Hellas Transalp Forum

ερωτησεις για συμπλεκτη αυτοκινητου

XLGeorge · 22152

Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2364
  • XLV650, CRF1000
on: Κυριακή 03 Μάρτιος 2013, 22:54:08 μμ
Το θεμα ειναι καθαρα τεχνικο αλλα δεν υπαρχει αλλη ενοτητα στην οποια να ταιριαζει και το βαζω εδω. Σε γρηγορη βολτα με το αυτοκινητο χθες το απογευμα ο συμπλεκτης παρεδωσε πνευμα και μας αφησε στην εισοδο ενος roundabout σε δρομο ταχειας κυκλοφοριας λιγο πριν την εισοδο σε αυτοκινητοδρομο δηλ. σε επικινδυνο σημειο. Το αυτοκινητο οδηγαγε η συμβια και ξαφνικα δεν εμπαινε καμια ταχυτητα. Με το που σταματησαμε στην εισοδο του roundabout μυριζε καμενο δισκο και ο συμπλεκτης δεν δουλευε καθολου. Μας πηγε σπιτι η βρεταννικη ΕΛΠΑ (ΑΑ), την τελευταια φορα που την ειχα χρησιμοποιησει ητανε πριν απο χρονια οταν εβαλα κατα λαθος ντηζελ στο VFR  :o  Αυτοκινητο VW Golf GTI MkV Edition 30 με μονο 28Κ μιλια / 45Κ χμ αλλα με μεγαλη ιπποδυναμη/ροπη με την οποια δυσκολευεται/ταλαιπωρειται ο συμπλεκτης (ονομαστικες τιμες 230Bhp/300Nm αλλα βγαζει 246Bhp/320Nm στο δυναμομετρο).

Οι ερωτησεις ειναι οι εξης αν ασχολειται κανεις εδω με αυτοκινητα και ξερει. Πρωτα απ'ολα, παιζει αυτο να τα παιξει ξαφνικα τελειως ο συμπλεκτης χωρις ν'αρχισει να γλυστραει πριν? Ψαχνοντας λιγο σε φορουμ αυτοκινητων, ειδα οτι ο συμπλεκτης εχει τον δισκο τριβης, την πλακα πιεσης (pressure plate), το ρουλεμαν αποδεσμευσης και το (dual mass) flywheel ή DMF. Τα αλλαζουμε ολα αυτα ή μπορουμε να κρατησουμε το DMF? Μιλαμε φυσικα για ξηρο συμπλεκτη. Οποιαδηποτε πληροφορια ευπροσδεκτη.

Θαθελα με την ευκαιρια να βαλω αφτερμαρκετ συμπλεκτη που να αντεχει μεγαλυτερη ροπη/ιπποδυναμη αλλα, απ'οτι διαβασα, σ'αυτη την περιπτωση σκληραινει ο συμπλεκτης και αυξανεται πιθανα ο θορυβος, οποτε προσανατολιζομαι ισως σε συμπλεκτη απο αλλο αυτοκινητο με τον ιδιο κινητηρα πχ απο Golf R (το αντιστοιχο του S3 στη VW) το οποιο εχει ονομαστικες τιμες 270Bhp/350Nm. Και παλι οποιαδηποτε πληροφορια ευπροσδεκτη  :)
« Last Edit: Κυριακή 03 Μάρτιος 2013, 23:59:53 μμ by XLGeorge »


" the PouroDuro spirit "


Offline Aerios

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3361
  • Όλα Τριγύρω αλλάζουνε κι όλα τα ίδια μένουν...
Reply #1 on: Κυριακή 03 Μάρτιος 2013, 23:06:31 μμ
Αν έχεις την αίσθηση κενού πεντάλ και σύμφωνα με αυτό που περιγράφεις μου φαίνεται σαν να τα έχει παίξει το χτένι από το πλατό του συμπλέκτη.
Παλιά πιτσιρικάς θυμάμαι (όταν περνούσα τα καλοκαίρια σε ένα συνεργείο φιλικής οικογένειας) υπήρχαν μαγαζιά που πηγαίναμε το δίσκο και κάρφωνε ο μάστορας καινούργιο φερμουίτ και μάλιστα είχες και τη δυνατότητα επιλογής στο υλικό. Οι ίδιοι ανακατασκεύαζαν και τις σιαγώνες από τα ταμπούρα.



Offline ΚΡΑΣΟΠΑΤΕΡΑΣ

  • Ο ΑΣΤΡΑΠΟΓΙΑΝΝΟΣ
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3677
  • Δεν σπάει δεν χαλάει…δεν στραβώνει δεν λυγάει !!
    • http://www.biowines.gr/
Reply #2 on: Κυριακή 03 Μάρτιος 2013, 23:21:31 μμ
Θα αλλάξεις όλο τον δίσκο που είναι σετ, δεν ξέρω αν έχει πρες ντιρεκτ ρουλεμάν σκέτο  η είναι ρουλεμάν και υδραυλικό εμβολάκι μαζί.

Το ποιο πιθανό είναι να φοράει sachs δίσκο  και αν το ψάξεις μπορείς να το βρεις και ποιο φτηνό έξω, έχω δει και σε gti ποιο παλιό να έχει Luk.
Αν  σου πούνε για LEMFORDER μην τα βάλεις εύκολα γιατί είναι αλλού το φετίχ τους.

Τώρα αν θέλεις να κάνεις πατέντες από άλλο τύπο σασμάν κάτι θα κερδίσεις και κάτι θα χάσεις, εγώ δεν θα το έκανα εύκολα…. Ψάξτο όμως…

Κάτι δεν έγινε σωστά πάντως για να την πάθει έτσι ξαφνικά…


Οι άνθρωποι είναι σαν το κρασί, οι καλοί βελτιώνονται με τα χρόνια, οι άχρηστοι γίνονται ξύδι…..


Offline trackler

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5433
Reply #3 on: Κυριακή 03 Μάρτιος 2013, 23:22:16 μμ
γιωργο ειναι το DSG?


ΥΓ. απο την δυναμη δεν εχει προβλημα,ειναι τιμες εργοστασιου αυτες που αναφερεις και τουλαχσιτον οφειλει το εργοστασιο να τοποθετησει αναλογο υλικο.σαφως και δεν εχει τον ιδιο συμπλεκτη με τα golf 1600.

ΥΓ 2 υπαρχουν αφτερμαρκετ λυσεις πολυ καλυτερες,αλλα οπως παντα κατι χανεις κατι κερδιζεις.τι χρηση κανετε στο αυτοκινητο? ολα ξεκινουν απο εκει.

ΥΓ 3 45000 χλμ και εβγαλε δισκο? φταιω εγω μετα που εβριζα τα ευρωπαικα!?  :P
« Last Edit: Κυριακή 03 Μάρτιος 2013, 23:25:51 μμ by trackler »




Offline Specialized

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 296
Reply #4 on: Κυριακή 03 Μάρτιος 2013, 23:25:50 μμ
Ο συμπλέκτης, αν δεν έχει κάνει λαλακία η VW!, είναι καθαρά θέμα οδηγού. Τα χιλιόμετρα είναι λίγα, στην Αγγλία δεν νομίζω να κάνετε καγκουριές ΑΡΑ πρώτα εξασφαλίζεις ότι η συμβία το κατέχει! Εργαζόμουν παλιά σε εταρεία αυτοκινήτων και είχαμε τον ξάδερφο του τεχνικού διευθυντή που άλλαζε δίσκο κάθε 2-3000 χιλιόμετρα! Είχε έρθει, είχε αλλάξει δίσκο, του είχα πει να προσέχει στις αλλαγές. Μου λέει: "μα οδηγώ χρόνια! ξέρω" κτλ. Παίρνει το αμάξι και πρέπει να είχε πατημένο το μισό συμπλέκτη κατά την οδήγηση!

Ψάξε και το δεύτερο, αν η VW έχει κάνει πατατιά που δεν είναι απίθανο! Θα σου πρότεινα να έψαχνες σε αντίστοιχο φόρουμ κατόχων VW ή σε συνεργείο να σου πουν. Συνήθως ξέρουν τι συμβαίνει και τι κυκλοφορεί. Δεν νομίζω να χρειαστεί να αλλάξεις το χτένι, συνήθως αλλάζει ο δίσκος και μια ασφάλεια.  



Offline trackler

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5433
Reply #5 on: Κυριακή 03 Μάρτιος 2013, 23:27:07 μμ
www.vwforum.gr
το σωστο  http://www.vwclub.gr/

σιγουρα ξερουν περισσοτερα.




Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2364
  • XLV650, CRF1000
Reply #6 on: Κυριακή 03 Μάρτιος 2013, 23:57:07 μμ
Παιδες, ευχαριστω πολυ για τις αμεσες απαντησεις. Κρασοπατερα, βλεπω το κατεχεις το θεμα, ο δισκος ειναι σιγουρα Sachs ή Luk και πολλοι κατοχοι εδω στην Αγγλια κανουνε upgrade σε αφτερμαρκετ Sachs απ'οτι διαβασα ψαχνοντας σε διαφορα φορουμ. Το αυτοκινητο ειναι το manual και οχι το DSG (το τελευταιο εχει διπλο συμπλεκτη ο οποιος μαλλον κραταει περισοτερο), τα ειχα οδηγησει και τα δυο πριν το παρω αλλα το manual ειχε/εχει εκπληκτικη αισθηση κιβωτιου με κοντες και φοβερα ακριβεις αλλαγες, racing-like  :eusa_clap: Το αυτοκινητο το εχω ταλαιπωρησει τα σ/κ που κυνηγιεμαι με τα πορσικα στα στροφιλικα του Surrey  ;) ;D αλλα και παλι δεν δικαιολογειται να τα παιξει ο συμπλεκτης τοσο γρηγορα. Η συμβια ειναι επισης γρηγορη οδηγος και σπιναρει τον συμπλεκτη πιο πολυ, χθες το πηγαινε αερας με γρηγορες αλλαγες οταν ταπαιξε - και εγω χαμογελαγα στο καθισμα του συνοδηγου μεχρι που το χαμογελο παγωσε  :o  Παντως ειχα GTI ΜκΙΙ που το εδωσα με 90Κ μλ / 145Κ χμ και GTI MkIV που το εδωσα με 100Κ μλ / 160Κ χμ και μ'αυτα δεν χρειαστηκα συμπλεκτη, αλλα δεν ειχανε τοση ισχυ/ροπη. Πολλοι αλλοι εδω τσιπαρουνε το δικο μου (stage 1 με απλο προγραμμα) σε 300Bhp/400Nm  :o και μετα παραπονιουνται για clutch slip.

Τελος παντων, απο αυριο ξεκιναω τα τηλεφωνα σε VW, βελτιωτες κλπ  Τουλαχιστο δε χρειαζομαι το αυτοκινητο καθημερινα..
« Last Edit: Δευτέρα 04 Μάρτιος 2013, 00:07:50 πμ by XLGeorge »


" the PouroDuro spirit "


Offline trackler

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5433
Reply #7 on: Δευτέρα 04 Μάρτιος 2013, 15:43:38 μμ
γιωργο ο διπλος συμπλεκτης δεν σημαινει οτι θα κρατουσε παραπανω,ειναι απλα η λειτουργια του DSG τετοια και εχει διπλο συμπλεκτη για πιο ακαριαιες αλλαγες.για την αισθηση σαφως και ξερεις καλυτερα,ετσι λενε απο οσα εχω διαβασει,αλλα ειναι αισθηση μονο,σε ταχυτητα το DSG δεν παιζεται.βεβαια θα μου πεις,δεν κυνηγαω τα δεκατα του δευτερολεπτου και με τετοια αισθηση,ισως και εγω το μανουαλ να προτιμουσα.
η ερωτηση εγινε επειδη σκεφτομουν ποσα θα ζητησει η VW για μια τετοια ζημια.




Offline trackler

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5433
Reply #8 on: Δευτέρα 04 Μάρτιος 2013, 15:46:24 μμ
Το αυτοκινητο το εχω ταλαιπωρησει τα σ/κ που κυνηγιεμαι με τα πορσικα στα στροφιλικα του Surrey  ;) ;D αλλα και παλι δεν δικαιολογειται να τα παιξει ο συμπλεκτης τοσο γρηγορα. Η συμβια ειναι επισης γρηγορη οδηγος και σπιναρει τον συμπλεκτη πιο πολυ, χθες το πηγαινε αερας με γρηγορες αλλαγες οταν ταπαιξε - και εγω χαμογελαγα στο καθισμα του συνοδηγου μεχρι που το χαμογελο παγωσε  :o 
Τελος παντων, απο αυριο ξεκιναω τα τηλεφωνα σε VW, βελτιωτες κλπ  Τουλαχιστο δε χρειαζομαι το αυτοκινητο καθημερινα..

συμφωνα με αυτα και ειδικα τι το αυτοκινητο ειναι μεσο απολαυσης για το σκ,η γνωμη μου ειναι βελτιωτικο αφτερ μαρκετ,4φτερος 6 φτερος κτλ
ναι θα βαρυνει,ναι θα γινει πιο αποτομος,ναι θα χασεις σε φιλικοτητα αλλα θα εχεις το κεφαλι σου ησυχο και μπορειςνα πας και stage 2 χωρις προβλημα.




Offline XTerminator

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 467
Reply #9 on: Τρίτη 05 Μάρτιος 2013, 01:35:52 πμ
θα συμφωνησω και γω οτι αν ανεβαινεις σε ιπποδυναμη καλυτερα να επιλεξεις αφτερ μαρκετ βελτιωμενο,με τα γνωστα θεματα σε οτι εχει να κανει με την φιλικοτητα του σε καθημερινη χρηση.Εχεις ομως καλυτερα ξεκινηματα χωρις πατιναρισματα-φθορες.Τα χλμ.που αλλαζεις βεβαια ειναι λιγα.Πρεπει να το δεις μηπως φταιει κατι αλλο,οχι οτι δεν μπορει να παραδωσει πνευμα και νωριτερα...Ετσι ειναι με τους συμπλεκτες,ειδικα οταν "παιζουμε" και λιγακι.
 Εγω παντως σε ενα σουμπαρου με λιγο κατω απο 300 αλογα,ειμαι οριακα αλλα για την ωρα με 145κ χλμ αντεχω ακομα....Βεβαια βλεπω εχει σκληρηνει αρκετα τωρα τελευταια ο συμπλεκτης,ειναι και ενα δειγμα....αρνητικο αυτο.....ισως παω προς το τελος.Και γω προσανατολιζομαι σε κατι semi-racing,σε μας προτεινουν exedy.Oπως προειπαν και αλλα παιδια,μεσα απο ενα φορουμ μπορεις να παρεις καποιες ιδεες,για το τι θα ηταν καλυτερο να επιλεξεις.


"ΝΑ ΦΟΒΑΣΑΙ ΤΗΝ ΟΡΓΗ ΤΩΝ ΥΠΟΜΟΝΕΤΙΚΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ"


Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2364
  • XLV650, CRF1000
Reply #10 on: Τρίτη 05 Μάρτιος 2013, 02:16:33 πμ
Ευχαριστω και παλι για τα σχολια, ψαχνοντας και ρωτωντας αποφασισα οτι μαλλον δεν θελω να μπω στη διαδικασια ενος αφτερμαρκετ συμπλεκτη ψηλης αποδοσης επειδη θελω να διατηρησω την "φιλικοτητα" και τον all-round χαρακτηρα του αυτοκινητου. Αυτος ειναι και ο λογος που εχω / ειχα παντα Golf GTI και οχι ενα αλλο πιο "ακατεργαστο" hot hatch - και μαλιστα παντα πενταπορτο λογω πρακτικοτητας - δηλ. ο συνδυασμος ραφιναρισματος, ποιοτητας, αποδοσης και all-round χαρακτηρα. Ισως δοκιμασω και ενα "μαλακο" remap των 280Bhp/350Nm το οποιο ξερω οτι αντεχει ο μαμισιος συμπλεκτης.

Παντως ψαχνοντας και ρωτωντας διαφορους βελτιωτες εμαθα οτι αρκετα GTI Edition 30 σαν το δικο μου εχουν βγαλει σχετικα νωρις προβλημα συμπλεκτη οποτε η πρωτη κινηση θα ειναι να "κανω φασαρια" στη VW ...μηπως και, αν και ειναι πια εκτος εγγυησης. Αν δεν καταφερω τιποτα, θα αλλαξω συμπλεκτη με τον μαμισιο τον οποιο εχω βρει και απ'ευθειας απο τη Sachs σε φτηνοτερη τιμη απο τη VW. Πληροφοριακα, η τιμη συμπλεκτη και εργατικων (χρειαζονται 4 ωρες για αλλαγη) κοστιζει 670 λιρες / 800 ευρω σε εξειδικευμενο συνεργειο VW/Audi (οχι σε εξουσιοδοτημενο που χρεωνει τρελες τιμες εργατικων).


" the PouroDuro spirit "


Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2364
  • XLV650, CRF1000
Reply #11 on: Τρίτη 26 Μάρτιος 2013, 13:08:55 μμ
Αλλαξα τελικα συμπλεκτη ΚΑΙ βολαν το οποιο ειχε αποκτησει παιξιμο και ειχε "μπλεδισει". Τιμη 540 λιρες για συμπλεκτη/βολαν της Sachs παρομοιο μ'αυτο που φοραγε και 5 ωρες εργατικα καθως το κιβωτιο επρεπε να "ξανανεβει" για να κατεβει το αυτοκινητο απο τη ραμπα μεχρι να βρω ανταλλακτικα (δηλ. το βολαν που δεν περιμενα να χρειαζεται). Συνολικη τιμη 900 λιρες ή 1050 ευρω  :o

Αυτο ειναι το θεμα με τα γερμανικα και τις αστοχιες των υλικων που βγαζουν, γιατι απο την κατασταση του συμπλεκτη / βολαν ητανε φανερο οτι ητανε αστοχια υλικου (και πηγα/εκανα φασαρια στη VW αλλα σιγα μη βρω ακρη για αυτοκινητο 5.5 ετων). Τουλαχιστο το αυτοκινητο ειναι παλι καινουργιο απο πλευρας συμπλεκτη και στην πρωτη ευκαιρια θα βαλω μπροστα φρενα Ταροξ και θα το τσιπαρω με "limited torque map" (280bhp/350Nm).
« Last Edit: Τρίτη 26 Μάρτιος 2013, 14:56:43 μμ by XLGeorge »


" the PouroDuro spirit "


Offline trackler

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5433
Reply #12 on: Τρίτη 26 Μάρτιος 2013, 13:42:41 μμ
αν πας σε extreme καταστασεις στα φρενα,να προτιμησεις πλευστες δισκοπλακες.
βεβαια,με 4πιστονα και πλευστους δισκους και σκληρα τακακια,οταν ειναι κρυα απλα δεν φρεναρει,αλλα οταν ειναι ζεστο σχετικα,μολις δοκιμασεις ενα φρενο πανικου απο τα 160 και δεις ποσο γρηγορα εχεις σταματησει,εκει τα βλεπεις ολα και καταλαβαινεις οτι αξιζε καθε ευρω που δαπανησες για τα φρενα σου.




Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2364
  • XLV650, CRF1000
Reply #13 on: Τρίτη 26 Μάρτιος 2013, 13:52:28 μμ
αν πας σε extreme καταστασεις στα φρενα,να προτιμησεις πλευστες δισκοπλακες.
βεβαια,με 4πιστονα και πλευστους δισκους και σκληρα τακακια,οταν ειναι κρυα απλα δεν φρεναρει,αλλα οταν ειναι ζεστο σχετικα,μολις δοκιμασεις ενα φρενο πανικου απο τα 160 και δεις ποσο γρηγορα εχεις σταματησει,εκει τα βλεπεις ολα και καταλαβαινεις οτι αξιζε καθε ευρω που δαπανησες για τα φρενα σου.

Σαφως και οχι extreme πραγματα, ειχα βαλει στο παλιο GTI MkIV racing τακακια Mintex και οταν ητανε κρυα δεν ειχα καλο φρενο και τσιριζανε λιγο σε ελαφρο πατημα παρα το οτι ειχα κανει ολα τα σχετικα κολπα (πρωτα παστα χαλκου, μετα ειδικες χαλκομανιες κλπ) Οταν βεβαια ζεσταινοντουσαν ειχανε απιστευτο δαγκωμα στους μαμα δισκους αλλα το αυτοκινητο το θελω all-rounder και τα πεταξα μετα απο ενα διαστημα, βαζοντας τακακια Tarox Strada τα οποια και συνιστω ανεπιφυλακτα. Αυτη τη φορα θα βαλω και δισκους Tarox Sport Japan που ειναι heat-treated και εχουνε τρυπες για καλυτερη αποβολη θερμοκρασιας.


" the PouroDuro spirit "


Offline trackler

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5433
Reply #14 on: Τρίτη 26 Μάρτιος 2013, 13:59:04 μμ
οκ σε εχω.
αυτο που μπορεις να κανεις τοτε πριν φορεσεις τους δισκους πανω στο αυτοκινητο ειναι να τους στειλεις για κρυογενικη.
ψαξε λιγο και καπου κοντα σου θα εχει καποιο μαγαζι που να κανει τετοια δουλεια,εδω ειχε(εχει ακομα?) στην αθηνα,στο λονδινο δεν θα εχει?




Offline XTerminator

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 467
Reply #15 on: Τρίτη 26 Μάρτιος 2013, 20:30:19 μμ
Καλοφορετο το σετ συμπλεκτη!Καλυτερα που αλλαξες με την μια και βολαν,ετσι εισαι σιγουρος για ολο το συνολο οτι ειναι οκ και καινουργιο!
  Οσο για τα φρενα,θα συμφωνησω με τον προηγουμενο φιλο.....για μενα η αρχη ειναι τα καλα φρενα.Πρωτα σιγουρευεις εκει και μετα τα υπολοιπα.
  Και γω με τις αλλαγες αμεσως αλλαξα σε 4πιστονα με χαρακτους δισκους της ap/racing .....και ηρεμισα,γιατι αλλιως δεν σταματουσε οταν ειδικα ζεσταινε το συνολο σε καποιες διαδρομες!
 
**Τωρα,.....μια και πιασαμε τα περι φρενων,αν ξερει ο φιλος XLgeorge,ψαχνω να βρω δισκοπλακες της ΑΡ racing μηπως βρω ακρη πουθενα....

ευχαριστω!


"ΝΑ ΦΟΒΑΣΑΙ ΤΗΝ ΟΡΓΗ ΤΩΝ ΥΠΟΜΟΝΕΤΙΚΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ"


Offline ninos

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 45
Reply #16 on: Τρίτη 26 Μάρτιος 2013, 20:55:41 μμ
............ βολτα με το αυτοκινητο..................


 :offtopic: :2dizzy: :2dizzy: :2dizzy: :2dizzy: :2dizzy: :2dizzy: :punch: :punch: :punch: :punch: :pissing: :pissing: :2tongue: :2tongue: :2tongue:



Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2364
  • XLV650, CRF1000
Reply #17 on: Κυριακή 12 Μάιος 2013, 12:29:49 μμ
Αυτο ειναι το θεμα με τα γερμανικα και τις αστοχιες των υλικων που βγαζουν, γιατι απο την κατασταση του συμπλεκτη / βολαν ητανε φανερο οτι ητανε αστοχια υλικου (και πηγα/εκανα φασαρια στη VW αλλα σιγα μη βρω ακρη για αυτοκινητο 5.5 ετων). Τουλαχιστο το αυτοκινητο ειναι παλι καινουργιο απο πλευρας συμπλεκτη και στην πρωτη ευκαιρια θα βαλω μπροστα φρενα Ταροξ και θα το τσιπαρω με "limited torque map" (280bhp/350Nm).

Ναμαστε παλιιιι  >:(  Λοιπον, εδω και μια βδομαδα το εικονιδιο του ESP (Electronic Stability Program, που δουλευει με το συστημα/σενσορα ABS) δεν σβηνει στο ταμπλω μετα απο μερικα δευτερολεπτα αφ'οτου παρει μπροστα. Αφου κοιταξα χθες τα βασικα οπως ασφαλειες ABS, τιποτα καμενες λαμπες φρενων κλπ (διαβασα στο διαδικτυο οτι παιζουν και τετοιες αιτιες), επαθα σοκ οταν διαβασα οτι ειναι ο σενσορας του ABS/ESP που ειναι ομως ενσωματωμενος με τον ABS controller ο οποιος κανει λιγο λιγοτερο απο 1000 λιρες και η αλλαγη σε εξουσιοδοτημενο κοστιζει μεχρι και 1500 λιρες  :o :o Φαινεται να ειναι κλασικο προβλημα των VW μεταξυ 2004-2009 που περιλαμβανει και τα Golf MkV και δυστυχως δεν εχουν κανει ανακληση, καποιοι εξουσιοδοτημενοι παιρνουν αυτοι ενα μεγαλο μερος απο το ποσο ακομη και εκτος εγγυησης αλλα θελει τρεξιμο, μπλα κλπ  >:(  Θα ασχοληθω απο την μεθεπομενη βδομαδα που θαχω περισοτερο χρονο, μια αλλη λυση ειναι βγαλσιμο και reconditioning οπως διαβασα καπου αντι για φουλ αλλαγη αλλα αυτο θελει ψαξιμο.

Μαμω τα γερμανικα μου μαμω  >:( >:(  Ενας φιλος απο το VFR φορουμ με GS1200 του 2007 μου  ελεγε προσφατα οτι αν ειχε κρατησει ολα αυτα που αλλαξε στο μηχανακι του θα ειχε ενα δευτερο μηχανακι  :o  Mental note στον εαυτο μου που γλυκοκοιταω το GS1200LC.
« Last Edit: Κυριακή 12 Μάιος 2013, 12:33:55 μμ by XLGeorge »


" the PouroDuro spirit "


Offline XTerminator

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 467
Reply #18 on: Δευτέρα 13 Μάιος 2013, 23:35:02 μμ
Μακαρι να ειναι κατι....απλο....κατι συμπτωματικο και να μην χρειαζεται τοσα χρηματα στα καλα του καθουμενου.....
Οσο περι...γερμανικων,ιταλικων.....γαλλικων.....
Εγω τα δοκιμασα,τα πληρωσα....και επιμενω πλεον Ιαπωνικα,με ολα τα αρνητικα τους...Τουλαχιστον τα περισσοτερα δεν θα σου βγαλουν ευκολα τετοιες χαζες βλαβες...
  Σε ενα Φοκους 2,0 και ενα Σουμπαρου Φορεστερ 2,5 που εχουν την ιδια ηλικια,τα δουλευω κα τα δυο ο γιαπωνεζος με περιπου διπλασια χλμ,δεν εβγαλε τιποτα.....Το γερμανικο,εφαγε κανα χιλιαρικο σε κατι χαζες βλαβες....

Πλεον,προτιμω Ιαπωνικα.....και  για αλλους ευνοητους λογους ;) ;) ;) ;)


"ΝΑ ΦΟΒΑΣΑΙ ΤΗΝ ΟΡΓΗ ΤΩΝ ΥΠΟΜΟΝΕΤΙΚΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ"


Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2364
  • XLV650, CRF1000
Reply #19 on: Τετάρτη 22 Μάιος 2013, 12:52:12 μμ
Ναμαστε παλιιιι  >:(  Λοιπον, εδω και μια βδομαδα το εικονιδιο του ESP (Electronic Stability Program, που δουλευει με το συστημα/σενσορα ABS) δεν σβηνει στο ταμπλω μετα απο μερικα δευτερολεπτα αφ'οτου παρει μπροστα. Αφου κοιταξα χθες τα βασικα οπως ασφαλειες ABS, τιποτα καμενες λαμπες φρενων κλπ (διαβασα στο διαδικτυο οτι παιζουν και τετοιες αιτιες), επαθα σοκ οταν διαβασα οτι ειναι ο σενσορας του ABS/ESP που ειναι ομως ενσωματωμενος με τον ABS controller ο οποιος κανει λιγο λιγοτερο απο 1000 λιρες και η αλλαγη σε εξουσιοδοτημενο κοστιζει μεχρι και 1500 λιρες  :o :o Φαινεται να ειναι κλασικο προβλημα των VW μεταξυ 2004-2009 που περιλαμβανει και τα Golf MkV και δυστυχως δεν εχουν κανει ανακληση, καποιοι εξουσιοδοτημενοι παιρνουν αυτοι ενα μεγαλο μερος απο το ποσο ακομη και εκτος εγγυησης αλλα θελει τρεξιμο, μπλα κλπ  >:(  Θα ασχοληθω απο την μεθεπομενη βδομαδα που θαχω περισοτερο χρονο, μια αλλη λυση ειναι βγαλσιμο και reconditioning οπως διαβασα καπου αντι για φουλ αλλαγη αλλα αυτο θελει ψαξιμο.

Ψαχνοντας βρηκα οτι η VW εβγαλε τελικα σχετικο ανταλλακτικο που κοστιζει 170 λιρες και δεν χρειαζεται αλλαγη ολου του ABS controller, ευτυχως  ;)  Αλλα μιλησα με το εξουσιοδοτημενο της αντιπροσωπειας που ειχα αγορασει το αυτοκινητο και θα κοιταξουν να το περασουν σαν "extarordinary fault" με την VW να παιρνει ενα μεγαλο μερος του λογαριασμου (εχει 3-4 ωρες εργασια  :o), ιδωμεν..


" the PouroDuro spirit "


Offline XTerminator

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 467
Reply #20 on: Τετάρτη 22 Μάιος 2013, 13:43:44 μμ
Τελικα....για ολα τα πραγματα,θελει ψαξιμο και να μην κολλαμε στην πρωτη αντιδραση και εμποδιο.
Καλη συνεχεια!!


"ΝΑ ΦΟΒΑΣΑΙ ΤΗΝ ΟΡΓΗ ΤΩΝ ΥΠΟΜΟΝΕΤΙΚΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ"


Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2364
  • XLV650, CRF1000
Reply #21 on: Τρίτη 04 Ιούνιος 2013, 15:39:51 μμ
Ψαχνοντας βρηκα οτι η VW εβγαλε τελικα σχετικο ανταλλακτικο που κοστιζει 170 λιρες και δεν χρειαζεται αλλαγη ολου του ABS controller, ευτυχως  ;)  Αλλα μιλησα με το εξουσιοδοτημενο της αντιπροσωπειας που ειχα αγορασει το αυτοκινητο και θα κοιταξουν να το περασουν σαν "extarordinary fault" με την VW να παιρνει ενα μεγαλο μερος του λογαριασμου (εχει 3-4 ωρες εργασια  :o), ιδωμεν..

Λοιπον, victory!  8)  Η αντιπροσωπεια απ'οπου αγορασα το αυτοκινητο το περασε σαν extraordinary fault και θα το επισκευασουν με μηδεν κοστος, αυτα σε αυτοκινητο που θα γινει 6 ετων σε μια βδομαδα (αγοραστηκε 10-06-2007) - οταν η περιοδος εγγυησης που δινει η VW στην Αγγλια ειναι 3 χρονια. Αυτο ειναι after sales service που δινει πχ η BMW, η VW και αλλοι αλλα οχι οι Γιαπωνεζοι.

Θα παω επισης συντομα για αλλαγη ιμαντα εκκεντροφορου (εχει ~50Κ χμ) για ναχω το κεφαλι μου ησυχο.


" the PouroDuro spirit "


Offline Sotos

  • Global Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 11455
Reply #22 on: Τρίτη 04 Ιούνιος 2013, 16:33:52 μμ
ωραιοι!
χρειαστηκε πολλη πιεση απο την μεριά σου για να το καταφερεις ?


Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 82.144km


Offline trackler

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5433
Reply #23 on: Τρίτη 04 Ιούνιος 2013, 17:09:22 μμ
οταν η περιοδος εγγυησης που δινει η VW στην Αγγλια ειναι 3 χρονια. Αυτο ειναι after sales service που δινει πχ η BMW, η VW και αλλοι αλλα οχι οι Γιαπωνεζοι.

στην ελλαδα η εγγυηση της VW ειναι 2 χρονια αν δεν κανω λαθος.
οσο για αυτα που ειπες για τις εγγυησεις,στην ελλαδα ισχυουν τα εντελως αντιθετα και εχω και προσωπικα πραδειγματα.
δεν ειναι θεμα γιαπωνεζων η γερμανων.ειναι θεμα επισημου εισαγωγεα αντιπροσωπου.
οσο για την ΤΟΥΟΤΑ που εχω εμπειριες,ειναι και θεμα γιαπωνεζων.
η τουοτα ελλας για παραδειγμα εχει τηλεφωνο οπου μπορει να παρει ο καθενας ιδιοκτητης για να κανει τα παραπονα του.επειδη εχει συμβει λοιπον να παρει καποιος εκει τηλ. σε πληροφωρω οτι η τουοτα ελλας τα ετριξε τα δοντια στον αντιπροσωπο.




Offline XTerminator

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 467
Reply #24 on: Τρίτη 04 Ιούνιος 2013, 19:33:41 μμ
Σωστα. Οταν πηρα το Σουμπαρου τον επομενο μηνα κιολας εστειλα Αγγλια τον εγκεφαλο στην Prodrive για αναβαθμιση.Μαζι μου στειλαν ολο το σετ με κομπλε εξατμισεις κτλ...Ενας φιλος μου λεει..."τρελλος εισαι....καινουργιο αυτοκινητο το σκαλιζεις.κτλ...κτλ..." Οντως με βασει τα δεδομενα της Ελλαδας...ηταν ενα ρισκο.Το λεω αυτο,γιατι σε ολον τον κοσμο η σουμπαρου εχοντας τετοια στενη συνεργασια με την Προντραιβ,  εδινε εγγυηση για αυτην την "μετατροπη" και η εγγυηση του αυτοκινητου σου "ετρεχε" κανονικα...Η μονη χωρα στην οποια η αντιπ/πεια εκανε την "ζορικη" και δεν αναγνωριζε την μετατροπη αυτη της Προντραιβ,ηταν η ελληνικη.....
  Αλλη μια προτοτυπια της χωρας μας....Ολα για τον πελατη ;D ;D ;D ;D
 Βεβαια,αν για οποιονδηποτε λογο κατι δεν παει καλα,νομιζω στα δικαστηρια,δικαιωνεσαι σαν καταναλωτης,γιατι δεν μπορει μια αντιπ/πεια να κινηται ετσι αυθαιρετα με τσαμπουκα....Γι'αυτο μαλλον δεν αντεξαν και εκλεισαν....και την ωρα που μιλαμε δεν ξερω αν υπαρχει αντιπροσωπευση της ΣΟΥΜΠΑΡΟΥ στην Ελλαδα....
    Μεγαλεια..... ;) ;) ;)


"ΝΑ ΦΟΒΑΣΑΙ ΤΗΝ ΟΡΓΗ ΤΩΝ ΥΠΟΜΟΝΕΤΙΚΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ"