Hellas Transalp Forum

Battery Thread - Προβλήματα με τη μπαταρία

transalp98 · 360350

Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9807
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #575 on: Πέμπτη 12 Δεκέμβριος 2013, 10:01:22 πμ
δοκιμασα σημερα τελικα να την βαλω μπρος το μεσημερι αλλα δεν.
τα ιδια παλι τσουκου τσουκου κρρρρρρρρρρ
μετα απο 2 μερες δλδ.

Δεν ακούς και θα πάρεις τον ανορθωτή στο χέρι.
Και δεν εβαλες το όργανό σου να δείς την τάση της πριν δοκιμάσεις ωστε να ξέρεις τι παίζει.


γιατι δεν μπορει να ειναι 12 χρονων?


Για τον ίδιο λόγο που ενας μπάρμπας  δεν  :humping: στα 120. :2hysterical:

Δεν μπορώ να το ξέρω Παναγιώτη, αλλά σε καινούργιο αυτ/το μια μπαταρία με καθημερινή φροντίδα σε συντηρητή εζησε 8 1/2 χρόνια. Και μιλάμε για μποταρία 55Ah, οχι το πακέτο απο τσιγάρα στα 12Ah που λόγω χώρου/βάρους  τοποθετούν στα μηχανάκια.  

Μια μπαταρία ζεί ανάλογα χρόνια με την φροντίδα που θα της δώσεις,(αν δεν έχειι πρόβλημα)  θέλει διαρκείς μικροφορτίσεις / εκφορτίσεις με άλλα λόγια θέλει να δουλευει για να ζήσει,  απεχθάνεται τα μεγάλα διαστήματα αραχτή, και τις πλήρεις απότομες εκφορτίσεις/φορτίσεις , θέλει ηρεμο και μεγάλης διάρκειας φόρτισμα και οχι ταχυφορτιστές.
Πχ ενα κρύο πρωινό που μιζάρουμε μέχρι να φτάσει η μιζα ισα να γυρνάει και τελικά όμως πάρει το μηχανάκι , ο ανορθωτής θα δώσει τα μέγιστα Αμπέρ που μπορεί , όσα του περισσεύουν απο την λειτουργία του κινητήρα, αυτό δυστυχώς μειώνει την ζωή της μπαταρίας γιατί είναι μια μεγάλη εκφόρτιση και αποτομη φόρτιση.
Αν μάλιστα ακολουθήσει μια μικρή βόλτα σπίτι - περίπτερο για τσιγάρα και επιστροφή η μπαταρία δεν πρόκειται να ανακτήσει το χαμένο φορτίο , αρα το επομενο πρωινο θα δυσκολευτεί περισσότερο, και αυτό χωρίς να το ξέρουμε μειώνει δραστικά την ζωή της.
Μια προβληματική μπαταρία αποτελεί στα τελειώματά της και φορτίο για τον ανορθωτή , δλδ με άλλα λόγια ισως μπλέξεις σε ιστορίες με αγρίους. Για παράδειγμα μια μπαταρία  αν κόψει πόλο το σύστημα φόρτισης την ''βλέπει '' αφόρτιστη και ανεβάζει την τάση του κυκλώματος με αποτέλεσμα να τα παίζουν οι ηλεκτρονικές.
Η ζωή της δλδ είναι και θέμα χρήσης.
Σου προτείνω να αγοράσεις ενα φορτιστή / συντηρητή και να τον έχεις μόνιμα επάνω, αργά η γρήγορα θα τα βγάλει τα λ7 του.

... Ποιος μου εγγυάται εμενα οτι η γνησια μπαταρια των 120€ θα έχει 4πλάσια διάρκεια ζωής σε σχεση με την 4 φορες φθηνότερη Κορεάτικη ? Γενικά για το ΤΑ με 30-35€ αν βγαλεις 2 χειμώνες δεν θες τιποτα αλλο.

Σωστά τα λές ...



Offline giamar4

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2025
Reply #576 on: Πέμπτη 12 Δεκέμβριος 2013, 10:12:06 πμ
@stoneman

Σου προτείνω να αγοράσεις ενα φορτιστή / συντηρητή και να τον έχεις μόνιμα επάνω......

Εχεις κάνα φθηνό υπόψιν σου;
Αν ναι ρίξε κάνα λινκ. :)



Offline Johnny_Nik

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 765
Reply #577 on: Πέμπτη 12 Δεκέμβριος 2013, 11:19:30 πμ
ελληνικης κατασκευης ΠΑΚ των 50€

Βγαίνουν ακόμα οι ΠΑΚ?? Θέλω μία!!!!



Offline zami

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 816
Reply #578 on: Πέμπτη 12 Δεκέμβριος 2013, 12:07:42 μμ
Νικο, εννοεις φορτιστη συνδεδεμενο μονιμα στην μοτο?ενδιαφερον ακουγεται...για πες περισσοτερα!

Οχι, δεν υπαρχουν πλεον οι ΠΑΚ......


HONDA ή γενόσιμο?


Offline Johnny_Nik

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 765
Reply #579 on: Πέμπτη 12 Δεκέμβριος 2013, 17:33:12 μμ
Εγώ φορτιστή έχω των Lidl έναν T4X, τους πρώτους μάλιστα που άρχισε να φέρνει που δεν κάνει για 6βολτες μπαταρίες. Τον είχα πάρει τσάμπα γιατί είχε βλάβη στο κουμπί του και τον έφτιαξα μόνος σπίτι. Έκτοτε τον έχω περάσει από όλες τις μπαταρίες μου και μπορώ να πώ με σιγουριά ότι αργεί μεν, αλλά δουλειά κάνει στα σίγουρα. Δεν μπορεί να παρέχει μεγάλο ρεύμα φόρτισης και όταν ζεσταθεί η συσκευή το μειώνει μόνη της (οπότε αργεί περισσότερο) όμως...

1. Είναι τελείως αυτόματος, όταν η μπαταρία φορτίσει γυρίζει μόνος του σε mode συντήρησης και δεν βράζει τη μπαταρία όπως μερικοί einhell που είναι μεν αποδωτικοί όμως μπορεί αν τους ξεχάσεις να τρέχεις και να μη φτάνεις. Το κακό εδώ είνα ότι σε τελείως "νεκρή" μπαταρία δεν ανάβει καθόλο ο φορτιστής

2. Έχει ενσωματωμένο σύστημα αποθειικωτή, που έχει αναφερθεί ξανά εδώ μέσα. Αν τον έχεις μόνιμα πάνω στη μπαταρία και γυρίσει σε συντήρηση (μόλις αυτή φορτιστεί) παράγει παλμούς όμοια με τον αποθειικωτή πράγμα το οποίο είναι καλό για τη μπαταρία

3. Έχει σύστημα, όπου όταν η μπαταρία έχει πέσει σε "νάρκη" (δεν έχει νεκρώσει τελείως), φορτίζει παλμικά (το δείχνει στο λαμπάκι του το οποίο αναβοσβήνει), ώστε η μπαταρία να ξυπνήσει και να ξαναφορτιστεί με μεγάλες πιθανότητες να επανέλθει σχεδόν πλήρως.

Από αρνητικά όπως έγραψα πιο πάνω, δεν μπορεί να δώσει μεγάλα ρεύματα και έτσι αργούν οι φορτίσεις του. Αν η μπαταρία σου είναι πολύ μεγάλη τότε ίσως να μην σου κάνει, αλλά για της ΤΑ, και μπαταρίες μέχρι 55Αh για μένα αποδίδει εξαιρετικά. Επίσης όπως έγραψα πιο πάνω η μπαταρία είναι πεθαμένη τελείως δεν την αναγνωρίζει και δεν ξεκινάει καθόλου φόρτιση, ή εάν είναι η έκδοση που υποστηρίζει 6V μπαταρίες την βλέπει για 6βολτη και παλι δεν μπορεί να της κάνει τίποτα....

Αν θυμάμαι καλά δεν κόστιζε πάνω από 20 ευρώ την τελευταία φορά που ξαναήρθε. 

Αν θές να τον έχεις μόνιμα στη μηχανή, μπορείς να τροφοδοτείς από το μπριζάκι για το GPS ανάποδα (αν έχεις και αν είναι συνδεδεμένο απευθείας με τη μπαταρία), με κατάλληλο αντάπτορα. Οι λαβίδες του φορτιστή είναι αποσπώμενες με βιδάκι και μπορείς πάνω να βάλεις οτιδήποτε θέλεις. Αν δεν έχεις μπρίζακι, μπορείς να τραβήξεις άλλη γραμμή όπως έχουν πχ οι Harley, και να προσαρμόσεις πάλι ανταπτοράκι για να τον συνδέεις μόνιμα.
« Last Edit: Πέμπτη 12 Δεκέμβριος 2013, 17:35:40 μμ by Johnny_Nik »



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9807
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #580 on: Πέμπτη 12 Δεκέμβριος 2013, 19:30:41 μμ
Και εγώ αυτόν του Lidl έχω κατά νου, αφού είναι και φθηνός κάπου στα 15 ευρά, είναι αργός φορτιστής και μόλις ολοκληρωθεί η φόρτιση περνάει αυτόματα σε φόρτιση.
Κατά καιρούς τον φέρνει το Lidl.

http://www.youtube.com/watch?v=jVgGoKh5m2c

Eγώ έχω μετατρέψει ενα παλιο τροφοδοτικό Η/Υ σε φορτιστή/συντηρητή  αργής φόρτισης  :goofy: :goofy:



ατα αριστερά του ''Τ'' ενας παλιος φορτιστής ΝΟΚΙΑ δίνει τάση στον 6βολτο πάπο ,
ενώ για περισσότερη σιγουριά ενεργοποιούνται για 4 ώρες απο ενα χρονοδιακόπτη των 2.5 ευρώ απο τα Τζάμπο





αρχικά στα 6 και κάτι



και μετα απο 2 ωρες την έχει ανεβάσει στα 7.2V



με μέγιστο ρεύμα φόρτισης περιορισμένο στα 270mA ,,, χχχχαααλαράαααα  ;D







φτώχια ...  :goofy:
« Last Edit: Πέμπτη 12 Δεκέμβριος 2013, 19:34:05 μμ by Stoneman »



Offline moonrat

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 37
Reply #581 on: Πέμπτη 12 Δεκέμβριος 2013, 22:20:04 μμ
Ερώτηση.  Εχω τον φορτιστή απο το lidl. Οταν το βαζω στο ρεύμα για να φορτίσει πρέπει να αποσυνδεω τους πόλους ή δεν έχει σημασία;

Sent from my SM-N9005 using Tapatalk



Offline Johnny_Nik

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 765
Reply #582 on: Πέμπτη 12 Δεκέμβριος 2013, 22:32:44 μμ
Ερώτηση.  Εχω τον φορτιστή απο το lidl. Οταν το βαζω στο ρεύμα για να φορτίσει πρέπει να αποσυνδεω τους πόλους ή δεν έχει σημασία;

Sent from my SM-N9005 using Tapatalk

Εγώ τους βγάζω για ασφάλεια, αλλά δεν νομίζω να έχεις ιδαίτερο πρόβλημα, εάν μιλάμε για την transalp, με το διακόπτη σβηστό και χωρίς συναγερμό, δηλαδή να έχεις κατανάλωση μηδέν.

Προσοχή όμως μην ξεχαστείς και ανοίξεις το διακόπτη της μοτ/τας όταν ο φορτιστής είναι συνδεδεμένος και ανοιχτός, γιατί ποτέ δεν ξέρεις τι μπορεί να γίνει. (Στην χειρότερη να χαλάσεις το φορτιστή ή κάτι στη μοτ/τα, στη καλύτερη θα μπεί σε error mode και θα σταματήσει απλά να δίνει ρεύμα).

Στο αμάξι που έχω μόνιμη κατανάλωση ακόμη και σβηστό (λόγω Immobilizer) πάντα βγάζω τους πόλους (και τους δύο).



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9807
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #583 on: Παρασκευή 13 Δεκέμβριος 2013, 20:46:36 μμ
Ερώτηση.  Εχω τον φορτιστή απο το lidl. Οταν το βαζω στο ρεύμα για να φορτίσει πρέπει να αποσυνδεω τους πόλους ή δεν έχει σημασία;

Δεν χρειάζεται, όμως δεν ξέρω τι μπορεί να πάθει αν όπως εγραψε ο αποπάνω ξεχαστείς και προσπαθήσεις να βάλεις μπροστά με τον φορτιστή συνδεδεμένο.
Την φορτίζεις συχνά? η όποτε την βλέπεις διστακτική?

Μπορείς να τοποθετήσεις ενα ρευματολήπτη 12V ωστε να συνδέεις το φορτιστή εκεί δίχως να βγάζεις καπάκια .



Offline trackler

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5433
Reply #584 on: Παρασκευή 13 Δεκέμβριος 2013, 20:55:10 μμ
νομιζα οτι το ειχα γραψει αλλα κατι επαθε το φορουμ και δεν βλεπω το μυνημα μου.

δεν ηξερα οτι ο φορτιστης του lidl οταν τελειωσει η φορτιση και αναψει το λαμπακι FULL,μπαινει σε λειτουργια συντηρησης.

αληθεια τι γινεται σε αυτη την λειτουργια?




Offline Yianni

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 7271
Reply #585 on: Παρασκευή 13 Δεκέμβριος 2013, 21:26:44 μμ
Δεν χρειάζεται, όμως δεν ξέρω τι μπορεί να πάθει αν όπως εγραψε ο αποπάνω ξεχαστείς και προσπαθήσεις να βάλεις μπροστά με τον φορτιστή συνδεδεμένο.

Το έχω δοκιμάσει εγώ... Ούτε η μηχανή πήρε μπρος, αλλά ούτε χάλασε ο φορτιστής... απλώς δεν έκανε τίποτα. Ξαναδούλεψε μετά από αυτό. Τώρα τελευταία όμως τα 'χει παίξει λίγο.... Μένει μόνιμα σε κατάσταση αναμονής.  :'(



Offline Johnny_Nik

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 765
Reply #586 on: Παρασκευή 13 Δεκέμβριος 2013, 21:37:00 μμ
νομιζα οτι το ειχα γραψει αλλα κατι επαθε το φορουμ και δεν βλεπω το μυνημα μου.

δεν ηξερα οτι ο φορτιστης του lidl οταν τελειωσει η φορτιση και αναψει το λαμπακι FULL,μπαινει σε λειτουργια συντηρησης.

αληθεια τι γινεται σε αυτη την λειτουργια?



Σταματάει να παρέχει τάση στη μπαταρία (όταν φορτίζει της δίνει 14.4 Volt) και συνεχίζει να της παρέχει μόνο ένα μικρό ρεύμα συντήρησης (κάτω γραμμή στην εικόνα που ακολουθεί), το οποίο κρατάει τη μπαταρία "ζωντανή" στα 12.Χ βόλτ (τα βόλτ που πρέπει να δείχνει όταν είναι 100% φορτισμένη) συνέχεια, χωρίς να την καταπονεί ή να την υπερφορτίζει. Αυτό την αποτρέπει από το να εκφορτίζεται από "ακινησία". Παράλληλα εξομοιώνει και τη λειτουργία του αποθειικωτή που έχει αναφερθεί ξανά στο φόρουμ και καθαρίζει τα στοιχεία από τα άλατα που μειώνουν τη χωρητικότητα σε τάση της μπαταρίας.



Το έχω δοκιμάσει εγώ... Ούτε η μηχανή πήρε μπρος, αλλά ούτε χάλασε ο φορτιστής... απλώς δεν έκανε τίποτα. Ξαναδούλεψε μετά από αυτό. Τώρα τελευταία όμως τα 'χει παίξει λίγο.... Μένει μόνιμα σε κατάσταση αναμονής.  :'(

Έτσι ήταν και αυτός που είχα πάρει εγώ. Χαλάει το μπουτονάκι που αλλάζει καταστάσεις. Πρέπει να σπάσεις το κουτί και να αλλάξεις το μπουτόν, εάν γνωρίζεις από ηλεκτρικά και αν πιάνουν τα χέρια σου. Δύο από τις βίδες που έχει δεν ξεβιδώνουν με κανονικό κατσαβίδι. εμένα ήταν τελείως τυφλές, εσένα μπορεί να θέλουν απλά διαφορετική μύτη.

Εναλλακτικά ανοίγεις απλώς και ρίχνεις σπρέι επαφών στο μπουτονάκι. Μπορεί να σταθείς τυχερός.


« Last Edit: Παρασκευή 13 Δεκέμβριος 2013, 21:39:30 μμ by Johnny_Nik »



Offline trackler

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5433
Reply #587 on: Παρασκευή 13 Δεκέμβριος 2013, 21:43:16 μμ
οποτε δεν ειναι κακο να μεινει και ενα ολοκληρο βραδυ σε αυτον τον φορτιστη μια μπαταρια,σωστα?

εγω περιμενα ποτε θα αναψει το FULL για να τον αποσυνδεσω.




Offline Johnny_Nik

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 765
Reply #588 on: Παρασκευή 13 Δεκέμβριος 2013, 21:48:39 μμ
οποτε δεν ειναι κακο να μεινει και ενα ολοκληρο βραδυ σε αυτον τον φορτιστη μια μπαταρια,σωστα?

εγω περιμενα ποτε θα αναψει το FULL για να τον αποσυνδεσω.


Δεν έχεις κανένα πρόβλημα αν μείνει και πάνω από 24ωρο.


Τις πολύ παλιές και κουρασμένες μπαταρίες μου, τις έχω αφήσει και εβδομάδα ολόκληρη επάνω. Οι πιο καινούργιες αν απλά έχουν αδειάσει, ένα βράδυ αν μείνουν αφού πιάσει το Full ο φορτιστής νομίζω ότι είναι υπέρ αρκετό, αλλά και αυτές μπορείς να τις αφήσεις παραπάνω



Offline moonrat

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 37
Reply #589 on: Παρασκευή 13 Δεκέμβριος 2013, 23:21:17 μμ
Ναι αλλά το 700 που έχω έχει immobiliser οπότε δε θα έχει λετε θέμα αν τη φορτισω συνδεδεμενη; βασικά δεν τη φορτιζω συνέχεια απλα επειδή τελευταία δεν την πολυμετακινω λόγω μετακίνησης με το ποδήλατο.

Sent from my SM-N9005 using Tapatalk



Offline Yianni

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 7271
Reply #590 on: Παρασκευή 13 Δεκέμβριος 2013, 23:55:59 μμ

Έτσι ήταν και αυτός που είχα πάρει εγώ. Χαλάει το μπουτονάκι που αλλάζει καταστάσεις. Πρέπει να σπάσεις το κουτί και να αλλάξεις το μπουτόν, εάν γνωρίζεις από ηλεκτρικά και αν πιάνουν τα χέρια σου. Δύο από τις βίδες που έχει δεν ξεβιδώνουν με κανονικό κατσαβίδι. εμένα ήταν τελείως τυφλές, εσένα μπορεί να θέλουν απλά διαφορετική μύτη.

Εναλλακτικά ανοίγεις απλώς και ρίχνεις σπρέι επαφών στο μπουτονάκι. Μπορεί να σταθείς τυχερός.


Thanks... Θα το δοκιμάσω σε πρώτη ευκαιρία!



Offline Johnny_Nik

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 765
Reply #591 on: Σάββατο 14 Δεκέμβριος 2013, 19:48:05 μμ
Ναι αλλά το 700 που έχω έχει immobiliser οπότε δε θα έχει λετε θέμα αν τη φορτισω συνδεδεμενη; βασικά δεν τη φορτιζω συνέχεια απλα επειδή τελευταία δεν την πολυμετακινω λόγω μετακίνησης με το ποδήλατο.

Sent from my SM-N9005 using Tapatalk

Και η 650 έχει immobiliser. Απλά δεν έχει λαμπάκι που να δείχνει ότι είναι "οπλισμένο". Δεν νομίζω να έχεις πρόβλημα, εκτός και αν η κατανάλωση είναι τόσο μεγάλη που η μπαταρία δεν θα φτάσει ποτέ σε 100% φόρτιση και έτσι ο φορτιστής δεν θα περάσει σε λειτουργία συντήρησης και θα την φορτίζει συνέχεια. Αυτό είναι κακό και για τη μπαταρία και για το φορτιστή. Νομίζω όμως ότι μιλάμε για απειροελάχιστη κατανάλωση οπότε δεν θα πρέπει να έχεις θέμα.



Offline trackler

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5433
Reply #592 on: Σάββατο 21 Δεκέμβριος 2013, 18:25:07 μμ
επειδη μου τα ζαλισατε  :2hysterical: σημερα αγορασα μπαταρια.
38 γιουρια απο την εξυπηρετικοτατη κοπελια στην θηβων στο περιστερι στο καταστημα Κυριαζης μπαταριες.
http://www.e-kiriazis.gr/ell/product/%CE%9C%CF%80%CE%B1%CF%84%CE%B1%CF%81%CE%AF%CE%B1_%CE%BC%CE%BF%CF%84%CE%BF%CF%83%CF%85%CE%BA%CE%BB%CE%B5%CF%84%CF%8E%CE%BD_GK_Gel_YTZ12S_-_12V_11_Ah_-_210_CCAEN_%CE%B5%CE%BA%CE%BA%CE%AF%CE%BD%CE%B7%CF%83%CE%B7%CF%82_%CE%BC%CE%B5_%CF%85%CE%B3%CF%81%CE%AC

με ρωτησε για τι μηχανη ειναι και πριν προλαβω να απαντησω μου λεει ¨για transalp ειναι?¨
τι στο καλο,στο μετωπο το γραφω?

καρτελα πελατη,σφραγιδες,χτυπητη σφραγιδα πανω στην μπαταρια(δεν ξερω γιατι και δεν ρωτησα) πληρωνω,ρεστα και δρομο.

ο φιλος που εχει το φορτιστη που φορτιζει πολυ αργα δεν περασε το μεσημερι να την παρει και επειδη εγω αυριο θελω να κανω μια βολτα γυρω γυωρ στο σπιτι, την εβαλα να φορτιζει στον φορτιστη του lidl.
αυριο θα την βαλω πανω να δουμε τι πουλια πιανει.





Offline Goikoetxea

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1759
Reply #593 on: Σάββατο 21 Δεκέμβριος 2013, 19:09:44 μμ
Μάλλον με θέμα εγγύησης έχει να κάνει η σφραγίδα... ???




Offline trackler

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5433
Reply #594 on: Σάββατο 21 Δεκέμβριος 2013, 22:49:09 μμ
 :eusa_naughty: :eusa_naughty: :eusa_naughty:
συμφωνα με την ιστοσελιδα οι μπαταριες μοτο δεν εχουν εγγυηση.
επισης αυτες που προετοιμαστηκαν οχι απο το ιδιο μαγαζι,οπως η περιπτωση μου.

βεβαια η σφραγιδα μπηκε. τι να πω δεν ξερω.
http://www.e-kiriazis.gr/ell/infopage/6




MARKOS-V

  • Guest
Reply #595 on: Κυριακή 22 Δεκέμβριος 2013, 09:19:06 πμ
να κανεις τον σταυρο σου να παει καλα.



Offline trackler

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5433
Reply #596 on: Κυριακή 22 Δεκέμβριος 2013, 12:51:25 μμ
παντως αυτο που νιωθεις οταν η μπαταρια ειναι καινουρια και ακους την μηχανη να παιρνει αμεσως ειναι ωραιο πραμα.ποτε δεν ειχα ακουσει ετσι να γυρναει η μιζα.
ειμαι σιγουρος οτι τωρα που την εκανα και μια βολτιτσα και ειναι και πιο ζεστη θα παρει με την πρωτη.




Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9807
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #597 on: Κυριακή 22 Δεκέμβριος 2013, 14:53:13 μμ

... ειμαι σιγουρος οτι τωρα που την εκανα και μια βολτιτσα και ειναι και πιο ζεστη θα παρει με την πρωτη.


Γιατί? δεν παίρνει με την 1η?  :eusa_think:



Offline trackler

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5433
Reply #598 on: Κυριακή 22 Δεκέμβριος 2013, 18:41:41 μμ
με την παλια μπαταρια ακομα και το καλοκαιρι δεν επαιρνε οπως λεμε ¨με την μια¨.κραταγα το κουμπι πατημενο σχεδον ενα δευτερολεπτο.


σημερα με μιση μιζια ηταν τσακμακι η μηχανη.πριν προλαβει να τερματισει το πατημα του κουμπιου της μιζας πηρε.




Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2452
  • XLV650, CRF1000
Reply #599 on: Παρασκευή 31 Ιανουάριος 2014, 18:20:40 μμ
Ναμαι κι'εγω απο δω  ;)  Μπαταρια 7 χρονων και 4 μηνων στο ΤΑ (η μαμισια) και τοχα εγνοια. Παω να βαλω σημερα το πρωι μπροστα που ειχε πιο πολυ κρυο (γυρω στους 3'C) και ενω η μιζα γυρναγε, δεν επαιρνε με τιποτα μεχρι που στο τελος ξελιγωσα (οτι ειχε απομεινει απο) τη μπαταρια. Ας ειναι καλα το τουτου  ;) καλωδια και πηρε μπροστα με μιση μιζια :)  Και πηρα και τα καλωδια μαζι στη δουλεια μηπως το ξανακανει αποψε, αν και χλωμο το βλεπω μεσα στο γκαραζ..  Καθως ο φορτιστης ειναι στην Ελλαδα και δε θελω και εγνοιες, με ενα τηλεφωνακι στην τοπικη Χονδα καπαρωσα μια Yuasa Japan να την παραλαβω αυριο (οι τιμες τους ειναι εδω "επιδοτουμενες" απο την Χονδα και πολυ λογικες).

Το ρεκορ μαμισιας μπαταριας παντως τοχει το VFR με 8.5 χρονια  8) σχεδον ποτε φορτιση (μονο οταν καποτε αδειασε μετα απο 2.5 μηνες που τοχα αφησει) και τα τελευταια 3.5 χρονια εμπαινε μπροστα μονο οταν κατεβαινα Ελλαδα.


" the PouroDuro spirit "