Hellas Transalp Forum

Καινούρια αλυσίδα και γρανάζια...

apostolis1978 · 30338

Offline apostolis1978

  • tolisionikos
  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 205
on: Σάββατο 15 Ιούνιος 2013, 18:42:53 μμ
Καλησπερα παιδες... εφτασε η ωρα να αλλαξω αλυσιδα κ γραναζια μαζι.καταρχην μια σημαντικη ερωτηση παιδια.. γινεται να βαλω τα εργοστασιακα γραναζια(15Δ-48Δ)honda αλλα οχι αλυσιδα της honda??????δευτερον... θελω να βαλω αυτην http://www.moto-accessories.gr/products/alusides_kineses/alusida_did_525_118_vxgb_katallele_gia_mecanes_400_900cc.υπερβολη για την ΤΑ?
« Last Edit: Τρίτη 04 Μάρτιος 2014, 08:14:39 πμ by Chris_de_Ze »


xlv 650


Offline Africaptan

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 643
Reply #1 on: Σάββατο 15 Ιούνιος 2013, 20:24:30 μμ
Σε θεματα ασφαλειας δεν υπαρχουν υπερβολες...


Καλυτερα η αμαθεια, παρα η ημιμαθεια...


Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9807
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #2 on: Σάββατο 15 Ιούνιος 2013, 20:33:53 μμ
Απο αλυσίδες δεν γνωρίζω και πολλά.
Η αλυσίδα μου είναι DID 525V8 (ετσι γράφει)  πίσω γρανάζι DID και μπροστά είχα DID που ηταν στο σετ,(δεν εχω πειράξει γρανάζωμα) αλλά το άλλαξα με γνήσιο στα 25 ευρώ και μειώθηκε ο θόρυβος.


Πιστεύω οτι Χ-ring αλυσίδα είναι υπερβολή για την ΤΑ, η ζωή της αλυσίδας εχει να κάνει με το σωστό τέντωμα, και την φροντίδα της, και οχι με το πόσο ακριβή είναι.



Offline apostolis1978

  • tolisionikos
  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 205
Reply #3 on: Σάββατο 15 Ιούνιος 2013, 22:56:54 μμ
δηλαδη εσυ stoneman λες για o-ring αλυσιδα?σιγουρα η φροντιδα της παιζει τον σπουδαιοτερο λογο για την διαρκεια ζωης της.παντως κ μενα αυτα γραφει η τωρινη...


xlv 650


Offline Talinos

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 316
Reply #4 on: Σάββατο 15 Ιούνιος 2013, 23:13:33 μμ
η Honda δεν παράγει αλυσίδες. Για το τρανσαλπ χρησμοποιεί και αυτή αλυσίδες μάρκας DID και Regina (αναλογα πως θα τύχει η παρτίδα).
Φρόντισε απλά να έχει τα ίδια ονομαστικά χαρακτηριστικά.

Οι αλυσίδες X-ring κάνουν κάποια διαφορά σε μηχανές μεγάλης ιπποδύναμης 130+ ίππων (όπου οι καταπονήσεις είναι πολύ μεγαλύτερες απ'ότι ένα transalp μπορεί να ονειρευτεί).
Μια Ο-ring είναι υπερ αρκετή. Άμα τη συντηρείς σωστά κρατάει πολύ. Αμα την παραμελείς, όποια και να βάλεις θα χαλάσει νωρίς. Τη δική μου τη λαδώνω τακτικά με βαλβολίνη και μετά απο 45.000χλμ (και 5 χρόνια) είναι σε άριστη κατάσταση και δεν έχει πάρει ακόμα καθόλου τέντωμα.



Offline apostolis1978

  • tolisionikos
  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 205
Reply #5 on: Κυριακή 16 Ιούνιος 2013, 07:37:29 πμ
η Honda δεν παράγει αλυσίδες. Για το τρανσαλπ χρησμοποιεί και αυτή αλυσίδες μάρκας DID και Regina (αναλογα πως θα τύχει η παρτίδα).
Φρόντισε απλά να έχει τα ίδια ονομαστικά χαρακτηριστικά.

Οι αλυσίδες X-ring κάνουν κάποια διαφορά σε μηχανές μεγάλης ιπποδύναμης 130+ ίππων (όπου οι καταπονήσεις είναι πολύ μεγαλύτερες απ'ότι ένα transalp μπορεί να ονειρευτεί).
Μια Ο-ring είναι υπερ αρκετή. Άμα τη συντηρείς σωστά κρατάει πολύ. Αμα την παραμελείς, όποια και να βάλεις θα χαλάσει νωρίς. Τη δική μου τη λαδώνω τακτικά με βαλβολίνη και μετά απο 45.000χλμ (και 5 χρόνια) είναι σε άριστη κατάσταση και δεν έχει πάρει ακόμα καθόλου τέντωμα.
εχεις δικιο δεν παραγει αλυσιδες... εννοουσα αυτη που δινει η honda μαζι με τα γραναζια πακετο.τελος παντων απο δευτερα θα παω στον μηχανικο να δω τι θα μου πει κι αυτος κ βλεπουμε... δεν ειμαστε κ για να πληρωνουμε ασκοπα... ευχαριστω για το χρονο σας παντως.απ οτι καταλαβα καλη συντηρηση θελει οποια κ να ειναι


xlv 650


Offline giamar4

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2025
Reply #6 on: Κυριακή 16 Ιούνιος 2013, 08:40:30 πμ
Εγώ τη δικιά μου στη χόντα την άλλαξα.
Ολα γνήσια(οι συσκευασίες γράφαν΄΄Honda gennue parts΄΄) και η μάρκα
αυτών sunstar ,ακόμα και το μπροστινό και είχε και το λάστιχο από τη μέσα
μερία του.
Το κόστος  170 ε ,νομίζω λογικό(έκοψε απόδειξη).
Mε το καινούριο σετ έχω κάνει περίπου 10χιλ. χιλιόμετρα και ακόμα δεν
χρειάστηκε τέντωμα.
Ο,τι και να βάλεις να μη ξεχνάς δύο πράγματα:
1.Λάδωμα κάθε 400χιλ.(εγώ βάζω βαλβολίνη 90άρα και πολύ αραιά
΄΄blue tac chain lube΄΄).
2.Καθάρισμα κάθε 1500 χιλιόμετρα(εγώ  με καθαρό πετρέλαιο).
Αυτά.



Offline apostolis1978

  • tolisionikos
  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 205
Reply #7 on: Κυριακή 16 Ιούνιος 2013, 09:09:34 πμ
Εγώ τη δικιά μου στη χόντα την άλλαξα.
Ολα γνήσια(οι συσκευασίες γράφαν΄΄Honda gennue parts΄΄) και η μάρκα
αυτών sunstar ,ακόμα και το μπροστινό και είχε και το λάστιχο από τη μέσα
μερία του.
Το κόστος  170 ε ,νομίζω λογικό(έκοψε απόδειξη).
Mε το καινούριο σετ έχω κάνει περίπου 10χιλ. χιλιόμετρα και ακόμα δεν
χρειάστηκε τέντωμα.
Ο,τι και να βάλεις να μη ξεχνάς δύο πράγματα:
1.Λάδωμα κάθε 400χιλ.(εγώ βάζω βαλβολίνη 90άρα και πολύ αραιά
΄΄blue tac chain lube΄΄).
2.Καθάρισμα κάθε 1500 χιλιόμετρα(εγώ  με καθαρό πετρέλαιο).
Αυτά.

μαλιστα... εννοεις πρωτα καθαρισμα κ μετα λαδωμα??καποιο καθαριστικο σπρευ δεν κανει δουλεια??τριψημο με ενα πανι κ μετα λαδωμα με βαλβολινη 90αρα.σε βενζιναδικο την βρισκεις??κ αφηνεις να στραγγιξει ετσι??καπου γραφει κ ο stoneman σχετικα.


xlv 650


Offline ΓIANNHΣ

  • Γιάννης Αποστόλου
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3763
Reply #8 on: Κυριακή 16 Ιούνιος 2013, 09:43:26 πμ
Καλύτερα να μην βάλεις σπρέυ για καθαρισμό, γιατί τρώνε τα oring


Ποτέ μην μαλώνεις με έναν ηλίθιο.
Θα σε ρίξει στο επίπεδο του και θα σε νικήσει λόγω μεγαλύτερης εμπειρίας


Offline apostolis1978

  • tolisionikos
  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 205
Reply #9 on: Κυριακή 16 Ιούνιος 2013, 09:48:47 πμ
καθαρο πετρελαιο δηλαδη.ειχα δοκιμασει με παραφινελαιο να καθαρισω λιγο το πισω γραναζι απο τα γρασσα κ το εκανε γυαλι... μαλλον κανει κι αυτο...


xlv 650


Offline giamar4

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2025
Reply #10 on: Κυριακή 16 Ιούνιος 2013, 10:32:10 πμ
μαλιστα... εννοεις πρωτα καθαρισμα κ μετα λαδωμα??καποιο καθαριστικο σπρευ δεν κανει δουλεια??τριψημο με ενα πανι κ μετα λαδωμα με βαλβολινη 90αρα.σε βενζιναδικο την βρισκεις??κ αφηνεις να στραγγιξει ετσι??καπου γραφει κ ο stoneman σχετικα.
Οχι σε κάθε λίπανση και καθάρισμα.
Εγώ ΄΄κοιτάω΄΄κάθε τέσσερα ΄΄λαδώματα΄΄,μία φορά καθάρισμα.

Οσον αφορά την ερώτησή σου για τα σπρέι:
ναι ,όντως κάνουν δουλειά,αλλά κοστίζουν πολύ ακριβώτερα,
οπότε και πολλοί από ΄μας εδώ στο φόρουμ χρεισιμοποιούμε
βαλβολίνη για τη λίπανση και καθαρό πετρέλαιο ή παραφίνη για
το καθάρισμα της αλυσίδας μας.
Βαλβολίνη  (9άρα)θα βρεις σε οποιοδήποτε βενζινάδικο ,το κόστος
αυτής 6ως 7 ευρώ και μ΄αυτή θα τη ΄΄βγάλεις΄΄ για πάρα πολύ καιρό
(μπορεί και 20 χιλιάδες χιλιόμετρα).
Μη κοιτάξεις για μάρκα πάρε ότι να΄ναι ,όλες την ίδια δουλειά κάνουν.
Καθ.πετρέλαιο ή παραφίνη από ένα σούπερ μάρκετ.
Πάρε και 1 σπρέι να΄χεις,για κάνα ταξίδι γιατί εκεί βολεύει καλύτερα.



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9807
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #11 on: Κυριακή 16 Ιούνιος 2013, 16:40:11 μμ
η Honda δεν παράγει αλυσίδες. Για το τρανσαλπ χρησμοποιεί και αυτή αλυσίδες μάρκας DID και Regina (αναλογα πως θα τύχει η παρτίδα).
Φρόντισε απλά να έχει τα ίδια ονομαστικά χαρακτηριστικά.

Οι αλυσίδες X-ring κάνουν κάποια διαφορά σε μηχανές μεγάλης ιπποδύναμης 130+ ίππων (όπου οι καταπονήσεις είναι πολύ μεγαλύτερες απ'ότι ένα transalp μπορεί να ονειρευτεί).
Μια Ο-ring είναι υπερ αρκετή. Άμα τη συντηρείς σωστά κρατάει πολύ. Αμα την παραμελείς, όποια και να βάλεις θα χαλάσει νωρίς. Τη δική μου τη λαδώνω τακτικά με βαλβολίνη και μετά απο 45.000χλμ (και 5 χρόνια) είναι σε άριστη κατάσταση και δεν έχει πάρει ακόμα καθόλου τέντωμα.

Σωστά  :thumbright:

Οσο για το καθαρισμα εάν χρησιμοποιήσεις βαλβολίνη δεν χρειάζεται.
Ρίξε μια ματιά εδώ:  http://www.transalpforum.gr/index.php/topic,19733.msg309659.html#msg309659    στην  Απάντηση #64

Οτι και να χρησιμοποιήσεις για καθάρισμα δεν κάνει καλό, απλά το παραφινέλαιο απο το φαρμακείο κάνει την μικρότερη ζημιά.



Offline Padis

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1437
Reply #12 on: Δευτέρα 17 Ιούνιος 2013, 08:48:13 πμ

Οι αλυσίδες X-ring κάνουν κάποια διαφορά σε μηχανές μεγάλης ιπποδύναμης 130+ ίππων (όπου οι καταπονήσεις είναι πολύ μεγαλύτερες απ'ότι ένα transalp μπορεί να ονειρευτεί).

Η διαφορά O-ring με X-ring είναι πως αντί να ''ασφαλίζει-πατάει'' σε ένα σημείο το λαστιχάκι, πατάει σε δύο, ενισχύοντας την προστασία εισροής ξένων υγρών στα κινούμενα μέρη της αλυσίδας.
Η ιπποδύναμη δεν παίζει κανένα ρόλο.



«H ταχύτητα δε σκότωσε ποτέ κανέναν... Tο να σταματήσεις ξαφνικά είναι αυτό που βλάπτει...»


Offline Talinos

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 316
Reply #13 on: Δευτέρα 17 Ιούνιος 2013, 09:12:03 πμ
Η διαφορά O-ring με X-ring είναι πως αντί να ''ασφαλίζει-πατάει'' σε ένα σημείο το λαστιχάκι, πατάει σε δύο, ενισχύοντας την προστασία εισροής ξένων υγρών στα κινούμενα μέρη της αλυσίδας.
Η ιπποδύναμη δεν παίζει κανένα ρόλο.

Απ'όσο θυμάμαι όταν είχα ασχοληθεί, η πραγματική της αξία σαν τεχνολογία ήταν σε μηχανές μεγάλης ιπποδύναμης διότι προκαλεί μικρότερη απώλεια ισχύος στον τροχό και αυτό λόγω της γεωμετρικής στρέβλωσης του X-ring σε σχέση με το απλό O-ring και μειώνονται κατάτι οι τριβές.
Θα μου πεις τότε, όφελος λοιπόν έχουν όλες οι μοτοσυκλέτες. Όχι όμως πρακτικά. Επειδή τα λάστιχα του x-ring (που κολυμπούν και στο λάδι) ακολουθούν το νόμο του Hooke (αντίσταση ανάλογη της επιβαλλόμενης παραμόρφωσης) το πρακτικό όφελος έρχεται με τις πολύ μεγάλες παραμορφώσεις (εκεί έρχεται η μεγάλη ιπποδύναμη). Στις καταπονήσεις που επιβάλουν οι κοινές μοτοσυκλέτες δεν υπάρχει όφελος. Τα διαγράμματα που βγάζουν για εμπορικούς λόγους (δεν το λένε φυσικά γιατί αυτό είναι το κόλπο της διαφήμισης απανταχού στη γη) αφορούν ακραίες συνθήκες που δεν θα δει ποτέ το Transalp.

Επίσης φαντάζομαι ότι το επιπλέον όφελος σφράγισης αναδεικνύεται στα μηχανάκια που πάνε συνεχώς κολυμπιστά στη λάσπη. Αλλιώς μια σωστά συντηρημένη αλυσίδα σε μια μηχανή κοινού θνητού, δεν προλαβαίνει να αναδείξει τις διαφορές.
Εγώ πάντως με O-ring λαδώνω με βαλβολίνη κάθε 300χλμ περίπου. Δεν την καθαρίζω ποτέ (εκτός απο την αυτοκαθαριστική δράση της βαλβολίνης) και πάω και αρκετά έως πολύ στο χώμα. Όπως είπα η σχέση μας είναι αρμονκή μετά απο 45.000χλμ.
« Last Edit: Δευτέρα 17 Ιούνιος 2013, 09:18:20 πμ by Talinos »



Offline παλτακης

  • η anaconda team..
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8209
  • anaconda team is back sssssssssssssss
Reply #14 on: Δευτέρα 17 Ιούνιος 2013, 09:17:58 πμ
Απ'όσο θυμάμαι όταν είχα ασχοληθεί, η πραγματική της αξία σαν τεχνολογία ήταν σε μηχανές μεγάλης ιπποδύναμης διότι προκαλεί μικρότερη απώλεια ισχύος στον τροχό και αυτό επειδή λόγω της γεωμετρικής στρέβλωσης του X-ring σε σχέση με το απλό O-ring.
Θα μου πεις τότε, όφελος λοιπόν έχουν όλες οι μοτοσυκλέτες. Όχι όμως πρακτικά. Επειδή τα λάστιχα του x-ring (που κολυμπούν και στο λάδι) ακολουθούν το νόμο του Hooke (αντίσταση ανάλογη της επιβαλλόμενης παραμόρφωσης) το πρακτικό όφελος έρχεται με τις πολύ μεγάλες παραμορφώσεις (εκεί έρχεται η μεγάλη ιπποδύναμη). Στις καταπονήσεις που επιβάλουν οι κοινές μοτοσυκλέτες δεν υπάρχει όφελος. Τα διαγράμματα που βγάζουν για εμπορικούς λόγους (δεν το λένε φυσικά γιατί αυτό είναι το κόλπο της διαφήμισης απανταχού στη γη) αφορούν ακραίες συνθήκες που δεν θα δει ποτέ το Transalp.

Επίσης φαντάζομαι ότι το επιπλέον όφελος σφράγισης αναδεικνύεται στα μηχανάκια που πάνε συνεχώς κολυμπιστά στη λάσπη. Αλλιώς μια σωστά συντηρημένη αλυσίδα σε μια μηχανή κοινού θνητού, δεν προλαβαίνει να αναδείξει τις διαφορές.
Εγώ πάντως με O-ring λαδώνω με βαλβολίνη κάθε 300χλμ περίπου. Δεν την καθαρίζω ποτέ (εκτός απο την αυτοκαθαριστική δράση της βαλβολίνης) και πάω και αρκετά έως πολύ στο χώμα. Όπως είπα η σχέση μας είναι αρμονκή μετά απο 45.000χλμ.

Πολυ σωστα στις δικες μας μοτο μια o-ring αλυσιδα με σωστη συντηρηση ..αλλα και σωστη χρηση ( ουτε αποτομα -ξεκινηματα -αλλαγες -κατεβασματα ) αντεχει για πολλες χιλιαδες χιλιομετρα .
Τα υπολοιπα ειναι για σουπερ ντουπερ εργαλεια ή γιατι μας τρωει η τσεπη μας .




Offline trackler

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5433
Reply #15 on: Δευτέρα 17 Ιούνιος 2013, 09:48:37 πμ
Επίσης φαντάζομαι ότι το επιπλέον όφελος σφράγισης αναδεικνύεται στα μηχανάκια που πάνε συνεχώς κολυμπιστά στη λάσπη. Αλλιώς μια σωστά συντηρημένη αλυσίδα σε μια μηχανή κοινού θνητού, δεν προλαβαίνει να αναδείξει τις διαφορές.
Εγώ πάντως με O-ring λαδώνω με βαλβολίνη κάθε 300χλμ περίπου. Δεν την καθαρίζω ποτέ (εκτός απο την αυτοκαθαριστική δράση της βαλβολίνης) και πάω και αρκετά έως πολύ στο χώμα. Όπως είπα η σχέση μας είναι αρμονκή μετά απο 45.000χλμ.

το μικρυνα για να μην πιανει χωρο.
μετα απο αυτο το μυνημα του ταλινου,οφειλω να ομολογισω οτι επεσα θυμα του μαρκετινγκ καθως οταν επρεπε να αλλαξω την αλυσιδα,θελωντας να παρω οτι καλυτερο υπηρχε για την μηχανη μου εδωσα καποια ευρω παραπανω για την x-ring.αν θυμαμαι καλα δεν ηταν τραγικα μεγαλη η διαφορα αλλα αφου δεν υπαρχει λογος,θα μπορουσα να παρω την πιο οικονομικη o-ring.

επισης θεωρω οτι η λιπανση με βαλβολινη ειναι ισως συνολικα η καλυτερη λυση.επειδη ομως βαριεμαι να ασχολουμαι συχνα με την αλυσιδα μιας και καποιες φορες τα χλμ που χρειαζεται λιπανση τα κανω σε λιγοτερο απο βδομαδα,προτιμω την λυση του σπρευ και καθε 3-4 ψεκασμους κανω και εναν καθαρισμο με παραφινελαιο.εστω και για λιγο,καθε μερα παταω σε χωμα και αυτο δεν ειναι τοσο καλο για το σπρευ.

οτι βολευει τον καθενα πιστευω.




Offline γιαγια αρκουδα

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 99
Reply #16 on: Δευτέρα 17 Ιούνιος 2013, 12:25:24 μμ
Τη δική μου τη λαδώνω τακτικά με βαλβολίνη και μετά απο 45.000χλμ (και 5 χρόνια) είναι σε άριστη κατάσταση και δεν έχει πάρει ακόμα καθόλου τέντωμα.
γιαυτο ακριβος κραταει . γιατι δεν βαζεις σπρεει. η αλισιδα στην συσκευασια της λεει οτι να λιπενεται με sae 90 . εαν λοιπων θελεις να κραταει η αλισιδα σου πολυ μια φορα τον μινα την περνας με ενα πανακι με παραφνη και βγαζεις της βρομιες η με ενα πιελακι με παραφινη και μετα βαζεις λαδακι 90ρι και κραταει μια ζωη.
στο ζζρ1100 που ειχα δεν υπιρχε αλισιδα που να μην κρατησε λιγοτερο απο 80 000 χιλιομετρα. για την ακριβια απο τα 40000 που το πιρα μεταχιρισμενο μεχρη τα 297000 που πεθανε το μηχανακι ειχα αλαξη 3 φορες αλισιδογραναζα. και κινιομουν πατα δυκαβαλος και μια ζωη πανω απο τα 250 στην εθνικη.
το θεμα μας ειναι οτι κανεις δεν διαβαζει το τι γραφει ο κατασκευαστης στο κουτι της αλισιδας αλλα ακουει το τι του λεει ο κολιτος του.
στο τρανσαλπ μου εβαλα μια φτινη αλισιδα πριν εμα χρονο εχω κανει 12500 χιλιομετρα και μαλων θελει ενα ελαχιστο τεντομα τωρα...
εγω φοραω 15-45 (που δεν ειναι το ιδανικο γιατι διεριται δια 3) και στις 5000 στροφες με πεμπτη εχω δυκαβαλος 120 χιλιομετρα και καταναλονο 4.8 εως 5.2 λιτρα στα 100 αναλογα τον δρομο και το βαρος του χεριου μου στο γκαζι.



Offline apostolis1978

  • tolisionikos
  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 205
Reply #17 on: Δευτέρα 17 Ιούνιος 2013, 21:27:06 μμ
Απο αλυσίδες δεν γνωρίζω και πολλά.
Η αλυσίδα μου είναι DID 525V8 (ετσι γράφει)  πίσω γρανάζι DID και μπροστά είχα DID που ηταν στο σετ,(δεν εχω πειράξει γρανάζωμα) αλλά το άλλαξα με γνήσιο στα 25 ευρώ και μειώθηκε ο θόρυβος.


Πιστεύω οτι Χ-ring αλυσίδα είναι υπερβολή για την ΤΑ, η ζωή της αλυσίδας εχει να κάνει με το σωστό τέντωμα, και την φροντίδα της, και οχι με το πόσο ακριβή είναι.
το δικο μου πισω γραναζι που το κοιταξα ειναι σαν το δικο σου αλλα  γραφει JTR300-47 και πιο περα γραφει ενα C49 τι παιζει εδω??γιατι 47 και οχι 48?


xlv 650


Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9807
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #18 on: Τρίτη 18 Ιούνιος 2013, 09:25:27 πμ
Μάλον ο προηγούμενος είχε κοντύνει την σχέση μετάδοσης.

H Honda προτείνει αλυσίδα   DID 525HV 110links    .
Το πίσω γραναζι είναι 48αρι  SPROCKET, FINAL DRIVEN (48T)  με κωδικό 41201-MCB-610   και κοστίζει 39.62€

Το εμπρός γρανάζι είναι 15αρι SPROCKET, DRIVE (15T)   με κωδικό 23801-MM9-010   και κοστίζει 26.56€

Ενώ σαν αλυσίδα η Honda δίνει αυτήν 
CHAIN SET, DRIVE (DAIDO) (DID525 112-120L)   με κωδικό    40540-MY5-G31   στα 73.00€   μαζί με τους συνδετήριους κρίκους

Ενώ αν θες σετ ολα μαζί
CHAIN SET, DRIVE (RK EXCEL) (RK525 112-120L)    με κωδικό  40540-MY5-306  στα    81.31€

Εδώ κατι παίζει λάθος, γιατί είναι σωστός ο κωδικός αλλά λίγα τα λ7, πρέπει να κάνεις ενα τηλ να ρωτήσεις.   



Offline Johnny_Nik

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 765
Reply #19 on: Τρίτη 18 Ιούνιος 2013, 09:32:01 πμ
Μάλον ο προηγούμενος είχε κοντύνει την σχέση μετάδοσης.

H Honda προτείνει αλυσίδα   DID 525HV 110links    .
Το πίσω γραναζι είναι 48αρι  SPROCKET, FINAL DRIVEN (48T)  με κωδικό 41201-MCB-610   και κοστίζει 39.62€

Το εμπρός γρανάζι είναι 15αρι SPROCKET, DRIVE (15T)   με κωδικό 23801-MM9-010   και κοστίζει 26.56€

Ενώ σαν αλυσίδα η Honda δίνει αυτήν 
CHAIN SET, DRIVE (DAIDO) (DID525 112-120L)   με κωδικό    40540-MY5-G31   στα 73.00€   μαζί με τους συνδετήριους κρίκους

Ενώ αν θες σετ ολα μαζί
CHAIN SET, DRIVE (RK EXCEL) (RK525 112-120L)    με κωδικό  40540-MY5-306  στα    81.31€

Εδώ κατι παίζει λάθος, γιατί είναι σωστός ο κωδικός αλλά λίγα τα λ7, πρέπει να κάνεις ενα τηλ να ρωτήσεις.   

Αν ισχύουν οι τιμές όντως τότε εμένα μου φαίνονται πάρα πολύ καλές για Honda. Όλα αφτερμάρκετ μου κόστισαν περίπου 150 ευρώ με τοποθέτηση (και προκοπη δεν είδα που λένε).



Offline apostolis1978

  • tolisionikos
  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 205
Reply #20 on: Τρίτη 18 Ιούνιος 2013, 13:19:05 μμ
πηγα στον μηχανικο μου σημερα για να καταληξουμε τελικα.μου ειπε θα βαλουμε tsubaki χρυση με γραναζια sunstar 15αρι εμπρος,48 πισω.180ευρω με τοποθετηση.μου ειπε οτι sunstar γραναζια χρησιμοποιουν ολες οι εταιρειες και η honda,ειναι καλα.ειναι λεει καλη αλυσιδα.καποια αλλη μου ειπε πιο ακριβη θα ηταν υπερβολη κ οτι στη ζωη της αλυσιδας παιζει ρολο η συντηρηση.η μαυρη με τη χρυση ειχε 20ευρω διαφορα.την ιδια εβαλε κ ο αδερφος μου στο cbr 600 που εχει.τι λετε?????


xlv 650


Offline KostasC

  • Administrator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 10466
  • Γαβ !
    • HTC
Reply #21 on: Τρίτη 18 Ιούνιος 2013, 13:49:36 μμ
Απο προσωπική εμπειρία, η tsubaki καλή είναι αλλά να πας στο κορυφαίο μοντέλο της.
Υπάρχουν και τεχνικά χαρακτηριστικά παραμόρφωσης σε τάνυση κλπ. μπορεί κάποιος να ανατρέξει και σε αυτά.
Η πιο δοκιμασμένη λύση δική μου αλλά και πολλών άλλων είναι είτε μαμα, είτε DID με σετ JT.
Σχετικά με την x-ring ή o-ring η διαφορά πρέπει να έχει να κάνει μόνο με τη λίπανση όπως ανέφερε και συνφορουμίτης παραπάνω.
Η καλή λίπανση, η καλή μόνωση του λιπαντικού μέσα στους κρίκους είναι αυτή που θα προστατεύσει τους κρίκους απο τη θερμοκρασία και την επαφή μέταλλο-με μέταλλο που φέρνει τη φθορά.
Άρα κατά την άποψη μου, η x-ring θα προστατεύσει καλύτερα σε βάθος χρόνου.

Φθηνιάρες αλυσίδες μη βάζετε ποτέ. Πηγαίνετε πάντα στη καλύτερη λύση, γιατί εκτός των μακρύτερων διαστημάτων στις αλλαγές, θα έχετε καλύτερη ασφάλεια και ποιότητα μέχρι το τέλος της ζωής τους.

Κάποτε σε ένα καθαρόαιμο Yamaha είχα βάλει αλυσίδα χωρίς o-ring. Έβγαλε 3 μέρες μόνο στα βουνά. (λιγότερο απο 200χλμ σύνολο)
Αυτό που λέμε σωβρακολάστιχο...

Επίσης, μη πλένετε την αλυσίδα με πετρέλαια παραφίνες κλπ. Ειδικά με πετρέλαιο θα κάψει τα ο-ring και θα τα παίξει η αλυσίδα σύντομα. Ο καθαρισμός της πρέπει να έχει μόνο αισθητικό σκοπό γι αυτούς που τρελαίνονται με τη σκόνη ( και να γίνεται μόνο με παραφίνη)
και μόνο με πανάκι βρεγμένο, στα εξωτερικά πλακάκια των κρίκων.
Οτιδήποτε άλλο είναι περιττό, καθώς με σωστή λίπανση με βαλβολίνη (μόνο και πάντα... οχι μια έτσι μια αλλιώς) η βρωμιά μαζί με λίγη βαλβολίνη θα φύγει δια της φυγόκεντρου δύναμης στο υπερπέραν !

αν δεν... πάρτε ένα bmw (τα boxer) να βάζετε μέσα τη βαλβολίνη  :P


Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9807
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #22 on: Τρίτη 18 Ιούνιος 2013, 14:06:52 μμ
πηγα στον μηχανικο μου σημερα για να καταληξουμε τελικα.μου ειπε θα βαλουμε tsubaki χρυση με γραναζια sunstar 15αρι εμπρος,48 πισω.180ευρω με τοποθετηση.μου ειπε οτι sunstar γραναζια χρησιμοποιουν ολες οι εταιρειες και η honda,ειναι καλα.ειναι λεει καλη αλυσιδα.καποια αλλη μου ειπε πιο ακριβη θα ηταν υπερβολη κ οτι στη ζωη της αλυσιδας παιζει ρολο η συντηρηση.η μαυρη με τη χρυση ειχε 20ευρω διαφορα.την ιδια εβαλε κ ο αδερφος μου στο cbr 600 που εχει.τι λετε?????

Aποστόλη tsubaki  αλυσίδα , αν θυμάμαι καλά, χρησιμοποιεί ο  XLGeorge αν θες στείλε του ενα πμ να ρωτήσεις αποψεις.

Γνώμη μου μπροστά γνήσιο γρανάζι γιατί εχει τα λάστιχα .

Οσο για τα υπόλοιπα εχουν γραφεί πολλά εδώ μέσα, κέφι νάχεις να διαβάζεις, ρίξε μια ψαχτική.

περί tsubaki

http://www.transalpforum.gr/index.php/topic,19451.msg301213.html#msg301213
http://www.transalpforum.gr/index.php/topic,15096.msg194600.html#msg194600
http://www.transalpforum.gr/index.php/topic,17862.msg254663.html#msg254663
http://www.transalpforum.gr/index.php/topic,1834.msg19425.html#msg19425



Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2452
  • XLV650, CRF1000
Reply #23 on: Τρίτη 18 Ιούνιος 2013, 14:29:41 μμ
Γνωμη μου ειναι οτι η σχετικα φτηνη O-ring Tsubaki ειναι μια χαρα αλυσιδα. Η προηγουμενη μου εβγαλε 30Κ χμ και μπηκε πανω σε γραναζια που ειχανε ηδη 39Κ χμ. Την ιδια εβαλα και προσφατα που αλλαξα αλυσιδα-γραναζια, ειμαι περιεργος να δω ποσα χμ θα βγαλει αυτη σε καινουργια γραναζια (μπροστα μαμα, πισω JT). Χρυση X-ring Tsubaki εχω στο VFR που εχει αλλη ιπποδυναμη, σε Τρανσαλπ ειναι κατα τη γνωμη μου υπερβολη.

Γραναζια Sunstar ειναι πολυ καλα, τετοιο ειναι το πισω τουλαχιστο της Honda.


" the PouroDuro spirit "


Offline louros

  • Μονάχος μονάχος
  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 7324
  • Kαι αδιάβροχος.....!
Reply #24 on: Τρίτη 18 Ιούνιος 2013, 14:48:34 μμ
Προχθές στη ρούλα της έβαλα αλυσιδογράναζα.
Τα παλιά τα είχα πάει 40.000 περίπου και λίπαινα με βαλβολίνη επιμελώς κάθε περίπου 300 χλμ.(σε κανα ταξίδι έβαζα σπρέι που και που).Είχα CHIARAVALLI γρανάζια και RK αλυσίδα.
Εβαλα τα ίδια γρανάζια (CHIARAVALLI) και μιά αλυσίδα Iris  !!! Ισπανική.

Ο δικός μου μου είπε οτι την ξέρει ( την Iris ) εγώ πάλι όχι.
Καμιά γνώμη ?


ΘΑΝΑΣΗΣ  
Ομορφάάά





" Μπάρμπα . απο δω βγάζ πθενά ?