκεφτεί ο κινέζος.