Λοιπον συνάδελφοι σημερα το πρωι πηρε "σχετικα" ευκολα και στις στασεις εντος πολης δεν ειχα προβλημα στο να παρει ξανα μπροστα (ισως κ επειδη δεν ειχε τοσο κρυο...)
Μολις επεστρεψα μετα απο 2 ωρες εκανα τις εξης μετρησεις με πολυμετρο ερασιτεχνικό με τα εξης αποτελεσματα:
- Κινητηρας σβηστος με κλειστο διακοπτη 13,25V----> 13.06 μετα απο 10-15 λεπτα περιπου
- Σβηστό με ανοικτα φωτα 12,58V
- Σβηστο με σβηστα φωτα, ανοικτος διακοπτης 12,96V
- Ρελαντί με σβηστα φωτα 14,73V
- Ρελαντί με ανοικτα φωτα 14,0 V
- Σβηστη μηχανή με κουμπωμενο συναγερμο (PATROL) επεσε η ταση μονο 0,01V
- Σβηστη η μηχανη με ανοικτα τα θερμαινμενα γκριπ στο full 12,64V (οπου τα ξεχνουσα καποιες φορες για λιγα λεπτα σε αυτη ακριβως την κατασταση...)
- Με το που παταω μιζα η ταση για δεκατα του δευτερολεπτου πεφτει στα 10,40v αλλα επανέρχεται γρηγορα.
Επισης θα κατεστρεφα παραλιγο το κινεζοπολυμετρο
θελοντας να μετρησω ρευμα. Το εβαλα στην θεση 10Α και πιστεψα οτι για λιγα δευτερολεπτα θα μετρησω κ θα το αποσυνδεσω. Η πλακα ειναι οτι σε 2'' τα καλωδια αποδειχτηκαν πολυ λεπτα για το ρευμα και αρχισαν να "καπνίζουν" ,τα εσωσα στο παρα πέντε
Προλαβα να δω 18Α οπου κατεβηκε γρηγορα στα 14 μεχρι που αρχισαν να ντουμανιαζει το πραγμα
Το συμπερασμα ειναι οτι η μπαταρια (μαλλον...) εχει λιγο ψωμι ακομη αλλα δεν ειναι να την ζοριζεις κ πολυ ειδικα σε χαμηλες θερμοκρασιες κατι που εγω θελοντας κ μη εκανα αφου δεν έπερνε μπροστα αμέσως...Πρεπει να το τσεκαρω αυτο παντως οπως κ το γιατι μου "σκαει" η εξατμιση καποιες φορες στην εκκινηση...