Hellas Transalp Forum

Battery Thread - Προβλήματα με τη μπαταρία

transalp98 · 361560

Offline dskafidas

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 393
Reply #225 on: Παρασκευή 29 Ιανουάριος 2010, 10:34:12 πμ
Εγώ έχω πάρει τον OPTIMATE III και το μεγαλύτερο διάστημα που τον έχω αφήσει συνδεδεμένο με την μπαταρία της μηχανής ειναι 6 μήνες. Ο συγκεκριμένος ειναι φορτιστής συντηρητής.



Offline leftlane

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1137
Reply #226 on: Παρασκευή 29 Ιανουάριος 2010, 15:55:21 μμ
Βρηκα
 1) GK με 36€  ???  (ταιβανεζικη)
 2) YUASA (TAIWAN) 85€
 3) ΥUASA JAPAN 112€ (η φθηνοτερη σε yuasa japan)
 4) MG  με 25€ (δεν ξερω την προελευση...)

Επειδή το θέμα σιγουρα ενδιαφερει παρα πολλούς, παρακαλούνται τα μέλη να παραθέσουν τις απόψεις τους για τις παραπάνω ή άλλες μπαταρίες
 :)



Offline dionysis

  • δεν ειμαι οδηγαρα λεμε!!!!
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 607
Reply #227 on: Παρασκευή 29 Ιανουάριος 2010, 16:33:20 μμ
δεν ξερω πολλα απο μοτο αλλα απο την εμπειρια μου απο το
αυτοκινητο, πιστευω πως η μπαταρια αν ειναι με υγρα θελει
ελεγχο και βεβαια να σου δωσει να καταλαβεις πως θελει αλλαγη
οχι μια και εξω να μην παρει μπροστα...
μιας μετριας τιμης (με εγγυηση που δινουν πολλα μαγαζια) και με εναν
ελεγχο τακτικο σε βγαζει 3με 4 χρονακια


παντα ορθιοι παντα ορθοι


Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9809
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #228 on: Παρασκευή 29 Ιανουάριος 2010, 17:23:12 μμ
Η δικη μου ειναι ΥUASA made in JAPAN (YTZ 12S /5.5Ah / Electrolyte Filled)
Υ.Γ: Αγορασα την μοτο πριν δυο μηνες μεταχειρισμενη οποτε δεν μπορω να πω για τεστ διαρκειας, Επειτα δεν βλεπω επανω ημερομηνια αγορας , παντως στον φορτιστη εχει πολυ μικρο αντιστροφο ρευμα οποτε συμβαινουν δυο τινα, η ειναι σχετικα καινουργια η πραγματι πολυ καλη σε ποιοτητα..



Offline delta

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 276
  • Κεφάλι αγύριστο...
Reply #229 on: Παρασκευή 29 Ιανουάριος 2010, 21:24:34 μμ
Τον περασμένο Δεκέμβριο άλλαξα και εγώ την μπαταρία  στο ΤΑ.Μου κακοφάνηκε πολύ που μου ζητούσαν έως και 120 ευρώπουλα για μία μπαταρία, όταν με τα ίδια σχεδόν (και κάτι παραπάνω ) αγόρασα 2 για το φορτηγάκι μου.
Τελικά με 30€ αγόρασα μια made in taiwan τύπυ gel..... καί όσο μου πάει  ;D.
Αλήθεια ξέρει κανείς γιατί είναι τόσο ακριβές? Χρυσάφι έχουν μέσα?


Μάστορα πόσο πάει το μέτρο?


Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #230 on: Σάββατο 30 Ιανουάριος 2010, 22:08:04 μμ
Πριν λίγες μέρες είχε το Lidl ένα υπεραυτόματο φορτιστή (ιδανικό και για μοτό) με €20.
Σε μερικά καταστήματα μπορεί να υπάρχει ακόμα. Πάρε ένα. Τον βάζεις στη μπαταρία σου και τον ...ξεχνάς για όσο διάστημα θέλεις.


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline vaios_p

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 31
Reply #231 on: Κυριακή 31 Ιανουάριος 2010, 01:38:30 πμ
Απο εκει πηρα και γω και ειναι πραγματικα φανταστικος



Offline kostasj

  • >>>>>>
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1523
Reply #232 on: Κυριακή 31 Ιανουάριος 2010, 16:11:30 μμ
μπας και την πρώτη φορά δε γύρισε ο διακόπτης στη σωστή θέση ?
Διαφορετικά δες τους πόλους της μπαταρίας.


Μου το ξαναέκανε.
Οι πόλοι της μπαταρίας είναι κανονικά. Όπως επίσης και η κεντρική ασφάλεια.
Κατά την διάρκεια της 'διακοπής ρεύματος' δεν λειτουργούσε το ρολόι. Οπότε δεν νομίζω να φταίει ο διακόπτης.

Υπάρχει περίπτωση να φταίει κάποια άλλη ασφάλεια? Η' κάποιο κομμένο καλώδιο?


>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Αφού όλοι ψάχνουμε την αλήθεια..
Κι αφού σχεδόν όλοι ξέρουμε ποια είναι..
Γιατί το ψέμα είναι πιο δημοφιλές  ???


Offline Airhead

  • Trollάρεις δεν trollαρεις ο καιρός περνάει...
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2218
Reply #233 on: Κυριακή 31 Ιανουάριος 2010, 17:24:49 μμ
Άσχετο αλλά ποτέ δεν ξέρεις. Πιάσε τα καλώδια της μπαταρίας και ψάχτα προς τα πίσω στο κύκλωμα, ειδικά εκεί που δένουν όχι στην μπαταρία αλλά στην πλεξούδα. Τσέκαρε το σημείο που το κύκλωμα κάνει γείωση, μπας και έχεις τζόγο και μια έχεις γείωση και μια όχι. Καλή τύχη.


TEAM Αϊστοπαμπωλ


Offline leftlane

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1137
Reply #234 on: Τρίτη 02 Φεβρουάριος 2010, 16:03:06 μμ
τελικως σήμερα πήρα την GK (gel) με 34€ απο Μοναστηρίου, Θεσ/νίκη. Αν με κρατησει έστω και 3 χρόνια θα τ'αξιζει τα λεφτα της. Σκεφτητε, αξιζει να δώσεις τελικά τα 4πλάσια χρήματα (βλ. YUASA...) για να εχεις μια μπαταρία για 1-2 χρόνια παραπάνω? Ειδομεν...



Offline LordOfRings

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 89
Reply #235 on: Τρίτη 02 Φεβρουάριος 2010, 23:32:47 μμ
Γεια σας παιδιά . .
Καιρο ειχα να  μπώ .. .  . Λόγω που τώρα το χειμώνα την εχω παρατήσει την μηχανη. .

Αρχές Νοεμβρη αλλαξα μπαταρία .. εβαλα μια φθηνή . ..

Ειχα να κινήσω την μηχανή απο την προηγούμενη κυριακή δηλαδη 1 εβδομάδα ++
 σήμερα ..
πήγα να την πάρω και τπτ .  προσπάθησε να πάρει μπρός .. έσβησε .. πάλι τα ίδια .. 
κ μετά η μπαταρία οφφ .. . ..   

ειναι φυσιολογικό αυτό . . .?   την αφήνω την μηχανή στο κήπο με κουκούλα κ την τελευταία εβδομάδα είχε πολύ κρύο . .



Offline Otto

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 12
Reply #236 on: Τετάρτη 03 Φεβρουάριος 2010, 09:43:44 πμ
τελικως σήμερα πήρα την GK (gel) με 34€ απο Μοναστηρίου, Θεσ/νίκη. Αν με κρατησει έστω και 3 χρόνια θα τ'αξιζει τα λεφτα της. Σκεφτητε, αξιζει να δώσεις τελικά τα 4πλάσια χρήματα (βλ. YUASA...) για να εχεις μια μπαταρία για 1-2 χρόνια παραπάνω? Ειδομεν...
Και πολυ καλα εκανες! :eusa_clap:
Χθες αλλαξα κι εγω μπαταρια με μια που ουτε την μαρκα της θυμαμαι. Εδωσα 40€ -μηπως ξοδευτηκα; Το μηχανακι το πηρα καινουριο και η μαμισια η μπαταρια πηγε δυομιση χρονια. Ειναι νομιζω τζαμπα λεφτα η γνησια την στιγμη που εχει τοσο μεγαλη διαφορα.



Offline Παύλος

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9897
Reply #237 on: Τετάρτη 03 Φεβρουάριος 2010, 10:36:03 πμ
Ναι λογικό είναι. Με το κρύο όλες οι μπαταρίες ζορίζονται, πόσο μάλλον η δική σου που ήταν τόσες μέρες σε αχρηστία.
Βάλτη να φορτίσει και ίσως τη σώσεις.


Παύλος Καρούμπης


Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9809
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #238 on: Τετάρτη 03 Φεβρουάριος 2010, 13:53:28 μμ
Εμενα εχει μια Yuasa made in Japan , την ειχε βαλει ο προηγουμενος ιδιοκτητης, αλλα οταν εμαθα ποσο κοστιζει της εξηγησα οτι ειναι η τελευταια φορα που την βλεπει αυτη την μπαταρια , απο δω και περα οτι βρω πιο φθηνο παντα ομως σε τζελ , οι καιροι ειναι δυσκολοι κυριοι.



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9809
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #239 on: Τετάρτη 03 Φεβρουάριος 2010, 14:27:48 μμ
Ολα παιζουν ρολο, το οτι ειναι φθηνη οχι.Λες μπαταρια οφφ, ναι αλλα μετα απο ποσες προσπαθειες ?
Παντως για μια εβδομαδα και να ξεφορτισει τοσο πολυ κατι συμβαινει, βολτομετρο εχεις?



Offline KostasC

  • Administrator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 10466
  • Γαβ !
    • HTC
Reply #240 on: Τετάρτη 03 Φεβρουάριος 2010, 16:36:16 μμ
Ολα παιζουν ρολο, το οτι ειναι φθηνη οχι.Λες μπαταρια οφφ, ναι αλλα μετα απο ποσες προσπαθειες ?
Παντως για μια εβδομαδα και να ξεφορτισει τοσο πολυ κατι συμβαινει, βολτομετρο εχεις?

δε σημαίνει όμως οτι φόρτισε πλήρως στη τελευταία βόλτα... μια βόλτα ανα βδομάδα με τη μηχανή παρκαρισμένη στο κρύο,
σίγουρα μειώνει τον χρόνο ζωής της.
Γενικώς όπως δε κυκλοφορεί καθημερινά με τη μηχανή, καλό είναι να έχει τη μπαταρία συνεχώς σε φόρτιση.


Offline KostasC

  • Administrator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 10466
  • Γαβ !
    • HTC
Reply #241 on: Τετάρτη 03 Φεβρουάριος 2010, 16:44:12 μμ
εμένα η μαμά στο Vara κράτησε 5 χρόνια και βγήκε προληπτικά. Μέχρι τότε ήταν άψογη πάντα.
Καινούργια MF Japan έχει 140, China AERO έχει 60ε... αν βγάλει λιγότερα απο 3 χρόνια, δε λέει.
Γιατί εκτός του κόστους αγοράς, η ωφέλεια της καλής μπαταρίας είναι η αξιοπιστία της, η γενικότερη ποιότητα της.
δηλαδή προτιμώ για τους παραπάνω λόγους να βάλω μια σίγουρα αξιόπιστη με μέχρι και 30%  παραπάνω κόστος.

Το κακό είναι οτι τελευταία και το όνομα των Yuasa...δε σημαίνει απαραίτητα αξιοπιστία. Εχουν ακουστεί πολλά και εγγύηση δεν υπάρχει.


Offline nikos 238

  • If you doubt, loose it...
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3198
Reply #242 on: Τετάρτη 03 Φεβρουάριος 2010, 16:44:54 μμ
Με ένα βολτόμετρο θα λυθεί η απορία.
Το σάιτ της yuasa έχει καλές οδηγίες για τον έλεγχο της μπαταρίας.
Και στο φόρουμ έχουν γραφτεί αρκετά, νομίζω.
Κάνε ένα search.


ΤΙΠΟΤΕ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΧΩΡΙΣ ΑΙΤΙΑ (Αριστοτέλης ο Σταγειρίτης)



Offline Sotos

  • Global Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 11470
Reply #243 on: Τετάρτη 03 Φεβρουάριος 2010, 16:58:03 μμ
σε αντικατασταση της μαμας η οποια κρατησε 5 χρονια χωρις κιχ, εβαλα κινεζικη των 60ε. Μεσα σε 5 μηνες (οχι πολυ κρυους) τα επαιξε...

Την πηγα πισω και μου εδωσαν καινουρια. Νομιζω οτι και αυτη τα παιζει...  οποτε ετοιμαζομαι να παω παλι πισω και να δωσω την διαφορα να παρω μια επωνυμη

Τελικά, και επειδη η μπαταρια ειναι ζωτικής σημασίας εξαρτημα, αποφασισα οτι αξιζει τον κοπο να την πληρωνεις...  δεν ειχα ξαναβαλει της πλάκας... αλλα το σπρωξιμο που θελει το Vara για να παρει μπροστα με 2α, δεν ειναι καθολου της πλακας...


Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 82.144km


Offline leftlane

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1137
Reply #244 on: Πέμπτη 04 Φεβρουάριος 2010, 11:38:13 πμ
Τελικά, και επειδη η μπαταρια ειναι ζωτικής σημασίας εξαρτημα, αποφασισα οτι αξιζει τον κοπο να την πληρωνεις...  δεν ειχα ξαναβαλει της πλάκας... αλλα το σπρωξιμο που θελει το Vara για να παρει μπροστα με 2α, δεν ειναι καθολου της πλακας...
;D χα χα σωστα τα λες Σωτο. Να σου πω οτι βρηκα και μπαταρια με 25€ κινεζικη αλλα προτιμησα την Ταιβανεζικη GK με 34€ οπου ο τυπος μου ειπε οτι εχει δωσει πολλες και δεν ειχε προβληματα. Γενικα ειμαι της λογικής ουτε το πιο φθηνο ουτε το πιο ακριβο εκτος απο περιπτωσεις μεγιστης σημασιας όπως ειναι αυτο της ασφαλειας που δεν παιζεις όπως π.χ. κρανος, λαστιχα κτλ.



Offline LordOfRings

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 89
Reply #245 on: Πέμπτη 04 Φεβρουάριος 2010, 13:01:56 μμ
Λοιπον την μπαταρία την έχω απο τέλος Νοέμβρη ..

Τον τελευταίο μήνα με τα κρύα ας την έπερνα το πολύ 1-2 φορες την εβδομάδα για 10λεπτη βόλτα..
Τις τελευταίες δύο εβδομάδες δεν τη πήρα καθόλου μονο 1 φορα για βόλτα 5 λεπτων την προ προηγούμενη κυρική..   Αρα ειχε μια εβδομαδα+ εκτος  (ειχα κ τον συναγερμό ενεργοποιημένο)  η μηχανή ειναι στον κήπο σκεπασμένη με κουκούλα..

Προχθές πάω να την βάλω μπρος . πήρε κ μετα έσβησε .. μετα πάλι τα ίδια. .  τράβηξα το choke αλα τπτ ..και απο την αρχή καταλαβα οτι δεν είχε δύναμη  . και στο τέλος κρέμασε τέλειος το συνηθισμένο (τακ τακ τακ τακα τακ .. ) 

Χθές την εβαλα με το αυτοκίνητο μπρος ..εκανα βόλτα κανενα μισάωρο .. και όλα οκ ..  μετα απο καμια ώρα που τήν αφησα σβηστή και την ξαναέβαλα πήρε αμέσως  εκανα κανα 10λεπτο βόλτα κ πάλι οκ.... .
Ελπίζω να φόρτισε . ...

Οταν πάω σπίτι θα την μετρίσω με το βολτόμετρο να δώ . ..  .



Offline nikos 238

  • If you doubt, loose it...
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3198
Reply #246 on: Πέμπτη 04 Φεβρουάριος 2010, 14:50:27 μμ
Ο μόνος τρόπος, αν δεν κάνω λάθος, είναι με το βολτόμετρο. (στο σάιτ που ανέφερα έχει πίνακες)
Αλλά οι δεκάλεπτες βολτίτσες, όπως και οι επί τόπου εκκινήσεις για να "δουλέψει", δεν φορτίζουν την μπαταρία.

Αν είναι να μην δουλέψει η μηχανή πάνω από 3 βδομάδες, καλύτερα νομίζω να βγάλεις την μπαταρία και να την βάλλεις σε ένα μέρος μέσα στο σπίτι.

Εγώ για ακινησία 3 βδομάδων, μέχρι τώρα δεν είχα πρόβλημα να την αφήσω, αλλά δεν έχω και συναγερμό.

Εγώ το αποδίδω ότι δεν πρόλαβε η μπαταρία να φορτίσει σωστά. Ακόμα μπορεί και να μην φορτίστηκε εξ αρχής σωστά.

Συν κρύο συν συναγερμός.


ΤΙΠΟΤΕ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΧΩΡΙΣ ΑΙΤΙΑ (Αριστοτέλης ο Σταγειρίτης)



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9809
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #247 on: Πέμπτη 04 Φεβρουάριος 2010, 19:04:14 μμ
Αν δεν κανω λαθος η μπαταρια ειναι 5.5Ah, αρα θελει 5.5 Αμπερ για μια ωρα [κακο} η 0.55 Αμπερ για δεκα ωρες [καλο] για μια πληρη φορτιση.Ο ανορθωτης σιγουρα δινει παραπανω απο 5.5 Αμπερ αλλα δεν κανει καλο μια τοσο ''αγρια '' φωρτιση. Οσο πιο αργα τοσο πιο καλα.
Γνωμη μου ειναι να συνδεσεις εναν μικρο και φθηνο φορτιστη να σου κανει μια συντηρηση της μπαταριας σου ,γιατι αν ειναι ''ξελιγωμενη'' η στα τελευταια της δεν ζωντανευει με λιγο ρευμα. Η ταση που απαιτειται ειναι 13.8 βολτ εως 14.5 το μεγιστο.Εγω εχω εναν αυτοσχεδιο φορτιστη 0.6 Αμπερ ελεγχομενο απο χρονοδιακοπτη μπριζας που ανοιγει για τρεις ωρες καθε μερα, η μπαταρια μου ομως ειναι σε  σχετικα καλη κατασταση.



Offline georig25

  • Θα ήθελα να είμαι
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 4162
  • Η ζωή είναι ωραία . . . . . συνήθως
    • ΡΗΓΑΣ
Reply #248 on: Παρασκευή 05 Φεβρουάριος 2010, 11:37:20 πμ


Σωθηκα!


Δεν γεννήθηκα με εξαρτήσεις, γιατί να τις αποκτήσω;

:moped:Γιώργος Ρήγας
click me!


Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #249 on: Κυριακή 07 Φεβρουάριος 2010, 09:49:10 πμ
Ρίξε και λίγο contact spay μέσα στη σχισμή του κλειδο-διακόπτη.
Και δες ότι "πατάνε" (κουμπώνουν) καλά όλες οι ασφάλειες στη θέση τους.


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.