Hellas Transalp Forum

Battery Thread - Προβλήματα με τη μπαταρία

transalp98 · 362009

Offline paranoikos

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 14
Reply #625 on: Πέμπτη 14 Μάιος 2015, 22:35:23 μμ
Καλησπέρα κι από εμένα! Μπορεί κάποιος να μου πει σύμφωνα με τι χαρακτηριστικά να αγοράσω μπαταρία για το 650; Η youasa Japan απ'ότι έψαξα το εργοστάσιο έχει κλείσει εδώ και 3-4 χρόνια οπότε είναι σχεδόν ακατόρθωτο να τη βρεις και αν τη βρεις θα είναι παλιά και κοστίζει περίπου 130 ευρώ. Είδα κάποιες varta αλλά μπερδεύονται τα πράγματα με τα αμπερόρια και τα αμπέρ εκκίνησης. Θεωρώ ότι τα αμπέρ εκκίνησης είναι σημαντικότερα από τα αμπερόρια, δηλαδή θα προτιμούσα μια με 9Ah που δίνει 200A εκκίνησης από μια με 11Ah που δίνει 160Α εκκίνησης! Τα φώτα σας παρακαλώ!!!

Σάκης.



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9810
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #626 on: Σάββατο 16 Μάιος 2015, 21:34:05 μμ


Καλησπέρα κι από εμένα! Μπορεί κάποιος να μου πει σύμφωνα με τι χαρακτηριστικά να αγοράσω μπαταρία για το 650;


Μια YTZ12S


....   θα προτιμούσα μια με 9Ah που δίνει 200A εκκίνησης από μια με 11Ah που δίνει 160Α εκκίνησης! 


Υπάρχουν και τέτοιες? για δώσε λινκ να τις δώ.

 
 
« Last Edit: Σάββατο 16 Μάιος 2015, 21:39:46 μμ by Stoneman »



Offline konkost

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2116
Reply #627 on: Σάββατο 01 Οκτώβριος 2016, 10:45:24 πμ
επειδη μου τα ζαλισατε  :2hysterical: σημερα αγορασα μπαταρια.
38 γιουρια απο την εξυπηρετικοτατη κοπελια στην θηβων στο περιστερι στο καταστημα Κυριαζης μπαταριες.
http://www.e-kiriazis.gr/ell/product/%CE%9C%CF%80%CE%B1%CF%84%CE%B1%CF%81%CE%AF%CE%B1_%CE%BC%CE%BF%CF%84%CE%BF%CF%83%CF%85%CE%BA%CE%BB%CE%B5%CF%84%CF%8E%CE%BD_GK_Gel_YTZ12S_-_12V_11_Ah_-_210_CCAEN_%CE%B5%CE%BA%CE%BA%CE%AF%CE%BD%CE%B7%CF%83%CE%B7%CF%82_%CE%BC%CE%B5_%CF%85%CE%B3%CF%81%CE%AC

με ρωτησε για τι μηχανη ειναι και πριν προλαβω να απαντησω μου λεει ¨για transalp ειναι?¨
τι στο καλο,στο μετωπο το γραφω?

καρτελα πελατη,σφραγιδες,χτυπητη σφραγιδα πανω στην μπαταρια(δεν ξερω γιατι και δεν ρωτησα) πληρωνω,ρεστα και δρομο.

ο φιλος που εχει το φορτιστη που φορτιζει πολυ αργα δεν περασε το μεσημερι να την παρει και επειδη εγω αυριο θελω να κανω μια βολτα γυρω γυωρ στο σπιτι, την εβαλα να φορτιζει στον φορτιστη του lidl.
αυριο θα την βαλω πανω να δουμε τι πουλια πιανει.


Το ξεθαβω για να ρωτησω:
Αυτη η GK που εβαλες Παναγιωτη τοτε το '13 ποσο καιρο σου κρατησε;
Εχει καποιος αλλος εμπειρια απο την ανωτερω που εβαλε ο trackler ή απο καποια αλλη φτηνη μαρκα;

Για πειτε γιατι ειμαι αμεσα για μπαταρια μιας και η bosch που ειχα πανω εδω και καμια 4ετια μας αφησε χρονους και τα κοντα 80 που κανει με πονανε λιγο αυτην την εποχη



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9810
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #628 on: Κυριακή 02 Οκτώβριος 2016, 19:23:23 μμ
Κώστα , η περτικαλί GK αγοράστηκε τον Οκτώβρη του 2014, απο το Κυριαζή στην Θηβών στο ποσόν των 45 ευρώ (τότε) .
Τωρα πωλείται στα 35 ευρά σε προσφορά.  , θυμάσαι τότε που σπρώχναμε ?

Κράτησε μεχρι 25 Ιούλιου 2016.

Μεχρι που τα έπτυσε είχε δώσει ενα δύο σημάδια οτι πεθαίνει αλλά δεν εδωσα σημασία.
Αφου υπέθεσα οτι το προβλημα ηταν στο καλώδιο του συντηρητή.

Αν κινούσα το μηχανάκι καθημερινά ισως να φόρτιζε κ να περνουσα ακόμα κ 6 μήνες πριν με αφήσει τελείως. Ισως ....

Αυτό που με τσάτισε ήταν όταν σε τηλ επικοινωνία που είχα με το κατάστημα του Κυριαζή κ όταν του παραπονέθηκα οτι δεν κράτησε , η απάντηση ήταν : - Δλδ? περίμενες περισσότερο?

Τωρα έβαλα μια Winner τύπου τζελ στα 50 ευρώ, δλδ σαν τις Yuasa Japan   ταπωμένη - φορτισμένη απο το εργοστάσιο κ με ημερομηνία φόρτισης 3 μήνες πριν την αγοράσω.
Δεν ξερω αυτό κατά πόσο εχει σημασία αλλά το αναφέρω.

Ακόμα όμως είναι νωρίς για να σου πώ τι αξίζει.



Offline trackler

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5433
Reply #629 on: Κυριακή 02 Οκτώβριος 2016, 20:09:54 μμ

Αυτη η GK που εβαλες Παναγιωτη τοτε το '13 ποσο καιρο σου κρατησε;


δεν ξερω ποσο θα κρατησει,ακομα αυτη εχω πανω στην μηχανη.μεχρι στιγμης κανενα σημαδι κοπωσης.




Offline konkost

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2116
Reply #630 on: Δευτέρα 03 Οκτώβριος 2016, 06:50:28 πμ
Κώστα , η περτικαλί GK αγοράστηκε τον Οκτώβρη του 2014, απο το Κυριαζή στην Θηβών στο ποσόν των 45 ευρώ (τότε) .
Τωρα πωλείται στα 35 ευρά σε προσφορά.  , θυμάσαι τότε που σπρώχναμε ?

Κράτησε μεχρι 25 Ιούλιου 2016.

Μεχρι που τα έπτυσε είχε δώσει ενα δύο σημάδια οτι πεθαίνει αλλά δεν εδωσα σημασία.
Αφου υπέθεσα οτι το προβλημα ηταν στο καλώδιο του συντηρητή.

Αν κινούσα το μηχανάκι καθημερινά ισως να φόρτιζε κ να περνουσα ακόμα κ 6 μήνες πριν με αφήσει τελείως. Ισως ....

Αυτό που με τσάτισε ήταν όταν σε τηλ επικοινωνία που είχα με το κατάστημα του Κυριαζή κ όταν του παραπονέθηκα οτι δεν κράτησε , η απάντηση ήταν : - Δλδ? περίμενες περισσότερο?

Τωρα έβαλα μια Winner τύπου τζελ στα 50 ευρώ, δλδ σαν τις Yuasa Japan   ταπωμένη - φορτισμένη απο το εργοστάσιο κ με ημερομηνία φόρτισης 3 μήνες πριν την αγοράσω.
Δεν ξερω αυτό κατά πόσο εχει σημασία αλλά το αναφέρω.

Ακόμα όμως είναι νωρίς για να σου πώ τι αξίζει.

δεν ξερω ποσο θα κρατησει,ακομα αυτη εχω πανω στην μηχανη.μεχρι στιγμης κανενα σημαδι κοπωσης.
Mαλιστα!
Αν λοιπον θεωρησουμε (αυθαιρετως ισως) οτι μια GK κραταει 2 χρονια τοτε ειναι ισως αυτη ειναι προτιμοτερη απο την πχ bosch που κοστιζει περι τα 85 ευρω και αντεξε 3μιση χρονια με καθημερινη χρηση της μηχανης



Offline trackler

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5433
Reply #631 on: Δευτέρα 03 Οκτώβριος 2016, 07:07:55 πμ
Mαλιστα!
Αν λοιπον θεωρησουμε (αυθαιρετως ισως) οτι μια GK κραταει 2 χρονια τοτε ειναι ισως αυτη ειναι προτιμοτερη απο την πχ bosch που κοστιζει περι τα 85 ευρω και αντεξε 3μιση χρονια με καθημερινη χρηση της μηχανης

απο τον δεκεμβρη του 2013 μεχρι σημερα ειναι σχεδον 3 χρονια και οχι 2.  ;)
απο αυτη την εποχη και μεχρι την ανοιξη η μηχανη σχεδον δεν χρησιμοποιειται,ομως,μια φορα τον μηνα την βαζω μπρος και κανω λιγα χλμ για δουλεψουν ολα τα κινουμενα μερη του κινητηρα και μεχρι να δουλεψει και το βεντιλατερ για να σιγουρευτω οτι δουλευει.
μετα περιμενω να κρυωσει με χαλαρη βολτα και μετα παλι στο υποστεγο.




Offline nikos 238

  • If you doubt, loose it...
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3198
Reply #632 on: Δευτέρα 03 Οκτώβριος 2016, 09:53:31 πμ
Την μαμά μπαταρία την άλλαξα στα 5 χρόνια με μια mf από δω :

http://www.gr-kiros.gr/2010/moto.php

Την είχα πάρει μαζί με έναν φορτιστή στα 30 ή 35 Ευρώ. Μπορεί και λιγότερο.

Κράτησε κοντά στα 4 χρόνια και την άλλαξα προληπτικά στις πρώτες κουρασμένες μιζιές, δηλ. δεν με άφησε.

Ακολούθως, πήρα μια φτηνή από Βαρδάρη, αυτή που κάπου έγραφε ο Vasko πως είχε αγοράσει. (δεν μπορώ να το ψάξω τώρα).

Τώρα πάει στο 3ο χρόνο και στο ΦΡ προχθές, το volt indicator λεντάκι που έχω συνδέσει, έδειχνε σε κάποια απαιτητικά κομμάτια κάτι κόκκινες ενδείξεις, δεν κατάλαβα τι ήτανε, αλλά στη πορεία όλα καλά.

Οι φτηνές μπαταρίες για μένα είναι πιο συμφέρουσες, απλά τις αλλάζω στο 3 χρόνο, No matter what δείχνουν στις ενδείξεις τους.


ΤΙΠΟΤΕ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΧΩΡΙΣ ΑΙΤΙΑ (Αριστοτέλης ο Σταγειρίτης)



Offline klearxos

  • Θά θελα πάλι να πηγαίνω σαν
  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 138
  • ουκ αν λάβοις παρά του μη έχοντος
Reply #633 on: Τρίτη 25 Οκτώβριος 2016, 21:51:42 μμ
03-10-2011  :o
Είναι η ημερομηνία αλλαγής της μπαταρίας μου...
Λειτουργεί ακόμη άψογα με πολλά-πάρα πολλά....
χιλιόμετρα στην πλάτη της.!!!!
Φυσικά κυκλοφορεί όλο το χρόνο.... :2hysterical:
Μπαταρία με υγρά...που τα συμπληρώνω..όποτε
χρειάζεται.....τη Μάρκα δεν τη θυμάμαι θα δω αύριο και θα σας πώ.....
την είχα βάλει καινούργια...
« Last Edit: Τρίτη 25 Οκτώβριος 2016, 21:53:45 μμ by klearxos »


οχτώ τα πόδια του καβρού που παν ομπρώς κ πίσω τόσες αγάπες ήκαμα μέχρι να σ'αποκτήσω...


Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2453
  • XLV650, CRF1000
Reply #634 on: Τετάρτη 26 Οκτώβριος 2016, 02:07:27 πμ
Κώστα , η περτικαλί GK αγοράστηκε τον Οκτώβρη του 2014, απο το Κυριαζή στην Θηβών στο ποσόν των 45 ευρώ (τότε) .
Τωρα πωλείται στα 35 ευρά σε προσφορά.  , θυμάσαι τότε που σπρώχναμε ?

Κράτησε μεχρι 25 Ιούλιου 2016.


απο τον δεκεμβρη του 2013 μεχρι σημερα ειναι σχεδον 3 χρονια και οχι 2.  ;)


Ειχα βαλει GK που ειχα παρει απο το e-moto νομιζω 35 ευρω. Την ειχα παρει τον Μαρτη του 2008 και κρατησε μεχρι τον Ιουλη του 2011, δηλ. ακριβως 3 χρονια και 4 μηνες. Το κακο ειναι οτι με αφησε χωρις απολυτως καμια προειδοποιηση και γι'αυτο δεν την ξαναεβαλα >:(  Απο τοτε βαζω Yuasa Taiwan, η πρωτη κρατησε 3.5 χρονια και τωρα ειμαι στη δευτερη που εχω πανω 2.5 χρονια. Φαινεται οτι κρατανε παρομοιο διαστημα αλλα οι Yuasa προειδοποιουν πριν αφησουν. Αυτα τα διαστηματα με το μηχανακι αφημενο στην Ελλαδα και χρησιμοποιουμενο μονο κατα καιρους.

Κατι αλλο: στο ΤΑ του Νησιου, η μαμισια Yuasa Japan μολις εκλεισε τα 10 χρονια, ναι 10 χρονια!  :eusa_clap:  Βεβαια το μηχανακι χρησιμοποιειται καθημερινα. Στο Ελληνικο ΤΑ η μαμισια μπαταρια ειχε κρατησει 6 χρονια, αλλα με το μηχανακι χρησιμοποιουμενο σποραδικα.


" the PouroDuro spirit "


Offline leftlane

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1137
Reply #635 on: Τετάρτη 26 Οκτώβριος 2016, 02:25:50 πμ
Να το ξαναματαναφερω για αλλη μια φορα: Aξιζει να αγορασετε μια μπαταρια εως 40€ το πολυ, με υγρα που θα σου βαλουν επιτοπου, θα σφραγισουν την μπαταρια και θα σου την φορτισουν με λιγα αμπερ για 1 ημερα. Θα σου κρατησει , εαν δεν εχεις παρατημενη τη μηχανη, μια 3ετία τουλαχιστον.



Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2453
  • XLV650, CRF1000
Reply #636 on: Σάββατο 12 Νοέμβριος 2016, 14:19:39 μμ
Κατι αλλο: στο ΤΑ του Νησιου, η μαμισια Yuasa Japan μολις εκλεισε τα 10 χρονια, ναι 10 χρονια!  :eusa_clap:  Βεβαια το μηχανακι χρησιμοποιειται καθημερινα. Στο Ελληνικο ΤΑ η μαμισια μπαταρια ειχε κρατησει 6 χρονια, αλλα με το μηχανακι χρησιμοποιουμενο σποραδικα.

Καλα, αν εβγαζε κι'αλλο χειμωνα θα ητανε για το Guiness Book of Records. Χθες το βραδυ, μετα την πατροπαραδοτη pub session της Παρασκευης γυρναω στο γραφειο, ντυνομαι και παω στο μηχανακι να φυγω με εξωτερικη θερμοκρασια 5'C. Γυρναει η μιζα λιγο χωρις να παρει, μετα αναιμικοτερα, μετα ακομη πιο αναιμικα ..και μετα σχεδον τιποτα :(  Τοβαλα μπροστα σπρωχνοντας το μεχρι ενα υπερυψωμα του δρομου 200 μετρα πιο κατω και ευτυχως πηρε στην ελαχιστη κατηφορα με 3η. Οποτε ειμαι για μπαταρια, μαλλον Yuasa Taiwan.

Η μαμισια κρατησε 10 χρονια και 1 μηνα, το μηχανακι ειχε αγοραστει τον Οκτωβρη του 2006  8)  :eusa_clap:


" the PouroDuro spirit "


Offline nick kastor

  • Μέλος HTC
  • οδηγός τρίκυκλου
  • ***
    • Posts: 40
Reply #637 on: Πέμπτη 01 Δεκέμβριος 2016, 14:14:22 μμ
καλησπέρα, επειδή η μπαταρία μου παρέδωσε πνεύμα ( transalp 600 98' ). αυτή που έχει επάνω ειναι ΜΠΟΣ YB 12 A - A  M4 F30 160 A' 12N 12A-1 είναι με υγρα απο οτι ειδα, θα μπορουσα να βάλω YTZ12S (GEL) http://www.gr-kiros.gr/2010/moto/gel_yusuba.php ή θα υπάρξει κάποιο πρόβλημα?
ευχαριστώ εκ των προτέρω.





Offline nick kastor

  • Μέλος HTC
  • οδηγός τρίκυκλου
  • ***
    • Posts: 40
Reply #638 on: Πέμπτη 01 Δεκέμβριος 2016, 14:15:06 μμ
καλησπέρα, επειδή η μπαταρία μου παρέδωσε πνεύμα ( transalp 600 98' ). αυτή που έχει επάνω ειναι ΜΠΟΣ YB 12 A - A  M4 F30 160 A' 12N 12A-1 είναι με υγρα απο οτι ειδα, θα μπορουσα να βάλω YTZ12S (GEL) http://www.gr-kiros.gr/2010/moto/gel_yusuba.php ή θα υπάρξει κάποιο πρόβλημα?
ευχαριστώ εκ των προτέρω.





Offline linuxfighter

  • The Technician
  • Μέλος HTC
  • Οδηγάρα
  • ***
    • Posts: 497
  • Ζήτα το και θα σου δωθεί!!!
Reply #639 on: Πέμπτη 01 Δεκέμβριος 2016, 19:10:46 μμ
Νομίζω (αν δεν κάνω λάθος) αυτή είναι YB12A-BS (GEL) από το link Που έδωσες... απλά δες τις διαστάσεις. Οι πόλοι πάντως είναι οκ ( +  -  μπροστά) απλά δεν μπορώ να καταλάβω απο την φώτο αν και πού υπάρχει έξοδο για σωληνάκι (νομίζω οι κλειστού τύπου δεν έχουν). Επίσης να δεις τις διαστάσεις



Offline nick kastor

  • Μέλος HTC
  • οδηγός τρίκυκλου
  • ***
    • Posts: 40
Reply #640 on: Πέμπτη 01 Δεκέμβριος 2016, 19:32:07 μμ
αυτή που θέλω να βάλω ειναι η  YTZ12S (GEL) , αυτή που έχει είναι ανοικτου τύπου με υγρά.



Offline nick kastor

  • Μέλος HTC
  • οδηγός τρίκυκλου
  • ***
    • Posts: 40
Reply #641 on: Πέμπτη 01 Δεκέμβριος 2016, 19:37:16 μμ
αυτή που θέλω να βάλω ειναι η  YTZ12S (GEL) , αυτή που έχει είναι ανοικτου τύπου με υγρά.

Οι διαστάσεις απο οτι μέτρησα είναι ακριβώς όσο η θήκη



Offline linuxfighter

  • The Technician
  • Μέλος HTC
  • Οδηγάρα
  • ***
    • Posts: 497
  • Ζήτα το και θα σου δωθεί!!!
Reply #642 on: Πέμπτη 01 Δεκέμβριος 2016, 19:58:14 μμ
Ο τύπος της μπαταρίας που έχεις τώρα είναι YB12A-A. Βάση του λινκ που έδωσες αντιστοιχεί η YB12A-BS (GEL). Δεν γνωρίζω αν μπορείς να βάλεις κάτι άλλο. Καλύτερα να σου απαντήσει κάποιος που να είναι περισσότερο σίγουρος.



Offline African Boy

  • Τhe Professional
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 7624
    • eGeorgalas
Reply #643 on: Πέμπτη 14 Σεπτέμβριος 2017, 14:49:51 μμ
Κώστα , η περτικαλί GK αγοράστηκε τον Οκτώβρη του 2014, απο το Κυριαζή στην Θηβών στο ποσόν των 45 ευρώ (τότε) .
Τωρα πωλείται στα 35 ευρά σε προσφορά.  , θυμάσαι τότε που σπρώχναμε ?

Κράτησε μεχρι 25 Ιούλιου 2016.

Μεχρι που τα έπτυσε είχε δώσει ενα δύο σημάδια οτι πεθαίνει αλλά δεν εδωσα σημασία.
Αφου υπέθεσα οτι το προβλημα ηταν στο καλώδιο του συντηρητή.

Αν κινούσα το μηχανάκι καθημερινά ισως να φόρτιζε κ να περνουσα ακόμα κ 6 μήνες πριν με αφήσει τελείως. Ισως ....


Επιβεβαιώνω
όπως ο Νικόλας
η περτικαλί GK αγοράστηκε τον Ιούνιο του 2015, απο το Κυριαζή στην Θηβών στο ποσόν των 45 ευρώ (τότε) .
και κράτησε μέχρι σήμερα 14 Σεπτ. 2017.........
2 και 2 μήνες κράτησε και στο Africa....

Σήμερα μπήκε φρέσκια φρέσκια μια Yuasa YTX14-BS στα 70,00€........ πάλι από τον Κυριαζή ....

Για να δούμε πόσο θα κρατήσει αυτή ......




"Life is not about waiting for the storms to pass.... it's about learning how to dance in the rain"
"Africa Twin XRV750 RD07A"


Offline leftlane

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1137
Reply #644 on: Παρασκευή 15 Σεπτέμβριος 2017, 10:12:03 πμ
μου εβαλε ο τεχνικος μου περσι μια περτικαλι GK αλλα εξαρχης δεν μου αρεσε, δεν ηταν "σπιθα" η μιζα οπως οταν βαζεις φρεσκια μπαταρια. Η μηχανη κινειται συχνα και παρολα αυτα πρεπει να κρατησεις για 2'' περιπου το δαχτυλο πατημενο στη μιζα για να παρει...Δεν ξερω αν μας βγαλει χειμωνα, αλλα εμενω στην απολυτη αποψη οτι ΕΙΔΙΚΑ σε μπαταρια δεν αξιζει να δωσεις πανω απο 35-40€ για το TRANSALP, δεν εχει νοημα....
Θυμιζω οτι με την προηγουμενη GK που εκοψε πολο στο τελος της (λογω βλαβης ρελε μιζας) , βγαλαμε 3+ ετη με 25€ ....



Offline African Boy

  • Τhe Professional
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 7624
    • eGeorgalas
Reply #645 on: Παρασκευή 15 Σεπτέμβριος 2017, 10:27:02 πμ
Η κλειστού τύπου gel κρατάνε περισσότερο ......
Στο DakarDero κάτω απο 6,5 χρόνια δεν είχα πέσει... 


"Life is not about waiting for the storms to pass.... it's about learning how to dance in the rain"
"Africa Twin XRV750 RD07A"


Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9810
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #646 on: Παρασκευή 15 Σεπτέμβριος 2017, 16:58:09 μμ
Εχω διαβάσει οτι οι μπαταρίες 100% τζελ , αυτές δλδ που είναι κ ηδη σφραγισμένες απο τον κατασκευαστή τους απαιτουν κ ιδιαίτερη φόρτιση , αρα κ κάπως ιδιαίτερο συστημα φόρτισης ? δεν το ξερω.
Η συνεχής φόρτιση ''λένε'' στεγνωνει το τζελ κ καταστρεφονται.

Καλώς η κακώς  αποφάσισα να χρησιμοποιώ κλειστού τύπου MF με υγρά.

Τρείς μηνες πριν πουλήσω την ΤΑ άλλαξα μπαταρία με μια Winner που μετα την αγορά κ τοποθέτηση κατάλαβα πως ηταν 100% τζελ, αλλά  δεν πρόλαβα να σχηματίσω αποψη για αυτήν σε τόσο μικρό χρονικό διάστημα.
« Last Edit: Παρασκευή 15 Σεπτέμβριος 2017, 17:00:41 μμ by Stoneman »



Offline ZeusTheGreat

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 94
  • Οτι γράφει δεν ξεγράφει...
Reply #647 on: Τετάρτη 25 Απρίλιος 2018, 20:33:35 μμ
Ποσα volt πρέπει να δουλεύει μια υγιείς μπαταρία; εβαλα βολτομετρο παίρνοντας ρευμα απο καλώδιο της ασφαλειοθηκης και γείωση απο τον σκελετό που εχει μια βιδα παλι. Βάζοντας μπροστά ξεκινάει με 13.5(πεφτει 10 στο μιζαρισμα) και εν κινήσει δουλεύει 14.6-14.8.


Δεν κάνεις ουτε για σφήνα σε γκασμά


Offline linuxfighter

  • The Technician
  • Μέλος HTC
  • Οδηγάρα
  • ***
    • Posts: 497
  • Ζήτα το και θα σου δωθεί!!!
Reply #648 on: Τετάρτη 25 Απρίλιος 2018, 21:41:03 μμ
Με κλειστή μηχανή ισχύει ότι στον παρακάτω πίνακα (πάνω κάτω)
http://prntscr.com/ja3z3o

Την ώρα που χτυπάς μίζα αν πέσει η τάση κάτω από 9,5V τότε η μπαταρία έχει χάσει χωρητικότητα και πρέπει να αρχίσεις να σκέφτεσαι την αλλαγή.

Με φορτίο, δλδ με αναμμένη τη μηχανή, πρέπει να σου δίνει από 13,8 έως 14,8 (εκεί περίπου παίζει) στις 3000rpm. Αν σου δίνει λιγότερο δε έχεις επαρκή φόρτιση. Αν σου δίνει παραπάνω παίζει να σου "βράσει" τη μπαταρία.

Τις παραπάνω μετρήσεις της παίρνω με βολτόμετρο στους πόλους της μπαταρίας. Αν κάνω λάθος συγχωρέστε με, έτσι τα ξέρω από αυτά που έχω διαβάσει...



Offline ZeusTheGreat

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 94
  • Οτι γράφει δεν ξεγράφει...
Reply #649 on: Τετάρτη 25 Απρίλιος 2018, 22:06:49 μμ
Οπότε καλα ειμαι εγω.. Δεν ήθελα απο τους πολους πάνω να παρω γτ θα εμενε μονίμως ανοιχτό.. Στην ασφαλειοθηκη μου πρότεινε ο ηλεκτρολόγος μου και απο εκει πήραμε.


Δεν κάνεις ουτε για σφήνα σε γκασμά