Τετάρτη 17 Ιούλιος 2019, 19:41:49 μμ *
Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Νέα: Αν είναι η πρώτη σας επίσκεψη στο Forum, ειναι σημαντικό να δείτε πρώτα  αυτό
 
   Αρχικη   Βοηθεια Αναζητηση Σύνδεση Εγγραφή  
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα. « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: 1 [2] 3 4 5 | Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: Πρόβλημα με το τσοκ του αέρα  (Αναγνώστηκε 23068 φορές)
giorgosxl650v
Οδηγάρα
****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 411


Παρε μανέτα μαζί σου Γιωργάκι.


« Απάντηση #25 στις: Τρίτη 02 Οκτώβριος 2007, 15:09:58 μμ »

Κάτι τέτοιο φαντάζομε και εγώ Χρήστο θα δείξει.
Καταγράφηκε

Γιώργος Κεκές
M. I. Pagalos
ΕΞΕΡΓΕΡΣΗ ΤΩΡΑ!!! ΞΥΠΝΗΣΤΕ!!!
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8637


Όλα είναι δρόμος...Keep going!


« Απάντηση #26 στις: Τρίτη 02 Οκτώβριος 2007, 19:34:17 μμ »

Κάτι τέτοιο φαντάζομε και εγώ Χρήστο θα δείξει.

  Να μας πεις ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ μόλις βρεις τι φταίει. Είμαι πολύ περίεργος!
Καταγράφηκε



ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ 'ΧΕΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ, ΕΧΕΙ ΑΡΧΙΣΕΙ Ο Γ' ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ! ΧΩΡΙΣ ΟΠΛΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ (ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ?). ΑΛΛΑ ΠΑΛΙ ΜΕ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ!
giorgosxl650v
Οδηγάρα
****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 411


Παρε μανέτα μαζί σου Γιωργάκι.


« Απάντηση #27 στις: Τετάρτη 03 Οκτώβριος 2007, 09:25:29 πμ »

Καλημέρα  το κουλό της υπόθεσης, χωρίς το φιλτροκούτι δουλεύει κανονικά στις 2000 στροφές όταν το κουμπώνει πέφτει στις 1200 στροφές και μετά πάει στις 900, τα καρμπ πεντακάθαρα οι βάσεις είναι καλά κουμπωμένες δεν μπορεί να καταλάβει τι φταίει, θα μιλήσει με Honda αν υπάρχουν τα παλιά καρμπ για να τα βάλουμε επάνω να δούμε αν με αυτά είναι εντάξει ανοίξαμε δουλειές πάλι.  Δεν την παλεύω άλλο θα την πάω για ξεμάτιασμα.  Papas
Καταγράφηκε

Γιώργος Κεκές
Chris_de_Ze
Veteran
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 9270



« Απάντηση #28 στις: Τετάρτη 03 Οκτώβριος 2007, 10:10:44 πμ »

Καλημέρα  το κουλό της υπόθεσης, χωρίς το φιλτροκούτι δουλεύει κανονικά στις 2000 στροφές όταν το κουμπώνει πέφτει στις 1200 στροφές και μετά πάει στις 900

Αυτό σημαίνει ότι το μίγμα βενζίνης/αέρα δεν είναι σωστό και τείνει προς το πλούσιο.
Στροφές αναβάζει κανονικά (με το τσοκ ανοιχτό) μετά τις 3000 (όπου το τσοκ δεν ενεργεί πια)?
Μήπως έχουν ξερυθμιστεί τα pilot screws (βίδες αέρα)? Πες του να τις ελέγξει. Στα 650 νομίζω ότι είναι σφραγισμένες αλλά οι τάπες βγαίνουν εύκολα.
Καταγράφηκε

Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
giorgosxl650v
Οδηγάρα
****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 411


Παρε μανέτα μαζί σου Γιωργάκι.


« Απάντηση #29 στις: Τετάρτη 03 Οκτώβριος 2007, 10:38:03 πμ »

Χρήστο καλημέρα. Στροφές αναβάζει κανονικά (με το τσοκ ανοιχτό) μετά τις 3000.
Καταγράφηκε

Γιώργος Κεκές
Chris_de_Ze
Veteran
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 9270



« Απάντηση #30 στις: Τετάρτη 03 Οκτώβριος 2007, 10:57:17 πμ »

Χρήστο καλημέρα. Στροφές αναβάζει κανονικά (με το τσοκ ανοιχτό) μετά τις 3000.

Το φαντάστηκα!
E, τότε πες του να κοιτάξει τις βίδες αέρα (με την προϋπόθεση ότι όλα τα άλλα είναι ΟΚ). Αυτό είναι κάτι εύκολο.

Εκτός και αν δεν είναι ρυθμισμένες σωστά οι αποστάσεις των βαλβίδων στα φλοτεράκια των καρμπς. Αυτό δεν είναι κάτι εύκολο και απαιτεί βγάλσιμο και λύσιμο των καρμπς.

Ανέφερέ του και τις 2 ανωτέρω περιπτώσεις.
« Τελευταία τροποποίηση: Τετάρτη 03 Οκτώβριος 2007, 11:06:33 πμ από Chris_de_Ze » Καταγράφηκε

Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
giorgosxl650v
Οδηγάρα
****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 411


Παρε μανέτα μαζί σου Γιωργάκι.


« Απάντηση #31 στις: Τετάρτη 03 Οκτώβριος 2007, 11:37:28 πμ »

Χρήστο θα του το πω ,αλλά να σε ρωτήσω αν το μίγμα είναι πλούσιο η κατανάλωση δεν θα πρέπει να είναι αυξημένη; εγώ πιστεύω ότι είναι κανονική  270 -280 χλμ με νορμάλ οδήγηση 5500-6000 στροφές το ρεζερβουάρ.
Καταγράφηκε

Γιώργος Κεκές
Chris_de_Ze
Veteran
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 9270



« Απάντηση #32 στις: Τετάρτη 03 Οκτώβριος 2007, 18:01:02 μμ »

Χρήστο θα του το πω ,αλλά να σε ρωτήσω αν το μίγμα είναι πλούσιο η κατανάλωση δεν θα πρέπει να είναι αυξημένη; εγώ πιστεύω ότι είναι κανονική  270 -280 χλμ με νορμάλ οδήγηση 5500-6000 στροφές το ρεζερβουάρ.

Οι βίδες του αέρα επηρέαζουν μόνο μέχρι περ. 2.200-2.500 στροφές. Από εκεί και πέρα όχι.
Καταγράφηκε

Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
giorgosxl650v
Οδηγάρα
****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 411


Παρε μανέτα μαζί σου Γιωργάκι.


« Απάντηση #33 στις: Πέμπτη 04 Οκτώβριος 2007, 10:29:02 πμ »

Χρηστό καλημέρα οι αποστάσεις των βαλβίδων στα φλοτεράκια των καρμπς. είναι ρυθμισμένες σωστά όπως και τα pilot screws (βίδες αέρα) βρήκε ένα ράγισμα στο φιλτροκούτι παράγγειλε άλλο θα έρθει σε 20 μέρες και θα αλλάξει και τα σωληνάκια της υποπέσεις. Εγώ δεν μπορώ να καταλάβω το έξις ο κατασκευαστής σου λέει ότι το πρωί τραβάς για 2 λεπτά το τσοκ αυτό πρέπει να δουλεύει στις 2000 στροφές μετά το κλείνεις και η μηχανή δουλεύει στο ρελαντί γιατί όταν δεν μπορούν να το φτιάξουν σου λένε ότι δεν υπάρχει πρόβλημα και τα περσότερα ΤΑ δουλεύουν με το τσοκ τραβηγμένο στις 1200 – 1100 στροφές. Τελικά ρε παλικαριά ποιον πρέπει να ακούμε;   
Καταγράφηκε

Γιώργος Κεκές
Chris_de_Ze
Veteran
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 9270



« Απάντηση #34 στις: Πέμπτη 04 Οκτώβριος 2007, 14:49:33 μμ »

βρήκε ένα ράγισμα στο φιλτροκούτι παράγγειλε άλλο θα έρθει σε 20 μέρες και θα αλλάξει και τα σωληνάκια της υποπέσεις.
Γιατί να παραγγείλει καινούριο? (αν το πληρώνουν αυτοί έχει καλώς).

Θα μπορούσε κάλιστα να κοληθεί και να σφραγιστεί στο σημείο εκείνο πολύ εύκολα και απλά. Πες του να το κάνει μέχρι να έρθει το καινούριο. Ούτως ή άλλως δεν υπάρχουν θεμροκρασίες ή πιέσεις σε εκείνη την περιοχή οπότε το κόλημα θα κάνει δουλειά για χρόνια.

Εγώ δεν μπορώ να καταλάβω το έξις ο κατασκευαστής σου λέει ότι το πρωί τραβάς για 2 λεπτά το τσοκ αυτό πρέπει να δουλεύει στις 2000 στροφές μετά το κλείνεις και η μηχανή δουλεύει στο ρελαντί γιατί όταν δεν μπορούν να το φτιάξουν σου λένε ότι δεν υπάρχει πρόβλημα και τα περσότερα ΤΑ δουλεύουν με το τσοκ τραβηγμένο στις 1200 – 1100 στροφές. Τελικά ρε παλικαριά ποιον πρέπει να ακούμε;   

Το σωστό είναι αυτό που λέει ο κατασκευαστής! Αυτά που λένε μερικά μαστόρια είναι αμπελοφιλοσοφίες. Δείγμα ότι πρέπει να αλλάξεις μάστορα! Κάποιον που να εμπιστεύεσαι!

Δεν ξέρω ΤΑ να δουλεύουν μόνιμα με το τσοκ! Εκτός και αν οι ιδιοκτήτες τους βαριώνται να τα επισκευάσουν.
« Τελευταία τροποποίηση: Πέμπτη 04 Οκτώβριος 2007, 14:53:30 μμ από Chris_de_Ze » Καταγράφηκε

Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
KostasC
Administrator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 10456


Γαβ !


« Απάντηση #35 στις: Πέμπτη 04 Οκτώβριος 2007, 15:26:32 μμ »

Ωρες ωρες ανατριχιάζεις με αυτά που ακούς να λενε σε πελάτες τα "μαστόρια" ! Κρίμα στη σημερινή εποχή (της ελευθερης πληροφόρισης/ενημέρωσης)
να υπάρχουν αετονύχηδες  σε βάρος των καταναλωτών.
Καταγράφηκε

Chris_de_Ze
Veteran
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 9270



« Απάντηση #36 στις: Πέμπτη 04 Οκτώβριος 2007, 16:07:04 μμ »

Μάλλον Κώστα βαριόταν να το ψάξει!
Καταγράφηκε

Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
giorgosxl650v
Οδηγάρα
****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 411


Παρε μανέτα μαζί σου Γιωργάκι.


« Απάντηση #37 στις: Πέμπτη 04 Οκτώβριος 2007, 17:47:55 μμ »

   Χρηστό το πληρώνουν αυτοί, μάλλον δεν το διατύπωσα σωστά όταν είπα ότι  τα περσότερα ΤΑ δουλεύουν με το τσοκ τραβηγμένο στις 1200 – 1100 στροφές. Εννοούσα το πρωί όταν τραβάς το τσοκ για να ζεσταθεί.

Όσον αφορά το μάστορα δεν είμαι από τους ανθρώπους που δικαιολογούν τέτοιου είδους απαντήσεις αλλά ο συγκεκριμένος την έλυσε την μηχανή και την έψαξε το ξερώ γιατί το είδα δεν νομίζω ότι βαρέθηκε.  Κώστα έχεις απόλυτο δίκιο σε αυτά που λες όσοι ασχολούμαστε χρονιά με μηχανές πιστεύω ότι μπορούμε να καταλάβουμε ποτέ πάνε να μας την φέρουν  και ποτέ μας κοροϊδεύουν και  ΠΡΟΣΟΧΗ δεν δικαιολογώ κανέναν που έχει τη εντύπωση ότι μπορεί να παίζει με τα χρήματα και τη νοημοσύνη μου.   
Καταγράφηκε

Γιώργος Κεκές
Chris_de_Ze
Veteran
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 9270



« Απάντηση #38 στις: Παρασκευή 05 Οκτώβριος 2007, 00:29:38 πμ »

Αλλά αν το πάρεις λογικά και ρωγμή να έχει το φιλτροκούτι δεν θα έπρεπε να γίνεται αυτό με το τσοκ σου!

Ήδη το φιλτροκούτι έχει μια πολύ μεγααααάλη τρύπα (από όπου μπαίνει ο αέρας μέσω του φίλτρου). Έστω πάλι ότι έτσι αναπνέει καλύτερα ο κινητήρας οπότε το το μίγμα τείνει προς το "lean". Με το τσοκ θα έπρεπε να έρχεται σε κάτι μεταξύ κανονικού προς πλούσιο. Άρα γιατί να σου κάνει αυτά που σου κάνει?

Πάντως βούλωσε τη ρωγμή (με λίγο σιλικόνη) να δείς αν διορθώνεται το πρόβλημα (αν και αμφιβάλλω).
Μια δοκιμή θα σε πείσει όμως για το αποτέλεσμα.

1) Σε κατηφόρες, κλειστό γκάζι και ταχύτητα μέσα, σου κάνει καθόλου σκασίματα στην εξάτμιση?
2) Μήπως το μίγμα είναι ήδη πολύ πλούσιο και με το τσοκ πνίγεται ο κινητήρας? Έχει τοποθετήσει σωστά τα ζικλέρ?
« Τελευταία τροποποίηση: Παρασκευή 05 Οκτώβριος 2007, 00:45:40 πμ από Chris_de_Ze » Καταγράφηκε

Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
rastabill
Επισκέπτης
« Απάντηση #39 στις: Παρασκευή 05 Οκτώβριος 2007, 00:36:41 πμ »

Με χειμώνα Αθήνας αν έχω τραβήξει τσοκ τρεις φορές θα είναι ζήτημα στα πέντε χρόνια που έχω Transalp.   
Καταγράφηκε
Βάιος ο Βραδύπους_ΤΑ
Απο
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2457


Tie wrap friendly


« Απάντηση #40 στις: Παρασκευή 05 Οκτώβριος 2007, 01:18:41 πμ »

Χρηστό καλημέρα οι αποστάσεις των βαλβίδων στα φλοτεράκια των καρμπς. είναι ρυθμισμένες σωστά όπως και τα pilot screws (βίδες αέρα) βρήκε ένα ράγισμα στο φιλτροκούτι παράγγειλε άλλο θα έρθει σε 20 μέρες και θα αλλάξει και τα σωληνάκια της υποπέσεις. Εγώ δεν μπορώ να καταλάβω το έξις ο κατασκευαστής σου λέει ότι το πρωί τραβάς για 2 λεπτά το τσοκ αυτό πρέπει να δουλεύει στις 2000 στροφές μετά το κλείνεις και η μηχανή δουλεύει στο ρελαντί γιατί όταν δεν μπορούν να το φτιάξουν σου λένε ότι δεν υπάρχει πρόβλημα και τα περσότερα ΤΑ δουλεύουν με το τσοκ τραβηγμένο στις 1200 – 1100 στροφές. Τελικά ρε παλικαριά ποιον πρέπει να ακούμε;   

ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΩ

Το πρωι χωρις τσοκ 900στρ με τσοκ 1200.
αφιυ ζεσταθει   ρελαντι σταθερο στις 1200.
ναι με ταχυτητα σε κατηφορια εχω μικρα σκασιματακια.

τι εχω γιατρε μου;;;;;;
Καταγράφηκε

http://www.youtube.com/watch?v=n_hDmkAIDCM


Πάντα να αφήνεις κάποιον άλλον να οργανώνει τις εκδρομές και τα ταξίδια. Μετά θα έχεις κάποιον να βρίζεις.
giorgosxl650v
Οδηγάρα
****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 411


Παρε μανέτα μαζί σου Γιωργάκι.


« Απάντηση #41 στις: Παρασκευή 05 Οκτώβριος 2007, 10:15:53 πμ »

Χρηστό καλημέρα τα καρμπς είναι καινούργια ηρθαν επάνω στον καινούργιο κινητήρα άρα τα ζιγκλέρ (λογικά) είναι τοποθετημένα σωστά, τώρα σκασίματα σε κατηφόρα με κλειστό γκάζι δεν το έχω προσέξει θα το παρατηρήσω και θα σου πω.

Βασίλη το πρόβλημα δεν είναι πόσες φορές θα τραβήξεις το τσοκ είναι ότι η μηχανή δεν δουλεύει σωστά είναι ότι δεν μπορεί να σου λέει ο κατασκευαστής  ότι έτσι πρέπει να είναι η ρυθμίσεις και να μην πλησιάζουν καν, πόσες φορές σε κάτι καινούργιο όταν κάνουμε εμείς πατάτα μας λένε οι αντιπροσωπείες κύριε φταίτε πληρώστε, οπότε φτιαχτώ σωστά  ρε μεγάλε και άμα κάνω εγώ τι λαλακια να την πληρώσω.   
Καταγράφηκε

Γιώργος Κεκές
Chris_de_Ze
Veteran
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 9270



« Απάντηση #42 στις: Παρασκευή 05 Οκτώβριος 2007, 10:56:27 πμ »

Το πρωι χωρις τσοκ 900στρ με τσοκ 1200.
αφιυ ζεσταθει   ρελαντι σταθερο στις 1200.
ναι με ταχυτητα σε κατηφορια εχω μικρα σκασιματακια.
τι εχω γιατρε μου;;;;;;

... θα ζήσεις μην ανησυχείς!
Καταγράφηκε

Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
Chris_de_Ze
Veteran
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 9270



« Απάντηση #43 στις: Παρασκευή 05 Οκτώβριος 2007, 10:59:26 πμ »

Χρηστό καλημέρα τα καρμπς είναι καινούργια ηρθαν επάνω στον καινούργιο κινητήρα άρα τα ζιγκλέρ (λογικά) είναι τοποθετημένα σωστά,

Το TPS το έχει συνδέσει σωστά?
Αν και επιμένω (αν όλα τα άλλα είναι ΟΚ) ότι είτε δεν έχουν κουμπώσει σωστά οι βάσεις του τσοκ ή ότι το συρματόσχοινο του τσοκ δεν έχει το σωστό μήκος.
Καταγράφηκε

Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
Alompar
οδηγός τρίκυκλου
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 31


« Απάντηση #44 στις: Δευτέρα 08 Οκτώβριος 2007, 08:22:19 πμ »

Την περασμένη πέμπτη πήρα την μηχανή από το μάστορα αφού που την είχα πάει για  service. Τρεις μέρες όλα καλά. Χθες, πάω να την βάλω μπρος με το τσοκ ανοιχτό. Tο στροφόμετρο μετά βίας άγγιζε τις 1200 στροφές, μετά έπεφτε κάτω από τις 1.000 μέχρι και που έσβησε. Ο κινητήρας ακουγόταν σαν ξεψυχισμένος. Με το που έβγαλα το τσοκ όλα κανονικά.
Το δοκίμασα και αργότερα μες την μέρα και πάλι τα ίδια.
Σήμερα το πρωί την ξαναδοκιμάζω και όλα καλά. 2.000 στροφές και ο κινητήρας είχε τον γνωστό δυνατό του ήχο όταν την ξεκινάω με τσοκ.
Τι μπορεί να φταίει;
Θα την ξαναδοκιμάσω αργότερα και αν ξανακάνει τα χθεσινά θα έχουμε επιστροφή στον μάστορα.
Καταγράφηκε
Sotos
Global Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 10759



« Απάντηση #45 στις: Δευτέρα 08 Οκτώβριος 2007, 11:47:24 πμ »

Προσωπικα δεν χρησιμοποιω ποτε τσοκ τετοια εποχη.
Καταγράφηκε

Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 63.144km
giorgosxl650v
Οδηγάρα
****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 411


Παρε μανέτα μαζί σου Γιωργάκι.


« Απάντηση #46 στις: Δευτέρα 08 Οκτώβριος 2007, 12:41:52 μμ »

Χρήστο τι ειναι το TPS.
Καταγράφηκε

Γιώργος Κεκές
Chris_de_Ze
Veteran
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 9270



« Απάντηση #47 στις: Δευτέρα 08 Οκτώβριος 2007, 14:15:39 μμ »

Χρήστο τι ειναι το TPS.

Throttle Position Sensor. Ανάλογα με τη θέση του γκαζιού δίνει εντολή στην ηλεκτρονική για τη ρύθμιση της προπορείας της ανάφλεξης. 

Ο ρόλος του δεν έχει σχέση με αύξηση επιδόσεων κλπ, αλλά είναι καθαρά ... οικολογικός! (λιγότεροι ρύποι).

Λύθηκε τελικά το πρόβλημα με το τσόκ σου?
« Τελευταία τροποποίηση: Δευτέρα 08 Οκτώβριος 2007, 14:19:35 μμ από Chris_de_Ze » Καταγράφηκε

Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
giorgosxl650v
Οδηγάρα
****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 411


Παρε μανέτα μαζί σου Γιωργάκι.


« Απάντηση #48 στις: Δευτέρα 08 Οκτώβριος 2007, 14:36:22 μμ »

 Όχι φίλε περιμένω το φιλτροκούτι γιατί εκεί που είναι ραγισμένο  δεν μπαίνει τίποτα (έτσι λέει ο μάστορης).
Καταγράφηκε

Γιώργος Κεκές
Chris_de_Ze
Veteran
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 9270



« Απάντηση #49 στις: Δευτέρα 08 Οκτώβριος 2007, 15:00:53 μμ »

Όχι φίλε περιμένω το φιλτροκούτι γιατί εκεί που είναι ραγισμένο  δεν μπαίνει τίποτα (έτσι λέει ο μάστορης).

Πάντως θα μου φανεί περίεργο για το τσοκ να φταίει το ράγισμα στο φιλτροκούτι! Πόσο δηλαδή μεγάλο είναι αυτό το ράγισμα? Τόσο μεγάλο που μπαίνουν τόνοι αέρα (χωρίς να περνάνε από το φίλτρο)?

Και πάλι περίεργο που πρόσκαιρα δεν σου έβαλε λίγη σιλικόνη να κλείσει το ράγισμα αφού το κουτί είναι πλαστικό! Ίσως το ράγισμα είναι πάνω στις μεγάλες οπές σύνδεσής του.
Καταγράφηκε

Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
Σελίδες: 1 [2] 3 4 5 | Πάνω Εκτύπωση 
« προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines
Simple Audio Video Embedder

SMF Theme © Gaia
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!