Hellas Transalp Forum

Αυτόματος τεντωτήρας αλυσίδας

Stoneman · 20918

Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9807
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
on: Πέμπτη 26 Σεπτέμβριος 2013, 16:22:36 μμ
Εδώ και καιρό σκεφτόμουν μια κατασκευή που να διατηρούσε την αλυσίδα τεντωμένη , ενα πράμα σαν του ποδηλάτου δλδ, αλλά με υλικά κάποιας αντοχής και αξιοπιστίας.

Ανασταλτικός παράγοντας ? η τοποθετηση, βασικά δεν ηθελα να ..... γρατζουνίσω το ψαλίδι. :goofy: :goofy:

Σήμερα χαζεύοντας ανακάλυψα οτι υπάρχουν και άλλοι που σκέφτονται το ίδιο, Κινέζοι αλλά το σκέφτηκαν.
Το γιατί όμως και το τι πέτυχαν είναι μια άλλη ιστορία που χρήζει συζήτησης  ....

Για ρίξτε μια ματιά εδώ:







Φυσικά σαν ιδέα ισως να μην είναι εφαρμόσιμη, αλλά αν η ελεύθερη τροχαλία γενικής χρήσης απο τεφλόν αντιατασταθεί απο ενα γρανάζι μικρής σχετικά διαμέτρου στο βήμα όμως της αλυσίδας ωστε να μην εχουμε θόρυβο η αναπηδήσεις λόγω των κρίκων , ισως και να  .....
Η τιμή του λογική  http://www.aliexpress.com/item/Prince-s-cars-vehicles-motorcycle-chain-anti-skid-Chain-tensioner/631583111.html   10-11 ευρώ με δωρεάν παράδοση.
Τι λέτε?
« Last Edit: Πέμπτη 26 Σεπτέμβριος 2013, 16:24:42 μμ by Stoneman »



Offline Johnny_Nik

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 765
Reply #1 on: Πέμπτη 26 Σεπτέμβριος 2013, 17:00:07 μμ
Εγώ λέω....

Ιμάντα! Να πάρει δηλαδή πόδι όλο το σέτ αλυσιδα γρανάζι πίσω και εμπρός και να αντικατασταθεί με ιμάντα, όπως έχουν τα μεγάλα τσοπεράδικα και κάποια μοντέλα της BMW. Κόστος συντήρησης μηδέν, διάρκεια ζωής δεν ξέρω (είχα ακούσει για τα Bmw καμιά 40άρα χιλιάδες μίλια), και μόνη μετατροπή το εμπρός και πίσω γρανάζι.

Το κόστος βέβαια είναι ένα κάτι μεγαλύτερο από τον σκέτο τεντωτήρα (ειδικά ο ιμάντας πονάει), όμως ξενοιάζεις από θορύβους και δεν θέλουν άλλαγμα τα γρανάζια ποτέ ξανά. Στα εξωτερικά υπάρχουν έτοιμα κιτ για Vstrom αλλά γενικά η ιδέα ιμάντας στην TA κολλάει στα γρανάζια που πρέπει να μπούν για να δεχτούν τον ιμάντα. Το πίσω μπορεί να βρεθεί ή να προσαρμοστεί αλλά το μπροστά, λόγω του χωροταξικού κυρίως δεν ξέρω πως πρέπει να ειναι. Αν είχα ένα τόρνο ίσως να έμπαινα στον κόπο να σκαλίζω μέταλλα μέχρι να βρώ τι θέλω ή να πάρω κομμάτια από κάτι άλλο και να τα προσαρμόσω. Αλλά δεν έχω ούτε τόρνο, ούτε και γνώσεις για κάτι τέτοιο.

Σίγουρα είναι πιο έυκολο να εφαρμοστεί από την άλλη ιδέα που είχα...


...να έβαζα το σύστημα από το deuville με τον άξονα, εκεί σίγουρα απαιτούνται περισσότερες μετατροπές τόσο στα πλαίσια όσο και στον ίδιο τον κινητήρα. Είναι εφικτό μέν, αλλά το θέμα είναι να βρείς και να βάλεις χέρι σε ένα ντεβίλ για πέταμα. BTW άμα ήξερα ότι το ντεβίλ είχε άξονα εκείνο θα είχα πάρει.  :2hysterical:

Πάντως το παραπάνω που έχες ποστάρει νομίζω ότι μπορείς να το φτιάξεις και μόνος σου με μερικά σιδερικά, και έναν επιλογέα για ταχύτητες από ποδήλατο. Δεν βλέπω κάτι παραπάνω να χρειάζεται. Στη μορφή αυτή τουλάχιστον που έχει σκεφτεί ο κινέζος.
« Last Edit: Πέμπτη 26 Σεπτέμβριος 2013, 17:01:47 μμ by Johnny_Nik »



Offline ΣΤΡΑΤΗΓΟΣ

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2675
  • Η τρελα δεν παει στα βουνα....καβαλαει Vara...
Reply #2 on: Πέμπτη 26 Σεπτέμβριος 2013, 18:45:21 μμ
καλα, σαν κοστος δεν το συζηταμε...

το ποσο καλη δουλεια θα κανει ειναι το ερωτημα... σαν ιδεα ειναι καλη, στην πραξη μενει να το δουμε...

προσωπικα θα προτιμουσα μια αναλογη πατεντα για το αυτοματο λαδωμα της αλυσιδας γιατι αυτο που κυκλοφορει εχει 200 με 250€.... :P



Offline trackler

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5433
Reply #3 on: Πέμπτη 26 Σεπτέμβριος 2013, 19:01:59 μμ
προσωπικα θα προτιμουσα μια αναλογη πατεντα για το αυτοματο λαδωμα της αλυσιδας γιατι αυτο που κυκλοφορει εχει 200 με 250€.... :P

προφανως μιλας για το ηλεκτρονικο γιατι αλλιως τα λεφτα που λες ειναι παρα πολλα.
http://www.transalpforum.gr/index.php/topic,20792.0.html




Offline ΣΤΡΑΤΗΓΟΣ

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2675
  • Η τρελα δεν παει στα βουνα....καβαλαει Vara...
Reply #4 on: Πέμπτη 26 Σεπτέμβριος 2013, 19:14:15 μμ
παναγιωτη δεν το ειχα δει! πολυ καλο!

αυτο που ειχα δει εγω, ηταν στο Vara που εχει ο λωνης τωρα αν δεν κανω λαθος (το ειχε βαλει το παληκαρι που το ειχε τοτε το ΄09 ενας παιδιατρος, μου διαφευγει το ονομα του), ηταν συνδεδεμενο με το κοντερ και καθε 500χλμ λαδωνε! αλλα το ακροφυσιο ηταν μπροστα απο το πρωτο γραναζι και η μπουκαλα (πιο μικρη απο τη δικη σου) στον κορμο χαμηλα, κοντα στην αλυσιδα! 230€ μου ειχε πει οτι το πηρε, 250 με την τοποθετηση

το δικο σου ποσο πηγε?



Offline trackler

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5433
Reply #5 on: Πέμπτη 26 Σεπτέμβριος 2013, 19:18:32 μμ
93 ευρω με τα μεταφορικα και σχεδον μια ωρα για να το βαλω.

δεν λαδωνει καθε 500 χλμ αλλα ριχνει σταγονες λαδι αναλογα με το πως το εχεις ρυθμισει.

απο εντελως κλειστο μεχρι εντελως ανοικτο.





Offline ΣΤΡΑΤΗΓΟΣ

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2675
  • Η τρελα δεν παει στα βουνα....καβαλαει Vara...
Reply #6 on: Πέμπτη 26 Σεπτέμβριος 2013, 19:24:04 μμ
νικο, κατα τη γνωμη σου, ποσο εφικτο ειναι να μπει ιμαντας σε ΤΑ η Vara?

παναγιωτη πολυ καλο! ψηνομαι! απαντησα και στο αλλο νημα για περισσοτερα νεα! θα μιλησουμε ξανα...



MARKOS-V

  • Guest
Reply #7 on: Πέμπτη 26 Σεπτέμβριος 2013, 20:10:54 μμ
δηλ ο τεντωτηρας θα αντεχει σε...κατεβασματα στο σασμαν, που τοτε η κατω μερια της αλυσιδας θα ειναι ..τσιτα στο τεντωμα;μαλλον θα τα σπασει ολα!!

οσον αφορα στο λαδωμα της αλυσιδας ,αν κ το εχω αναφερει παλι,και το εχουν δει μερικα παιδα ,εχω ..ηλεκτρικο λαδωτηρι.ετσι πατωντας εναν διακοπτη ,τρεχει λαδι λιγο πριν απο το πισω γραναζι και τα 2 ο ριγκ ταυτοχρονα.και ο χρονος λαδωματος δεν ξεπερναει τα 3 δευτερολεπτα.
οποτε θελω,οσο συχνα θελω .
αναφερω μαλιστα  οτι, με την μαμα  αλυσιδα ,εχω γραψει πανω απο 117.000χλμ.οταν θα την αλλαξω θα ενημερωσω ποσα χλμ ειχε πανω της.
ολα αυτα γινονται αφου λαδωνω το πολυ καθε 200 χλμ.



Offline lanos

  • May the Force be with you..
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 919
  • May the Force be with you..
Reply #8 on: Πέμπτη 26 Σεπτέμβριος 2013, 20:20:12 μμ
Νίκο λύσης υπάρχουν διάθεση να υπάρχει(ρε Νικόλα μακριά είμαστε,θα φτιάχναμε ομορφιές εμείς η δυο)                  http://www2.mikipulley.co.jp/en/product/product.php?id=rrote                         http://www.vespafans.gr/forum/showthread.php?t=1663                                 http://motokarras.car.gr/parts/view/3762005/  


Offline ΣΤΡΑΤΗΓΟΣ

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2675
  • Η τρελα δεν παει στα βουνα....καβαλαει Vara...
Reply #9 on: Πέμπτη 26 Σεπτέμβριος 2013, 21:31:51 μμ
μαρκο ποσο σου πηγε ολο το σετ?



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9807
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #10 on: Παρασκευή 27 Σεπτέμβριος 2013, 08:35:01 πμ
Νίκο λύσεις υπάρχουν διάθεση να υπάρχει(ρε Νικόλα μακριά είμαστε,θα φτιάχναμε ομορφιές εμείς η δυο)                  http://www2.mikipulley.co.jp/en/product/product.php?id=rrote                         http://www.vespafans.gr/forum/showthread.php?t=1663                                 http://motokarras.car.gr/parts/view/3762005/  

Κώστα, χρυσοχέρη πατεντιάρη κατασκευαστή  :thankyou: , πιστεύω οτι για να πιάνουν τα χέρια κάποιου πρέπει και να παίρνει σχετικές στροφές και το περιεχόμενο της κράνας του .

Πριν καιρό πήγα σε ενα καταστημα για ιμάντες στην Σπ. Πάτση, και ρίχνοντας μια ματιά στον κατάλογό τους είδα τεντωτήρες διαφόρων τύπων, μεγεθών και δυνάμεων, είχε δλδ ακόμα και ρύθμιση της προφόρτισης του ελατηρίου.
Ομως ηθελαν και τις καταλληλες βάσεις για να τοποθετηθούν και λόγω βιομηψανικών εφαρμογών η τιμή ηταν κοντά στο ενα σετ αλυσογράναζα. :eusa_wall:

Τα λινκ που εδωσες  δεν τα γνώριζα, αλλά το τρίτο με τον τεντωτήρα του Yamaha με βάζει σε σκέψεις.
Ομως δεν θα ταιριάζει η βάση στο ψαλίδι της ΤΑ και ισως και η τροχαλία. Η οποία αλλάζεται με άλλη απο τεφλόν, με την βάση τι κάνουμε είναι το θέμα.

μαρκο ποσο σου πηγε ολο το σετ?

Μη το  :humping: αφού υπάρχει ηδη σχετικό νήμα.






Offline Padis

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1437
Reply #11 on: Παρασκευή 27 Σεπτέμβριος 2013, 08:54:45 πμ

Τα λινκ που εδωσες  δεν τα γνώριζα, αλλά το τρίτο με τον τεντωτήρα του Yamaha με βάζει σε σκέψεις.
Ομως δεν θα ταιριάζει η βάση στο ψαλίδι της ΤΑ και ισως και η τροχαλία. Η οποία αλλάζεται με άλλη απο τεφλόν, με την βάση τι κάνουμε είναι το θέμα.


Αν δεις την βάση για το κρύπτον, στην κάτω μεριά συνδέεται με βίδα. Οπότε είναι σχετικά εύκολο να φτιαχτεί πλακάκι στις διαστάσεις του ψαλιδιού μας. Το θέμα είναι πως θα γίνει να μην στρίβει με κάποιο χτύπημα ...


«H ταχύτητα δε σκότωσε ποτέ κανέναν... Tο να σταματήσεις ξαφνικά είναι αυτό που βλάπτει...»


Offline leftlane

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1137
Reply #12 on: Παρασκευή 27 Σεπτέμβριος 2013, 08:55:35 πμ
εγω για να κανω τον κακό, γιατι εμενα μου φαινεται άχρηστο και επικίνδυνο ενα τετοιο εξάρτημα-τεντωτηρας? Σε δύσκολες για τη μηχανη συνθήκες (π.χ. κακοι χωματοδρομοι, σαμαρακια κτλ) οι μεγαλες πιεσεις/ταλάντωση θα την σπάσουν σιγουρα καποια στιγμη και εδω δεν εχουμε το βαρος (+την αδράνεια) ενος ποδηλάτου αλλα μια μοτοσυκλετας περι των 200kg !! Προσωπικά δεν βλεπω καμια χρησιμοτητα (συμπαθάτε με...) και το τέντωμα ανα διαστήματα δεν νομιζω να μας κάνει και κόπο...Ειδικα σε ατομα σαν τον stoneman-σκαλιστήρι... ;D

Τωρα οσο για την μετατροπή σε ιμαντοκίνηση παλι δεν το βλεπω με καλο ματι....Γενικά πολυς κοπος και χρήμα για το τίποτα. Κατ'εμε σιγουρα ο ιμαντας εχει πολλα πλεονεκτηματα αλλά ειδικά για  το Transalp ειναι παραφύση μετάλλαξη...Η δε συντήρηση και το κόστος αλλάγης σετ γραναζιων/αλυσιδας ανα 70-80.000 χλμ και παλι δεν το βλεπω τρομερό...
« Last Edit: Παρασκευή 27 Σεπτέμβριος 2013, 09:04:18 πμ by leftlane »



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9807
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #13 on: Παρασκευή 27 Σεπτέμβριος 2013, 09:21:43 πμ
Κουβέντα να γίνεται ...

Απλά για να υπάρχει στο εμπόριο κάποιο λόγο έχει και ενα σκοπό εξυπηρετεί .
Η ταλάντωση της αλυσίδας είναι το πολύ 5εκ απο ακρη σε ακρη δλδ + - 2.5εκ απο την πλήρως τεντωμένη σαν χορδή. Δεν είναι και τόσο τρομερή , δλδ σε κίνηση απλά την κρατάει τεντωμένη.

Και εγώ δεν εχω θέμα με την αλυσίδα, απλά ενα τέτοιο σύστημα ίσως , αν είναι αξιόπιστο και με κάποιες προδιαγραφές ασφαλείας πάντα, της δίνει ιδανικότερες συνθήκες λειτουργίας.
Οσο για το αν θα σπάσει και δημιουργήσει πρόβλημα? Απο οτι φαίνεται η μόνη δύναμη που εξασκείται επάνω του είναι αυτή του ελατηρίου του.

Παράδειγμα: Επειδή η ρύθμιση της αλυσίδας έχει να κάνει και με την κατασταση/ρύθμιση της πίσω ανάρτησης .
Εγώ εχω ρυθμίσει την δική μου στα 5.7εκ στο χαλαρό τμήμα της και 5,4 στο σφιχτό ωστε να μην είναι σαν χορδή οταν είμαι δικάβαλος.
Οταν την οδηγώ μόνος μου ακούγεται αρκετά εως ενοχλητικά.
Σε μια τέτοια κατασταση ο τεντωτήρας θα έκανε δουλειά, αφού η θα πρέπει να παίζω με την ανάρτηση η να πειράζω την αλυσίδα κάθε τόσο.

Kαι υπάρχουν ενα σωρό απο μια πρόχειρη ψαχτική που εκανα:

Από εδώ:  http://www.ebay.com/itm/Chain-Tensioner-Chopper-Motorcycle-Clamp-On-1-Tubing-/110784441762





έχει και χλιδάτους  :2hysterical:





« Last Edit: Παρασκευή 27 Σεπτέμβριος 2013, 09:58:34 πμ by Stoneman »



Offline Hypersonic

  • Γιώργος... Mr. Anderson
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5163
  • Μπαμπάς * 2
Reply #14 on: Παρασκευή 27 Σεπτέμβριος 2013, 11:22:05 πμ
Και μετα θα θες να λαδωνεις και το γραναζι του τεντωτηρα.....

Δεν κερδιζεις κατι αν η κατω πλευρα ειναι (πιο) τεντωμενη... οταν απο τη φθορα ξεχυλωνει η αλυσιδα ξεχυλωνει και απο πανω, οποτε παλι θα θελει τραβηγμα προς τα πισω το γραναζι...

Ρε καθηστε στα αυγα σας...




Offline Βαγγέλης

  • Ζήσε με την Υγεία σου, μην παίζεις με αυτήν, θα χάσεις πολλά
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3987
Reply #15 on: Παρασκευή 27 Σεπτέμβριος 2013, 17:59:29 μμ
..............Κουβέντα να γίνεται ..............












Μια και το έφερε ο λόγος, και γίνεται η κουβέντα, πουλάω κάποιους γρύλους (καροτσάκι) οι οποίοι έχουν την ίδια προέλευση, έχουν αυτό ακριβώς το σύστημα επαναφοράς στον μοχλό που ανεβοκατεβάζει το έμβολο, με παααααρα πού μικρή και αργή κίνηση του ελατηρίου, έχω καταευχαριστηθεί να τρώω μπινελίκια από οσους τους έχω πουλήσει τέτοιο γρύλο.
όπως καταλαβαίνεις εννοώ ότι θα πρέπει να έχεις στην καβάτζα πάντού και πάντοτε από ένα έως τρία ελατήρια, και φυσικά αμφιβάλω αν έχουν φέρει τέτοια εξαρτήματα, αν όμως τα έχουν φέρει επιβεβαιώνεται η γνώμη μου ότι θα σπάνε συνεχώς.............
Οπότε Νικόλαε.......http://www.youtube.com/watch?v=2BvOtis4y1w

 :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical:



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9807
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #16 on: Παρασκευή 27 Σεπτέμβριος 2013, 18:58:29 μμ
Γιώργο αν η αλυσίδα τεντώσει τεντώνει και απο πάνω.

Απο ότι περιγράφουν σε ξένα φόρα που το συζητάνε το θέμα η τοποθέτησή του γίνεται για να μειώνει την φθορά της αλυσίδας και για μεγαλύτερη διάρκεια ζωής.

Φυσικά συνιστάται σε τσοπεροειδή που έχουν μεγάλο μήκος αλυσίδας. Αν λοιπόν χρησιμοποιείται  σε μηχανάκια τέτοιου κυβισμού δεν νομίζω οτι είναι αναξιόπιστο.

Οπως ενα μοντέλο της http://www.monstercraftsman.com/categories/Tensioners/
που τοποθετείται κολητά :

http://www.youtube.com/watch?v=DjU4fRTfBEc

Πάντως ακόμα δεν έχω βρεί κάτι που να μου γεμίζει το μάτι, και δεν θέλω να μπλέξω με πατεντες και δοκιμές που είναι επικίνδυνες.
Αν όμως βρώ κάτι σωστό και επώνυμο δεν θα είχα θέμα να το δοκιμάσω.

@ Βαγγέλη δεν καταλαβαίνω την σχέση τεντωτήρα αλυσίδας μοτό με ενα γρύλο.
Ισως και να έχεις δίκιο δε λέω, αλλά τι είδους γρύλος εχει μοτερ με αλυσίδα και θέλει τεντωτήρα?



Offline Giorgio de Sarm

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 264
Reply #17 on: Παρασκευή 27 Σεπτέμβριος 2013, 20:02:17 μμ
Ένα θεματάκι μικρό με αύξηση στη κατανάλωση δε θα έχουμε, αφού η αλυσίδα ένα ζόρι θα το τραβάει πάνω σε ένα επιπλέον γρανάζι;



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9807
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #18 on: Παρασκευή 27 Σεπτέμβριος 2013, 20:48:56 μμ
Dλδ την δύναμη που χρειάζεται η αλυσίδα για να το περιστρέψει?



Offline stamatis

  • Μέλος HTC
  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 203
  • ΜΑΓΚΕΣ.... ΚΑΒΑΛΑΤΕ ΟΣΟ ΚΙ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙΤΕ !!!
Reply #19 on: Παρασκευή 27 Σεπτέμβριος 2013, 21:52:31 μμ
Dλδ την δύναμη που χρειάζεται η αλυσίδα για να το περιστρέψει?
         περισσοτερες τριβες   ; ???



MARKOS-V

  • Guest
Reply #20 on: Σάββατο 28 Σεπτέμβριος 2013, 19:06:32 μμ
μαρκο ποσο σου πηγε ολο το σετ?

αν εννοεις το...λαδοτηρι,αυτο ειναι πατεντα δικια μου.



Offline ΣΤΡΑΤΗΓΟΣ

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2675
  • Η τρελα δεν παει στα βουνα....καβαλαει Vara...
Reply #21 on: Σάββατο 28 Σεπτέμβριος 2013, 19:17:09 μμ
αν εννοεις το...λαδοτηρι,αυτο ειναι πατεντα δικια μου.

στειλε πμ για λεπτομεριες, μην μαμησουμε το νημα εδω και σηκωθει ο νικολας και...  :2hysterical:

δυστυχως δεν μπορω να σου στειλω εγω γιατι δεν μου επιτρεπετε απο τους διαχειριστες... sorry νικολα για το spam  ;D



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9807
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #22 on: Δευτέρα 07 Οκτώβριος 2013, 19:47:13 μμ
Και όχι μόνο τεντωτήρα ... και κάλυμα για καθαριότητα  :2hysterical:

http://www.aliexpress.com/store/group/Motorcycle-chain-box/821402_251355059/1.html



Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2746
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #23 on: Πέμπτη 10 Οκτώβριος 2013, 12:01:01 μμ
Ησυχία δεν έχεις Νικόλαε!!!!!!
Οι μοτοσυκλέτες που έχουν ανάγκη τέτοιο τεντωτήρα τον έχουν από το εργοστάσιο. Αυτές δηλαδή με πολύ μεγάλη διαδρομή ανάρτησης και τον άξονα κίνησης μακρυά από τον άξονα του ψαλιδιού. Στην περίπτωση που σηκώσεις το ΤΑ στα ύψη και του δώσεις διαδρομή κοντά στους 30 πόντους τότε θα χρειάζεσαι και πολύ μπόσικο και όχι 4~5 πόντους, οπότε κάποιος πρέπει να μαζέψει το μεγάλο αυτό μπόσικο. Αλλά αφού ανατριχιάζεις στη σκέψη τέτοιας μετατροπής, μη βάλεις περισσότερο βάρος, τριβές και φορτίο στην αλυσίδα σου.
Καταλαβαίνω βέβαια ότι ηδονίζεσαι στη σκέψη ότι θα έχεις άλλο ένα γρανάζι να καθαρίζεις! :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical:
Ελπίζω να σε έπεισα να κάτσεις στα αυγ... στη σέλα σου.

Ησυχία δεν έχετε και οι υπόλοιποι!!!!!
Ο ιμάντας δεν κάνει για χώμα, πόσο μάλλον λάσπες κλπ. Κάνει ανατριχιαστικούς θορύβους ακόμα και αν σκονιστεί. Επίσης το μικρό γρανάζι στην ιμαντοκίνηση πρέπει να είναι μεγαλύτερο από το αντίστοιχο της αλυσοκίνησης και το ΤΑ δεν έχει χώρο. 


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9807
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #24 on: Πέμπτη 10 Οκτώβριος 2013, 12:12:55 μμ
Κουβέντα να γίνεται Ιωάννη.
Τώρα που έχω στεγνώσει απο χρήμα ... δεν λέει να ασχοληθώ. Ασε που απο τα όσα λές αντίρρηση δεν έχω .

@ Εσύ γιατί χάνεσαι?