Κυριακή 15 Σεπτέμβριος 2019, 18:53:37 μμ *
Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Νέα: ..
 
   Αρχικη   Βοηθεια Αναζητηση Σύνδεση Εγγραφή  
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα. « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: [1] | Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: Η Husqvarna στα χέρια της ΚΤΜ;  (Αναγνώστηκε 1366 φορές)
African Boy
Τhe Professional
HTC ΔΣ
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 7440



« στις: Πέμπτη 31 Ιανουάριος 2013, 16:23:03 μμ »



Φήμες που κυκλοφορούν θέλουν τη Husqvarna να αλλάζει σύντομα χέρια και να περνά σε αυτά της ΚΤΜ. Η Husqvarna ανήκει από το 2008 στη BMW, αλλά αυτό ενδέχεται να αλλάξει, από το τέλος της εβδομάδας!

Οι φήμες αυτές ξεκίνησαν από τη βρετανική MCN, η οποία υποστηρίζει πως πηγές από υψηλές θέσεις της αγοράς της επιβεβαίωσαν το συγκεκριμένο σενάριο. Η εφημερίδα, μάλιστα, υποστηρίζει πως η συμφωνία έχει ήδη κλείσει και πως μέχρι το τέλος της εβδομάδας θα υπάρξει και επίσημη ανακοίνωση!

Θυμίζουμε πως η BMW αγόρασε το 2008 την Husqvarna από την MV Agusta και από τότε οι δύο εταιρείες έχουν ανταλλάξει ουκ ολίγες φορές τεχνολογίες (πρόσφατο παράδειγμα ο κινητήρας του F 800 GS που τροποποιήθηκε για να χρησιμοποιηθεί στα Nuda). Τον καιρό που βρισκόταν στα χέρια των Βαυαρών, η Husqvarna ανανέωσε την ασφάλτινη και χωμάτινη γκάμα της, το αγωνιστικό της τμήμα, καθώς και αυτό της έρευνας και ανάπτυξης.

Σύμφωνα με τις εν λόγω φήμες, όμως, η BMW βρίσκεται ήδη στο τελικό στάδιο της πώλησης. Ο αγοραστής είναι η KTM, η οποία ανήκει σε μεγάλο ποσοστό στον ινδικό κολοσσό Bajaj. Και, σύμφωνα με την πηγή που ξεκίνησε το θέμα, «δεν είναι σίγουρο αν έχει κλείσει ακόμη η συμφωνία, αλλά βρίσκεται ήδη στο τελικό στάδιο των διαπραγματεύσεων».

Φυσικά, είναι δύσκολο να επιβεβαιώσουμε την εγκυρότητα όλων των παραπάνω. Η BMW είναι γνωστή για τη σιωπή της, όταν μια εξέλιξη δεν έχει οριστικοποιηθεί επίσημα, ενώ και οι υπόλοιποι εμπλεκόμενοι (Husqvarna και KTM) δεν έχουν δηλώσει τίποτε σχετικά. Υποθέτουμε πως όλα θα ξεκαθαρίσουν με την επίσημη ανακοίνωση που πρέπει (σύμφωνα με τις φήμες) να αναμένουμε στο τέλος της εβδομάδας.


Πηγή
Καταγράφηκε

"Life is not about waiting for the storms to pass.... it's about learning how to dance in the rain"
"Africa Twin XRV750 RD07A"
Airhead
Trollάρεις δεν trollαρεις ο καιρός περνάει...
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2218



« Απάντηση #1 στις: Πέμπτη 31 Ιανουάριος 2013, 21:51:57 μμ »

Zόρικα θα είναι πάντως να κλείσει η δουλειά. Η Husqvarna αυτή τη στιγμή έχει 4 μοντέλα σε παραγωγή με κινητήρες της BMW σαν βάση. Μια πώληση στην ΚΤΜ θα σημαίνει ότι η ΚΤΜ θα βρεθεί με τα κόπιραϊτ δύο βασικών κινητήρων ανταγωνίστριας εταιρείας τα οποία θα πουλάνε και οι δύο; Και αν ναι πως θα συνεχίσει την διάθεση τους με την γραμμή παραγωγής να ανήκει σε άλλη -ανταγωνιστική- εταιρεία;
Καταγράφηκε

TEAM Αϊστοπαμπωλ
γκ
Hailwood, Agostini, Roberts,
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2508


TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο


« Απάντηση #2 στις: Παρασκευή 01 Φεβρουάριος 2013, 09:11:16 πμ »

......η KTM, η οποία ανήκει σε μεγάλο ποσοστό στον ινδικό κολοσσό Bajaj.
Πηγή

Η Ινδία έρχεται!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Μ΄αρέσει αυτό το χρηματιστήριο θρυλικών ονομάτων που δεν παράγουν τίποτα πλέον. Ένα θρυλικό όνομα πέρασε και από ελληνικά χέρια, αλλά μεταπουλήθηκε, σαν να ήταν μοτοσυκλέτα δηλαδή. Υπήρχε σχέδιο παραγωγής μοτοσυκλέτας το οποίο μπορεί να μη ολοκληρώθηκε, γιατί πέθανε ο  Λέφας, αυτός ο μεγάλος μηχανικός που έφυγε νωρίς.
Το μεγάλο μπέρδεμα γίνεται όταν άλλος έχει το δικαίωμα του ονόματος και άλλος τα καλούπια. Όπως με την Norton και την Indian.
Καταγράφηκε

Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!
African Boy
Τhe Professional
HTC ΔΣ
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 7440



« Απάντηση #3 στις: Παρασκευή 01 Φεβρουάριος 2013, 14:55:50 μμ »


Νέες εξελίξεις για την πώληση της Husqvarna



Οι φήμες που απλώθηκαν χθες στο διαδίκτυο, σχετικά με τη συμφωνία της BMW με την ΚΤΜ και την πώληση της Husqvarna στην τελευταία συνεχίζουν, με νέες και άκρως ενδιαφέρουσες εξελίξεις.

Σας αναφέραμε χθες τις φήμες που ήθελαν τη βαυαρική εταιρεία να πουλάει την – υπό την ιδιοκτησία της – Husqvarna στην ΚΤΜ. Ακόμη μέχρι σήμερα δεν έχει επιβεβαιωθεί κάτι επίσημα από τις εμπλεκόμενες εταιρείες, ωστόσο, στο παιχνίδι των φημών προστέθηκαν νέες εξελίξεις.

Σύμφωνα με το Omnimoto, η πώληση είναι γεγονός και η επίσημη ανακοίνωση θα γίνει αύριο, Παρασκευή. Το ολλανδικό NieuwsMotor, από την άλλη, επιβεβαιώνει την πώληση επίσης, αλλά με μια μικρή διαφορά, σε σχέση με όσα γνωρίζουμε μέχρι σήμερα: τη Husqvarna δεν αγοράζει η ΚΤΜ, ούτε καν η Cross Industries AG (ιδιοκτήτρια της ΚΤΜ), αλλά ο CEO της εταιρείας, ο Stefan Pierer!

Αν κάτι τέτοιο αληθεύει, τα πράγματα γίνονται ακόμη πιο ενδιαφέροντα και τα ερωτήματα περισσότερα: θα παραιτηθεί από τη θέση του στην ΚΤΜ ο Pierer; Και πιο ακριβώς θα είναι το νέο καθεστώς της Husqvarna; Αν όλα τα παραπάνω αληθεύουν, πιθανότατα αύριο θα έχουμε όλες τις απαντήσεις.
Καταγράφηκε

"Life is not about waiting for the storms to pass.... it's about learning how to dance in the rain"
"Africa Twin XRV750 RD07A"
African Boy
Τhe Professional
HTC ΔΣ
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 7440



« Απάντηση #4 στις: Παρασκευή 01 Φεβρουάριος 2013, 14:57:16 μμ »

Η Husqvarna πουλήθηκε!

Επιβεβαιώθηκαν τελικά οι φήμες που ήθελαν τη BMW να πουλάει τη Husqvarna! Η εταιρεία που ανήκε από το 2008 στο BMW Group ανήκει πλέον στην Pierer Industrie AG, του (πρώην;) CEO της ΚΤΜ, Stefan Pierer.

Ο ειδικός Τύπος είχε «βουήξει» από τις αρχές της εβδομάδας, όταν κυκλοφόρησε η φήμη πως η BMW ετοιμάζεται να πουλήσει τη Husqvarna στην ΚΤΜ. Οι φήμες αυτές συμπληρώθηκαν με το ενδεχόμενο αγοραστής να μην είναι η αυστριακή εταιρεία, αλλά ο CEO της, Stefan Pierer. Και αυτό το τελευταίο σενάριο επαληθεύθηκε.

Γιατί, όμως, η BMW αποφάσισε να πουλήσει τη Husqvarna, τέσσερα και κάτι χρόνια μετά την αγορά της από την οικογένεια Cαstiglioni; Σύμφωνα με το δελτίο Τύπου που εξέδωσαν οι Βαυαροί, είναι καθαρά θέμα προσανατολισμού. Αναλυτικότερα, αναφέρει πως η BMW θα δώσει βάρος στο εξής στην αστική και ηλεκτρική μετακίνηση, με οχήματα που θα καλύπτουν αυτές τις ανάγκες. Με λίγα λόγια, τα διαθέσιμα κεφάλαια της BMW Motorrad, η έρευνα και η ανάπτυξη φεύγουν από το χώμα και κατευθύνονται προς την πόλη.

Από την άλλη, η απόκτηση Husqvarna δε φάνηκε να αποτελεί ποτέ κερδοφόρα κίνηση για τη BMW. Η οικονομική κρίση είχε σοβαρό αντίκτυπο στις πωλήσεις των χωμάτινων μοντέλων, ενώ και οι νέες ασφάλτινες προτάσεις της εταιρείας, όπως το Nuda 900 δεν είχαν – όπως φαίνεται – το επιθυμητό αποτέλεσμα.

Βέβαια, η Husqvarna (και οι πωλήσεις της) δε θεωρούνται καταδικασμένες. Σε αυτή την περίπτωση, άλλωστε, δε θα βρισκόταν αγοραστής. Ο Stefan Pierer φαίνεται να ξέρει τι κάνει και μοιάζει ο κατάλληλος άνθρωπος να επαναφέρει την πρώην σουηδική, πρώην ιταλική, πρώην βαυαρική και νυν αυστριακή εταιρεία. Είναι σε τεράστιο βαθμό υπεύθυνος, εξάλλου, για την ανάπτυξη που έχει δείξει τα τελευταία χρόνια η ΚΤΜ και εικάζουμε πως θα ακολουθήσει το ίδιο επιτυχημένο μοντέλο και στη Husqvarna, η οποία δεν υπολείπεται ούτε σε εξαιρετικά μοντέλα ούτε σε ταλαντούχους ανθρώπους.

Τα ερωτήματα που απασχολούν τη διεθνή αγορά, από την άλλη είναι τα εξής δύο: πόσο κόστισε η αγορά και ποια θα είναι στο εξής η σχέση του Pierer με την ΚΤΜ; Όσον αφορά στο πρώτο, δεν υπάρχει απάντηση. Οι δύο πλευρές συμφώνησαν να μην αποκαλύψουν τις οικονομικές λεπτομέρειες. Στο δεύτερο, η απάντηση είναι περίπλοκη. Ο Pierer παραμένει μέχρι αυτή τη στιγμή στη θέση του CEO της KTM, αλλά πλέον είναι ιδιοκτήτης μιας «αντίπαλης» εταιρείας. Τα πράγματα θα ξεκαθαρίσουν μετά την αναμενόμενη επίσημη δήλωση της ΚΤΜ επί του θέματος.

Όπως και να έχει, η πώληση πραγματοποιήθηκε και μένει πια η έγκριση της Επιτροπής Ανταγωνισμού, η οποία εξετάζει το κατά πόσο αυτή η εξέλιξη θα επηρεάσει τον ανταγωνισμό στο χώρο και το αν υπάρχει κίνδυνος εμφάνισης μονοπωλίων.

Όσο για το τι σημαίνει αυτή η εξέλιξη για τους κατόχους Husqvarna, η ελληνική αντιπροσωπεία της BMW μας διαβεβαίωσε ότι, προς το παρόν, δεν αλλάζει τίποτα. Οι Έλληνες αναβάτες κάτοχοι Husqvarna εξακολουθούν να εξυπηρετούνται από το δίκτυο της BMW Hellas, μέχρι να ενημερωθούν για κάποια μελλοντική αλλαγή.
Καταγράφηκε

"Life is not about waiting for the storms to pass.... it's about learning how to dance in the rain"
"Africa Twin XRV750 RD07A"
KostasC
Administrator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 10457


Γαβ !


« Απάντηση #5 στις: Παρασκευή 01 Φεβρουάριος 2013, 16:10:52 μμ »

Η αλήθεια είναι οτι χρειάζεται και η ΚΤΜ το αντίπαλον δέος, κάποιον που απευθύνεται στο ίδιο κοινό.
Τώρα αν τελικά την πουλήσει στη ΚΤΜ, δε βλέπω τον λόγο γιατί η εταιρία να έχει δυο ανταγωνιστικά μοντέλα στη γκάμα της.
Άρα θα πιάσει μόνο συγκεκριμένη κατηγορία την οποία αντίστοιχα θα αφήσει η μητρική ΚΤΜ
Καταγράφηκε

Airhead
Trollάρεις δεν trollαρεις ο καιρός περνάει...
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2218



« Απάντηση #6 στις: Σάββατο 02 Φεβρουάριος 2013, 11:09:50 πμ »

Ναι μεν αλλά... Η BMW μπορεί να πήρε ντιζάιν από την Husqvarna για τα χωματερά της και να την χρησιμοποίησε για να πειραματιστεί και με πιο "κακά" μοντέλα χωρίς να ρισκάρει την εικόνα της με αποτυχίες, αλλά και η ΚΤΜ χρειάζεται ακόμα αξιόπιστους κινητήρες με μεγάλα διαστήματα σέρβις και πιο φιλική ανθρωπομετρία.

Αυτό πάλι δεν σημαίνει ότι αποκλείεται εντελώς το ενδεχόμενο η όλη ιστορία να έγινε για να φτιαχτούν μονοκύλινδρα G 650 gs made in China για την ανερχόμενη Ινδική αγορά -και Βραζιλιάνικη κλπ κλπ- που με το trade mark της Huqsvarna μπορεί λόγο κρίσης να πουλήσουν και στην Ευρώπη.

ΠΧ και μάλλον όχι τυχαία το πρότζεκτ αυτό -εμπνευσμένο από το εργαλείο του Στιβ Μακ Κουίν- ξεκίνησε έτσι:

<a href="http://www.youtube.com/v/4pWcWwXEbHA" target="_blank">http://www.youtube.com/v/4pWcWwXEbHA</a>

αλλά θα βγει τελικά μάλλον κάπως έτσι στην παραγωγή

<a href="http://www.youtube.com/v/FOkODvlont4" target="_blank">http://www.youtube.com/v/FOkODvlont4</a>

που φωνάζει από μακριά φτηνό εύκολο και ταμαμ για "αναδυόμενες αγορές" και οικονομική κρίση.

Ότι λέγαμε και το CCM 450 αλλού...

Καταγράφηκε

TEAM Αϊστοπαμπωλ
Σελίδες: [1] | Πάνω Εκτύπωση 
« προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines
Simple Audio Video Embedder

SMF Theme © Gaia
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!