Hellas Transalp Forum

Honda: Νέα σειρά CTX

African Boy · 8130

Offline African Boy

  • Τhe Professional
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 7624
    • eGeorgalas
on: Δευτέρα 11 Φεβρουάριος 2013, 11:23:37 πμ




Τα CTX700 και CTX700N παρουσίασε η Honda. Τα δύο νέα cruiser, χρησιμοποιούν το μοτέρ των NC700 και εγκαινιάζουν μια νέα σειρά μοτοσικλετών για τη ιαπωνική εταιρία.
«Αυτά τα νέα μοντέλα που παρουσιάστηκαν σήμερα είναι (μόνο) τα πρώτα από μία ολόκληρη οικογένεια μοτοσικλετών CTX…» δήλωσε ο υπεύθυνος Τύπου της Honda Αμερικής, Bill Savino ο οποίος πρόσθεσε πως στο μέλλον θα δούμε και άλλες μοτοσικλέτες αυτής της σειράς οι οποίες όμως θα διαφέρουν μεταξύ τους ως προς την χωρητικότητα αλλά και την αρχιτεκτονική των μοτέρ τους. Αυτό έρχεται σε αντίθεση με τη συνήθη πρακτική των κατασκευαστών οι οποίοι χρησιμοποιούν ακρωνύμια για να χαρακτηρίσουν μια οικογένεια μοντέλών που φέρουν ένα συγκεκριμένο τύπο κινητήρα.

Στη περίπτωση των CTX-με το ακρωνύμιο να μεταφράζεται σε Comfort (άνεση), Technology (τεχνολογία) και eXperience (εμπειρία)-μετράνε περισσότερο τα γενικότερα και πιο αόριστα χαρακτηριστικά που μπορεί να μοιράζονται κάποιες μοτοσικλέτες. Η νέα σειρά της Honda θα χαρακτηρίζεται σε γενικές γραμμές από υψηλά επίπεδα άνεσης και τεχνολογίας αλλά και της μοναδικής οδηγικής εμπειρίας που θα προσφέρουν στον αναβάτη τους με έμφαση στην ευκολία στους χειρισμούς και τις δυνατότητές τους σε ένα ευρύ πεδίο χρήσης.

Σε κοινή βάση

Όπως είπαμε τα δύο νέα μοντέλα θα χρησιμοποιούν το εξαιρετικά οικονομικό μοτέρ που είδαμε για πρώτη φορά στα NC700. Αυτό σημαίνει ότι θα υπάρχει και έκδοση DCT με κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. Διαφορές φαίνεται να μην υπάρχουν ούτε στον τομέα του πλαισίου και των αναρτήσεων με τις τελευταίες όμως να παρουσιάζονται με σημαντικά μειωμένη διαδρομή (106,6 και 109,2 χλστ. εμπρός και πίσω σε σχέση με τα 153,5 και 150 του NC700X). Η σημαντικότερη διαφορά εντοπίζεται στο καινούριο υποπλαίσιο το οποίο, σε συνδυασμό με την μικρότερη διαδρομή των αναρτήσεων και την διαφορετικής σχεδίασης σέλα έχει φέρει το ύψος της τελευταίας στα μόλις 720 χλστ. (από 830 στο NC700) με το κέντρο βάρους της μοτοσικλέτας να έχει χαμηλώσει ανάλογα. Αυτά τα δύο κάνουν τα νέα CTS ιδιαίτερα προσιτά στους βραχύσωμους αναβάτες.




Η παραπάνω αντιπαράθεση στοιχείων δεν έγινε φυσικά για να συγκρίνουμε τα δύο μοντέλα μεταξύ τους καθότι απευθύνονται σε ένα-ελαφρώς- διαφορετικό κοινό. Απλά έχει ενδιαφέρον να δει κανείς πώς από την ίδια βάση και με μικρές διαφοροποιήσεις μπορούν να δημιουργηθούν μοντέλα που απευθύνονται σε διαφορετικούς αναβάτες έχοντας πάντα σαν στόχο τους την οικονομία και την ευκολία στη χρήση.

Τέλος, λόγω του χαμηλώματος μικρές διαφορές προκύπτουν στο μεταξόνιο το οποίο ανέρχεται στα 1.530 χλστ. έναντι των 1.540 του NC700X και στη γωνία κάστερ (27,7 μοίρες από 27).

Αισθητικές διαφορές με πρακτικές προεκτάσεις

Μεταξύ τους τα δύο CTX διαφέρουν φυσικά, στον τομέα της εμφάνισης με το μπικίνι φέρινγκ του CTX700 να κάνει εδώ τη διαφορά τόσο στη σχεδίαση όσο φυσικά και στην προστασία του αναβάτη από τον αέρα. Να πούμε σε αυτό το σημείο πως η έμπνευση για τη σχεδίασή του προήλθε από τη ναυαρχίδα της ιαπωνικής εταιρίας, Goldwing GL1800. Κατά τα άλλα οι δύο μοτοσικλέτες είναι πανομοιότυπες με το γυμνό να βρίσκεται πιο κοντά στο ευρωπαϊκό κοινό όσον αφορά την αισθητική του.

Προς το παρόν δεν υπάρχει πληροφόρηση για την εισαγωγή των δύο νέων Honda στην Ευρώπη. Για την αγορά των Ηνωμένων Πολιτειών η τιμή της βασικής έκδοσης (χωρίς DCT και C-ABS) έχει οριστεί λίγο πάνω από τα 5.200 ευρώ.


"Life is not about waiting for the storms to pass.... it's about learning how to dance in the rain"
"Africa Twin XRV750 RD07A"


Offline Αιγαιοπλόος

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 359
Reply #1 on: Δευτέρα 11 Φεβρουάριος 2013, 13:59:23 μμ
Δε θα έλεγα ότι είναι του γούστου μου.



Μια αστραπή είν' η ζωή και στ' άναμμα που κάνει, ό,τι προλάβει ο άνθρωπος, τα υπόλοιπα τα χάνει.


Offline παλτακης

  • η anaconda team..
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8209
  • anaconda team is back sssssssssssssss
Reply #2 on: Δευτέρα 11 Φεβρουάριος 2013, 14:07:29 μμ



Ποιο πολυ σε Honda Deauville  μου φερνει ..





Και οχι σε  Goldwing GL1800
« Last Edit: Δευτέρα 11 Φεβρουάριος 2013, 14:09:44 μμ by παλτακης »




Offline Goikoetxea

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1759
Reply #3 on: Δευτέρα 11 Φεβρουάριος 2013, 16:24:05 μμ
εμένα πάλι όπως το είδα από το πλάι, νόμιζα ότι είδα το ND-01...





Offline transalp98

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 619
    • MyPhotos
Reply #4 on: Δευτέρα 11 Φεβρουάριος 2013, 16:29:54 μμ
το μαύρο πανω-πανω το πηγαινα μια βολτιτσα ευχαριστως....


Ηλίας

-Transalp 600cc 98 (R.I.P.)
+SYM HD200i EVO
- VFR 800 V-tec
http://www.flickr.com/photos/kilomeater/


Offline trackler

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5433
Reply #5 on: Δευτέρα 11 Φεβρουάριος 2013, 18:28:11 μμ
πηγα να γραψω στο θεμα με το βιντεο του στρατηγου αλλα εχουν αναψει τα καρβουνα εκει ηδη.

οποτε ηρθα εδω.


τι μ@λ@κια μηχανακι ειναι αυτο?

ποιος θα το παρει!
 :P




Offline pantelisXLV

  • http://www.foodclub.gr
  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 72
    • foodclub.gr
Reply #6 on: Δευτέρα 11 Φεβρουάριος 2013, 19:21:41 μμ
να το δουμε απο κοντα πρωτα.το μαυρο παντως κατι γινεται


ekos

  • Guest
Reply #7 on: Δευτέρα 11 Φεβρουάριος 2013, 21:24:08 μμ
Κάτι δεν μου αρέσει



Offline THE CROW

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 90
Reply #8 on: Τρίτη 12 Φεβρουάριος 2013, 00:08:52 πμ
Η μαυρη κατι λεει απο κοντα πιο καλα για να εχουμε σωστη αποψη



Offline ΣΤΡΑΤΗΓΟΣ

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2675
  • Η τρελα δεν παει στα βουνα....καβαλαει Vara...
Reply #9 on: Τρίτη 12 Φεβρουάριος 2013, 09:11:58 πμ
πηγα να γραψω στο θεμα με το βιντεο του στρατηγου αλλα εχουν αναψει τα καρβουνα εκει ηδη.

οποτε ηρθα εδω.


αγορινα μου !!!!!! ηρθα εγω εδω!!!!!  :2hysterical: :2hysterical:

παιδια, δεν μου αρεσει κανενα.... για το μαυρο μαλλον το προοριζει για (αντι) 700 ΤΑ και το αλλο για πιο ταξιδιαρικο (με 700 cc ???) ασε που πρεπει να δουμε και σε τι τιμη θα ερθει τελικα εδω...



Offline παλτακης

  • η anaconda team..
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8209
  • anaconda team is back sssssssssssssss
Reply #10 on: Τρίτη 12 Φεβρουάριος 2013, 09:26:28 πμ
το μαύρο πανω-πανω το πηγαινα μια βολτιτσα ευχαριστως....
Εγω και τα δυο  ;D
Στο βαλιτσατο ειναι ασχημο η πλατη του συνοδηγου κατ'αλλα ειναι ομορφα στριταδικα και τα δυο και πιστευω οτι θα ειναι γυρω στα 7000 το naked  και κοντα στα 9000 το βαλιτσατο .Πρεπει να ειναι και πολυ ροππατα λογω βαρους .




Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2748
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #11 on: Τρίτη 12 Φεβρουάριος 2013, 09:57:19 πμ
Δεν με ενδιαφέρει η κατηγορία των κρούζερ.
Άλλο όμως αυτό και άλλο:

τι μ@λ@κια μηχανακι ειναι αυτο?
ποιος θα το παρει!
 :P

εμένα πάλι όπως το είδα από το πλάι, νόμιζα ότι είδα το ND-01...

Σωστά! Με το DN-01 το σχεδιαστικό τμήμα της Χόντα που συνήθως κοιμάται, έκανε ένα μεγάλο βήμα:
Προσπάθησε να απομακρύνει οπτικά την κατηγορία κρούζερ από το Χάρλεϋ λουκ.
Και έβαλε αεροδυναμική προστασία έτσι ώστε να μη πολυφαίνεται, γιατί το χέβυ μέταλ κοινό της κατηγορίας δεν ανέχεται τέτοιες αηδίες.
Το DN-01 δεν πήγε καλά στις πωλήσεις γιατί ήταν πολύ ακριβό για το κυβικά του, η Χόντα νόμισε επειδή ήταν πρωτοποριακό το σχέδιο, και δυστυχώς το έκανε πιό αποδεκτό....
Είδομεν....


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline louros

  • Μονάχος μονάχος
  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 7326
  • Kαι αδιάβροχος.....!
Reply #12 on: Τρίτη 12 Φεβρουάριος 2013, 11:22:02 πμ






Εμένα πάντως με το που το είδα μου θύμισε αυτό , αφού με τ άλλα που το συγκρίνεται δεν ασχολήθηκα και ποτέ .

Αυτό που βλέπω πάντως είναι ότι οι σχεδιαστές έχουν ξεμείνει από έμπνευση , αντλούν υλικό απ τα παλιά όπως όλοι.

Πλέον θα ξεχωρίζουν μόνο αυτοί που καβαλάν τα κλασσικά .


ΘΑΝΑΣΗΣ  
Ομορφάάά





" Μπάρμπα . απο δω βγάζ πθενά ?


Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9809
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #13 on: Τρίτη 12 Φεβρουάριος 2013, 20:10:30 μμ
Αυτό   ...



απο εμπρός μέχρι την μέση πάει καλά .... αλλά απο εκεί και πίσω, η εξάτμιση, κ το πλαστικό κατω απο τη σέλα το κανουν επιεικώς απαράδεκτο, μου θυμίζει αυτο




andy

  • Guest
Reply #14 on: Τρίτη 12 Φεβρουάριος 2013, 23:31:11 μμ
Υπήρχε παλιά το CX 400, 500, 650
Αυτό έβγαλαν ξανά.




Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2748
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #15 on: Τετάρτη 13 Φεβρουάριος 2013, 08:24:56 πμ
Υπήρχε παλιά το CX 400, 500, 650
Αυτό έβγαλαν ξανά.


Αν ακολουθεί το CX και στην ποιότητα και στις πρωτοποριακές ιδέες, εχουν νικητή!


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!