Hellas Transalp Forum

Ερώτηση για συγκεκριμένη μηχανή.

Panos _o_slow · 3148

Offline Panos _o_slow

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 18
  • Το χαντάκι δεν μετράει χρόνια(JOE BAR TEAM)
on: Σάββατο 06 Απρίλιος 2013, 00:42:56 πμ
Καλησπέρα είμαι καινούργιος στο φόρουμ,δεν είχα ποτέ μου μηχανή αλα ελπίζω το όνειρο αρκετών ετών να γίνει πραγματικότητα σύντομα.Είμαι στο ψάξιμο και έχω κολλήσει με την TRIUMPH Tiger 800xc λόγω εμφάνησης λόγω το ότι είναι τρικύλινδρη και λόγο ότι δεν είναι τόσο χοντροκομμένη όσο οι Ιαπωνέζικες για τον σωματότυπό μου(χωρίς θέλω να προσβάλω τις μηχανές η τις εταιρίες,ιάπωνα υποστήριζα πάντα ειδικά σε κινητήρα και έχω αλλάχει 2 ιαπωνέζικα αυτοκίνητα απλά έτυχε να μου κάνει κλίκ ευρωπαική μηχανή).Θέλω αν γίνετε μία γνώμη,μία άποψη απο τυχόν κατόχους τέτοιας μηχανής η μία σφαιρική ιδέα απο το φόρουμ μίας και είστε γνώστες να μου πείτε αν αξίζει να ρίξω λεφτά για να αποκτήσω αυτήν την μηχανή με το στοιχείο όμως οτι μέσω του www.ebay.co.uk πιστεύω οτι έχω βρεί ανταλακτικά που λογικά είναι πιό φτηνά απο της αντιπροσωπείας και ότι με ένα αιξιόπιστο μηχανικό θα μπορούν τουλάχιστον τα service να είναι σχετικά πιό φτηνά απο της αντιπροσωπείας.Ευχαριστώ.



Offline nikos 238

  • If you doubt, loose it...
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3198
Reply #1 on: Σάββατο 06 Απρίλιος 2013, 08:17:08 πμ
Καλημέρα.

Κατ' αρχήν καλώς ήλθες στο φόρουμ.

Όταν λες ότι δεν είχες ποτέ σου μηχανή, εννοείς ότι είχες κάτι μικρότερο (π.χ. παπί, σκούτερ) ?

Και τι εννοείς ότι είναι χοντροκομμένες οι γιαπωνέζες...


ΤΙΠΟΤΕ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΧΩΡΙΣ ΑΙΤΙΑ (Αριστοτέλης ο Σταγειρίτης)



Offline Καψιώτης....

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 3489
Reply #2 on: Σάββατο 06 Απρίλιος 2013, 10:59:21 πμ
Καλημέρα και καλώς ήλθες.
Προσωπική εμπειρία δεν έχω αλλά έχω ακούσει καλά λόγια. Πάντως πιστεύω ότι είναι λίγο ακριβούτσικο για την εποχή.


Αγάλια-αγάλια, ντραϊλίζουμι....


Offline Panos _o_slow

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 18
  • Το χαντάκι δεν μετράει χρόνια(JOE BAR TEAM)
Reply #3 on: Σάββατο 06 Απρίλιος 2013, 11:48:09 πμ
Έγινε ευχαριστώ άν κάπιος γνωρίζει ας πεί μια γνώμη.



Offline παλτακης

  • η anaconda team..
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8209
  • anaconda team is back sssssssssssssss
Reply #4 on: Σάββατο 06 Απρίλιος 2013, 12:31:59 μμ
Γρηγορο εργαλειο για καποιον που δεν εχει προϊστορία με μηχανες .Πραγμα που σημαινει οτι θα πρεπει να εισαι πολυ προσεκτικος με το γκαζι μεχρι να μαθεις καλα τα χουγια της . Κατ'αλλα μια πολυ καλη επιλογη για αγορα που δινει την ευχερεια για πολλα και καλα ασφαλτινα αλλα και χωματινα ταξιδια .Οσο για τα οικονομικα σερβις και ανταλλακτικα κραταω επιφυλαξεις .




Offline makisl

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 94
  • Οδηγός Κύκλωπα
Reply #5 on: Σάββατο 06 Απρίλιος 2013, 12:40:16 μμ
Εννοείται οτι σέρβις δέν θα κάνεις μέσω ebay και στην Αγγλία το πίνουν το τσαγάκι τους  :2hysterical:

Το ύψος σέλας δέν είναι το ίδιο με το τρανσαλπ, ( 845χιλ και 865 χιλ ) λένε οι προδιαγραφές. Το 865 είναι η κανονική σέλα πιθανότατα.

Και βάρος το ίδιο στα 215 κιλά.

Το τρανσαλπ είναι στα 840χιλ η κανονική σέλα.

Οπότε μάλλον χοντροκομμένο και ψηλό μηχανάκι είναι.

Με 10500 ευρώ μάλλον πολύ χοντροκομμένο για την τσέπη μου μου πέφτει.  ;D

Σε ξένα φόρουμ θα βρείς αναφορές για τυχόν προβλήματα
« Last Edit: Σάββατο 06 Απρίλιος 2013, 12:43:23 μμ by makisl »


c1.0.gif[/img][/url]


Offline Aerios

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3378
  • Όλα Τριγύρω αλλάζουνε κι όλα τα ίδια μένουν...
Reply #6 on: Σάββατο 06 Απρίλιος 2013, 13:09:34 μμ
Νομίζω ότι η προηγούμενη εμπειρία σε μηχανές είναι απαραίτητη γενικώς. Ειδικά τώρα για το συγκεκριμένο προσωπικά μόνο καλά λόγια έχω να πω (αν και οδήγησα το απλό μοντέλο). Πολύ καλό στήσιμο για το οδηγό, λίγο άβολο το πίσω κάθισμα για τον συνοδηγό, δυνατός, φιλικός και πάρα πολύ αξιόπιστος κινητήρας. Μπορείς να έχεις την 6η σχέση και να οδηγείς άνετα από 60χλμ  έως 210!. Αυτό με τα ανταλλακτικά δεν το σχολιάζω.
Το βάρος του δεν το δείχνει λόγω του καλού ζυγίσματος που έχει. Όμορφο δεν το λές σλλά αυτό είναι υποκειμενικό.



Offline Panos _o_slow

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 18
  • Το χαντάκι δεν μετράει χρόνια(JOE BAR TEAM)
Reply #7 on: Σάββατο 06 Απρίλιος 2013, 14:20:18 μμ
Σας ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες.



Offline Panos69

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 52
Reply #8 on: Σάββατο 06 Απρίλιος 2013, 18:13:58 μμ

Το ύψος σέλας δέν είναι το ίδιο με το τρανσαλπ, ( 845χιλ και 865 χιλ ) λένε οι προδιαγραφές. Το 865 είναι η κανονική σέλα πιθανότατα.


Η στάνταρ σέλα του οδηγού ρυθμίζεται σε δύο θέσεις (ψηλά-χαμηλά) με πολύ εύκολο τρόπο.
Για αυτό αναφέρουν δύο αριθμούς οι προδιαγραφές.

Σημειωτέον, η σέλα του συνοδηγού είναι χωριστή και δεν ρυθμίζεται.