Hellas Transalp Forum

Με το δεξι και γω, καλως σας βρηκα

kasonis · 3123

Offline kasonis

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 19
on: Πέμπτη 11 Ιανουάριος 2007, 17:59:09 μμ
Κατ'αρχην, καλημερα και καλη χρονια.

Κατα μεσην, συγχαρητηρια για το καινούργιο φορουμ, πραγματικα πολυ καλη δουλεια, που ειμαι
σιγουρος οτι με τον καιρο θα γινεται ακομα πιο ολοκληρομενη, μπραβο παιδια...

Αν και παρακολουθουσα τη λιστα, τις παλιες, καλες ημερες, εν τουτοις, χαρη στην παραπανω κινηση
θελησα να γινω λιγο πιο ενεργος. Δεν ξερω, αλλα πιστευω οτι ειναι ενας λιιιιγο πιο αμεσος τροπος
επικοινωνιας και ανταλλαγης αποψεων, παρα απο ανταλλαγες μεσω email.

Λιγα λογια για μενα τωρα, ονομαζομαι Νικος, ειμαι κατοικος Αθηνας και κατοχος μιας transalp 650 '01.
Ειμαι ψηλος, μελαχρινος, παααρα πολυ ομορφος (αν και ειναι υποκειμενικο, αλλα δεν σηκωνω
και πολλες αντιρρησεις πανω σε αυτο), ζυγος στο ζωδιο και βεβαια κολλημενος απο τα γεννοφασκια
μου με τα διτροχα.
Δεν επεκτεινομαι και περαιτερω, ειμαι σιγουρος και περιμενω να σας γνωρισω και να με γνωρισετε
στην πορεια.

Και παλι συγχαρητηρια για το foroum παιδια, δεν το βλεπετε τωρα, αλλα τεσσερα δακρυα κυλανε απο τα
ματια μου, λογω της εντασης, δυο απο καθε μερια (ασχετο,αναλογο εμοτικον δεν παιζει; Αυτο που υπαρχει,
εχει μονο απο την αριστερη).

Cheers

Kasonis!





VARABILL

  • Guest
Reply #1 on: Πέμπτη 11 Ιανουάριος 2007, 19:34:53 μμ
Συνφορουμίτη καλωσήρθες και καλά χιλιόμτερα αφενός με τη ΤΑ σου αφετέρου διαδυκτιακά, εδώ μέσα.
Ελπίζω να γνωριστούμε σύντομα και στο ΣΥΜΟΦΕ τις Τρίτες.



Offline Sotos

  • Global Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 11471
Reply #2 on: Παρασκευή 12 Ιανουάριος 2007, 03:36:51 πμ
Geia sou kasonis!
Kalws mas vrhkes...

Poly empneysmeno to post sou. Gelasa poly (apo mesa mou!)
Ante panta tetoia!
« Last Edit: Σάββατο 13 Ιανουάριος 2007, 08:14:11 πμ by Sotos »


Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 82.144km