Τρίτη 17 Σεπτέμβριος 2019, 19:32:24 μμ *
Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Νέα: ..
 
   Αρχικη   Βοηθεια Αναζητηση Σύνδεση Εγγραφή  
0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα. « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 ... 27 | Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: Battery Thread - Προβλήματα με τη μπαταρία  (Αναγνώστηκε 218108 φορές)
Chris_de_Ze
Veteran
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 9270



« Απάντηση #100 στις: Δευτέρα 01 Δεκέμβριος 2008, 23:43:44 μμ »

Υπάρχει νήμα σχετικό με το ερώτημά σου (αυτό που είμαστε εδώ τώρα).

Και ναι δοκίμασε να τη φορτίσεις με το φορτιστή μπαταρίας αυτοκινήτου. Δεν παθαίνει τίποτα. Μια χαρά θα φορτισθεί. Είναι αυτόματος ή κλασικός; Αν είναι κλασικός μην τον αφήσεις πολλές ώρες. Μετά από 5-6 ώρες αποσυνέδεσέ τον. Μέτρησε και τη μπαταρία, και αν δείς ότι θέλει περισσότερη φόρτιση τότε ξανασυνέδεσέ τον. Αν είναι αυτόματος, μην ανησυχείς για αποσύνδεση. Θα το κάνει μόνος του.

Αν χρειαστείς τελικά μπαταρία, δες εδώ.
Για έλεγχο μπαταρίας εδώ.
« Τελευταία τροποποίηση: Τρίτη 02 Δεκέμβριος 2008, 00:40:48 πμ από Chris_de_Ze » Καταγράφηκε

Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
sxa
οδηγός τρίκυκλου
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 17


ΜΕΓΑΡΑ


« Απάντηση #101 στις: Τρίτη 02 Δεκέμβριος 2008, 00:11:43 πμ »

Ευχαριστω Chris και συγνωμη για το μπερδεμα
Καταγράφηκε

Στράτος
       Ήσυχα γκάζια

---------------------


      Ψάξε τον εαυτό σου στο σκοτάδι για να έχεις μερτικό στον ήλιο
Chris_de_Ze
Veteran
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 9270



« Απάντηση #102 στις: Τρίτη 02 Δεκέμβριος 2008, 00:20:34 πμ »

Στράτο, δεν τρέχει τίποτα, σόρρυ και από μένα.

Όταν λες "γύριζε η μίζα" αλλά ο κινητήρας όχι, τί ακριβώς εννοείς;
Άκουγες τη μίζα να γυρίζει ή να προσπαθεί να γυρίσει ανεπιτυχώς;

Μάλλον το θόρυβο από το ρελέ άκουγες αλλά η μίζα στην πραγματικότητα δεν γύριζε;

Μέτρησε τη μπαταρία να δείς τί δείχνει.
« Τελευταία τροποποίηση: Τρίτη 02 Δεκέμβριος 2008, 00:41:13 πμ από Chris_de_Ze » Καταγράφηκε

Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
ΛΟΥΛΟΥΔΗΣ
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 545


Πάω αργά γιατί......δε μπορώ να πάω πιο γρήγορα


« Απάντηση #103 στις: Τρίτη 02 Δεκέμβριος 2008, 01:52:51 πμ »

Αν προσπαθήσεις να τη φορτίσεις, πες μας μετά αν η μπαταρία ξαναβρήκε ζωή.
Έτσι για να ξέρουμε (από εγκυκλοπαιδικής άποψης).

Το ξέχασα Χρήστο....

Τελικά η μπαταρία μας άφησε χρόνους.....η επέμβαση πέτυχε ...ο ασθενής απεβίωσε





Αν έκανα λάθος κάτι απο τα προτεινόμενα  .......πάντως πρόσπάθησα
Καταγράφηκε

ΦΟΒΑΜΑΙ ΚΑΠΟΙΑ ΜΕΡΑ ΜΗΠΩΣ ΜΕ ΑΦΗΣΟΥΝ ΟΛΟΙ KAI......
            ΜΕΙΝΟΥΝ ΜΟΝΟΙ ΤΟΥΣ !!!!!!!!!
     

XL600V HONDA-FJR 1300 YAMAHA-P200E VESPA PIAGGIO
Panoulis_ser
Οδηγάρα
****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 443


Σεργετζής Παναγιώτης


« Απάντηση #104 στις: Τρίτη 09 Δεκέμβριος 2008, 19:15:04 μμ »

Αυτό το θέμα τώρα μάλλον για τα "ηλεκτρολογικά" ταιριάζει περισσότερο.
Πέρνα λοιπόν από εκεί και δες τί έχει γραφτεί για μπαταρία, ανορθωτή, τάσεις, μέτρηση τάσεων κλπ.

Φόρτισε τη μπαταρία και μέτρησε τις τάσεις να μας πείς τί βρήκες.
Τί συναγερμό έχεις;

ΥΓ: Η μπαταρία δεν χρειάζεται να βγεί από τη μοτό (για διάστημα <3-4 βδομάδες) αν όλα είναι ΟΚ. Ειδικά οι τύπου gel που παρουσιάζουν πολύ χαμηλές (εσωτερικές) διαρροές (σε σχέση με τις απλές μολύβδου).


Ο συναγερμος ειναι META LEGOS 1 Η 2
Πριν 2 μερες την εβαλα μπροστα με την βοηθεια τροφοδοτικου 12v εκανα καμια 2 ωρες μια βολτα κει πηγα να πάρω την γυναικα μου απο την δουλεια.Εκανα το λαθος να την σβησω,και οταν ξανα ανέβηκα μετα απο 10 λεπτα να φύγουμε
η μιζα γυρισε αλλα οχι τοσο ωστε να παρει μπροστα και σταματησε κανοντας ενα χαρακτηριστικό ήχο τρτρτρτρτρτρ .
Σημερα ξανα κατέβηκα και την εβαλα παλι μπροστά με το τροφοδοτικό, ολα καλα εκανα μια βολτα και οταν γυρισα σπίτι μετα απο κανα 20λεπτο, την εσβησα και παλι τα ιδια.Δεν επερνε μπροστά .Την ξανα εβαλα μπροστά και παρατήρησα τα φωτα απέναντι στο τοίχο,που έπαιζαν οταν μαρσαριζα στην αρχη δυνάμωνε το φως και μετα έπεφτε λιγο ,παρόλο που ειχα σταθερό το γκαζι ανοιχτο.
« Τελευταία τροποποίηση: Τρίτη 09 Δεκέμβριος 2008, 19:16:45 μμ από Panoulis_ser » Καταγράφηκε

azwros
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3927


Ερωτας με την πρώτη ματιά!!


« Απάντηση #105 στις: Τρίτη 09 Δεκέμβριος 2008, 19:30:47 μμ »

Ο συναγερμος ειναι META LEGOS 1 Η 2
Πριν 2 μερες την εβαλα μπροστα με την βοηθεια τροφοδοτικου 12v εκανα καμια 2 ωρες μια βολτα κει πηγα να πάρω την γυναικα μου απο την δουλεια.Εκανα το λαθος να την σβησω,και οταν ξανα ανέβηκα μετα απο 10 λεπτα να φύγουμε
η μιζα γυρισε αλλα οχι τοσο ωστε να παρει μπροστα και σταματησε κανοντας ενα χαρακτηριστικό ήχο τρτρτρτρτρτρ .
Σημερα ξανα κατέβηκα και την εβαλα παλι μπροστά με το τροφοδοτικό, ολα καλα εκανα μια βολτα και οταν γυρισα σπίτι μετα απο κανα 20λεπτο, την εσβησα και παλι τα ιδια.Δεν επερνε μπροστά .Την ξανα εβαλα μπροστά και παρατήρησα τα φωτα απέναντι στο τοίχο,που έπαιζαν οταν μαρσαριζα στην αρχη δυνάμωνε το φως και μετα έπεφτε λιγο ,παρόλο που ειχα σταθερό το γκαζι ανοιχτο.
Ετσι όπως τα λες η μπαταρία σου είναι για πέταμα αφου δεν μπορει να φορτίσει με τόσες βόλτες η¨ ο δυναμός σου δεν δουλευει για να την φορτίσει!!!
Καταγράφηκε

Δεν   πλαλάου!!!!
γιατί νουγάου!!!! γκε γκε;;
[img]http://farm3.static.flickr.com[img]
Chris_de_Ze
Veteran
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 9270



« Απάντηση #106 στις: Τετάρτη 10 Δεκέμβριος 2008, 05:58:38 πμ »

Για να δεις αν φταίει η μπαταρία ή ο εναλλάκτης/ανορθωτής, μια που έχεις και φορτιστή, φόρτισε κανονικά τη μπαταρία σου με το φορτιστή, βάλτην επάνω, περίμενε περ. 1 ώρα, και μετά γύρισε το διακόπτη και άναψε τα φώτα (προβολείς) χωρίς όμως να βάλεις μπροστά και άφησέ τα ανοιχτά για τουλάχιστον 5-10 λεπτά. Έχεις κανονική δέσμη συνεχώς;
Αν όχι, τότε φταίει η μπαταρία.
Καταγράφηκε

Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
Panoulis_ser
Οδηγάρα
****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 443


Σεργετζής Παναγιώτης


« Απάντηση #107 στις: Τετάρτη 10 Δεκέμβριος 2008, 21:52:17 μμ »

Για να δεις αν φταίει η μπαταρία ή ο εναλλάκτης/ανορθωτής, μια που έχεις και φορτιστή, φόρτισε κανονικά τη μπαταρία σου με το φορτιστή, βάλτην επάνω, περίμενε περ. 1 ώρα, και μετά γύρισε το διακόπτη και άναψε τα φώτα (προβολείς) χωρίς όμως να βάλεις μπροστά και άφησέ τα ανοιχτά για τουλάχιστον 5-10 λεπτά. Έχεις κανονική δέσμη συνεχώς;
Αν όχι, τότε φταίει η μπαταρία.

Δεν εχω φορτιστή απλα εχω τροφοδοτικό

Τωρα θελει να παω καπου να φορτίσω την μπαταρια και να την μετρησω

Απλα θελω να μου πεις τις ενδειξεις που θα πρεπει να εχει η μπαταρια σβηστεί και αναμενη και σε ποσες στροφες
Και το τελευταιο αν θα χρειαστει αλλαγη η μπαταρια ταρια να παρω ποσα Amp

Και μια υποσημείωση οταν γύριζε η μίζα και δεν επερνε μπροστα το λαμπακι του ιμομπιλαιζερ ξανα αναβε και περιμενα μεχρι να σβησει για να ξανα προσπαθήσω
« Τελευταία τροποποίηση: Τετάρτη 10 Δεκέμβριος 2008, 21:54:51 μμ από Panoulis_ser » Καταγράφηκε

Panoulis_ser
Οδηγάρα
****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 443


Σεργετζής Παναγιώτης


« Απάντηση #108 στις: Παρασκευή 12 Δεκέμβριος 2008, 11:20:37 πμ »

Τελικα ειναι ανορθωτής
 
Τωρα το θεμα ειναι τι να κανω

Ποσο εχει ενας ανορθωτής
 
Να βαλω μεταχειρισμένο οπως μου ειπε καποιος

Η να βαλω ανορθωτή απο αλλη μηχανη με μετατροπή στην πλεξούδα (αλλα θα ειναι ασφαλες)

Please help          Στεναχωριέμαι να την βλεπω ετσι σταματημένη και να μην μπορω να κανω κατι
Καταγράφηκε

Chris_de_Ze
Veteran
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 9270



« Απάντηση #109 στις: Παρασκευή 12 Δεκέμβριος 2008, 14:27:08 μμ »

Για πέρασε από το νήμα που αναφέρεται στον ανορθωτή. Τα παιδιά έχουν υποδείξει μαγαζιά (πχ. Γαλλαίος, Τόγελος, κλπ) για αγορά καινούριου (τρίτου κατασκευαστή). Αυτά τα μαγαζιά στέλνουν και εκτός Αθηνών. Βρες τα sites τους και πάρε τηλέφωνο για επιβεβαίωση.
Καταγράφηκε

Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
Panoulis_ser
Οδηγάρα
****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 443


Σεργετζής Παναγιώτης


« Απάντηση #110 στις: Τρίτη 16 Δεκέμβριος 2008, 21:43:46 μμ »

λοιπων ανορθωτή παρήγγειλα και περιμένω να τον παραλαβουμαι αυριο ή μεθαυριο

Το θεμα ειναι τωρα να μην ειναι κανενα αλλο το προβλημα ?
εχω στειλει και την μπαταρια για φορτίσει και περιμένω πως και πως για να την βαλω και να δω τι θα γινει
Παντως  η ταση που εβγαζε ηταν 6-8 βολτ οταν την μετρήσαμε  στην μπαταρια

Το αλλο που με ανησυχεί ειναι οτι δοκιμάσαμε ενα ανορθωτη αλλης μηχανης παλι με κλεμα 5 επαφων απο Majestic και μου ειπαν πως ηταν επικίνδυνο αυτο που εκανα γιατι μπορει να εκαιγα την ηλεκτρονικη
Καταγράφηκε

xplast
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3652


« Απάντηση #111 στις: Τετάρτη 17 Δεκέμβριος 2008, 00:53:31 πμ »

λοιπων ανορθωτή παρήγγειλα και περιμένω να τον παραλαβουμαι αυριο ή μεθαυριο

Μας λες και μια τιμή για να το έχουμε στα υπόψιν;;
Καταγράφηκε
Chris_de_Ze
Veteran
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 9270



« Απάντηση #112 στις: Τετάρτη 17 Δεκέμβριος 2008, 16:32:02 μμ »

Χθες βράδυ στη Συμοφε (κατά τη ΓΣ του συλλόγου) μιλήσαμε με το Νίκο (Ξένο) για το θέμα της μπαταρίας σου και μου είπε ότι είναι ολοκαίνουρια gel μόλις ενός μηνός. Άρα (αν δεν συμβαίνει κάποια απίθανη αστοχία υλικού) η μπαταρία σου (λογικά) πρέπει να είναι ΟΚ. Πάντως και ο Νίκος για πρόβλημα ανορθωτή μίλησε.
Καταγράφηκε

Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
Panoulis_ser
Οδηγάρα
****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 443


Σεργετζής Παναγιώτης


« Απάντηση #113 στις: Τετάρτη 17 Δεκέμβριος 2008, 17:15:25 μμ »

Και εγω αυτο θελω να πιστευω

Τωρα για το ενδεχόμενο το δεύτερο που εβαλα αλλο ανορθωτή υπάρχει περίπτωση να εχει βγάλει προβλημα σε κατι αλλο ? Undecided
Καταγράφηκε

Chris_de_Ze
Veteran
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 9270



« Απάντηση #114 στις: Τετάρτη 17 Δεκέμβριος 2008, 20:44:18 μμ »

Για τον άλλο ανορθωτή που δοκίμασες εξαρτάται τί συνδεσμολογία έχουν οι 5 επαφές του.
Αν ήταν (ηλεκτρολογικά) συμβατές με την κλέμα του ΤΑ, λογικά δεν θα έχεις πρόβλημα.
 
Καταγράφηκε

Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
kotskofi
Απλός οδηγός
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 144



« Απάντηση #115 στις: Τρίτη 17 Φεβρουάριος 2009, 08:07:05 πμ »

  Κατεβαίνω να πάω δουλειά σήμερα το πρωί, γυρίζω κλειδί αλλά ξεχνάω να γυρίσω και διακόπτη ηλ/κο. Δίνω 2-3 φορές (λόγω κρύου υπέθεσα...) και όπως ήταν φυσικό δεν πήρε. Γυρίζω και ηλ/κο και ξαναδοκιμάζω αλλά μόλις πατούσα μίζα άναβε το λαμπάκι immobilizer (το πρώτο από δεξιά) και δεν έπαιρνε. Προσπάθησα 3-4 φορές, τίποτα. Έσβησα, ξαναδοκίμασα αλλά φευ! Την τελευταία φορά μάλιστα έκανε ένα μπαμ σαν να έσκασε λάστιχο! Την άφησα απογοητευμένος και πήρα αυτοκίνητο..Να μην ξεχάσω, μοντέλο 05 με 18.000 χλμ. Τι μπορεί να συνέβει? 
Καταγράφηκε

Πρώην ΤΑ 650 (πρώτη αγάπη και παντοτινή) και νυν BMW R 1150 GS...
Dare!
sotiris1
Οδηγάρα
****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 345


Τα καταφερα!!!μου πηρε 7 ημερες για να βαλω φωτο


« Απάντηση #116 στις: Τρίτη 17 Φεβρουάριος 2009, 08:49:17 πμ »

  Κατεβαίνω να πάω δουλειά σήμερα το πρωί, γυρίζω κλειδί αλλά ξεχνάω να γυρίσω και διακόπτη ηλ/κο. Δίνω 2-3 φορές (λόγω κρύου υπέθεσα...) και όπως ήταν φυσικό δεν πήρε. Γυρίζω και ηλ/κο και ξαναδοκιμάζω αλλά μόλις πατούσα μίζα άναβε το λαμπάκι immobilizer (το πρώτο από δεξιά) και δεν έπαιρνε. Προσπάθησα 3-4 φορές, τίποτα. Έσβησα, ξαναδοκίμασα αλλά φευ! Την τελευταία φορά μάλιστα έκανε ένα μπαμ σαν να έσκασε λάστιχο! Την άφησα απογοητευμένος και πήρα αυτοκίνητο..Να μην ξεχάσω, μοντέλο 05 με 18.000 χλμ. Τι μπορεί να συνέβει? 
ΚΟΙΤΑ ΤΙΣ ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ ΚΑΠΟΙΑ ΚΑΗΚΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΔΙΝΕΙ ΡΕΥΜΑ ΣΤΑ ΜΠΟΥΖΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΣΟΥ ΕΚΑΝΕ ΤΟ ΣΚΑΣΙΜΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΥΣΟΡΕΥΜΕΝΗ ΒΕΝΖΙΝΗ.ΔΗΛΑΔΗ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΟ ΡΕΥΜΑ.
Καταγράφηκε

[IMG]
kotskofi
Απλός οδηγός
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 144



« Απάντηση #117 στις: Τρίτη 17 Φεβρουάριος 2009, 09:05:20 πμ »

  Για τον έλεγχο των ασφαλειών τι ακριβώς χρειάζομαι?
Καταγράφηκε

Πρώην ΤΑ 650 (πρώτη αγάπη και παντοτινή) και νυν BMW R 1150 GS...
Dare!
Hypersonic
Γιώργος... Mr. Anderson
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 5131


Μπαμπάς * 2


« Απάντηση #118 στις: Τρίτη 17 Φεβρουάριος 2009, 10:16:36 πμ »

κανε και ενα search για "immobilizer" γιατι και καποιος αλλος ειχε κατι παρομοιο λογω immobilizer
Καταγράφηκε

kotskofi
Απλός οδηγός
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 144



« Απάντηση #119 στις: Τρίτη 17 Φεβρουάριος 2009, 10:36:44 πμ »

 Γυρίζοντας κλειδί και διακόπτη παροχής ρεύματος, ανάβει το λαμπάκι του immobilizer και πατάω μίζα αφού σβήσει. Τότε όμως ξανανάβει και δεν παίρνει τελικά μπροστά. Αφού γυρίσω σπίτι θα προσπαθήσω πάντως να ελέγξω τις ασφάλειες, μήπως κάποια κάηκε.
Καταγράφηκε

Πρώην ΤΑ 650 (πρώτη αγάπη και παντοτινή) και νυν BMW R 1150 GS...
Dare!
Chris_de_Ze
Veteran
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 9270



« Απάντηση #120 στις: Τρίτη 17 Φεβρουάριος 2009, 12:56:49 μμ »

Δοκίμασε και με το 2ο κλειδί
Καταγράφηκε

Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
Hypersonic
Γιώργος... Mr. Anderson
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 5131


Μπαμπάς * 2


« Απάντηση #121 στις: Τρίτη 17 Φεβρουάριος 2009, 13:06:10 μμ »

Αν δε γυριζει η μιζα καθολου, μηπως εχεις μεινει απο μπαταρια;
Καταγράφηκε

kotskofi
Απλός οδηγός
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 144



« Απάντηση #122 στις: Τρίτη 17 Φεβρουάριος 2009, 13:11:04 μμ »

 Η μίζα γυρίζει, κάνει τον θόρυβο ακριβώς στο σημείο που είναι έτοιμο να πάρει μπροστά. Chris το 2ο σε περίπτωση που έχει πρόβλημα το immobilizer? Να προσθέσω ότι η μηχανή μέμει έξω σκεπασμένη με κουκούλα, την οποία χθες δεν έβαλα. Το αναφέρω σε περίπτωση που επηρρεάζουν οι καιρικές συνθήκες (κρύο, υγρασία).
Καταγράφηκε

Πρώην ΤΑ 650 (πρώτη αγάπη και παντοτινή) και νυν BMW R 1150 GS...
Dare!
Chris_de_Ze
Veteran
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 9270



« Απάντηση #123 στις: Τρίτη 17 Φεβρουάριος 2009, 13:41:26 μμ »

Αν η μπαταρία είναι ΟΚ και υγιής (δηλ. ακούς τη μίζα να γυρίζει γερά χωρίς κομπιάσματα) τότε το immobilizer είναι ο Νο1 ύποπτος (με δεδομένο ότι σου ανάβει το λαμπάκι του immobilizer).

Στο αντίστοιχο thread έχουν αναφερθεί κάποια "κόλπα" μήπως και τυχόν μπορέσεις να το βάλεις μπροστά (δεν πιάνουν όμως πάντα αν υπάρχει βλάβη).
Καταγράφηκε

Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
Thanosf
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1781


Όποιος φοβάται, πέφτει και κοιμάται ...


« Απάντηση #124 στις: Τρίτη 17 Φεβρουάριος 2009, 14:37:42 μμ »

Εγώ πάλι με την ταπεινή μου γνώση πιστεύω ότι το πρωί, με κλειστό το kill switch και με τις προσπάθειες που έκανες (στις οποίες μάλλον άνοιγες και λίγο το γκάζι) απλά "μπούκωσε" (γι αυτό και η μικροέκρηξη)....

Όταν επιστρέψεις προσπάθησε ξανά να την βάλεις μπροστά δίνοντας λίγο γκάζι ... Προσοχή: με κλειστό τον αέρα!!!

Το δεύτερο κλειδί δεν πιστεύω οτι θα κάνει διαφορά από την στιγμή που το λαμπάκι του imo ανάβει και σβήνει κανονικά!!!

Λέω 'γω τώρα.
Καταγράφηκε

. . .
Σελίδες: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 ... 27 | Πάνω Εκτύπωση 
« προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines
Simple Audio Video Embedder

SMF Theme © Gaia
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!