Hellas Transalp Forum

Battery Thread - Προβλήματα με τη μπαταρία

transalp98 · 360396

Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #25 on: Δευτέρα 29 Οκτώβριος 2007, 20:02:43 μμ
Κανονικά το δικό σου παίρνει 10ΑΗ.
Και να τη βάλεις αυτή, θα δουλέψει. Δεν θα δεις μάλλον κάποιο πρόβλημα, εκτός και αν δεν μπορεί να δώσει τόσο υψηλό ρεύμα εκκίνησης στη μίζα όσο η 10ΑΗ. Το σίγουρο είναι ότι θα την "ξελιγώσεις" πιο γρήγορα.
Από διαστάσεις? (πρέπει να είναι μικρότερη)


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline ΓΙΑΝΝΗΣ TALON

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 28
Reply #26 on: Δευτέρα 29 Οκτώβριος 2007, 22:33:31 μμ
Χρήστο οι διαστάσεις είναι οκ (ελάχιστα πιο μικρή)



Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #27 on: Τρίτη 30 Οκτώβριος 2007, 01:32:59 πμ
Από ότι είδα πάνω στην ταμπελίτσα, η τιμή για το "Cold crank current" είναι 80Α.
Υπεραρκετό για το ΤΑ. Οπότε λογικά δεν θα έχεις πρόβλημα, αρκεί ο ανορθωτής σου να είναι ΟΚ, ώστε να τη φορτίζει σωστά.

Αυτή τί είδους μπαταρία είναι? Μάλλον κλειστού τύπου για να έχει και €53.

Οι διαστάσεις της μαμά είναι 150mm x 87mm x 110 mm?
« Last Edit: Τρίτη 30 Οκτώβριος 2007, 01:41:56 πμ by Chris_de_Ze »


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline haniotis

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 610
Reply #28 on: Τρίτη 30 Οκτώβριος 2007, 07:25:21 πμ
Κάτι είχα ακούσει πιο παλιά για τις Bosch αλλά δεν θυμάμαι από που. Πάντως σε αυτήν την τιμή βρίσκεις μεγαλύτερη (και καλλίτερη)


Success is just like being pregnant.
Everybody congratulates you,
but nobody knows how many times you were F****D


Offline KostasC

  • Administrator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 10466
  • Γαβ !
    • HTC
Reply #29 on: Τρίτη 30 Οκτώβριος 2007, 09:51:56 πμ
Γιαννη εσύ δε ρώταγες για τον ανορθωτή σε ενα άλλο post ?
Πρόσεξε να δουλεύει σωστά πριν βάλεις τη νέα μπαταρία. Αν στέλνει περισσότερο ρεύμα θα την βγάλεις off πολύ σύντομα
Μόνο με εγγυημένο ανορθωτή να μπει πάνω η νέα . Αλλιώς κάνε τις δοκιμές σου με την παλιά


Offline melven7

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 59
  • Transalp & Fishing
Reply #30 on: Σάββατο 03 Νοέμβριος 2007, 12:02:29 μμ
Η αγαπημένη μου έχει κλείσει τα 7 χρόνια (αγορά 5/2000) και πριν 1-2 χρόνια είχα κι εγώ παρόμοια - φυσιολογικά- προβλήματα. Ο μηχανικός μου είπε πως θα έψαχνε για κάτι οικονομικό μιας και η μαμίσια (YTZ12s Yuasa) έτσουζε (120€). Μου βρήκε μία λύση με 70€ την οποία όμως δεν μου συνέστησε λέγοντας μου "και όσο σε βγάλει"
Έτσι αποφάσισα να πάρω την ακριβή και δεν το έχω μετανιώσει.

Yuasa battery YTZ12S, 11A, LH polarity, 150x87x110mm
(http://www.carpimoto.it/content/prod/l_EN/s_213_Batteries/pr_13188_Yuasa_battery_YTZ12S.htm)

   
Xtreme Permaseal High Performance AGM Motorcycle, Powersport Battery - XTAZ12S
(http://www.batteriesplus.com/pc-33722-59-Xtreme%20Permaseal%20High%20Performance%20AGM%20Motorcycle,%20Powersport%20Battery%20-%20XTAZ12S.aspx)

Όσον αφορά τη φόρτιση - και την μη προβληματική λειτουργία του ανορθωτή - δεν πρέπει οι στροφές να πέφτουν κάτω από τις 1000.




Offline memos

  • Με xlv 400 γίνομαι
  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 4642
  • Πάω αργά για να φτάσω πρώτος...
Reply #31 on: Κυριακή 04 Νοέμβριος 2007, 11:41:03 πμ
Ο μηχανικός μου είπε πως θα έψαχνε για κάτι οικονομικό μιας και η μαμίσια (YTZ12s Yuasa) έτσουζε (120€).
YUASA YTZ 12 s
Στο Σαρακάκη (με την έκπτωση του H.T.C.) 112 ευρώ.     10ος ΄07
Στην Πέρκο    (με την έκπτωση του H.T.C.) 110 ευρώ.       5ος ΄07

Αν και έχω το 400ράκι, αυτή φοράω και εγώ που την αγόρασα από την Πέρκο φέτος τον Μαίο.


Γιατί ρε Μάνο; Γιατί;


Το αγαπημένο μου παραμύθι... ο Λαγός με τη Χελώνα.

Όχι δεν θα ταΐσω το αδηφάγο κήτος, όχι δεν θα ταΐσω το αδηφάγο κήτος, όχι δεν θα………


Offline ΓΙΑΝΝΗΣ TALON

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 28
Reply #32 on: Τρίτη 06 Νοέμβριος 2007, 00:58:57 πμ
Παιδία συγνώμη για την καθυστέρηση στις απαντήσεις, αλλά λόγω δουλειάς είμαι
στο σπίτι όπου είναι και ο υπολογιστής μόνο δύο μέρες την εβδομάδα. Ναι CostasC εγώ έχω γράψει και για τον ανορθωτή, όμως μετά από πάρα πολλές δοκιμές κατέληξα στο συμπέρασμα πως είναι ΟΚ. (Σε καμία περίπτωση η τάση του ρεύματος που πηγαίνει στην μπαταρία δεν ξεπέρνα τα 14,8 βολτ σε όλο το φάσμα των στροφών του κινητήρα). Χρήστο ναι η μπαταρία είναι κλειστού τύπου με υγρά   



Offline Derd

  • The Oracle..
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 541
Reply #33 on: Τρίτη 06 Νοέμβριος 2007, 12:58:04 μμ
YUASA YTZ 12 s
Στο Σαρακάκη (με την έκπτωση του H.T.C.) 112 ευρώ.     10ος ΄07
Στην Πέρκο    (με την έκπτωση του H.T.C.) 110 ευρώ.       5ος ΄07

Αν και έχω το 400ράκι, αυτή φοράω και εγώ που την αγόρασα από την Πέρκο φέτος τον Μαίο.

japan είναι ή ινδονησίας???


May the force be with you..


Offline memos

  • Με xlv 400 γίνομαι
  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 4642
  • Πάω αργά για να φτάσω πρώτος...
Reply #34 on: Τρίτη 06 Νοέμβριος 2007, 13:02:46 μμ
japan είναι ή ινδονησίας???

japan, japan.


Γιατί ρε Μάνο; Γιατί;


Το αγαπημένο μου παραμύθι... ο Λαγός με τη Χελώνα.

Όχι δεν θα ταΐσω το αδηφάγο κήτος, όχι δεν θα ταΐσω το αδηφάγο κήτος, όχι δεν θα………


Offline Derd

  • The Oracle..
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 541
Reply #35 on: Τρίτη 13 Νοέμβριος 2007, 10:13:59 πμ
γιατί το συζήτησα ? έχω από την κυριακη που σπρώχνω για να πάω όπου θελήσω αφού η Yuasa τα έπαιξε μετά από 3,5 χρόνια.. τελευταίο σπρώξιμο ομως σήμερα, μέχρι το απόγευμα θα έχει  φορτίσει η καινούργια αντίστοιχη (ινδονησιας, ανοιχτού τύπου σαν την παλιά) .


May the force be with you..


Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #36 on: Τρίτη 13 Νοέμβριος 2007, 11:03:32 πμ
Για τους κατόχους ΤΑ600/400 που θα χρειαστούν αλλαγή μπαταρίας:

Το ΤΑ600 παίρνει μπαταρία YUASA 12V/12Ah με κωδικό ΥΒ12Α-Β.  Η μπαταρία κοστίζει περ. 45 ευρώ (κενή χωρίς υγρά) από καταστήματα της αγοράς και έχει το σωληνάκι εξαέρωσης από δεξιά.

Ίδια όμως και απαράλλαχτη (χαρακτηριστικά, διαστάσεις κλπ) είναι και η μπαταρία Yuasa με κωδικό ΥΒ12Α-Α, η οποία έχει όμως το σωληνάκι εξαέρωσης από αριστερά και κοστίζει πολύ φθηνότερα (περ. 25 ευρώ, πχ. Μίχας, Μιχαλακοπούλου 185 - 190, τηλ: 210 777-7710)! Απλώς χρειάζεται μόνο να κάνεις re-routing το υπάρχον στη μηχανή σωληνάκι εξαέρωσης από δεξιά προς τα αριστερά!


« Last Edit: Παρασκευή 14 Δεκέμβριος 2007, 12:10:25 μμ by Chris_de_Ze »


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline Derd

  • The Oracle..
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 541
Reply #37 on: Τρίτη 13 Νοέμβριος 2007, 11:23:30 πμ
πολύ χρήσιμη πληροφορία .. αν την ήξερα θα την είχα εκμεταλλευτεί.. τέλος πάντων χονδρική τιμή την παίρνω (λόγω φιλίας) οπότε μικρο το κακό..
« Last Edit: Παρασκευή 14 Δεκέμβριος 2007, 12:11:45 μμ by Chris_de_Ze »


May the force be with you..


Offline nassosxlvbros

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 161
  • χτυπάει 200 το ΤΑ;.....χεχε...
Reply #38 on: Πέμπτη 13 Δεκέμβριος 2007, 21:26:53 μμ
Χρήστο η μπαταρία είναι μάρκα general  made Japan, και την αγόρασα καινούργια
δεν έχει πάνω της κάποια άλλα στοιχεία όσον αφορά την τάση φόρτισης.

Καλό είναι να κάνεις ένα τσεκάρισμα αν δουλεύει καλά ο ανορθωτής...αν όλα είναι οκ,δεν έχεις διαρροές,κλπ,και έχεις σκοπό να κρατήσεις τη μηχανή για χρόνια,τότε ή βάζεις YUASA (αλλά μόνο Japan) ή κάθε 1-1,5 χρόνο θα αλλάζεις μπαταρία...


FERRO NOSCENTIUS AURUM


costas

  • Guest
Reply #39 on: Παρασκευή 14 Δεκέμβριος 2007, 09:08:12 πμ
Εχω εντοπίσει πρόβλημα στους ανορθωτές ΤΑ! Αυτός θα είναι το πρόβλημα!



Offline gnik

  • Μέλος HTC
  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 149
    • Jeeping
Reply #40 on: Τρίτη 15 Ιανουάριος 2008, 17:56:15 μμ
Καλησπερα ,

FYI

Το καταστημα Μίχας, πουλαει την ΥΒ12Α-Α 45€ και την ΥΒ12Α-Β 56€ αντιστοιχα μεγαλη διαφορα για 3 μηνες αργοτερα !









Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #41 on: Τρίτη 15 Ιανουάριος 2008, 21:26:23 μμ
Ακρίβηνε το μολύβι στη διεθνή αγορά!


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline louros

  • Μονάχος μονάχος
  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 7324
  • Kαι αδιάβροχος.....!
Reply #42 on: Τετάρτη 16 Ιανουάριος 2008, 09:46:08 πμ
Και το βαμβάκι ανέβηκε. ::)


ΘΑΝΑΣΗΣ  
Ομορφάάά





" Μπάρμπα . απο δω βγάζ πθενά ?


Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #43 on: Τετάρτη 16 Ιανουάριος 2008, 10:56:11 πμ
Η μπαταρία όμως περιέχει πολύ μεγάλη ποσότητα μολύβδου μέσα (από αυτό το υλικό είναι κυρίως κατασκευασμένη). Από μπαμπάκι δεν νομίζω να έχει!


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline Βάιος ο Βραδύπους_ΤΑ

  • Απο
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2457
  • Tie wrap friendly
Reply #44 on: Τετάρτη 16 Ιανουάριος 2008, 11:15:58 πμ
Η μπαταρία όμως περιέχει πολύ μεγάλη ποσότητα μολύβδου μέσα (από αυτό το υλικό είναι κυρίως κατασκευασμένη). Από μπαμπάκι δεν νομίζω να έχει!

εχει οταν πας να την πληρωσεις (original) σε σκιζουν με το μπαμπακι  ;D ;D ;D


http://www.youtube.com/watch?v=n_hDmkAIDCM


Πάντα να αφήνεις κάποιον άλλον να οργανώνει τις εκδρομές και τα ταξίδια. Μετά θα έχεις κάποιον να βρίζεις.


Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #45 on: Τετάρτη 16 Ιανουάριος 2008, 12:06:41 μμ
Άψογος ο Βάϊος! Πολύ καλός ο συνειρμός! (τόπαμε ότι ... λουροφέρνεις εσύ)


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline petecj

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 46
  • Pleasures remain, so does the pain...
Reply #46 on: Τρίτη 22 Ιανουάριος 2008, 15:44:57 μμ
Είχα κι εγώ ένα πρόβλημα με την μπαταρία μου...

Τον Οκτώβριο κι ενώ το ΤΑ μου είναι ΑΣΤΡΩΤΟ με 500-600 χιλιόμετρα πήγα να δω μια βάση τηλεόρασης στα electroworld στην Πειραιώς. Παρκάρω, μπαίνω, κοιτάζω, ρωτάω, απαντανε, φεύγω. Πάω να ανάψω και παρατηρώ το ρολοι πως δείχνει 1:00  ενώ είναι 17:00... Μυρίζομαι πως έγινε λαλακία και λέω ένα πατερημών πριν δώσω την πρώτη μιζιά... Το αποτέλεσμα άκρως απγοητευτηκό... Ούτε η μίζα δεν γυρνούσε! Ποια μίζα... Ουτε το λαμπάκι της νεκράς... Σαββάτο 17:00 λογικό είναι να μην υπάρχει συνεργείο ανοιχτό. Έρχεται ο φίλος μου με την μηχανή του και ξεκινάμε σπρώξιμο. Τίποτα. Ανόιγουμε να βάλουμε καλώδια και η μπαταρία έχει γίνει σαν αβγό. Πετάγετε στα Alex pak εκεί δίπλα παίρνει μια άλλη, την βάζουμε και ολα ΟΚ.

Σήμερα και αφο'υ επέστρεψα από εξωτερικό την πήγα για το service των 1000 χλμ. Είχα να την κινησω 1 μήνα περιπου (ίσως και παραπάνω) κ δεν αναβε. Πάλι καλώδια και όλα οκ. Αλλά όπω ήταν λογικό και αναμενόμενο μόλις την έσβησα δεν ξανάναψε. Είπα του ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΜΕΝΟΥ μηχανικού πως έχει και τι ειχε γίνει. Και μου λεγε πολλά κουλα:

1ον: "Γιατι έχεις κάνει τόσο λίγα χιλιόμετρα??? Υπόπτο μου φαίνετε!" Και αρχίζει μια ανάκριση λες και είναι ο αστυνόμος Σαϊνής!!! Και γιατι δεν την κυκλοφορούσες και γιατι είχες φυγει εξωτερικό και γιατι δεν είχες δίπλωμα κ.λ.π.
2ον: "Μάλλον έχει πρόβλημα ο ανορθωτής σου..." Αυτό μου το είπε πριν δει ΚΑΝ την μηχανη!!! Κι οταν λέω δει δεν εννοώ να την ανοιξει, αλλα δεν την είχε δει ουτε παρκαρισμένη...
3ον: "Έπρεπε να κρατήσεις την μπαταρία σου που έγινε σαν αύγο, είναι αποδεικτικό στοιχειο." Και λέω τώρα εγώ... Αν εχει όντως χαλάσει ο ανορθωτής ο μόνος τρόπος να ο διαπιστώσεις είναι η μπαταρία τύπου αυγο???

Απλώς ο τύπος δεν ήθελε να τον περάσει στην εγγύηση... Είδωμεν...



Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #47 on: Τρίτη 22 Ιανουάριος 2008, 16:50:53 μμ
Έχουμε συζητήσει και αλλού τη διαδικασία πώς τσεκάρεις τον ανορθωτή και τη μπαταρία.
Όσο για την παλιά μπαταρία, έπρεπε να την κρατήσεις να τη δεί για αποδεικτικό στοιχείο. Βοηθάει κάτι τέτοιο και εσένα και εκείνον (για να το δικαιολογήσει).
« Last Edit: Τρίτη 22 Ιανουάριος 2008, 16:53:49 μμ by Chris_de_Ze »


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline kostis zervos

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 72
Reply #48 on: Τρίτη 22 Ιανουάριος 2008, 20:50:03 μμ
Μου είχαν βάλει μια μπαταρία σούπα απο πράκτικερ μεριά η οποία ήταν 9 αμπέρ και έγινε και αυτή οβάλ.Ο ανορθωτής δούλευε και όλο το κύκλωμα ήταν μία χαρά.Πάω και την αλλάζω πάλι τα ίδια.Βλέπεις έβαλα την ίδια χωρίς να κοιτάξω το βιβλιαράκι το οποίο έλεγε 12 αμπέρ.Στην τρίτη προσπάθεια κέρδισα αφού έβαλα την σωστή και ας μη βρήκα γιουάσα αλλά κορέα όλα πάνε μια χαρά.Μιλάμε για κλειστού τύπου ντζέλ πάντα.Τα οβάλ πάντως σημαίνει πολύ περισσότερο απο ότι αντέχει οπότε βράζει και φουσκώνει σαν κέϊκ.



Offline petecj

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 46
  • Pleasures remain, so does the pain...
Reply #49 on: Τετάρτη 23 Ιανουάριος 2008, 09:29:41 πμ
Νεότερα από το μέτωπο...

Πήγα μετά το σχόλασμα στο συνεγείο και μου λέει ο τύπος ποιος εβαλε αυτή την μπαταρία? Του λέω το στόρυ που έγραψα πριν και τον ρωτάω γιατι. Και μου λέει πως δεν είναι για το ΤΑ 650. Η μπαταρία που είχα ήταν 9 αμπέρ αντί για 12. Προφανώς στον ΒΥΝΙΟ κάποιος την άλλαξε. Αυτό το συμπαιρένεις και από τις διαφορετικές βίδες που έχει στο κάλλυμα της μπαταρίας (μια αλενόβιδα 4αρα, μια αλενοβιδα 5άρα και μια σταυρόβιδα).

Ελπίζω να βρω μια κλειστού τύπου ντζελ φθηνή, διότι να βρω το δίκιο μου απο τον ΒΥΝΙΟ αποκλείεται. Ίσως τα supermarket δεν είναι και τόσο καλά τελικά....