Hellas Transalp Forum

Μπαράκι Τιμονιού

airjim · 3183

Offline airjim

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 6
on: Δευτέρα 18 Φεβρουάριος 2013, 05:43:36 πμ
Καλησπέρα σε όλους τους υπέροχους φίλους του Forum.Είμαι κάτοχος μια TRANSALP 2007 μένω θεσσαλονίκη κ θα ήθελα να τοποθετήσω στην μηχανή μου ενα μπαράκι τιμονιου με το προστατευτικό κάλυμα κ το λογοτυπο HONDA TRANSALP αν βέβαια υπάρχει κάτι τέτοιο.Μπορείτε να μου πείτε σε ποιά καταστήματα στην θεσσαλονίκη,μπορώ να αγοράσω μπαράκι τιμονιού η αν δεν υπάρχει εδώ πάνω σε ποιο κατάστημα της Αθήνας υπάρχει το εν λόγω αξεσουαρ?
Σας ευχαριστώ πολύ περιμένω την βοηθειά σας
Να είσαστε όλοι καλά/



Offline Goikoetxea

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1759
Reply #1 on: Δευτέρα 18 Φεβρουάριος 2013, 05:51:56 πμ
Καλησπέρα,
επειδή κι εγώ ψάχνω για προστατευτικό (το δικό μου τιμόνι είχε ήδη μπαράκι) από όσο έχω ψάξει και ρωτήσει, λογότυπο honda είτε θα είναι πανάκριβο είτε κακοτυπωμένο, ενώ σε Transalp λογότυπο δεν έχω βρει τίποτα. Σε άλλα σχέδια υπάρχουν διάφορα, τιμές ξεκινούν από 5 ευρώ για απλά κορντούρα (Πατρώνος, παγκράτι) και φτάνουν... στο Θεό, λες κι είναι από χρυσάφι.