Hellas Transalp Forum

Ποια μηχανή ψάχναμε και καταλήξαμε σε transalp;

trelomhxmhx · 14602

Offline Aerios

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3378
  • Όλα Τριγύρω αλλάζουνε κι όλα τα ίδια μένουν...
Reply #25 on: Τετάρτη 11 Σεπτέμβριος 2013, 14:53:06 μμ
Δεν θα γράψω για παπάκια, κάτι 125 Hercules και τέτοια που πέρασαν κατά καιρούς από τα  18 μέχρι την ηλικία των 25. Από εκεί και μετά υπήρξε ένα μεγάλο κενό στα δίτροχα. Μεσολάβησαν γάμος, αναζήτηση μιας δουλειάς που να μας εξασφαλίζει τα προς το ζην, κουτσούβελα και ότι προκύπτει σαν υποχρέωση από όλα αυτά. Ήταν Αύγουστος του 2007 μόλις είχα μετακομίσει στο καινούργιο μας σπίτι (όνειρο μιας ζωής που θα το πληρώνω για μια ζωή ;D). Ήταν τότε που άρχισα να ξανασκέφτομαι την απόκτηση ενός δίτροχου και συγκεκριμένα ενός mega scouter.  Είχα σχεδόν καταλήξει σε ένα T-MAX απλά ήθελα να δώ και ένα Χ8EVO της Piagio. Πήγα λοιπόν στην αντιπροσωπεία της Piagio (περισσότερο για να σιγουρευτώ για το T-MAX) και πέφτω πάνω σε μια ΤΑ του 2006 κατάμαυρη με πολλά καλούδια και πολύ λίγα χιλιόμετρα (μόλις 2750). Το μηχανάκι ήταν βιτρίνας. Τέλος! έσβησαν όλα και έκανα reset !. To κάνω μια βόλτα και το κλείνω κατευθείαν!  Από τότε και μέχρι πριν ένα μήνα που το έδωσα με 37000χμ μου χάρισε μόνο όμορφες εμπειρίες. Μου άλλαξε κυριολεκτικά τη ζωή! Το άλλαξα για μια Varadero  ABS του 2006 η οποία μου έκανε ακριβώς το ίδιο κλίk με αυτό της ΤΑ.



john lk

  • Guest
Reply #26 on: Πέμπτη 13 Φεβρουάριος 2014, 21:39:38 μμ
Να πω και τα δικα μου.....(περα απο παπακια και σκουτερ στα νησια)

- το 1997 (αν θυμαμαι καλα) ειχα παραγγειλει ενα VW Polo 16v το οποιο θα ερχοταν σε 5 - 6 μηνες!!! Σκεφτομουν να παρω ενα παπι (ειχα ηδη πουλησει το παλιο μου αυτοκινητο), αλλα ηθελα κατι πιο μεγαλο για να με βλεπουν τα αυτοκινητα, ετσι πηρα ενα DR 125 που με διευκολυνε κατα πολυ εντος πολης.

- το 1998 η 1999 το DR 125 μου επεφτε πολυ μικρο και αδυνατο (αν και χωρις ζημιες) και πηρα μια ΤΑ 600 σαν του Sotos σε μαυρο / γκρι χρωμα (ταμπουρο πισω). Ημουν ενθουσιασμενος πραγματικα, μια μεγαλη για μενα on - off που με βολευει για μεσα στην πολη, καθεσαι ορθιος (βασικο αυτο) και....καμαρωνεις!!!. Εκδρομες με την μοτο δεν παω, ειμαι της θαλασσας...

- το 2004 ηθελα πια να την αλλαξω με κατι πιο μεγαλο και καινουργιο, και κατεληξα σε ενα TDM 900 καινουργιο. Ωραιοτατη μηχανη, κρατημα, φρενα, μοτερ...ολα ηταν τελεια. Θεση οδηγησης λιγο πιο σκυφτη απο την ΤΑ, αλλα οκ. Ιδανικη για ταξειδια, που οπως προειπα...δεν κανω!!!!. Στην πολη μεσα ειχε 2 μειον (κατ'εμε), πρωτον το τιμονι της δεν εκοβε οσο της ΤΑ και στριβοντας σε μικρους δρομους επρεπε να υπολογισεις την στροφη - αβολο αυτο!!, και δευτερον σκορτσαριζε με δευτερα ταχυτητα μεσα στα δρομακια - ηθελε κατεβασμα παλι σε πρωτη!!.

- πολυ δυστυχως, το 2007 ενα ασχημο ατυχημα καλου μου φιλου με μοτο (ισα ισα εζησε...αστα τα αλλα!!!) με κανει να σταματησω τελειως να καβαλω την TDM εως οτου την πουλησα σε φιλο (για την ακριβεια ανταλλαγη με πανι για το ιστιοπλοικο μου) με 10,000 χλμ μονο.

- το 2013 με ξαναγαργαλουσε η σκεψη της μηχανης, και αποφασισα να ξανακανω την κινηση, και πηρα την ωριμη μου ερωμενη, μια ΤΑ 600 του '98. Μου ξαναθυμισε την παλια μου ΤΑ, αλλα η νυν εχει σαφως καλυτερα φρενα, πιο μοντερνα / εξελιγμενη και πιο ομορφη. Για μενα οι ΤΑ '97 - '99 με τα διπλα δισκοφρενα ειναι οι πιο ομορφες / αντιπροσωπευτικες ΤΑ, οι ΤΑ 650 ειναι ακομα ΤΑ αλλα σε πιο μοντερνα μορφη, ενω οι ΤΑ 700 δεν θυμιζουν τιποτα απο transalp (προσωπικη μου αποψη χωρις να θελω να θιξω κανεναν / τιποτα).

Πολλες φορες αναρωτηθηκα εαν επρεπε να ειχα κρατησει την TDM η οχι (περα απο το σοκ που ειχα παθει και καλα εκανα τοτε και την εδωσα), ποια μοτο ειναι καταλληλη για την δικια μου χρηση (99% πολη), ευκολια συντηρησης και επισκευων απο μενα κλπ...κλπ.
Εχοντας τωρα την δευτερη μου ΤΑ, μπορω να πω οτι ΤΑ και παλι ΤΑ (ανεβαινει και η κυρια μου!!!, αλλα και στην TDM ανεβαινε) για την χρηση τουλαχιστον που την θελω εγω.

Τα ειπα...!!!!  ;D



Offline transalparas

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 101
Reply #27 on: Παρασκευή 07 Μάρτιος 2014, 21:37:15 μμ
για fazerakι  το πηγαινα αλλα η transalpara ηταν πιο φτηνη και τελικα ισως να μου βγηκε σε καλο που κατεληξα  ;D ;Dεκει αφου το εργαλειο παει στη κυριολεξια παντου!!!


Δέν θέλω μαλακά πλαστικά,δεν θέλω ανεση και πολυτελεια ΘΕΛΩ ΜΟΝΟ ΩΜΗ ΙΑΠΩΝΙΚΗ ΔΥΝΑΜΗ!


Offline tsiv1000

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 45
Reply #28 on: Παρασκευή 07 Μάρτιος 2014, 22:37:38 μμ
Εγω εχω πολυ μικρή ιστορία.
Καμία σχέση με μηχανάκια...
Πηρα απο ενα φίλο ενα παλιό tyfoon 125. Σε 2 χρονια το χάλασα ...
Ήθελα transalp.
Έψαξα για transalp
Βρήκα ενα του 2001 σε πολυ καλη κατάσταση.
Το πηρα και να μαι!
Καλα ταξίδια σε όλους !


Sent from my iPhone using Tapatalk


οποιος φοβάται πέφτει και κοιμάται !


Offline Dimaki

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 43
Reply #29 on: Παρασκευή 07 Μάρτιος 2014, 23:26:11 μμ
Θυμάμαι ακόμα το πρώτο μου μηχανάκι..ένα μοτοποδήλατο της Peugeot! Για εκείνα τα χρόνια ήταν πολύ μπροστά!
 Αφού κάποια στιγμή
κουράστηκα να τραβάω κουπί(πεντάλ δηλαδή) πήρα ενα δυό λιντάκια αλλά ήταν τραγικά βαρετά!
Τα χρόνια πέρασαν..σοβαρεύτηκα..(λέμε τώρα.. ;D) και άρχισε να μου γυαλίζει η Fazer, την οποία ποτέ δεν πήρα μιας και οι
πληροφορίες έλεγαν οτι δεν κάνει για ταξίδια λόγω του ότι είναι κουραστική ειδικά για την μέση.
Αρχισα λοιπόν να κοιτάζω τα on-off με
πολύ γλυκό μάτι και κατάλαβα οτι ταιριάζουν καλύτερα στο χαρακτήρα μου..easy rider..και στην χρήση την οποία ήθελα,
οπότε για ξεψάρωμα απέκτησα μια BMW F650 και μετά απο δυο περίπου χρόνια
 βρήκα τον έρωτα της ζωής μου και θα μείνω με αυτόν!! Ελπίζω να μείνει και αυτός με μένα! :P
[/URL][/img]
« Last Edit: Παρασκευή 07 Μάρτιος 2014, 23:29:58 μμ by Dimaki »


Ο σκοπός στη ζωή είναι να πεθαίνεις νέος, όσο πιο αργά γίνεται.