KostasC · 182524
Total Members Voted: 27
εγω που θα ξερω στις 15 αν μεινω και βραδυ η οχι? γ@μω την δουλεια της μεσα.... αλλιως μεχρι σαββατο αυθημερον.... .
Αν τυπώσουμε μπλουζάκια, ως συνήθως, υπολόγισε 1 XL και 1 S σε παρακαλώ.
Δεν υπάρχει τέτοια σκέψη ως στιγμής.
Λευτέρη στείλε μου μέ ΠΜ τό δρομολογιο γιατί λέω νά πεταχτώ αυτή τή βδομάδα γιά νά δώ ιδίοις όμασι τό τί θά .. χάσω τήν άλλη βδομάδα.Σευχαριστώ.
Παυλο....καλημερα. ξερεις τι θερμοκρασια εχει εξω? +4. στα ποζαρ αντε +6 να εχει... ετσι να μην ξεχνιεστε για που ετοιμαζεστε...
ΚΑτι εχεις ξεχασει Κωτσο
μακαρι να καταφερω με την μηχανη να ερθω. εχω σκασει. 23 μερες εχω να την βγαλω...
Προτείνουμε να έχετε μαζί σας πρόχειρο φαγητό ώστε να φάμε μια και ΚΑΛΗ το βράδυ
Ενα 2 πλο με τζακι παρακαλω και για εμενα! Μπορει καποιος να ποσταρει τον λογαριασμο του ΤΑ club για να καταθέσω την προκαταβολη αυριο το πρωι γιατι δεν θα μπορεσω να ερθω σημερα απο το ΣΥΜΟΦΕ. Ευχαριστω πολυΑ και μπλουζάκια ενα L και ενα Μ
Το 2ο μηνα του μελιτος.................. καρναω τα πρωινα!!!!!!! χαχαχαχαχαχαχαχα