Ναι υπάρχουν συμπιεστές με ψύξη (έχει φωτγραφίες μέσα το site), αλλά αν σκεφτείς ότι ένας απλός συμπιεστής για γέμισμα καταδυτικής φιάλης πάει γύρω στις €3000 και θέλει σχεδόν 1 ώρα για να γεμίσει την φιάλη, καταλαβαίνεις το κόστος για ένα μεγάλο και καλό.
Βέβαια επειδή, όπως φαντάζομαι, δεν πρέπει να έχεις πολλούς περιορισμούς για καθαρότητα του αέρα και για υγρασία (δεν βρήκα τεχνικές προδιαγραφές μέσα στο site τηε εταιρείας) το κόστος θα μειωθεί σημαντικά, αλλά και πάλι δεν θα πέσει κάτω από 5-6000€.
Τώρα για απόσβεση δεν είναι και τόσο καλά τα πράγματα.
Με 140 χλμ ανα φιάλη και κόστος €6000 τον συμπιεστή (έτσι για παράδειγμα), θέλεις πάνω από 110000 χλμ (ή 800+ γεμίσματα), χωρίς να υπολογίσεις τα λειτουργικά έξοδα του συμπιεστή και συντήρηση της φιάλης, για να έλθεις στα λεφτά σου.
Αυτά βεβαια στο πειραματικό επίπεδο που είναι τώρα. Αν πιάσει η ιδέα (και δεν παραμέινει σε εργοστάσια και χώρους που έχουν τις υποδομές) και τα περισσότερα (ή αρκετά) βενζινάδιακα έχουν και σταθμούς για να γεμίζουν μπουκάλες, τότε συμφέρερει.
Το μέλλον θα δείξει (όπως και με την υγραεριοκίνηση).