Hellas Transalp Forum

Ντίζα συμπλέκτη (κόπηκε)

επισκέπτης · 5301

rastabill

  • Guest
on: Σάββατο 29 Σεπτέμβριος 2007, 12:51:09 μμ
Σήμερα μετά απο 52000 χλμ μου κόπηκε η ντίζα του συμπλέκτη.Ευτυχώς κόπηκε η μισή και πρόλαβα να γυρίσω στο σπίτι , αν και είχα περασμένη  μια εφεδρική δίπλα απο την κανονική για παν ενδεχόμενο.     
« Last Edit: Σάββατο 07 Φεβρουάριος 2009, 09:33:25 πμ by Chris_de_Ze »



Offline jon t

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 546
Reply #1 on: Σάββατο 29 Σεπτέμβριος 2007, 14:02:17 μμ
Σήμερα μετά απο 52000 χλμ μου κόπηκε η ντίζα του συμπλέκτη.Ευτυχώς κόπηκε η μισή και πρόλαβα να γυρίσω στο σπίτι , αν και είχα περασμένη  μια εφεδρική δίπλα απο την κανονική για παν ενδεχόμενο.     

Βασίλη γιατί να κοπεί;; Λάδωνέ το και λιγάκι, όχι μόνο πλύσημο!! ;D



rastabill

  • Guest
Reply #2 on: Σάββατο 29 Σεπτέμβριος 2007, 14:22:17 μμ
Βασίλη γιατί να κοπεί;; Λάδωνέ το και λιγάκι, όχι μόνο πλύσημο!! ;D
Για αυτό το ποστάρισα για να δώ πόσο κρατήσανε οι δικές σας.Πριν το ταξίδι της Αυστρίας πήγα να την αλλάξω,την είδα εντάξει την λάδωσα και την έβαλα στην θέση της και πέρασα την καινούρια δίπλα να την έχω καβάντζα.   



Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2454
  • XLV650, CRF1000
Reply #3 on: Σάββατο 29 Σεπτέμβριος 2007, 17:06:14 μμ
αν και είχα περασμένη  μια εφεδρική δίπλα απο την κανονική για παν ενδεχόμενο.     

Πήρα κι' εγώ μια εφεδρική πρόσφατα καθώς έχω κάνει 63Κ χμ με σκοπό να την περάσω δίπλα από την κανονική, το μήνυμα σου σήμανε συναγερμό για να το κάνω (αν και πολλά από αυτά τα χμ έχουν γίνει με πέμπτη σε ευρωπαικούς αυτοκινητόδρομους).

Για χρήση με αρκετή πόλη, η ντίζα θέλει προσοχή μετά τα 50Κ χμ, στο μικρό XLR250 μου κόπηκε στα 48Κ χμ ενώ είμουνα διακοπές στην Πάρο (και του μπροστά φρένου στα 55Κ χμ κάπου στα βουνά  :(). Δανείστηκα ένα συρματόσχοινο από ένα ποδηλατάδικο και με πατέντα με έβγαλε μέχρι την επίσκεψη στο Σαρακάκειο εν Αθήναις...


" the PouroDuro spirit "


Offline jon t

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 546
Reply #4 on: Σάββατο 29 Σεπτέμβριος 2007, 19:44:06 μμ
Για αυτό το ποστάρισα για να δώ πόσο κρατήσανε οι δικές σας.Πριν το ταξίδι της Αυστρίας πήγα να την αλλάξω,την είδα εντάξει την λάδωσα και την έβαλα στην θέση της και πέρασα την καινούρια δίπλα να την έχω καβάντζα.   

Στο προηγούμενο ΤΑ 650 που το πούλησα με περίπου 58.000 klm περίπου η ντίζα ήταν σε άριστη κατάσταση.

Βέβαια ποτέ δεν το είχα πλύνει σε πλυντήριο με πίεση. Παραδοσιακά στην αυλή με το λάστιχο.

Και λάδωμα της ντίζας μια φορά τον χρόνο πάντα με δεκαράκι λαδάκι (περίσευμα από κάποια αλλαγή στην μπροστινή ανάρτηση).



Offline memos

  • Με xlv 400 γίνομαι
  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 4642
  • Πάω αργά για να φτάσω πρώτος...
Reply #5 on: Σάββατο 29 Σεπτέμβριος 2007, 20:21:14 μμ
Στην  ντίζα  βάζω  λίγο  σπρέι  αλυσίδας  ώστε  να  με  την  πίεση  του  σπρέι  να  πάει  όσο  πιο  μέσα  γίνετε (στο  σωληνάκι  της  ντίζας).
Αυτό  το  κάνω  και  στα  2  άκρα  της,  περίπου  όταν  βάζω  και  στην  αλυσίδα.
Την  μοναδική  φορά  που  είχα  αλλάξει  ντίζα  ήταν  στα  64.000 χλμ.  λόγο  ότι  άλλαξα  και  τους  δίσκους  συμπλέκτη.
Είχε  αρχίσει  να  φθείρεται  σιγά - σιγά  και  βρήκα  την  ευκαιρία.
« Last Edit: Σάββατο 29 Σεπτέμβριος 2007, 20:23:39 μμ by memos »


Γιατί ρε Μάνο; Γιατί;


Το αγαπημένο μου παραμύθι... ο Λαγός με τη Χελώνα.

Όχι δεν θα ταΐσω το αδηφάγο κήτος, όχι δεν θα ταΐσω το αδηφάγο κήτος, όχι δεν θα………


Offline Yianni

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 7271
Reply #6 on: Σάββατο 29 Σεπτέμβριος 2007, 21:08:22 μμ
Για αυτό το ποστάρισα για να δώ πόσο κρατήσανε οι δικές σας.  

Αλλαξα την 1η ντίζα στα 11000χλμ γιατί τριβόταν το σύρμα σε κάποιο σημείο με αποτέλεσμα την γρήγορη φθορά του και την 2η στα 78000χλμ.



Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #7 on: Κυριακή 30 Σεπτέμβριος 2007, 09:36:37 πμ
Η Χόντα δεν προσδιορίζει (στο πρόγραμμα συντήρησης του ΤΑ) κάθε πότε πρέπει να αλλάζεται η ντίζα συμπλέκτη, εκτός από το ότι θα πρέπει να τσεκάρεται και να ρυθμίζεται κάθε 6.000 χλμ. Θα πρέπει όμως αυτή να αλλάζεται με κάθε αλλαγή δίσκων.
 


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.