Μοιάζει με το κλασικό σύμπτωμα του kill switch.
Αν τον χρησιμοποιείς για να σβύνεις τη μηχανή, ήρθε η ώρα να σταματήσεις αυτή τη συνήθεια. Η ύπαρξη του είναι για περίπτωση ανάγκης και μόνο (σύμφωνα με τη Honda).
Δούλεψε τον λίγο μέχρι να βρεις τη θέση που κάνει σωστά επαφή και η μηχανή θα πάρει μπροστά κανονικά και μην τον ξαναπειράξεις.
Ίσως χρειαστεί και λίγο καθάρισμα με ένα καθαριστικό επαφών.
Αν δεν λυθεί με τα παραπάνω, τότε κοιτάς για τα υπόλοιπα ενδεχόμενα (μάτι στροφάλου κτλ).
Στο 90% των περιπτώσεων πάντως αυτό είναι. (Το πάθαινα και εγώ κατα καιρούς στην αρχή που δεν ήξερα. Απ'όταν έπαψα να το πειράζω δεν μου τα ξανάκανε ποτέ -και έχουν περάσει τέσσερα χρόνια απο τότε!)