Hellas Transalp Forum

αλλαγη λαστιχενιας φλαντζας καπακιου κεφαλης

XLGeorge · 29347

Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2452
  • XLV650, CRF1000
on: Κυριακή 03 Φεβρουάριος 2013, 16:07:12 μμ
Ετοιμαζομαι να κανω αυτη τη δουλεια για τον πισω κυλινδρο καθως χανει ελαχιστο λαδακι απο κει μετα απο 114Κ χμ. Θα ειναι μερος του μεγαλου σερβις που θα εχει επισης βαλβιδες και καθαρισμο / συγχρονισμο καρμπυρατερ και επισης δισκους συμπλεκτη καθως χρειαζονται πια. Για τους τελευταιους θα το δωσω σε συνεργειο καθως ειναι μανουρα αλλα τα αλλα DIY.

Κοιταζοντας το Haynes ειδα οτι θα χρειαστω και μια μικρη φλαντζα για τον σωληνα του ψυκτικου, αριθμος ανταλλακτικου 91315ΜΝ8000. Αλλα λεει επισης κατι για τους οδηγους του συστηματος PAIR μεταξυ του καπακιου και της κεφαλης, οτι αν βγουνε πρεπει να αλλαχτουν και τα σχετικα δαχτυλιδια στεγανοτητας (seals) τα οποια δεν μπορω να βρω στο microfiche.


Αν εχει κανει κανεις αυτη τη δουλεια μονος του, πεστε κανα δυο κουβεντες για το πως και τι. Επισης η παλια φλαντζα εχει μπει με κολλα που πρεπει να καθαριστει, για την καινουργια το Haynes αναφερει να μπει με "suitable glue, sealant or grease to keep it in place". Για πεστε τι βαλατε ωστε να κρατηθει στο καπακι οταν αυτο μπαινει? Θα μπορουσα πχ να βαλω φλαντζοκολα?


" the PouroDuro spirit "


Offline KostasC

  • Administrator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 10466
  • Γαβ !
    • HTC
Reply #1 on: Κυριακή 03 Φεβρουάριος 2013, 22:40:01 μμ
Στο ΤΑ την είχα αλλάξει και εγώ. Δε θυμάμαι για τη μικρή φλάτζα που λες, ίσως αν είχε κάτι να την είχα αφήσει ως έχει.
Δεν είχα βάλει κόλλα κλπ, απλά λαδωμένη τη φλάτζα και να μη πετσικάρει πουθενά.

Σχετικά με τους δίσκους συμπλέκτη, διάβασε το μανουαλ και πήγαινε σε συνεργείο με σημειώσεις. Να τον παρακολουθείς απο κοντά... η σωστή τοποθέτηση είναι σημαντική.


Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2452
  • XLV650, CRF1000
Reply #2 on: Κυριακή 03 Φεβρουάριος 2013, 22:49:57 μμ
Δεν είχα βάλει κόλλα κλπ, απλά λαδωμένη τη φλάτζα και να μη πετσικάρει πουθενά.

Σχετικά με τους δίσκους συμπλέκτη, διάβασε το μανουαλ και πήγαινε σε συνεργείο με σημειώσεις. Να τον παρακολουθείς απο κοντά... η σωστή τοποθέτηση είναι σημαντική.

Thanks Κωστα, κι'εγω δεν νομιζω οτι χρειαζεται κολλα, απλα θελει κατι ωστα να μεινει η φλαντζα πανω στο καπακι οπως το γυρνας αναποδα για να το βαλεις στην κεφαλη. Γενικα θα προτιμουσα να κανω και τον συμπλεκτη μονος μου αλλα πρεπει να λυθουν πολλα πραγματα και δεν εχω χρονο. Φυσικα και θα ειμαι μπροστα και θα εχω και το ροποκλειδο μαζι μου, τους τοχω ηδη πει  ;)


" the PouroDuro spirit "


Offline KostasC

  • Administrator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 10466
  • Γαβ !
    • HTC
Reply #3 on: Δευτέρα 04 Φεβρουάριος 2013, 10:53:13 πμ
στο ΤΑ600 πάντως, είχα ακουμπήσει τη φλάτζα στον κύλινδρο και ήρθε μετά το καπάκι...
σα να θυμάμαι τα λαστιχάκια που λες για το σωλήνα του ψυκτικού. Νομίζω οτι δε το πειράζεις αυτό...δε θυμάμαι καλά βέβαια.



Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2452
  • XLV650, CRF1000
Reply #4 on: Τρίτη 05 Φεβρουάριος 2013, 14:03:10 μμ
στο ΤΑ600 πάντως, είχα ακουμπήσει τη φλάτζα στον κύλινδρο και ήρθε μετά το καπάκι...

Το Haynes αλλα και το Honda μανιουαλ λενε να μπει η φλαντζα στο καπακι πρωτα και γι'αυτο το λογο χρειαζεται κατι ωστε να κρατηθει και να μην φυγει οπως γυρναει αναποδα το καπακι για να μπει. Υπαρχει καποια κολλα Honda Bond A αλλα νομιζω οτι φλαντζοκολλα σαν αυτη που εβαλα στο XLR θα ειναι μια χαρα. Θα ενημερωσω αυτο το νημα οταν το κανω για το πως και τι.


" the PouroDuro spirit "


Offline Παύλος

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9891
Reply #5 on: Τρίτη 05 Φεβρουάριος 2013, 15:29:18 μμ
Γιώργο κι εγώ απλή φλατζόκολλα είχα βάλει και ακόμα έτσι είναι ;)

Φυσικά δεν είχα πειράξει τη μικρή φλάντζα.


Παύλος Καρούμπης


Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2452
  • XLV650, CRF1000
Reply #6 on: Πέμπτη 14 Φεβρουάριος 2013, 14:51:10 μμ
Γιώργο κι εγώ απλή φλατζόκολλα είχα βάλει και ακόμα έτσι είναι ;)

Φυσικά δεν είχα πειράξει τη μικρή φλάντζα.

Παυλο, αυτη εβαλα κι'εγω. Η μικρη φλαντζα που λες ειναι του καπακιου, εγω την ειχα παρει κι'συτη και την αλλαξα, εξ'αλλου το κοστος της ειναι πολυ μικρο (5 ευρω).


" the PouroDuro spirit "


Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2452
  • XLV650, CRF1000
Reply #7 on: Πέμπτη 14 Φεβρουάριος 2013, 15:03:44 μμ
στο ΤΑ600 πάντως, είχα ακουμπήσει τη φλάτζα στον κύλινδρο και ήρθε μετά το καπάκι...
σα να θυμάμαι τα λαστιχάκια που λες για το σωλήνα του ψυκτικού. Νομίζω οτι δε το πειράζεις αυτό...δε θυμάμαι καλά βέβαια.

Τωρα που εκανα τη δουλεια Κωστα, η φλαντζα ΠΡΕΠΕΙ να μπει στο καπακι καθως εκει υπαρχει "οδηγος", η επιφενεια της κεφαλης ειναι απλα επιπεδη. Οπως εγραψα και πανω, εβαλα λιγη φλαντζοκολλα και εμεινε μια χαρα στη θεση της οπως εβαζα το καπακι. Αλλαξα επισης και το φλαντζακι του σωληνα του ψυκτικου καθως τοχα παρει κι'αυτο (2.8 ευρω).

Η παλια λαστιχενια φλαντζα ητανε σε κακη κατασταση, ξεραμενη και ειχε σπασει σε αρκετα σημεια, απορω πως δεν εχανε περισοτερο λαδι.

Με την ευκαιρια που εκανα αυτη τη δουλεια εδωσα να μου καθαρισουν καρμπυρατερ και ρυθμισα και βαλβιδες. Μετα απο 34Κ χμ βρηκα τις 2 εξαγωγης κλειστες, την μια πολυ - δεν εμπαινε το 20αρι φιλερακι - και την αλλη λιγοτερο, οι 4 εισαγωγης ητανε μια χαρα, απλα εκλεισα ελαχιστα μια απο αυτες για να περναει το 15αρι φιλερακι "ξυστα" οπως και στις αλλες.
« Last Edit: Πέμπτη 14 Φεβρουάριος 2013, 15:30:09 μμ by XLGeorge »


" the PouroDuro spirit "


Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2452
  • XLV650, CRF1000
Reply #8 on: Κυριακή 26 Ιανουάριος 2014, 16:02:37 μμ
Ανακινω αυτο το θεμα για να ανεβασω μια φωτο που ειχα βγαλει οταν εκανα αυτη τη δουλεια αφου ειχα βγαλει το καπακι για ν'αλλαξω τη φλαντζα. Φαινεται καθαρα η κεφαλη με τις τρεις βαλβιδες και το γραναζι/αλυσιδα του εκκεντροφορου. Στα δεξια το κολλαρο του ψυκτικου. Επισης φαινεται καθαρα οτι η επιφανεια της κεφαλης πανω στην οποια παταει η λαστιχενια φλαντζα ειναι επιπεδη ενω αυτη του καπακιου της κεφαλης εχει οδηγο για να μπει η φλαντζα αλλα θελει καποιου ειδους κολλα, πχ φλατζοκολα, για να σταθει στη θεση της οπως κατεβαζουμε το καπακι στη θεση του.



" the PouroDuro spirit "


Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #9 on: Παρασκευή 31 Ιανουάριος 2014, 22:22:03 μμ
Η φλάντζα του πίσω κυλίνδρου υποφέρει μόνιμα και είναι ένα συνηθισμένο πρόβλημα μετά από αρκετά χλμ (ειδικά με τον πίσω, ο μπροστινός δεν έχει τέτοιο πρόβλημα). Ξεραίνεται και χάνει λάδια (λίγα βέβαια, αλλά δακρύζει). Την είχα αλλάξει στα 80Κ χλμ. Με μια απλή φλαντζόκολλα την είχα στηρίξει και εγώ (και μάλιστα ήταν κόκκινη και έχει αφήσει μια ωραία διακοσμητική κόκκινη γραμμή γύρω-γύρω)!  :D
Μια που το άνοιξες, κοίταξες αν οι βίδες-κοκκοράκια των βαλβίδων είναι σε καλή κατάσταση? Έχω αλλάξει αρκετά από αυτά γιατί κάποια "μαγκώνουν" στα παξιμάδια και δεν μπορείς εύκολα να ρυθμίσεις βαλβίδες. Έχω κάνει μαζική αγορά καμιά δεκαριά και κάθε φορά αλλάζω κανά δυό!  :D
« Last Edit: Παρασκευή 31 Ιανουάριος 2014, 22:24:16 μμ by Chris_de_Ze »


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2452
  • XLV650, CRF1000
Reply #10 on: Παρασκευή 31 Ιανουάριος 2014, 22:34:01 μμ
Μια που το άνοιξες, κοίταξες αν οι βίδες-κοκκοράκια των βαλβίδων είναι σε καλή κατάσταση? Έχω αλλάξει αρκετά από αυτά γιατί κάποια "μαγκώνουν" στα παξιμάδια και δεν μπορείς εύκολα να ρυθμίσεις βαλβίδες. Έχω κάνει μαζική αγορά καμιά δεκαριά και κάθε φορά αλλάζω κανά δυό!  :D

Χρηστο, δεν ειχα ακομη θεμα μαγκωματος με τις βιδες-κοκκορακια αλλα δεν ρυθμιζω τις βαλβιδες συχνα. Η δουλεια αυτη εχει γινει στα 12000 απο συνεργειο λογω εγγυησης και απο μενα στα 32000, 54000, 80000 και 114000 δηλ. συνολικα 5 φορες. Οι βιδες βιδωνανε / ξεβιδωνανε χωρις να σκαλωνουν αλλα θα τοχω υπ'οψη να το ελεγξω πιο προσεκτικα την επομενη φορα.


" the PouroDuro spirit "


Offline sot econ

  • Administrator
  • Οδηγάρα
  • *****
    • Posts: 360
Reply #11 on: Παρασκευή 13 Μάρτιος 2015, 12:21:20 μμ
Είναι ιδέα μου ή δεν χωράει δυναμόμετρο στην δεξιά βίδα του καπακιού;
Νομίζω οτι είναι κάτω απο το σκελετό και δεν μπορεί να μπεί.
Εσείς το σφίξατε με το χέρι; δεν είναι επικίνδυνο λόγω αλουμινίου;



Offline konkost

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2116
Reply #12 on: Παρασκευή 13 Μάρτιος 2015, 12:37:46 μμ
Είναι ιδέα μου ή δεν χωράει δυναμόμετρο στην δεξιά βίδα του καπακιού;
Νομίζω οτι είναι κάτω απο το σκελετό και δεν μπορεί να μπεί.
Εσείς το σφίξατε με το χέρι; δεν είναι επικίνδυνο λόγω αλουμινίου;
Οχι δεν ειναι ιδεα σου Ετσι ειναι! Δυναμοκλειδο με καρυδακι δεν χωραει Πρεπει να χωραει ομως δυναμοκλειδο με  γερμανικο (δεν ειμαι και σιγουρος) Αυτην την βιδα πριν την ξεβιδωσουμε απλα την σημαδευουμε (πχ με μαρκαδορο) ετσι ωστε να την σφιξουμε μετα με το χερι οσο ηταν πριν την λασκαρουμε (και λιιιγο παραπανω)



Offline sot econ

  • Administrator
  • Οδηγάρα
  • *****
    • Posts: 360
Reply #13 on: Κυριακή 05 Απρίλιος 2015, 23:56:15 μμ
Τελικά άλλαξα την φλάντζα εχθές. Πολλά ευχαριστώ σε Konkost - Stoneman... που με τα αναλυτικά photostory τους με βοήθησαν καθοριστικά.
Μπελαλίδικη δουλειά που μου πήρε πάνω από μια μέρα. Εάν κάποιος έχει χρόνο και εργαλεία αξίζει να γλυτώσει τα 120€ που ζητάνε για εργατικά.
Και μόνο τα υλικά για αλλαγή μαζί με τα απαραίτητα για το service (φίλτρα - λάδια...) φτάνουν τα 180€.
Στην φλάντζα (όπως και σε όλες τις λαστιχόφλαντζες) απο όσα διάβασα δεν πρέπει να βάζουμε φλαντζόκολλα. Εγώ έβαλα  "κόλλα" της permatex http://www.permatex.com/products-2/product-categories/gasketing/gasket-sealants/permatex-copper-spray-a-gasket-hi-temp-sealant-detail
Εκείνο που μου έκανε εντύπωση είναι ότι όλα τα καπάκια των βαλβίδων ήταν τίγκα στην φλανζόκολλα, βέβαια δικαιολογώ τους μαστόρους, γιατί πόσοι είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν + 20€ σε κάθε service για νέα O'ring;

Και μια απορία: Με το K&N που έβαλα δεν κουμπώνει σωστά το φιλτροκούτι, αφήνει άνοιγμα ανάμεσα στις βίδες. Μήπως θέλουν βγάλσιμο οι φλάντζες που έχει ή έχω κάνει κάποια πατάτα;



Offline konkost

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2116
Reply #14 on: Δευτέρα 06 Απρίλιος 2015, 06:03:44 πμ
Τελικά άλλαξα την φλάντζα εχθές. Πολλά ευχαριστώ σε Konkost - Stoneman... που με τα αναλυτικά photostory τους με βοήθησαν καθοριστικά.
Μπελαλίδικη δουλειά που μου πήρε πάνω από μια μέρα. Εάν κάποιος έχει χρόνο και εργαλεία αξίζει να γλυτώσει τα 120€ που ζητάνε για εργατικά.
Και μόνο τα υλικά για αλλαγή μαζί με τα απαραίτητα για το service (φίλτρα - λάδια...) φτάνουν τα 180€.
Στην φλάντζα (όπως και σε όλες τις λαστιχόφλαντζες) απο όσα διάβασα δεν πρέπει να βάζουμε φλαντζόκολλα. Εγώ έβαλα  "κόλλα" της permatex http://www.permatex.com/products-2/product-categories/gasketing/gasket-sealants/permatex-copper-spray-a-gasket-hi-temp-sealant-detail
Εκείνο που μου έκανε εντύπωση είναι ότι όλα τα καπάκια των βαλβίδων ήταν τίγκα στην φλανζόκολλα, βέβαια δικαιολογώ τους μαστόρους, γιατί πόσοι είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν + 20€ σε κάθε service για νέα O'ring;

Και μια απορία: Με το K&N που έβαλα δεν κουμπώνει σωστά το φιλτροκούτι, αφήνει άνοιγμα ανάμεσα στις βίδες. Μήπως θέλουν βγάλσιμο οι φλάντζες που έχει ή έχω κάνει κάποια πατάτα;

Oχι δεν εχεις κανει πατατα Και στο δικο μου ετσι ειναι Ειτε βγαλω τις μαμα φλατζες ειτε οχι Σε καθε περιτωση παντως αν εχει πατησει σωστα το φιλτρο στις πατουρες δεν μπαινει αερας απο κει



Offline azwros

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3928
  • Ερωτας με την πρώτη ματιά!!
Reply #15 on: Σάββατο 21 Μάιος 2016, 08:34:34 πμ
Μιας και η δικιά μου γριούλα πάτησε προχθές τα 80 θα ηταν αδύνατο να την γλύτωνε ο πίσω κύλινδρος!!
Εδω και 2 μηνες δακρύζει το πίσω καπάκι και αποφάσισα χθες να την ανοίξω (ευχαριστω τον Παλτακη που την εστειλε απο Αθήνα)
Ενα πράμα όμως την πάτησα !!!!!
Αφού έβγαλα ντεπόζιτο φιλτροκούτι ξεκούμπωμα σωλήνες σωληνακια και μπλα μπλα


εια να χρησιμοποιήσω τα κλειδιά καστανακια που ειχα πάρει απο το Lidl (πολύ βολικά)




έλα όμως που οταν έφτασε η βίδα στο σκελετο ήθελε ακομα 2 χιλιοστα για να βγει και το κλειδι είχε τερματίσει
αυτα τα κλειδια - καστανακια π΄ρεπει να τα γυρίσεις απο την άλλη πλευρα (τούμπα) για να βιδώσεις.τερμαρισα λοιπον στο σκελετο και ούτε η βίδα έβγαινε ουτε η καστανια απο τη βίδα

Τωρα;;; Κρύος ιδρώτας....  και μετα απο λίγο ιδέα!!! Θα κόψω με το σπούτνιγκ το κλειδι για να κανει ολόκληρη στροφή για να βγει



Δεν   πλαλάου!!!!
γιατί νουγάου!!!! γκε γκε;;
[img]http://farm3.static.flickr.com[img]


Offline azwros

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3928
  • Ερωτας με την πρώτη ματιά!!
Reply #16 on: Σάββατο 21 Μάιος 2016, 08:37:48 πμ
Το καπάκι για να βγει πρέπει να βγουν και τα καρμπυρατέρ για να στριψει και να βγει. Τα έβγαλα τι να κανω;;;
Τωρα θα παω μεσημερι να πάρω τη φλαντζα απο τα ΚΤΕΛ και να κατσω να την περάσω (και ο Θεός βοηθός)
Ετσι για την ενημέρωση σας λέω οτι ο μάστορας για αυτη τη δουλειά μου ζήτησε 110 ευρώ!!
άσε μας κοπέλα μου!!!!!!


Δεν   πλαλάου!!!!
γιατί νουγάου!!!! γκε γκε;;
[img]http://farm3.static.flickr.com[img]


Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2746
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #17 on: Σάββατο 21 Μάιος 2016, 09:03:08 πμ

Τωρα;;; Κρύος ιδρώτας....  και μετα απο λίγο ιδέα!!! Θα κόψω με το σπούτνιγκ το κλειδι για να κανει ολόκληρη στροφή για να βγει



Εύγε Αζώρε! Οι σιδεροφάγοι δεν κωλώνουν πουθενά!


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline nikos 238

  • If you doubt, loose it...
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3198
Reply #18 on: Δευτέρα 26 Σεπτέμβριος 2016, 21:47:57 μμ
Στα 88Κ αλλάχθηκε χθες και η δική μου, χάρις στην καθοριστική συμβολή του aerios. Respect !

Είχε κοπεί σε 4 - 5 σημεία στη πίσω πλευρά, πάνω από την εξαγωγή και μύριζε λάδια τις τελευταίες μέρες πριν το πάρω χαμπάρι σε αστικές διαδρομές.

Δυστυχώς δίχως να βγάλεις καρμπ δεν γίνεται.

Είναι πάντως αξιοθαύμαστη, η "συνέπεια" του ΤΑ στις φθορές που βγάζει.

Άντε υγεία να χαλάσει και αυτή...

 



ΤΙΠΟΤΕ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΧΩΡΙΣ ΑΙΤΙΑ (Αριστοτέλης ο Σταγειρίτης)



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9807
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #19 on: Τρίτη 27 Σεπτέμβριος 2016, 16:46:28 μμ
Εύγε νέε μου, ακου 110 ευρώ, Ελεος !  :phear:


Εκτός απο τα κάρμπς , έβγαλες τπτ άλλο?

Στην σωλήνα του ψυκτικού που βγήκε άλλαξες οριγκ?

Η φλάτζα στέκεται στο ψευδοκάπακο η πέφτει κ σου σπάει τα νεύρα?  :cussing:

Η φλάτζα του εμπρός κυλίνδρου αλλάζει με τον ίδιο τρόπο η δεν έχει χώρο και πρέπει να κατέβει ο κινητήρας?


Αντε να παίρνουμε κ εμείς σειρά σιγά σιγά. :goofy:



Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2746
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #20 on: Τετάρτη 28 Σεπτέμβριος 2016, 07:47:29 πμ

Αντε να παίρνουμε κ εμείς σειρά σιγά σιγά. :goofy:


Ρε μη του βάζετε ιδέες!


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9807
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #21 on: Τετάρτη 28 Σεπτέμβριος 2016, 15:14:15 μμ
Μπααα, δεν μου βάζουν ιδέες, μόλις είδα την 1η σταγόνα πήγα Σαρακάκη πήρα δύο φλάτζες κ όσα οριγκ είχε.

Δεν χάνει πολύ, πρέπει να κάνω αρκετά χιλιόμετρα με σταθερή ταχύτητα στην Εθνική για να τρεξει μια σταγόνα, το παράξενο είναι οτι σε κίνηση μέσα στην πόλη δεν τρέχει.

Θα δώ ....



Offline Tsampikos

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 4
Reply #22 on: Κυριακή 29 Ιανουάριος 2017, 07:56:06 πμ
Διαβάζοντας τις απαντήσεις κατάλαβα τον λόγο που βλέπω λάδια (οχι πολλά) στο πίσω μέρος του μοτέρ.Τα καθάρισα μια δυο φορές αλλα ξαναβγήκαν.
Μαλλον δάκρυζε και στον πρώην ιδιοκτήτη άλλα το 'αφησε.Η μηχανή γράφει 63.400χιλίομετρα.
Είδα ότι η αλλαγή κοστιζει πάνω απο 100 έυρω και με τις οικονομικές δυσκόλιες μας άγνωστος ο χρόνος επισκευής.
Δυστηχώς δεν πίανουν τα χέρια μου (σερβιτόρος γαρ..) και 'εχω λίγα εργαλεία.



Offline sot econ

  • Administrator
  • Οδηγάρα
  • *****
    • Posts: 360
Reply #23 on: Τετάρτη 22 Μάρτιος 2017, 22:14:29 μμ
Διαβάζοντας τις απαντήσεις κατάλαβα τον λόγο που βλέπω λάδια (οχι πολλά) στο πίσω μέρος του μοτέρ.Τα καθάρισα μια δυο φορές αλλα ξαναβγήκαν.
Μαλλον δάκρυζε και στον πρώην ιδιοκτήτη άλλα το 'αφησε.Η μηχανή γράφει 63.400χιλίομετρα.
Είδα ότι η αλλαγή κοστιζει πάνω απο 100 έυρω και με τις οικονομικές δυσκόλιες μας άγνωστος ο χρόνος επισκευής.
Δυστηχώς δεν πίανουν τα χέρια μου (σερβιτόρος γαρ..) και 'εχω λίγα εργαλεία.

Αν το πρόβλημα επιδεινωθεί και δεν μπορείς οικονομικά να το φτιάξεις μπορώ να σε βοηθήσω να το αλλάξουμε.



Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2746
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #24 on: Πέμπτη 23 Μάρτιος 2017, 18:30:56 μμ
Αν το πρόβλημα επιδεινωθεί και δεν μπορείς οικονομικά να το φτιάξεις μπορώ να σε βοηθήσω να το αλλάξουμε.

Μπράβο αλληλέγγιε!!!   :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap:


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!