Τρίτη 19 Νοέμβριος 2019, 08:20:05 πμ *
Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Νέα: Website του συλλόγου www.transalp.gr
 
   Αρχικη   Βοηθεια Αναζητηση Σύνδεση Εγγραφή  
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα. « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: 1 ... 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 ... 27 | Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: Battery Thread - Προβλήματα με τη μπαταρία  (Αναγνώστηκε 223470 φορές)
leftlane
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1135



« Απάντηση #200 στις: Παρασκευή 15 Ιανουάριος 2010, 17:08:33 μμ »

η μπαταρια μου ειναι στα τελευταια της και κανω μια μικρο-ερευνα αγορας για καινουργια. Aρχικως επελεξα την μαμισια ΥUASA YTZ12S που ειναι και σχετικα νεας τεχνολογιας. Ρωτησα λοιπον στο Δαβανοπουλο οπου ο τυπος μου ειπε το εξης κουφο: οι μαμισιες τυπου AGM ειχαν προβλημα πολλες φορες γιατι συνηθως ηταν στο ραφι καιρο και με το που παραγγελθηκαν και πουληθηκαν , ο πελατης ειχε προβλήμα στους 5-6 μηνες! Η μπαταρια αυτη παραταυτα εχει απ'αυτον 140 €+φπα ενω μου συνεστησε αλλη της YUASA κλειστου τυπου με υγρα παλι 70+φπα...
Επειδη οι εμπειρια μου απο τις αντιπροσωπειες γενικως δεν ειναι καλη ,ψαχνομαι γενικως για μια προσιτη οικονομικα λύση , χωρις να χρειαστει να την πεταξω ομως σε κανα χρονο. Αν βρω καπου την YUASA σε καλη τιμη εχει καλώς, αλλως 160 ευρω για μπαταρια Moto δεν δινω με τιποτα
Απο ebay βρηκα αυτες, μπορειτε να μου πειτε γνωμες και εαν υπάρχει κατι που πρεπει να προσεξω?

http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=360166758873&_trksid=p2759.l1259

http://cgi.ebay.co.uk/Numax-YTZ12S-Honda-XL650V-XL-650V-Motorbike-Battery-NEW_W0QQitemZ230399216747QQcmdZViewItemQQptZUK_Motorcycle_Parts?hash=item35a4dd0c6b

Επισης βρηκα απο τον επισημο αντιπροσωπο της ΥUASA την παρακατω
http://www.rousakis.com.gr/index.cfm?doc=18&cat=3&pcat=13&pid=761&PageNum_get_prods=4
ειναι η AGM που βαζει η honda ή παιζει κατι αλλο (η τιμη ειναι πολυ χαμηλη  Huh)
ευχαριστω Smiley
« Τελευταία τροποποίηση: Παρασκευή 15 Ιανουάριος 2010, 18:00:28 μμ από leftlane » Καταγράφηκε
costas
Επισκέπτης
« Απάντηση #201 στις: Παρασκευή 15 Ιανουάριος 2010, 18:07:00 μμ »


Τhis is ....... VARTAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!! Smiley Smiley
Καταγράφηκε
ΚΡΑΣΟΠΑΤΕΡΑΣ
Ο ΑΣΤΡΑΠΟΓΙΑΝΝΟΣ
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3677


Δεν σπάει δεν χαλάει…δεν στραβώνει δεν λυγάει !!


« Απάντηση #202 στις: Παρασκευή 15 Ιανουάριος 2010, 18:25:43 μμ »

Τhis is ....... VARTAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!! Smiley Smiley

Αυτή με κλειστά τα μάτια!!
Καταγράφηκε

Οι άνθρωποι είναι σαν το κρασί, οι καλοί βελτιώνονται με τα χρόνια, οι άχρηστοι γίνονται ξύδι…..
leftlane
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1135



« Απάντηση #203 στις: Σάββατο 16 Ιανουάριος 2010, 12:03:49 μμ »

γ...το!!! δεν στελνει Ελλαδα ο τυπος απο ebay  Angry κριμα και η τινη ηταν παρα πολυ καλη. Ελλαδα εχει 135€ 
καποια αλλη βοηθεια ? Smiley
Καταγράφηκε
Stoneman
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8904


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #204 στις: Κυριακή 17 Ιανουάριος 2010, 15:29:15 μμ »

1. Βασικα Varta ειχα και εγω στο αυτοκινητο και κρατησε 8.5 χρονια η ατιμη αλλα με αφησε με τη μια
2. Οτι και να βαλεις 3 -4 χρονια θα τα βγαλεις
3. Προσεξε μονο να ειναι τυπου τζελ για να μην εχεις εγνοια αν και ποτε θα συμπληρωσεις υγρα
4.Πριν ενα χρονο πηρα μια ,και μαλιστα Bosch απο το πρακτικερ για το παπι και δεν μπορει τωρα μετα απο 10 μηνες να αναψει ουτε τα φλας
5. Τα τελευταια χρονια αγοραζω μπαταριες απο ενα εργοστασιο στν Ασπροπυργο οπου αφηνεις την παλια οτι μαρκα και ναναι σαν αποσυρση ενα πραμα και παιρνεις την καινουργια σε πιο χαμηλη τιμη, για παραδειγμα στο αυτοκινητο πηρα μια 55Αh τυπου τζελ 50 ευρω με ενα χρονο εγγυηση, η απλη με τα υγρα κοστιζε 5 ευρω παρακατω οποτε δεν αξιζε τον κοπο,
6. τηλ:2105574131 για να δεις αν εχει και υπαρχει υποκ/μα στην Πειραιως
 
Καταγράφηκε
kostasj
>>>>>>
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1523



« Απάντηση #205 στις: Τετάρτη 20 Ιανουάριος 2010, 02:29:15 πμ »

Για να μην ανοίγω άλλο θέμα. Θα γράψω σε αυτό.

Χθες είχα μια προσωρινή διακοπή ρεύματος...!
Όχι από την ΔΕΗ. Αλλά από την μηχανή.
Γυρίζω τον διακόπτη.. Τίποτα. Λες και δεν είχε καθόλου μπαταρία. Όλα σβηστά.
Λέω.. Θα έχει κοπεί κανένα καλώδιο. Κοιτάω κάτω από τον διακόπτη. Τίποτα.
Ανεβαίνω σπίτι να πάρω εργαλεία.
Κατεβαίνω και πριν κάνω το οτιδήποτε γυρίζω πάλι τον διακόπτη. Θαύμα.! Ανάβουν όλα κανονικά, πατάω τη μίζα και παίρνει κανονικά μπροστά..

Τι μπορεί να έφταιξε?
ασφάλεια καμένη?
Κεντρικός διακόπτης?
Κάποιο καλώδιο φθαρμένο?
Κακή επαφή στους πόλους?
Η' κάτι άλλο

Υπόψιν ότι όταν άνοιξε κανονικά. Δεν είχα κάνει καμία κίνηση προς την μπαταρία.
« Τελευταία τροποποίηση: Τετάρτη 20 Ιανουάριος 2010, 02:47:26 πμ από kostasj » Καταγράφηκε

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Αφού όλοι ψάχνουμε την αλήθεια..
Κι αφού σχεδόν όλοι ξέρουμε ποια είναι..
Γιατί το ψέμα είναι πιο δημοφιλές  Huh
KostasC
Administrator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 10460


Γαβ !


« Απάντηση #206 στις: Τετάρτη 20 Ιανουάριος 2010, 08:32:54 πμ »

Για να μην ανοίγω άλλο θέμα. Θα γράψω σε αυτό.

Χθες είχα μια προσωρινή διακοπή ρεύματος...!
Όχι από την ΔΕΗ. Αλλά από την μηχανή.
Γυρίζω τον διακόπτη.. Τίποτα. Λες και δεν είχε καθόλου μπαταρία. Όλα σβηστά.
Λέω.. Θα έχει κοπεί κανένα καλώδιο. Κοιτάω κάτω από τον διακόπτη. Τίποτα.
Ανεβαίνω σπίτι να πάρω εργαλεία.
Κατεβαίνω και πριν κάνω το οτιδήποτε γυρίζω πάλι τον διακόπτη. Θαύμα.! Ανάβουν όλα κανονικά, πατάω τη μίζα και παίρνει κανονικά μπροστά..

Τι μπορεί να έφταιξε?
ασφάλεια καμένη?
Κεντρικός διακόπτης?
Κάποιο καλώδιο φθαρμένο?
Κακή επαφή στους πόλους?
Η' κάτι άλλο

Υπόψιν ότι όταν άνοιξε κανονικά. Δεν είχα κάνει καμία κίνηση προς την μπαταρία.


μπας και την πρώτη φορά δε γύρισε ο διακόπτης στη σωστή θέση ?
Διαφορετικά δες τους πόλους της μπαταρίας.
Καταγράφηκε

kakou
Οδηγάρα
****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 251



« Απάντηση #207 στις: Τετάρτη 20 Ιανουάριος 2010, 21:23:33 μμ »

ναι αυτο ηταν τελικα απλα οταν το εφτιαξα ξεχασα να το αναφερω.Ειχε λασκαρει ο αρνητικος πολος απο τους κραδασμους (λογικα) και δεν εκανε καλη επαφη
Καταγράφηκε
Φορτωμένος
οδηγός τρίκυκλου
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 6


« Απάντηση #208 στις: Κυριακή 24 Ιανουάριος 2010, 12:34:31 μμ »

Καλημέρα. Είμαι νέος στο φόρουμ αν και το παρακολουθώ χρόνια και με έχει βοηθήσει σε διαφορα μικροπροβλήματα.
Τώρα έχω ένα χοντρο-πρόβλημα και θέλω τη βοήθειά σας.

Πρώτα το ιστορικό μου:
Είμαι 40+ και οδηγός τρανσάλπ από το 1990. Σήμερα έχω την τέταρτη. Πέρασαν από τα χέρια μου τα μοντέλα 89, 95 (?), 2001. Πήρα το τελευταίο μοντέλο, το 700άρι την άνοιξη. Το γράφω αυτό για να δείξω ότι έχω συνηθίσει το μηχανάκι, δεν έπεσα από τον ουρανό στη σέλα του.
Κατά καιρούς είχα διάφορα προβλήματα, αλλά ελάχιστα σε σχέση με φίλους που είχαν άλλα μηχανάκια. Προέρχονταν τόσο από αδυναμίες της Honda (πλαστικά καπάκια, ηλεκτρονικές κ.λπ) όσο και από μαλ*** δικές μου (π.χ. λάθος λάδι μια φορά!).
Ποτέ όμως μέχρι σήμερα δεν είχα αντιμετωπίσει αυτό που ζω τώρα και κοντεύω να τρελαθώ.

Το πρόβλημα
Το καινούργιο 700 (τώρα 6000 Km) ένα βράδυ του Οκτώβρη με περίμενε δύο ώρες έξω από ένα εστιατόριο. Μόλις ανέβηκα εντελώς απρόσμενα δεν έπαιρνε μπροστά. Πήρε την επόμενη με λίγο σπρώξιμο. Πάμε στο μάστορα.
"Μπαταρία".
Μπαταρία; Καινούργια μηχανή;
"Ξεφορτίστηκε".
"ΟΚ, δεν την κυκλοφορώ πολύ είναι αλήθεια, αλλά και όλα τα άλλα μοντέλα που είχα την ίδια κίνηση είχαν και ποτέ (ΠΟΤΕ) δεν με άφησαν".
"Αυτό το μοντέλο ανάβει τα φώτα μόλις γυρίσεις το κλειδί, κ.λπ. Θα την φορτίσω και θα είναι εντάξει"
Μια βδομάδα μετά, το ίδιο. "Να κάνεις αυτό, να κάνεις εκείνο". ΟΚ. Μια βδομάδα μετά ξανά το ίδιο.
Γίνεται το σέρβις των 6000 και του λέω, "δες την μπαταρία, αν θέλει άλλαγμα πες μου".
"Οχι, η μπαταρία είναι εντάξει, απλώς μην την αφήνεις να ξεφορτίζεται".
Εχω τον ίδιο μάστορα 10 χρόνια. Τον εμπιστεύομαι. Δέκα μέρες μετά το σέρβις, πάλι τα ίδια. Σπρώχνω, παίρνει, πάω στο μάστορα φορτωμένος. "Τι στο καλό; Τι έχει αυτή η μπαταρία και ψοφάει;"
"Ο συναγερμός της τρώει ρεύμα"
"Δεν βάζω συναγερμό"
"Το ίδιο είναι. Τρώει ρεύμα. Να κάνεις το εξής κόλπο. Να κρατάς το κουμπί της μίζας πατημένο πρώτα και μετά να γυρίζεις το κλειδί"
"Και το τρίτο χέρι για να κρατάω το αμπραγιάζ ποιος θεός θα μου το φυτέψει;"
"Να βάζεις νεκρά"
"Και πώς θα δω τη νεκρά αν ο διακόπτης είναι κλειστός;"
"Να σπρώχνεις λίγο, μπρος πίσω"
Εκεί θυμάμαι μια ιεροτελεστία πέντε λεπτών που ήθελε μια BMW του 50, που είχα από 10ο χέρι τη δεκαετία του 80, μέχρι που την ξεφορτώθηκα. Α ρε πώς κάνει κύκλους η ζωή!
Πάω στον τύπο που μου έβαλε τον Spyball. "Τρώει ρεύμα;"
"Οχι". Βάζει το μηχανάκι που μετράει επάνω και μου δείχνει μηδέν. Πατάει τον συναγερμό και η βελόνα πηδάει. "Οταν είναι κλειστός δεν τρώει ρεύμα"
Πάω στο μαγαζί που την αγόρασα.
"Μπλα, μπλα, μπλα, οι μπαταρίες είναι προβληματικές σήμερα. Να της κάνεις μια πλήρη φόρτιση και μετά αν δουλέψει κανονικά είναι εντάξει, αλλιώς θέλει αλλαγή"
Αγοράζω φορτιστή 46 ευρώ. Αγοράζω μπαλαντέζα 20 ευρώ. Τη βάζω να φορτίσει. Σε 4 ώρες το λαμπάκι πράσινο. Πατάω μίζα. Παίρνει αμέσως. Δουλεύει κανονικά για δύο μέρες και προχτές το πρωί πατάω μίζα. Τίποτα!
Συνάδελφοι τρανσαλπίστες και φορουμίτες. Απευθύνομαι σε εσάς γιατί μπροστά μου έχω πολλές επιλογές:

α) Τη βάζω μπροστά με σπρώξιμο. Πάω κατά Σούνιο μεριά. Τη σβήνω, θαυμάζω το τοπίο, κάνω τσιγάρο. Την ξανασπρώχνω με κατεύθυνση τον γκρεμό αυτή τη φορά.

β) Αλλάζω μπαταρία και όλα πάνε καλά.

γ) Αλλάζω μπαταρία και ανακαλύπτω ότι το πρόβλημα ήταν αλλού...

δ) Αλλάζω συναγερμό

ε) Αλλάζω μάστορα

ζ) Αλλάζω μηχανή και παίρνω μια BMW του 50 (εκεί τουλάχιστον υπάρχει στάνταρ ιεροτελεστία εκκίνησης)
 
η) Αλλάζω μοντέλο του 2009 για μοντέλο του 2001. Θα έπαιρνα πίσω και την ίδια την παλιά μου, δεν με είχε αφήσει ποτέ!

θ) Παρατάω τις μηχανές για πάντα. (λέμε και καμιά μ*** να περάσει η ώρα)

Συμβουλές, παρατηρήσεις, χέρια για σπρώξιμο, όλα ευπρόσδεκτα!
Καταγράφηκε
DRAKE RAMORE
Επισκέπτης
« Απάντηση #209 στις: Κυριακή 24 Ιανουάριος 2010, 13:33:19 μμ »

Φίλε μου αυτά δεν συμβαίνουν σε Ιαπωνικές μοτοσυκλέτες. Προφανώς είναι στοιχειωμένη.
Φέρτην για εξορκισμό. Αν πετύχει θα την πάρεις πίσω σαν καινούρια. Αν δεν πετύχει θα στην φυλάω εγώ μέχρι να βρούμε έναν πιο καλό εξορκιστή.
Όπως και να χει θα γλυτώσεις πάντως! Grin

Υ.Γ Άλλαξε μάστορα για μια δεύτερη γνώμη.
Καταγράφηκε
teslafun
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 565



« Απάντηση #210 στις: Κυριακή 24 Ιανουάριος 2010, 17:38:24 μμ »

Έχω κι εγώ το 700άρι.
Αν και συνήθως κάθε ΣΚ είμαι Θεσ/νίκη-Καβάλα (περ. 1 ώρα 5000+ στροφές), που σημαίνει ότι φορτίζει,
τώρα στα κρύα αντιμετωπίζω μια σχετική δυσκολία στην εκκίνηση.

Δε μπορώ να το δικαιολογήσω μιας και η μηχανή είναι συνέχεια στη γύρα και για πολλά χλμ.
Αν έχει κάποιος κάποια ιδέα....
Καταγράφηκε
παλτακης
η anaconda team..
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8191


anaconda team is back sssssssssssssss


« Απάντηση #211 στις: Κυριακή 24 Ιανουάριος 2010, 17:39:32 μμ »

Αρχικα φιλε τον ακριβως  παραπανω μην τον ακους ..ενα τετοιον ακουσε και πηρε καποπσπορδ  
Τωρα καλο θα ειναι να βρεις εναν ηλεκτρολογο για μοτο οποτε να μετρηση την μηχανη για απωλειες ρευματος ...αν δεν εχει απωλειες τοτε σιγουρα αλλαξε μπαταρια  εχει προβλημα  να ησυχασεις .
Καταγράφηκε

Dimitris TA600
Μου αρέσει που είμαι...
Οδηγάρα
****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 338


δεν με χωραει ο τοπος...


« Απάντηση #212 στις: Κυριακή 24 Ιανουάριος 2010, 18:22:11 μμ »

Τωρα καλο θα ειναι να βρεις εναν ηλεκτρολογο για μοτο οποτε να μετρηση την μηχανη για απωλειες ρευματος ...αν δεν εχει απωλειες τοτε σιγουρα αλλαξε μπαταρια  εχει προβλημα  να ησυχασεις .
Υπερ αυτού και εγω.Αν και εγω-με την τρελα που εχω- θα ειχα αλλαξει την μπαταρια απο την πρωτη μερα...
Καταγράφηκε

Όποιος φοβάται,πέφτει και κοιμάται.Οι υπόλοιποι καίμε λάστιχα.
Μερικοι φορανε ενα ειδικο κρανος, και νομιζουν οτι κανουν εντουρο, ενω δεν κανουν. Και αυτο ειναι αδικο. Γιαυτο αλλωστε λεγεται και εντουρ - αδικο!

Τυχαιο;Δεν νομιζω!!
Stoneman
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8904


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #213 στις: Δευτέρα 25 Ιανουάριος 2010, 01:16:14 πμ »

    Το μοντελο της μοτο δεν παιζει ρολο.Αρχικα πρεπει να δεις την ''ζωη'' της μπαταριας φορτιζοντάς την στο 1/10 του ρευματος της για δεκα ωρες ,για παραδειγμα μια μπαταρια 55Ah αυτοκινητου θελει φορτιση 5.5Α για δεκα ωρες. Αν ειναι ζωντανη τοτε πρεπει να φορτισει πληρως. Το αν φορτισε πληρως θα το δεις σε ενα Αμπερομετρο που θα τοποθετησεις σε σειρα με το κοκκινο καλωδιο του φορτιστη σου αν αυτος δεν διαθετει το αναλογο οργανο και που οταν εχουμε πληρη φορτιση ''θεωρητικα πρεπει να μηδενισει.
      Και λιγη θεωρεια: Επειδη μια μπαταρια διαρεεται απο δυο ρευματα το εξωτερικο που ειναι και αυτο που εμεις εκμεταλευομαστε  και το εσωτερικο που ειναι το ''κακο'' μιας και φροντιζει να την εκφορτιζει και να μας σπαει τα νευρα!Τωρα, οσο πιο παλια η βλαμενη ειναι η μπαταρια μας τοσο το εσωτερικο ρευμα που την εκφορτιζει οταν η μοτο δεν κινειται , ειναι και μεγαλυτερο.Αυτο το ρευμα φαινεται μετα απο μια πολυωρη φορτιση που το Αμπερομετρο δεν λεει να μηδενισει.
      Για παραδειγμα στην δικη μου (ΤΑ 650V2) το ρευμα αυτο ειναι περιπου 40mA οποτε καταλαβαινεις οτι τα 2-3mA που ζηταει ο συναγερμος δεν ειναι αξια λογου.
      Καλο βεβαια θα ηταν να ξεβιδωσεις τον θετικο πολο και να συνδεσεις εκει το (+) του αμπερομετρου και το (-)  να το συνδεσεις στο καλωδιο που δινει στην μοτο ετσι θα εχεις μια εικονα του τι ρευμα τραβαει η μοτο με το διακοπτη κλειστο,μια ανεβασμενη ενδειξη δειχνει διαρροη και απαιτει αμμεσο ελεγχο.
    Ελπιζω να βοηθησα καπως,οτι αλλο θες εδω ειμαστε...
Καταγράφηκε
Sotos
Global Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 10848



« Απάντηση #214 στις: Δευτέρα 25 Ιανουάριος 2010, 09:15:52 πμ »

Αληθεια, το ρευμα που φτανει στην μπαταρια οταν ο κινητηρας ειναι σε λειτουργια, το μετρησε κανεις ? Με λιγα λογια ο ανορθωτης κανει καλα την δουλεια που πρεπει να κανει ?
Καταγράφηκε

Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 82.144km
γκ
Hailwood, Agostini, Roberts,
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2515


TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο


« Απάντηση #215 στις: Δευτέρα 25 Ιανουάριος 2010, 10:38:02 πμ »

Καλά ξεμπερδέματα με το πρόβλημα, γιά το οποίο δεν έχω συμβουλή, αλλά δεν μπορώ να μή τονίσω τι μεγάλη ανοησία είναι που δεν έχουν και μανιβέλα οι μιζάτες μοτοσυκλέτες. Αλήθεια πέντε χρόνια με το ΤΑ πεθύμησα να ρίξω και καμμιά μανιβελιά.
Καταγράφηκε

Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!
Φορτωμένος
οδηγός τρίκυκλου
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 6


« Απάντηση #216 στις: Δευτέρα 25 Ιανουάριος 2010, 10:39:54 πμ »

Ευχαριστώ όλους

@ Sotos. Ναι ο ανορθωτής δουλεύει. Πόσο καλά δεν ξέρω γιατί δεν είμαι ειδικός. Πάντως έδινε ρεύμα όταν τον μετρήσαμε.

@ Stoneman. Εβγαλα την μπαταρία και την άφησα 12 ώρες στο φορτιστή. Τώρα είδα το εξής. Ο φορτιστής είναι 12V - 800mA. Η μπαταρία, μια Yuasa, γράφει στα αγγλικά "τρόπος φόρτισης 1,1Α για 5-10 ώρες". Δηλαδή μου λείπουν 300mA. Μπορεί δηλαδή να ανάβει το πράσινο λαμπάκι του φορτιστή κι αυτή να μην είναι πλήρως φορτισμένη;

@γκ. Εχεις φάει ανάποδη από μανιβέλα;  Lips Sealed Lips Sealed
Καταγράφηκε
Aerios
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3353


Όλα Τριγύρω αλλάζουνε κι όλα τα ίδια μένουν...


« Απάντηση #217 στις: Δευτέρα 25 Ιανουάριος 2010, 11:08:53 πμ »

Η μπαταρία μπορεί να έχει κανένα βραχυκλωμένο στοιχείο και να στην αδειάζει αμέσως όταν πατάς τη μίζα.
Στη θέση σου θα άλλαζα μπαταρία ή θα ζητούσα απο τον μάστορα να μου δανείσει μια άλλη έως ότου βγεί ένα ασφαλές συμπέρασμα.
Δεν είναι και τόσο δραματικά τα πράγματα.
 Επίσης με το σπρώξιμο μπορεί να κάνεις και  καμιά ζημιά  στον καταλύτη
Καταγράφηκε
Airhead
Trollάρεις δεν trollαρεις ο καιρός περνάει...
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2218



« Απάντηση #218 στις: Δευτέρα 25 Ιανουάριος 2010, 13:04:59 μμ »

Φίλε μου αυτά δεν συμβαίνουν σε Ιαπωνικές μοτοσυκλέτες. Προφανώς είναι στοιχειωμένη.
Φέρτην για εξορκισμό. Αν πετύχει θα την πάρεις πίσω σαν καινούρια. Αν δεν πετύχει θα στην φυλάω εγώ μέχρι να βρούμε έναν πιο καλό εξορκιστή.
Όπως και να χει θα γλυτώσεις πάντως! Grin

Υ.Γ Άλλαξε μάστορα για μια δεύτερη γνώμη.

Χάπια! Από την πέιρα μου με ιαπωνικές μπορώ σου επιβεβαιώσω πως έχουν όλες μέσα τους ένα στοιχειό γιαπωνέζικο -κάτι σαν τον γκραν μάστερ γιόντα- που άμα συφιλιαστεί αρχίζει τα παλαβά που συνήθως είναι ηλεκτρονικά. Εκεί ή αλλάζεις μηχανή ή ψάχνεις να δεις τι του φταίει. Και επειδή σπάνια τα μαστόρια ξέρουν να το βρουν αν δεν έχουν ξαναπέσει πάνω στο ίδιο σκάλωμα με άλλη μηχανή του ίδιου μοντέλου  πρέπι να την κάνεις τουρνέ σε 10 μαστόρια, που δε λέει γιατί θα ακούσεις και θα πληρώσεις πολλές μακακίες και θα χαλαστείς. Αν θες την συμβουλή μου, άλλξε μπαταρία με κάποια "καλή" και ακριβότερη με τζελ, με λίγο περισσότερα αμπερόρια από την μαμίσια. Εννοείται όχι στο μάστορά σου αλλά σε μπαταριά που να έχει κίνηση για να ξέρεις ότι δεν είναι στοκ 100 χρόνια. Και εννοείται πως θα τον βάλεις να σου γράψει εγγύηση για την  μπαταρία.

*Θα μου πεις πως είναι στην εγγύηση και να βάλεις χόντα μπαταρία, αλλά αν όλο το στοκ μπαταρίες της χόντα του μάστορα, (έχει ξανασυμβεί και έφταιγε η μαμά εταιρία -όχι χόντα άλλη μάρκα)  είναι ρδέλο θα πηγαινοέρθεις πολλές φορές. 
Καταγράφηκε

TEAM Αϊστοπαμπωλ
Hypersonic
Γιώργος... Mr. Anderson
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 5134


Μπαμπάς * 2


« Απάντηση #219 στις: Δευτέρα 25 Ιανουάριος 2010, 13:50:48 μμ »

...Ο φορτιστής είναι 12V - 800mA. Η μπαταρία, μια Yuasa, γράφει στα αγγλικά "τρόπος φόρτισης 1,1Α για 5-10 ώρες". Δηλαδή μου λείπουν 300mA. .

Δεν παιζει ρολο, απλα θα κανει περισσοτερες ωρες να φορτισει... (εκτος και αν σταματαει με χρονοδιακοπτη....)

Ποσες μερες την αφηνεις τη μηχανη ακινητη?
Το πιο απλο (για να δεις αν τραβαει κατι ρευμα) ειναι με σβηστα ολα να μετρησεις τα αμπερ απο τη μπαταρια.... αν  υπαρχουν... Αυτο το μετρησε ο μαστορας?

Οπως και να εχει παντως τοσες φορες που σου αδειασε, ακομα και να μην ειχε προβλημα η μπαταρια, εχει επιβαρυνθει....


....ή θα ζητούσα απο τον μάστορα να μου δανείσει μια άλλη έως ότου βγεί ένα ασφαλές συμπέρασμα.....

Αυτο ειναι το καλυτερο, αλλα πρωτα πρεπει να πειστει ο μαστορας οτι ειναι η μπαταρια....
Καταγράφηκε

Stoneman
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8904


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #220 στις: Δευτέρα 25 Ιανουάριος 2010, 16:10:59 μμ »

01.Το οτι ο φορτιστης ειναι μικροτερος δεν παιζει ρολο, ισα-ισα που κανει καλο στην μπαταρια μια πιο αργη φορτιση.
02. Βασικος παραγοντας για την πληρη φορτιση ειναι το να πεσει το ρευμα που τραβαει η μπαταρια, αυτο ομως δεν φαινεται αν ο φορτιστης σου δεν εχει Αμπερομετρο η εστω εσυ ενα εξωτερικο.Αυτο γιατι το ποσο ρευμα εξακολουθει να τραβαει η μπαταρια μετα απο τις απαραιτητες  ωρες φορτισης ειναι κρισιμο και δειχνει την κατασταση της μπαταριας.
03.Το οτι αναβει το λαμπακι για την πληρη φορτιση στον φορτιστη σημαινει οτι για τον συγκεκριμενο φορτιστη η φορτιση που εγινε πληρει τις προδιαγραφες του, για να γινω πιο σαφης πιθανον ο φορτιστης να ειναι ρυθμισμενος να κλεισει οταν το ρευμα φορτισης πεσει κατω απο μια ορισμενη τιμη που εσυ ως χρηστης αγνοεις.
04. Μια μπαταρια χαρακτηριζεται απο την ταση της και τις Αμπερωρες της (Ah).Αμπερωρα οπως λεει και η λεξη ειναι Αμπερ επι μια ωρα,π.χ. μια μπαταρια 55Ah μπορει να δωσει πριν εκφορτιστει 55αμπερ για μια ωρα η 5.5 αμπερ σε δεκα ωρες.Μια μπαταρια μπορει να δειχνει στο βολτομετρο 12.5 Βολτ να αναβει τα μικρα φωτα αλλα να μην μπορει να γυρισει την μιζα,αυτη η μπαταρια μπορει να εχει τα εξης προβληματα:
α)εχει μεινει πολυ καιρο χωρις φορτιση και  εχει εκφορτιστει.Οποτε την φορτιζουμε και βλεπουμε...
β)Εκφορτιζει μεσα σε ενα απογευμα, αυτην την αλλαζουμε
05. Οι παλιες μπαταριες με τα υγρα μπορουσαν να αποθηκευτουν αρκετο χρονο.Οι καινουργιες με το τζελ οχι. Εγω προσωπικα αγοραζω μπαταριες απο ενα εργοστασιο την ιδια μερα που ριχνεται το τζελ, ζουν τεσσερα χρονια σιγουρα, απο κει και περα καθε μηνα της λες ευχαριστω.Παντως προτιμω να πεταξω μια μπαταρια στα τεσσερα χρονια παρα να παρω ανορθωτη και τυλιγματα στο χερι.
06. Παντως ετσι που τα λες η μπαταρια θες η ανορθωτη.
Καταγράφηκε
nikosr
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 804


« Απάντηση #221 στις: Τρίτη 26 Ιανουάριος 2010, 11:50:32 πμ »

Αληθεια, το ρευμα που φτανει στην μπαταρια οταν ο κινητηρας ειναι σε λειτουργια, το μετρησε κανεις ? Με λιγα λογια ο ανορθωτης κανει καλα την δουλεια που πρεπει να κανει ?

Επαναλμβάνω τον Σώτο.

Ξαναμέτρα την τάση του ρεύματος ενώ ο κινητήρας δουλεύει με 4.000 στρ/λ και τα φώτα αναμένα στην μεσαία σκάλα και γράψε μας τις τιμές που σου δείνει σε volt.
Αν είναι κάτω από 13,2v ο ανορθωτής σου έχει πρόβλημα!

Κλείσε τον κινητήρα και μετά από καμιά ώρα μέτρα την τάση της μπαταρίας όπως είναι συνδεδεμένη και τον κινητήρα off.
Αν είναι κάτω από 12,5v έχει χαλάσει και η μπαταρία σου.

Αν η μπαταρία σου είναι σχετικά καινούρια και γνήσια yuasa αλλάζεις ανορθωτή, φορτίζεις την μπαταρία σου και ξανακάνεις μετά τις παραπάνω μετρήσεις και  Papas όλα καλά  Cheesy

Αν η μπαταρία σου μετά την φόρτιση δεν ανεβάσει (αφού την αποσυνδέσεις από τον φορτιστή και μετά από 1 ώρα) πάνω από 13,0v μάλλον πας και για μπαταρία.

Ότι θέλεις και με pm στο nrouvas@bankofcyprus.gr






Καταγράφηκε
postman
i love my moto
Οδηγάρα
****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 406


Κωστας Παπαδοπουλος


« Απάντηση #222 στις: Πέμπτη 28 Ιανουάριος 2010, 17:13:33 μμ »

παιδια γεια χαρα ελπιζω ολοι να ειστε καλα και ορθιοι.
ο προβληματισμος μου αφορα τη φορτιση μπαταριας τωρα το χειμωνα που δεν πολυ κυκλοφορουμε .
η εωτηση ειναι η εξης μπορουμε να φορτιζουμε τη μπαταρια συνεχομενα η οχι?
με λιγα λογια εχω το φορτιστη σε λειτουργια και αναρωτιεμαι αν ειναι η κινηση μου σωστη Sad
Καταγράφηκε



Ο ΤΑΧΥΔΡΟΜΟΣ ΤΟΥ ΦΟΡΟΥΜ ΣΑΣ ΕΥΧΕΤΑΙ


ΠΑΝΤΑ ΟΡΘΙΟΙ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΔΡΟΜΟ
Γιάννης Σταυρουλάκης
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4154


by Jstavrou


« Απάντηση #223 στις: Πέμπτη 28 Ιανουάριος 2010, 17:24:50 μμ »

Δεν μας λες αρκετά για να σε βοηθήσουμε.
Γενικά οι περισσότεροι σύγχρονοι φορτιστές, σταματάνε αυτόματα τη φόρτιση, μόλις η μπαταρία φορτιστεί πλήρως.
Για τους πιο παλιούς, (όπως αυτός που έχω κι εγώ), θα πρέπει να υπολογίσεις με βάσει τα Αμπερώρια της μπαταρίας πόσο χρόνο χρειάζεται για να φορτίσει πλήρως και μόλις περάσει αυτός ο χρόνος, να βγάλεις εσύ το φορτιστή από την πρίζα.
Καταγράφηκε

There are 3 kinds of people.
Those who MAKE things happen.
Those who WATCH what happens.
Those who WONDER what happened.
Μέλος Κ.Τ. XL650V
Stoneman
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8904


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #224 στις: Παρασκευή 29 Ιανουάριος 2010, 00:05:46 πμ »

Υπαρχουν δυο ειδη φορτιστων,
α)αυτοι που φορτιζουν και οταν το ρευμα φορτισης πεσει κατω απο μια καθορισμενη τιμη κλεινουν και αναβει ενα ενδεικτικο λαμπακι σημαδι οτι ολοκληρωθηκε ο κυκλος φορτισης και
β)αυτοι που εχουν μια σταθερη εξοδο 13,8Βολτ και πρεπει να ελεγχεις το αμπερομετρο που διαθετουν ωστε οταν μηδενισει (θεωρητικα) να σταματησεις εσυ την φορτιση.
   Εγω εχω εναν απλο φορτιστη και  με εναν φθηνο χρονοδιακοπτη μπριζας ανοιγει περιπου τρεις ωρες καθε μερα σαν να κανει η μοτο μια βολτα, βεβαια πρωτα ελεγξα οτι η μπαταρια μου ειναι σε τετοια κατασταση ωστε προλαβαινει σε τρεις ωρες να ριξει το ρευμα φορτισης σε μια τιμη που μετα απο αυτη οσο και να την φορτιζω δεν παει παρακατω.
   Παντως μετα απο καποιο χρονικο διαστημα διαρκους φορτισης δεν κερδιζεις τιποτα απλα κανεις την δεη λιγο πιο πλουσια.
Καταγράφηκε
Σελίδες: 1 ... 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 ... 27 | Πάνω Εκτύπωση 
« προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines
Simple Audio Video Embedder

SMF Theme © Gaia
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!