Πέμπτη 14 Νοέμβριος 2019, 21:35:25 μμ *
Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Νέα: ..
 
   Αρχικη   Βοηθεια Αναζητηση Σύνδεση Εγγραφή  
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα. « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: [1] | Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: Το πιο καθαρό όχημα του πλανήτη!  (Αναγνώστηκε 1325 φορές)
Nikos 122s
Οδηγάρα
****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 356



« στις: Παρασκευή 17 Μάιος 2013, 12:10:07 μμ »

http://on-news.gr/2012/11/08/to-pio-katharo-ochima-tou-planiti/
Καταγράφηκε
γκ
Hailwood, Agostini, Roberts,
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2515


TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο


« Απάντηση #1 στις: Παρασκευή 17 Μάιος 2013, 12:35:54 μμ »

Όπως και οι ηλεκτροκινητήρες δεν ρυπαίνουν μεν οι ίδιοι, μπορεί όμως να υπάρξει ρύπανση από τα εργοστάσια παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας. Έτσι και εδώ πεπιεσμένος αέρας στη φύση δεν υπάρχει, για να συμπιέσομε τον αέρα θα δαπανήσομε έργο.
Επειδή τα κράτη δεν έχουν επέμβει (φορολογήσει) ΑΚΟΜΑ τον πεπιεσμένο αέρα και τη διαδικασία παραγωγής του, γι' αυτό αυτές οι λύσεις είναι φθηνότερες από τη βενζίνη και τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Αυτοκίνητο που δουλεύει με πεπιεσμένο αέρα, έχουν έτοιμο οι ινδοί.
Τι θα γίνει όμως αν τα κράτη διαισθανθούν τον κίνδυνο των διαφυγόντων κερδών;
Καταγράφηκε

Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!
Διαμαντης
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2816



« Απάντηση #2 στις: Παρασκευή 17 Μάιος 2013, 12:59:23 μμ »

Λύσεις υπάρχουν για την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας οικονομικής και οικολογικής.
Ο λόγος που δεν εφαρμόζονται είναι το παγκόσμιο ενεργειακό κατεστημένο.
Μπράβο στο παλικάρι για την εφαρμογή του. Στα σιωπηλά θα σβήσει και αυτή.
Καταγράφηκε
Παύλος
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 9245



« Απάντηση #3 στις: Παρασκευή 17 Μάιος 2013, 15:35:34 μμ »

Κι αν κοπανήσει σε κανένα βράχο; Ξέρετε τι μπαμ κάνουν αυτές οι φιάλες; Shocked
Καταγράφηκε

Παύλος Καρούμπης
KostasC
Administrator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 10460


Γαβ !


« Απάντηση #4 στις: Παρασκευή 17 Μάιος 2013, 16:09:55 μμ »

Κι αν κοπανήσει σε κανένα βράχο; Ξέρετε τι μπαμ κάνουν αυτές οι φιάλες; Shocked

ένα φφφφφσσσσσ θα κάνουν το πολύ πολύ...

ή μήπως τώρα οι βενζίνες δε κάνουν μπαμ...και φλούππππ ?
Καταγράφηκε

Dimitri
Οδηγάρα
****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 354


I'm normal. It's everyone else that's weird.


« Απάντηση #5 στις: Παρασκευή 17 Μάιος 2013, 16:12:03 μμ »

Έξυπνη ιδέα και οικονομική(?).

Μία καταδυτική φιάλη (αυτή που βλέπω μοιάζει να είναι 18άλιτρη) κοστίζει γύρω στα €300. Το γέμισμα είναι γύρω στα 3-4€, άρα με αυτονομία 100 χλμ η "κατανάλωση" είναι φανταστική. Αυτά βέβαια αν γεμίζουν στα 210 και όχι στα 300bar, διότι τότε πάμε σε άλλα κόστη (κυρίως για την μπουκάλα).

Βέβαια το γέμισμα δεν είναι 2 λεπτά όπως λέει το άρθρο, αλλά θέλει κανένα μισάωρο (διαφορετικά η μπουκάλα θα βράσει και δεεν θα γεμίσει τελέιως).

(Εγώ με δύο μπουκάλες που έχω μια χαρά είμαι. Μία για κατάδυση και μία για να μετακινηθώ  Grin)
Καταγράφηκε

Dimitri

Too many Chiefs, not enough Indians...
KostasC
Administrator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 10460


Γαβ !


« Απάντηση #6 στις: Παρασκευή 17 Μάιος 2013, 17:55:44 μμ »

αν και το φτωχό μυαλό μου δε συλλαμβάνει ακριβώς πως απο αυτή την ποσότητα και πίεση παράγεται τόσο έργο,
μου φαίνεται φανταστική η ιδέα.
Για το θέμα πλήρωσης των φιαλών, αυτό είναι το πιο εύκολο. Με ειδικές κατασκευές το βάζεις σε χαμηλότερη θερμοκρασία και τελειώνει.
Καταγράφηκε

Dimitri
Οδηγάρα
****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 354


I'm normal. It's everyone else that's weird.


« Απάντηση #7 στις: Δευτέρα 20 Μάιος 2013, 10:49:08 πμ »

Ναι υπάρχουν συμπιεστές με ψύξη (έχει φωτγραφίες μέσα το site), αλλά αν σκεφτείς ότι ένας απλός συμπιεστής για γέμισμα καταδυτικής φιάλης πάει γύρω στις €3000 και θέλει σχεδόν 1 ώρα για να γεμίσει την φιάλη, καταλαβαίνεις το κόστος για ένα μεγάλο και καλό.

Βέβαια επειδή, όπως φαντάζομαι,  δεν πρέπει να έχεις πολλούς περιορισμούς για καθαρότητα του αέρα και για υγρασία (δεν βρήκα τεχνικές προδιαγραφές μέσα στο site τηε εταιρείας) το κόστος θα μειωθεί σημαντικά, αλλά και πάλι δεν θα πέσει κάτω από 5-6000€.

Τώρα για απόσβεση δεν είναι και τόσο καλά τα πράγματα.

Με 140 χλμ ανα φιάλη και κόστος €6000 τον συμπιεστή (έτσι για παράδειγμα), θέλεις πάνω από 110000 χλμ (ή 800+ γεμίσματα), χωρίς να υπολογίσεις τα λειτουργικά έξοδα του συμπιεστή και συντήρηση της φιάλης, για να  έλθεις στα λεφτά σου.

Αυτά βεβαια στο πειραματικό επίπεδο που είναι τώρα. Αν πιάσει η ιδέα (και δεν παραμέινει σε εργοστάσια και χώρους που έχουν τις υποδομές) και τα περισσότερα (ή αρκετά) βενζινάδιακα έχουν και σταθμούς για να γεμίζουν μπουκάλες, τότε συμφέρερει.

Το μέλλον θα δείξει (όπως και με την υγραεριοκίνηση).
Καταγράφηκε

Dimitri

Too many Chiefs, not enough Indians...
Hypersonic
Γιώργος... Mr. Anderson
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 5134


Μπαμπάς * 2


« Απάντηση #8 στις: Δευτέρα 20 Μάιος 2013, 14:02:54 μμ »

Όπως και οι ηλεκτροκινητήρες δεν ρυπαίνουν μεν οι ίδιοι, μπορεί όμως να υπάρξει ρύπανση από τα εργοστάσια παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας. ...

Ετσι ακριβως.... τα ακριβοπληρωμενα ΤΡΑΜ+τρόλευ που δεν εχουν καυσαερια και δε μολυνουν τον αερα (της Αθηνας... τι μας νοιαζει ο αερας της Μεγαλοπολης....)
Καταγράφηκε

Σελίδες: [1] | Πάνω Εκτύπωση 
« προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines
Simple Audio Video Embedder

SMF Theme © Gaia
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!