Κυριακή 09 Αύγουστος 2020, 20:48:09 μμ *
Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Νέα: Αν είναι η πρώτη σας επίσκεψη στο Forum, ειναι σημαντικό να δείτε πρώτα  αυτό
 
   Αρχικη   Βοηθεια Αναζητηση Σύνδεση Εγγραφή  
0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα. « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: 1 2 3 [4] | Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: Καθαρισμός και λίπανση αλυσίδας  (Αναγνώστηκε 28184 φορές)
Stoneman
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 9059


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #75 στις: Δευτέρα 17 Ιούνιος 2013, 18:57:11 μμ »

Η βαλβολίνη είναι ολίγον καταδίκη για μένα! Αν είναι για 10-20 ευρώ διαφορά να σκύβεις κάθε τρεις και λίγο, να γεμίζεις χαρτιά και λάδια παντού.....άστα! Φυσικά είναι επιλογή του καθενός του τι θα κάνει ή πόσο καθαρή θέλει να βλέπει την αλυσίδα του.

Ακριβώς όπως το έθεσες είναι, δλδ η χρησιμοποιείς σπρέυ και  στο καθαρισμα , η χρησιμοποιείς βαλβολίνη και  στο λάδωμα.

Διαλέγεις και παίρνεις  Grin Grin

Αρα  Dimitri   εγώ που κυκλοφορώ 99% δικάβαλος είμαι  αφού την εχω ρυθμίσει για εκεί.
Καταγράφηκε
ΣΤΡΑΤΗΓΟΣ
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2675


Η τρελα δεν παει στα βουνα....καβαλαει Vara...


« Απάντηση #76 στις: Τρίτη 18 Ιούνιος 2013, 00:50:37 πμ »

παντος ρε παιδια, με φανταζομαι σε παρκιγκ να τσουλαω το βαρα μισο μετρο, να τριβω με την οδοντοβουρτσα την αλυσιδα, να την καθαριζω, να ξανατσουλαω το βαρα, ξανα οδοντοβουρτσα, ξανα μανα τσουλαω, ξανα μανα οδοντοβουρτσα....  να με δει κανενας και να πει "ρε φιλε, μην της πλενεις τα δοντια, πανε σε οδοντιατρο καλυτερα...." 
Καταγράφηκε
Specialized
Οδηγάρα
****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 296


« Απάντηση #77 στις: Τρίτη 18 Ιούνιος 2013, 09:18:12 πμ »

Στρατηγέ βρες το κόλπο με το κεντρικό σταντ και δεν θα έχεις πρόβλημα!
Καταγράφηκε
Stoneman
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 9059


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #78 στις: Τρίτη 18 Ιούνιος 2013, 09:41:15 πμ »

παντος ρε παιδια, με φανταζομαι σε παρκιγκ να τσουλαω το βαρα μισο μετρο, να τριβω με την οδοντοβουρτσα την αλυσιδα, να την καθαριζω, να ξανατσουλαω το βαρα, ξανα οδοντοβουρτσα, ξανα μανα τσουλαω, ξανα μανα οδοντοβουρτσα....  να με δει κανενας και να πει "ρε φιλε, μην της πλενεις τα δοντια, πανε σε οδοντιατρο καλυτερα...." 

α), εχει το μηχανάκι την απαιτούμενη χειρολαβή



και τοποθετημένη σωστά?



Απο που το "πιάνεις" με το δεξί χέρι οταν προσπαθείς να το τραβήξεις πρός τα πίσω και ταυτόχρονα πρός τα επάνω?

β) είναι το γνήσιο σταντ? εχει δλδ τον απαιτούμενο σε μήκος βραχίονα που πατάει το πόδι? η είναι πιό κοντός?

γ) Απο τις οδηγίες τοποθετησης και χρήσης του γνήσιου που περιέχεται στο σετ:





Κάνεις κάτι λάθος? Τραβάς το γκριπ προς τα πίσω? Γιατί και εγώ αν δεν ακολουθήσω την διαδικασία τα βρίσκω σκούρα και δεν ανεβαίνει με την πρώτη προσπάθεια, μετα γίνεται συνήθειο.
« Τελευταία τροποποίηση: Κυριακή 11 Μάρτιος 2018, 21:04:51 μμ από Stoneman » Καταγράφηκε
Ζορπας
ΤΑ 700 Golden Edition, και ασε τους αλλους να ειναι
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1443


Ο Κυπριος του forum


« Απάντηση #79 στις: Τρίτη 18 Ιούνιος 2013, 10:22:10 πμ »

Στρατηγε δεν θελει κοπο, θελει τροπο

Στην αρχη εβαζα ολη μου τη δυναμη και παλι δεν ανεβαινε στο κεντρικο.

οταν καπου διαβασα το σωστο τροπο, δεν βαζω καν δυναμη, και δεν νομιζω να παιζει ρολο το βαρος της μηχανης.

λοιπον, με το αριστερο χερι κρατω το αριστερο γκριπ στο τιμονι, και με το δεξι κρατω το αριστερο πλαισιο του μαρσπιε του συνεπιβατη. Δεξι ποδι στο κεντρικο. Βαζω δυναμη στο ποδι και πατω το κεντρικο ενω ταυτοχρονα τραβω και σπρωχνω πισω το πλαισιο με το χερι και σπρωχνοντας πισω και απο το τιμονι.
Ειναι τοσο ευκολο, που και φορτωμενη να ειναι η μηχανη, δεν αντιμετωπιζω προβλημα.

Στρατηγε δοκιμασε το, και πες μας εντυπωσεις

Καταγράφηκε

And so you touch this limit, something happens and you suddenly can go a little bit further. With your mind power, your determination, your instict, and the experience as well, you can fly very high.
Ayrton Senna
Dimitri
Οδηγάρα
****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 357


I'm normal. It's everyone else that's weird.


« Απάντηση #80 στις: Τρίτη 18 Ιούνιος 2013, 10:30:46 πμ »


Αρα  Dimitri   εγώ που κυκλοφορώ 99% δικάβαλος είμαι  αφού την εχω ρυθμίσει για εκεί.


Stoneman, θεωρητικά, αν κάνεις την ρύθμιση όπως λέει το manual, είσαι "εντάξει"  για όλο το εύρος του φορτίου που μπορεί να πάρει η μηχανή. Αυτό όμως είναι, κατά την γνώμη μου, μεσοβέζικη λύση.  Από την στιγμή που κυκλοφορείς με ένα συγκεκριμένο τρόπο και φορτίο, τότε η ρύθμιση σε αυτές τις συνθήκες ώστε να έχεις τον κατάλληλο τζόγο είναι ο σωστός τρόπος. Μην ξεχνάμε ότι η μηχανή βγαίνει με ένα " εύρος" λειτουργίας και απο κει και πέρα οι μικρορυθμίσεις είναι απαράιτητες για να την φέρουμε στα μέτρα μας. (για παράδειγμα στα λάστιχα λέει 2.0 με ένα άτομο και 2.2 με δύο αλλά ξεχνάει να ααναφέρει ότι το άτομο υπολογίζεται στα 75 κιλα και το φορτίο στα 5, δηλαδή εγώ με 85 κιλά και 10 κιλα στην βαλίτσα που θα είμαι, 2 ή 2.05)

Αν πάλι έχεις κέφι μπορείς να κάνεις την ρύθμιση όπως εδώ και μετά να κάνεις τις μικρορυθμίσεις για να την φέρεις στα μέτρα σου. (αν και το βλέπω μπελαλίδικο)
Καταγράφηκε

Dimitri

Too many Chiefs, not enough Indians...
ΣΤΡΑΤΗΓΟΣ
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2675


Η τρελα δεν παει στα βουνα....καβαλαει Vara...


« Απάντηση #81 στις: Τρίτη 18 Ιούνιος 2013, 11:06:50 πμ »

Στρατηγε δεν θελει κοπο, θελει τροπο

Στρατηγε δοκιμασε το, και πες μας εντυπωσεις


θα το δοκιμασω και θα σας πω.... το ΤΑ βεβαια το ανεβαζω ανετα... το βαρα μου ειναι αρκετα βαρυ.... θα σας γραψω νεοτερα....
Stone χειρολαβη δεν εχω, αλλα εχω και την χειρολαβη του συνεπιβατη αλλα και τα πισω καγκελα... το σταντ νομιζω οτι ειναι το γνησιο....
Καταγράφηκε
Ζορπας
ΤΑ 700 Golden Edition, και ασε τους αλλους να ειναι
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1443


Ο Κυπριος του forum


« Απάντηση #82 στις: Τρίτη 18 Ιούνιος 2013, 14:38:35 μμ »

καλη επιτυχια !  Grin
Καταγράφηκε

And so you touch this limit, something happens and you suddenly can go a little bit further. With your mind power, your determination, your instict, and the experience as well, you can fly very high.
Ayrton Senna
Stoneman
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 9059


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #83 στις: Τρίτη 18 Ιούνιος 2013, 15:11:34 μμ »

Stone χειρολαβη δεν εχω, αλλα εχω και την χειρολαβη του συνεπιβατη αλλα και τα πισω καγκελα...

Αν συγκρίνεις την δική μου που ηταν στο κιτ τοποθετησης του γνήσιου σταντ, είναι αρκετά χαμηλά, δλδ πιάνεται μόνο αν σκύψω ελαφρά και δίνει εύκολο τραβηγμα πρός τα πάνω, ενώ το σημείο που εφαρμόζεται η δύναμη είναι περίπου στο μεσον του ψαλιδιού.


θα το δοκιμασω και θα σας πω....

Καλού κακού , οι δοκιμές εξω απο το 401ΓΝΣ, ποτε δεν ξέρεις ....
« Τελευταία τροποποίηση: Τρίτη 18 Ιούνιος 2013, 15:15:04 μμ από Stoneman » Καταγράφηκε
ΣΤΡΑΤΗΓΟΣ
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2675


Η τρελα δεν παει στα βουνα....καβαλαει Vara...


« Απάντηση #84 στις: Τρίτη 18 Ιούνιος 2013, 16:31:53 μμ »

Καλού κακού , οι δοκιμές εξω απο το 401ΓΝΣ, ποτε δεν ξέρεις ....

 

σωστος !!!!!
ισως το δοκιμασω στην κρητη αφου κατεβασω κανα λιτρο ρακη απο το χρονη.... Grin
Καταγράφηκε
XTerminator
Οδηγάρα
****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 467



« Απάντηση #85 στις: Τρίτη 18 Ιούνιος 2013, 18:14:50 μμ »

Για ποιο ευκολο κατεβασμα του κεντρικου εγω κανω καμμια φορα το εξης. Διαλεγω σημειο του δρομου που να εχει εστω και ελαφρυα κατηφορια (συνηθως στα πλαινα των πεζοδρομιων ειναι ετσι) και τραβαω προς τα πισω την μηχανη δινοντας ας πουμε λιγη φορα πηγαινοντας προς τα πισω,ταυτοχρονα κατεβαζω το κεντρικο σταντ....και με την φορα που εχει -εστω και λιγη- η μοτο ανεβαινει απο μονη της πανω στο σταντ.....
   Αν μπορεσα να σας δωσω να το καταλαβεται....ειναι παντως ποιο ευκολο ετσι!
Καταγράφηκε

"ΝΑ ΦΟΒΑΣΑΙ ΤΗΝ ΟΡΓΗ ΤΩΝ ΥΠΟΜΟΝΕΤΙΚΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ"
ΣΤΡΑΤΗΓΟΣ
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2675


Η τρελα δεν παει στα βουνα....καβαλαει Vara...


« Απάντηση #86 στις: Τρίτη 18 Ιούνιος 2013, 21:25:30 μμ »

αυτο με την κατηφορα μου το ειπε και ο κωστας (πρωην προεδρος) αλλα το φοβηθηκα με το βαρα γιατι και βαρια ειναι, και χαμηλωμενη και οταν την εχω στο νυχι δεν πλαγιαζει, μενει στην ευθεια (πολλες φορες φοβαμαι οτι αν την κουνησω αντιθετα θα σωριαστει χαμο....) αυτος ειναι και ο κυριος φοβος μου, μην τυχον μου "φυγει" απο την αλλη (και εγω μαζι) και αντε μετα να τη σηκωσεις.... Grin
Καταγράφηκε
giamar4
Gelande/strasse
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1915



« Απάντηση #87 στις: Τρίτη 18 Ιούνιος 2013, 23:26:11 μμ »

αυτο με την κατηφορα μου το ειπε και ο κωστας (πρωην προεδρος) αλλα το φοβηθηκα με το βαρα γιατι και βαρια ειναι, και χαμηλωμενη και οταν την εχω στο νυχι δεν πλαγιαζει, μενει στην ευθεια (πολλες φορες φοβαμαι οτι αν την κουνησω αντιθετα θα σωριαστει χαμο....) αυτος ειναι και ο κυριος φοβος μου, μην τυχον μου "φυγει" απο την αλλη (και εγω μαζι) και αντε μετα να τη σηκωσεις.... Grin
Παίδες Cheesy ,έχουμε ξεφύγει του θέματος Kiss
Καταγράφηκε
postman
i love my moto
Οδηγάρα
****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 408


Κωστας Παπαδοπουλος


« Απάντηση #88 στις: Παρασκευή 05 Ιούλιος 2013, 20:21:30 μμ »

αυτο με την κατηφορα μου το ειπε και ο κωστας (πρωην προεδρος) αλλα το φοβηθηκα με το βαρα γιατι και βαρια ειναι, και χαμηλωμενη και οταν την εχω στο νυχι δεν πλαγιαζει, μενει στην ευθεια (πολλες φορες φοβαμαι οτι αν την κουνησω αντιθετα θα σωριαστει χαμο....) αυτος ειναι και ο κυριος φοβος μου, μην τυχον μου "φυγει" απο την αλλη (και εγω μαζι) και αντε μετα να τη σηκωσεις.... Grin

εχεις δικιο η μηχανη ειναι κοντα 300 κιλα, αλλα αν τη μαθεις θα σου φαινεται παιχνιδι.
παντως θελει την προσοχη της.................
Καταγράφηκε



Ο ΤΑΧΥΔΡΟΜΟΣ ΤΟΥ ΦΟΡΟΥΜ ΣΑΣ ΕΥΧΕΤΑΙ


ΠΑΝΤΑ ΟΡΘΙΟΙ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΔΡΟΜΟ
Παπαστρουμφ
οδηγός τρίκυκλου
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8



« Απάντηση #89 στις: Τετάρτη 14 Αύγουστος 2013, 11:33:43 πμ »

Καλημέρα σε όλους.
 Παιδια ειμαι νέος στο forum αλλα και στην μοτοσυκλέτα γενικά . 
Διαβασα για την λιπανση αλυσίδας με βαλβολίνη και ειπα να δοκιμάσω στο Transalp 650 μοντέλο του 2003 που αγορασα προσφατα. Χρησιμοποίησα ενα λάδι που είχα στην αποθήκη που εγραφε GEAR OIL 140 (νομιζω οτι είναι βαλβολίνη). Για το καθαρισμό και λίπανση την αλυσιδας χρισιμοποιησα ενα μικρο πινέλο 1 εκ., αρχικά πέρασα μπολικο λάδι στην αλυσίδα και επειτα την καθάρισα με ένα πανί. Στην συνέχεια ξαναπέρασα την αλυσίδα με το πινέλο χωρίς να την σκουπίσω.
1ον  Ειναι σωστό το λάδι που χρησιμοποίησα.
2ον  Ειναι σωστή η "διαδικασία" που ακολούθησα.
3ον Αν κατάλαβα καλα το επόμενο λάδωμα - καθαρισμα θα πρέπει να γίνει έπειτα απο 250 - 300 χιλιομετρα.
4ον. Δεν γνωρίζω πως ανοίγει τι καπάκι για να  καθάρισω το μικρό γρανάζι (υποθέτω οτι πρέπει να ξεβιδώσω  των "λεβιε ταχυτήτων" και έπειτα να ξεβιδώσω το καπάκι). Θα ήθελα πριν το δοκιμάσω να μάθω αν πρέπει να προσέξω κατι.
Ευχαριστω εκ των προτέρων για τις απαντήσεις σας.
   
Καταγράφηκε
Stoneman
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 9059


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #90 στις: Τετάρτη 14 Αύγουστος 2013, 12:26:34 μμ »

α) Καλημέρα σε όλους.
 Παιδια ειμαι νέος στο forum αλλα και στην μοτοσυκλέτα γενικά . 
Διαβασα για την λιπανση αλυσίδας με βαλβολίνη και ειπα να δοκιμάσω στο Transalp 650 μοντέλο του 2003 που αγορασα προσφατα.

β) Χρησιμοποίησα ενα λάδι που είχα στην αποθήκη που εγραφε GEAR OIL 140 (νομιζω οτι είναι βαλβολίνη).

γ) Για το καθαρισμό και λίπανση την αλυσιδας χρισιμοποιησα ενα μικρο πινέλο 1 εκ., αρχικά πέρασα μπολικο λάδι στην αλυσίδα και επειτα την καθάρισα με ένα πανί. Στην συνέχεια ξαναπέρασα την αλυσίδα με το πινέλο χωρίς να την σκουπίσω.
1ον  Ειναι σωστό το λάδι που χρησιμοποίησα.
2ον  Ειναι σωστή η "διαδικασία" που ακολούθησα.
3ον Αν κατάλαβα καλα το επόμενο λάδωμα - καθαρισμα θα πρέπει να γίνει έπειτα απο 250 - 300 χιλιομετρα.
4ον. Δεν γνωρίζω πως ανοίγει τι καπάκι για να  καθάρισω το μικρό γρανάζι (υποθέτω οτι πρέπει να ξεβιδώσω  των "λεβιε ταχυτήτων" και έπειτα να ξεβιδώσω το καπάκι). Θα ήθελα πριν το δοκιμάσω να μάθω αν πρέπει να προσέξω κατι.
Ευχαριστω εκ των προτέρων για τις απαντήσεις σας.
  

α) Καλώς ηρθες , καλή διαμονή στην ψηφιακή παρέα μας

β) Βαλβολίνη είναι απλά πιό παχιά, καλύτερα για το καλοκαίρι

γ) Και το πινέλο κάνει δουλειά, μπορείς να το κόψεις αφήνοντας 1-2 εκ ωστε να γίνει πιό σκληρό.
Δεν χρειάζεται καθαρισμα με πανί, εκτός και αν ηταν πολύ βρώμικη, την περνάς αρχικά τόσες φορές ωστε να βγεί η βαλβολίνη καθαρή, λαδώνοντας δεν χρειάζεται να τρέχει , χρησιμοποιείς ενα πλαστικό δοχείο κάτω απο το σημείο που λαδώνεις.
1ον : Ναι
2ον: Ναι
3ον: Βασικά, κάθε τόσο περνάς το δάχτυλό σου πάνω στην αλυσίδα, αν λερώνεται εχει ακόμα βαλβολίνη, και με τον καιρό θα την ''ακούς'' μόλις στεγνώνει ακούγεται.
4ον: Βγάζεις το λεβιέ, και βγάζεις το καπάκι μετά. Προσοχή στις βίδες και του λεβιέ και στο καπάκι, βίδωμα κανονικό , μην ξεχνάς βιδώνεις σε αλουμίνιο.

Καλές δουλειές ...

Καταγράφηκε
konkost
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2085



« Απάντηση #91 στις: Τετάρτη 14 Αύγουστος 2013, 15:57:24 μμ »

O λεβιες των ταχυτητων για να βγει πρεπει να βγαλεις εντελως την βιδα
Οταν θα τον ξανατοποθετησεις βαλε λιγη κολα σπειρωματων στην βιδα γιατι εχει την ταση να λασκαρει απο τους κραδασμους αφηνοντας μποσικα μεταξυ λεβιε και αξονα και αν δεν το παρεις χαμπαρι νωρις μπορει να σου φαει το καρε του αξονα

Και προσοχη στο σφιξιμο Μην το παρακανεις
Καταγράφηκε
Παπαστρουμφ
οδηγός τρίκυκλου
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8



« Απάντηση #92 στις: Πέμπτη 15 Αύγουστος 2013, 09:09:45 πμ »

Ευχαριστώ για τις πληροφορίες ηταν χρησιμες. Ανοιξα το καπακι και  ηταν πεντακαθαρο ο προηγουμενος  ιδιοκτητης ηταν πολυ σχολαστικος. Για το καθαρισμα της αλυσίδας χρησιμοποιησα πινέλο ζωγραφικής παχους 1 εκατοστου με σκληρη τριχα  και εκανα την δουλεια μου μια χαρα.
Καταγράφηκε
george.g
Μέλος HTC
νέος οδηγός
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 73



« Απάντηση #93 στις: Κυριακή 02 Αύγουστος 2020, 20:29:32 μμ »

Σχετικά με αυτό που ρωτάς εχουν γραφτεί πολλά εδώ μέσα.

Τώρα σχετικά με τον οδηγό, δεν είναι δα και επιστήμη, η χρησιμοποιείς στρέυ η χρησιμοποιείς βαλβολίνη.
Κάθε τρόπος εχει και τους φανατικούς οπαδούς του, και ο καθενας για τους δικούς του λόγους.
Αλλοι χρησιμοποιούν σπρευ επειδή "κολάει" και δεν λερώνει, για την ευκολία του, κλπ
Αλλοι βαλβολίνη επειδή είναι πολύ πιό φθηνή, δεν θέλει καθαρισμα η αλυσίδα κάθε τόσο κλπ.

Εγώ χρησιμοποιώ βαλβολίνη, αλλά με δικό μου τρόπο, δλδ ενώ μερικοί απλά στάζουν μερικές σταγόνες βαλβολίνης σε κάθε κρίκο και δεν ασχολούνται με καθαρισμό αφού ο καθαρισμός επιτυγχάνεται με την ... φυγόκεντρο, εγώ την κάνω μπάνιο. Και την τρίβω με οδοντόβουρτσα. Απο την αρχή που την καθαρισα με παραφινέλαιο  δεν τηυν εχω ξανακαθαρίσει την δουλειά την κάνει η ίδια η βαλβολίνη.
Τώρα το πώς? Μιας΄και το θεμα είναι σχετικό θα το  ποστάρω (αν και νομίζω οτι κάπου εδώ μέσα το εχω ξαναποστάρει)

Αρχικά θέλει λίγο κάλυψη ο πίσω τροχός /λάστιχο επειδή η οδοντόβουρτσα πιτσιλάει



Βαλβολίνη στο ειδικά κατασκευασμένο δοχείο απο νερό για σίδερα, οδοντόβουρτσα και πάμε



Η αλυσίδα είχε περίπου 250χλμτρα να καθαριστεί/λαδωθεί , αλλά απο τα πρώτα εκατοστά αρχισε να βγάζει μαυρίλα



ενώ περίπου στην μέση της αλυσίδας η βαλβολίνη είχε αλλάξει χρώμα αφαιρώντας σκόνη και την παλιά βαλβολίνη η οτι είχε μείνει απο αυτήν (διαφορά ολοφάνερη)



Τέλος πρώτου περάσματος με βαλβολίνη και η πολλή μαυρίλα εφυγε, εδώ μπορείς να σταματήσεις, εκτός και αν είσαι σαν και εμένα που θέλω να τρίζει απο καθαριότητα  Grin Grin



Αδειασμα της βρώμικης βαλβολίνης σε δοχείο για να παέι οταν γεμίσει σε βενζινάδικο για ακακύκλωση



καθαρισμα το ''ειδικό'' λεκανάκι ,



γέμισμα με καθαρή βαλβολίνη και πάμε ακόμα ενα γύρο ....

Να πώ εδώ οτι την αλυσίδα καθαρισα με παραφινέλειο μια φορά οταν αγόρασα την μηχανή, και απο τότε δεν ξαναχρειάστηκε, ακολουθώ αυτή την διαδικασία και οσο λερωμένη και να είναι με δύο περάσματα γυαλίζει.
Βέβαια δεν την πάω χώμα, και δεν βάζω σπρέυ που κολάνε και φεύγουν δύσκολα.
Μετα δε απο τόσο καιρό και ενα σωρό καθαρισμούς/λιπάνσεις εχω μάθει να την καταλαβαίνω απο τον ηχο της, αλλά και αν περάσω μια επάνω το δάχτυλό μου ανάλογα το πόσο λερώνει, αλλά και αν βγάζει καθαρή η μαύρη βαλβολίνη καταλαβαίνω αν θέλει λάδωμα.

Στη συνέχεια καθάρισμα του πίσω γραναζιού



με ενα πανακι βουτηγμένο ελαφρα σε βαλβολίνη, ενα ενα δόντι εσωτερικά και στο πλάι μέχρι να γίνει ετσι (υπερβολές)



και απο πίσω μεριά, το χαίρομαι που είναι τόσο εύκολο να την καθαρίσω, με το σπρέυ δεν εβγαινε η μπίχλα με ενα πανί, ηθελε παραφινέλαιο τρίψιμο, πιεστικό και μεγαλη ταλαιπωρία



Στρώσιμο χαρτιά (νάναι καλά τα παιδιά τα διαφημιστικά φυλλάδια  ) απο κάτω γιατί σε λίγο θα αρχίσει να στραγγίζει, περιστροφή με το χέρι του πίσω τροχού για να στραγγίξει τα περισσέματα ...



και σκέπασμα , για όλη νύχτα  (βασικό)



Την επομένη την πάω με 20χλμ/ω σε ενα βενζινάδικο που απέχει 1.2χλμ απο το σπίτι ωστε να πετάξει οτι είναι να πετάξει, εκεί ελέγχω πιέσεις στο λάστιχα και οταν την βάλω στο πλαινό στάζει αρκετά κυρίως απο το καπάκι του εμπρός γραναζιού,
Ο βενζινάς την πρώτη φορά με ρώτησε τι είναι αυτό και του είπα οτι κάπου χάνει λάδια 
Τώρα κάθε φορά με ρωτάει .... αν βρήκα την διαρροή , γιατί του λερώνω το μαγαζί 

Μετά επιστροφή σπίτι πάλι με 20χλμ/ω , αραχτή στο δρόμο για 2-3 λεπτά να στραγγίξει και πάλι και μετα μέσα στο παρκιγκ πάνω στα χαρτιά ....

Τί θα γίνει αν δεν κανω τυπικά την διαδικασία στραγγίσματος?
α) θα βρώ πιτσιλιές μέχρι στα πίσω φλάς και το πίσω φαναρι του στόπ.
β) η κυρά μόλις με δεί και ασχολούμαι με αλυσίδα φοράει μαύρα ρουχα για ευνόητους λόγους  Grin Grin

Αυτά, με λίγη δόση υπερβολικής φροντίδας και αγάπης    για την γουρουνίτσα.

Ας γράψει και κάποιος υπέρμαχος του σπρέυ ...




στην φωτογραφια φαινετε κατω απο το πλαινο καπακι μια μεταλικη χειρολαβη μαυρου χρωματος! σε τι εξυπηρετει?
και απο που μπορουμε να την προμηθευτουμε?
Καταγράφηκε
Stoneman
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 9059


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #94 στις: Κυριακή 02 Αύγουστος 2020, 20:50:01 μμ »

Οταν αγοράσεις για την ΤΑ το γνήσιο σετ διπλού (κεντρικού ) σταντ, δίνεται κ αυτό το χερούλι που βιδώνεις σε αναμονές στο σκελετό που ήδη υπάρχουν κ χρησιμεύει για να τραβάς πρός τα πίσω κ πάνω το μηχανάκι ωστε να κάθεται στο διπλό με λιγότερη δύναμη.

Εδώ το τι αγοράζεις με 230 ευρω απο τον davidsilver , και με κάπου 345 στον Σαρακάκη





Eδώ φαινεται καθαρά η θέση του

Καταγράφηκε
Σελίδες: 1 2 3 [4] | Πάνω Εκτύπωση 
« προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines
Simple Audio Video Embedder

SMF Theme © Gaia
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!