Hellas Transalp Forum

Μερικές φορές δεν παίρνει

profitis14 · 2114

Offline profitis14

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 37
on: Κυριακή 10 Μάρτιος 2013, 13:57:59 μμ
Εδώ και κάποιες μέρες το ΤΑ 700 που έχω κάνει νερά
Οταν γυρίζω το κλειδί στη θέση ον γίνετε ο έλεγχος κανονικά τα λαμπάκια όλα αναμένα αλλά με το πάτημα της μίζα δε παίρνει ενώ η μίζα δουλέυει κανονικά.
Μετά από κάποιες προσπάθειες και ενώ φοβάμαι μη ξελιγωθεί η μπαταρία το ΤΑ επιτέλους παίρνει. Δεν συμβαίνει συνέχεια ούτε πάρα πολύ συχνά. όμως το φοβάμαι ότι κάποια φορά δε θα ξεκινήσει. Τί μπορεί να συμβαίναι λέτε;;; Ενώ κατα τα άλλα φαίνεται όλα να πηγαίνουν ρολόι. Φαίνεται σα να μήν δίνει βενζίνη για να μπορεί να κάνει ανάφλεξη.
Αυτό το τελευταίο μπορεί να είναι βλακεία μου γιατί δεν ξέρω και πολλά αλλά αυτή η εντύπωση μου δίνεται.



Offline Talinos

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 316
Reply #1 on: Κυριακή 10 Μάρτιος 2013, 14:18:25 μμ
Μοιάζει με το κλασικό σύμπτωμα του kill switch.
Αν τον χρησιμοποιείς για να σβύνεις τη μηχανή, ήρθε η ώρα να σταματήσεις αυτή τη συνήθεια. Η ύπαρξη του είναι για περίπτωση ανάγκης και μόνο (σύμφωνα με τη Honda).
Δούλεψε τον λίγο μέχρι να βρεις τη θέση που κάνει σωστά επαφή και η μηχανή θα πάρει μπροστά κανονικά και μην τον ξαναπειράξεις.
Ίσως χρειαστεί και λίγο καθάρισμα με ένα καθαριστικό επαφών.

Αν δεν λυθεί με τα παραπάνω, τότε κοιτάς για τα υπόλοιπα ενδεχόμενα (μάτι στροφάλου κτλ).
Στο 90% των περιπτώσεων πάντως αυτό είναι. (Το πάθαινα και εγώ κατα καιρούς στην αρχή που δεν ήξερα. Απ'όταν έπαψα να το πειράζω δεν μου τα ξανάκανε ποτέ -και έχουν περάσει τέσσερα χρόνια απο τότε!)



Offline polbosn

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 54
Reply #2 on: Κυριακή 10 Μάρτιος 2013, 18:18:13 μμ
Επειδή έχω και 'γω το ίδιο θέμα με το 700 δες λίγο εδώ

 http://www.transalpforum.gr/index.php/topic,17361.0.html

Στο service manual γράψει πως αν δεν παίρνει μπρος η μηχανή κρατάμε πατημένο το διακόπτη της μίζας για τουλάχιστον 10 δευτερόλεπτα και μετά κοιτάμε το λαμπάκι του FI για να μετρήσουμε πόσες φορές αναβοσβήνει και να δούμε έτσι ποιος κωδικός λάθους είναι. Ένα μεγάλης διάρκειας άναμμα μετράει για 10 ενώ ένα σύντομο για 1. Πρώτα ανάβουν τα 10αρια. Για να μην μπερδευτείς τράβα το βίντεο με το κινητό σου και μέτρα μετά με την ησυχία σου. Σε μένα έβγαζε σφάλμα αισθητήρα στροφάλου στην αρχή, τελευταία όμως δεν μου βγάζει τίποτα όταν το κάνει. Αυτό που κάνω τώρα είναι να μην αφήνω την μίζα, αν δεν πάρει αμέσως, αλλά αφού πέσουν μερικές μιζιές παραπάνω, από αυτές που θέλει για να πάρει συνήθως, παίζω λίγο με το γκάζι και παίρνει. Αν μετρήσεις μπορώ να σου πω τι γράφει στο βιβλίο σέρβις.



Offline profitis14

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 37
Reply #3 on: Δευτέρα 11 Μάρτιος 2013, 08:45:42 πμ
είχα πρόβλημα πιο παλιά με το κόκκινο κουμπάκι γνωστό ως kill switch και μου εμφάνιζε τα ίδια συμπτώματα. Το είχα καθαρίσει με wd-40 και δεν είχα προβλήματα για αρκετό καιρό. Μπορεί λόγο του ότι η μοτό αράζει έξω με τις βροχές και σε συνδιασμό με τη λάσπη που πέφτει κατα καιρούς να ξαναδημιουργήθηκε το πρόβλημα. Να πώ ότι το κουμπι αυτό δεν το έχω χρησιμοποιήσει ποτέ, πάντα με κλειδί το σβήνω. Χθές το ξανακαθάρισα με wd-40, και ως τώρα δεν έχουμε κάτι προβληματικό. Βέβαια δεν μου το εμφανίζει καθε μέρα όπως είπα και στο αρχικό ποστ. Θα ενημερώσω για ότι νέο. Σας ευχαριστώ παιδιά. ;)