Σάββατο 07 Δεκέμβριος 2019, 22:05:32 μμ *
Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Νέα: Website του συλλόγου www.transalp.gr
 
   Αρχικη   Βοηθεια Αναζητηση Σύνδεση Εγγραφή  
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα. « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: 1 ... 18 19 20 21 22 [23] 24 25 26 27 | Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: Battery Thread - Προβλήματα με τη μπαταρία  (Αναγνώστηκε 224932 φορές)
Talinos
Οδηγάρα
****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 314



« Απάντηση #550 στις: Παρασκευή 04 Οκτώβριος 2013, 19:30:32 μμ »

Η μπαταρία μετά το γέμισμα πρέπει να φορτιστεί για την πρώτη φορά απο επαγγελματικό φορτιστή αν θες να πάρεις το μέγιστο των δυνατοτήτων της. Ο συντηρητής που έχεις ή η βόλτα που σου λένε να κάνεις για να φορτίσει μετά το γέμισμα με ηλεκτρολύτη δεν είναι σωστή μέθοδος πρώτης φόρτισης.

Υ.Γ. Έχουμε ξαναπεί ότι μπαταρίες τεχνολογίας GEL για τις μοτοσυκλέτες μας δεν υπάρχουν. Όλες κλειστού τύπου με υγρά είνα (AGM MF), πρόκειται περί αστικού μοτοσυκλετικού μύθου.

Υ.Γ.2 Αν έχεις μέχρι τώρα καταστρέψει 2 γνήσιες μπαταρίες το πιθανότερο είναι ότι κάνεις κάτι λάθος και μάλλον θα καταστρέψεις και 3η. Δες το.
Καταγράφηκε
Stoneman
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8906


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #551 στις: Παρασκευή 04 Οκτώβριος 2013, 20:03:14 μμ »

Kαλώς εχόντων των πραγμάτων, αύριο θα έχω τη yuasa κλειστού τύπου με υγρά, θα κάνω ότι προβλέπεται με τη τοποθέτηση των υγρών της, θα περιμένω 30 λεπτά κι όλα αυτά και θα δώ αν θα τη βάλω κι αυτή στο  συντηρητή, γιατί μου φαίνεται οτι και η πολύ φροντίδα τελικά βλάπτει...

30 λεπτά θα περιμένεις να ηρεμήσει ο ηλεκτρολύτης, αλλά θα την ταπώσεις μετά την φόρτιση.


Η μπαταρία μετά το γέμισμα πρέπει να φορτιστεί για την πρώτη φορά απο επαγγελματικό φορτιστή αν θες να πάρεις το μέγιστο των δυνατοτήτων της. Ο συντηρητής που έχεις ή η βόλτα που σου λένε να κάνεις για να φορτίσει μετά το γέμισμα με ηλεκτρολύτη δεν είναι σωστή μέθοδος πρώτης φόρτισης.

Υ.Γ. Έχουμε ξαναπεί ότι μπαταρίες τεχνολογίας GEL για τις μοτοσυκλέτες μας δεν υπάρχουν. Όλες κλειστού τύπου με υγρά είνα (AGM MF), πρόκειται περί αστικού μοτοσυκλετικού μύθου.

Υ.Γ.2 Αν έχεις μέχρι τώρα καταστρέψει 2 γνήσιες μπαταρίες το πιθανότερο είναι ότι κάνεις κάτι λάθος και μάλλον θα καταστρέψεις και 3η. Δες το.

Σωστά, χρειάζεται ενας φορτιστής με σταθερή εξοδο ρεύματος  στο 1/10 των Ah της για 10 ώρες.
Μισή ώρα μετά την πλήρωση με υγρά η τάση της μπαταρίας θα φτάσει τα 12,3-12.5V.
Χρειάζεται λοιπόν ενας φορτιστής με εξοδο πχ 12.5V που θα ανεβάζει τόσο την τάση εξόδου/φόρτισης ωστε να διατηρεί το ρεύμα στα 1.2Α, μέχρι κάποια στιγμή οταν φτάσει τα 14,5 (μέγιστο) να έχουν περάσει 10 ώρες.

Αυτό σαν μηχάνημα δεν το έχω δεί σε συνεργείο, όμως υπάρχει το είχα σε εργαστήριο που δούλευα.
Την δική μου την φορτίζω με ενα σταθεροποιημένο τροφοδοτικό ξεκινώντας με την χαμηλή τάση και κάθε τόσο απλά ανεβάζω την τάση προσπαθώντας να διατηρήσω το ρεύμα σταθερό.
Καταγράφηκε
trackler
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 5428



« Απάντηση #552 στις: Δευτέρα 09 Δεκέμβριος 2013, 15:14:29 μμ »

χθες ειπα να βγαλω την μηχανη απο την φωλια της,να την βαλω μπρος να δουλεψει λιγο και να την κανω καμια βολτα,μην ξεραθουν τιποτα τσιμουχακια και γενικα να μην μενει πανω απο 1 μηνα σε ακινησια.
βγαζω μπαταρια,την βαζω για φορτιση και περιμενω.
να σημειωσω εδω οτι η μπαταρια που εχει η μηχανη πανω-το εχω ξαναγραψει νομιζω- ειμαι σχεδον σιγουρος οτι ειναι αυτη που ειχε απο το εργοστασιο μιας και πανω της γραφει εκτος των αλλων και HONDA.αρα δλδ ειναι 12 χρονων μπαταρια.
καπου εδω θα μου πειτε  ¨δεν μας χαιρετας ρε νταλαρα,12 χρονων μπαταρια τι να κανει πλεον¨ και δικιο θα εχετε,αλλα εγω το προσπερνω και συνεχιζω.  Tongue

για πρωτη φορα λοιπον -την εχω φορτισει πανω απο 5 φορες- μετα την φορτιση δεν καταφερε να βαλει μπρος την μηχανη.ενω ο φορτιστης εδειξε πληρη φορτιση,οταν την μετρησα μετα απο λιγες μιζιες εδειξε οτι η δυναμη της ηταν στην μεση.
βεβαια και το οργανο δεν ειναι και οτι πιο αξιοπιστο αλλα παιρνεις μια ιδεα,αυτο ειναι http://www.lidl-service.com/cps/rde/SID-AB6776CC-BCFB9CC6/lsp/hs.xsl/product.html?id=13650380&rdeLocaleAttr=el&title=%CE%95%CE%9B%CE%95%CE%93%CE%9A%CE%A4%CE%97%CE%A3%20%CE%9C%CE%A0%CE%91%CE%A4%CE%91%CE%A1%CE%99%CE%91%CE%A3%20%CE%91%CE%A5%CE%A4%CE%9F%CE%9A%CE%99%CE%9D%CE%97%CE%A4%CE%9F%CE%A5%20%CE%9A%CE%91%CE%99%20%CE%94%CE%A5%CE%9D%CE%91%CE%9C%CE%9F

αφου λοιπον εβαλα μπρος την μηχανη με καλωδια,μετα απο κανα 3λεπτο επρεπε να την σβησω και να την ξαναβαλω μπρος.περιμενα οτι δεν θα παρει και ετοιμαζομουν να ξαναλυσω πλαστικο για να την βγαλω.δεν δοκιμαζω ετσι για το γαμωτο? λεω.
και το κουφο ειναι οτι πηρε αμεσως.

πως γινεται λοιπον,μια μπαταρια η οποια ειναι τελειωμενη,η οποια δεν μπορει να γυρισει καν την μιζα και να κανει το χαρακτηριστικο κρρρρρρρρρρρρ,μετα απο 3-5 λεπτα στο ρελαντι να εχει την δυναμη να βαλει μπρος την μηχανη?

Καταγράφηκε

Dimitri
Οδηγάρα
****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 354


I'm normal. It's everyone else that's weird.


« Απάντηση #553 στις: Δευτέρα 09 Δεκέμβριος 2013, 15:33:12 μμ »



πως γινεται λοιπον,μια μπαταρια η οποια ειναι τελειωμενη,η οποια δεν μπορει να γυρισει καν την μιζα και να κανει το χαρακτηριστικο κρρρρρρρρρρρρ,μετα απο 3-5 λεπτα στο ρελαντι να εχει την δυναμη να βαλει μπρος την μηχανη?



Απλά έχει αρκετή χωρητικότητα (Ah) ίσα ίσα για να καλύψει ένα ξεκίνημα της μηχανής.

Η δυνατότητα φόρτισης πάνω στην μηχανή είναι καλύτερη από ότι στον φορτιστή (πολύ περισσότερα αμπέρ) με αποτέλεσμα να έχεις αυτή την συμπεριφορά. Με τον καιρό όμως πάυει και αυτό μια και η μπαταρία δεν έχει καθόλου δυνατότητα φόρτωσης.

Παλιά όταν η μπαταρία πέθαινε (το έβλεπες από τις κυψέλες όπου ο μόλυβδος είχει ακουμπήσει και στις δύο πλάκες), κάναμε ένα καλό κούνημα στην μπαταρία, ώστε να ξεκολήσει ο μόλυβδος από τις πλάκες και μετά άντεχε για κάνα-δυό μήνες.  Grin

Ξεχασα να γράψω ότι το όργανο που αναφέρεις (όπως το είπες) δεν είναι και το καλύτερο (΄καλό είναι σαν ένδειξη, αλλα λίγο ανακριβές). Στην πραγματικότητα χρειάζεσαι ένα μπωμόμετρο (πυκνόμετρο) για αν μετρήσεις αν πραγματικά έχει φορτίσει η μπαταρία. (αυτό μόνο σε μπαταρίες με υγρό και όχι με τζέλ) .

(ασχετο/σχετικό: οι περισσότεροι (αν όχι όλοι) φορτιστές, απλά μετράνε το ρεύμα και τα αμπέρ που περνάνε. Όταν φτάσουν στην τάσση που χρειάζεται, τότε η ένδειξη για να σταματήσει η φόρτιση είναι ο ρυθμός πτώσης των αμπέρ και μόλις φτάσει σε κάποιο σταθερό σημείο σταματάνε. Αυτά για τους αυτόματους, διοτι οι χειροκίνητοι, απλά βασίζονται σε σένα για να σταματήσεις την φόρτιση.
Αν λοιπόν η χωρήτικότητα της μπαταρίας πέσει, τότε σταματάνε πολύ σύντομα, αλλά η δυνατότητα παραγωγής έργου έχει μειωθεί σημαντικά έως και τελείως, πάντα ανάλογα και με την ζήτηση σε αμπέρ που έχει η μηχανή)
« Τελευταία τροποποίηση: Δευτέρα 09 Δεκέμβριος 2013, 15:45:23 μμ από Dimitri » Καταγράφηκε

Dimitri

Too many Chiefs, not enough Indians...
trackler
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 5428



« Απάντηση #554 στις: Δευτέρα 09 Δεκέμβριος 2013, 15:52:34 μμ »

εξ οψεως αυτη φαινεται να ειναι η σωστη μπαταρια,ειναι σχεδον ιδια με αυτη που εχει τωρα η μηχανη

http://www.afoikiriazi.gr/battery/d25580p

μηπως γινεται ομως η δουλεια και με μια τετοια?
http://www.e-kiriazis.gr/ell/product/%CE%9C%CF%80%CE%B1%CF%84%CE%B1%CF%81%CE%AF%CE%B1_%CE%BC%CE%BF%CF%84%CE%BF%CF%83%CF%85%CE%BA%CE%BB%CE%B5%CF%84%CF%8E%CE%BD_GK_Maintenance_Free_YT12A-BS_-_12V_10_10HRAh_-_175_CCAEN_%CE%B5%CE%BA%CE%BA%CE%AF%CE%BD%CE%B7%CF%83%CE%B7%CF%82

Καταγράφηκε

trackler
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 5428



« Απάντηση #555 στις: Δευτέρα 09 Δεκέμβριος 2013, 15:55:35 μμ »

Απλά έχει αρκετή χωρητικότητα (Ah) ίσα ίσα για να καλύψει ένα ξεκίνημα της μηχανής.

το καλοκαιρι που για ενα διαστημα δεν χρησιμοποιησα την μηχανη και χρειαστηκε να την φορτισω,μετα που την χρησιμοποιουσα καθε 2-3 μερες,επαιρνε κανονικα.
το απογευμα θα δοκιμασω να δω αν θα παρει μπρος παλι.
Καταγράφηκε

Dimitri
Οδηγάρα
****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 354


I'm normal. It's everyone else that's weird.


« Απάντηση #556 στις: Δευτέρα 09 Δεκέμβριος 2013, 16:11:27 μμ »

Τώρα με το κρύο να θυμάσαι ότι πέφτει η απόδοση της μπαταρίας, οπότε θα θέλει συχνότερα φόρτιση.
Καταγράφηκε

Dimitri

Too many Chiefs, not enough Indians...
trackler
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 5428



« Απάντηση #557 στις: Τετάρτη 11 Δεκέμβριος 2013, 10:13:49 πμ »

μια ακομη που βρηκα πιο φτηνη και δεν χρεωνει και μεταφορικα.

http://www.battery-expert.gr/index.php?dispatch=products.view&product_id=406
Καταγράφηκε

leftlane
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1135



« Απάντηση #558 στις: Τετάρτη 11 Δεκέμβριος 2013, 10:43:11 πμ »

φίλος δες αυτή που μαλλον θα την έχουν αρκετοι στην αγορά. Αρκετα καλή για τα λεφτά της και την εχω ακομη. Αν θα με βγαλει κ τον φετινο χειμώνα θα ειναι best value for money ever!!
http://www.transalpforum.gr/index.php/topic,1956.450.html
Καταγράφηκε
Talinos
Οδηγάρα
****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 314



« Απάντηση #559 στις: Τετάρτη 11 Δεκέμβριος 2013, 11:42:43 πμ »

Τώρα με το κρύο να θυμάσαι ότι πέφτει η απόδοση της μπαταρίας, οπότε θα θέλει συχνότερα φόρτιση.

Ακριβώς το αντίθετο συμβαίνει. Το καλοκαίρι πέφτει η απόδοση των μπαταριών γιατί αυτοαποφορτίζονται πιο γρήγορα (η αύξηση της θερμοκρασίας επιταχύνει τις εσωτερικές χημικές αντιδράσεις). Το καλοκαίρι θέλει πολύ πιο συχνά φόρτιση σε σχέση με το χειμώνα.
Όμως στις παλιές μπαταρίες που έχει πέσει κάπως η δύναμη τους λόγω μείωσης της χωρητικότητας, το χειμώνα δείχνουν τις αδυναμίες τους (και εσφαλμένα νομίζουμε ότι το κρύο μειώνει την απόδοσή τους) γιατί η μίζα είναι πιο δύσκολο να γυρίσει τον κινητήρα. Αυτό συμβαίνει λόγω των κρύων μετάλλων που είναι σε συστολή και του λαδιού που όταν είναι κρύο είναι πολύ παχύ. Όταν ο κινητήρας ζεσταθεί γυρίζει πιο εύκολα και τα πράγματα γίνονται πολύ ευκολότερα για την μπαταρία. Στην κρύα εκκίνηση είναι το πρόβλημα.
Καταγράφηκε
Dimitri
Οδηγάρα
****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 354


I'm normal. It's everyone else that's weird.


« Απάντηση #560 στις: Τετάρτη 11 Δεκέμβριος 2013, 12:01:03 μμ »

Ακριβώς το αντίθετο συμβαίνει. Το καλοκαίρι πέφτει η απόδοση των μπαταριών γιατί αυτοαποφορτίζονται πιο γρήγορα (η αύξηση της θερμοκρασίας επιταχύνει τις εσωτερικές χημικές αντιδράσεις). Το καλοκαίρι θέλει πολύ πιο συχνά φόρτιση σε σχέση με το χειμώνα.
Όμως στις παλιές μπαταρίες που έχει πέσει κάπως η δύναμη τους λόγω μείωσης της χωρητικότητας, το χειμώνα δείχνουν τις αδυναμίες τους (και εσφαλμένα νομίζουμε ότι το κρύο μειώνει την απόδοσή τους) γιατί η μίζα είναι πιο δύσκολο να γυρίσει τον κινητήρα. Αυτό συμβαίνει λόγω των κρύων μετάλλων που είναι σε συστολή και του λαδιού που όταν είναι κρύο είναι πολύ παχύ. Όταν ο κινητήρας ζεσταθεί γυρίζει πιο εύκολα και τα πράγματα γίνονται πολύ ευκολότερα για την μπαταρία. Στην κρύα εκκίνηση είναι το πρόβλημα.

Δεν νομίζω  Wink

Ναι, στο κρύο είναι δυσκολότερη η εκκίνηση, αλλά και μικρότερη η απόδοση της μπαταρίας. Ο συνδυασμός τα κάνει ακόμα χειρότερα.
Καταγράφηκε

Dimitri

Too many Chiefs, not enough Indians...
Talinos
Οδηγάρα
****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 314



« Απάντηση #561 στις: Τετάρτη 11 Δεκέμβριος 2013, 12:14:31 μμ »

Αντιγράφω απο το άρθρο που έβαλες.
Operating a battery at elevated temperatures momentarily improves performance by lowering the internal resistance and speeding up the chemical metabolism, but such a condition shortens service life if allowed to continue for a long period of time.

Cold temperature increases the internal resistance and diminishes the capacity.......................The capacity decrease is momentary and the level of decline depends on the battery chemistry.

Συμπέρασμα. Το καλοκαίρι οι μπαταρίες απαιτούν πιο συχνή φόρτιση. Απο την άλλη, η στιγμιαία μείωση της ηλεκτροχημικής ικανότητας λόγω κρύου ΔΕΝ επηρεάζει ή επηρεάζεται απο το πόσο συχνά τη φορτίζεις. Είναι ίδιον χαρακτηριστικό όλων των μπαταριών. (Δεδομένης μιας κανονικής υγιούς μπαταρίας.)

Δεδομένων και των ήπιων κλιματολογικών συνθηκών στα περισσότερα μέρη της Ελλάδας (χειμερινές θερμοκρασίες 5-17oC) τα πράγματα δεν είναι και τόσο χάλια. Άμα είμασταν στην Πολωνία, το ξανασυζητούσαμε.

Υ.Γ. Για να βελτιώσω την αρχική διατύπωση. Το καλοκαίρι μειώνεται η ικανότητας διατήρησης φορτίου (και απαιτείται φόρτιση) σε αντίθεση με το χειμώνα που αυτό διατηρείται πολύ καλύτερα.
Μια υγιής μπαταρία είναι υπολογισμένη ώστε χειμώνα-καλοκαίρι να εκκινεί τον κινητήρα. Αν αρχίζει στα κρύα (υπο την προϋπόθεση ότι συντηρείται σωστά) να μην τα καταφέρνει, δε φταίει το κρύο. Αυτό απλά αναδεικνύει την κακή της (γεράματα/πλημμελής συντήρηση) κατάσταση
« Τελευταία τροποποίηση: Τετάρτη 11 Δεκέμβριος 2013, 12:33:34 μμ από Talinos » Καταγράφηκε
Dimitri
Οδηγάρα
****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 354


I'm normal. It's everyone else that's weird.


« Απάντηση #562 στις: Τετάρτη 11 Δεκέμβριος 2013, 12:33:24 μμ »

Λάθος συμπερασμα.

Θεωρείς ότι η μπαταρία παράγει έργο (δίνει ρεύμα για να γυρίσει τον κινητήρα) ενώ η λειτουργία είναι για μικρό διάστημα μέχρι να πάρει μπρός ο κινητήρας και μετά την δουλειά αυτή την κάνει το δυναμό (η μπαταρία μπαίνει σσε κύκλο φόρτισης)

(το κείμενο που υπογράμισες αυτό αναφέρει. Αν δηλαδή αφήσεις την μπαταρία να δίνει ρεύμα για να γυρίσει την μηχανή για μεγάλο χρονικό διάστημα).


Στο κρύο, απλά έπειδή με το που δίνει ρεύμα λόγω της αυξημένης εσωτερικής αντίστασης, ανεβαίνει γρήγορα η θερμοκρασία και έτσι έχουμε αύξηση της απόδοσης.
Καταγράφηκε

Dimitri

Too many Chiefs, not enough Indians...
Talinos
Οδηγάρα
****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 314



« Απάντηση #563 στις: Τετάρτη 11 Δεκέμβριος 2013, 12:38:06 μμ »

Η μοτοσυκλέτα (και κατα συνέπεια η μπαταρία) τις περισσότερες ώρες δεν είναι σε λειτουργία αλλά κάθεται στο γκαραζ. Τότε λοιπόν το καλοκαίρι αποφορτίζεται πολύ πιο γρήγορα σε σχέση με το χειμώνα.
Δεν εχει νόημα η κουβένται υπο το ανεδαφικό σενάριο ότι ο κινητήρας είναι συνεχώς σε λειτουργία.

Λάθος καταλαβαίνεις το κείμενο. Δεν αναφέρεται σε παρατεταμένη εκκίνηση (αυτή πάντοτε θεωρείτε στιγμιαία), αλλά στις περιβαλλοντικές συνθήκες. Οι χημικές αντιδράσεις στην μπαταρία δεν σταματούν ποτέ ακόμα και όταν είναι σβηστός ο κινητήρας.
Καταγράφηκε
trackler
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 5428



« Απάντηση #564 στις: Τετάρτη 11 Δεκέμβριος 2013, 13:26:33 μμ »

φίλος δες αυτή που μαλλον θα την έχουν αρκετοι στην αγορά. Αρκετα καλή για τα λεφτά της και την εχω ακομη. Αν θα με βγαλει κ τον φετινο χειμώνα θα ειναι best value for money ever!!
http://www.transalpforum.gr/index.php/topic,1956.450.html


λογικα μιλας για μια εκ των 2 παρακατω στις οποιες δεν βρισκω καποια διαφορα. σωστα?
ποια απο τις 2 λες?
http://www.e-kiriazis.gr/ell/product/%CE%9C%CF%80%CE%B1%CF%84%CE%B1%CF%81%CE%AF%CE%B1_%CE%BC%CE%BF%CF%84%CE%BF%CF%83%CF%85%CE%BA%CE%BB%CE%B5%CF%84%CF%8E%CE%BD_GK_Gel_YTZ12S_-_12V_11_Ah_-_210_CCAEN_%CE%B5%CE%BA%CE%BA%CE%AF%CE%BD%CE%B7%CF%83%CE%B7%CF%82

http://www.e-kiriazis.gr/ell/product/%CE%9C%CF%80%CE%B1%CF%84%CE%B1%CF%81%CE%AF%CE%B1_%CE%BC%CE%BF%CF%84%CE%BF%CF%83%CF%85%CE%BA%CE%BB%CE%B5%CF%84%CF%8E%CE%BD_GK_Gel_YTZ12S_-_12V_11_Ah_-_210_CCAEN_%CE%B5%CE%BA%CE%BA%CE%AF%CE%BD%CE%B7%CF%83%CE%B7%CF%82_%CE%BC%CE%B5_%CF%85%CE%B3%CF%81%CE%AC

Καταγράφηκε

Johnny_Nik
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 766


« Απάντηση #565 στις: Τετάρτη 11 Δεκέμβριος 2013, 14:05:52 μμ »


Η μία λέει είναι τζέλ και η άλλη με υγρά.

Δηλαδή η μία έρχεται σφραγισμένη και έτοιμη για τοποθέτηση, ενώ την άλλη την γεμίζουν με τα υγρά της εδώ στην Ελλάδα, στην φορτίζουν και μετά στη παραδίδουν.

Θεωρητικά πάντα  Grin

Απλά με τη τζέλ αφού έρχεται έτοιμη σφραγισμένη δεν ξέρεις πόσο καιρό μπορεί να καθόταν στο ράφι με ότι αυτό συνεπάγεται. Αν και λένε ότι οι τζέλ δεν χαλάνε τόσο εύκολα όσο αυτές με τα υγρά. Αντίθετα η άλλη με τα υγρά, αρχίζει και "μετράει" χρόνο ζωής από τη μέρα που θα γεμίσει και θα φορτιστεί πρώτη φορά, οπότε μπορεί να μείνει περισσότερο καιρό στο ράφι χωρίς να χαλάσει.
« Τελευταία τροποποίηση: Τετάρτη 11 Δεκέμβριος 2013, 14:10:13 μμ από Johnny_Nik » Καταγράφηκε
trackler
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 5428



« Απάντηση #566 στις: Τετάρτη 11 Δεκέμβριος 2013, 15:06:12 μμ »

το ειδα μολις ναι.εντυπωση παντως μου κανει οτι αυτη που ειναι τζελ ειναι εστω και ελαχιστα,πιο φτηνη απο την αλλη.
Καταγράφηκε

Dimitri
Οδηγάρα
****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 354


I'm normal. It's everyone else that's weird.


« Απάντηση #567 στις: Τετάρτη 11 Δεκέμβριος 2013, 15:24:32 μμ »

Η μοτοσυκλέτα (και κατα συνέπεια η μπαταρία) τις περισσότερες ώρες δεν είναι σε λειτουργία αλλά κάθεται στο γκαραζ. Τότε λοιπόν το καλοκαίρι αποφορτίζεται πολύ πιο γρήγορα σε σχέση με το χειμώνα.

Ναι έτσι είναι.
 
Παράθεση
Δεν εχει νόημα η κουβένται υπο το ανεδαφικό σενάριο ότι ο κινητήρας είναι συνεχώς σε λειτουργία.

Μα δεν γίνεται καμμιά κουβεντα για τον κινητήρα να είναι σε λειτουργία. Δεν νομίζω να αναφέρεται τίποτα τέτοιο σε αυτή την φράση  
Παράθεση
η λειτουργία είναι για μικρό διάστημα μέχρι να πάρει μπρός ο κινητήρας

Παράθεση
Λάθος καταλαβαίνεις το κείμενο. Δεν αναφέρεται σε παρατεταμένη εκκίνηση (αυτή πάντοτε θεωρείτε στιγμιαία), αλλά στις περιβαλλοντικές συνθήκες. Οι χημικές αντιδράσεις στην μπαταρία δεν σταματούν ποτέ ακόμα και όταν είναι σβηστός ο κινητήρας.

Το κείμενο αναφέρεται σε αποφόρτιση μπαταρίας σε παραγωγή έργου ( batteries function best at room temperature) (Users of electric vehicles need to understand that the driving distance specified per charge is given under normal temperature; frigid cold will sharply reduce the available mileage. Using electricity for cabin heating is not the only cause for the shorter driving distance between charging; the battery performance is reduced when cold. )

Τώρα που ξανακοιτω την ροή της συζήτησης το λάθος μάλλον δικό μου είναι. Διάβασα το
Παράθεση
Το καλοκαίρι πέφτει η απόδοση των μπαταριών γιατί αυτοαποφορτίζονται πιο γρήγορα
και επειδή δεν γνωρίζω ελληνική ορολογία τόσο καλά (αγγλικό σχολείο, αγγλικό πανεπιστήμιο) το μετέφρασα performance, ενώ φαντάζομαι εννοείς αποδοση=φορτίο

Τέλος πάντων, δεν διαφωνούμε, απλά μιλούσαμε για διαφορετικά αενάρια  Cheesy
Καταγράφηκε

Dimitri

Too many Chiefs, not enough Indians...
Stoneman
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8906


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #568 στις: Τετάρτη 11 Δεκέμβριος 2013, 18:12:00 μμ »

@  Dimitri,

Το χειμώνα η μπαταρία ''κοιμάται'' δλδ το κρύο επηρεάζει αρνητικά τον ηλεκτρολύτη αυξάνει την εσωτερική αντίσταση και πλέον το φορτίο που μπορεί να δώσει η μπαταρία μοιράζεται στην μίζα και στο επιπλέον φορτίο που παρουσιάζει η ίδια .
Ετσι τον χειμώνα που και τα λάδια είναι πηχτά έχουμε θέμα.
Σε υψηλότερες θερμοκρασίες  βελτιώνεται η απόδοση, αφού μειώνεται η εσωτερική αντίσταση ,  είναι και τα λάδια με υψηλότερο ιξώδες και ετσι γίνεται ευκολότερη η ζωή της μπαταρίας.
Αυτή η εσωτερική αντίσταση είναι για την μπαταρία σαν ενα (δυστυχώς ) συνεχώς συνδεδεμένο φορτίο που το καλοκαίρι οταν μικραίνει την εκφορτίζει ευκολοτερα, η μάλλον με πιο γρήγορους ρυθμούς αφού μικρότερη αντίσταση σημαίνει περισσότερο ρεύμα.
Το θέμα είναι οτι μια μπαταρία γεννιέται για να πεθάνει  Grin και μετα τα 4 χρόνια κάθε χρόνο που βγάζει της λέμε ευχαριστώ.
Προσωπικά αν είχα χρήμα θα την άλλαζα κάθε 4-5 χρόνια ωστε να μην δουλεύουν υπερωρίες πηνία/ανορθωτής.

@ Παναγιώτη

α) το ''όργανό'' σου είναι για γέλια. Κάπου 2-3 ευρώ κοστίζει ενα ψηφιακό βολτόμετο στο eBay.
β) H μπαταρία σου δεν είναι 12 ετών και ας είναι Honda
γ)
και το κουφο ειναι οτι πηρε αμεσως.

Κουφό θα ηταν να μην ξαναπάρει, αν όμως δεν ηταν στα ''καλά'' της ρώτα τα πηνία/ανορθωτή να σου πούν την γνώμη τους τι τράβηξαν αυτα τα λεπτά στο ρελαντί.
Δεδομένο οτι για να φορτίσει μια μπαταρία θέλει μια βόλτα πρωινή κάπου 30χλμ.

δ)
πως γινεται λοιπον,μια μπαταρια η οποια ειναι τελειωμενη,η οποια δεν μπορει να γυρισει καν την μιζα και να κανει το χαρακτηριστικο κρρρρρρρρρρρρ,μετα απο 3-5 λεπτα στο ρελαντι να εχει την δυναμη να βαλει μπρος την μηχανη?

Γιατί πέρασαν 3-5 λεπτά ,ο κινητήρας ηταν ζεστός και της μπαταρίας ζεστάθηκε το κοκαλάκι της παίζει?
Αστην 2-3 μέρες και έλεγξέ την αν πάιρνει πάλι, βάλε και το ''όργανό'' σου στην μπαταρία πριν βάλεις μπροστά να δείς τι δείχνει.
Αν είναι κάτω απο τα 12.5V δεν είναι πεθαμένη αλλά θέλει φόρτιση.(ισως)
Κάτω απο τα 11Volts έχεις θέμα.
Αν την αφήνεις κανα μήνα δίχως συντηρητή βγάζε τον πόλο αν έχεις συναγερμό.

Σε αυτήν εδώ  http://www.e-kiriazis.gr/ell/product/%CE%9C%CF%80%CE%B1%CF%84%CE%B1%CF%81%CE%AF%CE%B1_%CE%BC%CE%BF%CF%84%CE%BF%CF%83%CF%85%CE%BA%CE%BB%CE%B5%CF%84%CF%8E%CE%BD_GK_Gel_YTZ12S_-_12V_11_Ah_-_210_CCAEN_%CE%B5%CE%BA%CE%BA%CE%AF%CE%BD%CE%B7%CF%83%CE%B7%CF%82_%CE%BC%CE%B5_%CF%85%CE%B3%CF%81%CE%AC   γράφει 210 CCA , είναι τα Ampere κρύας εκκίνησης κάτι σημαντικό για εσάς τους πιο Βόρειους και κατεψυγμένους.

Προτίμησε λοιπόν μια MF με υγρά, παραδόξως οι MF με τζελ (που έχουν σχεδόν την διπλάσια τιμή)  και είναι κλεισμένες και περιμένουν στο ράφι απο το εργοστάσιο  έχουν καλύτερη απόδωση, προτείνω λοιπόν μια MF με υγρά που θα την γεμίσει/φορτίσει μπροστά σου όπως πρέπει και που θα έχει το μέγιστο CCA για την τσέπη σου.
Καλό θα ηταν φυσικά και μια εστω 6μηνη εγγύηση.




« Τελευταία τροποποίηση: Τετάρτη 11 Δεκέμβριος 2013, 18:16:59 μμ από Stoneman » Καταγράφηκε
leftlane
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1135



« Απάντηση #569 στις: Τετάρτη 11 Δεκέμβριος 2013, 18:52:40 μμ »

φιλε tracker με προλαβε ο Johnny_nik, ακριβως ετσι ειναι. Εγω πηρα αυτη με τα υγρά, η αλλη που ειναι σχεδον ιδια αλλα gel με πηγε κάπου 2,5 χρονια (αν θυμαμαι καλα...) γι αυτο κ ειπα να δοκιμασω αυτη που εβαλα τωρα. Στην γεμιζουν , τη σφραγιζουν και την φορτιζουν επι 10+ ώρες με λιγα αμπερ, οποτε ξερεις ακριβως ποσο θα σε παει.

 Μεχρι στιγμης ολα καλα παντως αν και πρωι-πρωι με περιπου 5-6 βαθμους C ζοριζεται αλλα πέρνει αμεσως.

 Για τα 30€ που εδωσα πιστευω να αξιζει, ακομη και 2 χρονια να σε παει αν τα βαλεις  κατω θα δεις οτι συμφερει πολυ σε σχεση με μια γνησια ή επώνυμη  με 3-4πλασια τιμη!
Καταγράφηκε
Johnny_Nik
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 766


« Απάντηση #570 στις: Τετάρτη 11 Δεκέμβριος 2013, 20:40:53 μμ »

φιλε tracker με προλαβε ο Johnny_nik, ακριβως ετσι ειναι. Εγω πηρα αυτη με τα υγρά, η αλλη που ειναι σχεδον ιδια αλλα gel με πηγε κάπου 2,5 χρονια (αν θυμαμαι καλα...) γι αυτο κ ειπα να δοκιμασω αυτη που εβαλα τωρα. Στην γεμιζουν , τη σφραγιζουν και την φορτιζουν επι 10+ ώρες με λιγα αμπερ, οποτε ξερεις ακριβως ποσο θα σε παει.

 Μεχρι στιγμης ολα καλα παντως αν και πρωι-πρωι με περιπου 5-6 βαθμους C ζοριζεται αλλα πέρνει αμεσως.

 Για τα 30€ που εδωσα πιστευω να αξιζει, ακομη και 2 χρονια να σε παει αν τα βαλεις  κατω θα δεις οτι συμφερει πολυ σε σχεση με μια γνησια ή επώνυμη  με 3-4πλασια τιμη!

Εγώ φόραγα μία των 30 ευρώ και αφού κόπηκε ο ένας από τους δύο πόλους της, έβαλα μια "επώνυμη" με 80 ευρώ. Δεν μπορώ να πώ ότι η φθηνή με απογοήτευσε στα κρύα ούτε ότι το μηχανάκι ζοριζόταν, βέβαια δεν έφτασα ποτέ στους 5 βαθμούς να τη δοκιμάσω. Καμία διαφορά ούτε προς τα πάνω ούτε προς τα κάτω σε επιδόσεις δεν είδα με την επώνυμη. Περιμένω να δώ μόνο παραπάνω διάρκεια ζωής, αλλιώς αν μου βγάλει και η "καλή" μόνο 2 χρόνια τότε θα ξαναπάρω φθηνή...  Grin
Καταγράφηκε
trackler
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 5428



« Απάντηση #571 στις: Τετάρτη 11 Δεκέμβριος 2013, 20:51:58 μμ »


@ Παναγιώτη

α) το ''όργανό'' σου είναι για γέλια. Κάπου 2-3 ευρώ κοστίζει ενα ψηφιακό βολτόμετο στο eBay.
β) H μπαταρία σου δεν είναι 12 ετών και ας είναι Honda

αι ρε χαμενε που θα μου πεις οτι το οργανο μου ειναι για γελια.  Tongue Tongue Tongue Tongue

δοκιμασα σημερα τελικα να την βαλω μπρος το μεσημερι αλλα δεν.
τα ιδια παλι τσουκου τσουκου κρρρρρρρρρρ
μετα απο 2 μερες δλδ.
γιατι δεν μπορει να ειναι 12 χρονων?

ο προηγουμενος ιδιοκτητης ειχε πει(αληθεια /ψεματα δεν ξερω) οτι καθε σεπτεβρη εβγαζε μπαταρια και την εβαζε γκαραζ και την εβγαζε παλι απριλιο,εκανε φορτιση την μπαταρια αν χρειαζοταν και περναγε το καλοκαιρι. γιατι λοιπον η μπαταρια να μην ειναι τοσο παλια?
δεν τον ειχα κοψει οτι θα εδινε και ενα σκασμο λεφτα για γνησια μπαταρια.
Καταγράφηκε

Johnny_Nik
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 766


« Απάντηση #572 στις: Τετάρτη 11 Δεκέμβριος 2013, 21:41:58 μμ »

αι ρε χαμενε που θα μου πεις οτι το οργανο μου ειναι για γελια.  Tongue Tongue Tongue Tongue

δοκιμασα σημερα τελικα να την βαλω μπρος το μεσημερι αλλα δεν.
τα ιδια παλι τσουκου τσουκου κρρρρρρρρρρ
μετα απο 2 μερες δλδ.
γιατι δεν μπορει να ειναι 12 χρονων?

ο προηγουμενος ιδιοκτητης ειχε πει(αληθεια /ψεματα δεν ξερω) οτι καθε σεπτεβρη εβγαζε μπαταρια και την εβαζε γκαραζ και την εβγαζε παλι απριλιο,εκανε φορτιση την μπαταρια αν χρειαζοταν και περναγε το καλοκαιρι. γιατι λοιπον η μπαταρια να μην ειναι τοσο παλια?
δεν τον ειχα κοψει οτι θα εδινε και ενα σκασμο λεφτα για γνησια μπαταρια.



Εγώ θα παραθέσω προσωπική εμπειρία με μπαταρία αυτοκινήτου που κράτησε 10 χρόνια και κάτι μέρες. Η χρήση της ήταν καθημερινή και πέρασε αρκετούς και παγωμένους χειμώνες μιας και ήταν στο χωριό. Δεν είχε συντηρηθεί ποτέ, δεν είχε ασχοληθεί κανένας, και μιά φορά μόνο άδειασε γιατί είχε ξεχαστεί η πλαφονιέρα αναμμένη. Αγοράστηκε το 2002 καινούργια και μας άφησε πέρσι λίγο πριν το χειμώνα. (Μπαταρία Mitsuba από την μακρινή Κορέα)

Με συντήρηση μια φορά το μήνα, (μπαταρία σε φορτιστή για ένα 24ωρο) διατήρησα τη μπαταρία από το δικό μου αυτοκίνητο (PowerBull Banner) ζωντανή μέχρι τα τέλη του 2012. Η μπαταρία είχε μπει καινούργια στο αυτοκίνητο πριν το αγοράσω εγώ το 2006 (εγώ το πήρα το 2008) και στα τέλη του 2009 μου έδειχνε σημάδια κόπωσης.

Από όσα έχουν γραφτεί εδώ, η μπαταρία είναι θέμα τύχης. Δηλαδή να μη σου κάτσει και έχεις πάρει προβληματική. Μια μπαταρία που δεν είναι προβληματική, με σωστή συντήρηση και αποθήκευση πιστεύω ότι μπορεί να βγάλει αρκετά χρόνια, και γιατί όχι πάνω από 10 που είδα με τα μάτια μου στις δικές μας.

Οι κινέζικες μπαταρίες συνήθως έχουν σκαλισμένο ανάγλυφο πάνω στο πλαστικό τους έναν κωδικό που περιέχει την ημερομηνία παραγωγής. Η Yuasa που έπαιρνα για την παλιά μοτ/τα μου το είχε με μελάνι σαν σφραγίδα αλλά εκείνη ήταν με υγρά. Δες αν έχει κάπου κάποιο διακριτικό που θα μπορούσε να δείχνει την ηλικία της. (Έτσι από περιέργεια δηλαδή)

« Τελευταία τροποποίηση: Τετάρτη 11 Δεκέμβριος 2013, 21:43:34 μμ από Johnny_Nik » Καταγράφηκε
zami
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 818



« Απάντηση #573 στις: Πέμπτη 12 Δεκέμβριος 2013, 07:57:58 πμ »

Εγω  , καθοτι εχω κλεισει 18+ συναπτα ετη στας μοτοσυκλετας, εχω δοκιμασει τα παντα...γνησιες honda, γνησιες χωρις λογοτυπο honda, ευρωπαικες, ασιατικες, αμερικανικες......Τελικα ειναι τυχη..Εχω βαλει γνησια honda των 125€ Και εμεινα σε 1,5 χρονια και ελληνικης κατασκευης ΠΑΚ των 50€ που μου πηγε 3,5 χρονια....Τωρα στο vara εβαλα μια chinatown η οποια κοστισε 65€ (λιγοτερο απο τα μισα της γιουασα) και εχει -ακουστε-1 χρονο εγγυηση που δεν δινει κανεις!!!!!
ΥΓ: βεβαια , την φοραω περιπου 1,5 χρονο και χθες με τους 2 βαθμους το βραδυ, σαν να την ακουσε λιγο.....
Καταγράφηκε

HONDA ή γενόσιμο?
leftlane
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1135



« Απάντηση #574 στις: Πέμπτη 12 Δεκέμβριος 2013, 09:36:30 πμ »

Ζami σωστα τα λες. γι΄'αυτο κ γω ειμαι της λογικης να μη ρισκαρουμε σε κατι ακριβο στην μπαταρια παρά να δοκιμάζουμε κατι που δοκίμασε καποιος άλλος με επιτυχία σε χαμηλό κόστος! Ποιος μου εγγυάται εμενα οτι η γνησια μπαταρια των 120€ θα έχει 4πλάσια διάρκεια ζωής σε σχεση με την 4 φορες φθηνότερη Κορεάτικη ? Γενικά για το ΤΑ με 30-35€ αν βγαλεις 2 χειμώνες δεν θες τιποτα αλλο.
Καταγράφηκε
Σελίδες: 1 ... 18 19 20 21 22 [23] 24 25 26 27 | Πάνω Εκτύπωση 
« προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines
Simple Audio Video Embedder

SMF Theme © Gaia
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!