Καλησπέρα,
επειδή κι εγώ ψάχνω για προστατευτικό (το δικό μου τιμόνι είχε ήδη μπαράκι) από όσο έχω ψάξει και ρωτήσει, λογότυπο honda είτε θα είναι πανάκριβο είτε κακοτυπωμένο, ενώ σε Transalp λογότυπο δεν έχω βρει τίποτα. Σε άλλα σχέδια υπάρχουν διάφορα, τιμές ξεκινούν από 5 ευρώ για απλά κορντούρα (Πατρώνος, παγκράτι) και φτάνουν... στο Θεό, λες κι είναι από χρυσάφι.