Πέμπτη 03 Δεκέμβριος 2020, 08:58:37 πμ *
Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Νέα: Αν είναι η πρώτη σας επίσκεψη στο Forum, ειναι σημαντικό να δείτε πρώτα  αυτό
 
   Αρχικη   Βοηθεια Αναζητηση Σύνδεση Εγγραφή  
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα. « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: 1 [2] | Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: ερωτησεις για συμπλεκτη αυτοκινητου  (Αναγνώστηκε 19289 φορές)
XLGeorge
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2308


XLV650, CRF1000


« Απάντηση #25 στις: Δευτέρα 10 Ιούνιος 2013, 12:58:39 μμ »

ωραιοι!
χρειαστηκε πολλη πιεση απο την μεριά σου για να το καταφερεις ?

Οχι πολυ, απ'αυτους αγορασα τα δυο αυτοκινητα που αγορασα καινουργια, το Golf GTI MkIV το 1998 και το Golf GTI MkV Edition 30 το 2007. Εχω δε φτιαξει καλες σχεσεις με την ωραια Lisa Chambers που ειναι στο σερβις reception (και που παρεπιπτοντως με εχει εκπληξει με τις τεχνικες γνωσεις της  Shocked), οποτε με λιγη κουβεντα η δουλεια εγινε  Wink  Και για το ευχαριστω περασα το αυτοκινητο και ΚΤΕΟ οσο ητανε εκει και της εδωσα και ενα καλο μπουκαλι κρασι απ'αυτα που φερνω απο Γαλλια. Ειπαμε, χρειαζεται "δημοσιες σχεσεις" Smiley


[offtopic]
Και ακουστε κι'αυτο. Οταν πηγα να το παρω το περασμενο Σαββατο μου λεει η Lisa "μηπως θαθελες να οδηγησεις το καινουργιο GTI Mk7 εφ'οσον εισαι εδω?" Εγω "Μμμ, να σκεφτω λιγο, οκ φερτο"  Grin  Αν και το ΜκVI δεν μου αρεσε εμφανισιακα σε σχεση με το V (πισω φωτα, πιο "τετραγωνο" σαν το IV κλπ), το MkVII εχει αυτες τις πινελιες που το ξανακανουν ομορφο. Το πηρα για περιπου 45', τωρα πια βγαζει 220PS και με ενα performance option βγαζει 230PS με επισης μεγαλυτερα φρενα και slip differential. Και τα δυο εχουνε ομως ροπη 350Nm, περισοτερη απο το δικο μου που εχει 230PS/300Nm και αυτο φαινεται αμεσως. Επισης η αναρτηση αν και πολυ σωστη ειναι αρκετα ανετη, σαφως πιο ανετη απο το special edition δικο μου που ειναι χαμηλοτερο κατα 15χλ και εχει σκληροτερα ελατηρια και παχυτερες αντιστρεπτικες. Ο δε κινητηρας κανει πολυ ωραιο θορυβο πανω απο τις 4000σαλ που ακουγεται σπορτιβικα στην καμπινα, αυτο ισως να ειναι too much για GT χρηση. Γενικα οι εντυπωσεις ητανε πολυ θετικες, ολα τα Golf GTI απο το MkV και μετα ειναι πολυ καλοστημενα, εχουν αυτον τον πολυ ελαστικο, δυνατο και αθραυστο TFSI κινητηρα, ειναι αρκετα ραφιναρισμενα για καθημερινη χρηση/ταξιδια και επιτρεπουν στον enthusiast να κανει πλακα σε (κουλο)πορσικα σε στροφιλικια ή πιστα  Wink

Τι δεν μου αρεσε? Φυσικα το ημι-αυτοματο DSG  Angry Το αυτοκινητο που οδηγησα το ειχε και οπως και οταν το ειχα δοκιμασει το 2007, no thanks  Wink  Σε νορμαλ setting ανεβαζει πολυ αργα, σε sport mode ανεβαζει πολυ γρηγορα και overwriting με τα paddles στο τιμονι ειναι επισης no good: οδηγεις γρηγορα, ανεβαζεις σε ψηλες σαλ και διαπιστωσεις οτι το αυτοματο εχει επισης ανεβασει αλλη μια και σε κρεμαει  Sad Και γενικα αφου παιζεις λιγο με τα paddles μετα εγκαταλειπεις και το αυτοματο κανει τα δικα του. Και αυτα οταν το manual ειναι απλα φανταστικο 6χυτο κιβωτιο με πολυ μικρες σπορτιβικες διαδρομες. Απορω που καποιοι παιρνουν τετοιο κιβωτιο ακομα και σε Porsche, ιεροσυλια if you ask me..
[/offtopic]
Καταγράφηκε

" the PouroDuro spirit "
trackler
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 5431



« Απάντηση #26 στις: Δευτέρα 10 Ιούνιος 2013, 14:29:29 μμ »



Τι δεν μου αρεσε? Φυσικα το ημι-αυτοματο DSG  Angry Το αυτοκινητο που οδηγησα το ειχε και οπως και οταν το ειχα δοκιμασει το 2007, no thanks  Wink  Σε νορμαλ setting ανεβαζει πολυ αργα, σε sport mode ανεβαζει πολυ γρηγορα και overwriting με τα paddles στο τιμονι ειναι επισης no good: οδηγεις γρηγορα, ανεβαζεις σε ψηλες σαλ και διαπιστωσεις οτι το αυτοματο εχει επισης ανεβασει αλλη μια και σε κρεμαει  Sad Και γενικα αφου παιζεις λιγο με τα paddles μετα εγκαταλειπεις και το αυτοματο κανει τα δικα του. Και αυτα οταν το manual ειναι απλα φανταστικο 6χυτο κιβωτιο με πολυ μικρες σπορτιβικες διαδρομες. Απορω που καποιοι παιρνουν τετοιο κιβωτιο ακομα και σε Porsche, ιεροσυλια if you ask me..
[/offtopic]

εννοεις δλδ οτι δεν υπαρχει δυνατοτητα να παιζεις με τα paddles χωρις να επεμβει το αυτοματο?
Καταγράφηκε

XLGeorge
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2308


XLV650, CRF1000


« Απάντηση #27 στις: Δευτέρα 10 Ιούνιος 2013, 15:14:38 μμ »

εννοεις δλδ οτι δεν υπαρχει δυνατοτητα να παιζεις με τα paddles χωρις να επεμβει το αυτοματο?

Ναι, ακριβως αυτο, και το ρωτησα κιολας δυο φορες στον πωλητη που καθοτανε διπλα μου. Μουκανε και μενα εντυπωση παντως, ισως υπαρχει καποιο overwrite που δεν τοξερε. Στις Porsche, που εχουν 7ταχυτο αυτοματο σε σχεση με VW/Audi που εχουν 6ταχυτο DSG, ΠΡΕΠΕΙ να υπαρχει.

Παντως και να υπαρχει τετοιο overwrite, τα paddles, αν και αλλαζουν ταχυτητες πιο γρηγορα, αφαιρουν την αισθηση του manual κιβωτίου και εμενα αυτο δεν μου αρεσε. Και στα VW/Audi τουλαχιστο το DSG μπορει να βγαλει (πολυ ακριβα) προβληματα. Ητανε η δευτερη φορα που οδηγησα GTI με DSG και για μενα τουλαχιστον ..no-no 
Καταγράφηκε

" the PouroDuro spirit "
trackler
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 5431



« Απάντηση #28 στις: Δευτέρα 10 Ιούνιος 2013, 21:04:43 μμ »

σε απολυτα νουμερα το DSG δεν παιζεται.

αλλα και εγω ειμαι της χειροκινητης εκδοχης,ειδικα οταν δεν προκειται για αυτοκινητο πιστας που κυνηγα τα δεκατα.
Καταγράφηκε

XLGeorge
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2308


XLV650, CRF1000


« Απάντηση #29 στις: Πέμπτη 20 Ιούνιος 2013, 12:48:22 μμ »

Μια και ειμαστε ηδη εκτος θεματος, να ρωτησω αν ξερει κανεις ποσο παραπανω θορυβο κανουν δισκοι με αυλακια για να μη γυαλιζουν τα τακακια στα αγρια επανηλειμενα φρεναρισματα? Πρεπει ν'αλλαξω τους πισω δισκους/τακακια γιατι ο ενας (ο αριστερα) εχει διαβρωθει αρκετα και σκεφτομουνα πιθανα ν'αλλαξω και μπροστα με κατι πιο σπορ. Πισω θα βαλω Pagid αλλα μπροστα σκεφτομουνα (heat-treated) Tarox Zero (μαμισιο look) ή Tarox Sport Japan (με αυλακια και τρυπες). Ποσο παραπανω θορυβο θα εχω στο φρεναρισμα με τους τελευταιους?
Καταγράφηκε

" the PouroDuro spirit "
Ζορπας
ΤΑ 700 Golden Edition, και ασε τους αλλους να ειναι
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1443


Ο Κυπριος του forum


« Απάντηση #30 στις: Πέμπτη 20 Ιούνιος 2013, 14:28:55 μμ »

Ναι, ακριβως αυτο, και το ρωτησα κιολας δυο φορες στον πωλητη που καθοτανε διπλα μου. Μουκανε και μενα εντυπωση παντως, ισως υπαρχει καποιο overwrite που δεν τοξερε. Στις Porsche, που εχουν 7ταχυτο αυτοματο σε σχεση με VW/Audi που εχουν 6ταχυτο DSG, ΠΡΕΠΕΙ να υπαρχει.

Παντως και να υπαρχει τετοιο overwrite, τα paddles, αν και αλλαζουν ταχυτητες πιο γρηγορα, αφαιρουν την αισθηση του manual κιβωτίου και εμενα αυτο δεν μου αρεσε. Και στα VW/Audi τουλαχιστο το DSG μπορει να βγαλει (πολυ ακριβα) προβληματα. Ητανε η δευτερη φορα που οδηγησα GTI με DSG και για μενα τουλαχιστον ..no-no 

Γιωργο στο δικο μου ( Audi TTS dsg ) υπαρχουν 3 επιλογες
1. Αυτοματο κανονικο που ειναι περιπου οπως τα περιγραφεις, σχεδιασμενο για οικονομια καυσιμου μιας και μπαινει στη 6η ταχυτητα πολυ γρηγορα
2. Αυτοματο S, βασικα το ιδιο με το κανονικο, αλλα με ψηλοτερες στροφες, χωρις να ανεβαζει ευκολα σχεση, και διατηρει χαμηλες σχεσεις σε χαμηλες ταχυτητες και το αμαξι ειναι πολυ responsive.
3. Full Manual, με τα paddles στο τιμονι η με τον μοχλο, που δεν μπαινει σε αυτοματη λειτουργια παρα μονο οταν κατεβαζει σχεση οταν ελλαττωνει η ταχυτητα. Βασικα αυτη την επιλογη δουλευω, γιατι ειναι και πιο involving αλλα και επειδη βγαζει πολυ καλυτερες επιδοσεις στις αλλαγες σχεσεων μιας και διατηρεις τις αλλαγες των σχεσεων στις στροφες που ανοιγει το τουρμπο.

Επισης υπαρχει δυνατοτητα launch control για περιπτωσεις χρονομετρησης χρονου σε αποσταση (400ρι). Φυσικα αυτο εμπιπτει στην τετρακινηση.

Εχεις μηπως προσεξει για sport mode στο Golf ? να σκληραινει η αναρτηση για παραδειγμα, η να σφιγγει λιγο το τιμονι ? Στο RS ανοιγει πεταλουδα στην εξαττμιση για πιο μπασο ηχο σε αυτη την εκδοση
Καταγράφηκε

And so you touch this limit, something happens and you suddenly can go a little bit further. With your mind power, your determination, your instict, and the experience as well, you can fly very high.
Ayrton Senna
XLGeorge
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2308


XLV650, CRF1000


« Απάντηση #31 στις: Παρασκευή 21 Ιούνιος 2013, 21:38:00 μμ »

3. Full Manual, με τα paddles στο τιμονι η με τον μοχλο, που δεν μπαινει σε αυτοματη λειτουργια παρα μονο οταν κατεβαζει σχεση οταν ελλαττωνει η ταχυτητα. Βασικα αυτη την επιλογη δουλευω, γιατι ειναι και πιο involving αλλα και επειδη βγαζει πολυ καλυτερες επιδοσεις στις αλλαγες σχεσεων μιας και διατηρεις τις αλλαγες των σχεσεων στις στροφες που ανοιγει το τουρμπο.

Επισης υπαρχει δυνατοτητα launch control για περιπτωσεις χρονομετρησης χρονου σε αποσταση (400ρι). Φυσικα αυτο εμπιπτει στην τετρακινηση.

Εχεις μηπως προσεξει για sport mode στο Golf ? να σκληραινει η αναρτηση για παραδειγμα, η να σφιγγει λιγο το τιμονι ? Στο RS ανοιγει πεταλουδα στην εξαττμιση για πιο μπασο ηχο σε αυτη την εκδοση

Γιωργο, στο MkVII αλλα και στο MkV DSG που ειχα οδηγησει παλιοτερα, το DSG παιρνει καποιες αποφασεις μονο του και το επαληθευσα αυτο ψαχνοντας και βρισκοντας νηματα σε διαφορα φορουμ. BTW, launch control εχουνε ολα τα GTI με DSG, απο το MkV που πρωτολανσαριστηκε.

Το MkVII εχει επιπλεον σαν option "adaptive chassis control" που βαζει την αναρτηση σε τρεις θεσεις, normal, comfort και sport. Το τιμονι δεν επηρεαζεται αλλα το τιμονι στα MkV και MkVI GTI τουλαχιστο ειναι θεϊκο, φοβερα ζυγισμενο, αμεσο και σου λεει παντα τι κανουν οι μπροστινοι τροχοι (το μονο πιο αμεσο τιμονι που εχω δει ητανε σε Cayman). Στο MkVII εχει ηλεκτρικη υποβοηθηση, οπως και στις Porsche τελευταιας γενιας, και υπαρχουν σχετικα αμφιλεγομενες γνωμες.
Καταγράφηκε

" the PouroDuro spirit "
XLGeorge
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2308


XLV650, CRF1000


« Απάντηση #32 στις: Κυριακή 30 Ιούνιος 2013, 17:27:55 μμ »

Καθως αυτο παει να γινει νημα-log του αυτοκινητου μου, να πω οτι χθες αλλαξα μπροστινους δισκους και τακακια με Tarox Zero (μαμισιο look χωρις τρυπες και εγκοπες αλλα heat-treated) / Tarox Strada αντιστοιχα. Αν και δεν εχουνε ακομη στρωθει καλα, η διαφορα στο φρεναρισμα ειναι ηδη εντυπωσιακη  Smiley Cool  Αλλα ταλαιπωρηθηκα να βγαλω/βαλω τους φορεις των δαγκανων που πρεπει να βγουν αναγκαστικα για να βγουν/μπουν οι δισκοι - κατι που δεν χρειαζοτανε σε Golf ΜκIV και προγενεστερα. Οι δυο 21mm βιδες τους ειναι σφιγμενες με ροπη 190Nm  Shocked και δεν υπαρχει αρκετος χωρος για να κανει κανεις μοχλο εκτος αν σηκωσει το αυτοκινητο αρκετα ψηλα, κατι που τελικα εκανα.

Επομενη εργασια αλλαγη λαδιων/φιλτρου, αλλαγη ιμαντα εκκεντροφορου (αυτο σε συνεργειο) και ..εγκατασταση του Bluefin remap που εχω ηδη παραλαβει  Wink Grin Αν δω οτι 300 PS / 400 Nm ροπης "παραειναι" (και εχω και ενα ενδομυχο φοβο για την αντοχη του συμπλεκτη), θα ζητησω ενα reduced torque map με 280 PS / 350 Nm. Μπορει να δει κανεις ενα τεστ με διαγραμματα ισχυος/ροπης γι'αυτο το συγκεκριμενο remap στον επομενο συνδεσμο:
http://www.superchips.ro/content/articol/68e0da2ce908d0f4712db454a348ef1f.pdf
« Τελευταία τροποποίηση: Κυριακή 30 Ιούνιος 2013, 17:34:37 μμ από XLGeorge » Καταγράφηκε

" the PouroDuro spirit "
Ζορπας
ΤΑ 700 Golden Edition, και ασε τους αλλους να ειναι
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1443


Ο Κυπριος του forum


« Απάντηση #33 στις: Κυριακή 30 Ιούνιος 2013, 22:04:07 μμ »

Επομενη εργασια αλλαγη λαδιων/φιλτρου, αλλαγη ιμαντα εκκεντροφορου (αυτο σε συνεργειο) και ..εγκατασταση του Bluefin remap που εχω ηδη παραλαβει  Wink Grin Αν δω οτι 300 PS / 400 Nm ροπης "παραειναι" (και εχω και ενα ενδομυχο φοβο για την αντοχη του συμπλεκτη), θα ζητησω ενα reduced torque map με 280 PS / 350 Nm. Μπορει να δει κανεις ενα τεστ με διαγραμματα ισχυος/ροπης γι'αυτο το συγκεκριμενο remap στον επομενο συνδεσμο:
http://www.superchips.ro/content/articol/68e0da2ce908d0f4712db454a348ef1f.pdf

Ελα Γιωργο, μπραβο για το remap, ειμαι σιγουρος θα σε εντυπωσιασει.
Κατι παρομοιο εβαλε ενας φιλος εδω σε Golf edition 30, αν δεν κανω λαθος εχετε το ιδιο αμαξι σωστα ?
Λοιπον αυτος ειχε βαλεο το Revo, δεν θυμαμαι ιππους κλπ, αλλα εβγαινε κοντα στο δικο μου ΤΤS, 272 ιππους, το αποτελεσμα ητανε μεν εντυπωσιακο ομως ειχε ενα θεμα με το σπιναρισμα-ειδικα σε πρωτη και δευτερα. Για συμπλεκτη δεν νομιζω να εχεις προβλημα, αυτος ειχε το DSG που ειναι και πιο 'ευαισθητο' χωρις να προκυψει κατι.

Σιγουρα ομως το αποτελεσμα ητανε εντυπωσιακο, και η διαφορα με την εργοστασιακη ρυθμιση ητανε ιδιαιτερα αισθητη.

Λοιπον, καλες επιτυχιες και αναμενουμε εντυπωσεις.. Wink
Καταγράφηκε

And so you touch this limit, something happens and you suddenly can go a little bit further. With your mind power, your determination, your instict, and the experience as well, you can fly very high.
Ayrton Senna
XLGeorge
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2308


XLV650, CRF1000


« Απάντηση #34 στις: Τρίτη 23 Ιούλιος 2013, 12:21:43 μμ »

Ελα Γιωργο, μπραβο για το remap, ειμαι σιγουρος θα σε εντυπωσιασει.
Κατι παρομοιο εβαλε ενας φιλος εδω σε Golf edition 30, αν δεν κανω λαθος εχετε το ιδιο αμαξι σωστα ?
Λοιπον αυτος ειχε βαλεο το Revo, δεν θυμαμαι ιππους κλπ, αλλα εβγαινε κοντα στο δικο μου ΤΤS, 272 ιππους, το αποτελεσμα ητανε μεν εντυπωσιακο ομως ειχε ενα θεμα με το σπιναρισμα-ειδικα σε πρωτη και δευτερα. Για συμπλεκτη δεν νομιζω να εχεις προβλημα, αυτος ειχε το DSG που ειναι και πιο 'ευαισθητο' χωρις να προκυψει κατι.

Σιγουρα ομως το αποτελεσμα ητανε εντυπωσιακο, και η διαφορα με την εργοστασιακη ρυθμιση ητανε ιδιαιτερα αισθητη.

Λοιπον, καλες επιτυχιες και αναμενουμε εντυπωσεις.. Wink

Ωρε γλεντια  Grin Grin Cool  Εγκατεστησα τον καινουργιο χαρτη το περασμενο Σαββατο αφου ειχα αναβαθμισει φρενα, αλλαξει λαδια/φιλτρο και ακομα και εξετασει προληπτικα τον cam follower που δινει κινηση στην τρομπα βενζινης (γνωστο θεμα σε VW/Audi FSI κινητηρες με πολλα χμ και ανεπαρκη λιπανση λογω ποιοτητας λαδιου - το δικο μου ητανε μια χαρα).

Το αποτελεσμα ειναι σιγουρα εντυπωσιακο, το αυτοκινητο δινει σαφως την εντυπωση οτι εχει 290+ αλογα και 40 (!) κιλα ροπης  Shocked Grin  Αλλα ειλικρινα η δυναμη παραειναι πολλη για (καλοστημενο) προσθιοκινητο αυτοκινητο. Θα κανω καποιες επιπροσθετες δοκιμες αποψε αλλα σκεφτομαι να ζητησω εναν ενδιαμεσο χαρτη με λιγοτερη ροπη/δυναμη.

Το αυτοκινητο μαζευε και πριν χιλιομετρα για πλακα αλλα τωρα στις μεσαιες (3-4000σαλ) "σκοτωνει" και απο κει και πανω το αισθανεται κανεις σαν supercar, επιταχυνει και μαζευει χιλιομετρα σαν πυραυλος!  Τοσο που το να βαζει κανεις ολο το ποδι κατω θελει προσοχη και δεν ειναι που κανει κανεις συχνα στους δρομους που κινουμαστε. Και επειδη ..I like to floor it, ισως προτιμω λιγο λιγοτερη δυναμη/ροπη.

Περιτο να πω οτι και πριν εκανα πλακα στα (μικρα) Πορσιδια τα οποια δεν εχουν τοση ροπη χαμηλα, μ'αυτο το remap θαχει ακομα περισοτερη πλακα Wink
Καταγράφηκε

" the PouroDuro spirit "
Ζορπας
ΤΑ 700 Golden Edition, και ασε τους αλλους να ειναι
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1443


Ο Κυπριος του forum


« Απάντηση #35 στις: Τρίτη 23 Ιούλιος 2013, 12:46:39 μμ »

Μπραβο Γιωργος, ευχομαι να το απολαμβανεις για καιρο φιλε !!   
Θα προτεινα να μην αλλαξεις τη ρυθμιση σε χαμηλοτερη ιπποδυναμη/ροπη προς το παρων μεχρις ουτου συνηθισεις τη συμεριφορα του και κρινεις αναλογα στην πορεια.

κανενα πιστακι παιζει στο Λαντον ??  Wink
Καταγράφηκε

And so you touch this limit, something happens and you suddenly can go a little bit further. With your mind power, your determination, your instict, and the experience as well, you can fly very high.
Ayrton Senna
XLGeorge
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2308


XLV650, CRF1000


« Απάντηση #36 στις: Τρίτη 23 Ιούλιος 2013, 15:41:58 μμ »

Μπραβο Γιωργος, ευχομαι να το απολαμβανεις για καιρο φιλε !!   
Θα προτεινα να μην αλλαξεις τη ρυθμιση σε χαμηλοτερη ιπποδυναμη/ροπη προς το παρων μεχρις ουτου συνηθισεις τη συμεριφορα του και κρινεις αναλογα στην πορεια.

κανενα πιστακι παιζει στο Λαντον ??  Wink

Θα δω, θα το δοκιμασω για ακομη λιγο ετσι, αλλα για μενα η ομοιογενεια ειναι το ζητουμενο σε σχεση με απολυτη δυναμη. Και επισης χαμηλοτερη καταναλωση λογω καλυτερης ροπης - αν και τα Golf GTI εχουν απιστευτα καλη καταναλωση σε σχεση με τη δυναμη τους, πρεπει να προσπαθηση κανεις για να περασει τα 10 λτ / 100 χμ.

Απο πιστακια εδω, αλλο τιποτα  Grin

Και ενα τελευταιο: αλλαξα προσφατα λαστιχα, ειχε πανω Continental Sportcontact 2 απο μαμα που βγαλανε σχεδον 50Κ χμ, και εβαλα Michelin Pilot Sport 2 N3 - αυτα που βαζουν και ολες οι Porsche. Αν και εχω κανει μονο 1000 χμ απο τοτε που ταβαλα, φαινονται πραγματικα εκπληκτικα λαστιχα - με φοβερη πληροφορηση, ανεση και μειωμενο θορυβο σε μεγαλες ταχυτητες  Cool
Καταγράφηκε

" the PouroDuro spirit "
XLGeorge
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2308


XLV650, CRF1000


« Απάντηση #37 στις: Κυριακή 02 Μάρτιος 2014, 15:15:22 μμ »

Ανακινω αυτο το νημα καθως ειχα προσφατα κουβεντα με τον Andy που εχει αυτοκινητο με τον ιδιο κινητηρα - Scoda Octavia με 248 αλογα απο μαμα και το εχει επισης πειραξει  Wink  Οπως εχω ξαναγραψει, αυτος ο κινητηρας μπαινει επισης στο Audi S3, στο Golf R κλπ και δεν ειναι ιδιος με τον 2ιλιτρο TFSI που φορανε πολλα αυτοκινητα του VAG group: εχει διαφορετικο στροφαλο, μπιελες/πιστονια, βαλβιδες/κεφαλη και τουρμπο και ειναι ικανος να φτασει χωρις πολλα-πολλα μεχρι 350 αλογα.


Το καλοκαιρι λοιπον εφυγα με το αυτοκινητο για Ελλαδα εχοντας κανει remap που δινει θεωρητικα 300Bhp/400Nm ροπη σε σχεση με τα 250Bhp/300Nm απο μαμα. Δεν ειναι τοσο τα αλογα που κανουν τη διαφορα οσο η αυξηση ροπης κατα 33% (!) Shocked  που μπριζωνει τον οδηγο να κανει καγκουριες καθως αισθανεται πια ακαταμαχητος. Μαλιστα αυτο το remap καταργει και τον ηλεκτρονικο κοφτη τελικης, ειδα στο δικο μου 270+χμω κοντερ και ειχε κι'αλλο! Αλλα τετοια ροπη ειναι σιγουρο οτι θα φαει τον συμπλεκτη πολυ γρηγορα εκτος και αν βαλει κανεις "ενισχυμενο" για μεγαλες ροπες που θελει μετα και ποδι απο γυμναστηριο  Wink Αυτο ομως που με χαλασε ειναι οτι μ'αυτο το remap ρουφαει βενζινη: με συνεχη 200+χμω εβλεπα καταναλωση 10.5λτ/100χμ οταν ητανε μαμα ενω σε παρομοιες συνθηκες η καταναλωση ανεβηκε στα 12.5λτ/100χμ  Shocked  Επισης τα Golf GTI / Audi S3 ειναι γενικα πολυ ραφινατα αυτοκινητα και οχι καγκουριαρικα hot-hatch και αυτο το remap αλλαξε τον χαρακτηρα του αυτοκινητου προς το καγκουριαρικο..

Γι'αυτο οντας στη Γαλλια εστειλα email να μου στειλουν το αλλο, λιγοτερο αγριο remap των 280Bhp/350Nm, το οποιο μου ηρθε με email και το εβαλα στο αυτοκινητο με σχετικο control stick που ειχα μαζι μου οντας στη Γαλλια. Ε λοιπον, αυτο εχω ακομη και ειναι τελειο. Αυξανει αρκετα τη ροπη αλλα οχι σε σημειο να τρως "κλωτσια" στις μεσεαιες, επαναφερει τον κοφτη τελικης στα 250χμω, δινει παραπανω ισχυ στο αυτοκινητο για ανετες συνεχεις (πολυ) ψηλες ταχυτητες αλλα διατηρει τον κλασικο ραφινατο χαρακτηρα του αυτοκινητου. Και η καταναλωση ειναι σχεδον η ιδια με μαμα, 10.7-10.8λτ/100χμ με συνεχη 200+χμω. Γενικα, ειμαι πολυ ευχαριστημενος μ'αυτο το "μεσαιο" remap και το αυτοκινητο εχει το πακετο φρενων/αναρτησεων να βγαλει ανετα περα την παραπανω ροπη/ισχυ, απλα θελει λιγο παραπανω προσοχη στις μικρες ταχυτητες κιβωτιου στο βρεγμενο.
« Τελευταία τροποποίηση: Κυριακή 02 Μάρτιος 2014, 15:17:11 μμ από XLGeorge » Καταγράφηκε

" the PouroDuro spirit "
Chris_de_Ze
Veteran
mods
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 9270



« Απάντηση #38 στις: Δευτέρα 03 Μάρτιος 2014, 02:33:37 πμ »

George, αν ξαναχρειαστεί ποτέ αλλαγή συμπλέκτη, η Sachs έχει μια ενισχυμένη σειρά που την ονομάζει Performance. Είναι πραγματικά αξιόλογη. Την έχουμε δοκιμάσει και στα δικά μας με πολύ καλά αποτελέσματα.
Καταγράφηκε

Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
Σελίδες: 1 [2] | Πάνω Εκτύπωση 
« προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines
Simple Audio Video Embedder

SMF Theme © Gaia
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!