Απο προσωπική εμπειρία, η tsubaki καλή είναι αλλά να πας στο κορυφαίο μοντέλο της.
Υπάρχουν και τεχνικά χαρακτηριστικά παραμόρφωσης σε τάνυση κλπ. μπορεί κάποιος να ανατρέξει και σε αυτά.
Η πιο δοκιμασμένη λύση δική μου αλλά και πολλών άλλων είναι είτε μαμα, είτε DID με σετ JT.
Σχετικά με την x-ring ή o-ring η διαφορά πρέπει να έχει να κάνει μόνο με τη λίπανση όπως ανέφερε και συνφορουμίτης παραπάνω.
Η καλή λίπανση, η καλή μόνωση του λιπαντικού μέσα στους κρίκους είναι αυτή που θα προστατεύσει τους κρίκους απο τη θερμοκρασία και την επαφή μέταλλο-με μέταλλο που φέρνει τη φθορά.
Άρα κατά την άποψη μου, η x-ring θα προστατεύσει καλύτερα σε βάθος χρόνου.
Φθηνιάρες αλυσίδες μη βάζετε ποτέ. Πηγαίνετε πάντα στη καλύτερη λύση, γιατί εκτός των μακρύτερων διαστημάτων στις αλλαγές, θα έχετε καλύτερη ασφάλεια και ποιότητα μέχρι το τέλος της ζωής τους.
Κάποτε σε ένα καθαρόαιμο Yamaha είχα βάλει αλυσίδα χωρίς o-ring. Έβγαλε 3 μέρες μόνο στα βουνά. (λιγότερο απο 200χλμ σύνολο)
Αυτό που λέμε σωβρακολάστιχο...
Επίσης, μη πλένετε την αλυσίδα με πετρέλαια παραφίνες κλπ. Ειδικά με πετρέλαιο θα κάψει τα ο-ring και θα τα παίξει η αλυσίδα σύντομα. Ο καθαρισμός της πρέπει να έχει μόνο αισθητικό σκοπό γι αυτούς που τρελαίνονται με τη σκόνη ( και να γίνεται μόνο με παραφίνη)
και μόνο με πανάκι βρεγμένο, στα εξωτερικά πλακάκια των κρίκων.
Οτιδήποτε άλλο είναι περιττό, καθώς με σωστή λίπανση με βαλβολίνη (μόνο και πάντα... οχι μια έτσι μια αλλιώς) η βρωμιά μαζί με λίγη βαλβολίνη θα φύγει δια της φυγόκεντρου δύναμης στο υπερπέραν !
αν δεν... πάρτε ένα bmw (τα boxer) να βάζετε μέσα τη βαλβολίνη