Είχα κι εγώ ένα πρόβλημα με την μπαταρία μου...
Τον Οκτώβριο κι ενώ το ΤΑ μου είναι ΑΣΤΡΩΤΟ με 500-600 χιλιόμετρα πήγα να δω μια βάση τηλεόρασης στα electroworld στην Πειραιώς. Παρκάρω, μπαίνω, κοιτάζω, ρωτάω, απαντανε, φεύγω. Πάω να ανάψω και παρατηρώ το ρολοι πως δείχνει 1:00 ενώ είναι 17:00... Μυρίζομαι πως έγινε λαλακία και λέω ένα πατερημών πριν δώσω την πρώτη μιζιά... Το αποτέλεσμα άκρως απγοητευτηκό... Ούτε η μίζα δεν γυρνούσε! Ποια μίζα... Ουτε το λαμπάκι της νεκράς... Σαββάτο 17:00 λογικό είναι να μην υπάρχει συνεργείο ανοιχτό. Έρχεται ο φίλος μου με την μηχανή του και ξεκινάμε σπρώξιμο. Τίποτα. Ανόιγουμε να βάλουμε καλώδια και η μπαταρία έχει γίνει σαν αβγό. Πετάγετε στα Alex pak εκεί δίπλα παίρνει μια άλλη, την βάζουμε και ολα ΟΚ.
Σήμερα και αφο'υ επέστρεψα από εξωτερικό την πήγα για το service των 1000 χλμ. Είχα να την κινησω 1 μήνα περιπου (ίσως και παραπάνω) κ δεν αναβε. Πάλι καλώδια και όλα οκ. Αλλά όπω ήταν λογικό και αναμενόμενο μόλις την έσβησα δεν ξανάναψε. Είπα του ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΜΕΝΟΥ μηχανικού πως έχει και τι ειχε γίνει. Και μου λεγε πολλά κουλα:
1ον: "Γιατι έχεις κάνει τόσο λίγα χιλιόμετρα??? Υπόπτο μου φαίνετε!" Και αρχίζει μια ανάκριση λες και είναι ο αστυνόμος Σαϊνής!!! Και γιατι δεν την κυκλοφορούσες και γιατι είχες φυγει εξωτερικό και γιατι δεν είχες δίπλωμα κ.λ.π.
2ον: "Μάλλον έχει πρόβλημα ο ανορθωτής σου..." Αυτό μου το είπε πριν δει ΚΑΝ την μηχανη!!! Κι οταν λέω δει δεν εννοώ να την ανοιξει, αλλα δεν την είχε δει ουτε παρκαρισμένη...
3ον: "Έπρεπε να κρατήσεις την μπαταρία σου που έγινε σαν αύγο, είναι αποδεικτικό στοιχειο." Και λέω τώρα εγώ... Αν εχει όντως χαλάσει ο ανορθωτής ο μόνος τρόπος να ο διαπιστώσεις είναι η μπαταρία τύπου αυγο???
Απλώς ο τύπος δεν ήθελε να τον περάσει στην εγγύηση... Είδωμεν...