Hellas Transalp Forum

Battery Thread - Προβλήματα με τη μπαταρία

transalp98 · 361967

Offline trackler

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5433
Reply #475 on: Τετάρτη 28 Νοέμβριος 2012, 21:57:26 μμ
Δεν εχω δεί γνήσια και δεν ξέρω πως είναι η τι γράφει.

Κακό αυτό για την μπαταρία, η κατι παίζει με το μηχανάκι, πχ διαρροή.
Και οταν λέμε δεν επαιρνε με τπτ ? ουτε μίζα?

και αυτό κακό, εκτός και αν την βάζεις στο φορτιστή μετα απο μια μεγάαααααλη βόλτα.

Το άλλο με τον Τοτό το ξέρεις?
Σίγουρα. Τάση τουλάχιστον μπορεις να μετρήσεις? Με την μπαταρία πάνω στην μηχανή, χωρίς και με λειτουργία κινητήρα.

εμενα γραφει HONDA επανω της.

περσυ
η μιζα για λιγο γυρναγε κανονικα αλλα ψοφαγε αμεσως σε σημειο που παταγα και απλα σβηναν τα λαμπακια.
μιλαω για 20-30 δευτερολεπτα συνεχως πατημενη την μιζα.
εχει να μπειο στον φορτιστη απο περσυ τον χειμωνα.απο τοτε που την εβαλα ολα δουλευουν αψογα.
απλα για να μην εχω παλι τα ιδια φετος,ειπα να την φορτισω προληπτικα και ειδα οτι ειναι γεματη.μαλιστα οταν την εβαλα στον φορτιστη,η μηχανη ειχε πανω απο 5 μερες να παρει μπρος,αρα διαρροη δεν παιζει.
απλα περσυ σε μεγαλη ακινησια,2 βδομαδες+ δεν επαιρνε αμεσως και ζοριζοταν με αποτελεσμα να ξελιγονοταν η μπαταρια.




Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9810
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #476 on: Τετάρτη 28 Νοέμβριος 2012, 22:02:16 μμ
Εχω κάνει προσπάθειες εκκινησης για πάνω απο 3 λεπτά δίχως να ζοριστεί η μπαταρία.

Η δική σου η είναι προς το τελος της ζωής της, η θέλει φόρτιση.



Offline trackler

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5433
Reply #477 on: Τετάρτη 28 Νοέμβριος 2012, 22:10:39 μμ
φορτιση δεν θελει αφου δειχνει οτι ειναι φορτισμενη.
αν ειναι προς το τελος της ζωης της θα φανει στο μελλον.οταν παραδωσει πνευμα θα δοκιμασω να την φορτισω και αν δεν,παμε για αλλη.
δεν μπορω να κανω κατι αλλο.




Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9810
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #478 on: Τετάρτη 28 Νοέμβριος 2012, 22:12:00 μμ
Παναγιώτη, μην εμπιστεύεσαι τον φορτιστή, κάνε μια μετρηση τασης τόσα εχουν γραφτεί εδώ μέσα.



Offline trackler

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5433
Reply #479 on: Τετάρτη 28 Νοέμβριος 2012, 22:18:52 μμ
ντεν εχω πολυμετρο καρντια μου.

και αν παω σε φιλο που θα εχει,η μηχανη θα εχει δουλεψει για καμποση ωρα.





Offline konkost

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2116
Reply #480 on: Πέμπτη 29 Νοέμβριος 2012, 08:35:51 πμ
Το βρήκα, αλλά δεν αναφέρει κάτω απο ποιές συνθήκες κάνει την μετρηση.
Τα 12,3 V τα κρίνει σαν αφόρτιστη. Πάντως αν μια μπαταρία δείξει κάτω απο 12,5 εκτός μοτό η  είναι αφόρτιστη καιρό η είναι τελειωμένη.
Πληροφοριακά:
Στην 16.8 σελίδα κάτω κάτω μετράει μέγιστη επιτρεπόμενη διαρροή.
Στην 16.7 σελίδα κάτω κάτω ελέγχει τον ανορθωτή.

Βασικό και το να εχουμε ενα πολύμετρο της προκοπής, αλλιώς να μην μιλάμε για ,5 η ,6 .....
? ? ? ? ? ?
« Last Edit: Πέμπτη 29 Νοέμβριος 2012, 08:37:30 πμ by konkost »



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9810
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #481 on: Πέμπτη 29 Νοέμβριος 2012, 09:11:50 πμ
Βασικό και το να εχουμε ενα πολύμετρο της προκοπής, αλλιώς να μην μιλάμε για ,5 η ,6 .....

Εννοώ οτι αν εχουμε ενα πολύμετρο με βελόνα η ενα των 10 ευρώ απο το παζαρι η τον μπλακμαν περαστικό, οι ενδείξεις τυπου 12.3V, η 12.4V, η 12,5V ισως να μην είναι ακριβείς.
Να μην πώ το τι γίνεται στα 12,45V, η 12,55V κλπ.
Δλδ  μπορεί η πραγματική τάση της μπαταρίας να είναι 12,5V και η ένδειξη στο πολύμετρο 12,3V να σε κάνει να νομίζεις οτι εχει πρόβλημα.
Οτι και να είναι όμως μια ιδέα θα την έχεις.

ντεν εχω πολυμετρο καρντια μου.

Ελα βρε Παναγιώτη, 10 ευρώ στο παζάρι, οπως γράφω όμως μην περιμένεις ακρίβειες, αλλά θα εχεις μια ένδειξη του τι συμβαίνει.
Αν δεν βρίσκεις να σου πάρω ενα να στο στείλω? Εχει και με 5 ευρώ.
Η σε μαγαζί με εγγύηση:   http://www.markidis.gr/product_info.php?cPath=38_167_337&products_id=33942



Offline transalpakias86

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 201
  • Όποιος την νύχτα περπατεί μπύρες και ποτά θα πιεί!
Reply #482 on: Πέμπτη 21 Φεβρουάριος 2013, 16:46:24 μμ
Καλησπερα!
Αν η μηχανη δουλευει και αποσυνδεσουμε την μπαταρια η μηχανη πρεπει να δουλευει?η σβηνει?




Offline kostasj

  • >>>>>>
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1523
Reply #483 on: Πέμπτη 25 Ιούλιος 2013, 16:39:21 μμ
Μπαταρία ή Ανορθωτης..?

Λοιπόν..
Εχω το ΤΑ 650 '01.
Πριν 4,5 χρόνια του έβαλα μπαταρία με τζελ 120€
Αφού όλο αυτό το διάστημα δεν αντιμετώπισα κανένα πρόβλημα μαζί της..

Χθες παίρνω την μηχανή από το σπίτι (πήρε κανονικά μπροστά) κάνω μια διαδρομή 3χλμ εντός πόλης και την παρκάρω κάπου για να κάνω δουλειές.
Μετά από περίπου 1 ώρα.. Παω να την πάρω και... Γκουχ γκουχ τρτρτρτρτρτρτρ!
Αφού αρχίζει να μου ανεβαίνει η πίεση.. Λόγω νέων εξόδων.. Καλώ την οδική γιατί στο σημείο που ήμουν.. Δεν έπαιζε κατηφόρα.
Έρχεται η οδική.. Την βάζουμε μπροστά.. Και την δουλεύω για 1 λεπτό στις 2500 στροφές..
Την σβηνω και την ξαναβάζω.. Παίρνει κανονικά..
Πιανω τον ανορθωτη.. Έχει ζεσταθεί.!

Μετακινούμαι 2χλμ και την ξανασβηνω.. Μετά από μια περίπου ώρα.. Παίρνει κανονικά.


Παω σπίτι και μετά από 5 ώρες περίπου.. Παίρνω το πολύμετρο και μου δείχνει με σβηστή την μηχανή.. 12,8V. Μου έκανε όμως εντύπωση ότι άργησε μέχρι να ανέβει εκεί.. (περίπου 8")
Αφού ρίχνω ένα ψιλοκαθάρισμα στους πόλους που είχαν λίγο μάκα. Την κλειδωνω και την αφήνω.

Σήμερα το μεσημέρι παω να την πάρω.. Πριν δοκιμάσω την βάλω μπροστά μετράω πάλι.. 12,8 (ανέβηκε γρήγορα αυτή την φορά)
Πατάω μίζα.. γκουχ τρρρρρρ!
Την στιγμή που πατούσα την μίζα.. Ο μετρητής έφτασε μέχρι 6V
σπρώχνω.. Κατηφόρα και παίρνει με την δεύτερη.. Την μετράω στο ρελαντί 14,3V περίπου.  αναβω φώτα.. 13,8 περίπου..
Κάνω 20χλμ.. Σταματάω και την μετράω.. Ανοιχτα φώτα Στο ρελαντί 12,7 και με γκάζι 13,2.. (λιγότερα απ όταν ήταν κρύα)
Με σβηστά φώτα +0,4 περίπου.
Πιανω τον ανορθωτη.. Έκαιγε.!

Σβηνω περιμένω 5 λεπτά.. Μετράω.. 13V
Βάζω μπροστά.. Παίρνει
Μετράω 14,2
Κατεβαίνω μέχρι ένα περίπτερο.. 500 μέτρα.. Σβήνω.. Παω να ξαναβάλω.. τρρρρρρ...!
Κατηφόρα και τα σχετικά.. Και ήρθα σπίτι...


Θεωρώ τις περισσότερες πιθανότητες να φταίει ο ανόρθωτης..
Όμως φοβάμαι μην τα έχει τινάξει και η μπαταρία..

Αναμένω απόψεις..


>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Αφού όλοι ψάχνουμε την αλήθεια..
Κι αφού σχεδόν όλοι ξέρουμε ποια είναι..
Γιατί το ψέμα είναι πιο δημοφιλές  ???


Offline Specialized

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 296
Reply #484 on: Πέμπτη 25 Ιούλιος 2013, 16:57:23 μμ
Με τις κανονικές καταναλώσεις και την μηχανή σε λειτουργία, όταν γκαζώνεις πρέπει να δίνει 13,8 (χαμηλά) με 14,2 (σε ψηλότερες στροφές). Αυτό με τα φώτα που τα ανοιγοκλείνεις δεν το κατάλαβα. Τα φώτα έχουν διακόπτη από μαμά ή από σένα; Πάντως με στροφές πρέπει να πιάνεις 14+ βολτ για να σου φορτίζει την μπαταρία.

Την μπαταρία τώρα θα πρέπει να την μετρήσεις σε ηρεμία. Δηλαδή να την αφήσεις 2-3 ώρες αφού σταματήσει η μηχανή. Αν είναι 12,8 είσαι σούπερ. 12,6 πολύ καλός. Από 12,4 βολτ θες φόρτιση. Κάτω από 12,4 είσαι για να ανησυχείς για μπαταρία (χωρίς όμως αυτό να είναι απόλυτο).


Έτσι όπως το ακούω, μάλλον για ανορθωτής μου φαίνεται αλλά με ανησυχεί και η παλαιότητα της μπαταρίας.



Offline παλτακης

  • η anaconda team..
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8209
  • anaconda team is back sssssssssssssss
Reply #485 on: Πέμπτη 25 Ιούλιος 2013, 17:03:48 μμ
O ανορθωτης ζεσταινεται διοτι παραγει εργο γι αυτο εχει ψυκτρες και ειναι βιδωμενος πανω σε μεταλικο πλαισιο .
Οι τασεις φορτωσης που δινει με την μπαταρια σε ηρεμια ειναι σωστες ....μαλλον η μπαταρια εχει παραδωσει πνευμα και επειδη ο ανορθωτης ζοριζεται να την φορτωσει ζεστενεται υπερβολικα . Πριν αλλαξεις ανορθωτη βαλε πρωτα δοκιμαστηκα αλλη μπαταρια να δεις αν οι τιμες ανορθωτη ειναι αυτες που λες οταν η μπαταρια ηταν σε ηρεμια .

μεχρι 3500 στροφες περιπου 14,5 μετα πεφτει 13,80 μ3 14,00 και  με φορτιο 13,5 με 13,8 αν θυμαμαι σωστα




Offline kostasj

  • >>>>>>
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1523
Reply #486 on: Πέμπτη 25 Ιούλιος 2013, 17:16:01 μμ
ευχαριστώ για την απάντηση..

Το σίγουρο είναι ότι τα δύο αυτα εξαρτήματα έχουν αλληλεπίδραση..
Και ζημία στο ένα μπορεί να προκαλέσει ζημία και στο άλλο.

Στην αρχή θεώρησα κι εγώ την μπαταρία.. Την εχω 4μιση χρόνια.. Και αυτές έχουν σαν χαρακτηριστικό τον ξαφνικό θάνατο..
 Όμως μετά.. Βλέποντας ότι με ζεστή και σε λειτουργία την μηχανή οι μετρήσεις ήταν χαμηλότερες απ όταν ήταν κρύα.. Φοβήθηκα και τον ανορθωτη.. Καθώς έκαιγε σε σημείο να μην μπορώ να τον πιάσω πάνω από 1 δευτερόλεπτο.


>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Αφού όλοι ψάχνουμε την αλήθεια..
Κι αφού σχεδόν όλοι ξέρουμε ποια είναι..
Γιατί το ψέμα είναι πιο δημοφιλές  ???


Offline παλτακης

  • η anaconda team..
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8209
  • anaconda team is back sssssssssssssss
Reply #487 on: Πέμπτη 25 Ιούλιος 2013, 17:20:42 μμ
ευχαριστώ για την απάντηση..

Το σίγουρο είναι ότι τα δύο αυτα εξαρτήματα έχουν αλληλεπίδραση..
Και ζημία στο ένα μπορεί να προκαλέσει ζημία και στο άλλο.

Στην αρχή θεώρησα κι εγώ την μπαταρία.. Την εχω 4μιση χρόνια.. Και αυτές έχουν σαν χαρακτηριστικό τον ξαφνικό θάνατο..
 Όμως μετά.. Βλέποντας ότι με ζεστή και σε λειτουργία την μηχανή οι μετρήσεις ήταν χαμηλότερες απ όταν ήταν κρύα.. Φοβήθηκα και τον ανορθωτη.. Καθώς έκαιγε σε σημείο να μην μπορώ να τον πιάσω πάνω από 1 δευτερόλεπτο.

Αν ο ανορθωτης ζοριζεται και ανεβαζει τετοιες θερμοκρασιες καποια στιγμη θα παραδωσει πνευμα ..δεν ειναι καλο ...σιγουρα φταιει η μπαταρια .Αλλα πρωτα τσεκαρισε πριν προβεις σε οποιαδηποτε αγορα .




Offline Yianni

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 7271
Reply #488 on: Πέμπτη 25 Ιούλιος 2013, 18:29:36 μμ
Από όσα μπορώ να καταλάβω φταίει η μπαταρία σου. Δοκίμασε να την φορτίσεις (εδώ ο φορτιστής του Lidl βγάζει τα λεφτά του  ;D ) και δες  πως συμπεριφέρεται.
Ευχομαι να φταίει η μπαταρία.... Ο ανορθωτής κοστίζει περισσότερο!  :goofy: ;D



Offline ΓIANNHΣ

  • Γιάννης Αποστόλου
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3763
Reply #489 on: Πέμπτη 25 Ιούλιος 2013, 18:37:32 μμ
Μάλλον για μπαταρία πας.

Ο ανορθωτής κοστίζει περισσότερο!  :goofy: ;D


Όταν μου είχαν χρειαστεί και τα 2 ο ανορθωτής είχε κανένα 40άρι αν θυμάμαι καλά, ενώ η μπαταρία είχε τριψήφια τιμή  ;)


Ποτέ μην μαλώνεις με έναν ηλίθιο.
Θα σε ρίξει στο επίπεδο του και θα σε νικήσει λόγω μεγαλύτερης εμπειρίας


Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9810
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #490 on: Πέμπτη 25 Ιούλιος 2013, 19:04:10 μμ
Πιανω τον ανορθωτη.. Έχει ζεσταθεί.!

Ωχ!  :goofy:

Μετακινούμαι 2χλμ και την ξανασβηνω.. Μετά από μια περίπου ώρα.. Παίρνει κανονικά.

Αναποφάσιστη τη βρίσκω ... ;D

Παω σπίτι και μετά από 5 ώρες περίπου.. Παίρνω το πολύμετρο και μου δείχνει με σβηστή την μηχανή.. 12,8V. Μου έκανε όμως εντύπωση ότι άργησε μέχρι να ανέβει εκεί.. (περίπου 8")
Αφού ρίχνω ένα ψιλοκαθάρισμα στους πόλους που είχαν λίγο μάκα. Την κλειδωνω και την αφήνω.

Αυτό το αργησε δεν το καταλαβαίνω,  :eusa_think:

Σήμερα το μεσημέρι παω να την πάρω.. Πριν δοκιμάσω την βάλω μπροστά μετράω πάλι.. 12,8 (ανέβηκε γρήγορα αυτή την φορά)

Δλδ τι ανεβηκε γρήγορα?  :eusa_think:

Πατάω μίζα.. γκουχ τρρρρρρ!
Την στιγμή που πατούσα την μίζα.. Ο μετρητής έφτασε μέχρι 6V
σπρώχνω.. Κατηφόρα και παίρνει με την δεύτερη.. Την μετράω στο ρελαντί 14,3V περίπου.  αναβω φώτα.. 13,8 περίπου..
Κάνω 20χλμ.. Σταματάω και την μετράω.. Ανοιχτα φώτα Στο ρελαντί 12,7 και με γκάζι 13,2.. (λιγότερα απ όταν ήταν κρύα)
Με σβηστά φώτα +0,4 περίπου.
Πιανω τον ανορθωτη.. Έκαιγε.!

6V? η δική μου στην δεύτερη μιζιά κατεβαίνει το πολύ στα 9V.

Θεωρώ τις περισσότερες πιθανότητες να φταίει ο ανόρθωτης..
Όμως φοβάμαι μην τα έχει τινάξει και η μπαταρία..

Τον ανορθωτή δεν τον υποψιάζομαι, αν "καεί" η δεν θα φορτίζει η θα παραφορτίζει και η μπαταρία θα βράσει.
Με ανησυχεί αυτό <<Ανοιχτα φώτα Στο ρελαντί 12,7 και με γκάζι 13,2..(λιγότερα απ όταν ήταν κρύα)>>  σημαίνει οτι η μπαταρία δεν φορτίζει σωστά η εχει πρόβλημα και ζορίζει τον ανορθωτή.
Μια σίγουρη μέθοδος να την ελέγξεις είναι να μετρήσεις ρεύμα , δλδ να παρεμβάλεις ενα αμπερόμετρο αυτ/του με + - ενδείξεις δλδ αναμεσα στον ακροδέκτη του θετικού πόλου και τον πόλο της μπαταρίας.
Μια δεύτερη είναι οπως είπε ο Παναγιώτης να δοκιμάσεις να μετρήσεις τάση με μια δανεική μπαταρία , και μια τρίτη να  δοκιμάσεις να την φορτώσεις οπως πολύ σωστά είπε ο Yianni .

Για εμένα είναι κλασική περίπτωση κομένου πόλου.
Η μπαταρία δείχνει σωστή στις μετρήσεις αλλά μόλις ζητηθεί φορτίο ... απλά δεν ...




Offline kostasj

  • >>>>>>
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1523
Reply #491 on: Πέμπτη 25 Ιούλιος 2013, 19:42:40 μμ


Αυτό το αργησε δεν το καταλαβαίνω,  :eusa_think:

Δλδ τι ανεβηκε γρήγορα? 
Εννοώ ότι βάζοντας τις μύτες του πολύμετρου στους πόλους.. Αυτό ξεκίναγε από τα 0 vοlτ και ανέβηκε μέχρι τα 12,8 σε διάστημα περίπου 8 δευτερολέπτων.!
Υποψιαστηκα ότι έφταιγε η βρομιά στους πόλους και γι αυτό τους έβγαλα και τους καθαρισα..
Ενώ Σήμερα όταν έκανα την πρώτη μέτρηση.. Το πολύμετρο ξεκίνησε από τα 5V και έφτασε στα 12,8 μέσα σε 2 δευτερόλεπτα..



Quote
6V? η δική μου στην δεύτερη μιζιά κατεβαίνει το πολύ στα 9V.

Έκανε βουτιά και εννοείται ότι δεν πήρε μπροστά..


Quote
Με ανησυχεί αυτό
<<Ανοιχτα φώτα Στο ρελαντί 12,7 και με γκάζι 13,2..(λιγότερα απ όταν ήταν κρύα)>>  σημαίνει οτι η μπαταρία δεν φορτίζει σωστά η εχει πρόβλημα και ζορίζει τον ανορθωτή.
Εκεί ακριβώς υποψιαστηκα βλάβη στον ανορθωτη..
Και Χθες ζεστάθηκε γρήγορα..
Όμως σήμερα ενώ στην αρχή (όταν πήρε μπροστά) οι μετρήσεις ήταν πολύ καλές..
Μετά από βόλτα οι μετρήσεις έπεσαν! Και δεν μπορούσα να τον πιάσω για πολύ, από το καψημο

Σβήνω για 5 λεπτά και παίρνει μπρος κανονικά..
Κάνω 500 μέτρα.. Σβήνω.. Και δεν ξαναπαίρνει.!


Quote
Μια σίγουρη μέθοδος να την ελέγξεις είναι να μετρήσεις ρεύμα , δλδ να παρεμβάλεις ενα αμπερόμετρο αυτ/του με + - ενδείξεις δλδ αναμεσα στον ακροδέκτη του θετικού πόλου και τον πόλο της μπαταρίας.
Να παρεμβαλω το αμπερομετρο και να πατήσω μίζα..?
Το δικό μου πολυμετρο λέει μέχρι 10Α Ανώτερο όριο...

Quote
Για εμένα είναι κλασική περίπτωση κομένου πόλου.
Η μπαταρία δείχνει σωστή στις μετρήσεις αλλά μόλις ζητηθεί φορτίο ... απλά δεν ...


Ο Κομμένος πόλος δίνει ρεύμα?
Η εννοείς ότι έχει κοπεί αλλά εφαπτεται?


>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Αφού όλοι ψάχνουμε την αλήθεια..
Κι αφού σχεδόν όλοι ξέρουμε ποια είναι..
Γιατί το ψέμα είναι πιο δημοφιλές  ???


Offline kostasj

  • >>>>>>
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1523
Reply #492 on: Πέμπτη 25 Ιούλιος 2013, 19:53:27 μμ
Από όσα μπορώ να καταλάβω φταίει η μπαταρία σου. Δοκίμασε να την φορτίσεις (εδώ ο φορτιστής του Lidl βγάζει τα λεφτά του  ;D ) και δες  πως συμπεριφέρεται.

Εχω κανα 6άρι χρόνια τον φορτίστη του lidl Τον είχα χρησιμοποιήσει στο παπί.. Και σε μια μοτοσυκλέτα φίλου με καλά αποτελέσματα
Θα τον δοκιμάσω και εδώ και θα δείξει

Μάλλον για μπαταρία πας.


Όταν μου είχαν χρειαστεί και τα 2 ο ανορθωτής είχε κανένα 40άρι αν θυμάμαι καλά, ενώ η μπαταρία είχε τριψήφια τιμή  ;)


Από μια σύντομη μάτια στο νετ.. Είδα τεράστιες αποκλείσεις..
Ανορθωτη από 18€ έως 70
Μπαταρία από 35 έως 125

Αναγκαστικά αν είναι το πρώτο θα παω στις χαμηλές τιμές.. (κάτω των 30€)
Κι αν είναι το δεύτερο, σίγουρα κάτω από τα 60 

Βέβαια σκέφτομαι μην είναι και τα δύο.!

Και δανεική μπαταρία (που είπε ο Παναγιώτης) είναι καλή λύση.. Αλλά αδύνατη αυτές τις μέρες


>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Αφού όλοι ψάχνουμε την αλήθεια..
Κι αφού σχεδόν όλοι ξέρουμε ποια είναι..
Γιατί το ψέμα είναι πιο δημοφιλές  ???


Offline ΓIANNHΣ

  • Γιάννης Αποστόλου
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3763
Reply #493 on: Πέμπτη 25 Ιούλιος 2013, 20:34:07 μμ
Ο ανορθωτής που είχα πάρει είναι της SUN και η μπαταρία μαμά. Υπ όψιν ότι στις τιμές που αναφέρω έχω υπολογίσει την έκπτωση που δίνει στο σύλλογο το μαγαζί που τα πήρα  ;)


Ποτέ μην μαλώνεις με έναν ηλίθιο.
Θα σε ρίξει στο επίπεδο του και θα σε νικήσει λόγω μεγαλύτερης εμπειρίας


Offline παλτακης

  • η anaconda team..
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8209
  • anaconda team is back sssssssssssssss
Reply #494 on: Παρασκευή 26 Ιούλιος 2013, 08:45:43 πμ

Και δανεική μπαταρία (που είπε ο Παναγιώτης) είναι καλή λύση.. Αλλά αδύνατη αυτές τις μέρες
Πηγαινε σε ενα συνεργειο να σου βαλει μια μπαταρια και επι τοπου να βαλεις μπροστα και να κανεις τις μετρησεις εκει ωστε να δεις αν ο ανορθωτης δουλευει καθ'ολη την διαρκεια σωστα και δεν κανει αλλοπρόσαλλα πραγματα ωστε να αποκλεισεις τον ανορθωτη .Μην τον ζοριζεις ομως και τελικα πας και για τα δυο . Οι ψηλες θερμοκρασιες μειωνουν τη ζωη του ανορθωτη .
Δεν ξερω αν ειναι σωστο ..το λεω με καθε επιφυλαξη το να κανεις ενα πειραμα ..
Βαζεις μπροστα βγαζεις τα καλωδια απο την μπαταρια και παιρνεις μετρησεις απο εκει κατευθειαν απο τα καλωδια να δεις αν ο ανορθωτης λειτουργει σωστα και δινει τασεις φορτισης σωστες ...αν ναι 100% μπαταρια .
ΞΑΝΑΛΕΩ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΟ  .




Offline ΓIANNHΣ

  • Γιάννης Αποστόλου
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3763
Reply #495 on: Παρασκευή 26 Ιούλιος 2013, 08:59:27 πμ
Αν δεν κάνω λάθος, για να πάρεις σωστές μετρήσεις η μπαταρία πρέπει να είναι σε πολύ καλή κατάσταση

Sent from my GT-I8190 using Tapatalk 4 Beta


Ποτέ μην μαλώνεις με έναν ηλίθιο.
Θα σε ρίξει στο επίπεδο του και θα σε νικήσει λόγω μεγαλύτερης εμπειρίας


Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9810
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #496 on: Παρασκευή 26 Ιούλιος 2013, 09:23:48 πμ
Βαζεις μπροστα βγαζεις τα καλωδια απο την μπαταρια και παιρνεις μετρησεις απο εκει κατευθειαν απο τα καλωδια να δεις αν ο ανορθωτης λειτουργει σωστα και δινει τασεις φορτισης σωστες ...αν ναι 100% μπαταρια .
ΞΑΝΑΛΕΩ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΟ  .

Ο ανορθωτής είναι ΚΑΙ σταθεροποιητής, οποτε με φορτίο η χωρίς ρυθμίζει την τάση μέσα σε ορισμένα όρια.
Πολύ σωστά το είπε ο Παναγιώτης και εγώ αυτό θα εκανα, βάζεις μπροστά και αποσυνδέεις μπαταρία, ελέγχεις θερμοκρασία ανορθωτή και τάσεις στους πόλους της μπαταρίας εκτός συστήματος φόρτισης αλλά και το τί δίνει ο ανορθωτής.
Επίσης με τον κινητήρα σε λειτουργία και αποσυνδεδεμένη την μπαταρία συνδέεις το αμπερόμετρο ανάμεσα πολο και ακροδέκτη και μετράς ρεύματα φόρτισης/φορτίου φυσικά με σβηστά φώτα λόγω των 10Α του πολύμετρου.(ενα αυτ/του που εχω εχει ενδείξεις +-25Α)

Εννοώ ότι βάζοντας τις μύτες του πολύμετρου στους πόλους.. Αυτό ξεκίναγε από τα 0 vοlτ και ανέβηκε μέχρι τα 12,8 σε διάστημα περίπου 8 δευτερολέπτων.!

Καταλαβα

Να παρεμβαλω το αμπερομετρο και να πατήσω μίζα..?

Οχι, εξήγησα το πώς πριν.

Ο Κομμένος πόλος δίνει ρεύμα?
Η εννοείς ότι έχει κοπεί αλλά εφαπτεται?

Ενας ξαφνικός θάνατος της μπαταρίας είναι ο κομένος πόλος. Βασικά δεν κόβεται τπτ απλά ο πόλος αποκτά με το 1ο στοιχείο μια Ωμική αντίσταση που στα χαμηλά ρεύματα δεν εχει κάποια επίπτωση αλλά στα μεγαλα αυξάνει και η μπαταρία δείχνει σαν να μην υπάρχει.
Αυτή είναι και η αιτία που ανάβουν τα ενδεικτικά η τα φώτα , στοπ κλπ αλλά στην μίζα ακούμε μόνο το ρελέ που τρίζει.
Φυσικά η αντίδραση της μπαταρίας διαφέρει ακόμα και απο την θερμοκρασία της επειδή λόγω διαστολών συστολών μεταβάλεται η αντίσταση στην επαφή πόλου - στοιχείου.

Εχω κανα 6άρι χρόνια τον φορτίστη του lidl Τον είχα χρησιμοποιήσει στο παπί.. Και σε μια μοτοσυκλέτα φίλου με καλά αποτελέσματα
Θα τον δοκιμάσω και εδώ και θα δείξει

Και δανεική μπαταρία (που είπε ο Παναγιώτης) είναι καλή λύση.. Αλλά αδύνατη αυτές τις μέρες

Δοκίμασε και τον φορτιστή, αν και βασικά πρέπει να δείξει φόρτιση σε σύντομο χρονικό διάστημα.

Δανεική μπαταρία μπορεί να είναι και μια σε καλή κατασταση μπαταρία αυτοκινήτου, δεν χρειάζεται να είναι απο μηχανάκι. Και δεν χρειάζεται να την βγάλεις σύνδεσέ την με τα καλώδια βγάζοντας τον θετικό πόλο του αυτ/του και να είσαι πολύ προσεκτικός με τα καλώδια.



Offline kostasj

  • >>>>>>
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1523
Reply #497 on: Παρασκευή 26 Ιούλιος 2013, 09:41:54 πμ
Κατ αρχάς, ευχαριστώ όλους..

Λοιπόν. Έβαλα το βράδυ την μπαταρία στον φορτίστη..  Σε λιγότερο από 5 λεπτά.. Πέρασε στη φάση συντήρησης..
Την άφησα αρκετές ώρες..
Έβγαλα τον φορτίστη και η μέτρηση στους πόλους είναι 12,9
Θα κατέβω τώρα να την τοποθετήσω στην μηχανή..

Όταν λέτε να αποσύνδεσω την μπαταρία ενώ η μηχανή δουλεύει..
Αποσυνδεω και τους δύο πόλους..??
Ή μόνο τον έναν? Και ποιον?


>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Αφού όλοι ψάχνουμε την αλήθεια..
Κι αφού σχεδόν όλοι ξέρουμε ποια είναι..
Γιατί το ψέμα είναι πιο δημοφιλές  ???


Offline παλτακης

  • η anaconda team..
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8209
  • anaconda team is back sssssssssssssss
Reply #498 on: Παρασκευή 26 Ιούλιος 2013, 09:51:51 πμ
Κατ αρχάς, ευχαριστώ όλους..

Λοιπόν. Έβαλα το βράδυ την μπαταρία στον φορτίστη..  Σε λιγότερο από 5 λεπτά.. Πέρασε στη φάση συντήρησης..
Την άφησα αρκετές ώρες..
Έβγαλα τον φορτίστη και η μέτρηση στους πόλους είναι 12,9
Θα κατέβω τώρα να την τοποθετήσω στην μηχανή..

Όταν λέτε να αποσύνδεσω την μπαταρία ενώ η μηχανή δουλεύει..
Αποσυνδεω και τους δύο πόλους..??
Ή μόνο τον έναν? Και ποιον?
Τα βολτ δειχνουν σωστα .....αφαιρεις και τα δυο καλωδια




Offline Dimitri

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 357
  • I'm normal. It's everyone else that's weird.
    • Dimitri
Reply #499 on: Παρασκευή 26 Ιούλιος 2013, 09:56:29 πμ
Νομίζω ότι μετά από 4.5 χρόνια μάλλον τα έφαγε τα ψωμιά της η μπαταρία.

Τα βόλτ δεν είναι πάντα θετική ένδειξη. Χρείαζεται μπωμόμετρο (για να σου δείξει την χωρητικότητα της μπαταρίας). Μπορεί να δείχνει 12.5 ή και 13 βόλτ, αλλά από ψωμί τίποτα. (μια λίγο μπακαλίστικη δοκιμή είναι να την έχεις φορτίσει κανονικά, να ανοίξεις τον διακόπτη και να ανάψεις τε μεγάλα φώτα. Αν μέσα σε λίγα λεπτά πέση σημαντικά η ένταση, τότε αιωνία η μνήμη της μπαταρίας  ;D)


Ξέρω ότι είναι κόστος, αλλά προσωπικά θα πήγαινα για νέα μπαταρία.


Dimitri

Too many Chiefs, not enough Indians...