Hellas Transalp Forum

1 ημέρα / 250χλμ με το Honda CrossTourer 1200

XLGeorge · 26718

Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2452
  • XLV650, CRF1000
on: Πέμπτη 29 Αύγουστος 2013, 18:03:03 μμ
Λοιπον, το Σαββατο 3 Αυγουστου εκανα περιπου 250χμ με το Crosstourer DCT του μπατζανακη μου, το οποιο πηρε τον περασμενο Απριλη και ειχε μολις στρωθει, εχοντας 2100χμ στο κοντερ. Βρισκομουνα στη Γαλλια για διακοπες με το αυτοκινητο και ειχα κρανος, μπουφαν, γαντια μαζι (οχι ειδικα για την περισταση αλλα τα κατεβαζα Ελλαδα για αλλο λογο). Το μηχανακι μου παραδοθηκε με γεματο ρεζερβουαρ, χαρτια και με την προτροπη “προσεξε το βαρος του στατικο και μην το πας σε σοβαρο χωμα“, και αυτο απο ανθρωπο με τον οποιο καναμε σχεδον motocross με τα δυο KDX200 που ειχαμε παλια και που με τα Τρανσαλπ 650 ειχαμε κανει πολυ σοβαρα trail rides, παιρνοντας τα πολλες φορες στα χερια.

Εκανα σχεδον 250 χιλιομετρα μαζι του σε καθε ειδους δρομου, συμπεριλαμβανομενων και ομαλ(ουτσικ)ων χωματοδρομων και μπορω να πω οτι σχηματισα πολυ καλη γνωμη για το τι κανει και τι οχι το μηχανακι. Θα αρχισω απο το DCT αυτοματο κιβωτιο με τα override χειριστηρια. Δουλευει παρα πολυ καλα αλλα μονο στη θεση S (sport) στην οποια κραταει τις ταχυτητες μεχρι αρκετα ψηλες στροφες. Στην οικονομικη θεση D (δεν ξερω τι σημαινει), ανεβαζει ταχυτητες απελπιστικα γρηγορα – τοσο που εχει βαλει 6η σε επιπεδο εδαφος με 60χμω! Και στις δυο θεσεις μπορει κανεις να επεμβει με τα χειριστηρια - στη θεση S τυπικα ανεβαζοντας και στη θεση D κατεβαζοντας. Αλλα η θεση D ειναι, ξαναλεω, για μενα σχεδον αχρηστη καθως βρισκομουνα με το αριστερο χερι συνεχως να κατεβαζω ταχυτητα. Υπαρχει επισης και χειροφρενο στο αριστερο μερος του τιμονιου για σταση σε επικλινες εδαφος! Γενικα, αν και το DCT δουλευει παρα πολυ ομαλα, εγω προσωπικα δεν θα το ηθελα καθως αφαιρει αρκετα απο τη γοητεια της οδηγησης και τον 100% ελεγχο που θελω να εχω σαν αναβατης. Για τον ιδιο λογο, δεν εχω DSG στο Golf GTI που εχω αυτοκινητο. Αλλα πολλοι αναβατες το θελουν, στη Γαλλια οι πωλησεις ειναι μεχρι στιγμης 55%-45% χωρις-μεDCT.

Οταν το πηρα στα χερια, επρεπε να το γυρισω κατα 180’ μεσα σε περιορισμενο χωρο στο γκαραζ. Το μηχανακι ειναι πολυ βαρυ και αυτο φαινεται στους επιτοπιους χειρισμους. Το μηχανακι ειχε και καγκελα Givi, προστατευτικα μπροστα και για βαλιτσες πισω, που προσθετουν βαρος, ειχε και σχεδον γεματο ρεζερβουαρ και μου εβγαλε την πιστη. Εχει ξερο βαρος 275 κιλα χωρις / 285 κιλα με DCT, το μηχανακι που πηρα στα χερια πρεπει να ητανε γυρω στα 310 κιλα συνολο. Μιλαμε για 30 ή 40 κιλα (το DCT) πιο βαρυ απο το Varadero που ειναι ηδη βαριδι. Παρα πολυ βαρος για μενα και τον σωματοτυπο μου αλλα αλλοι ισως, λεω ισως, μπορουν να το κανουν καλα στα δυσκολα. Ο μπατζανακης μου παντως μου ελεγε οτι την εχει ψιλοακουσει με το βαρος του στους στατικους ελιγμους (υψος 1.78μ) και αυτος ειναι και ο λογος που δεν το εχει παει καθολου στο χωμα. Τωρα ο Σπανος ή ο Σωτος ή ακομα και οι KChatz / Leon ισως (λεω ισως) το κανουν καλα σε καθε ειδους εδαφος – αν και εκει υπεισερχονται και αλλοι αρνητικοι παραγοντες εκτος απο το βαρος που θα συζητησω παρακατω.

Ας παμε τωρα στην πρωτη εντυπωση μολις το καβαλησα. Πρωτα απ’ολα, το μηχανακι ειναι πολυ ομορφο in the flesh σε σχεση με τις φωτογραφιες - τα καγκελα της Givi και η ψηλοτερη ζελατινα, επισης της Givi που ρυθμιζεται με το χερι σε υψος, του δινουν επισης ενα αερα περιπετειας. Το μηχανακι ητανε μαυρο και προσεξα οτι στα πλαϊνα πλαστικα βρισκεται η πολυ διακριτικη εικονα μιας πυξιδας, αλλη ενδειξη περιπετειας. Η ποιοτητα κατασκευης ειναι φανερα top class. Δειχνει φτιαγμενο οπως τα καλυτερα Honda (VFR, Pan, Blackbird κλπ) και θα ειναι προφανως μακροβιοτατο χωρις να απασχολησει τον ιδιοκτητη του. Οταν το καβαλαει κανεις, δινει την εντυπωση αρκετα μικροτερης και μανιτζεβελης μοτοσυκλετας, καμια σχεση με τα αλλα θηρια της κατηγοριας απο εντυπωση μεγεθους. Βεβαια το βαρος καραδοκει στατικα, να μην ξεχνιομαστε. Το αλλο που εκανε εντυπωση ητανε οι δοκοι του πλαισιου: ειναι αυτουσιοι απο το VFR1200, θα μπορουσανε να στηριζουνε και καμια γεφυρα, το πλαισιο δειχνει (και ειναι) απολυτο νταμαρι!

Ας συνεχισουμε με τις εντυπωσεις οδηγησης. Αρχικα το μοτερ ή μαλλον ΤΟ ΜΟΤΕΡ!! Το ειχα δοκιμασει και στο VFR1200 και σ’αυτη την tuned down εκδοχη του ειναι ισως ακομα καλυτερο. Απιστευτη ροπη απο χαμηλα, μεσαιες που σκοτωνουν, ευστροφια και φοβερη ποιοτητα λειτουργιας. Μεχρι τα 220χμω μπορει να κοντραρει οτιδηποτε κυκλοφορει, απλα ΜΟΤΕΡΟΥΚΛΑ που δεν νομιζω να εχει αντιπαλο σ’αυτη την κατηγορια των mega on off. Τα φρενα επισης φοβερα, τα γνωστα συνδυασμενα της Honda με φοβερη δυναμη και πληροφορηση, πρεπει ναναι κι’αυτα παρομοια με του VFR1200. Εγω παντως δε θαθελα τοσο δυνατα φρενα στο χωμα (λεω τωρα εγω), αν και το 1200GS που εχω οδηγησει εχει επισης φρεναρες, αλλα σ’αυτο κοβει περισοτερο ο κινητηρας οταν κλεινει κανεις το γκαζι. Τωρα για το πλαισιο/αναρτησεις τι να πω, ακλονητο σε απιστευτο βαθμο, σαν να οδηγαγα το VFR1200 με καρατιμονα.

Γενικα στην ασφαλτο αυτο το μηχανακι δεν θα εχει ευκολα αντιπαλο σε επαρχιακους δρομους ή A roads, ξεσαλωσα κυριολεκτικα μαζι του και και αφησα dead κατι τυπους με SS που πετυχα σε εναν Α road (ενας τους με κυνηγησε για λιγο αλλα εγκατελειψε γρηγορα). Σε ανοιχτες στροφες των 180-200χμω στριβει απλα σαν τραινο, μου θυμισε το VFR μου. Αλλα σε κλειστοτερα κομματια μιλαει η ροπη του μοτερ και εκει θα μου εριχνα με το VFR μου - αφου το συνηθισα λιγο, κυριολεκτικα ξεσαλωσα σε κλειστους επαρχιακους, εβγαζα αλλαλαγμους μεσα απο το κρανος! Η ανεση της σελας μου φανηκε πολυ καλη, κανενα προβλημα μετα σπο ενα απογευμα μαζι του, η δε γυναικα μου την οποια πηρα επισης μια μικρη βολτα μου ειπε οτι η θεση του συνεπιβατη ειναι χλιδατη και καλυτερη απο το Τρανσαλπ σε ανεση/προστασια.

Ποια ειναι λοιπον τα αρνητικα στην ασφαλτο. Πρωτα απ’ολα η προστασια. Ακομα και με την μεγαλυτερη ζελατινα Givi που φοραγε το μηχανακι, ειχα αερα στους ωμους στις μεγαλες ταχυτητες, δηλ. απο τα 170-180χμω. Επισης ειχα αρκετο αερα στα ποδια χαμηλα, εδω το συγκρινω με το VFR μου αλλα και με αλλα μεγαλα on off που εχω οδηγησει. Αλλα αυτο που με κουρασε λιγο εμενα ητανε ο θορυβος της εξατμισης ο οποιος ειναι ..αρτι πολεμικος. Τον θυμαμαι και στο VFR1200 αλλα σε sport touring μηχανακια η ροη του αερα ειναι τετοια που ο θορυβος χανεται στις ψηλες ταχυτητες. Εδω ακουγα τον κινητηρα να βρυχαται δυνατα στις επιταχυνσεις στα 180χμω και γενικα ο ηχος του κινητηρα ειναι μαλλον ..too much. Επισης τα 1200GS απο το 2010 και μετα εχουν κι’αυτα πορωτικο too much ηχο, θα φτασουμε στο σημειο να υπαρχουν after market εξατμισεις με λιγοτερο ηχο απο μαμα.

Συνολικα παντως, το μηχανακι ειναι παιχνιδομηχανη και σοβαρο tourer στην ασφαλτο, αν ηθελα τετοιο μηχανακι θα ητανε πολυ ψηλα στις προτιμησεις μου. Και να μην ξεχασω να πω οτι σε τετοια ασφαλτινη χρηση το βαρος απλα εξαφανιζεται. Η δε καταναλωση με το δεξιο χερι να μη φειδεται καθολου ητανε 7.1 λτ / 10 χμ συμφωνα με το ψηφιακο οργανο το οποιο δεν ξερω ποσο ακριβες ειναι. Για την μεγιστη πλειοψηφια των κατοχων μεγαλων on-off που απλα περνανε εναν ομαλο χωματοδρομο, το μηχανακι ειναι σχεδον τελειο – απλα θελει αναβατη που θα το στιψει για να αναδειξει τις ικανοτητες του αλλα φυσικα θα παει και χαλαρο ταξιδακι γαιδουροφωρτωμενο (χαλαρα με 170-180χμω δηλαδη).

Τωρα στο χωμα το πηγα στην αρχη σε κανα δυο ομαλους χωματοδρομους να το συνηθισω και μετα σε εναν λιγο πιο απαιτητικο μικροτερο δρομο με δυο ροδιες με ψιλο-κροκαλες και γρασιδι στη μεση. Να πω απλα οτι ιδρωσα λιγο μεσα απο το κρανος στον δευτερο δρομο και ανοιξα και λιγο το γκαζι σε καποια σημεια για να το δοκιμασω, με το anti-spin να κανει πολυ καλη δουλεια. Αλλα το θεμα ειναι το ΒΑΡΟΣ, η θεση οδηγησης στο ορθιο οπου το ρεζερβουαρ ενοχλει πολυ τα ποδια – καμια σχεση με το ΤΑ650 το οποιο εχει κι’αυτο θεματακι αλλα ειναι ..μια χαρα, και η ακαμψια πλαισιου-αναρτησεων. Το μηχανακι ειναι απλα φτιαγμενο για χρηση κυριως ασφαλτινη και αυτο φαινεται στο χωμα πολυ γρηγορα. Για καθιστο χαλαρο περασμα ειναι ok, αν ακομα και σε τετοια χρηση το πολυ μεγαλο βαρος θα φανει οταν τα πραγματα δυσκολεψουν λιγο. Αλλα σιγουρα δεν ειναι για χρηση “παω και το φχαριστιεμαι” ή “για να δω που βγαζει αυτος ο μικρος χωματοδρομος”.

Συνολικα το μηχανακι μου αρεσε παρα πολυ αλλα εγω δεν θα τοπαιρνα γιατι θα ηθελα πιο χωματινο mega on-off μηχανακι πχ κατι σαν το 1200 GS. Και επισης εξυπηρετουμαι μια χαρα με τον συνδυασμο TA650 / VFR800 που κανει ολα αυτα που θελω προς το παρον. Αν αργοτερα ηθελα ενα πιο tourer αντι για κλιπονατο sports tourer μηχανακι, το Crosstourer θα ητανε πολυ ψηλα στη λιστα των πιθανων επιλογων μου, αλλα χωρις DCT. Απο την αλλη, για την μεγαλη πλειοψηφια των κυριως ασφαλτινων αναβατων mega on off, το Crosstourer ειναι απλα φανταστικο μηχανακι και χρηζει πολυ σοβαρης θεωρησης αν καποιος εχει τα φραγκα. Λογω αυτου του χαρακτηρα και της αναμφισβητητης ποιοτητας, του εχει αρχισει να πουλαει σχετικα καλα στη βορεια Ευρωπη.

Και μερικες φωτο απο το απογευμα μαζι του, αρχιζοντας απο μια φωτο στο γκαραζ με φουλ εξοπλισμο (βαλιτσες, top case).


Εδω εχοντας σταματησει για καφε και κουβεντα πηγαινοντας να φουλαρουμε το τεποζιτο, πισω διακρινεται το αυτοκινητο το οποιο επισης ηθελε φουλαρισμα.


Εδω κατω απο ενα πυργο στο Cluny, στην αρχη της βολτας μαζι του και κοντινο πλανο στην ιδια θεση.




Εχοντας μολις βγει απο εναν ομορφο χωματοδρομο που οδηγουσε σε ενα καστρο, το πλαϊνο σταντ εχει ηδη ανοιξει λογω βαρους  ;) και μετα το μηχανακι μονο του στην ιδια θεση.



Ο αναβατης ποζαρει με το εργαλειο και το τελευταιο με φοντο εναν τυπικο πυργο της γαλλικης επαρχιας (ο επιστατης του πυργου με το Renault κοιταζε περιεργα απο μεσα απο μια κουρτινα  ;D)




" the PouroDuro spirit "


Offline Airhead

  • Trollάρεις δεν trollαρεις ο καιρός περνάει...
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2218
Reply #1 on: Πέμπτη 29 Αύγουστος 2013, 19:15:26 μμ
Ωραίο το άρθρο ρε συνάδελφε.
Και το μηχανάκι ωραίο φαίνεται τουλάχιστον στο μάτι.
Αλλά όπως είπες κοντά 300 κιλά είναι way out of my league.


TEAM Αϊστοπαμπωλ


Offline Talinos

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 316
Reply #2 on: Πέμπτη 29 Αύγουστος 2013, 19:23:35 μμ
Μια μικρή ένσταση μόνο. Το βάρος 275/285(με DCT) δεν είναι ξερό, αλλά πλήρες υγρών. (έχει ακριβώς το ίδο βάρος με το Varadero ABS -276 kgr πλήρες υγρών-)
Κατά τα άλλα ωραία παρουσίαση.
« Last Edit: Πέμπτη 29 Αύγουστος 2013, 19:25:58 μμ by Talinos »



Offline Sotos

  • Global Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 11470
Reply #3 on: Πέμπτη 29 Αύγουστος 2013, 22:47:55 μμ
Ωραια το εγραψες... το διαβασα με λεπομερεια και ας μην με ενδιαφερει το συγκεκριμενο προς το παρον...!

Δεν σταματας να δοκιμαζεις Γιωργο ε?
Μπραβο!


Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 82.144km


Offline Βαγγέλης

  • Ζήσε με την Υγεία σου, μην παίζεις με αυτήν, θα χάσεις πολλά
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3987
Reply #4 on: Παρασκευή 30 Αύγουστος 2013, 06:28:09 πμ
Μπράβο George !!!!
Εγώ τώρα λέω να σου ευχηθώ να αποκτήσεις ένα, έτσι μωρέ για να ξεσκάς.
Χωρις αρνητικά σταματήματα (καλά για κατούρημα θα σταθείς κάπου  :2hysterical:), από χερσαια διαδρομή, σε πόσες ώρες θα είσαι στην Θεσσαλία?

Καφέ και τσιγάρο στο τέλος του ταξιδιού.............

Πάντως ωραία περιγραφή, την ήθελε το όχημα...........




Offline KostasC

  • Administrator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 10466
  • Γαβ !
    • HTC
Reply #5 on: Παρασκευή 30 Αύγουστος 2013, 09:42:04 πμ
Αχ... τι μου θύμισες.
Έχουμε τις ίδιες εντυπώσεις http://www.transalpforum.gr/index.php/topic,19084.0.html. Το βάρος μου φάνηκε (οτι υπάρχει) αλλά δε μπορώ να πω οτι το ένιωσα όπως νιώθω στο varadero. To CrossTourer έχει αναρτήσεις και πλαίσιο που σε ξεγελούν.
Αφου όταν ανέβηκα στο Vara μετά απο 5 μέρες... νόμιζα οτι οδηγούσα τρόλει, τραμ.. κάτι τέτοιο.

Το μεγαλύτερο highlight της οδήγησης του πάντως είναι η μοτερούκλα-ροπούκλα.


Offline Αιγαιοπλόος

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 359
Reply #6 on: Παρασκευή 30 Αύγουστος 2013, 11:27:03 πμ
Το βασικό ουσιαστικό μειονέκτημά του, θεωρώ πως είναι το μεγάλο ΣΤΑΤΙΚΟ βάρος.

Και εδώ είναι που το προσπερνάει χαλαρά ο 1200άρης boxer με το σημαντικά χαμηλότερο βάρος και το χαμηλότερο ΚΕΝΤΡΟ βάρους.

Προσωπικά, αν και εμπιστεύομαι περισσότερο τη Honda ως προς την αξιοπιστία και την απροβλημάτιστη μετακίνηση, το βάρος θα ήταν αρκετό για να με αποτρέψει από το αγοράσω ένα εξαιρετικό και πανέμορφο μηχανάκι, όπως το Crosstourer (το ομορφότερο Honda από όλη τη σημερινή γκάμα, για μένα) και να πάω προς GS μεριά.

GeorgeXL: Πολύ καλή η παρουσίαση και η γραφή σου.





Μια αστραπή είν' η ζωή και στ' άναμμα που κάνει, ό,τι προλάβει ο άνθρωπος, τα υπόλοιπα τα χάνει.


Offline lanos

  • May the Force be with you..
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 919
  • May the Force be with you..
Reply #7 on: Παρασκευή 30 Αύγουστος 2013, 12:02:23 μμ
Μπααα το βασικό ουσιαστικό μειονέκτημα ειναι μονο η τιμή τις!!!!! :-\


Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2452
  • XLV650, CRF1000
Reply #8 on: Δευτέρα 02 Σεπτέμβριος 2013, 14:34:03 μμ
Μια μικρή ένσταση μόνο. Το βάρος 275/285(με DCT) δεν είναι ξερό, αλλά πλήρες υγρών. (έχει ακριβώς το ίδο βάρος με το Varadero ABS -276 kgr πλήρες υγρών-)
Κατά τα άλλα ωραία παρουσίαση.

Καθως συτο ειναι κατι σημαντικο, αξιζει να ξεκαθαριστει. Τωρα που ειμαι πισω απο διακοπες, κοιταξα ενα περιοδικο Μοτο που ειχα παρει τον Ιουλιο το οποιο εχει τεστ τα μεγαλα on-off σε ταξιδι στο Μαυροβουνιο. Εκει λεει οτι ζυγισμενο στη ζυγαρια εχει βαρος 290 κιλα πληρες υγρων ενω παραθετει το βαρος χωρις καυσιμο στα 274.5 κιλα και λεει οτι η αποκλιση απο τα στοιχεια κατασκευαστη ειναι 0.7% (ποια στοιχεια, τα 275 κιλα? τοτε το 0.7% δεν ειναι σωστο αλλα μικροτερο). Αν η μετρηση γεματο ειναι σωστη, τοτε ειναι βαρυτερο απο το Varadero. Παντως οπως ειπε ο Κωστας και οπως και εγραψα, το βαρος οταν κινειται στην ασφαλτο εξαφανιζεται και το μηχανακι το αισθανεται κανεις σχετικα μαζεμενο και μανιτζεβελο. Στο χωμα βεβαια με τοσα κιλα ειναι αλλη ιστορια..


" the PouroDuro spirit "


Offline Talinos

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 316
Reply #9 on: Δευτέρα 02 Σεπτέμβριος 2013, 15:17:58 μμ
Στο site της Honda (http://www.honda-motorcycles.gr/) πάντως αναφέρει καθαρά,

275 kgr  Crosstourer
285 kgr  Crosstourer DCT
276 Kgr  Varadero ABS

και τα τρία πλήρη υγρών.



Offline stamatis

  • Μέλος HTC
  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 203
  • ΜΑΓΚΕΣ.... ΚΑΒΑΛΑΤΕ ΟΣΟ ΚΙ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙΤΕ !!!
Reply #10 on: Τρίτη 03 Σεπτέμβριος 2013, 20:24:23 μμ
                Μπραβο Γιωργο ,κατατοπιστικοτατος ,εξαιρετικη παρουσιαση ! :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap:



Offline Aerios

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3378
  • Όλα Τριγύρω αλλάζουνε κι όλα τα ίδια μένουν...
Reply #11 on: Τρίτη 03 Σεπτέμβριος 2013, 20:42:04 μμ
Μπράβο Γιώργο όπως πάντα εύστοχος και αναλυτικός. Νομίζω ότι σου πάει για δεύτερο μηχανάκι αφού ξέρω ότι το ΤΑ θα είναι πάντα το πρώτο σου!



Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2452
  • XLV650, CRF1000
Reply #12 on: Τρίτη 03 Σεπτέμβριος 2013, 22:09:42 μμ
Νομίζω ότι σου πάει για δεύτερο μηχανάκι αφού ξέρω ότι το ΤΑ θα είναι πάντα το πρώτο σου!

Θαναση, μαλλον ετσι  ;)  Εχω βολευτει με το ΤΑ για χωματα, νησια, Αθηνα, ταξιδια εκτος Ευρωπης κλπ και ειλικρινα δεν μπορω να βρω αλλο μηχανακι για τον σωματοτυπο μου που να κανει αυτα που κανει το ΤΑ. Τωρα ναχε και 10 αλογακια ακομη..  ;D


" the PouroDuro spirit "


Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2452
  • XLV650, CRF1000
Reply #13 on: Δευτέρα 23 Σεπτέμβριος 2013, 09:00:08 πμ
Στο site της Honda (http://www.honda-motorcycles.gr/) πάντως αναφέρει καθαρά,

275 kgr  Crosstourer
285 kgr  Crosstourer DCT
276 Kgr  Varadero ABS

και τα τρία πλήρη υγρών.

Και ετσι ειναι τελικα! Επεσε στα χερια μου το Μοτο της 15 Ιουλιου 2012, το οποιο εχει ενα Mega test στην Αλβανια με αρκετο χωμα αλλα με τα στανταρ ελαστικα (thanks manolo  :)) Στη μετρηση βαρους στη ζυγαρια του Μοτο, το Crosstourer ζυγιστηκε στα 274 κιλα, που ειναι πολυ κοντα στην τιμη που αναφερει η Honda. Το δε DCT μετρηθηκε στα 290 κιλα στο φετινο Mega test οπως εγραψα παραπανω - τιμη Honda 285 κιλα.

Το μηχανακι που πηρα εγω ητανε το DCT και ειχε επιπλεον κεντρικο σταντ (δεν ειμαι σιγουρος τι χρειαζεται σε μηχανακι με αξονα και tubeless ελαστικα), φωτα ομιχλης μπροστα (εγω ουτε αυτα θα ταβαζα καθως εχει πολυ καλα φωτα), καγκελα προστασιας μπροστα και καγκελα για βαλιτσες πισω. Μ'ολα αυτα πρεπει να ζυγιζε 300+ κιλα, οπως εγραψα ηδη στο τεστ. Και επειδη δεν εχω εμπειρια απο τοσο βαρυ μηχανακι στους επιτοπιους ελιγμους, με ξενισε αν και τα κιλα εξαφανιιζοτανε εν κινησει.

Αλλα η ουσια ειναι οτι το μηχανακι ειναι τοσο βαρυ οσο και το Βαραντερο ABS και με σαφως καλυτερη κατανομη βαρους δηλ. πιο χαμηλοβαρο, αρα το βαρος του, αν και πολυ, δεν ειναι απαγορευτικο. Το μηχανακι ειναι ΠΟΛΥ διαφορετικο απο το GS1200 LC που δοκιμασα προσφατα (περιγραφη σχετικου τεστ οταν βρω καιρο), επαναλαμβανω οτι δεν ειναι χωματινο mega on-off αλλα θα περασει απο χωμα μετριας δυσκολιας σε στυλ διασχισης. Απο την αλλη, ειναι ενα μηχανακι που θα μπορουσε να το παρει κανεις αντι για FJR1300, RT1200, K1300GT, Pan European κλπ και ναχει ενα μηχανακι πιο μανιτζεβελο και πιο ευκολο για καθε μερα που περναει και χωματοδρομους.


" the PouroDuro spirit "


Offline KostasC

  • Administrator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 10466
  • Γαβ !
    • HTC
Reply #14 on: Δευτέρα 23 Σεπτέμβριος 2013, 09:25:10 πμ
Απο την αλλη, ειναι ενα μηχανακι που θα μπορουσε να το παρει κανεις αντι για FJR1300, RT1200, K1300GT, Pan European κλπ και ναχει ενα μηχανακι πιο μανιτζεβελο και πιο ευκολο για καθε μερα που περναει και χωματοδρομους.

Απο θέμα κινητήρα, ναι ζεις τόσο άνετα όσο με τα παραπάνω που ανέφερες. Επειδή όμως έχει εντυπωσιακά μικρή προστασία
απο αέρα, σίγουρα δε θα ταξιδέψεις τόσο άνετα (απο θέμα αέρα) όσο τα παραπάνω.
Η μεγαλύτερη ζελατίνα δε κάνει και κανα θαύμα 'κάτι αντίστοιχο με το GS1200 δηλαδή. Αντίθετα το Varadero έχει πολύ καλύτερη προστασία απο το CT1200 .
Αλλά αυτό το μηχανάκι είναι όλα τα άλλα...


Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2452
  • XLV650, CRF1000
Reply #15 on: Δευτέρα 23 Σεπτέμβριος 2013, 10:11:15 πμ
Απο θέμα κινητήρα, ναι ζεις τόσο άνετα όσο με τα παραπάνω που ανέφερες. Επειδή όμως έχει εντυπωσιακά μικρή προστασία
απο αέρα, σίγουρα δε θα ταξιδέψεις τόσο άνετα (απο θέμα αέρα) όσο τα παραπάνω.
Η μεγαλύτερη ζελατίνα δε κάνει και κανα θαύμα 'κάτι αντίστοιχο με το GS1200 δηλαδή. Αντίθετα το Varadero έχει πολύ καλύτερη προστασία απο το CT1200 .
Αλλά αυτό το μηχανάκι είναι όλα τα άλλα...

Ναι Κωστα, πολυ σωστη παρατηρηση. Παντως το θεμα της προστασιας δεν ειναι τραγικο, το μηχανακι που οδηγησα ειχε ψηλοτερη ζελατινα της Givi που ρυθμιζεται σε υψος με το χερι οπως ακριβως και αυτη του GS1200 LC (το οποιο παρεπιπτοντως εχει πολυ καλη προστασια). Ειχα καποιο αερα στους ωμους και στα ποδια λογω πιο λεπτης σιλουετας αλλα καλλιστα θα μπορουσα να κανω (πολυ) μεγαλα ταξιδια μαζι του. Ολα αυτα τα τουριστικα μαστοδοντα που ανεφερα εχουν φοβερη προστασια αλλα κουβαλας το σκρινιο μαζι σου καθε μερα  ;D  Το CT ειναι απο αυτη την αποψη μια χαρα, και οπως εγραψα εχει τη αισθηση πολυ μικροτερης μοτοσυκλετας οταν το καβαλαει κανεις, μαλιστα φανταζει αρκετα μικροτερο και απο το GS1200 LC. Απο την αλλη, το τελευταιο ειναι πραγματικο on-OFF, περισοτερα οταν βρω καιρο.



" the PouroDuro spirit "


Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2452
  • XLV650, CRF1000
Reply #16 on: Δευτέρα 25 Νοέμβριος 2013, 12:44:34 μμ
Παιδες δεστε το παρακατω βιντεακι που εχει συγκριτικο των Crosstourer και Triumph Explorer στη Νοτια Αφρικη. Το βαζω επειδη ο νεωτερος απο τους δυο δοκιμαστες που προτιμαει το Crosstourer του δινει και καταλαβαινει στο χωμα, μεχρι και αλμα κανει :o  Που σημαινει οτι το μηχανακι, αν και σχετικα ακαμπτο, μπορει να παει στο χωμα αν δεν φοβηθει κανεις τα κιλα του καθως φαινεται πολυ καλα ζυγισμενο. Leon/KChatz, εσεις που καντε καλα το βαρατερας στο χωμα σκεφτειτε να προβιβαστειτε σ'αυτο ;D  Παντως για τετοια χρηση θελει σοβαρη ποδια, εχει βγαλει μια η sw-motech.




" the PouroDuro spirit "


Offline KostasC

  • Administrator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 10466
  • Γαβ !
    • HTC
Reply #17 on: Δευτέρα 25 Νοέμβριος 2013, 13:11:56 μμ
George όπως είχα γράψει και στις εντυπώσεις μου, το μηχανάκι ( Honda CrossTourer 1200) είναι ΚΑΛΟΦΤΙΑΓΜΕΝΟ και καλοσχεδιασμένο.
Απλά έχει μεγάλο βάρος. Κατα τα άλλα θα έπαιζες και στις χωματοβόλτες. Τώρα παίζεις... αλλά η πτώση θα έχει πολύ κλάμα.

Σε πρόσφατη βόλτα μου σε χωμάτινη διαδρομή με το GS1200 adventure, ενώ το μηχανάκι σου δίνει μια αυτοπεποίθηση στα γρήγορα, κατά τα άλλα δεν αισθάνθηκα πιο άνετα απ ότι στο Vara. Είναι το μοναδικό μηχανάκι που μου έχει φανεί πραγματικά μεγάλο και οτι δε νιώθω οτι το έχω πηγαίνοντας αργά... Ίσως επειδή ήταν και Σώτου και το έχει πιο ψηλό... δε ξέρω. Επίσης δε μου άρεσε καθόλου το μπροστινό του (κάπου έπρεπε να τα γράψω... δε θυμάμαι αν έχουμε εντυπώσεις απο το GS1200 Adv). Φαντάσου οτι το Vara μου φάνηκε αερόστρωμα μετα (για το εμπρός μιλάμε, το πίσω μακράν καλύτερο). Όπως επίσης ο χειρισμός του σε πολύ αργά τεχνικά κομμάτια. (γκάζι-συμπλέκτη)


Offline Sotos

  • Global Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 11470
Reply #18 on: Δευτέρα 25 Νοέμβριος 2013, 13:38:43 μμ
Ελα ρε Κωτσο που με τρια χιλιομετρα χωμα σε ξενο μηχανακι που ουτε καλα καλα εφτανες να πατησεις κατω, βγαζεις και συμπερασματα και τα γραφεις κιολας!


Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 82.144km


Offline KostasC

  • Administrator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 10466
  • Γαβ !
    • HTC
Reply #19 on: Δευτέρα 25 Νοέμβριος 2013, 15:40:07 μμ
Μα ακριβώς αυτό αποτυπώνω. Ότι συμπεράσματα έβγαλα.
Για το crossturer που το είχα 5 μέρες, έκανα ολόκληρο αφιέρωμα. 


Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2452
  • XLV650, CRF1000
Reply #20 on: Δευτέρα 25 Νοέμβριος 2013, 16:52:03 μμ
Dear All, που λεμε κι'εδω ;D  εμενα το Crosstourer στο χωμα μου φανηκε "αποτομο" λογω τελειως ακαμπτου σκελετου και σκληρουτσικων αναρτησεων, μαλιστα ειχε την ταση να σηκωνεται σε "αλματακια" των 5εκ απο το εδαφος και με τους δυο τροχους οταν εβρισκε καμια εγκαρσια ανωμαλια. Γι'αυτο το λογο, μ'εκοψε κρυος ιδρωτας σε κανα δυο σημεια  :o και ..τελικα εκλεισα το γκαζι. Απο την αλλη, οταν πηρα το GS1200 LC (μη-adventure), περασα πανω απο ριζες δεντρων, απο εγκαρσια λουκια κλπ με το μηχανακι να δινει αισθηση χαλιου, οπως και το Τρανσαλπ  8) Ειλικρινα μου φανηκε σαν ενα μεγαλο Τρανσαλπ απο πλευρας συμπεριφορας αλλα οχι απο πλευρας ογκου. Απο την αλλη, το Crosstourer μου φανηκε σιγουρα σαν Τρανσαλπ απο πλευρας ογκου αλλα ειχε σαφως πιο στρηταδικη αισθηση στο χωμα. Δεστε μαλιστα το βιδεο στο 4'48" οπου μια ανωμαλια στη στροφη τού πεταει υπερστροφικα το πισω  :o  Ειμαι σιγουρος οτι ολα συνηθιζονται και μαθαινονται αλλα το Crosstourer δε μου εδωσε αισθηση εντουραδικης μηχανης. Εδω που τα λεμε βεβαια, ουτε και το GS1200 LC λογω ογκου, το Τρανσαλπ ειναι σαν ποδηλατο στο χωμα σε σχεση μ'αυτα..

Οπως ξαναεγραψα παντως, για τη χρηση που κανει η πολυ μεγαλη πλειοψηφια mega on-off, το Crosstourer ειναι αστερι και θα περασει μια χαρα και τους τυπικους χωματοδρομους των διακοπων, του dirty bbq ;D κλπ  Απο την αλλη για πουροντουραδες, μεσαιo on-off και ξερο ..Τρανσαλπ ;D 8) Σε καποια φαση ισως δωσω το VFR (αφου πρωτα φτασει τα 100K χμ, τωρα εχει κοντα 70Κ) και παρω πιθανα ενα Crosstourer σαν πιο ορθιο sports-tourer που παει και διακοπες και στα νησια  ;)  Γιατι εδω που τα λεμε και GS να παρω και να βγει απροβληματιστο, θα λυπηθω να το βαλω στις εντουραδες που παμε με τους αλλους με τα μεσαια on-off και τα 950/990 κατεμια..
« Last Edit: Δευτέρα 25 Νοέμβριος 2013, 18:47:06 μμ by XLGeorge »


" the PouroDuro spirit "


Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2452
  • XLV650, CRF1000
Reply #21 on: Πέμπτη 17 Ιούλιος 2014, 11:15:59 πμ
Πηρα το τελευταιο τευχος του περιοδικου Bike το οποιο παιρνω κανα δυο φορες το χρονο (οπως και το MOTO στην Ελλαδα) και εχει ενα long term test για το Honda Crosstourer το οποιο κρατησανε για μεγαλο διαστημα/μιλια. Λενε πολυ καλα λογια, αντιγραφω (στα Αγγλικα) το τελος του αρθρου.


VERDICT

"The Crosstourer is one of my favourite bikes of the last two years but I'm almost ashamed to admit it" claims Steve, Bike's digital editor. "It's the forgotten adventure bike". It does not exude the made-for-adventure air of BMW's R1200GS and its styling has not the same ragged, purposeful image. It does not also bound and bark like KTM's 1190 and if you're after chomping miles, then Triumph's Explorer is a more obvious choice.

But dismissing the V4 is to seriously underestimate its abilities and quality. Its supple ride makes it the only non-BMW bike to rattle down bumpy routes with the same shrug-it-off ride as the GS. Suspension is superior to the Explorer and the Yamaha Super Tenere and also to the Suzuki V-Strom 1000 and the Moto Guzzi Stelvio too. The engine is strong and polished and every contact surface has a refined, well-engineered feel - it is as if Honda took a GS and machined off all the odd and unfamiliar bits. It is very well built too. Winter riding affects finish but the important bits are right and owners trust their bikes. And although Honda does not have the quirky charm or mad performance of key rivals, it makes up for it with class and behaviour. It is the GS for those who love Honda cleanliness and it is more than a viable option.


Γενικα, κοιτωντας και στα φορουμ, το Crosstourer εχει φοβερο κινητηρα που υστερει σε επιδοσεις μονο σε σχεση με το KTM 1190 και εχει την απροβληματιστη λειτουργια των περισοτερων Honda - you get up and ride.  Εκει που πασχει ειναι στην μπροστινη αναρτηση την οποια οι περισοτεροι ιδιοκτητες αναβαθμιζουν σχεδον αμεσως και στην προστασια η οποια διοθωνεται σε ενα βαθμο με αλλη ζελατινα. Οι τιμες των μεταχειρισμεανων εδω εχουν πεσει τωρα που υπαρχουν αρκετα μηχανακια και μπορει να βρει κανεις ενα "σχεδον καινουργιο" μηχανακι κατω των δυο ετων με £8500 ή €10600.


" the PouroDuro spirit "


Offline leftlane

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1137
Reply #22 on: Πέμπτη 17 Ιούλιος 2014, 13:12:07 μμ
George σαν να εχεις τσιμπηθει μαζι του... ;D

Η τιμη του ειναι καπως υψηλή παντως...
« Last Edit: Πέμπτη 17 Ιούλιος 2014, 13:25:08 μμ by leftlane »



Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2452
  • XLV650, CRF1000
Reply #23 on: Πέμπτη 17 Ιούλιος 2014, 13:26:48 μμ
George σαν να εχεις τσιμπηθει μαζι του... ;D

Σαφως και οχι  :eusa_naughty:  Αν μου αρεσε εμφανισιακα (δηλ. αν ειχε περισοτερο αερα περιπετειας) και ητανε και λιγοτερο βαρυ, θα ειχα ηδη παρει ενα στις τιμες που το βρισκω εδω ελαφρα μεταχειρισμενο.  Το μυαλο λεει ναι (70%, λογω βαρους) αλλα η καρδια οχι  ;D  Προσπαθω να με πεισω αλλα δεν..  Το mega on-ff που μου αρεσει εμφανισιακα (και οδηγικα) ειναι το GS LC αλλα ..φοβαμαι να μπλεξω. Επισης το Triumph Explorer, αλλα αυτο ειναι τεραστιο απο ογκο και ψηλοβαρο.

Απλα βαζω τις πληροφοριες που βρισκω καθως ειναι το mega on-off της Χονδα και μπορει να ενδιαφερει καποιους εδω.


" the PouroDuro spirit "


Offline Διαμαντης

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2816
Reply #24 on: Πέμπτη 17 Ιούλιος 2014, 14:56:27 μμ
Άρχισε να κάνεις βάρη με έμφαση στο σκουός.  ;)