Hellas Transalp Forum

Cadillac ELR

giamar4 · 5296


Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • mods
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #1 on: Σάββατο 01 Φεβρουάριος 2014, 19:25:42 μμ
Από ομορφιά και σχήμα όμως ... άστα να πάνε! :bang:


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline giamar4

  • Gelande/strasse
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1988
Reply #2 on: Σάββατο 01 Φεβρουάριος 2014, 22:30:38 μμ
Αμερικανιά καθαρή ;D



Offline Africaptan

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 643
Reply #3 on: Σάββατο 01 Φεβρουάριος 2014, 23:50:41 μμ
Με σχεδον 60 χιλιαρικα, και 1200αρι να περνιεται, παλι απατο θα παει...


Καλυτερα η αμαθεια, παρα η ημιμαθεια...


Offline Goikoetxea

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1759
Reply #4 on: Κυριακή 02 Φεβρουάριος 2014, 09:37:07 πμ
η κοστολόγηση αυτή είναι και ο λόγος που απέτυχαν τα υβριδικά. Όταν με 5-10 χιλιάρικα παίρνεις άριστο βενζινοκίνητο ή πλέον και ντίζελ αυτοκίνητο, απλά τα βάζεις κάτω και διαπιστώνεις ότι στα 10-15 χρόνια που θα το κρατήσεις δεν υπάρχει περίπτωση να δώσεις περισσότερα από 50-55 χιλιάδες ευρώ για καύσιμα ώστε το υβριδικό να κάνει απόσβεση. Όσο κοστολογούνται μ' αυτόν τον τρόπο, άκλαφτα θα πηγαίνουν.




Offline panisk

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3729
Reply #5 on: Κυριακή 02 Φεβρουάριος 2014, 11:51:46 πμ
Τεχνολογία που τώρα αναπτύσσεται, είναι ακριβή. Παράλληλα η ζήτηση είναι μικρή.

Όταν θα αυξηθεί ο ρυθμός παραγωγής και αυξηθεί η ζήτηση, οι τιμές θα πέσουν.

http://www.autoblog.gr/2012/06/27/opel-ampera-is-europes-best-selling-passenger-electric-vehicle/
http://www.newsit.gr/default.php?pname=Article&art_id=237442&catid=45


Βέβαια, είναι και πως το αντιμετωπίζουν και οι φωστήρες εθνοσωτήρες πολιτικοί μιας και όταν ξεκίνησε τις πωλήσεις εμείς το "τιμωρούσαμε" σαν ειδικό αυτοκίνητο που ήταν και η πρώτη τιμή πώλησης ήταν στα 62.000€ (που με έκπτωση - προωθητική της Opel Hellas έπεφτε στα περίπου 59.000€

http://www.4troxoi.gr/default.php?pname=Article&cat_id=2&art_id=13817

ενώ στην Ολλανδία, η κυβέρνηση πριμοδοτούσε την αγορά του και η τελική τιμή διαμορφωνόταν περίπου στα 41.000€.


Αφού το φως ταξιδεύει γρηγορότερα απο τον ήχο, εγώ γιατί πρώτα ακούω τις μ@λ@κίες και μετά μου ανάβουν τα λαμπάκια;

Live to Drive - Drive to Live


Offline Goikoetxea

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1759
Reply #6 on: Κυριακή 02 Φεβρουάριος 2014, 13:18:00 μμ
Και 41.000 € δεν το λες μικρό ποσό...




Offline Hypersonic

  • Γιώργος... Mr. Anderson
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5156
  • Μπαμπάς * 2
Reply #7 on: Δευτέρα 03 Φεβρουάριος 2014, 02:03:56 πμ
Ποιος ο λογος να παρει καποιος υβριδικο ή καθαρα ηλεκτρικο?

1. Χαμηλοτερα ή μηδενικα τελη (μαλλον μονο την Ελλαδα αφορα αυτο)
2. Χαμηλοτερο ή μηδενικο κοστος καυσιμου
3. Χαμηλοτεροι ή μηδενικοι ρυποι (σιγα τα αυγα... για να το φορτισεις καπου αλλου καιγεται καποιο καυσιμο)

Αρα ο...
η κοστολόγηση αυτή είναι και ο λόγος που απέτυχαν τα υβριδικά. Όταν με 5-10 χιλιάρικα παίρνεις άριστο βενζινοκίνητο ή πλέον και ντίζελ αυτοκίνητο, απλά τα βάζεις κάτω και διαπιστώνεις ότι στα 10-15 χρόνια που θα το κρατήσεις δεν υπάρχει περίπτωση να δώσεις περισσότερα από 50-55 χιλιάδες ευρώ για καύσιμα ώστε το υβριδικό να κάνει απόσβεση. Όσο κοστολογούνται μ' αυτόν τον τρόπο, άκλαφτα θα πηγαίνουν.
εχει δικιο.
Το κοστος αποκτησης ειναι μεγαλο για να πεις οτι θα κανεις αποσβεση απο τα κοστη ενος κανονικου αυτοκινητου.... ασε που σε 10 χρονια η χωρητικοτητα της μπαταριας θα εχει πεσει δραματικα συμπαρασυροντας και την αυτονομια.




Offline Goikoetxea

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1759
Reply #8 on: Δευτέρα 03 Φεβρουάριος 2014, 09:12:40 πμ
Ποιος ο λογος να παρει καποιος υβριδικο ή καθαρα ηλεκτρικο?

1. Χαμηλοτερα ή μηδενικα τελη (μαλλον μονο την Ελλαδα αφορα αυτο)

Ούτε καν αυτό. Από το παραπάνω λινκ του Panisk:

Η τιμή πώλησης του Οpel Ampera στην Ελλάδα ανέρχεται στα 59.361 ευρώ, από τα οποία τα 44.500 αφορούν στο μοντέλο και τα 14.861 αντιστοιχούν στον φόρο πολυτελείας που πληρώνει.

Quote
2. Χαμηλοτερο ή μηδενικο κοστος καυσιμου

Χαμηλότερο. Μηδενικό δεν πρόκειται να είναι, εφόσον ο ηλεκτρισμός δεν είναι δωρεάν. Σύγκριση δεν υπάρχει με τη βενζίνη, αλλά σε εύρος χρήσης κάποιων ετών είναι σαφώς υπολογίσιμο κόστος.

Quote
3. Χαμηλοτεροι ή μηδενικοι ρυποι (σιγα τα αυγα... για να το φορτισεις καπου αλλου καιγεται καποιο καυσιμο)

Πράγματι, το μόνο χειροπιαστό θετικό είναι η λίγο καθαρότερη ατμόσφαιρα στις μεγαλουπόλεις.

Quote
Το κοστος αποκτησης ειναι μεγαλο για να πεις οτι θα κανεις αποσβεση απο τα κοστη ενος κανονικου αυτοκινητου.... ασε που σε 10 χρονια η χωρητικοτητα της μπαταριας θα εχει πεσει δραματικα συμπαρασυροντας και την αυτονομια.

Το θέμα είναι ότι το κόστος παραγωγής αυτών των αυτοκινήτων ούτε για αστείο δεν προσεγγίζει τα 50 χιλιάρικα +++ που ζητάνε. Απλά δεν θέλουν (ακόμα) εσωτερικό ανταγωνισμό με τα ορυκτά καύσιμα. Ούτε το κόστος ανάπτυξης είναι δικαιολογία. Αν ήταν, τότε απλά θα εφαρμοζόταν η λογική «καλύτερα να παίρνεις λίγα από τους πολλούς παρά πολλά από τους λίγους». Τώρα τα βγάζουν στην αγορά μ' αυτές τις τιμές και τα παίρνουν οι τρεις κι ο κούκος. Πότε θα κάνουν απόσβεση του κόστους ανάπτυξης έτσι; Ποτέ.