Πέμπτη 03 Δεκέμβριος 2020, 08:55:10 πμ *
Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Νέα: .
 
   Αρχικη   Βοηθεια Αναζητηση Σύνδεση Εγγραφή  
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα. « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: [1] | Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: SUV τα τετράτροχα on-off  (Αναγνώστηκε 9051 φορές)
γκ
Hailwood, Agostini, Roberts,
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2571


TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο


« στις: Πέμπτη 16 Μάιος 2013, 09:08:17 πμ »

Αν και δεν φοβάμαι να σκονίσω αυτοκίνητα και μοτοσυκλέτες, κάποια ξύλα από ελιές, που είχα αφήσει από το χειμώνα σε κάποια ορειβατικά  Grin χωράφια η λογική έλεγε να τα πάρω με το καθαρόαιμο 4Χ4 κάποιου φίλου. Επειδή όμως οι φίλοι, άλλος είχε καταθέσει πινακίδες, άλλος ήταν χωρίς ασφάλεια, αναγκάστηκα να πάω με το δικό μου SUV, έχοντας κατά νου ότι είναι πολύ πιθανόν να ψάχνω τρακτέρ να με τραβήξει.

Εχω πάει σε χωματόδρομους, χιόνια κλπ. αλλά ποτέ εκτός δρόμου και μάλιστα φορτωμένος στην ανηφόρα. Ε λοιπόν έπεθα πλάκα με το SUV.

Πρώτα απ' όλα με τις ράμπες προσέγγισης και διαφυγής.

Και δεύτερον από την αποτελεσματικότητα της ηλεκτρονικής τετρακίνησης την οποία δεν συμπαθώ καθόλου. Υπόψη ότι τα λάστιχα είναι τελείως ασφάλτινα και φαγωμένα και πατούν σε χορτάρι όπως βλέπετε.





Κάπως έτσι εξασφαλίσαμε τα ξύλα του επόμενου χειμώνα.
Λίγο μόνο γρατζούνισα τους πλαστικούς προφυλακτήρες, τους οποίους ίσως τροποποιήσω για καλύτερες ράμπες.
« Τελευταία τροποποίηση: Πέμπτη 16 Μάιος 2013, 09:12:30 πμ από γκ » Καταγράφηκε

Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!
XTerminator
Οδηγάρα
****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 467



« Απάντηση #1 στις: Πέμπτη 16 Μάιος 2013, 20:02:02 μμ »

 Wink Wink Winkωραιο θεμα ανοιξες!

Επειδη ασχολουμαι και μου αρεσει πολυ το βουνο το λεω.Το μαβερικ ειναι καλο στον τομεα αυτο,εχει καλες διαδρομες στην αναρτηση και θα ελεγα ειναι απο τα ποιο χωματινα στην κατηγορια ΣΟΥΒ.Ειχα και το 2λιτρο και το 2,3 .Πανε αρκετα καλα.
  Το προβλημα με αυτα ειναι οτι επειδη δεν εχουν κοντες σχεσεις,συνηθως σε προδιδει ο συμπλεκτης και η δυναμη τους,και ξεμενεις.
  Απο το Φορεστερ (τουρμπο) παντως που εχω τωρα μπορω να πω οτι το φορντ ηταν ποιο ευχαριστο στο χωμα.
 Στα πατημενα γρηγορα χωματινα ομως...... Wink Wink Wink Wink ειναι τελειο το Σουμπαρου.... Wink Wink Wink
Καταγράφηκε

"ΝΑ ΦΟΒΑΣΑΙ ΤΗΝ ΟΡΓΗ ΤΩΝ ΥΠΟΜΟΝΕΤΙΚΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ"
Sotos
Global Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 11368



« Απάντηση #2 στις: Πέμπτη 16 Μάιος 2013, 21:45:13 μμ »

Καιει ομως το ατιμο... Καιει τα σωθικα του!
Καταγράφηκε

Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 82.144km
panisk
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3729



« Απάντηση #3 στις: Πέμπτη 16 Μάιος 2013, 22:24:42 μμ »

Ένα Jimny και τίποτε άλλο... Με μπόλικη υπομονή στην άσφαλτο και ...μπόλικη χαρά στο χώμα!!! Μικρό, κατσίκι και με κιβώτιο υποπολλαπλασιασμού!!!

Αν δεν ήταν στην κατάντια που είναι τώρα η χώρα, υπολόγιζα ότι θα το είχα, τώρα κοντά. Θα πάει παραπίσω, περιμένω... τα βουνά δεν θα φύγουν από τη θέση τους!!!
Καταγράφηκε

Αφού το φως ταξιδεύει γρηγορότερα απο τον ήχο, εγώ γιατί πρώτα ακούω τις μ@λ@κίες και μετά μου ανάβουν τα λαμπάκια;

Live to Drive - Drive to Live
trackler
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 5431



« Απάντηση #4 στις: Πέμπτη 16 Μάιος 2013, 22:28:10 μμ »

Καιει ομως το ατιμο... Καιει τα σωθικα του!

προπερσυ στο ακροπολης,ειχα παει στον αντιπροσωπο της mazda και του ζητησα να μου δωσει για το 3ημερο το test drive mazda BT-50 4Χ4 φουλ εξτρα που ειχε στο μαγαζι.το πηρα απο πεμπτη τελικα και θα το επεστρεφα δευτερα.
σαββατο απογευμα το γυρισα πισω γιατι οσο πετρελαιο εκαψε για 3 μερες,με το δικο μου θα περνουσα 2 μηνες.
βεβαια η αληθεια ειναι οτι του ηπια το αιμα κυριολεκτικα,η τουρμπινα δουλευε υπερωριες,170 στην εθνικη οδο και οταν ανεβαιναμε αραχωβα,η αναβαση εγινε σε "αγωνιστικους"  ρυθμους.

τι θελω να πω.
δεν θελω να σκεφτω καν ποσο κοστιζει η μετακινηση με ενα σαβ βενζινης.
αν το πετρελαιο εκαιγε πολυ,αυτα ποσο καινε δλδ? και δεν μιλαω για τις τυποποιημενες μετρησεις των κατασκευαστων αλλα για την πραγματικη μικτη καταναλωση.θα πρεπει να εισαι πολυ υπομονετικος και συνετος στο δεξι πενταλ για να μην καταστρεφεις τον οικονομικο προυπολογισμο.

παντως αυτα τα αυτοκινητα εχουν κανει πολλους οδηγους offroadερς.
Καταγράφηκε

trackler
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 5431



« Απάντηση #5 στις: Πέμπτη 16 Μάιος 2013, 22:30:56 μμ »

Ένα Jimny και τίποτε άλλο... Με μπόλικη υπομονή στην άσφαλτο και ...μπόλικη χαρά στο χώμα!!! Μικρό, κατσίκι και με κιβώτιο υποπολλαπλασιασμού!!!

αν διεθατεις μπολικη υπομονη για την ασφαλτο,θεωρω οτι ενα NIVA με τρακτερωτα λαστιχα μπορει να προσφερει περισσοτερες συγκινησεις και πραγματικο offroading.
Καταγράφηκε

azwros
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3927


Ερωτας με την πρώτη ματιά!!


« Απάντηση #6 στις: Πέμπτη 16 Μάιος 2013, 22:47:13 μμ »

αν διεθατεις μπολικη υπομονη για την ασφαλτο,θεωρω οτι ενα NIVA με τρακτερωτα λαστιχα μπορει να προσφερει περισσοτερες συγκινησεις και πραγματικο offroading.


Και τα 2 καίνε τα άντερά τους απο καυσιμο και στην άσφαλτο δεν πάνε βήμα!!!
Στα 100 χιλιόμετρα αποσταση πας για καινούργια μέση!!!
Όσο για το Niva που λες, καλύτερα αν πάρεις τα βουνά να έχεις και άλλο τζιπάκι παρέα ( το Jimny ας πούμε)
 γιατι μπορεί να μην σε γυρίσει σπίτι
Καταγράφηκε

Δεν   πλαλάου!!!!
γιατί νουγάου!!!! γκε γκε;;
[img]http://farm3.static.flickr.com[img]
Καψιώτης....
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3439



« Απάντηση #7 στις: Πέμπτη 16 Μάιος 2013, 22:47:53 μμ »

αν διεθατεις μπολικη υπομονη για την ασφαλτο,θεωρω οτι ενα NIVA με τρακτερωτα λαστιχα μπορει να προσφερει περισσοτερες συγκινησεις και πραγματικο offroading.
Τα καθαρά χωμάτινα είναι το NIVA και το Jimny. Το Jimny πάει πολύ καλά χώμα. Αν αντέχει το βαλάντιο (αντέχει;) Land Rover.
Καταγράφηκε

Αγάλια-αγάλια, ντραϊλίζουμι....
Hypersonic
Γιώργος... Mr. Anderson
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 5148


Μπαμπάς * 2


« Απάντηση #8 στις: Πέμπτη 16 Μάιος 2013, 23:17:01 μμ »

δεν θελω να σκεφτω καν ποσο κοστιζει η μετακινηση με ενα σαβ βενζινης.

Το δικο μου...
9,6l - 12l / 100χλμ (αναλογα με τη φαγουρα που εχω στην πατουσα)
 Grin

Αλλα *rx/ μου... λεφτα υπαρχουν 
Καταγράφηκε

trelomhxmhx
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 582



« Απάντηση #9 στις: Παρασκευή 17 Μάιος 2013, 00:00:31 πμ »

Όσο για το Niva που λες, καλύτερα αν πάρεις τα βουνά να έχεις και άλλο τζιπάκι παρέα ( το Jimny ας πούμε)
 γιατι μπορεί να μην σε γυρίσει σπίτι

αυτό με το niva από που προκύπτει;

σίγουρα του λείπουν πολλά από αυτά που έχουν τα σύγχρονα της κατηγορίας του αλλά αυτό νομίζω είναι που το κάνει και πιο αξιόπιστο;
Καταγράφηκε

γκ
Hailwood, Agostini, Roberts,
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2571


TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο


« Απάντηση #10 στις: Παρασκευή 17 Μάιος 2013, 08:18:55 πμ »

Το Niva είναι ο πρόδρομος των SUV. Τη δεκαετία του 70 που παρουσιάστηκε ήταν επανάσταση. Τότε υπήρχαν μόνο καθαρόαιμα 4Χ4 και οι Ρώσσοι παρουσίασαν τετρακίνητο με αυτοφερόμενο σασσί, ανεξάρτητη ανάρτηση μπροστά, αλλά κράτησαν τον υποπολλαπλασιασμό.

Το αυτοκίνητο (Maverick) το ήθελα για οικογενειακό, οπότε το καθαρόαιμο δεν μου έκανε. Η κορυφή τότε 2004 στις αναρτήσεις και στην τετρακίνηση το Forester, δεν μας χωρούσε και δευτερευόντως έίχε πολύ μεγάλους προβόλους, έτσι κατέληξα στο 3λιτρο Maverick.
Ένας σπουδαίος κινητήρας θάβεται σε επιδόσεις και κατανάλωση από ένα πολύ ράθυμο αυτόματο κιβώτιο 4 σχέσεων. Ο υδραυλικός συμπλέκτης - μετατρπέας ροπής όμως βοηθά πολύ εκτός δρόμου.
Καταγράφηκε

Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!
azwros
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3927


Ερωτας με την πρώτη ματιά!!


« Απάντηση #11 στις: Παρασκευή 17 Μάιος 2013, 10:24:08 πμ »

αυτό με το niva από που προκύπτει;



απο καμιά 10 αριά γνωστούς που το έχουν - είχαν!!!
Καταγράφηκε

Δεν   πλαλάου!!!!
γιατί νουγάου!!!! γκε γκε;;
[img]http://farm3.static.flickr.com[img]
KostasC
Administrator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 10465


Γαβ !


« Απάντηση #12 στις: Παρασκευή 17 Μάιος 2013, 10:36:12 πμ »

απο καμιά 10 αριά γνωστούς που το έχουν - είχαν!!!

Το Niva το είχα περίπου 10 χρόνια. Αν εξαιρέσεις τα μπλιμπλίκια (καλοριφέρ κλπ ρυθμιστήρια) το αυτοκίνητο ήταν μια χαρά και τίμιο.
Τόσο τίμιο που η τιμή μεταπώλησης ήταν η κορυφαία σε όλα τα είδη-μοντέλα αυτοκινήτων (όταν το έδωσα το '10). Το είχα πάρει 9Κ ευρώ και μετά απο 100Κ χλμ το έδωσα 4Κ ευρώ. Με χρήση...άντε γειά...
Πες μου ποιο αυτοκίνητο μετά απο 13 χρόνια χάνει μόνο το 60% της αξίας του. Και μιλάμε για ξεζούμισμα.
Καταγράφηκε

trelomhxmhx
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 582



« Απάντηση #13 στις: Παρασκευή 17 Μάιος 2013, 11:59:20 πμ »

Το Niva το είχα περίπου 10 χρόνια. Αν εξαιρέσεις τα μπλιμπλίκια (καλοριφέρ κλπ ρυθμιστήρια) το αυτοκίνητο ήταν μια χαρά και τίμιο.
Τόσο τίμιο που η τιμή μεταπώλησης ήταν η κορυφαία σε όλα τα είδη-μοντέλα αυτοκινήτων (όταν το έδωσα το '10). Το είχα πάρει 9Κ ευρώ και μετά απο 100Κ χλμ το έδωσα 4Κ ευρώ. Με χρήση...άντε γειά...
Πες μου ποιο αυτοκίνητο μετά απο 13 χρόνια χάνει μόνο το 60% της αξίας του. Και μιλάμε για ξεζούμισμα.

στο ύφος μου είσαι,

γιατί και γω έχω γνωστούς που το είχαν και δεν είχαν κανένα παράπονο, αντιθέτως αυτοί που μου χουν κάνει παράπονα είναι μόνο άνθρωποι που δεν το είχαν,
Καταγράφηκε

azwros
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3927


Ερωτας με την πρώτη ματιά!!


« Απάντηση #14 στις: Παρασκευή 17 Μάιος 2013, 12:56:03 μμ »

Ηρεμήστε ωρέ παληκάρια!!!!!
Συγνώμη αν σας πρόσβαλα τα "εργαλεία""
Δεν είπα εγω οτι δεν έχουν δυνατότητες στο βουνο.
Απλά τα άτομα που το έχουν και είναι κυνηγοί , έχουν μεινει απο βλάβες γελοίες, και οχι απο κινητηρα ή σασμάν
Καταγράφηκε

Δεν   πλαλάου!!!!
γιατί νουγάου!!!! γκε γκε;;
[img]http://farm3.static.flickr.com[img]
Διαμαντης
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2816



« Απάντηση #15 στις: Παρασκευή 17 Μάιος 2013, 13:13:00 μμ »

Καταγράφηκε
Αιγαιοπλόος
Οδηγάρα
****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 359



« Απάντηση #16 στις: Παρασκευή 17 Μάιος 2013, 13:28:05 μμ »

Δε θα αποκαλούσα τα SUV ως "τετράτροχα on-off". Η αντιστοιχία δεν είναι ακριβής.

Η πρώτη λέξη που μας έρχεται στο μυαλό όταν ακούμε τη λέξη "SUV" είναι αυτομάτως η "κατανάλωση". Κι αυτό δεν ισχύει δυστυχώς μόνο για τα δίλιτρα και βάλε (που καίνε όχι μόνο λόγω κυβικών αλλά και μεγάλου και κακής αεροδυναμικής αμαξώματος) αλλά και για τα μικρά (βλ. μικρό Vitara, Terios αλλά και το Jimny, αν και το τελευταίο δεν είναι SUV αλλά καθαρό τζιπ).  

Κι αν προσθέσεις στο λογαριασμό και τα τέλη κυκλοφορίας (μιας και η πλειοψηφία των SUV είναι δίλιτρα και πάνω), τότε άντε γειά.

Στις μοτοσυκλέτες όμως δεν είναι έτσι τα πράγματα. Υπάρχουν μπόλικες μοτοσυκλέτες on-off στα μεσαία κυβικά, με κόστος χρήσης πραγματικά πολύ χαμηλό. Transalp, V-Strom, XT 660R, F 800 GS, Tiger 800 ακόμα και το Versys και το TDM (για να το ξεχειλώσουμε λίγο προς το "on") είναι πραγματικά μεσαίου budget μηχανάκια. Παράλληλα υπάρχουν και μικρότερα "ονοφάκια" (WR 250 R, KLX 250) που προσφέρουν αυτό το "λίγο απ' όλα" με κόστος λίγο παραπάνω από αυτό ενός παπιού.


« Τελευταία τροποποίηση: Παρασκευή 17 Μάιος 2013, 13:30:05 μμ από Αιγαιοπλόος » Καταγράφηκε


Μια αστραπή είν' η ζωή και στ' άναμμα που κάνει, ό,τι προλάβει ο άνθρωπος, τα υπόλοιπα τα χάνει.
panisk
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3729



« Απάντηση #17 στις: Παρασκευή 17 Μάιος 2013, 14:33:02 μμ »

Ο υδραυλικός συμπλέκτης - μετατρπέας ροπής όμως βοηθά πολύ εκτός δρόμου.

Έτσι είναι!!! Και στο μπροστοκίνητο αυτόματο που έχω σε κάτι βρεγμένες ανηφόρες που απλά ...δεν μπορείς να ξεκινήσεις, βοηθάει πολύ!

Όσο για καταναλώσεις στα "μικρά", έχω κάνει το ίδιο ταξίδι με ίδιους ρυθμούς οδήγησης τόσο στο χώμα όσο και στην άσφαλτο με Jimny(το παλιό, όχι το facelift με τον νέο κινητήρα!) και με Terios 1,3 (το νέο, το φαρδύ). Στο θέμα άσφαλτος και με ταχύτητες 120-140 (...τελικές!!!) το Jimny έκαψε 9,7 λτ/100 χλμ, ενώ το Terios στα ...12,6 λτ/100 χλμ! Στο βουνό, (Ζήρεια - Χελμός), το Jimny με πάρα πολύ παιχνίδι, (Πισοκίνητο  , τετρακίνητο, με κοντά , ...με όλα) έφτασε τα 10,8 λτ/ 100 χλμ. Το Terios με πολύ ...ξενέρωμα (πήγανε μόνο στις φλαταδούρες, στα δύσκολα του έλειπαν τα κοντά, ενώ ...πάντοτε στο χώμα του έλειπε ο ...κινητήρας) έφτασε τα 13,1 λτ/ 100 χλμ.

Όσο για το Niva, είναι πολύ άξιο. Σήμερα όμως, θέλεις και λίγα φρου-φρου που θα σε κάνουν να νιώθεις πιο άνετα.
Καταγράφηκε

Αφού το φως ταξιδεύει γρηγορότερα απο τον ήχο, εγώ γιατί πρώτα ακούω τις μ@λ@κίες και μετά μου ανάβουν τα λαμπάκια;

Live to Drive - Drive to Live
γκ
Hailwood, Agostini, Roberts,
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2571


TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο


« Απάντηση #18 στις: Παρασκευή 17 Μάιος 2013, 19:24:36 μμ »

Δε θα αποκαλούσα τα SUV ως "τετράτροχα on-off". Η αντιστοιχία δεν είναι ακριβής.


Όπως λέει και το όνομά τους on-off είναι οι μοτοσυκλέτες που πάνε άσφαλτο και χώμα και αυτό είναι το κύριο χαρακτηριστικό τους. Το ίδιο και τα SUV.
Για την κατανάλωση στα SUV έτσι είναι, γιατί τα επί πλέον εξαρτήματα της τετρακίνησης καταναλώνουν ισχύ για να περιστραφούν και προσθέτουν βάρος. Αυτό συμβαίνει και στα τετρακίνητα ασφάλτινα αυτοκίνητα. Δεν συμβαίνει στις μοτοσυκλέτες γιατί οι off και οι on-off δεν είναι δικίνητες.
Καταγράφηκε

Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!
trackler
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 5431



« Απάντηση #19 στις: Παρασκευή 17 Μάιος 2013, 20:01:41 μμ »

έτσι κατέληξα στο 3λιτρο Maverick.
..... από ένα πολύ ράθυμο αυτόματο κιβώτιο 4 σχέσεων.

3λιτρο?  Shocked Shocked Shocked α παναγια μου.

επισης θεωρω-ισως λανθασμενα- οτι το αυτοματο κιβωτιο μειωνει εστω και λιγο τις εκτος δρομου δυνατοτητες.
φανταζομαι οτι δεν μπορει να κανει την ιδια δουλεια με την πρωτη αργο ας πουμε σε αυτοκινητο που διαθετει υποπολλαπλασιασμο.
Καταγράφηκε

XTerminator
Οδηγάρα
****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 467



« Απάντηση #20 στις: Παρασκευή 17 Μάιος 2013, 20:29:53 μμ »

Γενικα στο θεμα καταναλωσης,ολα τα 4χ4 σιγουρα θελουν κατι παραπανω.Το 3λιτρο οντως εχει αυτην την ιδιαιτεροτητα με το αυτοματο σαζμαν,ειναι φτυαγμενο στην κυριολεξια για την Αμερικη.Βεβαια η ροπη και η δυναμη ειναι αλλο πραγμα,και το ευχαριστο ταξιδι εξισου.Καμμια φορα τα μικρα κυβικα στα 4κινητα σουβ λειτουργουν αρνητικα και εχοντας να κινησουν ενα σχετικα μεγαλο βαρος αναιβαζουν τις καταναλωσεις.Εκαιγα παραπανω καυσιμο με 2λιτρο Μαβερικ απο οτι καιω με το φορεστερ που εχει προγραμμα και ειναι κοντα στα 300 αλογα.Αρκει να κινησαι λογικα.
  Οσο για τα τζιμνι νιβα,ειναι εργαλεια και με 4 λαστιχακια κανουν θαυματα.Εχω ενα σαμουραι χιλιαρι το γιαπωνεζικο....το πηρα διαλιμενο το εφτιαξα λιγο λιγο απλα εχω βαλει 4 λαστιχα 100% εκτος δρομου  ενα μπλοκε 100% πισω, μια αναρτηση νορμαλ και εναν εργατη......και απλα ειναι ασταματητο.Αρκει να μην ψαχνεις ανεση και ταχυτητα....
  Ολα παντως σε κανουν να χαιρεσαι.....αρκει να ξερεις τι θελεις και περνας μια χαρα! 
Καταγράφηκε

"ΝΑ ΦΟΒΑΣΑΙ ΤΗΝ ΟΡΓΗ ΤΩΝ ΥΠΟΜΟΝΕΤΙΚΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ"
babisku
Απλός οδηγός
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 161



« Απάντηση #21 στις: Παρασκευή 17 Μάιος 2013, 21:05:14 μμ »

3λιτρο?  Shocked Shocked Shocked α παναγια μου.

επισης θεωρω-ισως λανθασμενα- οτι το αυτοματο κιβωτιο μειωνει εστω και λιγο τις εκτος δρομου δυνατοτητες.
φανταζομαι οτι δεν μπορει να κανει την ιδια δουλεια με την πρωτη αργο ας πουμε σε αυτοκινητο που διαθετει υποπολλαπλασιασμο.

Το αυτόματο αντίθετα βοηθάει εκτός δρόμου γιατί  κλειδώνεις την πρώτη σαν αργό, και δεν τρως δίσκους, συμπλέκτη κτλ. Τα 4χ4 που έχουν "αργά", τα έχουν και στα αυτόματα κιβώτια. Εκτός δρόμου παίζει ρόλο το λάστιχο, το βάρος και να μην σε νοιάζει να σπάσεις το αμάξι. Έχω δει σε χωράφια ιχ 30ετιας που καγιεν και άλλα σουβ δεν πλησίαζαν. Το τζίμνι το είχα, είναι κορυφαίο εκτός (κυκλοφορούν βίντεο που ανεβαίνει λασπόλοφους και το χαμερ αδυνατεί) αλλά το ταξίδι σε εθνική με 120-140 είναι ανέκδοτο και δεν είναι για οικογένεια με 2 παιδιά (με ένα παιδί δύσκολα). Έχω το τέριος 1.5 αυτόματο και πιστεύω πως είναι από τα καλύτερα αμάξια, κάτι σαν το τρανσάλπ (τα κάνει όλα καλά χωρίς να ξεχωρίζει) και δεν είναι δίλιτρο. 
Καταγράφηκε
XTerminator
Οδηγάρα
****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 467



« Απάντηση #22 στις: Σάββατο 18 Μάιος 2013, 13:48:46 μμ »

Το τερριος ειναι πραγματι ενα πολυ καλο οχημα για ολα.Δεν κοστιζει πολυ,ειναι καλο στην ασφαλτο.Αν εχει και κανενα μπλοκε πισω,(δεν ξερω στα καινουργια αν το κρατησαν...) ειναι τελειο!
  Για τα αυτοματα,νομιζω οπως αλλοστε και σε ολα τα πραγματα,υπαρχουν θετικα κ αρνητικα.Γλιτωνεις σιγουρα φθορες σε πατιναρισματα-συμπλεκτες,αλλα πολλες φορες υπαρχου περιπτωσεις που με το μανιουαλ κιβωτιο μπορεις να κινηθεις καλυτερα.Ειναι ομως λιγες αυτες.Αρνητικο βρισκω το ενδεχομενο ακινητοποιησης ας πουμε απο μπαταρια.Δεν "σηκωνει" σπρωξιμο,θες καλωδια.Βεβαια εχει ολα τα αλλα καλα,στην ευκολια χειρισμου.
Καταγράφηκε

"ΝΑ ΦΟΒΑΣΑΙ ΤΗΝ ΟΡΓΗ ΤΩΝ ΥΠΟΜΟΝΕΤΙΚΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ"
Σελίδες: [1] | Πάνω Εκτύπωση 
« προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines
Simple Audio Video Embedder

SMF Theme © Gaia
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!