Hellas Transalp Forum

Battery Thread - Προβλήματα με τη μπαταρία

transalp98 · 360398

Offline African Boy

  • Τhe Professional
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 7624
    • eGeorgalas
Reply #400 on: Τετάρτη 02 Νοέμβριος 2011, 15:11:38 μμ
Σε ευχαριστώ Θανάση.....  ;D


Δεν σου έχει κάνει τίποτα τέτοιο εσένα ε;


"Life is not about waiting for the storms to pass.... it's about learning how to dance in the rain"
"Africa Twin XRV750 RD07A"


Offline louros

  • Μονάχος μονάχος
  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 7324
  • Kαι αδιάβροχος.....!
Reply #401 on: Τετάρτη 02 Νοέμβριος 2011, 15:32:56 μμ
Δεν σου έχει κάνει τίποτα τέτοιο εσένα ε;
Ακριβώς το ίδιο πέρυσι.
Μεγιά μου και μένανε αν και την έχω αρκετό καιρό αλλαγμένη πιά....... :wave:


ΘΑΝΑΣΗΣ  
Ομορφάάά





" Μπάρμπα . απο δω βγάζ πθενά ?


Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9807
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #402 on: Τετάρτη 02 Νοέμβριος 2011, 15:56:35 μμ
Αν είσαι σίγουρος οτι το σύστημα φόρτισης είναι ΟΚ τότε κοιτάς την μπαταρία.
Σε μια καινούργια μπαταρία που εκφορτίστηκε απο λάθος , η  παρέμεινε πολύ χρόνο χωρίς φόρτιση ,η φόρτιση είναι η λύση αφού την επαναφέρει σε λειτουργικότητα.
Σε μια παλιά η ταλαιπωρημένη μπαταρία η φόρτιση απλά είναι μια παράταση ζωής αφίβολης διάρκειας.
Ομως ακόμα και μια καινούργια μπαταρία δεν συγχωράει πολλές εκφορτίσεις.
Οταν η μπαταρία πιάσει την τετραετία κάθε χειμώνα που βγάζει λές ευχαριστώ.



Offline African Boy

  • Τhe Professional
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 7624
    • eGeorgalas
Reply #403 on: Τετάρτη 02 Νοέμβριος 2011, 16:35:12 μμ
Ακριβώς το ίδιο πέρυσι.
Μεγιά μου και μένανε αν και την έχω αρκετό καιρό αλλαγμένη πιά....... :wave:

Την μαμά έβαλες;

Αν όχι τι προτίμησες;


"Life is not about waiting for the storms to pass.... it's about learning how to dance in the rain"
"Africa Twin XRV750 RD07A"


Offline louros

  • Μονάχος μονάχος
  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 7324
  • Kαι αδιάβροχος.....!
Reply #404 on: Τετάρτη 02 Νοέμβριος 2011, 19:52:34 μμ
Την μαμά έβαλες;

Φυσικά ρε Λευτέρη , μέχρι φράγγο τ αξίζει.
Του 05 την άλλαξα το 10 στο vara.
Αμα πάει άλλα τόσα τούτη τι να πειραματίζομαι.
Στο ΤΑ είχε κλείσει 6 χρόνια μέχρι να τα τινάξει.


ΘΑΝΑΣΗΣ  
Ομορφάάά





" Μπάρμπα . απο δω βγάζ πθενά ?


Offline African Boy

  • Τhe Professional
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 7624
    • eGeorgalas
Reply #405 on: Τετάρτη 02 Νοέμβριος 2011, 20:41:05 μμ
Συμφωνώ μαζί σου Θανάση...

Στο Transalp άλλαξα μετά τα 5.5 χρόνια την μπαταρία με γνήσια πάλι YASA.

Το αυτό και στο Dero μας θα κάνω...


Αλλά πρόσεξα σήμερα πως ΔΕΝ μου μηδένισε τους μερικούς χιλιομετρητές ούτε μου χάλασε το ρολόι, όσες φορές και αν την έβαλα μπροστά...

Θα το μελετήσω το θέμα....


"Life is not about waiting for the storms to pass.... it's about learning how to dance in the rain"
"Africa Twin XRV750 RD07A"


Offline African Boy

  • Τhe Professional
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 7624
    • eGeorgalas
Reply #406 on: Δευτέρα 14 Νοέμβριος 2011, 13:57:36 μμ
Πριν προβούμε στην αγορά καινούργιας Μπαταρίας και ξοδέψουμε τα 100€ μας ας δούμε το εξής...

Το πρόβλημα με τον μηδενισμό του Trip Master και της αλλοίωσης ένδειξης της ώρας που ξεκίνησε στις αρχές Νοέμβρη, ΔΕΝ μου έχει εμφανισθεί ξανά....

Μπαταρία ΔΕΝ άλλαξα...

Την φόρτισα οκ!!! Αλλά νομίζω πως δεν έχει να κάνει αυτό, αλλά με την βιαστική ίσως και επιπόλαιη κίνηση, να πατήσουμε την μίζα με το που ανοίξουμε τον διακόπτη, χωρίς να περιμένουμε να κάνει chek η μηχανή μας....

Το όλο concept είναι υπό παρακολούθηση αλλά έχει "φαίνεται" διορθωθεί, αφού πρώτα ανοίξουμε τον κεντρικό διακόπτη - κάνει chek η μηχανή και σβήσουν όλες οι απαραίτητες λυχνίες - και πατήσουμε την μίζα.....



"Life is not about waiting for the storms to pass.... it's about learning how to dance in the rain"
"Africa Twin XRV750 RD07A"


Offline louros

  • Μονάχος μονάχος
  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 7324
  • Kαι αδιάβροχος.....!
Reply #407 on: Δευτέρα 14 Νοέμβριος 2011, 15:29:33 μμ
Αλλά νομίζω πως δεν έχει να κάνει αυτό, αλλά με την βιαστική ίσως και επιπόλαιη κίνηση, να πατήσουμε την μίζα με το που ανοίξουμε τον διακόπτη, χωρίς να περιμένουμε να κάνει chek η μηχανή μας....
Σιγά μη περιμένω το τσεκ πάντα, δε νομίζω να παίζει ρόλο στο μηδένισμα.
Λευτέρη με τα κρύα θα δείξει , καλά κάνεις και την κρατάς πάντως.


ΘΑΝΑΣΗΣ  
Ομορφάάά





" Μπάρμπα . απο δω βγάζ πθενά ?


Offline African Boy

  • Τhe Professional
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 7624
    • eGeorgalas
Reply #408 on: Δευτέρα 14 Νοέμβριος 2011, 15:59:17 μμ
Θανάση μέτρησα την μπαταρία και ήταν όλα ΟΚ!!!

Πολύ μεγάλος παράγοντας πάντως είναι και το γεγονός ο΄τι έχω απομονώσει τα φώτα απ τον κεντρικό διακόπτη και τα έχω σε ξεχωριστό διακόπτη.
Έτσι κάθε φορά που βάζω μπροστά ΔΕΝ ανοίγουν και τα φώτα μαζί, ώστε να ζορίζω την μίζα, ουσιαστικά την μπαταρία, αλλά τα ανάβω μετά αφου ξεκινήσω την πορεία μου....

Θα το έχω στα υπόψη μου οτι και να γίνει, απλά απο τότε ΔΕΝ μου το έχει παρουσιάσει ξανά....


Όλα αυτά τα αναφέρω, γιατί ΔΕΝ θέλω κάποιος με τα ίδια συμπτώματα, να τρέξει να δώσει την 100άρα€ του χωρίς να έχει ελέγξει τα παραπάνω.......



"Life is not about waiting for the storms to pass.... it's about learning how to dance in the rain"
"Africa Twin XRV750 RD07A"


Offline louros

  • Μονάχος μονάχος
  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 7324
  • Kαι αδιάβροχος.....!
Reply #409 on: Δευτέρα 14 Νοέμβριος 2011, 16:03:38 μμ
Έτσι κάθε φορά που βάζω μπροστά ΔΕΝ ανοίγουν και τα φώτα μαζί, ώστε να ζορίζω την μίζα,
Μα με τη μίζα τα φώτα κλείνουν, δεν ζορίζεται.
ουσιαστικά την μπαταρία, αλλά τα ανάβω μετά αφου ξεκινήσω την πορεία μου....

Θα το ξεχάσεις κάποτε , πρόσεχε.


ΘΑΝΑΣΗΣ  
Ομορφάάά





" Μπάρμπα . απο δω βγάζ πθενά ?


Offline African Boy

  • Τhe Professional
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 7624
    • eGeorgalas
Reply #410 on: Δευτέρα 14 Νοέμβριος 2011, 16:15:37 μμ
Μα με τη μίζα τα φώτα κλείνουν, δεν ζορίζεται.


Κλείνουν στιγμιαία αλλά πάλι έχεις φορτίο που καταναλώνεται για την διαδικασία τους αυτή...


"Life is not about waiting for the storms to pass.... it's about learning how to dance in the rain"
"Africa Twin XRV750 RD07A"


Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9807
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #411 on: Δευτέρα 14 Νοέμβριος 2011, 19:10:08 μμ
Μα με τη μίζα τα φώτα κλείνουν, δεν ζορίζεται.

Εχει ρελέ για το σκοπο αυτό? η απλά γονατίζει η τάση και νομίζετε οτι κλείνουν?



Offline Hypersonic

  • Γιώργος... Mr. Anderson
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5163
  • Μπαμπάς * 2
Reply #412 on: Τετάρτη 23 Νοέμβριος 2011, 01:21:34 πμ
Λοιπον, ερωτηση - απορια - σκεψη....


Το transalp "μου" (που εχει τωρα ο φιλος μου ο Κωστας) το αφησε καμια 15αρια και βαλε μερες ακουνητο (τωρα με τα κρυα) και δεν επαιρνε μπροστα....
Το βαλαμε σημερα μπροστα με καλωδια..... Ζοριστηκε λιγο με τα στεγνα καρμπ και μεχρι να κατεβασει βενζινη αλλα τελικα πηρε με τσοκ.... ειχε λιγο ακανονιστο ρελαντι στην αρχη και τα φωτα τρεμοπαιζαν.

Η μπαταρια πρεπει να ειναι 3ετιας (οχι σαν τη μαμα μπαταρια).

ΑΛΛΑ.... στο ρελαντι η ταση στη μπαταρια ηταν περιπου 13,5-14V.... τα φωτα με χαμηλη φωτεινοτητα... και οταν ανεβαζες στροφες η ταση επεφτε (οπως και η φωτεινοτητα στα φωτα).... σα να μη δουλευει σωστα ο ανορθωτης...
Η μπαταρια μετα απο ωρα ανεβασε ταση απο 9V σε 12,5V , χωρις βεβαια να μπορεσει να μιζαρει για να παρει μπροστα, οποτε παμε για μπαταρια σιγουρα.

Παιζει η περιπτωση να πεφτει η ταση οταν ανεβαινουν οι στροφες, χωρις να φταιει ο ανορθωτης, αλλα επειδη η μπαταρια ειναι τελειωμενη και αποτελει μεγαλο φορτιο (γι αυτο και η πτωση τασης/αυξηση αμπερ) για τον ανορθωτη?

« Last Edit: Τετάρτη 23 Νοέμβριος 2011, 01:23:36 πμ by Hypersonic »




Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9807
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #413 on: Τετάρτη 23 Νοέμβριος 2011, 10:21:33 πμ
Εχουμε θέμα λοιπόν ...
Γράφεις οτι η μπαταρία μετά απο ώρα ανέβασε απο 9 στα 12.5 V, αρα αρχικά ηταν 9V? Αυτό σημαίνει τέλος απο μπαταρία.
Μονο στην περίπτωση διαρροής ισως να μην φταίει η μπαταρία, δλδ να εχει ακόμα ζωή αλλά απλά μια διαρροή την εκφόρτισε οπότε μια αργή φόρτιση ισως την επαναφέρει.
Σωστά  αναφέρεις την μπαταρία σαν φορτίο για τον ανορθωτή αλλά και για τα πηνία. Λογικά ανεβάζοντας στροφές το σύστημα φόρτισης στην προσπάθεια να φέρει την τάση της μπαταρίας στα 14.4V τότε πολύ απο το παραγόμενο ρεύμα σπαταλάται στην μπαταρία, και δεν μιλάμε για λίγα Αmperes.
Ομως στο σημείο αυτό εχω μια αμφιβολία επειδή δεν ξέρω το πώς λειτουργεί ο ανορθωτής στην μοτό.
Στο αυτ/το ξέρω οτι υπάρχει ελεγχος τάσης ΚΑΙ ρεύματος φόρτισης. Δλδ σε μια τελειωμένη μπαταρία που απαιτεί πολύ ρεύμα το Regulator περιορίζει το ρεύμα φόρτισης ρίχνοντας την τάση. Ετσι το κύκλωμα λειτουργεί με χαμηλότερη τάση μεχρι το ρεύμα να πέσει στα φυσιολογικά ορια.
Το Regulator στο αυτ/το επιτυγχάνει αυτόν τον ελεγχο ρυθμίζοντας το ρεύμα που διαρρέει το εξωτερικό τύλιγμα αρα και την αυτεπαγωγή που εφαρμόξεται στον εσωτερικό ρότορα. Ετσι εχουμε μια διαρκώς μεταβαλλόμενη απόδψση του συστήματος.
Στην μοτό όμως εχουμε εναν σταθερό μαγνήτη που περιστρέφεται γύρω απο τα σταθερά πηνία, αρα ΙΣΩΣ δεν εχουμε αυτή την δυνατότητα, εκτός και ναν εχουμε εναν ιδιαίτερα πολύπλοκο ανορθωτή που παίζει και το ρόλο του Regulator.








Offline leftlane

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1137
Reply #414 on: Πέμπτη 24 Νοέμβριος 2011, 14:10:03 μμ
τελικως σήμερα πήρα την GK (gel) με 34€ απο Μοναστηρίου, Θεσ/νίκη. Αν με κρατησει έστω και 3 χρόνια θα τ'αξιζει τα λεφτα της. Σκεφτητε, αξιζει να δώσεις τελικά τα 4πλάσια χρήματα (βλ. YUASA...) για να εχεις μια μπαταρία για 1-2 χρόνια παραπάνω? Ειδομεν...
σημερα τα'παιξε η ανω μπαταρια (σχεδον 22 μηνων) κ ηρθε οδικη για να βαλω μπροστα. Την μηχανη την χρησιμοποιω σχεδον καθε μερα, επομενως φορτιζεται κανονικα. Τελευταια ζοριζεται το μοτορι να παρει μπροστα, κατι με την τροφοδοσια πρεπει να παιζει. Το πρωι με το κρυο η μιζα χρειαζεται να γυρισει μερικες φορες μεχρι να παρει κ τις περισσοτερες "σκαει" με ενα δυνατο μπαμ η εξατμιση... ??? Το γεγονος οτι δεν περνει αμεσως μπροστα, ειδικα το πρωι που ειναι κρυο κ η μπαταρια "παγωμενη", ξελιγωνει καπως την μπαταρια αν και παντα προσεχω να μην την παταω το μπουτον πανω απο 2-3''. Δεν ξερω αν ειναι αυτο φυσιολογικο παντως για μπαταρια ουτε 2 χρόνων...
Να σημειωσω οτι εχω θερμαινομενα γκριπ τα οποια εχω σχεδον μονιμα ανοικτα εν κινησι (μηπως επιβαρυνεται κ απο αυτο...) και συναγερμο κουμπωμενο παντα οταν το αφήνω...
Θα δω πως θα παει κ επανερχομαι...

υ.γ. τι μετρήσεις πρεπει να κανω με το πολυμετρο (δηλ. τι πρεπει να δινει σε συγκεκριμενες στιγμες) για να δουμε την καταστασή της ?
« Last Edit: Πέμπτη 24 Νοέμβριος 2011, 14:13:12 μμ by leftlane »



Offline παλτακης

  • η anaconda team..
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8209
  • anaconda team is back sssssssssssssss
Reply #415 on: Πέμπτη 24 Νοέμβριος 2011, 15:10:47 μμ
υ.γ. τι μετρήσεις πρεπει να κανω με το πολυμετρο (δηλ. τι πρεπει να δινει σε συγκεκριμενες στιγμες) για να δουμε την καταστασή της ?
Σβηστη η μοτο και χωρις φορτια 12,5 ν  οταν μιζαρεις 12,00 και ισως ποιο κατω σε λειτουργια μοτερ ρελαντι 13,5 - 14,10 περιπου  , μεχρι 3500-4000 στροφες  14,5  , πανω απο 4000 13,7 ν

Οι τιμες που γραφω ειναι στο περιπου απο οτι θυμαμαι απο το βολτομετρο που εχω πανω στην μοτο .

Για παραδειγμα εχω δει μετα απο ακινησια στην μοτο μου ταση 12,00 ν μιζαροντας επεσε στα 10,κατι ν και πηρε μπροστα κανονικα .




Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9807
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #416 on: Πέμπτη 24 Νοέμβριος 2011, 15:56:27 μμ
σημερα τα'παιξε η ανω μπαταρια (σχεδον 22 μηνων) κ ηρθε οδικη για να βαλω μπροστα.

Πράγματι είναι πολύ νωρίς και αυτό θέλει ''ψαξιμο''.

Την μηχανη την χρησιμοποιω σχεδον καθε μερα, επομενως φορτιζεται κανονικα.

Η τουλάχιστον ετσι υποθέτεις ...

Τελευταια ζοριζεται το μοτορι να παρει μπροστα, κατι με την τροφοδοσια πρεπει να παιζει. Το πρωι με το κρυο η μιζα χρειαζεται να γυρισει μερικες φορες μεχρι να παρει κ τις περισσοτερες "σκαει" με ενα δυνατο μπαμ η εξατμιση... ??? Το γεγονος οτι δεν περνει αμεσως μπροστα, ειδικα το πρωι που ειναι κρυο κ η μπαταρια "παγωμενη", ξελιγωνει καπως την μπαταρια αν και παντα προσεχω να μην την παταω το μπουτον πανω απο 2-3''. Δεν ξερω αν ειναι αυτο φυσιολογικο παντως για μπαταρια ουτε 2 χρόνων...
Το μπάμ δεν είναι τροφοδοσία, είναι σπινθήρας σε μουσκεμένο με καυσιμο κύλινδρο η ακόμα και καθυστερημένος η αδύναμος σπινθήρας.
Η μπαταρία ακόμα και καινούργια να είναι δεν είναι εφτάψυχη, και δεν συγχωρεί παρατεταμένες εκφορτίσεις, και μια εντονη προσπάθεια κάθε πρωί , με κρύο καιρό που δεν τον γουστάρει ιδιαίτερα.
Οπότε αν αυτό συμβαίνει κάθε πρωί διακαιολογημένα μείωσες την ζωή της.
Ισως με μια φόρτιση αργή δλδ πάνω απο 10 ώρες στο 1/10 τών Αh [ αν είναι 12V/12Αh θέλει 10 ωρες με 1.2Ah μέγιστο ρεύμα φόρτισης] της δώσει μια ανάσα. Αν μετά απο μια αργή φόρτιση [και επειδή ανέφερες πολύμετρο] το ρεύμα φόρτισης παραμένει υψηλό τότε τάφαγε τα ψωμιά της. δλδ μετά απο 10 ωρες θα πρέπει να τραβάει κάτω απο 50mA ρεύμα.
Ο συναγερμός δεν εκφορτίζει μια μπαταρία εκτός και αν είναι ''βλαμένος'', με τα 20mA που τραβάει θέλει 12Ah/0.020Α=600 ώρες για να την εκφορτίσει.
Τα θερμαινόμενα γκρίπ δεν ξέρω τι απαιτήσεις εχουν σε ρεύμα αλλά αφού η ιδια η Honda εχει σετ στα γνήσια αξεσουάρ της ΤΑ δεν πιστεύω να δημιουργούν πρόβλημα τύπου ''προβολάκια'', ειδικά αφού γράφεις οτι τα χρησιμοποιείς εν κινήσει.
Σε οτι εχει να κάνει με τις μετρήσεις, μια μπαταρία εχει τάση αναμονής [πολοι στον αέρα] 12.6 Volts, αντε 12.5 συνδεδεμένη με το ρολόι σε λειτουργία. με τον κινητήρα σε λειτουργία οποιαδήποτε τιμή απο 13.8-14.5Volts είναι αποδεκτή, ανάλογα το φορτίο.
Για να ελέγξεις μια μπαταρία απαιτείται συνδοιασμός βολτόμετρου και αμπερόμετρου. πχ μια μπαταρία εχει κομμένο πόλο η στοιχείο. Η τάση της είναι 12.5 Volts, και σε κίνηση ο ανορθωτής επειδή προσπαθεί να την φορτίσει [μάταια] διατηρεί την τάση στα 14.5Volts, ενα βολτόμετρο σε καθυσηχάζει μεχρι να μείνεις στην μέση του πουθενά. Ενα αμπερόμετρο όμως σου δείχνει το σχεδόν μηδενικό ρεύμα φόρτισης και την ψιλιάζεσαι την ζημιά.






 








Offline Hypersonic

  • Γιώργος... Mr. Anderson
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5163
  • Μπαμπάς * 2
Reply #417 on: Πέμπτη 24 Νοέμβριος 2011, 16:51:43 μμ
Αν εχει κομμενο στοιχειο μετραει μονο Volt, δε μπορει να παρει μπροστα η μηχανη ουτε να αναψει λαμπα... ειναι ανοιχτο κυκλωμα.

Σβηστη η μοτο και χωρις φορτια 12,5 ν  οταν μιζαρεις 12,00 και ισως ποιο κατω σε λειτουργια μοτερ ρελαντι 13,5 - 14,10 περιπου  , μεχρι 3500-4000 στροφες  14,5  , πανω απο 4000 13,7 ν


Τα παραπανω να τα μετρησεις και με τα "καθημερινα" αξεσουαρ (θερμαινομενα, φωτα κλπ) να λειτουργουν. Και σε αυτη την κατασταση πρεπει να εχει τοσα βολτ .




Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9807
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #418 on: Πέμπτη 24 Νοέμβριος 2011, 17:02:58 μμ
Κομμένο είναι θεωρητικά και το στοιχείο που παρουσιάζει και μεγάλη αντίσταση Γεώργιε. Που ανάβουν τα λαμπάκια αλλά μέχρι εκεί. Μετά σπρώξιμο η κατηφόρα. :2hysterical:

Οσο για την πτώση τάσης κατα την λειτουργία της μίζας, στην δική μου yuasa 3ετιας το πολύμετρο σε hold έδειξε 9.6volts
« Last Edit: Πέμπτη 24 Νοέμβριος 2011, 17:06:06 μμ by Stoneman »



Offline leftlane

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1137
Reply #419 on: Παρασκευή 25 Νοέμβριος 2011, 16:23:45 μμ
Λοιπον συνάδελφοι σημερα το πρωι πηρε "σχετικα" ευκολα και στις στασεις εντος πολης δεν ειχα προβλημα στο να παρει ξανα μπροστα (ισως κ επειδη δεν ειχε τοσο κρυο...)
Μολις επεστρεψα μετα απο 2 ωρες εκανα τις εξης μετρησεις με πολυμετρο ερασιτεχνικό με τα εξης αποτελεσματα:

- Κινητηρας σβηστος με κλειστο διακοπτη 13,25V----> 13.06 μετα απο 10-15 λεπτα περιπου
- Σβηστό με ανοικτα φωτα 12,58V
- Σβηστο με σβηστα φωτα, ανοικτος διακοπτης 12,96V
- Ρελαντί με σβηστα φωτα 14,73V
- Ρελαντί με ανοικτα φωτα 14,0 V
- Σβηστη μηχανή με κουμπωμενο συναγερμο (PATROL) επεσε η ταση μονο 0,01V
- Σβηστη η μηχανη με ανοικτα τα θερμαινμενα γκριπ στο full 12,64V (οπου τα ξεχνουσα καποιες φορες για λιγα λεπτα σε αυτη ακριβως την κατασταση...)
- Με το που παταω μιζα η ταση για δεκατα του δευτερολεπτου πεφτει στα 10,40v αλλα επανέρχεται γρηγορα.

Επισης θα κατεστρεφα παραλιγο το κινεζοπολυμετρο   ;D θελοντας να μετρησω ρευμα. Το εβαλα στην θεση 10Α και πιστεψα οτι για λιγα δευτερολεπτα θα μετρησω κ θα το αποσυνδεσω. Η πλακα ειναι οτι σε 2'' τα καλωδια αποδειχτηκαν πολυ λεπτα για το ρευμα και αρχισαν να "καπνίζουν" ,τα εσωσα στο παρα πέντε  ;D Προλαβα να δω 18Α οπου κατεβηκε γρηγορα στα 14 μεχρι που αρχισαν να ντουμανιαζει το πραγμα  ;D ;D

Το συμπερασμα ειναι οτι η μπαταρια (μαλλον...) εχει λιγο ψωμι ακομη αλλα δεν ειναι να την ζοριζεις κ πολυ ειδικα σε χαμηλες θερμοκρασιες κατι που εγω θελοντας κ μη εκανα αφου δεν έπερνε μπροστα αμέσως...Πρεπει να το τσεκαρω αυτο παντως οπως κ το γιατι μου "σκαει" η εξατμιση καποιες φορες στην εκκινηση... ???



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9807
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #420 on: Παρασκευή 25 Νοέμβριος 2011, 16:54:15 μμ
Αρα αποδείχτηκε εφτάψυχη. Δεν χρειάζονταν τόσες μετρήσεις αρκούσε το οτι σβηστο με αναμενα φωτα είσαι στο 12.5 :thumbup:

Εχει ζωή ακόμα  :thumbup:
Ψάξε και λίγο ο θεμα με τα :badair: μην της κάνεις τη ζωη δυσκολη με μικρες συχνες εκφορτισεις.



Offline leftlane

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1137
Reply #421 on: Παρασκευή 25 Νοέμβριος 2011, 18:08:21 μμ
Αρα αποδείχτηκε εφτάψυχη. Δεν χρειάζονταν τόσες μετρήσεις αρκούσε το οτι σβηστο με αναμενα φωτα είσαι στο 12.5 :thumbup:
Nαι το ξερω κ εχεις δίκιο, απλα τις εκανα για να δω τις καταναλώσεις απο περιέργια
Ψάξε και λίγο ο θεμα με τα :badair: μην της κάνεις τη ζωη δυσκολη με μικρες συχνες εκφορτισεις.
:2hysterical:ναι ναι καλα το εθεσες. Σιγουρα απο Δευτερα θα το δω. Thanx  :)



Offline Hypersonic

  • Γιώργος... Mr. Anderson
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5163
  • Μπαμπάς * 2
Reply #422 on: Δευτέρα 28 Νοέμβριος 2011, 09:57:20 πμ
....

Επισης θα κατεστρεφα παραλιγο το κινεζοπολυμετρο   ;D θελοντας να μετρησω ρευμα. Το εβαλα στην θεση 10Α και πιστεψα οτι για λιγα δευτερολεπτα θα μετρησω κ θα το αποσυνδεσω. Η πλακα ειναι οτι σε 2'' τα καλωδια αποδειχτηκαν πολυ λεπτα για το ρευμα και αρχισαν να "καπνίζουν" ,τα εσωσα στο παρα πέντε  ;D Προλαβα να δω 18Α οπου κατεβηκε γρηγορα στα 14 μεχρι που αρχισαν να ντουμανιαζει το πραγμα  ;D ;D
......

Κατσε... που και ΠΩΣ συνδεσες τα καλωδια για να μετρησεις αμπερ? (γιατι φανταζομαι οτι εκανες πατατα)

Παρολα αυτα (με πατατα ή μη) κανονικα επρεπε να καει η ασφαλεια του πολυμετρου και οχι να καπνισουν τα καλωδια...




Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9807
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #423 on: Δευτέρα 28 Νοέμβριος 2011, 10:41:09 πμ
Κατσε... που και ΠΩΣ συνδεσες τα καλωδια για να μετρησεις αμπερ? (γιατι φανταζομαι οτι εκανες πατατα)

Λές να τα έβαλε παράλληλα?  :goofy:Εγώ διάβασα πολύμετρο και είπα ξέρει εστω τα βασικά.

Παρολα αυτα (με πατατα ή μη) κανονικα επρεπε να καει η ασφαλεια του πολυμετρου και οχι να καπνισουν τα καλωδια...

Αυτό συμβαίνει σε ενα ''άλλο'' κόσμο αγγελικά πλασμένο, που δεν κυκλοφορούν Κινέζικα.
Αλλά αν το ξανασκεφτείς στα κινέζικα  ισως η ασφάλεια να είναι οι ακροδέκτες  :2hysterical:



Offline Hypersonic

  • Γιώργος... Mr. Anderson
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5163
  • Μπαμπάς * 2
Reply #424 on: Δευτέρα 28 Νοέμβριος 2011, 10:54:27 πμ
Τι και λειτουργουν σαν ασφαλεια "βραδειας"  ?