Παρασκευή 18 Οκτώβριος 2019, 00:00:18 πμ *
Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Νέα: ..
 
   Αρχικη   Βοηθεια Αναζητηση Σύνδεση Εγγραφή  
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα. « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 ... 27 | Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: Battery Thread - Προβλήματα με τη μπαταρία  (Αναγνώστηκε 220611 φορές)
Chris_de_Ze
Veteran
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 9270



« Απάντηση #75 στις: Πέμπτη 11 Σεπτέμβριος 2008, 14:08:42 μμ »

Κατ'αρχην μου προταθηκε η εξης λυση: "Προειδοποίηση: αυτό το θέμα δεν έχει λάβει απαντήσεις για τουλάχιστον 120 ημέρες. Αν δεν θέλετε σίγουρα να απαντήσετε, παρακαλούμε σκεφτείτε την περίπτωση να ξεκινήσετε ένα νέο θέμα" οταν πηγα σε ενα παλιο θεμα να απαντησω αλλα απο την αλλη μας εχει προταθει να μην ανοιγουμε νεα θεματα για κατι που εχουμε ξανασυζητησει. Καθε φορα εχω αυτο το διλημα. Αυτη την φορα αποφασισα να ανοιξω καινουριο γιατι μου την ειπε καποιος οταν εκανα το αντιθετο.

Το φόρουμ το κάνει αυτό αυτόματα. Και το κάνει ως προειδοποίηση σε περίπτωση που κάποιο θέμα είναι παλιό και όχι επίκαρο. Και αυτό γιατί η ίδια πλατφόρμα χρησιμοποιείται και για πολλά άλλα φόρα/θέματα με κάθε είδους αντικείμενο (πχ. οικονομικό, πολιτικό, θρησκευτικό, αθλητικό, μόδα, αγροτικό, μετεωρολογικό κλπ).

Στα (δικά μας) τεχνικά θέματα όμως, ως επί το πλείστον, δεν υπάρχει παλιό και νέο. Και δεν υπάρχει λόγος να υπάρχουν 3-4 τόπικς με το ίδιο περιεχόμενο και να επαναλαμβάνουμε τα ίδια και τις ίδιες ακριβώς λύσεις για το ίδιο πρόβλημα! Αν σου χάλασε η μπαταρία πριν 4 χρόνια, μπορεί να σου ξαναχαλάσει και μετά από άλλα 4. Αν χαλάσει η μπαταρία σε 20, πρέπει να ανοιχθούν 20 (ίδια) θέματα?

Σε κάποια άλλα θέματα όμως, μπορεί να είναι λογικό να ανοίξεις καινούριο τόπικ. Γιατί το παλιό πάει, πάλιωσε, πέρασε!

Οπότε μπορούμε να καταλαβαίνουμε, να κρίνουμε και να πράττουμε ανάλογα!

Γενικά μιλάω (όχι ειδικά σε σένα Γιώργο), με αφορμή μια που το θίξαμε.

ΥΓ: Βάλε jumper cables σε σύνδεση με μια μπαταρία αυτοκινήτου ή φόρτισέ την overnight με ένα φορτιστή.
« Τελευταία τροποποίηση: Πέμπτη 11 Σεπτέμβριος 2008, 15:00:34 μμ από Chris_de_Ze » Καταγράφηκε

Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
georig25
Θα ήθελα να είμαι
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4157


Η ζωή είναι ωραία . . . . . συνήθως


« Απάντηση #76 στις: Πέμπτη 11 Σεπτέμβριος 2008, 16:39:06 μμ »

Τελικα να την σπρωξω μπορω και αν δεν μπορω που ειπαμε οτι ειναι η μπαταρια του?
Καταγράφηκε

Δεν γεννήθηκα με εξαρτήσεις, γιατί να τις αποκτήσω;

Γιώργος Ρήγας
click me!
flwrina
Επισκέπτης
« Απάντηση #77 στις: Πέμπτη 11 Σεπτέμβριος 2008, 17:10:02 μμ »

σπρωξε δεν εχει προβλημα,η μπαταρια ειναι κατω απο το δεξι μαγουλο(καπακι) οπως καθεσαι στην μηχανη. 3 βιδες εχει αφου βγαλεις την σελα
Καταγράφηκε
georig25
Θα ήθελα να είμαι
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4157


Η ζωή είναι ωραία . . . . . συνήθως


« Απάντηση #78 στις: Πέμπτη 11 Σεπτέμβριος 2008, 17:11:12 μμ »

σπρωξε δεν εχει προβλημα,η μπαταρια ειναι κατω απο το δεξι μαγουλο(καπακι) οπως καθεσαι στην μηχανη. 3 βιδες εχει αφου βγαλεις την σελα

Επιτελους Ευχαριστω!
Καταγράφηκε

Δεν γεννήθηκα με εξαρτήσεις, γιατί να τις αποκτήσω;

Γιώργος Ρήγας
click me!
arme72
νέος οδηγός
**
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 54



« Απάντηση #79 στις: Τετάρτη 15 Οκτώβριος 2008, 09:38:43 πμ »

Παιδια γεια σας.Εχω transalp μον 06 και απότι βλεπω με ενα φιλο μηχανικο η μαμα μπαταρια εχει παραδοσει.Ειναι με τζελ μεσα και εδω στη Κερκυρα δεν υπαρχει και ο καταλληλος φορτιστης(χρειαζετε ενας αλλος οχι ο συνηθισμενος).Ενας φιλος τη μετρησε αφου πριν δεν εδεινε καθολου ρευμα στη μηχανη(ηταν νεκρη τελειως)και ηταν αδεια εντελως την φορτισε με τον συνηθισμενο φορτιστη κασι κρατησε μια βδομαδα.Ο συναγερμος ενεργοποιητε αυτοματα μετα απο καθε χρηση,δεν ξερω αν αυτο παιζει ρολο στη ζωη της μπαταριας.Τωρα ο φιλος μου μου εδωσε μια αλλη δικη του για ενα μηνα ν α δουμε μηπως δεν φορτωνει η μηχανη,αν και δεν νομιζω.Τι μπαταρια μου προτεινετε να βαλω; με υγρα; και εσεις ποσο καιρο εχετε στο μοτορι σας τη μαμα μπαταρια ; ο συναγερμος ενεργοποιητε αυτοματα και σε σας;
Καταγράφηκε
Diamantis
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 980


Diamonds are forever


« Απάντηση #80 στις: Τετάρτη 15 Οκτώβριος 2008, 09:47:49 πμ »

κοιτα εδω:
                http://www.transalpforum.gr/index.php?topic=2290.20

Προσωπικα θα σου ελεγα μονο γνησια μπαταρια να βαλεις.
Καταγράφηκε

Diamonds are forever
KostasC
Administrator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 10458


Γαβ !


« Απάντηση #81 στις: Τετάρτη 15 Οκτώβριος 2008, 11:19:41 πμ »

η ερώτηση του arme72 μεταφέρθηκε εδώ
Καταγράφηκε

costas
Επισκέπτης
« Απάντηση #82 στις: Τετάρτη 15 Οκτώβριος 2008, 22:37:56 μμ »

E! Tώρα βασικά βάζουν όλοι μπαταρίες νέου τύπου με το τζελ!
Καταγράφηκε
Chris_de_Ze
Veteran
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 9270



« Απάντηση #83 στις: Τετάρτη 15 Οκτώβριος 2008, 23:40:05 μμ »

Δες και αυτό
Καταγράφηκε

Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
ΛΟΥΛΟΥΔΗΣ
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 545


Πάω αργά γιατί......δε μπορώ να πάω πιο γρήγορα


« Απάντηση #84 στις: Πέμπτη 16 Οκτώβριος 2008, 21:47:31 μμ »

Λοιπόν ας πάρω τα πράγλατα απο αρχή:

1. Εδώ και 6.5 χρόνια είχα τη YUASA Y12A-B (made in Japan). Kανένα πρόβλημα.

2. Το καλοκαίρι στις διακοπές έτυχε 2 φορές να μη μπορει να πάρει η μηχανή.
    Μετά απο κάποια ώρα οκ.

3. Πρίν 20 μέρες με εσπρωξαν για να πάρει εμπρός.
    Σκέφτομαι ώρα της ειναι πλέον....

4. Αγόρασα καινουργια YUASA (made in Indonisia) 51€

5. Bάζω ηλεκτρολτύτη..κλπ φόρτιζω και σήμερα την τοποθετώ.


Προς εκπληξή μου διαπιστώνω ότι η παλιά δεν είχε σταγόνα υγρά, το σωληνάκι είχε βγει απο τη μπαταρία,
πρίν φύγω για διακοπές 1.5 μήνα πρίν, η μηχανή είχε πάει για service είχα ενημερώσει το μηχανικό να κάνει
ελεγχο κ της μπαταρίας μαζί με τα υπόλοιπα....(τον κερατά)


Ρωτώ τώρα, η μπαταρία η παλια μαλλον δε ήθελε αλλαγή;

Υπάρχει περίπτωση να επανέλθει σε λειτουργία;

Αν ναί, πρέπει να βάλω μονο υγρα μπαταρίας ή ηλεκτρολύτη;




Υ.Γ Η βλακεία ήταν που δεν κοίταξα πρώτα την παλιά .ok φταίω!!!
Καταγράφηκε

ΦΟΒΑΜΑΙ ΚΑΠΟΙΑ ΜΕΡΑ ΜΗΠΩΣ ΜΕ ΑΦΗΣΟΥΝ ΟΛΟΙ KAI......
            ΜΕΙΝΟΥΝ ΜΟΝΟΙ ΤΟΥΣ !!!!!!!!!
     

XL600V HONDA-FJR 1300 YAMAHA-P200E VESPA PIAGGIO
Chris_de_Ze
Veteran
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 9270



« Απάντηση #85 στις: Παρασκευή 17 Οκτώβριος 2008, 00:30:32 πμ »

Oι μπαταρίες μολύβδου αν μείνουν χωρίς υγρά μειώνεται δραματικά ο χρόνος ζωής τους. Πιθανόν και να έχει καταστραφεί μέρος της μπαταρίας. Η μακρόχρονη (πάνω από 1 μήνα) έκθεση των (ήδη ενεργοποιημένων) πλακών στο οξυγόνο του αέρα, τις καθιστά ανενεργές και τις καταστρέφει, όπως το ίδιο συμβαίνει και κατά τη συνεχή αποφόρτισή τους, από επικαθήσεις κρυσταλλικών θειϊκών αλάτων.

Επειδή η μπαταρία σου είναι ήδη ενεργοποιημένη, αρκεί μόνο προσθήκη απεσταγμένου νερού και η σύνδεσή της σε ένα φορτιστή. Αν η μπαταρία έχει ζωή ακόμα, θα αρχίσει σιγά-σιγά να φορτίζεται (κατά τη φόρτιση απελευθερώνεται θειϊκό οξύ από τις πλάκες και επιστρέφει στο νερό που πρόσθεσες δημιουργώντας τον ηλεκτρολύτη). Αν όμως δείς μετά από κάποιες ώρες ότι η μπαταρία δεν φορτίζεται, ρίξε μέσα (σε κάθε κυψέλη) μια ελάχιστη ποσότητα ηλεκτρολύτη για να μπορέσει να ξεκινήσει η φόρτιση (στη συνέχεια όμως χρειάζεται να μετράς το ειδικό βάρος του ηλεκτρολύτη για να παραμένει εντός ορίων). Αν τότε και πάλι η φόρτιση δεν ξεκινά, τότε η μπαταρία (δυστυχώς) έχει καταστραφεί.

ΥΓ: Παλιές μπαταρίες τις πάμε σε σημεία συλλογής/ανακύκλωσης (πχ. Γερμανός κλπ)
« Τελευταία τροποποίηση: Παρασκευή 17 Οκτώβριος 2008, 00:49:35 πμ από Chris_de_Ze » Καταγράφηκε

Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
ΛΟΥΛΟΥΔΗΣ
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 545


Πάω αργά γιατί......δε μπορώ να πάω πιο γρήγορα


« Απάντηση #86 στις: Παρασκευή 17 Οκτώβριος 2008, 18:09:19 μμ »

ΥΓ: Παλιές μπαταρίες τις πάμε σε σημεία συλλογής/ανακύκλωσης (πχ. Γερμανός κλπ)

Eυχαριστώ Χρήστο για τις πληροφορίες!!!





Το είχα υπ' οψιν για την ανακύκλωση.
Καταγράφηκε

ΦΟΒΑΜΑΙ ΚΑΠΟΙΑ ΜΕΡΑ ΜΗΠΩΣ ΜΕ ΑΦΗΣΟΥΝ ΟΛΟΙ KAI......
            ΜΕΙΝΟΥΝ ΜΟΝΟΙ ΤΟΥΣ !!!!!!!!!
     

XL600V HONDA-FJR 1300 YAMAHA-P200E VESPA PIAGGIO
Chris_de_Ze
Veteran
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 9270



« Απάντηση #87 στις: Παρασκευή 17 Οκτώβριος 2008, 20:15:52 μμ »

Αν προσπαθήσεις να τη φορτίσεις, πες μας μετά αν η μπαταρία ξαναβρήκε ζωή.
Έτσι για να ξέρουμε (από εγκυκλοπαιδικής άποψης).
Καταγράφηκε

Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
Panoulis_ser
Οδηγάρα
****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 443


Σεργετζής Παναγιώτης


« Απάντηση #88 στις: Πέμπτη 27 Νοέμβριος 2008, 21:45:48 μμ »

Σημερα το μεσημέρι αφού γύρισα απο την δουλειά ,ειπα να βάλω το μωρό μου μπροστά γιατι ειχα να την δουλέψω μια εβδομάδα και κατι.
Ανοιγω τον διακοπτη αφου εχω απενεργοποιήσει πρωτα τον συναγερμό,ανάβουν τα λαμπάκια
σβήνει το λαμπάκι με το κλειδάκι επάνω (σχεδιο) και πατάω μίζα.
Γυρνάει μια δυο τρεις η μίζα αλλά τίποτα σκάσιμο δεν κανει .
Το κανω δευτερη φορα το ιδιο και παλι τιποτα
Στην τριτη φορα μου εριξε την μπαταρια ακουγοταν ενα τρτρτρτρτρτ τρτρτρτρτ τρτρτρτρτρ καθε φορα που πατουσα μιζα
και ήταν αισθητό ότι έπεσε η μπαταρία 
Το θεμα ειναι οτι πριν κανα 3 εβδομάδες μου το ξανα εκανε και πηγα μέτρησα την μπαταρία την φόρτισα
έκανα έλεγχο για καμια διαρροή αλλα όλα καλά μου ειπε ο ηλεκτρολογος .
Τι να κανω  Cry
« Τελευταία τροποποίηση: Παρασκευή 28 Νοέμβριος 2008, 01:28:47 πμ από Chris_de_Ze » Καταγράφηκε

ΓIANNHΣ
Γιάννης Αποστόλου
HTC ΔΣ
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3599



« Απάντηση #89 στις: Πέμπτη 27 Νοέμβριος 2008, 21:48:41 μμ »

Ότι έκανα και εγώ.
Αλλαγή μπαταρίας.
Καταγράφηκε

Ποτέ μην μαλώνεις με έναν ηλίθιο.
Θα σε ρίξει στο επίπεδο του και θα σε νικήσει λόγω μεγαλύτερης εμπειρίας
DRAKE RAMORE
Επισκέπτης
« Απάντηση #90 στις: Πέμπτη 27 Νοέμβριος 2008, 21:49:47 μμ »

Αλλαγή λέω και εγώ.
Καταγράφηκε
ΓIANNHΣ
Γιάννης Αποστόλου
HTC ΔΣ
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3599



« Απάντηση #91 στις: Πέμπτη 27 Νοέμβριος 2008, 21:51:18 μμ »

Τα ίδια ακριβώς συμπτώματα είχα.
Είσαι τυχερός που μετά τη φόρτιση σου κράτησε 3 εβδομάδες.
Εμένα το επόμενο μεσημέρι δεν έπαιρνε μπροστά
Καταγράφηκε

Ποτέ μην μαλώνεις με έναν ηλίθιο.
Θα σε ρίξει στο επίπεδο του και θα σε νικήσει λόγω μεγαλύτερης εμπειρίας
cbfaras
μην πας πισω μου σταματαω αποτομα!!!!!!!!!
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 765



« Απάντηση #92 στις: Πέμπτη 27 Νοέμβριος 2008, 21:56:12 μμ »

δοκιμασε να κανεις μια αργη φορτηση 10-15 ωρες σε ηλεκτολογο πριν κανεις αλαγη. και καλο θα ειναι να βγαζεις τη μπαταρια για τοσο πολυ! στας σερρας εχει και κοματι κρυο! Grin
Καταγράφηκε

Μην Πλησιαζεις Ταυρο Απο Εμπρος Γαιδουρι Απο Πισω Και Βλακα Απο Πουθενα           
CBF1000 06' CB900fz 79' RMZ450 K5 Και Παλιος XLV 650
Panoulis_ser
Οδηγάρα
****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 443


Σεργετζής Παναγιώτης


« Απάντηση #93 στις: Πέμπτη 27 Νοέμβριος 2008, 22:11:17 μμ »

δοκιμασε να κανεις μια αργη φορτηση 10-15 ωρες σε ηλεκτολογο πριν κανεις αλαγη. και καλο θα ειναι να βγαζεις τη μπαταρια για τοσο πολυ! στας σερρας εχει και κοματι κρυο! Grin

Η μπαταρία ειναι 2-3 μηνών τύπου τζελ

Και όσον αφορά για το κρύο ένταξη κάνει λίγο, ναι ομως αν βγάλω την μπαταρία πως θα δουλεύει ο συναγερμός (θα ειναι νεκρός)
Καταγράφηκε

cbfaras
μην πας πισω μου σταματαω αποτομα!!!!!!!!!
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 765



« Απάντηση #94 στις: Πέμπτη 27 Νοέμβριος 2008, 22:19:05 μμ »

αν πρεπει να εχεις συναγ. αλλο. 2-3μηνες ειναι καινουρια κριμα να την αλλαξεις και εμενα το εκανε ( 2,5 χρονων) τη φορτισα και ολα καλα αλλα δεν την αφηνω τοσο πολυ πανω.


υ.σ. ειχα παρει απο lidl ενα φοτιστη πολυ καλο με αυτο κανω δουλεια και στα τρια μοτορια!
Καταγράφηκε

Μην Πλησιαζεις Ταυρο Απο Εμπρος Γαιδουρι Απο Πισω Και Βλακα Απο Πουθενα           
CBF1000 06' CB900fz 79' RMZ450 K5 Και Παλιος XLV 650
cbfaras
μην πας πισω μου σταματαω αποτομα!!!!!!!!!
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 765



« Απάντηση #95 στις: Πέμπτη 27 Νοέμβριος 2008, 22:23:04 μμ »

η αλλη λυση ειναι να παρεις μια πολυ φτηνη μπαταρια για το συναγεμο και ισα να τη βαζεις μπρως και οταν καλοκαιριαση τη βαζεις τη τζελ. Wink 
Καταγράφηκε

Μην Πλησιαζεις Ταυρο Απο Εμπρος Γαιδουρι Απο Πισω Και Βλακα Απο Πουθενα           
CBF1000 06' CB900fz 79' RMZ450 K5 Και Παλιος XLV 650
Sotos
Global Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 10813



« Απάντηση #96 στις: Πέμπτη 27 Νοέμβριος 2008, 23:59:53 μμ »

εγω μαλλον θα κοιταγα και τον αναορθωτη...
2-3 μηνων μπαταρια, μονο τετοια δυσλειτουργία μπορει να την ξελιγωσε.
Καταγράφηκε

Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 63.144km
Chris_de_Ze
Veteran
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 9270



« Απάντηση #97 στις: Παρασκευή 28 Νοέμβριος 2008, 01:12:04 πμ »

Αυτό το θέμα τώρα μάλλον για τα "ηλεκτρολογικά" ταιριάζει περισσότερο.
Πέρνα λοιπόν από εκεί και δες τί έχει γραφτεί για μπαταρία, ανορθωτή, τάσεις, μέτρηση τάσεων κλπ.

Φόρτισε τη μπαταρία και μέτρησε τις τάσεις να μας πείς τί βρήκες.
Τί συναγερμό έχεις;

ΥΓ: Η μπαταρία δεν χρειάζεται να βγεί από τη μοτό (για διάστημα <3-4 βδομάδες) αν όλα είναι ΟΚ. Ειδικά οι τύπου gel που παρουσιάζουν πολύ χαμηλές (εσωτερικές) διαρροές (σε σχέση με τις απλές μολύβδου).
« Τελευταία τροποποίηση: Σάββατο 29 Νοέμβριος 2008, 10:21:06 πμ από Chris_de_Ze » Καταγράφηκε

Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
georig25
Θα ήθελα να είμαι
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4157


Η ζωή είναι ωραία . . . . . συνήθως


« Απάντηση #98 στις: Σάββατο 29 Νοέμβριος 2008, 09:54:38 πμ »

Και καλο ειναι να την βαζεις και που και που λιγο "μπροστα" να ζωντανευει και ας μην την "βγαζεις" βολτα.
Καταγράφηκε

Δεν γεννήθηκα με εξαρτήσεις, γιατί να τις αποκτήσω;

Γιώργος Ρήγας
click me!
sxa
οδηγός τρίκυκλου
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 17


ΜΕΓΑΡΑ


« Απάντηση #99 στις: Δευτέρα 01 Δεκέμβριος 2008, 23:03:21 μμ »

Βοηθεια! Ειχα σημερα προβλημα με τη μπαταρια (Κλειστου τυπου την εχω 4 χρονια). Γυριζε η μιζα αλλα ο κινητηρας 
Μου το ειχε κανει  στο παρελθον και ηταν μπαταρια. Σκεφτομαι να την φορτισω μπας και τη σωσω. Αυτο που θελω να ρωτησω ειναι οτι εχω ενα φορτιστη για το ΙΧ. Κανει αυτος η θα την παρω στο χερι (την μπαταρια).
Καταγράφηκε

Στράτος
       Ήσυχα γκάζια

---------------------


      Ψάξε τον εαυτό σου στο σκοτάδι για να έχεις μερτικό στον ήλιο
Σελίδες: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 ... 27 | Πάνω Εκτύπωση 
« προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines
Simple Audio Video Embedder

SMF Theme © Gaia
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!