Τετάρτη 24 Οκτώβριος 2018, 05:38:55 πμ *
Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Νέα: Website του συλλόγου www.transalp.gr
 
   Αρχικη   Βοηθεια Αναζητηση Σύνδεση Εγγραφή  
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα. « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: 1 ... 15 16 17 18 19 [20] 21 | Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: Μηχανολογικες ανησυχιες  (Αναγνώστηκε 141730 φορές)
stefosg
Μέλος HTC
Απλός οδηγός
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 224



« Απάντηση #475 στις: Δευτέρα 10 Απρίλιος 2017, 14:44:45 μμ »

Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση, Αν δεν κάνω λάθος λέει έλεγχο κάθε 12.000, αλλά μπορεί να κάνω και λάθος. Ναι Αθήνα είμαι.
Καταγράφηκε
XLGeorge
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2216


Pouroduro spirit


« Απάντηση #476 στις: Δευτέρα 10 Απρίλιος 2017, 23:06:30 μμ »

Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση, Αν δεν κάνω λάθος λέει έλεγχο κάθε 12.000, αλλά μπορεί να κάνω και λάθος. Ναι Αθήνα είμαι.

Ναι, η Χονδα Ιαπωνιας αναφερει κοιταγμα βαλβιδων καθε 12000 αλλα οταν εχει ρωτηθει αντιπροσωπεια καποιας χωρας, πχ Αγγλιας, συστηνουν στα εξουσιοδοτημενα το διπλασιο δηλ. καθε 24000 για το ΤΑ. Αλλα με βαση αυτα που εχουμε δει απο την αλλαγη των διακενων, ελεγχος καθε 40000χμ ειναι μια χαρα. Στον τελευταιο δικο μου ελεγχο μετα απο 40000χμ βρηκα ελαχιστες αποκλισεις (για πρωτη φορα μετρησα την ακριβη αποκλιση απο τα ιδεατα διακενα με μικρα φιλερακια). Οποτε αν εισαι ακομη στα 12000, απλα αφησε τις για πολυ περισοτερο

EDIT: το ΤΑ του Νησιου εχει 50000χμ απο τα οποια τα 40000χμ στα χερια μου και δεν εχουν κοιταχτει ποτε βαλβιδες, τοχω παντως στο προγραμμα να το κανω φετος το καλοκαιρι.
« Τελευταία τροποποίηση: Παρασκευή 25 Αύγουστος 2017, 19:31:12 μμ από Yianni » Καταγράφηκε

XLV650, VFR800 VTEC, CRF1000

Stoneman
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8420


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #477 στις: Τρίτη 07 Νοέμβριος 2017, 17:34:59 μμ »

Οκ κ αυτό, πολλές τελικά οι ανησυχίες.

Διαβαζοντας αυτό το νήμα θυμηθηκα πολλά.

θέλω να σας ευχαριστήσω όλους όσους συμμετείχατε για τις συμβουλές σας κ την βοήθειά σας.
Καταγράφηκε
Παύλος
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 9016



« Απάντηση #478 στις: Τρίτη 07 Νοέμβριος 2017, 19:48:24 μμ »

Keep walking  Grin

 
Καταγράφηκε

Παύλος Καρούμπης
stefosg
Μέλος HTC
Απλός οδηγός
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 224



« Απάντηση #479 στις: Τρίτη 21 Νοέμβριος 2017, 10:25:52 πμ »

Στέφανε 18.000 χλμ είναι πολυ λίγα για να τσεκάρεις βαλβίδες σε ΤΑ. Η Χόντα προτείνει στις 24 αλλά  οι περισσότεροι στο φόρουμ συμφωνούμε ότι κάθε 40.000 χλμ καλά είναι.
Για να σου φύγει η έννοια πάντως και να μάθεις, μπορεί να συνενοηθείς με κάποιον δάσκαλο να κάνετε τη ρύθμιση στη μηχανή σου κάποια Τρίτη στο ΣΥΜΟΦΕ. Εμ αν είσαι Αθήνα.

Από τότε έχουν περάσει περίπου άλλα 6.000 χλμ. και τον άλλο μήνα θα χρειαστώ (εκτός απο σέρβις - λάδια, φίλτρο λαδιού, μπουζί, αέρα που μπορώ να τα κάνω) ρύθμιση στις βαλβίδες και στα κάρμπς. Έχω στεγασμένο χώρο με εργαλεία (δεν έχω δυναμόκλειδο, φίλερ) και μπορώ να λύσω τα περισσότερα για να ετοιμάσω τη μηχανή για ρύθμιση βαλβίδων, αλλά θα χρειαστώ τη βοήθεια κάποιου πιο έμπειρου να το κάνει μια φορά για εμένα και να το δω. Υπάρχει κανένας που θα έχει το χρόνο και τη διάθεση ένα ΣΚ τον επόμενο μήνα να κάνουμε τις βαλβίδες/καρμπς?
Καταγράφηκε
john lk
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 524



« Απάντηση #480 στις: Τρίτη 21 Νοέμβριος 2017, 12:36:19 μμ »

Κατι θα κανουμε!!!
Θα το σκεφτω λιγο και θα σου πω, σαν μια ιδεα...να το κοιταξω μηπως μπορουμε να το κανουμε υπο μορφη σεμιναριου στον ΣΥΜΟΦΕ μια Κυριακη???
Σημειωσε οτι πρεπει να βγουν και τα καρμπς για να ρυθμιστουν οι βαλβιδες και καλα ειναι να γινει και ζυγοσταθμιση των καρμπς μετα την ρυθμιση. Ισως να χρειαστουν να αλλαχθουν οι λαστιχενιοι λαιμοι των καρμπς γιατι πιθανοτατα εχουν σκληρυνει και μπορει να ρουφαει αερα απο εκει η να σπασουν στο βγαλε βαλε των καρμπς..
Καταγράφηκε
Sotos
Global Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 10514



« Απάντηση #481 στις: Τρίτη 21 Νοέμβριος 2017, 12:44:38 μμ »

Να ειναι και ο Νίκος να μας δειξει πως λειτουργουν τα εργαλεία που μας χάρισε!

Καταγράφηκε

Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 63.144km
XLGeorge
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2216


Pouroduro spirit


« Απάντηση #482 στις: Τρίτη 21 Νοέμβριος 2017, 15:31:00 μμ »

Σημειωσε οτι πρεπει να βγουν και τα καρμπς για να ρυθμιστουν οι βαλβιδες και καλα ειναι να γινει και ζυγοσταθμιση των καρμπς μετα την ρυθμιση. Ισως να χρειαστουν να αλλαχθουν οι λαστιχενιοι λαιμοι των καρμπς γιατι πιθανοτατα εχουν σκληρυνει και μπορει να ρουφαει αερα απο εκει η να σπασουν στο βγαλε βαλε των καρμπς..

Γιαννη, ισχυει οτι πρεπει να βγουν τα καρμπυρατερ στο 600 για να φτασει κανεις στις βαλβιδες? Στο 650 σιγουρα δεν χρειαζεται, τα καρμπυρατερ βγαινουν μονο οταν ειναι να καθαριστουν, να κοιταχτουν οι λατιχενιοι λαιμοι / κολαρα που λες, κλπ.

Αυτο με το να γινει στο ΣΥΜΟΦΕ ειναι πολυ καλη ιδεα ωστε να δουνε οσοι θελουν να το επιχειρησουν αργοτερα μονοι τους!
Καταγράφηκε

XLV650, VFR800 VTEC, CRF1000

stefosg
Μέλος HTC
Απλός οδηγός
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 224



« Απάντηση #483 στις: Τρίτη 21 Νοέμβριος 2017, 16:36:06 μμ »

Κατι θα κανουμε!!!
Θα το σκεφτω λιγο και θα σου πω, σαν μια ιδεα...να το κοιταξω μηπως μπορουμε να το κανουμε υπο μορφη σεμιναριου στον ΣΥΜΟΦΕ μια ΚυριακηHuh
Σημειωσε οτι πρεπει να βγουν και τα καρμπς για να ρυθμιστουν οι βαλβιδες και καλα ειναι να γινει και ζυγοσταθμιση των καρμπς μετα την ρυθμιση. Ισως να χρειαστουν να αλλαχθουν οι λαστιχενιοι λαιμοι των καρμπς γιατι πιθανοτατα εχουν σκληρυνει και μπορει να ρουφαει αερα απο εκει η να σπασουν στο βγαλε βαλε των καρμπς..

Εγώ δεν έχω αντίρηση να το κάνουμε μία Κυριακή. Για το αν πρέπει να βγούν τα κάρμπς για να ρυθμιστούν οι βαλβίδες δεν το γνωρίζω. Τους λαστιχένιους λαιμούς τους έχω αντικαταστήσει περίπου πριν 6.000-10.000 χλμ. επειδή έιχε διαρροές (λιγότερο από χρόνο). Σαν ανταλλακτικά θα πρέπει να φέρω και ένα πλήρες σετ από φλάντζες για τις τάπες στροφάλου/βαλβίδων μήπως έχουν ξεραθεί αυτές και έχουμε διαρροές αφού τελειώσουμε (τα αντικατέστησα πριν 24.000-30.000 χλμ αν θυμαμαι καλά 3 χρόνια περίπου). Επίσης αν υπάρχει θέμα χρόνου μπορώ να κάνω αλλαγές λάδια/φίλτρα/μπουζί σπίτι και να ασχοληθούμε μόνο με αυτά ή τα κάνουμε όλα εκεί. Έτσι και αλλιώς η μηχανή θα θέλει ώρα να κρυώσει για να ρυθμιστούν βαλβίδες.

Υ.Γ. Η βίβλος δεν γράφει κάτι για αφαίρεση των κάρμπς, ίσως αν τα βγάλεις να έχει περισσότερο χώρο να κάνεις δουλειά
« Τελευταία τροποποίηση: Τρίτη 21 Νοέμβριος 2017, 16:43:09 μμ από stefosg » Καταγράφηκε
john lk
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 524



« Απάντηση #484 στις: Τρίτη 21 Νοέμβριος 2017, 17:36:18 μμ »

Οσες φορες εχω ρυθμισει τις βαλβιδες (5-6 φορες) εβγαλα τα καρμπς για να εχω καλη προσβαση (αν και στην εμπρος εξαγωγης και παλι η προσβαση ειναι οριακη). Οι 650αρες εχουν οβαλ καπακια σε ολες στις βαλβιδες, ενω οι 600αρες εχουν οβαλ στις εισαγωγης και στρογγυλα στις εξαγωγης, και παλι ομως νομιζω οτι ειναι απαραιτητο να βγουν τα καρμπς, παρ΄ολο που η βιβλος λεει το αντιθετο.
Εν πασει περιπτωσει, αφου εχεις αλλαξει τους λαιμους εισαγωγης δεν βλεπω να εχουμε καποιο προβλημα, Ο ρινγκ για τις ταπες του στροφαλου μαλλον δεν θα χρειαστουμε, και αλλαζεις εσυ αν υπαρχει καποια μικροδιαρροη (νομιζω οτι εχω και εγω καποιες). Εφ΄οσον βγουν τα καρμπς και εχουμε χρονο, καλο θα ηταν να τα καθαρισουμε και ελεγξουμε τα υψη των φλοτερ.
Μπουζι και φιλτρο αερος μπορουμε να αλλαξουμε, αλλα ποσα χλμ εχουν κανει?? Ισως με ενα καθαρισμα των μπουζι και ρυθμιση διακενου θα ειμαστε ενταξει. Λαδια και φιλτρο λαδιου θα προτιμουσα να αλλαξεις σπιτι σου γιατι φοβαμαι οτι θα βγουμε εκτος χρονου, και να μην ρισκαρουμε να λερωσουμε τον ΣΥΜΟΦΕ.
Απο αρχη εως τελος υπολογιζω περι τις 3 ωρες για 2 ατομα να δουλευουν.
Δωσε μου μερικα στοιχεια για την μηχανη, πχ μοντελο, χλμ, χλμ απο την τελευταια ρυθμιση βαλβιδων και καθαρισμου καρμπς, ποσα χλμ εχουν κανει τα μπουζι και το φιλτρο αερος κλπ.
Θα εχω νεοτερα σχετικα με το να γινει η δουλεια στον ΣΥΜΟΦΕ ισως και εντος της εβδομαδας, το σκεφτομαι ενα σεμιναριο με θεμα ρυθμιση βελβιδων, καθαρισμο καρμπς κλπ συναφη.
Καταγράφηκε
Sotos
Global Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 10514



« Απάντηση #485 στις: Τρίτη 21 Νοέμβριος 2017, 17:42:04 μμ »

στο 600 δεν εβγαλα ποτε carbs για τις βαλβίδες.
Είμαστε σίγουροι οτι χρειάζεται ?
Καταγράφηκε

Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 63.144km
john lk
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 524



« Απάντηση #486 στις: Τρίτη 21 Νοέμβριος 2017, 18:44:29 μμ »

Σωτο εγω παντοτε τα βγαζω, δεν εχω χωρο να φιλαρω και να ρυθμισω, ομολογω ομως οτι δεν εχω δοκιμασει να ρυθμισω χωρις να τα βγαλω, απλα με το ματι και ψηλαφωντας δεν βλεπω να εχω χωρο.
Καταγράφηκε
stefosg
Μέλος HTC
Απλός οδηγός
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 224



« Απάντηση #487 στις: Τρίτη 21 Νοέμβριος 2017, 19:27:15 μμ »



Οσες φορες εχω ρυθμισει τις βαλβιδες (5-6 φορες) εβγαλα τα καρμπς για να εχω καλη προσβαση (αν και στην εμπρος εξαγωγης και παλι η προσβαση ειναι οριακη). Οι 650αρες εχουν οβαλ καπακια σε ολες στις βαλβιδες, ενω οι 600αρες εχουν οβαλ στις εισαγωγης και στρογγυλα στις εξαγωγης, και παλι ομως νομιζω οτι ειναι απαραιτητο να βγουν τα καρμπς, παρ΄ολο που η βιβλος λεει το αντιθετο.
Εν πασει περιπτωσει, αφου εχεις αλλαξει τους λαιμους εισαγωγης δεν βλεπω να εχουμε καποιο προβλημα, Ο ρινγκ για τις ταπες του στροφαλου μαλλον δεν θα χρειαστουμε, και αλλαζεις εσυ αν υπαρχει καποια μικροδιαρροη (νομιζω οτι εχω και εγω καποιες). Εφ΄οσον βγουν τα καρμπς και εχουμε χρονο, καλο θα ηταν να τα καθαρισουμε και ελεγξουμε τα υψη των φλοτερ.
Μπουζι και φιλτρο αερος μπορουμε να αλλαξουμε, αλλα ποσα χλμ εχουν κανει?? Ισως με ενα καθαρισμα των μπουζι και ρυθμιση διακενου θα ειμαστε ενταξει. Λαδια και φιλτρο λαδιου θα προτιμουσα να αλλαξεις σπιτι σου γιατι φοβαμαι οτι θα βγουμε εκτος χρονου, και να μην ρισκαρουμε να λερωσουμε τον ΣΥΜΟΦΕ.
Απο αρχη εως τελος υπολογιζω περι τις 3 ωρες για 2 ατομα να δουλευουν.
Δωσε μου μερικα στοιχεια για την μηχανη, πχ μοντελο, χλμ, χλμ απο την τελευταια ρυθμιση βαλβιδων και καθαρισμου καρμπς, ποσα χλμ εχουν κανει τα μπουζι και το φιλτρο αερος κλπ.
Θα εχω νεοτερα σχετικα με το να γινει η δουλεια στον ΣΥΜΟΦΕ ισως και εντος της εβδομαδας, το σκεφτομαι ενα σεμιναριο με θεμα ρυθμιση βελβιδων, καθαρισμο καρμπς κλπ συναφη.

Κατ' αρχήν σε ευχαριστώ για το ενδιαφέρον. Η μηχανή είναι μοντέλο 99 με τα διπλά δισκόφρενα εμπρός. Απο χιλιόμετρα το Δεκέμβριο θα συμπληρώσει τα 77.000, οπότε και πρέπει να γίνει το επόμενο "μεγάλο" σερβις. Η τελευταία ρύθμιση βαλβίδων έχει γίνει (?) στις 53.000 σε αντιπροσωπεία. Το φίλτρο αέρος είναι της DNA και το συντηρώ μόνος είναι σε άριστη κατάσταση. Επίσης τα μπουζί αντικαταστάθηκαν στις 65.000 επίσης στην αντιπροσωπεία. Εφόσον θα κάνω την αλλαγή λαδια, φίλτρο λαδιού σπίτι θα αντικαταστήσω και τα μπουζί αφού το κόστος τους είναι χαμηλό. Σε ότι αφορά τα καρμπς δεν έχει γίνει ποτέ καθαρισμός όσο είναι στην κατοχή μου η μηχανή. Δεν έχω παρατηρήσει κάποια δυσλειτουργία και οι καταναλώσεις μου είναι νορμάλ (εντός Αττικής με περιστασιακά ανοίγματα βγάζω 230-240 χλμ στο δοχείο). Κάτι μικροκασιματα που και που είναι λόγω φτωχού μείγματος (είμαι στις 4 στροφές), αφού όταν αντικατεστησα τους λαστιχενιους λαιμούς τις cut-off τις βρήκα σε άριστη κατάσταση. Αυτά δε νομίζω να ξεχασα κάτι...

Sent from my Redmi Pro using Tapatalk

Καταγράφηκε
john lk
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 524



« Απάντηση #488 στις: Τρίτη 21 Νοέμβριος 2017, 22:34:29 μμ »

Στεφανε, ΔΕΝ χρειαζεται να αλλαχθουν τα μπουζι, τα 12.000 χλμ τους ειναι λιγα και συνηθως δεν εχουν ακομα φθορα, κοιτας για αλλαγη σαφως μετα τα 20.000 χλμ. Προτεινω να καθαριστουν και ρυθμιστουν τα διακενα τους στο σεμιναριο (θα πουμε και δυο λογια για το χρωμα τους και τι σημαινει). Επισης θα μπορεσουμε να παρουμε συμπιεσεις και να δουμε που βρισκεσαι (μετα απο την ρυθμιση βαλβιδων), επισης μια και θα τα εχουμε στο χερι μετραμε και τις ηλεκτρονικες.
Μεσα στην εβδομαδα θα βγαλουμε απο τον συλλογο μια ανακοινωση εδω σχετικα με το σεμιναριο, δηλαδη τι θα κανουμε, ποια μερα (πρεπει να ειναι Κυριακη για να ερθουν οι ενδιαφερομενοι) και διαφορες τετοιες λεπτομερειες. Πιθανη ημερομηνια η Κυριακη 17 Δεκεμβριου.
Το καλο ειναι οτι εχουμε τις ιδιες μηχανες (εμενα του ΄98) με πανομοιοτυπες ρυθμισεις.
Νικολα Stoneman η παρουσια σου ειναι οπωσδηποτε απαραιτητη, εγω θα χαλαω ο΄τι πιανω και εσυ θα το φτιαχνεις !!!!
Καταγράφηκε
Stoneman
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8420


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #489 στις: Τετάρτη 22 Νοέμβριος 2017, 09:04:16 πμ »

Δώσε Γιάννη χώρο κ τόπο να δώσουμε πονο,
Κ αν ξαναπάρει μπρος το μηχανάκι γράψε μου
 
Καταγράφηκε
stefosg
Μέλος HTC
Απλός οδηγός
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 224



« Απάντηση #490 στις: Τετάρτη 22 Νοέμβριος 2017, 11:08:58 πμ »

Δώσε Γιάννη χώρο κ τόπο να δώσουμε πονο,
Κ αν ξαναπάρει μπρος το μηχανάκι γράψε μου
 
Μετρό έχει εκεί κοντά;

Sent from my Redmi Pro using Tapatalk

Καταγράφηκε
stefosg
Μέλος HTC
Απλός οδηγός
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 224



« Απάντηση #491 στις: Τετάρτη 22 Νοέμβριος 2017, 11:20:21 πμ »



Στεφανε, ΔΕΝ χρειαζεται να αλλαχθουν τα μπουζι, τα 12.000 χλμ τους ειναι λιγα και συνηθως δεν εχουν ακομα φθορα, κοιτας για αλλαγη σαφως μετα τα 20.000 χλμ. Προτεινω να καθαριστουν και ρυθμιστουν τα διακενα τους στο σεμιναριο (θα πουμε και δυο λογια για το χρωμα τους και τι σημαινει). Επισης θα μπορεσουμε να παρουμε συμπιεσεις και να δουμε που βρισκεσαι (μετα απο την ρυθμιση βαλβιδων), επισης μια και θα τα εχουμε στο χερι μετραμε και τις ηλεκτρονικες.
Μεσα στην εβδομαδα θα βγαλουμε απο τον συλλογο μια ανακοινωση εδω σχετικα με το σεμιναριο, δηλαδη τι θα κανουμε, ποια μερα (πρεπει να ειναι Κυριακη για να ερθουν οι ενδιαφερομενοι) και διαφορες τετοιες λεπτομερειες. Πιθανη ημερομηνια η Κυριακη 17 Δεκεμβριου.
Το καλο ειναι οτι εχουμε τις ιδιες μηχανες (εμενα του ΄98) με πανομοιοτυπες ρυθμισεις.
Νικολα Stoneman η παρουσια σου ειναι οπωσδηποτε απαραιτητη, εγω θα χαλαω ο΄τι πιανω και εσυ θα το φτιαχνεις !!!!

Για τα μπουζί θα τα αφήσω ως έχουν για να δούμε και την καύση του μείγματος. Η ηλεκτρονική σε εμένα είναι μια, όχι δύο. Η ημερομηνία είναι οκ από εμένα δεν έχω πρόβλημα. Φυσικά εφόσον το οριστικοποιησουμε, να μιλήσουμε εκ νέου για το ποιες δουλειές πρέπει να κάνω εγω,ώστε να μην χάσουμε χρόνο. Επίσης να συντονιστούμε και με το θέμα των εργαλείων, ώστε να μην μας λείψει τίποτα.

Sent from my Redmi Pro using Tapatalk

Καταγράφηκε
john lk
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 524



« Απάντηση #492 στις: Τετάρτη 22 Νοέμβριος 2017, 12:56:50 μμ »

Σωστα η ηλεκτρονικη ειναι μια, εννοουσα τους πολλαπλασιστες. Συμφωνω για τα μπουζι.
Ναι, οταν οριστικοποιηθει θα μιλησουμε για τι θα κανεις εσυ, τι στο σεμιναριο, ποια εργαλεια θα φερει ο καθενας μας (αν και τα εχω ολα) κλπ κλπ.
Καταγράφηκε
Stoneman
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8420


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #493 στις: Τετάρτη 22 Νοέμβριος 2017, 16:00:56 μμ »

Αν λυθούν τα κάρμπς, ισως χρειαστούν φλάτζες στα λεκανάκια κ ενα σπρέυ καθαρισμού,
ΑΝ ανοιχτούν όμως.

Οπως κ για τα καπάκια των βαλβίδων φυσικά.

Αλλά κ οριγκ για τις τάπες που βλέπουμε τα σημάδια του κινητήρα κ που τον στρέφουμε  απο το δεξί καπάκι.
Βέβαια αυτά ξαναβάζουμε τα ίδια κ να χάνουν είναι προσβάσιμα , αλλά σε ότι δεν έχουμε πρόσβαση πρέπει να υπάρχουν.

Εγώ θα ερθω με αυτ/το (μάλλον) κ δεν εχω θέμα να κουβαλήσω εργαλεία .
Απλά δεν ξερω τυχόν διαφορές ανάμεσα 600 κ 650.

Θα το πούμε κ σε άλλους ? δλδ θα έχουμε κ κοινό? 
« Τελευταία τροποποίηση: Τετάρτη 22 Νοέμβριος 2017, 16:06:30 μμ από Stoneman » Καταγράφηκε
stefosg
Μέλος HTC
Απλός οδηγός
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 224



« Απάντηση #494 στις: Τετάρτη 22 Νοέμβριος 2017, 18:11:16 μμ »

Μήπως να πάρω ένα σετ από φλάντζες για τις βαλβίδες και τις τάπες, για να είμαστε σίγουροι; Πόσα ακριβά να είναι; Για τα κάρμπς εφόσον δεν έχουν ανοιχτεί ποτέ υπάρχει ένα ενδεχόμενο να χρειάζονται αντικατάσταση οι φλάντζες στα λεκανάκια. Ο Σαρακάκης τα δίνει ξεχωριστά άραγε τα τελεύταία ή πρέπει να πάρεις κανένα κιτ που έχει τα πάντα μέσα;
Καταγράφηκε
γκ
Hailwood, Agostini, Roberts,
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2390


TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο


« Απάντηση #495 στις: Τετάρτη 22 Νοέμβριος 2017, 18:47:11 μμ »

Για τη φλάτζα (ο ρινγκ) του καρμπυρατέρ, αυτό το μαμούνι ο Στόουνμαν έχει γράψει τη διάσταση του εμπορίου που τεριάζει.
Τα λάστιχα των καπακιών των βαλβίδων δεν τα έχω αλλάξει ούτε στο 98άρι ούτε στο 92άρι και είναι εντάξει.
Καταγράφηκε

Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!
john lk
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 524



« Απάντηση #496 στις: Τετάρτη 22 Νοέμβριος 2017, 18:50:24 μμ »

Γεια σου Τζων!!!!
Ναι ειναι τελειως μαμουνι ο Νικολας!!!
Σε περιμενουμε, ποτε ερχεσαι προς τα εδω??
Καταγράφηκε
Stoneman
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8420


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #497 στις: Παρασκευή 24 Νοέμβριος 2017, 16:30:53 μμ »

Δεν ομιλώ επειδη δεν ξέρω τυχόν διαφορες 600 με 650.

Προχωρείστε σε αγορες μονον αν χρειαστεί κάτι.

Επαναλαμβάνω , οτι δεν είναι εύκολα προσβάσιμο καλό είναι να αλλαχτεί.

Πχ: Οι φλάτζες/οριγκ των βαλβίδων έχουν (τουλάχιστον στο δικό μου είχαν ) μια μαύρη κόλα? απο μαμά για να μένουν στην θέση τους μάλλον , αυτή η ''κόλα'' ? στην δική μου περίπτωση είχε τρέξει κ είχε κολήσει την φλάτζα στο καπάκι κ στο ψευδοκάπαπο, ετσι οταν εβγαλα το καπάκι κοπηκε η φλάτζα.

Τιμές υλικών εχω γραψει στο νημα με τα καρμπς, αν κ μπορείτε να τις βρείτε στο motosp.gr πολύ εύκολα.
Καταγράφηκε
XLGeorge
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2216


Pouroduro spirit


« Απάντηση #498 στις: Πέμπτη 14 Δεκέμβριος 2017, 22:11:55 μμ »

Δεν ξερω σε ποιο θεμα να το βαλω αυτο και το βαζω εδω. Εχει να κανει με τις βελτιστες ρυθμισεις μιγματος και συγχρονισμου καρμπυρατερ και βασιζεται σε καποιες παρατηρησεις βασισμενες σε διαφορετικες ρυθμισεις στο δικο μου Τρανσαλπ που εχει σχεδον 170000χμ.

Το μηχανακι μου εκαιγε γενικα παντα λιγοτερο απο αλλα ΤΑ650 οδηγημενο στις ιδιες συνθηκες, τσεκαρισμενο αυτο σε ταξιδια, εντουραδες κλπ κλπ. Ειχα τη ρυθμιση του μιγματος στις 3.5 στροφες σνοιχτο (αντι για τις 3 της μαμας) απο τα 30000χμ που ειχα βαλει Κ&Ν φιλτρο, οπως ειχα γραψει στην αρχη αυτου του πολυ μεγαλου νηματος, και ρυθμιζα προσεκτικα τον συγχρονισμο καρμπυρατερ προσεκτικα καθε φορα που ρυθμιζα βαλβιδες. Η χαμηλοτερη καταναλωση που εβλεπα ητανε 5.2λτ/100χμ τα καλοκαιρια που γυριζα ραθυμα με το μηχανακι σε καποιο νησι κατα την διαρκεια των διακοπων.

Την τελευταια φορα που ρυθμισα βαλβιδες στα 152000χμ προσπαθησα να φερω τον συγχρονισμο των καρμπυρατερ ΤΕΛΕΙΩΣ στα ισα σε ενα φασμα στροφων οπως παντα. Παλαιψα πολυ και τελικα, οπως διαπιστωσα αργοτερα, εβαλα την βιδα του συγχρονισμου στην 1.5 στροφη ανοιχτη. Απο τοτε λοιπον εβλεπα λιγο μεγαλυτερες καταναλωσεις γενικοτερα και η μικροτερη που εβλεπα πια ειχε ανεβει στα 5.8λτ/100χμ.

Προσφατα η μεμβρανη του καρμπυρατερ του πισω κυλινδρου τρυπησε και ανοιξαμε τα καρμπυρατερ να την αλλαξουμε και να τα καθαρισουμε, Αποφασισαμε λοιπον μετα απο αυτο να βαλω ολες τις ρυθμισεις στις μαμα, να παρατηρησω συμπεριφορα και ν'αλλαξω πιθανα καποιες ρυθμισεις αργοτερα. Βαλαμε λοιπον το μιγμα στις 3 στροφες ανοιχτο και τον συγχρονισμο στις 2 στροφες ανοιχτο που ειναι η μαμα ρυθμιση - δεν τον γραφει η Χονδα στο workshop manual αλλα μετρησα το αλλο Τρανσαλπ του Νησιου στο οποιο δεν ειχε πειραχθει ποτε. Εκει διαπιστωσα οτι υπηρχε μια ελαχιστη διαφορα στην υποπισεση των δυο καρμπυρατερ αλλα δεν πειραξα τιποτα και αφησα τον συχρονισμο εκει, στη μαμα θεση.

Βαζοντας λοιπον τις ρυθμισεις στις μαμα, και με καλα πλυμενο K&N φιλτρο αερα, ειδα ΠΟΛΥ μικρες καταναλωσεις προσφατα, μικροτερες και απ'αυτες που εβλεπα πριν τις "χαλασω" με τον τελευταιο συγχρονισμο. Για παραδειγμα, σε προσφατη χωματαδα στην Πελοποννησο ειδα καταναλωση 5.9λτ/100χμ κυνηγωντας το μηχανακι ενω στο παρελθον σε παρονμοιες συνθηκες εβλεπα 0.5 λιτρο παραπανω. Στην δε επιστροφη απο Μεγαλοπολη Αθηνα πηγαινοντας συνεχως με 130-140χμω (κυριως 130 με λιγα 140αρια) και με χωματινα λαστιχα ειδα 6.2λτ/100χμ, στο παρελθον ητανε σιγουρα 0.5 λιτρο παραπανω.


ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ: δε χρειαζεται να πολυ-πειραζουμε τις ρυθμισεις μιγματος (με color tune κλπ) και συγχρονισμου, νομιζω οτι οι μαμα ρυθμισεις ειναι πολυ κοντα στο βελτιστο. Το αναφερω αυτο γιατι υπαρχουν δεκαδες ποστ εδω μεσα περι ρυθμισεων πχ να μην παιζει η βελονα στο ρελαντι κλπ κλπ που απομακρυνουν τις ρυθμισεις απο τις μαμα. Επισης το καθαρο φιλτρο κανει παντα διαφορα, εσεις που πατε χωμα χρειαζεται να το καθαριζετε/αλλαζετε τακτικα.
Καταγράφηκε

XLV650, VFR800 VTEC, CRF1000

stefosg
Μέλος HTC
Απλός οδηγός
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 224



« Απάντηση #499 στις: Πέμπτη 14 Δεκέμβριος 2017, 22:49:06 μμ »

Ευχαριστούμε Γιώργο για τα σχόλια σου και τις παρατηρήσεις σου. Θα συμφωνήσω ότι σε γενικές γραμμές το εργοστάσιο κατασκευής έχει μελετήσει κάτι καιρό πριν το εφαρμόσει τελικά σε μοντέλο παραγωγής. Ωστόσο μικρές αλλαγές νομίζω χρειάζονται, ακόμα και σε πάλια μηχανάκια όπως τα δικά μας. Όχι για να γίνουν πιο γρήγορα, αλλά για να δουλεύουν πιο σωστά.

Sent from my Redmi Pro using Tapatalk

Καταγράφηκε
Σελίδες: 1 ... 15 16 17 18 19 [20] 21 | Πάνω Εκτύπωση 
« προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines
Simple Audio Video Embedder

SMF Theme © Gaia
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!