Hellas Transalp Forum

Battery Thread - Προβλήματα με τη μπαταρία

transalp98 · 363052

Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #100 on: Δευτέρα 01 Δεκέμβριος 2008, 23:43:44 μμ
Υπάρχει νήμα σχετικό με το ερώτημά σου (αυτό που είμαστε εδώ τώρα).

Και ναι δοκίμασε να τη φορτίσεις με το φορτιστή μπαταρίας αυτοκινήτου. Δεν παθαίνει τίποτα. Μια χαρά θα φορτισθεί. Είναι αυτόματος ή κλασικός; Αν είναι κλασικός μην τον αφήσεις πολλές ώρες. Μετά από 5-6 ώρες αποσυνέδεσέ τον. Μέτρησε και τη μπαταρία, και αν δείς ότι θέλει περισσότερη φόρτιση τότε ξανασυνέδεσέ τον. Αν είναι αυτόματος, μην ανησυχείς για αποσύνδεση. Θα το κάνει μόνος του.

Αν χρειαστείς τελικά μπαταρία, δες εδώ.
Για έλεγχο μπαταρίας εδώ.
« Last Edit: Τρίτη 02 Δεκέμβριος 2008, 00:40:48 πμ by Chris_de_Ze »


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline sxa

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 17
  • ΜΕΓΑΡΑ
Reply #101 on: Τρίτη 02 Δεκέμβριος 2008, 00:11:43 πμ
Ευχαριστω Chris και συγνωμη για το μπερδεμα


Στράτος
       Ήσυχα γκάζια

---------------------


      Ψάξε τον εαυτό σου στο σκοτάδι για να έχεις μερτικό στον ήλιο


Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #102 on: Τρίτη 02 Δεκέμβριος 2008, 00:20:34 πμ
Στράτο, δεν τρέχει τίποτα, σόρρυ και από μένα.

Όταν λες "γύριζε η μίζα" αλλά ο κινητήρας όχι, τί ακριβώς εννοείς;
Άκουγες τη μίζα να γυρίζει ή να προσπαθεί να γυρίσει ανεπιτυχώς;

Μάλλον το θόρυβο από το ρελέ άκουγες αλλά η μίζα στην πραγματικότητα δεν γύριζε;

Μέτρησε τη μπαταρία να δείς τί δείχνει.
« Last Edit: Τρίτη 02 Δεκέμβριος 2008, 00:41:13 πμ by Chris_de_Ze »


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline ΛΟΥΛΟΥΔΗΣ

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 545
  • Πάω αργά γιατί......δε μπορώ να πάω πιο γρήγορα
Reply #103 on: Τρίτη 02 Δεκέμβριος 2008, 01:52:51 πμ
Αν προσπαθήσεις να τη φορτίσεις, πες μας μετά αν η μπαταρία ξαναβρήκε ζωή.
Έτσι για να ξέρουμε (από εγκυκλοπαιδικής άποψης).

Το ξέχασα Χρήστο....

Τελικά η μπαταρία μας άφησε χρόνους.....η επέμβαση πέτυχε ...ο ασθενής απεβίωσε :angel4b:





Αν έκανα λάθος κάτι απο τα προτεινόμενα  :alright:.......πάντως πρόσπάθησα


ΦΟΒΑΜΑΙ ΚΑΠΟΙΑ ΜΕΡΑ ΜΗΠΩΣ ΜΕ ΑΦΗΣΟΥΝ ΟΛΟΙ KAI......
            ΜΕΙΝΟΥΝ ΜΟΝΟΙ ΤΟΥΣ !!!!!!!!!
     

XL600V HONDA-FJR 1300 YAMAHA-P200E VESPA PIAGGIO


Offline Panoulis_ser

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 443
  • Σεργετζής Παναγιώτης
Reply #104 on: Τρίτη 09 Δεκέμβριος 2008, 19:15:04 μμ
Αυτό το θέμα τώρα μάλλον για τα "ηλεκτρολογικά" ταιριάζει περισσότερο.
Πέρνα λοιπόν από εκεί και δες τί έχει γραφτεί για μπαταρία, ανορθωτή, τάσεις, μέτρηση τάσεων κλπ.

Φόρτισε τη μπαταρία και μέτρησε τις τάσεις να μας πείς τί βρήκες.
Τί συναγερμό έχεις;

ΥΓ: Η μπαταρία δεν χρειάζεται να βγεί από τη μοτό (για διάστημα <3-4 βδομάδες) αν όλα είναι ΟΚ. Ειδικά οι τύπου gel που παρουσιάζουν πολύ χαμηλές (εσωτερικές) διαρροές (σε σχέση με τις απλές μολύβδου).


Ο συναγερμος ειναι META LEGOS 1 Η 2
Πριν 2 μερες την εβαλα μπροστα με την βοηθεια τροφοδοτικου 12v εκανα καμια 2 ωρες μια βολτα κει πηγα να πάρω την γυναικα μου απο την δουλεια.Εκανα το λαθος να την σβησω,και οταν ξανα ανέβηκα μετα απο 10 λεπτα να φύγουμε
η μιζα γυρισε αλλα οχι τοσο ωστε να παρει μπροστα και σταματησε κανοντας ενα χαρακτηριστικό ήχο τρτρτρτρτρτρ .
Σημερα ξανα κατέβηκα και την εβαλα παλι μπροστά με το τροφοδοτικό, ολα καλα εκανα μια βολτα και οταν γυρισα σπίτι μετα απο κανα 20λεπτο, την εσβησα και παλι τα ιδια.Δεν επερνε μπροστά .Την ξανα εβαλα μπροστά και παρατήρησα τα φωτα απέναντι στο τοίχο,που έπαιζαν οταν μαρσαριζα στην αρχη δυνάμωνε το φως και μετα έπεφτε λιγο ,παρόλο που ειχα σταθερό το γκαζι ανοιχτο.
« Last Edit: Τρίτη 09 Δεκέμβριος 2008, 19:16:45 μμ by Panoulis_ser »




Offline azwros

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3928
  • Ερωτας με την πρώτη ματιά!!
Reply #105 on: Τρίτη 09 Δεκέμβριος 2008, 19:30:47 μμ
Ο συναγερμος ειναι META LEGOS 1 Η 2
Πριν 2 μερες την εβαλα μπροστα με την βοηθεια τροφοδοτικου 12v εκανα καμια 2 ωρες μια βολτα κει πηγα να πάρω την γυναικα μου απο την δουλεια.Εκανα το λαθος να την σβησω,και οταν ξανα ανέβηκα μετα απο 10 λεπτα να φύγουμε
η μιζα γυρισε αλλα οχι τοσο ωστε να παρει μπροστα και σταματησε κανοντας ενα χαρακτηριστικό ήχο τρτρτρτρτρτρ .
Σημερα ξανα κατέβηκα και την εβαλα παλι μπροστά με το τροφοδοτικό, ολα καλα εκανα μια βολτα και οταν γυρισα σπίτι μετα απο κανα 20λεπτο, την εσβησα και παλι τα ιδια.Δεν επερνε μπροστά .Την ξανα εβαλα μπροστά και παρατήρησα τα φωτα απέναντι στο τοίχο,που έπαιζαν οταν μαρσαριζα στην αρχη δυνάμωνε το φως και μετα έπεφτε λιγο ,παρόλο που ειχα σταθερό το γκαζι ανοιχτο.
Ετσι όπως τα λες η μπαταρία σου είναι για πέταμα αφου δεν μπορει να φορτίσει με τόσες βόλτες η¨ ο δυναμός σου δεν δουλευει για να την φορτίσει!!!


Δεν   πλαλάου!!!!
γιατί νουγάου!!!! γκε γκε;;
[img]http://farm3.static.flickr.com[img]


Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #106 on: Τετάρτη 10 Δεκέμβριος 2008, 05:58:38 πμ
Για να δεις αν φταίει η μπαταρία ή ο εναλλάκτης/ανορθωτής, μια που έχεις και φορτιστή, φόρτισε κανονικά τη μπαταρία σου με το φορτιστή, βάλτην επάνω, περίμενε περ. 1 ώρα, και μετά γύρισε το διακόπτη και άναψε τα φώτα (προβολείς) χωρίς όμως να βάλεις μπροστά και άφησέ τα ανοιχτά για τουλάχιστον 5-10 λεπτά. Έχεις κανονική δέσμη συνεχώς;
Αν όχι, τότε φταίει η μπαταρία.


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline Panoulis_ser

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 443
  • Σεργετζής Παναγιώτης
Reply #107 on: Τετάρτη 10 Δεκέμβριος 2008, 21:52:17 μμ
Για να δεις αν φταίει η μπαταρία ή ο εναλλάκτης/ανορθωτής, μια που έχεις και φορτιστή, φόρτισε κανονικά τη μπαταρία σου με το φορτιστή, βάλτην επάνω, περίμενε περ. 1 ώρα, και μετά γύρισε το διακόπτη και άναψε τα φώτα (προβολείς) χωρίς όμως να βάλεις μπροστά και άφησέ τα ανοιχτά για τουλάχιστον 5-10 λεπτά. Έχεις κανονική δέσμη συνεχώς;
Αν όχι, τότε φταίει η μπαταρία.

Δεν εχω φορτιστή απλα εχω τροφοδοτικό

Τωρα θελει να παω καπου να φορτίσω την μπαταρια και να την μετρησω

Απλα θελω να μου πεις τις ενδειξεις που θα πρεπει να εχει η μπαταρια σβηστεί και αναμενη και σε ποσες στροφες
Και το τελευταιο αν θα χρειαστει αλλαγη η μπαταρια ταρια να παρω ποσα Amp

Και μια υποσημείωση οταν γύριζε η μίζα και δεν επερνε μπροστα το λαμπακι του ιμομπιλαιζερ ξανα αναβε και περιμενα μεχρι να σβησει για να ξανα προσπαθήσω
« Last Edit: Τετάρτη 10 Δεκέμβριος 2008, 21:54:51 μμ by Panoulis_ser »




Offline Panoulis_ser

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 443
  • Σεργετζής Παναγιώτης
Reply #108 on: Παρασκευή 12 Δεκέμβριος 2008, 11:20:37 πμ
Τελικα ειναι ανορθωτής
 
Τωρα το θεμα ειναι τι να κανω

Ποσο εχει ενας ανορθωτής
 
Να βαλω μεταχειρισμένο οπως μου ειπε καποιος

Η να βαλω ανορθωτή απο αλλη μηχανη με μετατροπή στην πλεξούδα (αλλα θα ειναι ασφαλες)

Please help          Στεναχωριέμαι να την βλεπω ετσι σταματημένη και να μην μπορω να κανω κατι




Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #109 on: Παρασκευή 12 Δεκέμβριος 2008, 14:27:08 μμ
Για πέρασε από το νήμα που αναφέρεται στον ανορθωτή. Τα παιδιά έχουν υποδείξει μαγαζιά (πχ. Γαλλαίος, Τόγελος, κλπ) για αγορά καινούριου (τρίτου κατασκευαστή). Αυτά τα μαγαζιά στέλνουν και εκτός Αθηνών. Βρες τα sites τους και πάρε τηλέφωνο για επιβεβαίωση.


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline Panoulis_ser

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 443
  • Σεργετζής Παναγιώτης
Reply #110 on: Τρίτη 16 Δεκέμβριος 2008, 21:43:46 μμ
λοιπων ανορθωτή παρήγγειλα και περιμένω να τον παραλαβουμαι αυριο ή μεθαυριο

Το θεμα ειναι τωρα να μην ειναι κανενα αλλο το προβλημα ?
εχω στειλει και την μπαταρια για φορτίσει και περιμένω πως και πως για να την βαλω και να δω τι θα γινει
Παντως  η ταση που εβγαζε ηταν 6-8 βολτ οταν την μετρήσαμε  στην μπαταρια

Το αλλο που με ανησυχεί ειναι οτι δοκιμάσαμε ενα ανορθωτη αλλης μηχανης παλι με κλεμα 5 επαφων απο Majestic και μου ειπαν πως ηταν επικίνδυνο αυτο που εκανα γιατι μπορει να εκαιγα την ηλεκτρονικη




Offline xplast

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3652
Reply #111 on: Τετάρτη 17 Δεκέμβριος 2008, 00:53:31 πμ
λοιπων ανορθωτή παρήγγειλα και περιμένω να τον παραλαβουμαι αυριο ή μεθαυριο

Μας λες και μια τιμή για να το έχουμε στα υπόψιν;;



Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #112 on: Τετάρτη 17 Δεκέμβριος 2008, 16:32:02 μμ
Χθες βράδυ στη Συμοφε (κατά τη ΓΣ του συλλόγου) μιλήσαμε με το Νίκο (Ξένο) για το θέμα της μπαταρίας σου και μου είπε ότι είναι ολοκαίνουρια gel μόλις ενός μηνός. Άρα (αν δεν συμβαίνει κάποια απίθανη αστοχία υλικού) η μπαταρία σου (λογικά) πρέπει να είναι ΟΚ. Πάντως και ο Νίκος για πρόβλημα ανορθωτή μίλησε.


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline Panoulis_ser

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 443
  • Σεργετζής Παναγιώτης
Reply #113 on: Τετάρτη 17 Δεκέμβριος 2008, 17:15:25 μμ
Και εγω αυτο θελω να πιστευω

Τωρα για το ενδεχόμενο το δεύτερο που εβαλα αλλο ανορθωτή υπάρχει περίπτωση να εχει βγάλει προβλημα σε κατι αλλο ? :-\




Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #114 on: Τετάρτη 17 Δεκέμβριος 2008, 20:44:18 μμ
Για τον άλλο ανορθωτή που δοκίμασες εξαρτάται τί συνδεσμολογία έχουν οι 5 επαφές του.
Αν ήταν (ηλεκτρολογικά) συμβατές με την κλέμα του ΤΑ, λογικά δεν θα έχεις πρόβλημα.
 


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline kotskofi

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 144
Reply #115 on: Τρίτη 17 Φεβρουάριος 2009, 08:07:05 πμ
  Κατεβαίνω να πάω δουλειά σήμερα το πρωί, γυρίζω κλειδί αλλά ξεχνάω να γυρίσω και διακόπτη ηλ/κο. Δίνω 2-3 φορές (λόγω κρύου υπέθεσα...) και όπως ήταν φυσικό δεν πήρε. Γυρίζω και ηλ/κο και ξαναδοκιμάζω αλλά μόλις πατούσα μίζα άναβε το λαμπάκι immobilizer (το πρώτο από δεξιά) και δεν έπαιρνε. Προσπάθησα 3-4 φορές, τίποτα. Έσβησα, ξαναδοκίμασα αλλά φευ! Την τελευταία φορά μάλιστα έκανε ένα μπαμ σαν να έσκασε λάστιχο! Την άφησα απογοητευμένος και πήρα αυτοκίνητο..Να μην ξεχάσω, μοντέλο 05 με 18.000 χλμ. Τι μπορεί να συνέβει? 


Πρώην ΤΑ 650 (πρώτη αγάπη και παντοτινή) και νυν BMW R 1150 GS...
Dare!


Offline sotiris1

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 345
  • Τα καταφερα!!!μου πηρε 7 ημερες για να βαλω φωτο
Reply #116 on: Τρίτη 17 Φεβρουάριος 2009, 08:49:17 πμ
  Κατεβαίνω να πάω δουλειά σήμερα το πρωί, γυρίζω κλειδί αλλά ξεχνάω να γυρίσω και διακόπτη ηλ/κο. Δίνω 2-3 φορές (λόγω κρύου υπέθεσα...) και όπως ήταν φυσικό δεν πήρε. Γυρίζω και ηλ/κο και ξαναδοκιμάζω αλλά μόλις πατούσα μίζα άναβε το λαμπάκι immobilizer (το πρώτο από δεξιά) και δεν έπαιρνε. Προσπάθησα 3-4 φορές, τίποτα. Έσβησα, ξαναδοκίμασα αλλά φευ! Την τελευταία φορά μάλιστα έκανε ένα μπαμ σαν να έσκασε λάστιχο! Την άφησα απογοητευμένος και πήρα αυτοκίνητο..Να μην ξεχάσω, μοντέλο 05 με 18.000 χλμ. Τι μπορεί να συνέβει? 
ΚΟΙΤΑ ΤΙΣ ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ ΚΑΠΟΙΑ ΚΑΗΚΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΔΙΝΕΙ ΡΕΥΜΑ ΣΤΑ ΜΠΟΥΖΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΣΟΥ ΕΚΑΝΕ ΤΟ ΣΚΑΣΙΜΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΥΣΟΡΕΥΜΕΝΗ ΒΕΝΖΙΝΗ.ΔΗΛΑΔΗ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΟ ΡΕΥΜΑ.


[IMG]


Offline kotskofi

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 144
Reply #117 on: Τρίτη 17 Φεβρουάριος 2009, 09:05:20 πμ
  Για τον έλεγχο των ασφαλειών τι ακριβώς χρειάζομαι?


Πρώην ΤΑ 650 (πρώτη αγάπη και παντοτινή) και νυν BMW R 1150 GS...
Dare!


Offline Hypersonic

  • Γιώργος... Mr. Anderson
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5163
  • Μπαμπάς * 2
Reply #118 on: Τρίτη 17 Φεβρουάριος 2009, 10:16:36 πμ
κανε και ενα search για "immobilizer" γιατι και καποιος αλλος ειχε κατι παρομοιο λογω immobilizer




Offline kotskofi

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 144
Reply #119 on: Τρίτη 17 Φεβρουάριος 2009, 10:36:44 πμ
 Γυρίζοντας κλειδί και διακόπτη παροχής ρεύματος, ανάβει το λαμπάκι του immobilizer και πατάω μίζα αφού σβήσει. Τότε όμως ξανανάβει και δεν παίρνει τελικά μπροστά. Αφού γυρίσω σπίτι θα προσπαθήσω πάντως να ελέγξω τις ασφάλειες, μήπως κάποια κάηκε.


Πρώην ΤΑ 650 (πρώτη αγάπη και παντοτινή) και νυν BMW R 1150 GS...
Dare!


Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #120 on: Τρίτη 17 Φεβρουάριος 2009, 12:56:49 μμ
Δοκίμασε και με το 2ο κλειδί


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline Hypersonic

  • Γιώργος... Mr. Anderson
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5163
  • Μπαμπάς * 2
Reply #121 on: Τρίτη 17 Φεβρουάριος 2009, 13:06:10 μμ
Αν δε γυριζει η μιζα καθολου, μηπως εχεις μεινει απο μπαταρια;




Offline kotskofi

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 144
Reply #122 on: Τρίτη 17 Φεβρουάριος 2009, 13:11:04 μμ
 Η μίζα γυρίζει, κάνει τον θόρυβο ακριβώς στο σημείο που είναι έτοιμο να πάρει μπροστά. Chris το 2ο σε περίπτωση που έχει πρόβλημα το immobilizer? Να προσθέσω ότι η μηχανή μέμει έξω σκεπασμένη με κουκούλα, την οποία χθες δεν έβαλα. Το αναφέρω σε περίπτωση που επηρρεάζουν οι καιρικές συνθήκες (κρύο, υγρασία).


Πρώην ΤΑ 650 (πρώτη αγάπη και παντοτινή) και νυν BMW R 1150 GS...
Dare!


Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #123 on: Τρίτη 17 Φεβρουάριος 2009, 13:41:26 μμ
Αν η μπαταρία είναι ΟΚ και υγιής (δηλ. ακούς τη μίζα να γυρίζει γερά χωρίς κομπιάσματα) τότε το immobilizer είναι ο Νο1 ύποπτος (με δεδομένο ότι σου ανάβει το λαμπάκι του immobilizer).

Στο αντίστοιχο thread έχουν αναφερθεί κάποια "κόλπα" μήπως και τυχόν μπορέσεις να το βάλεις μπροστά (δεν πιάνουν όμως πάντα αν υπάρχει βλάβη).


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline Thanosf

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1781
  • Όποιος φοβάται, πέφτει και κοιμάται ...
    • www.zesta.gr
Reply #124 on: Τρίτη 17 Φεβρουάριος 2009, 14:37:42 μμ
Εγώ πάλι με την ταπεινή μου γνώση πιστεύω ότι το πρωί, με κλειστό το kill switch και με τις προσπάθειες που έκανες (στις οποίες μάλλον άνοιγες και λίγο το γκάζι) απλά "μπούκωσε" (γι αυτό και η μικροέκρηξη)....

Όταν επιστρέψεις προσπάθησε ξανά να την βάλεις μπροστά δίνοντας λίγο γκάζι ... Προσοχή: με κλειστό τον αέρα!!!

Το δεύτερο κλειδί δεν πιστεύω οτι θα κάνει διαφορά από την στιγμή που το λαμπάκι του imo ανάβει και σβήνει κανονικά!!!

Λέω 'γω τώρα.


. . .