Με τι λεφτά; Μερακλής είναι δεν είναι Σαουδάραβας. Εγώ θα περίμενα ένας παρ@ρας από το Υπουργείο Βιομηχανίας ή ένας μεγαλοεισαγωγέας αυτοκινήτου να του πει "πας Ντακάρ και εγώ σπόνσορας μοναδικός και με αυτοκόλητα μου πάνω το όχημα και η στολή σου".
Τα λεφτά που κάνει η συμμετοχή και η υποστήριξη είναι η τηλεοπτική καμπάνια μισής εβδομάδας στην ελληνική τιβί. Αλλά από κάτι τέτοιο ποιος να βγάλει μίζα για να "ζμπρώξει" την υπόθεση;
Να κάνω λίγο τον δικηγόρο του διαβόλου?
Και τι θα γίνει? Μήπως αύριο θα το αγοράσουν όλοι ή θα γίνει best seller.
Καταπληκτική προσπάθεια και μπράβο του που το έφτασε μέχρι εδώ, αλλα....
1. Είναι πολύ μα πάρα πολύ πολύπλοκο
2. Έχει κινητήρα για χοντρό πορτοφόλι.
3. Φαντάζομαι θα καταπίνει βενζίνη λες και δεν υπάρχει αύριο.
4. Θα έιναι πολύ ακριβό, κρίνοντας από τα "συστατικά" του.
Άρα, το μόνο που βλέπω να μπορεί να κάνει είναι να το πλασάρει σε μερικές εταιρείες όπως Zonda, Pagani, κλπ και να κυκλοφορήσει για λίγους και εκλεκτούς. Γιατί εδώ αν θα πουλήσει ένα θα είναι θαύμα.
Οπότε μην κλαίμε για γραφειοκρατία κλπ. Δεν έιναι η γραφειοκρατία το πρόβλημα. Η ιδέα είναι. Άντε και του το εγκρίνουν. Τι θα το κάνει? Το πολύ πολύ να τυλίγει σουβλάκια με την έγκριση, γιατί και να κατασκευαστεί θα κοστίζει ένα σκασμό λεφτά.
Σχετικό/άσχετο : Υπάρχουν πολλές εταιρείες που εξειδικέυονται σε "εξωτικά¨θέματα, όπως ηλεκτρονικά για πυραυλικά συστήματα, αλλά ούτε κοιτάνε για έγκριση από το ελληνικό κράτος ούτε για χρηματοδότηση. Απλά γνωρίζουν την αγορά τους και επικεντρώνονται εκεί.
Χωρίς να θέλω να μειώσω τον άνθρωπο, νομίζω ότι είναι απλά ονειροπόλος και ενδιαφέρεται μόνο για το μεράκι του, χωρίς να το ψάχνει παραπέρα. Ελπίζω βέβαια, οι κατασκευαστές που έχουν σχέση με το είδος και έχουν και την αγορά να ενδιαφερθούν και να μπορέσι να το δεί στην παραγωγή (και μακάρι να γίνει εδώ η παραγωγή)